Last news in Fakti

12 Ноември, 2017 09:30 54 320 94

2 здрави комбита за под 5000 лв.

  • volvo-
  • honda-
  • комби автомобили
2 здрави комбита за под 5000 лв. - 1

Чуе ли думата комби българинът си представя Passat. Сега обаче ще ви разкажем за два други комби автомобила, които се славят с надеждност, здравина и безопасност и в същото време могат да се намерят у нас за доста прилични пари. В богата база данни на mobile.bg има доста такива екземпляри, като много от тях изглеждат в изключително добро състояние и могат да се намерят за цени под 5000 лв.

Honda Accord

2 здрави комбита за под 5000 лв.


Accord Tourer поглъща магистралните километри със същия апетит, с който и огромно количество багаж. Относително нова, все така здрава и надеждна, изключително практична и почти без забележки. Всички двигатели са жизнени и приятни за шофиране, но най-доброто предложение е 2,2 CDTi със 140 к.с. Задното окачване е мултилинк, което освен комфорт носи и отлична стабилност на пътя. Задните седалки падат с натискането на бутон и формират съвършено равен под. Обемът на багажника е 576 литра, които се увеличават до 921 литра при свалени седалки.

Volvo V70

2 здрави комбита за под 5000 лв.


Шведите умеят да правят комбита и V70 не е изключение. Освен със скандинавски дизайн и шведска стомана, тази кола печели точки с практичността си. Задните седалки се движат на релса, за да осигурят повече място в багажника или повече комфорт на пътниците отзад. Има специална жабка за ръкавици, масичка за задните седалки и специално отделение за химикалка. Нищо особено, но пък безкрайно удобно. V70 е достъпен, както само с предно предаване, така и като 4х4. Изборът на двигатели е огромен и всички те са 5-цилиндрови, като V70 се е продавал успешно с фабрична метанова или газова уредба. Обемът на багажника е 575 литра.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Oпелофоб

    105 10 Отговор
    И кой точно реши че най-доброто предложение от двигателите на Хонда е 2,2 дизела?А?2,4 бензина що да не е?

    Коментиран от #89

  • 3 Запознат

    119 49 Отговор
    Под 5000 лева свястна кола забравете...
  • 4 Чалга БМВ и анаболни стероиди

    158 14 Отговор
    Под 5000лв. в добро състояние няма да се намерят, но тея две машинки са наистина надеждни и много полезни. Особено Волвото ако го намерите с читав халдекс ще останете много доволни. Мисля, че и клиренса на Волвото е по-висок от на Хондата. Ще е трудно да си намерите място за паркиране в големите градове ама те и не са направени за градско. Другото е, че нито Хондата, нито Волвото търпят чалга - това не ви е БМВ )))

    Коментиран от #72

  • 5 Ккк

    72 8 Отговор
    Не знам ама на Хондата съединителя с демпфер е 2200лв,

    Коментиран от #9, #35

  • 6 Акорд фейс

    28 21 Отговор
    LUK съединител плюс демпфер и труд - нямаха 1500 лева. Не знам от къде ги измисли тези 2200...
  • 7 някойситам

    33 28 Отговор
    Subaru Outback BE/BH - най добър избор за семеен автомобил под 5 000 лв.

    Коментиран от #30, #76

  • 8 Shmeker

    67 5 Отговор
    Тия коли са 9-10 хил. лв. читави най-малко.
  • 9 Shmeker

    5 3 Отговор

    До коментар #5 от "Ккк":

    Конверсия с твърд маховик няма ли?
  • 10 dragozow

    65 9 Отговор
    Такава Хонда за 5000 ще е на тор. Маховика без отстъпка наистина е 2 бона. Волвото за 5000 лв ще е преди фейса и утрепано от каране, може да се намери, но ще е далеч от добро здраве.

