Чуе ли думата комби българинът си представя Passat. Сега обаче ще ви разкажем за два други комби автомобила, които се славят с надеждност, здравина и безопасност и в същото време могат да се намерят у нас за доста прилични пари. В богата база данни на mobile.bg има доста такива екземпляри, като много от тях изглеждат в изключително добро състояние и могат да се намерят за цени под 5000 лв.
Honda Accord
Accord Tourer поглъща магистралните километри със същия апетит, с който и огромно количество багаж. Относително нова, все така здрава и надеждна, изключително практична и почти без забележки. Всички двигатели са жизнени и приятни за шофиране, но най-доброто предложение е 2,2 CDTi със 140 к.с. Задното окачване е мултилинк, което освен комфорт носи и отлична стабилност на пътя. Задните седалки падат с натискането на бутон и формират съвършено равен под. Обемът на багажника е 576 литра, които се увеличават до 921 литра при свалени седалки.
Volvo V70
Шведите умеят да правят комбита и V70 не е изключение. Освен със скандинавски дизайн и шведска стомана, тази кола печели точки с практичността си. Задните седалки се движат на релса, за да осигурят повече място в багажника или повече комфорт на пътниците отзад. Има специална жабка за ръкавици, масичка за задните седалки и специално отделение за химикалка. Нищо особено, но пък безкрайно удобно. V70 е достъпен, както само с предно предаване, така и като 4х4. Изборът на двигатели е огромен и всички те са 5-цилиндрови, като V70 се е продавал успешно с фабрична метанова или газова уредба. Обемът на багажника е 575 литра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Oпелофоб
Коментиран от #89
09:36 12.11.2017
3 Запознат
09:39 12.11.2017
4 Чалга БМВ и анаболни стероиди
Коментиран от #72
09:40 12.11.2017
5 Ккк
Коментиран от #9, #35
09:42 12.11.2017
6 Акорд фейс
09:45 12.11.2017
7 някойситам
Коментиран от #30, #76
09:55 12.11.2017
8 Shmeker
09:58 12.11.2017
9 Shmeker
До коментар #5 от "Ккк":
Конверсия с твърд маховик няма ли?09:59 12.11.2017
10 dragozow
Коментиран от #37
10:07 12.11.2017
11 куку руку ку
До коментар #1 от "Да живее ONQ":
Погледни в мобилето, че има! Е, англичанки са, но има.10:07 12.11.2017
12 Кракра
10:17 12.11.2017
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 automobil1
Коментиран от #36
10:52 12.11.2017
15 ЯК КАРАЧ
10:57 12.11.2017
16 Ощърбий
Да си купиш голема кола ефтино е най големата глупос дет человек мое да напрай!!!
11:26 12.11.2017
17 honda
Коментиран от #20, #22, #24, #90
11:27 12.11.2017
18 Гост
Намерете ми читаво комби от показаните модели за под 5000 и ще взема две.
Стига глупости ....
Коментиран от #93
11:30 12.11.2017
19 jambazina
11:33 12.11.2017
20 Не си прав,
До коментар #17 от "honda":
Лично карам Волво и имам десетки приятели с тази марка (на всеки препоръчвам такава кола).За мен и приятелите ми няма по-добро от Волво, здрави са и сигурни дори и новите! Моето е смазано от каране и товарене - С80 от 2001, имам няколко коли от 2006 до 2012, но това Волво е най-сигурната ми кола
11:40 12.11.2017
21 Land Cruiser 100
Западняците обаче са силно практични хора, и след като си е купил комби, той знае защо си го е взел. Товарят ги и ги карат безжалостно по 1 млн. км. и отгоре.
Така че, подобно комби, дошло тука, на 15-16 години, е изтърбушено отвсякъде, нищо че джамбазина е върнал километража поне с едни 600 00 - 800 000 км.
А най-смешни са ми тия с Мерцедес, Ауди и БМВ комбитата...
Коментиран от #27
11:45 12.11.2017
22 ШОПА
До коментар #17 от "honda":
Еее ти ся ко каза ?11:49 12.11.2017
23 САП
Имам такъв опит смяна на лагери на колянов вал от 4 път ги намериха и колата 8 месеца в гаража на трупчета. Общ ремонтен комплект го имат наличен, но тръгнеш ли по спецификация на конкретния двигател се омотват. Цветен код на лагера повечето не знаят дори че съществува.
Коментиран от #70
11:56 12.11.2017
24 Ощърбий
До коментар #17 от "honda":
Ей го на един де е карал волво за под пет иляди лева!12:00 12.11.2017
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 VOLVO
Иска кинти! Обслужването също е скъпо!
