ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Цената е напълно реална, защото за 2020 година, се очаква цената на настоящите батерии да падне под 100 долара за 1 киловатчас.
Също така, за тогава се очаква да излязат нови поколения батерии на няколко производители, които ще предлагат два пъти по-голяма енергийна плътност от сегашната. Това от своя страна означава два пъти по-голям пробег, без да се увеличава настоящия обем или тегло. В същото време, броя зарядни цикли е увеличен от 2000 на 5000, след които батерията все още има над 90% от първоначалния си капацитет. Последното да се чете, като милиони километри или че батерията ще надживее няколко пъти автомобила , като се ползва за съхранение на енергия.
Я пак обясни как токовете са по-малки апък за същият капацитет ще се заради по-бързо???
Ти нещо се обърка от статията се разбира че токовете за заряд ще са ОГРОООМНИ, така че ще трябва течен азот,здраво охлаждане и дебели ЖИЦИ.
И стига с това ще ще ще когато стане тогава, дотогава земята трябва да спре да се върти и да чака ли?
Явно си имал предвид "електрика".
Не му се връзвай, той не е виновен.
Ей сега ще ти обясни набързо що е закон на Ом, какво е ток и напрежение и как Тесла вади 8000 к.с. на старта, защото за него няма разлика между електрическа и топлинна мощност.
Пък да му прочетеш разсъжденията за електромагнетизма, направо ще ти падне шапката :))))))))))))))))))))))))
Остави бедния Нострадамус, той няма друго удоволствие в животеца си освен електрофилията си!
Ами обяснявам. То това се учи в 9 клас, но щом си го пропуснал ще ти го припомня.
За да заредиш до 80%100 киловатчаса батерия за 15 минути, ти е необходима мощност 320kW.
Ако батерията е 400 волта както на Тесла, токът за зареждане ще е 800 ампера.
Ако батерията е 800 волта, като на Порше, зарядният ток ще е два пъти по-малко или 400 ампера, за което съответно ще трябват по тънки кабели, които са по-евтини и се огъват по-лесно.
Тези зарядни станции на Porsche работят от миналата година, а освен Porsche и ABB също предлагат 350 киловата зарядни станции, които започнаха да монтират по европейските аутобани. Това е настоящето. Това ,че ти живееш в миналото и постоянно се обръщаш към него, си е лично твой проблем.
Вече има батерии които се зареждат за 6 минути и започнаха да изграждат производствени мощности за масово серийно производство. Освен бързото зареждане, тези батерии предлагат два пъти по-голяма енергийна плътност и над 5000 цикъла зареждане при запазване на 90% от първоначалния капацитет.
Да, това е бъдещето, но близкото бъдеще 1~2 години. Това означава 6-минутно зареждане за 800 километра пробег след две години. Нали това чакаше? Ако се произведат наистина след две години би ли си купил?
Добре де да предположим, че аз не съм ходил на училище ОБАЧЕ:
Имаме батерия с капацитет 50Аh примерно за да я заредиш ти трябва ток 5 ампера 10 часа нали така?
Ако я зареждаш 1 час обаче ще ти трябва.............о изненада 50 ампера. Сега светна ли къде грешиш или ти трябва да хидш на училище? И разбра ли разликата между напрежение на батерията и това на зарядната станция????
И накрая да бих си купил защото за разлика от теб не съм тесногръд и бих си купил винаги по-доброто без никакви сантименти.
Ти май си мислиш че има един акумулатор 12 волта с който се захранват електромобилите и се измерва в ампер часове? В кой клас си всъщност?
Капацитетът на батериите за електромобили се измерва в киловатчаса (kWh).
Батерийните пакети, се състоят от хиляди батерии, които са свързани в паралел в групи, всички групи са свързани последователно. Следователно за един и същи капацитет в киловат часа, напрежението може да е различно. Всичко зависи от това колко групи са свързани последователно.
В ампер часове се измерва капацитетът на всяка една батериика, защото тя има точно определено напрежение. Напрежението е 3,7 волта на капацитета около 3 ампера часа.
Примера който си дал по-горе просто няма никаква, ама никаква връзка с реалността и темата по която говорим.
Само за информация, на 800 волтовата зарядна станция на Порше, спокойно може да се зарежда и 400 волтовата Тесла. Автомобила комуникира със зарядната станция и и казва какво напрежение и колко ток е необходимо в зависимост от моментното състояние на батерията. Освен токът и напрежението, се следят и други параметри, като температурата например.