    Коментиран от #37

  • 11 куку руку ку

    4 32 Отговор

    До коментар #1 от "Да живее ONQ":

    Погледни в мобилето, че има! Е, англичанки са, но има.
  • 12 Кракра

    80 7 Отговор
    Читавите коли като описаните тук са за по 8-10 хиляди лева. На цена под 5 хиляди ще си вземеш не здраво комби, а здрава беля.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 automobil1

    2 7 Отговор
    Това хонда 9 ли е ?

    Коментиран от #36

  • 15 ЯК КАРАЧ

    38 13 Отговор
    Тези коли са типичен пример за евтина кола със скъпа поддръжка. А отзад са толкова грозни, че напомнят за катафалка. Бих карал хонда комби, но да е след 2009 новата. Ама за 5000 лв читава- няма как да се случи.... И само бензин, защото тези на хонда са едни от малкото останали мотори след 2009, които се газифицират успешно и вървят прилично.
  • 16 Ощърбий

    42 8 Отговор
    И двете са бая убави коли ноооо... Ако си ги купите под 5 иляди лева ще са на поне 500 - 600 иляди километъра. Подир ще сипете поне ощте 5 иляди лева да ги позакърпите и евентуално мое и да стигнете от софето до морето без да се разпаднат.

    Да си купиш голема кола ефтино е най големата глупос дет человек мое да напрай!!!
  • 17 honda

    18 54 Отговор
    За хондата да ,найстина е много здрава и практична,но волвото здраво ?!?!.Безппасно да ,но изобщо не е здраво.Волво е една от най-ненадеждните коли .Почти няма марка която да е по-зле.

    Коментиран от #20, #22, #24, #90

  • 18 Гост

    41 7 Отговор
    ФАКТИ,
    Намерете ми читаво комби от показаните модели за под 5000 и ще взема две.
    Стига глупости ....

    Коментиран от #93

  • 19 jambazina

    16 6 Отговор
    Аз па като чуя комби си представят CLS Shooting Brake.
  • 20 Не си прав,

    28 13 Отговор

    До коментар #17 от "honda":

    Лично карам Волво и имам десетки приятели с тази марка (на всеки препоръчвам такава кола).
    За мен и приятелите ми няма по-добро от Волво, здрави са и сигурни дори и новите! Моето е смазано от каране и товарене - С80 от 2001, имам няколко коли от 2006 до 2012, но това Волво е най-сигурната ми кола
  • 21 Land Cruiser 100

    31 37 Отговор
    Комби ли е, зарежи го. Навремето, по Тошово време, бях любител-комбаджия, имах 2102 и чисто нова Лада 2104, чудна е за село и за риба.
    Западняците обаче са силно практични хора, и след като си е купил комби, той знае защо си го е взел. Товарят ги и ги карат безжалостно по 1 млн. км. и отгоре.
    Така че, подобно комби, дошло тука, на 15-16 години, е изтърбушено отвсякъде, нищо че джамбазина е върнал километража поне с едни 600 00 - 800 000 км.
    А най-смешни са ми тия с Мерцедес, Ауди и БМВ комбитата...

    Коментиран от #27

  • 22 ШОПА

    7 5 Отговор

    До коментар #17 от "honda":

    Еее ти ся ко каза ?
  • 23 САП

    32 4 Отговор
    Хондите са хубави и здрави машини, но да намериш качествени специалисти, които да ги поддържат в България е голяма мъка. А пък нашите блестящи търговци да успеят да ти доставят правилните части от първия път върви да си пуснеш тото по голям шанс е.
    Имам такъв опит смяна на лагери на колянов вал от 4 път ги намериха и колата 8 месеца в гаража на трупчета. Общ ремонтен комплект го имат наличен, но тръгнеш ли по спецификация на конкретния двигател се омотват. Цветен код на лагера повечето не знаят дори че съществува.

    Коментиран от #70

  • 24 Ощърбий

    23 3 Отговор

    До коментар #17 от "honda":

    Ей го на един де е карал волво за под пет иляди лева!
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 VOLVO

    23 5 Отговор
    Volvo-то е хубаво, ама има доста скъпа поддръжка, дори и да имате 5 000лв, няма как после да се поддържа с една заплата от 500-600лв.
    Иска кинти! Обслужването също е скъпо!
  • 27 Froit

    22 7 Отговор

    До коментар #21 от "Land Cruiser 100":

    По тъп коментар нямаше накъде.Те на запад с камъни ли ги товарят та са избушени.