12:27 12.11.2017
27 Froit
До коментар #21 от "Land Cruiser 100":
По тъп коментар нямаше накъде.Те на запад с камъни ли ги товарят та са избушени.Коментиран от #29
12:39 12.11.2017
28 Laky1976
12:48 12.11.2017
29 Land Cruiser 100
До коментар #27 от "Froit":
Може и с камъни да ги товарят, що, торбите с гипс или цимент нещо по-различно ли са ? Имам предвид, че се товарят ЕЖЕДНЕВНО и безмилостно, което е вярно.Често посещавам изложения на оръжия в Германия и Австрия, по малките пътища, под всеки навес или хамбар има по едно такова. Покрито с прах, перушина, курешки и слама, със спаднали гуми и изпотрошени стъкла и огледала, около 10-11 годишно.
Преди даваха по 100-200 марки да го вземеш, сега искат по 100 евра ако някой попита.
Ей такива коли карате !
12:56 12.11.2017
30 Гост
До коментар #7 от "някойситам":
Е мойто що струва 14000?Набутах се пак.Нищо,от мен да мине.Коментиран от #31, #32, #33
12:57 12.11.2017
31 Пост
До коментар #30 от "Гост":
Щото си пич и си го купуваш. Глупаците само гледат и подсмърчат...А, забравих - и коментират ! :-))
13:01 12.11.2017
32 някойситам
До коментар #30 от "Гост":
14 000 лв за 2001 година субару - малоумно решение.Мойто купих за 6 000 лв, което над пазарната цена, защото беше много запазено.
13:16 12.11.2017
33 някойситам
До коментар #30 от "Гост":
чети каквото написах BE/BH - това не е модел след 2003, а преди него.13:17 12.11.2017
34 Бай хой
13:21 12.11.2017
35 изпробвал
До коментар #5 от "Ккк":
На бензиновата съединител с притискател под 500 лева.На дизела с демпфер около 1200.Никой не те кара да ходиш в Бултрако да ти режат главата.
Хондата е наистина много здрава и икономична.Отзад окачването е мултилинк и стои страхотно на пътя.230 скорост държи без проблем.
2,4 бензин 190 коня 6 скорости обърната на газ гори при 90-100 км около 7.
Проблемът е че след 2006 година фейслифта трудно се намират под 10 000 лева.Тази цена в статията е за някой много дърт дизел от 2005 година.
Волвото не е лошо но частите режат глави и разхода е по висок от хондата.От друга страна повече му пада цената и можеш да го намериш по евтино.
Коментиран от #38
14:09 12.11.2017
36 НЯКОЙ
До коментар #14 от "automobil1":
ACCORD 7 .14:15 12.11.2017
37 Румен
До коментар #10 от "dragozow":
Те на всички дизели без отстъпка са 2 бона.Трябва да си луд да се нахлузиш да купуваш от дилър без отстъпка.Само пробвай за Ауди и БМВ там няма да ти стигнат 2000 за демпфер с комплект за съединител.За това си карайте бензина и не се занимавайте с глупости.
Няма да сменяш пиезо дюзи,турбини,дпф,егр и какви ли още не глупости.
Дизела е яка набутара.
14:22 12.11.2017
38 Гост
До коментар #35 от "изпробвал":
Хайде поредния самохвалко!230 км/ч само в съня си може да вдигнеш с такава Хонда. Той производителя дава максимално 220 км/ч, а ти сънуваш как твоята спокойно си държала 230 - хахахахаха
https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12050
Избивайте комплекси на друго място!
Коментиран от #39, #43
14:26 12.11.2017
39 изпробвал
До коментар #38 от "Гост":
https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12054Аз съм имал ето такава и много пъти съм изпробвал и ги вдига 230.
А ти като се качиш на същата и не ти вдигне 230 ела тогава да ми пишеш че не може.
Аман от книжни плъхове четящи само спецификации.Карайте малко коли и тогава се изказвайте.
Коментиран от #45
14:38 12.11.2017
40 сашо
14:58 12.11.2017
41 ЕНЦО
15:00 12.11.2017
42 СТОУНС
15:02 12.11.2017
43 Djey
До коментар #38 от "Гост":
Аз имам 2.0 мотора (155 к.с.) седан. Ела да те повозя и да се убедиш че колата потдържа без проблем 230 км/ч. И още по невероятно е, че при подобна скорост харчи едва 9/100. АКо не вярваш. заповядай!Коментиран от #46, #47
15:27 12.11.2017
44 СТИНГ
15:49 12.11.2017
45 Гост
До коментар #39 от "изпробвал":
Да бе, как ще съм карал коли, само вие на село с Хондите сте карали коли, нали?И да беше видял, че става въпрос за комбита, пък тогава ми подскачай колко вървяла твоята!
Още повече, че у нас ако си вдигал 200 км/ч, показва колко си безмозъчен!