Много още има да учиш моето момче. Светът не е само един закон на Ом и не се състои само от 12 волтови оловни акумулатори!
Ти май си неграмотен обаче, ако ще и 10000 волта си сложи батерия под задника ама като се изтощи батерията дали пак е 10000V?
А като е на 20 % колко ти е волтажа а многознайко.
Навсякъде капацитет на батерия се мери с Ah само тесла използв kWh. Ама как тесла ги измери бе многознайко да не би да си върза електромер е да ама в къщи каквото и да става ти си имаш 220 V (понякога енергото лъже за волтажа нарочно).
И накрая вземи си телефона и виж какво пише на батерията му????
Сега не ме занимавай повече с неграмотноста си и отиди си прочети учебника по ФИЗИКА.
Бях сигурен, че не си виждал или докосвал електромобил, защото пишеш от средата на 20-ти век, но май и мобилен телефон не си виждал на живо.
"И накрая вземи си телефона и виж какво пише на батерията му????"
Ако все пак има откъде да вземеш назаем някой телефон, вземи прочети какво пише на батерията му. 100% съм сигурен, че ако не на първия, то на втория телефон ще пише колко ватчаса е батерията.
За по-лесно може да направиш едно търсене в Google "батерия wh" и с изненада да установиш как на почти всякакви устройства, капацитета на батериите е даден във wh.
Освен това, би ли ми казал колко амперчаса е батерията на един-единствен електромобил по официални данни? Аз мога да ти кажа колко киловатчаса е батерията на всеки произведен по света електромобил.
Не виждаш ли, че е изпаднал в ступор и е зациклил?
Той дори си мисли, че всички са като него и пишат с различни никове, за по-голяма тежест на глупостите си. Изобщо не може да проумее, че с теб сме различни потребители и за това ти пише за закона на Ом, за който го хванах в много други теми, че не знае и отрича.
Казах ти, че той не може да направи разлика между ток и напрежение, не може да проумее какво представлява електромагнетизма и електромагнитните вълни.
Нали споменах какви глупости писа в една тема - Тесла вадела 8000 к.с. на старт!!!
Просто няма смисъл да се спори с човек, който нищо не разбира от електротехника!
Не ти ми кажи как напрежение зарежда батерия??:)))
Напрежението е предпоставка за висок ток който зарежда батерията, обаче всяка батерия си има някакъв допустим мах ток вземи прочети малко стига се излага. Q = I*t и точка всичко зависи от тока. По голям ток по-бързо, по-малък ток по бавно, бавноразвиващ ли си или какво???
А това как авто производителите излагат информацията на краиният потребител не би трябвало да важи за човек който се казва електрика, вземи прочети как се измерва капацитета.
Ти отвори ли си телефона да прочетеш какво пише на батерията заедно с другото ти аз?
Не вярвам да има двама малоумници които да пишат Без да са проверили нещо толкова лесно.
За да се свърши определена работа(например движение със 100 километра в час), е необходима определена мощност (например 20kW) въобще няма никакво значение колко волта е захранващото напрежение, и съответно колко ампера е токът. Като умножиш токът по напрежението, винаги ще ти даде 20 000 вата.
Ако се върнем на казаното от мен в третото мнение:
"Батерии на 800 волта са много по-практични, като за тях се изискват по-малко материали за кабели, защото токовете са по-малки за една и съща мощност."
За една и съща работа, токът при Тесла ще е два пъти по-висок отколкото при Porsche.
За движение със 120 километра в час 20kW 25 ампера при Порше и 50 ампера при Тесла.
Въртящия момент при определени обороти, зависи от МОЩНОСТТА и въобще не се интересува дали я доставяш с ток, бензин, дизел или конски впряг.
Бърз преглед показва, че ел. двигател с 750 оборота и мощност 200kW има въртящ момент точно 2581.00 , независимо от напрежението за което е проектиран двигателя - и при 400V и при 6000V захранващо напрежение.
Хайде сега познай от първия път, колко е по-малък тока на 6kV-вия двигател и защо са толкова глупави да ги ползват в промишлеността, като нямат въртящ момент СПОРЕД ТВОЕТО МНЕНИЕ.
Пич, ходи се прегледай!