    Коментиран от #29

  • 28 Laky1976

    11 8 Отговор
    Авсолютни трошки за тиа пари 4-5000 лв
  • 29 Land Cruiser 100

    21 21 Отговор

    До коментар #27 от "Froit":

    Може и с камъни да ги товарят, що, торбите с гипс или цимент нещо по-различно ли са ? Имам предвид, че се товарят ЕЖЕДНЕВНО и безмилостно, което е вярно.
    Често посещавам изложения на оръжия в Германия и Австрия, по малките пътища, под всеки навес или хамбар има по едно такова. Покрито с прах, перушина, курешки и слама, със спаднали гуми и изпотрошени стъкла и огледала, около 10-11 годишно.
    Преди даваха по 100-200 марки да го вземеш, сега искат по 100 евра ако някой попита.
    Ей такива коли карате !
  • 30 Гост

    15 3 Отговор

    До коментар #7 от "някойситам":

    Е мойто що струва 14000?Набутах се пак.Нищо,от мен да мине.

    Коментиран от #31, #32, #33

  • 31 Пост

    9 4 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    Щото си пич и си го купуваш. Глупаците само гледат и подсмърчат...

    А, забравих - и коментират ! :-))
  • 32 някойситам

    12 2 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    14 000 лв за 2001 година субару - малоумно решение.
    Мойто купих за 6 000 лв, което над пазарната цена, защото беше много запазено.
  • 33 някойситам

    5 3 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    чети каквото написах BE/BH - това не е модел след 2003, а преди него.
  • 34 Бай хой

    7 7 Отговор
    Язи пък не е.авам да давам пари за кола, мене ме возят на такси и не се заяждам като вас кой е по- по най.
  • 35 изпробвал

    21 5 Отговор

    До коментар #5 от "Ккк":

    На бензиновата съединител с притискател под 500 лева.На дизела с демпфер около 1200.
    Никой не те кара да ходиш в Бултрако да ти режат главата.
    Хондата е наистина много здрава и икономична.Отзад окачването е мултилинк и стои страхотно на пътя.230 скорост държи без проблем.
    2,4 бензин 190 коня 6 скорости обърната на газ гори при 90-100 км около 7.
    Проблемът е че след 2006 година фейслифта трудно се намират под 10 000 лева.Тази цена в статията е за някой много дърт дизел от 2005 година.
    Волвото не е лошо но частите режат глави и разхода е по висок от хондата.От друга страна повече му пада цената и можеш да го намериш по евтино.

    Коментиран от #38

  • 36 НЯКОЙ

    8 3 Отговор

    До коментар #14 от "automobil1":

    ACCORD 7 .
  • 37 Румен

    38 2 Отговор

    До коментар #10 от "dragozow":

    Те на всички дизели без отстъпка са 2 бона.Трябва да си луд да се нахлузиш да купуваш от дилър без отстъпка.Само пробвай за Ауди и БМВ там няма да ти стигнат 2000 за демпфер с комплект за съединител.
    За това си карайте бензина и не се занимавайте с глупости.
    Няма да сменяш пиезо дюзи,турбини,дпф,егр и какви ли още не глупости.
    Дизела е яка набутара.
  • 38 Гост

    22 13 Отговор

    До коментар #35 от "изпробвал":

    Хайде поредния самохвалко!
    230 км/ч само в съня си може да вдигнеш с такава Хонда. Той производителя дава максимално 220 км/ч, а ти сънуваш как твоята спокойно си държала 230 - хахахахаха
    https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12050
    Избивайте комплекси на друго място!

