Във Великобритания, по време на фестивала на тунинга Player’s show, беше показан един уникален автомобил. Става дума за Mercedes-Benz 1000 SEL - малко известен вариант на купето W126, който е доработен от ателието Trasco.
Обозначението 1000 SEL не означава, че флагманската лимузина разполага с 10-литров двигател. Под капака е монтиран V-образен осмак с работен обем от 5 литра и мощност 240 конски сили.
Тунинг специалистите избират това име, защото са на мнение, че тяхното творение е два пъти по-яко от Mercedes 500 SEL. Всъщност, по-запознатите знаят, че подобно име са използвали и други тунинг ателиета, като Gemballa или Jankel, например.
Външно, шедьовърът на Trasco се отличава по различния аеродинамичен обвес, както и по 17-цоловите лети джанти BBS. Още разлики се откриват в черната радиаторна решетка и видоизменените предни светлини.
Окачването също търпи промени, а вследствие на тях клиренсът е снижен доста. Сериозни изменения се откриват и в салона. Той е решен в модерните за 80-те години на миналия век дърво и плюш.
Монтирани са и нов волан, и различни прибори на арматурата. Още впечатляващи екстри за онези години са щори на прозорците, телефон, както и подвижни масички за пасажерите отзад. Мощната аудиосистема Kenwood завършва картинката.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Gabi Naplatanova
Коментиран от #7
11:50 09.10.2017
2 ДоджРам
12:00 09.10.2017
3 ГОСТ
1 купето ръждясало и сложили
различния аеродинамичен обвес
2 боядисали решетката черна
че старата олющена
3 а да лети джанти
4 може ли без музука за чалгата
5 нямали оргинални фарове и сложили тия
то от завода е с двигател v8 5000 кубика
някои и пред блока може да го тунингова така
Коментиран от #5, #18, #22
12:13 09.10.2017
4 Мерцедес
13:32 09.10.2017
5 Fenix
До коментар #3 от "ГОСТ":
Къде е това ръждясало купе на w124, бе, палячо? Изобщо някои като пише коментар влага ли някаква мисъл или сте свикнали да се държите както с малоумните ви аверчета, вечерта на по ракийка и сланинка? Айде отиди пред блока, палячо, и го тунинговай по-добре.13:41 09.10.2017
6 Ники
15:21 09.10.2017
7 Модера
До коментар #1 от "Gabi Naplatanova":
Това на снимката не става за нищо - С-класата няма нужда от снижаване защото има прекрасно окачване и е стабилна, а това е огромен,грозен и неудобен автомобилКоментиран от #8
16:00 09.10.2017
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 МАЛЕ
Коментиран от #10, #11, #13
16:36 09.10.2017
10 ДДД
До коментар #9 от "МАЛЕ":
от застава ЮГО саКоментиран от #16
16:53 09.10.2017
11 незнайко
До коментар #9 от "МАЛЕ":
Може да не са от дванайсетак, но са стъклени като неговите а не като съвременните от пластмаса ! Вече всичко е пластмаса , карбон и много алуминий .16:57 09.10.2017
12 Иван Радев
16:59 09.10.2017
13 Никой
До коментар #9 от "МАЛЕ":
Това са фаровете на всички 126ци за щатския пазар.20:25 09.10.2017
14 Фридрих Енгелс
Ако я бяха качили на тенекиени джанти от Нива, тук щеше да има една камара доволни тъпанари."
Карл Маркс
21:47 09.10.2017
15 Кольо
22:52 09.10.2017
16 Пъфа
До коментар #10 от "ДДД":
Блааа хахаххаха :) кажи им го01:01 10.10.2017
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 гост
До коментар #3 от "ГОСТ":
СТАВА ЗА ЦИГАНСКИ СВАТБИ! ЗА ДРУГО НЕ . ПЛЮШЕН ЧЕРВЕН САЛОН .........КАКВА ЛИ ЕКСТРА Е ПЛЮШЪТ НЕ Е ЯСНО, ВОЛАНЪТ Е ,,УНИКАЛЕН,, 240 К.С. МОЩНОСТ...09:57 10.10.2017
19 Боби 62
20:23 10.10.2017
20 ДокиДок
22:54 10.10.2017
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Na maika ti mercedesa
До коментар #3 от "ГОСТ":
Защо не почнеш много бавно да си ебеш майката бе капут22:30 11.06.2018
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Този коментар е премахнат от модератор.