Няма да ти падам на нивото да пиша с различни никове! Ако искаш, вярвай в дядо Мраз, все ми е тая, но не ме обвинявай в неща, за които нямам никакво отношение!
В случая дори и да си прав, това не е мой спор!
Не ме занимавай повече с тъпотиите си, моля те!
"Имаме батерия с капацитет 50Аh примерно за да я заредиш ти трябва ток 5 ампера 10 часа нали така?
Ако я зареждаш 1 час обаче ще ти трябва.............о изненада 50 ампера. Сега светна ли къде грешиш или ти трябва да хидш на училище? И разбра ли разликата между напрежение на батерията и това на зарядната станция????"
100 киловата батерия е 800в. 125ач при поршето и 400в. 250ач при теслата. С какъв ток ще ги заредиш за 1час ????
Омръзнало ми е от ганьовски умници, които си мислят че занят повече от инженерите на порше и на всички производители на батерии лаптопи и телефони които не знаят как да си напишат капацитета по батериите. С 1/10 от капацитета дядо ти е зарждал акумулатора на москвича. сега си зареждаме телефоните и лаптопите за час.
Аз може да съм Ганьо ама ти си мангал с 5 клас най-много:
Iphone 8 1821 mAh
Iphone 8+ 2675 mAh
Iphone 7 1900 mAh
Iphone 7+ 2900 mAh
125 Ah за 1 час ти трябват 125 А
250 Аh за 1 час ти трябват 250 А
(В идеален случай при постоянен ток което напрактика не е така).
В зависимост от напрежението може да регулираш тока като всяка батерия си има Imaх ток.
Капацитет на батерия винаги се мери с Ah защото закачаш даден товар за определен ток и измерваш.
С Wh се мери енергия но тя зависи от напрежението което при батерията се мени и трудно се смята.
Хайде бягай сега в махалата при събратята си Електрика(Гост).
"125 Ah за 1 час ти трябват 125 А
250 Аh за 1 час ти трябват 250 А
(В идеален случай при постоянен ток което напрактика не е така)."
В крайна сметка се оказва, че дори по твои думи, за един и същи капацитет 100kWh, зарядния ток в единия случай е 250 ампера при Тесла, а 125 ампера при Porsche.
С други думи, в крайна сметка се съгласи, че за зареждане на Porsche са необходими два пъти по тънки кабели при една и съща мощност за зареждане.
От което следва, че ако ползва същите кабели като при Тесла, при един и същ ток за зареждане, да речем 250 ампера, Porsche ще се зареди два пъти по-бързо. Тоест за половин час, защото заради два пъти по-голямото напрежение, мощността също ще е два пъти по-голяма, при едно и също натоварване на кабелите.
Сега разбра ли защо се възхищавам на инженерите на Porsche? Помнете ми думата, че това ще стане Стандарт. Дори могат да вдигнат напрежението още.
То вече Е стандарт , не си мисли , че само Порше ще има такава батерия , просто се опитват да прескочат направо на следващия етап . А всички зарядни станции на НОВИЯ стандарт 350 кв работят и на 800 и на 400 волта
http://www.ecars.bg/blogs/techno-1/2240-abb-terra-hp-zarqdna-stanciq
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
12:09 06.10.2017
2 Хорст
Коментиран от #4, #6
12:13 06.10.2017
3 Електрика
Поредното доказателство, че електрическите автомобили ще станат по-евтини от фосилните.
Немците се оказаха доста по-практични от американците и вместо да залагат на бързо ускорение, са заложили на бързо зареждане като цялостна концепция.
Батерии на 800 волта са много по-практични, като за тях се изискват по-малко материали за кабели, защото токовете са по-малки за една и съща мощност.
12:41 06.10.2017
4 Електрика
До коментар #2 от "Хорст":
Цената е напълно реална, защото за 2020 година, се очаква цената на настоящите батерии да падне под 100 долара за 1 киловатчас.Също така, за тогава се очаква да излязат нови поколения батерии на няколко производители, които ще предлагат два пъти по-голяма енергийна плътност от сегашната. Това от своя страна означава два пъти по-голям пробег, без да се увеличава настоящия обем или тегло. В същото време, броя зарядни цикли е увеличен от 2000 на 5000, след които батерията все още има над 90% от първоначалния си капацитет. Последното да се чете, като милиони километри или че батерията ще надживее няколко пъти автомобила , като се ползва за съхранение на енергия.
