Last news in Fakti

20 Октомври, 2017 15:30 22 778 12

Сбогом, G-Klasse!

  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • geländewagen-
  • w463-
  • amg-
  • g65-
  • final edition

Mercedes-Benz пуска специална версия на най-могъщата G-Klasse, с която ще изпрати серията W463 в заслужена пенсия. От модификацията G 65 AMG Final Edition ще бъдат произведени само 65 екземпляра.

Прощалната G-Klasse ще се отличава с 21-цолови колела, боядисани в бронзов цвят, сребристи спирачни апарати и лепенки над праговете. По предната броня, радиаторната решетка, страничните огледала и кожуха на резервната гума също ще има декорации в бронз.

Интериорът на G 65 Final Edition ще бъде тапициран с черна кожа с шевове в светлокафяво и декорации от въглеродни нишки.

Двигателят на финалното издание няма да се различава от мотора на "стандартния" G 65. Шестлитровият V12 с два турбокомпресора развива 630 к.с. и 1 000 Нм. Съчетан е със седемстепенна предавателна кутия и катапултира всъдехода до 100 км/ч за 5.3 секунди. Максималната скорост е ограничена на 230 км/ч.

Дебютът на следващото поколение G-Klasse се очаква до края на годината. Каросерията на новия Geländewagen ще се изработва от алуминий, което ще намали теглото му с поне 200 кг в сравнение с W463.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 G777

    48 15 Отговор
    АКО СПРЪТ 463 ТОВА ЩЕ Е МЕКА КАЗАНО ПРОСТОТИЯ. КОЙ ЩЕ СИ КУПИ НОВАТА Г КЛАСА КОЯТО Е СУВ ВЪВ ФОРМАТА НА 463? НИКОЙ НИ ИСКА МЛ В РЪБАТА ФОРМА И НОВАТА Г КЛАСА ЩЕ Е ПРОВАЛ.

    Коментиран от #3, #11

  • 2 Гошо

    68 58 Отговор
    УАЗ-ката обаче продължава да се произвежда - същия дизайн и качество,много по-добра проходимост на 100кратно по-ниска цена
  • 3 гост

    51 4 Отговор

    До коментар #1 от "G777":

    Те си знаят какво ще се продава. Не се притеснявай за продажбите и печалбата им.
  • 4 Пешо

    21 29 Отговор
    Ето това е в пъти по-добре от прехвалената G-класа
    http://autorustun.ucoz.com/_ph/6/563499748.jpg

    Коментиран от #5, #12

  • 5 Пазарен Либерализатор

    36 40 Отговор

    До коментар #4 от "Пешо":

    Руски курник.

    Коментиран от #10

  • 6 Кобрата

    24 2 Отговор
    Уникална машина, ако имах възможност, бих си купил една такава от
    G 65 AMG Final Edition, ама няма да е в тоя живот.
    Иначе колата е страхотна, от доста места чувам и чета, че новата (W464) няма да е толкова проходима колкото тази (W463).
  • 7 Driving pleasure

    19 5 Отговор
    Те отдавна го убиха Кубчето!
    От G55 насам никой не го ползва за офроуд, а за позорска кола на мутри и фльорци.
    Човек ако си намери добре запазена от 90те е най-добре, но цените вече са космически дори на най-изпрегналите.
  • 8 mediator37

    9 4 Отговор
    Така или иначе Ж-е класата е резултат на военен проект, обаче се харесва на определена категория цивилни купувачи с пари. Ако новата серия запази милитер- дизайна пак ще се търси. Ако я бронират отвън, а отвътре кевлар против осколки още повече ще се продава. Има всякакви мющерии милитаристи, дето им се играе на война, те са пазарния сегмент на Ж-класа.
  • 9 гощо

    13 3 Отговор
    ЖАЛКО!!! Бях почнал да събирам мангизи за такава те пА ще я спрЪт!
  • 10 Ффффррръъъъъ

    8 2 Отговор

    До коментар #5 от "Пазарен Либерализатор":

    Виждам всички коментатори, пазарни, маркетинг и дизайн специалисти!
  • 11 BGman

    7 2 Отговор

    До коментар #1 от "G777":

    Ти първо се научи да пишеш и тогава се притеснявай за Г-класата ..
  • 12 стоян георгиев

    1 2 Отговор

    До коментар #4 от "Пешо":

    ха,ха,ха...хо,хо...тва е по-добро за теб ,но с г то няма как да го мериш.в нито една област.дори не бих могъл да го нарека кола ,щото е нормално една кола да може да измине по асвалт 500 км без ремонт. това дето си снимал не би могло.затова и струва два и педесет и феновете му са такива като теб.