Коментиран от #50
16:23 12.11.2017
46 Дизел
До коментар #43 от "Djey":
230 предвид грешката в скоростомера (реални около 215-220), ОК. За 9/100 - аре у лево, май само на РС-то си карал с над 200...16:26 12.11.2017
47 Гост
До коментар #43 от "Djey":
То на километража ти може да пише, че вдига и 300 км/ч, но производителя си е написал колко вдига кола 155 к.с. - 217 км/ч!Точка - всичко друго е избиване на комплекси и напълно идиотско незачитане на правила и закони!!!
Коментиран от #51
16:26 12.11.2017
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Пейо
17:23 12.11.2017
50 изпробвал
До коментар #45 от "Гост":
Ако ти живееш на село аз не.И не съм писал къде съм карал с 230.За твое сведение има пътища където това е позволено не като у ваше село.И ако беше прочел внимателно коментарът ми щеше да разбереш че не пиша колко е голяма максималната скорост а говоря за доброто поведение на пътя при скорости от такъв порядък.А окачването на комбито и седана е същото и това че едното вдигало с 5 километра по малко от другото според някой сайт не променя нещата.
Дано успя да вденеш най накрая.Ясно е че такава кола не си карал нито комби нито седан поне не се изказвай неподготвен.
Коментиран от #52
17:32 12.11.2017
51 Наско
До коментар #47 от "Гост":
Не ти ли се струва странно че на 155 коня и дават 217 а на 190 коня 220.Аз в друг сайт четох 222.Явно всеки си пише нещо.А производителите дават една гарантирана стойност с определени гуми и конфигурация и стандартен бензин.Нищо чудно някой с по добри гуми филтър и бензин 100 октана да вдигне с няколко километра отгоре.
Коментиран от #53
17:41 12.11.2017
52 Гост
До коментар #50 от "изпробвал":
Хайде стига писа детинщини! Като няма какво друго да роди мозъчето ти, недей се излага с едни и същи тъпизмни, от рода на това, че само ти може да караш някаква Хонда с 192 к.с. все едно е връх на технологиите!Да, Акорд е чудесен автомобил, но много мразя когато някой започне да си съчинява как колата не мърдала на пътя с 230 км/ч, когато самата кола не може посмъртно да вдигне толкова!
Иначе карам едно "умряло" Форестърче, което едва вдига 200 км/ч, но на старта ще те остави да мислиш къде сбърка.
Сега си отивам у село София, че тук има само благородници със синя кръв и Хонди - хахахахахаха
Коментиран от #55
18:01 12.11.2017
53 Гост
До коментар #51 от "Наско":
Въпрос на скоростна кутия, двигател и аеродинамика. За това G class с 388 к.с. едва вдига 210 км/ч, но пък ускорява до 100 км/ч за 5,9 секунди - https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=1878718:05 12.11.2017
54 Джентълменът русофил
18:20 12.11.2017
55 изпробвал
До коментар #52 от "Гост":
Когато се качиш на такава Хонда и не успееш да вдигнеш 230 или колата ти бъде нестабилна ще имаш право да говориш.Никъде не съм твърдял че е върха на технологиите.Просто написах това което аз съм видял при ползването на тази кола.Други подробности по конкретния автомобил няма да ти обяснявам защото явно не си запознат с марката и няма да разбереш.Сега можеш да си пишеш за форестърчето.
Аз също мразя философи които не са пробвали в реални условия даден автомобил да се изказват неподготвени.
Коментиран от #58
18:24 12.11.2017
56 мъжкар
Коментиран от #64
18:31 12.11.2017
57 Санди
18:35 12.11.2017
58 Гост
До коментар #55 от "изпробвал":
Ти май наистина не се усещаш какви измишльотини пишеш?Ама разбира се, че няма да вярваме на официалните данни на производителя, а ще вярваме на теб - големия капацитет и благородник, нали?!
Това, че имаш явен проблем със скоростомера, не е моя грижа.
Хайде със здраве.
Коментиран от #66
18:36 12.11.2017
59 Кметския намесник с жипа
18:55 12.11.2017
60 Джентълменът Русофил
19:01 12.11.2017
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 automobil1
знам че е акорд ама коя генерация не знаех затова питах
19:30 12.11.2017
63 Guest1
19:32 12.11.2017
64 ха ха
До коментар #56 от "мъжкар":
Нищо не разбираш.20:16 12.11.2017
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 изпробвал
До коментар #58 от "Гост":
И какви са данните в твоя сайт? 227 км/ч. И това с какъв товар в колата хайде казвай 5 човека ли е возила един ли?Значи голям проблем е ча аз съм видял 230 а то било 227 писано в твоя сайт.Нещо друго ще кажеш ли или само с грешки в километража ще си говорим.