12:42 06.10.2017
5 Германец
представител?
12:48 06.10.2017
6 Не разбрах
До коментар #2 от "Хорст":
Я пак обясни как токовете са по-малки апък за същият капацитет ще се заради по-бързо???Ти нещо се обърка от статията се разбира че токовете за заряд ще са ОГРОООМНИ, така че ще трябва течен азот,здраво охлаждане и дебели ЖИЦИ.
И стига с това ще ще ще когато стане тогава, дотогава земята трябва да спре да се върти и да чака ли?
Коментиран от #7
12:50 06.10.2017
7 Гост
До коментар #6 от "Не разбрах":
Явно си имал предвид "електрика".Не му се връзвай, той не е виновен.
Ей сега ще ти обясни набързо що е закон на Ом, какво е ток и напрежение и как Тесла вади 8000 к.с. на старта, защото за него няма разлика между електрическа и топлинна мощност.
Пък да му прочетеш разсъжденията за електромагнетизма, направо ще ти падне шапката :))))))))))))))))))))))))
Остави бедния Нострадамус, той няма друго удоволствие в животеца си освен електрофилията си!
13:36 06.10.2017
8 Електрика
За да заредиш до 80%100 киловатчаса батерия за 15 минути, ти е необходима мощност 320kW.
Ако батерията е 400 волта както на Тесла, токът за зареждане ще е 800 ампера.
Ако батерията е 800 волта, като на Порше, зарядният ток ще е два пъти по-малко или 400 ампера, за което съответно ще трябват по тънки кабели, които са по-евтини и се огъват по-лесно.
Тези зарядни станции на Porsche работят от миналата година, а освен Porsche и ABB също предлагат 350 киловата зарядни станции, които започнаха да монтират по европейските аутобани. Това е настоящето. Това ,че ти живееш в миналото и постоянно се обръщаш към него, си е лично твой проблем.
Вече има батерии които се зареждат за 6 минути и започнаха да изграждат производствени мощности за масово серийно производство. Освен бързото зареждане, тези батерии предлагат два пъти по-голяма енергийна плътност и над 5000 цикъла зареждане при запазване на 90% от първоначалния капацитет.
Да, това е бъдещето, но близкото бъдеще 1~2 години. Това означава 6-минутно зареждане за 800 километра пробег след две години. Нали това чакаше? Ако се произведат наистина след две години би ли си купил?
Коментиран от #9
13:47 06.10.2017
9 Сега разбра ли
До коментар #8 от "Електрика":
Добре де да предположим, че аз не съм ходил на училище ОБАЧЕ:Имаме батерия с капацитет 50Аh примерно за да я заредиш ти трябва ток 5 ампера 10 часа нали така?
Ако я зареждаш 1 час обаче ще ти трябва.............о изненада 50 ампера. Сега светна ли къде грешиш или ти трябва да хидш на училище? И разбра ли разликата между напрежение на батерията и това на зарядната станция????
И накрая да бих си купил защото за разлика от теб не съм тесногръд и бих си купил винаги по-доброто без никакви сантименти.
Коментиран от #21
14:19 06.10.2017
10 Електрика
Капацитетът на батериите за електромобили се измерва в киловатчаса (kWh).
Батерийните пакети, се състоят от хиляди батерии, които са свързани в паралел в групи, всички групи са свързани последователно. Следователно за един и същи капацитет в киловат часа, напрежението може да е различно. Всичко зависи от това колко групи са свързани последователно.
В ампер часове се измерва капацитетът на всяка една батериика, защото тя има точно определено напрежение. Напрежението е 3,7 волта на капацитета около 3 ампера часа.
Примера който си дал по-горе просто няма никаква, ама никаква връзка с реалността и темата по която говорим.
Само за информация, на 800 волтовата зарядна станция на Порше, спокойно може да се зарежда и 400 волтовата Тесла. Автомобила комуникира със зарядната станция и и казва какво напрежение и колко ток е необходимо в зависимост от моментното състояние на батерията. Освен токът и напрежението, се следят и други параметри, като температурата например.
Много още има да учиш моето момче. Светът не е само един закон на Ом и не се състои само от 12 волтови оловни акумулатори!