    Коментиран от #39, #43

  • 39 изпробвал

    13 14 Отговор

    До коментар #38 от "Гост":

    https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12054

    Аз съм имал ето такава и много пъти съм изпробвал и ги вдига 230.
    А ти като се качиш на същата и не ти вдигне 230 ела тогава да ми пишеш че не може.
    Аман от книжни плъхове четящи само спецификации.Карайте малко коли и тогава се изказвайте.

    Коментиран от #45

  • 40 сашо

    17 8 Отговор
    шкода октавия комби до 2005 година дава най много за най малко пари
  • 41 ЕНЦО

    13 0 Отговор
    А , РЕМАРКЕТА НЯМА ЛИ С ТЯХ ???
  • 42 СТОУНС

    15 7 Отговор
    Чуе ли думата комби българинът си представя Passat. АЗ ПЪК СИ ПРЕДСТАВЯМ - СЕЛЯНИН КООПЕРАТОР ...
  • 43 Djey

    10 18 Отговор

    До коментар #38 от "Гост":

    Аз имам 2.0 мотора (155 к.с.) седан. Ела да те повозя и да се убедиш че колата потдържа без проблем 230 км/ч. И още по невероятно е, че при подобна скорост харчи едва 9/100. АКо не вярваш. заповядай!

    Коментиран от #46, #47

  • 44 СТИНГ

    14 2 Отговор
    Хондата е здрава,комфорта и машина с добри двигатели,но са скъпи и няма как за тези пари да е читава.
  • 45 Гост

    16 5 Отговор

    До коментар #39 от "изпробвал":

    Да бе, как ще съм карал коли, само вие на село с Хондите сте карали коли, нали?
    И да беше видял, че става въпрос за комбита, пък тогава ми подскачай колко вървяла твоята!
    Още повече, че у нас ако си вдигал 200 км/ч, показва колко си безмозъчен!

    Коментиран от #50

  • 46 Дизел

    23 6 Отговор

    До коментар #43 от "Djey":

    230 предвид грешката в скоростомера (реални около 215-220), ОК. За 9/100 - аре у лево, май само на РС-то си карал с над 200...
  • 47 Гост

    22 8 Отговор

    До коментар #43 от "Djey":

    То на километража ти може да пише, че вдига и 300 км/ч, но производителя си е написал колко вдига кола 155 к.с. - 217 км/ч!
    Точка - всичко друго е избиване на комплекси и напълно идиотско незачитане на правила и закони!!!

    Коментиран от #51

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Пейо

    8 4 Отговор
    Подходящи за коли на погребални агенции, друго приложение не виждам.
  • 50 изпробвал

    9 8 Отговор

    До коментар #45 от "Гост":

    Ако ти живееш на село аз не.И не съм писал къде съм карал с 230.За твое сведение има пътища където това е позволено не като у ваше село.
    И ако беше прочел внимателно коментарът ми щеше да разбереш че не пиша колко е голяма максималната скорост а говоря за доброто поведение на пътя при скорости от такъв порядък.А окачването на комбито и седана е същото и това че едното вдигало с 5 километра по малко от другото според някой сайт не променя нещата.
    Дано успя да вденеш най накрая.Ясно е че такава кола не си карал нито комби нито седан поне не се изказвай неподготвен.

    Коментиран от #52

  • 51 Наско

    12 2 Отговор

    До коментар #47 от "Гост":

    Не ти ли се струва странно че на 155 коня и дават 217 а на 190 коня 220.Аз в друг сайт четох 222.Явно всеки си пише нещо.А производителите дават една гарантирана стойност с определени гуми и конфигурация и стандартен бензин.
    Нищо чудно някой с по добри гуми филтър и бензин 100 октана да вдигне с няколко километра отгоре.

