26 Септември, 2017 10:09 25 019 10

Тест на високопроходимия пикап Isuzu D-Max

  • isuzu-
  • d-max-
  • тест
Тест на високопроходимия пикап Isuzu D-Max - 1

Автомобилът, който ви представяме този път, е на пазарите по света вече четвърта година, но от скоро се предлага и у нас. В случая става дума за последната модернизирана версия на японския пикап, външният вид на който в никакъв случай не може да се нарече остарял. Този род автомобили отдавна са се превърнали в ортодоксални представители на автомобилната фауна и на практика са доста сходни. У нас високопроходимият японски пикап ще се противопостави на алтернативи като пикапа на Nissan, а първите ни впечатления са, че той не отстъпва на отдавна утвърдената у нас Navara.

Екстериор и интериор

Тест на високопроходимия пикап Isuzu D-Max

Външният вид на D-Max е агресивен и доста внушителен. Хромираните елементи по екстериора пък добавят доза лукс и разграничават модела от типичните за сегмента "работни коне". В салона обаче пластмасата е твърда, а материалите като цяло не са от най-скъпите. За сметка на това сглобката е на ниво и в салона не се чуват паразитни шумове и скърцания. Седалките са големи, с малка странична поддръжка, но са удобни и сравнително ергономични. Воланът се регулира само по височина, но водачът лесно намира точната за него позиция.

Ходови характеристики

Тест на високопроходимия пикап Isuzu D-Max

Автомобилът се държи много прилично на асфалт, като дори не се затруднява в остри завои с по-висока скорост. Големият клиренс не се отразява на крена в завои, защото окачването е една идея по-твърдо. Истинската стихия на D-Max обаче са разбитите и неасфалтирани пътища. Напречните неравности почти не се усещат и дори на много стръмни склонове тягата е достатъчна. Дългият ход на окачването добавя увереност при преминаване на препятствия в пресечена местност.

Двигател

Тест на високопроходимия пикап Isuzu D-Max

Нискооборотният дизелов мотор разполага с достатъчно мощност във всички ситуации. Агрегатът RZ4E-TC е с променлива геометрия на турбокомпресорната система, има оптимизирана реакцията на турбината при ниски обороти, като по този начин се намалява ефекта на т.нар. турбо дупка. Самият двигател не се нуждае от добавката AdBlue. Въпреки това 1.9-литровия дизел е достатъчно мощен и отговаря на стандарта Euro VI. Мощността му от 164 конски сили е напълно достатъчна за сравнително тежката каросерия.


Цена и перспективи

Тест на високопроходимия пикап Isuzu D-Max

Представителите на японската марка у нас не без основание се надяват на лидерство сред пикапите, но има ли всъщност D-Max шансове? С цена, започваща от 47 000 лв без ДДС мнението ни определено е положително. Isuzu предлага отлично модернизиран пикап за адекватни пари. Автомобилът определено превъзхожда Mitsubishi L200 и Toyota Hilux, като ще си съперничи единствено с Nissan Navara. Козовете му са отлична проходимост, оптимален товарен обем, икономичен и динамичен двигател (с разход около 8 литра на 100 км) и със сервизен интервал от 20 000 километра.

Тест на високопроходимия пикап Isuzu D-Max


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мирослав

    42 6 Отговор
    Така, гледайки от снимките и текста, ми се струва, че това е най-добрия пикап на нашия пазар.
  • 2 СССР

    27 66 Отговор
    ПОРЕДНИЯ ПЛАСТМАСОВ ПАРКЕТНИК ЗА ЧУВАЛ С ПАРИ!

    УАЗ! УАЗ! И ПАК УАЗ!

    ЛАДА НИВА! И ПАК ЛАДА НИВА!

    Коментиран от #4, #10

  • 3 qwerty

    20 8 Отговор
    л200 и хайлукс са си класики, предполагам за малко повече пари, но....
    винаги съм се чудел на тези "малки" двигатели с многото коне. 1,9 - 164 кончета
  • 4 D MAX

    32 3 Отговор

    До коментар #2 от "СССР":

    Колата е едно дебело желязо. Минават ми такива през ръцете ежедневно преди предаването на клиента, не в Българското представителство. Пикапа е много добър, слабото в него е мотора. Имам детайлен снимков материал на ходовата част и трансмисията. Нямат проблем с корозия, там където връщаме по три гаранционни Навари за скрап всяка седмица. Аз лично ще си купя догодина нов, като един от малкото останали коли-танкове.
  • 5 Сеско

    9 2 Отговор
    Имам ISUZU D-MAX 2008 и съм много доволен !!!
  • 6 Чакаленко

    9 0 Отговор
    До автора Радослав Славчев.
    Колега, това което си направил е ревю, представяне, запознаване или както искате маркетингово го завъртете, но НЕ Е ТЕСТ!
    Моля Ви бъдете точни!:))
  • 7 L200

    6 0 Отговор
    От 3 години притежавам L200 произведена 2007 г. DID double cap, 2.5 136 hp, единственото което мога категорично да заявя, е че това наистина е уникално здрав автомобил който абсолютно пасва на нашите уникално лоши пътни условия, но честно казано за Исузото не мога да споделя никакво мнение.
  • 8 1.9 TDI

    1 10 Отговор
    Амарок е много по-готин и стилен, особено вътре

    Коментиран от #9

  • 9 СССР

    8 1 Отговор

    До коментар #8 от "1.9 TDI":

    АМАРОК ЛИ?

    ТИ ВОЗИЛ ЛИ СИ СЕ ОТЗАД?

    И КОЕ МУ Е СТИЛНО?

    ЗАЩО СЕ КЛАНЯШ НА ГЕРМАНСКИТЕ МАРИОНЕТКИ И НА ПЛАСТМАСАРНИЦИТЕ НАПРАВЕНИ ОТ ТЯХ?
  • 10 Аз съм Аз

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "СССР":

    Пикапа струва между 45 000лв до 75 000лв. не е скъп но е многодобър