Коментиран от #11
14:45 06.10.2017
11 Пак не разбрал
До коментар #10 от "Електрика":
Ти май си неграмотен обаче, ако ще и 10000 волта си сложи батерия под задника ама като се изтощи батерията дали пак е 10000V?А като е на 20 % колко ти е волтажа а многознайко.
Навсякъде капацитет на батерия се мери с Ah само тесла използв kWh. Ама как тесла ги измери бе многознайко да не би да си върза електромер е да ама в къщи каквото и да става ти си имаш 220 V (понякога енергото лъже за волтажа нарочно).
И накрая вземи си телефона и виж какво пише на батерията му????
Сега не ме занимавай повече с неграмотноста си и отиди си прочети учебника по ФИЗИКА.
Коментиран от #13, #15
16:06 06.10.2017
12 Пазарен Либерализатор
16:07 06.10.2017
13 Електрика
До коментар #11 от "Пак не разбрал":
Бях сигурен, че не си виждал или докосвал електромобил, защото пишеш от средата на 20-ти век, но май и мобилен телефон не си виждал на живо."И накрая вземи си телефона и виж какво пише на батерията му????"
Ако все пак има откъде да вземеш назаем някой телефон, вземи прочети какво пише на батерията му. 100% съм сигурен, че ако не на първия, то на втория телефон ще пише колко ватчаса е батерията.
За по-лесно може да направиш едно търсене в Google "батерия wh" и с изненада да установиш как на почти всякакви устройства, капацитета на батериите е даден във wh.
Освен това, би ли ми казал колко амперчаса е батерията на един-единствен електромобил по официални данни? Аз мога да ти кажа колко киловатчаса е батерията на всеки произведен по света електромобил.
Коментиран от #16
16:40 06.10.2017
14 Друга бирабира
16:41 06.10.2017
15 Гост
До коментар #11 от "Пак не разбрал":
Не виждаш ли, че е изпаднал в ступор и е зациклил?Той дори си мисли, че всички са като него и пишат с различни никове, за по-голяма тежест на глупостите си. Изобщо не може да проумее, че с теб сме различни потребители и за това ти пише за закона на Ом, за който го хванах в много други теми, че не знае и отрича.
Казах ти, че той не може да направи разлика между ток и напрежение, не може да проумее какво представлява електромагнетизма и електромагнитните вълни.
Нали споменах какви глупости писа в една тема - Тесла вадела 8000 к.с. на старт!!!
Просто няма смисъл да се спори с човек, който нищо не разбира от електротехника!
Коментиран от #17
16:42 06.10.2017
16 Пак не разбрал
До коментар #13 от "Електрика":
Не ти ми кажи как напрежение зарежда батерия??:)))Напрежението е предпоставка за висок ток който зарежда батерията, обаче всяка батерия си има някакъв допустим мах ток вземи прочети малко стига се излага. Q = I*t и точка всичко зависи от тока. По голям ток по-бързо, по-малък ток по бавно, бавноразвиващ ли си или какво???
А това как авто производителите излагат информацията на краиният потребител не би трябвало да важи за човек който се казва електрика, вземи прочети как се измерва капацитета.
16:53 06.10.2017
17 Електрика
До коментар #15 от "Гост":
Ти отвори ли си телефона да прочетеш какво пише на батерията заедно с другото ти аз?Не вярвам да има двама малоумници които да пишат Без да са проверили нещо толкова лесно.
За да се свърши определена работа(например движение със 100 километра в час), е необходима определена мощност (например 20kW) въобще няма никакво значение колко волта е захранващото напрежение, и съответно колко ампера е токът. Като умножиш токът по напрежението, винаги ще ти даде 20 000 вата.
Ако се върнем на казаното от мен в третото мнение:
"Батерии на 800 волта са много по-практични, като за тях се изискват по-малко материали за кабели, защото токовете са по-малки за една и съща мощност."
За една и съща работа, токът при Тесла ще е два пъти по-висок отколкото при Porsche.
За движение със 120 километра в час 20kW 25 ампера при Порше и 50 ампера при Тесла.
800х25=20000
400х50=20000
При пълна мощност 400kW
1000A при Тесла спрямо 500 ампера при Порше.
По-малък ток, по-тънки кабели.
Има ли нещо с което не си съгласен за сметките?
Коментиран от #18, #20
20:46 06.10.2017
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Електрика
Въртящия момент при определени обороти, зависи от МОЩНОСТТА и въобще не се интересува дали я доставяш с ток, бензин, дизел или конски впряг.