    Коментиран от #53

  • 52 Гост

    14 7 Отговор

    До коментар #50 от "изпробвал":

    Хайде стига писа детинщини! Като няма какво друго да роди мозъчето ти, недей се излага с едни и същи тъпизмни, от рода на това, че само ти може да караш някаква Хонда с 192 к.с. все едно е връх на технологиите!
    Да, Акорд е чудесен автомобил, но много мразя когато някой започне да си съчинява как колата не мърдала на пътя с 230 км/ч, когато самата кола не може посмъртно да вдигне толкова!
    Иначе карам едно "умряло" Форестърче, което едва вдига 200 км/ч, но на старта ще те остави да мислиш къде сбърка.
    Сега си отивам у село София, че тук има само благородници със синя кръв и Хонди - хахахахахаха

    Коментиран от #55

  • 53 Гост

    13 3 Отговор

    До коментар #51 от "Наско":

    Въпрос на скоростна кутия, двигател и аеродинамика. За това G class с 388 к.с. едва вдига 210 км/ч, но пък ускорява до 100 км/ч за 5,9 секунди - https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=18787
  • 54 Джентълменът русофил

    12 4 Отговор
    За здрави не знам, но са невероятно грозни. Особено волвото си е абсолютна катафалка. Помислете, що за човек трябва да си за да караш толова дълга кола, може би ако си дърводелец за да си превозваш талпите, а защо не и погребален агент. Хондата също е голяма и отзад, като отрязана с триона. По света има къде по-красиви, интелигентни и също здрави комбита за тази цена, като например Volvo V50, BMW E46, MB W203, Subaru forester 2.
  • 55 изпробвал

    8 8 Отговор

    До коментар #52 от "Гост":

    Когато се качиш на такава Хонда и не успееш да вдигнеш 230 или колата ти бъде нестабилна ще имаш право да говориш.Никъде не съм твърдял че е върха на технологиите.Просто написах това което аз съм видял при ползването на тази кола.Други подробности по конкретния автомобил няма да ти обяснявам защото явно не си запознат с марката и няма да разбереш.
    Сега можеш да си пишеш за форестърчето.
    Аз също мразя философи които не са пробвали в реални условия даден автомобил да се изказват неподготвени.

    Коментиран от #58

  • 56 мъжкар

    6 22 Отговор
    За каква здравина говорят при Хондата просто не знам.Започвам за изброявам недостатъците които са ключови при тази кола за да не си я купува човек.Първия недостатък е външния вид хубава предница изключително грозна задница.Втория недостатък са ламарините.Тая кола все едно е правена от рециклирани тенекии за сирене.Толкова са тънки че ръждясва неимоверно бързо по-зле от старите опели.Недопустимо е кола която е от това поколение да има такива големи проблеми с ръждата.Другото което е шумоизолацията вътре е слаба и при по-висока скорост или не дай си боже по-груба настилка вътре е супер шумно и некомфортно.Да не говорим че подскача като каруца с това твърдо окачване и е супер зле на пътя няма никакво пътно поведение особено в завой спокойно можеда се завъртиш в най-добрия случай с това нещо или да се обърнеш ако си малко по-засилен.Много ми е смешно като почна да чета за"качеството" на японските коли.Японските коли стават качествени чак след 2010-та година преди това всички са пълни боклуци с грозен дизайн и калпава изработка.

    Коментиран от #64

  • 57 Санди

    10 3 Отговор
    "Публикувано във факти.бг: Чуе ли думата комби българинът си представя Passat." Стига сте промивали мозъците на хората,като auto bilt и тем подобни помии!!!
  • 58 Гост

    8 5 Отговор

    До коментар #55 от "изпробвал":

    Ти май наистина не се усещаш какви измишльотини пишеш?
    Ама разбира се, че няма да вярваме на официалните данни на производителя, а ще вярваме на теб - големия капацитет и благородник, нали?!
    Това, че имаш явен проблем със скоростомера, не е моя грижа.
    Хайде със здраве.

