ТЕМА: Тест драйв
Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Тест на високопроходимия пикап Isuzu D-Max

Публикувана: 26 Септември, 2017 10:09
10 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 13635
Тест на високопроходимия пикап Isuzu D-Max
ШРИФТ ПЕЧАТ

Автомобилът, който ви представяме този път, е на пазарите по света вече четвърта година, но от скоро се предлага и у нас. В случая става дума за последната модернизирана версия на японския пикап, външният вид на който в никакъв случай не може да се нарече остарял. Този род автомобили отдавна са се превърнали в ортодоксални представители на автомобилната фауна и на практика са доста сходни. У нас високопроходимият японски пикап ще се противопостави на алтернативи като пикапа на Nissan, а първите ни впечатления са, че той не отстъпва на отдавна утвърдената у нас Navara.

Екстериор и интериор

Тест на високопроходимия пикап Isuzu D-Max

Външният вид на D-Max е агресивен и доста внушителен. Хромираните елементи по екстериора пък добавят доза лукс и разграничават модела от типичните за сегмента "работни коне". В салона обаче пластмасата е твърда, а материалите като цяло не са от най-скъпите. За сметка на това сглобката е на ниво и в салона не се чуват паразитни шумове и скърцания. Седалките са големи, с малка странична поддръжка, но са удобни и сравнително ергономични. Воланът се регулира само по височина, но водачът лесно намира точната за него позиция.

Ходови характеристики

Тест на високопроходимия пикап Isuzu D-Max

Автомобилът се държи много прилично на асфалт, като дори не се затруднява в остри завои с по-висока скорост. Големият клиренс не се отразява на крена в завои, защото окачването е една идея по-твърдо. Истинската стихия на D-Max обаче са разбитите и неасфалтирани пътища. Напречните неравности почти не се усещат и дори на много стръмни склонове тягата е достатъчна. Дългият ход на окачването добавя увереност при преминаване на препятствия в пресечена местност.

Двигател

Тест на високопроходимия пикап Isuzu D-Max

Нискооборотният дизелов мотор разполага с достатъчно мощност във всички ситуации. Агрегатът RZ4E-TC е с променлива геометрия на турбокомпресорната система, има оптимизирана реакцията на турбината при ниски обороти, като по този начин се намалява ефекта на т.нар. турбо дупка. Самият двигател не се нуждае от добавката AdBlue. Въпреки това 1.9-литровия дизел е достатъчно мощен и отговаря на стандарта Euro VI. Мощността му от 164 конски сили е напълно достатъчна за сравнително тежката каросерия.


Цена и перспективи

Тест на високопроходимия пикап Isuzu D-Max

Представителите на японската марка у нас не без основание се надяват на лидерство сред пикапите, но има ли всъщност D-Max шансове? С цена, започваща от 47 000 лв без ДДС мнението ни определено е положително. Isuzu предлага отлично модернизиран пикап за адекватни пари. Автомобилът определено превъзхожда Mitsubishi L200 и Toyota Hilux, като ще си съперничи единствено с Nissan Navara. Козовете му са отлична проходимост, оптимален товарен обем, икономичен и динамичен двигател (с разход около 8 литра на 100 км) и със сервизен интервал от 20 000 километра.

Тест на високопроходимия пикап Isuzu D-Max


Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Барак Обама
Американският президент се опасява от възможността Тръмп да го наследи
Ако Доналд Тръмп не може да се справи с Туитър акаунта си, как ще се справи с ядрените кодове?"

Още бисери