Бърз преглед показва, че ел. двигател с 750 оборота и мощност 200kW има въртящ момент точно 2581.00 , независимо от напрежението за което е проектиран двигателя - и при 400V и при 6000V захранващо напрежение.
Хайде сега познай от първия път, колко е по-малък тока на 6kV-вия двигател и защо са толкова глупави да ги ползват в промишлеността, като нямат въртящ момент СПОРЕД ТВОЕТО МНЕНИЕ.
АМАН ОТ КУХИ МНЕНИЯ БЕЗ ФАКТИ!!!
05:13 07.10.2017
20 Гост
До коментар #17 от "Електрика":
Пич, ходи се прегледай!Няма да ти падам на нивото да пиша с различни никове! Ако искаш, вярвай в дядо Мраз, все ми е тая, но не ме обвинявай в неща, за които нямам никакво отношение!
В случая дори и да си прав, това не е мой спор!
Не ме занимавай повече с тъпотиите си, моля те!
09:35 07.10.2017
21 Гост
До коментар #9 от "Сега разбра ли":
"Имаме батерия с капацитет 50Аh примерно за да я заредиш ти трябва ток 5 ампера 10 часа нали така?Ако я зареждаш 1 час обаче ще ти трябва.............о изненада 50 ампера. Сега светна ли къде грешиш или ти трябва да хидш на училище? И разбра ли разликата между напрежение на батерията и това на зарядната станция????"
100 киловата батерия е 800в. 125ач при поршето и 400в. 250ач при теслата. С какъв ток ще ги заредиш за 1час ????
Омръзнало ми е от ганьовски умници, които си мислят че занят повече от инженерите на порше и на всички производители на батерии лаптопи и телефони които не знаят как да си напишат капацитета по батериите. С 1/10 от капацитета дядо ти е зарждал акумулатора на москвича. сега си зареждаме телефоните и лаптопите за час.
Коментиран от #22
12:08 07.10.2017
22 Неразбрал Мангал
До коментар #21 от "Гост":
Аз може да съм Ганьо ама ти си мангал с 5 клас най-много:Iphone 8 1821 mAh
Iphone 8+ 2675 mAh
Iphone 7 1900 mAh
Iphone 7+ 2900 mAh
125 Ah за 1 час ти трябват 125 А
250 Аh за 1 час ти трябват 250 А
(В идеален случай при постоянен ток което напрактика не е така).
В зависимост от напрежението може да регулираш тока като всяка батерия си има Imaх ток.
Капацитет на батерия винаги се мери с Ah защото закачаш даден товар за определен ток и измерваш.
С Wh се мери енергия но тя зависи от напрежението което при батерията се мени и трудно се смята.
Хайде бягай сега в махалата при събратята си Електрика(Гост).
15:31 07.10.2017
23 IPhone
whr
Държа такава батерия в ръката си в момента.
16:48 07.10.2017
24 Електрика
250 Аh за 1 час ти трябват 250 А
(В идеален случай при постоянен ток което напрактика не е така)."
В крайна сметка се оказва, че дори по твои думи, за един и същи капацитет 100kWh, зарядния ток в единия случай е 250 ампера при Тесла, а 125 ампера при Porsche.
С други думи, в крайна сметка се съгласи, че за зареждане на Porsche са необходими два пъти по тънки кабели при една и съща мощност за зареждане.
От което следва, че ако ползва същите кабели като при Тесла, при един и същ ток за зареждане, да речем 250 ампера, Porsche ще се зареди два пъти по-бързо. Тоест за половин час, защото заради два пъти по-голямото напрежение, мощността също ще е два пъти по-голяма, при едно и също натоварване на кабелите.
Сега разбра ли защо се възхищавам на инженерите на Porsche? Помнете ми думата, че това ще стане Стандарт. Дори могат да вдигнат напрежението още.
Коментиран от #25
19:40 07.10.2017
25 гост
До коментар #24 от "Електрика":
То вече Е стандарт , не си мисли , че само Порше ще има такава батерия , просто се опитват да прескочат направо на следващия етап . А всички зарядни станции на НОВИЯ стандарт 350 кв работят и на 800 и на 400 волтаhttp://www.ecars.bg/blogs/techno-1/2240-abb-terra-hp-zarqdna-stanciq
05:34 08.10.2017