    Коментиран от #66

  • 59 Кметския намесник с жипа

    3 7 Отговор
    Хората passat крави и карат комбита на село :)
  • 60 Джентълменът Русофил

    8 1 Отговор
    Обаче, като говорим за Subaru Forester е добре да се отчете и един факт и той е, че в България много трудно може да се намери читаво такова да не кажа невъзможно. Всичките са пребоядисвани, без надписа на задна врата, много често с увиснали задници, двигателите прекъсват при първоначално запалване, течове по мотора. Интериорите също са в окаяно състояние. Защо е така. Ами много просто. Читаво Субару на Запад не можеш да го пипнеш на ниска цена, а българите търсят само ефтинджоса там за да ти свалят кожата после. То това важи май и за всички автомобили нов внос. Освен това в Швейцария специално повечето са карани по баири и по ферми, тоест офроуд.
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 automobil1

    2 1 Отговор
    До коментар №36 от "НЯКОЙ"

    знам че е акорд ама коя генерация не знаех затова питах
  • 63 Guest1

    1 2 Отговор
    Може ли да ми кажете как пише коментар на коментара и да те препраща като щракнеш на него и го подчертава Благодаря предварително
  • 64 ха ха

    8 1 Отговор

    До коментар #56 от "мъжкар":

    Нищо не разбираш.
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 изпробвал

    6 8 Отговор

    До коментар #58 от "Гост":

    И какви са данните в твоя сайт? 227 км/ч. И това с какъв товар в колата хайде казвай 5 човека ли е возила един ли?Значи голям проблем е ча аз съм видял 230 а то било 227 писано в твоя сайт.
    Нещо друго ще кажеш ли или само с грешки в километража ще си говорим.
    Казах ти го вече.Когато се качиш и видиш каква скорост може да постигне колата тогава ще пишеш глупости.
    До тогава ще се хвалиш с форестърчето си как набирало.
    Когато има тема за Форестър пиши колкото си искаш .
    Философи мишоци да пишат какво са чели в интернет не ми е интересно.

    Коментиран от #67

  • 67 Гост

    13 8 Отговор

    До коментар #66 от "изпробвал":

    Големия проблем е, че в статията става въпрос за комби и то 2,2 дизел. Другия голям проблем е, че ти не говориш за максимална скорост, а за такава при която Акорд-а се държал добре - 230 км/ч.
    И не си ти този, който ще ми каже къде да пиша!
    Плоските и измислени самохвалства, едва ли са много уместни!
    Пък аз освен Форестър имам и Мерцедес, а преди това и Ягуар. Знаеш ли колко ми пука за тъпотиите, които пишеш, а? Мишок ще викаш на баща си!

    Коментиран от #68

  • 68 изпробвал

    6 10 Отговор

    До коментар #67 от "Гост":

    Хайде да не си изброяваме колите и километрите.
    Когато караш Акорд 2,4 190 коня и пробваш каква скорост поддържа и какво е пътното му поведение ще пишеш и ще спориш.
    До тогава ще си хвалиш форестърчето,ягуарчето и т.н. ИЗПРОБВАНИ ОТ ТЕБ автомобили.
    Иначе ще си поредния мишок ровещ из интернет и спорещ за неща които не знае.

    Коментиран от #69

  • 69 Гост

    10 6 Отговор

    До коментар #68 от "изпробвал":

    Казах ти да използваш обръщенията за плъхове към баща си! Нито съм си позволил да ти лепвам епитети, нито е много голямо мъжкарство да обиждаш някой анонимно в нета, само защото не е в сектата на Хонда!
    Ти във всеки пост го правиш, което те прави обикновен злобен комплексар!

    Коментиран от #71

  • 70 сапьор

    9 1 Отговор

    До коментар #23 от "САП":

    Ти па сметай къф кошник си имаш, че щом основни лагери си му сменявал.... милионник ше да е бил
  • 71 изпробвал

    5 6 Отговор

    До коментар #69 от "Гост":

    Ти не можеш нищо да ми казваш.Достойно обръщение получава човек,който е изпробвал и сътворил нещо.Такъв човек може да стои зад думите си.
    Хора като теб бълващи помии и даващи квалификации кой бил комплексар,сектант и т.н.само защото казва нещо което не ти харесва няма как да заслужат уважение.
  • 72 Бати Злати

    0 9 Отговор

    До коментар #4 от "Чалга БМВ и анаболни стероиди":

    Аман от музикални инвалиди които слушат АМЕРИКАНСКА АНГЛОЕЗИЧНА ЧАЛГА....и въобще какво общо има това с автомобиите? Heavy Matal ли трябва да се слуша?....който трябва да доведе до агресия....
    Безопасно шофиране ти пижелавам.
  • 73 Цар

    5 0 Отговор
    За тея пари, комби от този калибър, което да е що-годе читаво се сещам само за VW Passat B5, преди фейса. Взимаш го за 4000, молиш се да е на не повече от 400 000км и след това наливаш още +/- 2000лв преди да го засилиш по родните "аутобани". 1000-1200 отиват за регистрация и обслужване и още 700-800 за така нареченото "стягане" на "новата" кола, което в 90% от случаите е необходимо при коли в този ценови диапазон. За съжаление говоря от личен опит, защото аз самия минах през това с "новото" си 14-годишно ауди което взех преди около година и въпреки че първите 10к километра се представя доста добре, с тези коли никога не можеш да си на 100% сигурен.
  • 74 Гост

    7 2 Отговор
    Волвото е най големия боклук. Преди години и аз се подведох по този мит ,че волвото е здрава и надеждна кола . Та си купих V70 , за една година в която я притежавах , успях да я карам около два месеца , през другото време седеше по сервизите , то не беше двигател да се прави , скорости , електроника , дебитомер. За една година я платих още трипъти . Продадох я на пълна загуба само и само да се отърва от нея. Повече никога волво.

    Коментиран от #77

  • 75 хонда

    8 1 Отговор
    На същото мнение!Надеждноста на волвото е мит.Баща ми имаше преди S80 уж супер автомобил (бля,бля) само се разваляше и частите му бяха адски скъпи.Хондата си е от друга планета.Здрава надеждна икономична.Сега работната ми кола е хонда сивик и минавам по 7-8000км всеки месец.Сменил съм амортисьори (няма как в бг) и 2 накрайника .Другото е гориво и масла.Неслучайно Тойота и хонда са винаги на челните места по надеждност.
  • 76 Ссссс

    2 3 Отговор

    До коментар #7 от "някойситам":

    Пълна глупост....субару изгодно няма....
  • 77 мдам

    2 0 Отговор

    До коментар #74 от "Гост":

    Новото старо волво на колко години беше? Ако е над 10 е нормално да имаш проблеми.
  • 78 Грую

    3 1 Отговор
    Тази публикация трябва да е Общината. За тези двигатели с толкова коне имате ли представа с какъв данък ще Ви обложат?
  • 79 гост

    3 2 Отговор
    Истината за тая статия се съдържа в първото изречение
    "Чуе ли думата комби българинът си представя Passat."

    Не случайно Passat е станал синоним за комби в Европа ...
  • 80 🇷🇺 Россия

    1 1 Отговор
    От жигулата по качествена и добра кола комби няма!
  • 81 abv

    0 0 Отговор
    Вярно е че са здрави и надеждни автомобили, но имат и отрицателни страни.
    Волвото е скъпо за поддръжка и хондата не пада по-долу.
    На цена от 5000 лева не може да се купи добър автомобил от тези марки. Поне 8000 лева са необходими най-малко.

    Коментиран от #83

  • 82 🇹🇷 Турции

    0 1 Отговор
    От Анадола по хубава кола няма!
  • 83 🇷🇺 России

    0 0 Отговор

    До коментар #81 от "abv":

    Абе ти не разбираш ве!
  • 84 Веселин Илиев

    3 0 Отговор
    От 3 години карам Опел Вектра Б Комби 2.0 DTI 16V за текезесарските ни заплати е добра най-вече икономична.Купето е в много добро състояние учудващо за Opel :) Редовното обслужване удължава живота,но все пок знаете приказката:Жена и Кола на късмет :D
  • 85 непознат

    0 1 Отговор
    За катафалки не ми се говори,по грозни коли от тези няма.
  • 86 Васил Василев

    1 4 Отговор
    Я кажи колко коли от тази марка си имал?
    Карам Волво Ц70 от 3г. Най вероятно идея си нямаш кой модел е това. Ще ти кажа. Това е рядък модел двуврато Волво. Моето е първа генерация, която няма дизелов двигател.
    Вървене:
    2.5 170кс - най слабият
    2.5т 193кс - това карам аз и въпреки че CLK 2.3 е по леко и на същата мощност, Волвото му къса гъза на вървене.
    2.0 226кс - Т5 нямам какво да кажа повече.
    2.4т 240кс моля не си го купувайте ако не можете да карате.
    Здравина:
    110 000км и елементарни ремонти. Турбината е Митсубиши TD04 ако разбираш от коли ще знаеш какво е. Окачването е супер елемнетарно и здраво. Електрониката е шведска. Двигателите са 5 цилиндрови уникално здрави.
    Да се върнем на модела.
    Ако търсите такова не слушайте малоумни голфаджии. Дизелоте са Д5 на Волво и разхода е 6 извънградско.
    Бензините са гореописаните.
    Недостатък:
    V70 излиза под надзора на Форд. Тогава Волво са тяхна собственост, но запазват автономност. Все пак германците накланят везните и 4х4 системата е гнусен Халдекс, който изпплзват и великите Фолксваген, но при Волво е малко по здрав.
    Скоростните кутии са:
    Ръчна М56 и М60 - издържат до 450 нютона на мотор, но надали знаеш какво значи това. Голф такива нютони не достига.
    Автоматиците са Айсин /японски/ има ги в Субару, Хонда, Форд, Сааб, Опел, Пежо, Сотроен и др.
    Фабрично всеки Айсин се води необслужваем и трудно се намира читав екземпляр, но ги има.

    Моля като не си компетентен, да не се изказваш. Карай си немск

    Коментиран от #87

  • 87 до Васил Василев

    3 2 Отговор

    До коментар #86 от "Васил Василев":

    добре разбрахме че караш някакво волво което няма нищо общо със това в статията но не разбирам какво ни брига нас тая работа ? седни си - среден 3 ...
  • 88 Oпелофоб

    0 0 Отговор
    Oпелофоб,
    Най-вероятно, защото такива са интересите на джамбазите и статията е целенацочена. К24 мотора е един от най-безпроблемните изобщо, докато дизел на хонда и тойота си скъпо удоволствие - прецизен, капризен и скъп и то доста. Волвото пък е скъпо за поддръжка и всеки се ориентира към VW, Шкода френски, че са евтини. Нито един хондаджия няма да се спре на турър, осврн заради цената.
  • 89 Боляр

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Oпелофоб":

    Много просто. Защото тази двигател няколко години беше дизелов двигател на годината в света.
  • 90 Реално гледащ, не глупав фен

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "honda":

    имал ли си волво изобщо, мога да ти кажа, че моето надживя всички коли от целия род
  • 91 Същия реално гледащ

    0 0 Отговор
    V70 2.5tdi 140 коня единствено носачи сменях и кормилни накрайници, 250 лева ми излезе всичко, мотора е в отлично състояние и не е на форд или рено, а на ауди 5 цилиндъра. Колата е на 350 000 км, поне така пише, и на повече да е не ме притеснява. С тая кола съм навъртял 150000 км с редовно обслужване и не карам като простак за разлика от други, после волвото се чупело
  • 92 waterwet

    0 1 Отговор
    2.2 дизел на хонда не е най=доброто, а най-лошото предложение. Двигател със страхотни показатели, динамика, но много скъп и капризен! И тази катафалка прилича на всичко друго, но не и на практична кола в градски условия, камо ли за паркиране. Волвото е здраво, двигателя "лаком" и не бих го определил като изключително здрав в никакъв случай. И с бутикови цени за поддръжка. Пазарът е заринат от тези два модела и никой не ги ще, дори аз като хондаджия, не бих си купил и за половината сума този катафалка, пък ако и да е с 2.4 бензин, който е несравнимо по-надежден от капризния и напукан дизел!
  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.