Казах ти го вече.Когато се качиш и видиш каква скорост може да постигне колата тогава ще пишеш глупости.
До тогава ще се хвалиш с форестърчето си как набирало.
Когато има тема за Форестър пиши колкото си искаш .
Философи мишоци да пишат какво са чели в интернет не ми е интересно.
Коментиран от #67
20:26 12.11.2017
67 Гост
До коментар #66 от "изпробвал":
Големия проблем е, че в статията става въпрос за комби и то 2,2 дизел. Другия голям проблем е, че ти не говориш за максимална скорост, а за такава при която Акорд-а се държал добре - 230 км/ч.И не си ти този, който ще ми каже къде да пиша!
Плоските и измислени самохвалства, едва ли са много уместни!
Пък аз освен Форестър имам и Мерцедес, а преди това и Ягуар. Знаеш ли колко ми пука за тъпотиите, които пишеш, а? Мишок ще викаш на баща си!
Коментиран от #68
21:01 12.11.2017
68 изпробвал
До коментар #67 от "Гост":
Хайде да не си изброяваме колите и километрите.Когато караш Акорд 2,4 190 коня и пробваш каква скорост поддържа и какво е пътното му поведение ще пишеш и ще спориш.
До тогава ще си хвалиш форестърчето,ягуарчето и т.н. ИЗПРОБВАНИ ОТ ТЕБ автомобили.
Иначе ще си поредния мишок ровещ из интернет и спорещ за неща които не знае.
Коментиран от #69
21:12 12.11.2017
69 Гост
До коментар #68 от "изпробвал":
Казах ти да използваш обръщенията за плъхове към баща си! Нито съм си позволил да ти лепвам епитети, нито е много голямо мъжкарство да обиждаш някой анонимно в нета, само защото не е в сектата на Хонда!Ти във всеки пост го правиш, което те прави обикновен злобен комплексар!
Коментиран от #71
21:19 12.11.2017
70 сапьор
До коментар #23 от "САП":
Ти па сметай къф кошник си имаш, че щом основни лагери си му сменявал.... милионник ше да е бил21:23 12.11.2017
71 изпробвал
До коментар #69 от "Гост":
Ти не можеш нищо да ми казваш.Достойно обръщение получава човек,който е изпробвал и сътворил нещо.Такъв човек може да стои зад думите си.Хора като теб бълващи помии и даващи квалификации кой бил комплексар,сектант и т.н.само защото казва нещо което не ти харесва няма как да заслужат уважение.
21:31 12.11.2017
72 Бати Злати
До коментар #4 от "Чалга БМВ и анаболни стероиди":
Аман от музикални инвалиди които слушат АМЕРИКАНСКА АНГЛОЕЗИЧНА ЧАЛГА....и въобще какво общо има това с автомобиите? Heavy Matal ли трябва да се слуша?....който трябва да доведе до агресия....Безопасно шофиране ти пижелавам.
21:46 12.11.2017
73 Цар
23:28 12.11.2017
74 Гост
Коментиран от #77
06:12 13.11.2017
75 хонда
08:47 13.11.2017
76 Ссссс
До коментар #7 от "някойситам":
Пълна глупост....субару изгодно няма....08:59 13.11.2017
77 мдам
До коментар #74 от "Гост":
Новото старо волво на колко години беше? Ако е над 10 е нормално да имаш проблеми.10:24 13.11.2017
78 Грую
11:14 13.11.2017
79 гост
"Чуе ли думата комби българинът си представя Passat."
Не случайно Passat е станал синоним за комби в Европа ...
17:25 13.11.2017
80 🇷🇺 Россия
18:48 13.11.2017
81 abv
Волвото е скъпо за поддръжка и хондата не пада по-долу.
На цена от 5000 лева не може да се купи добър автомобил от тези марки. Поне 8000 лева са необходими най-малко.
Коментиран от #83
18:49 13.11.2017
82 🇹🇷 Турции
18:50 13.11.2017
83 🇷🇺 России
До коментар #81 от "abv":
Абе ти не разбираш ве!18:54 13.11.2017
84 Веселин Илиев
20:15 13.11.2017
85 непознат
23:04 13.11.2017
86 Васил Василев
Карам Волво Ц70 от 3г. Най вероятно идея си нямаш кой модел е това. Ще ти кажа. Това е рядък модел двуврато Волво. Моето е първа генерация, която няма дизелов двигател.
Вървене:
2.5 170кс - най слабият
2.5т 193кс - това карам аз и въпреки че CLK 2.3 е по леко и на същата мощност, Волвото му къса гъза на вървене.
2.0 226кс - Т5 нямам какво да кажа повече.
2.4т 240кс моля не си го купувайте ако не можете да карате.
Здравина:
110 000км и елементарни ремонти. Турбината е Митсубиши TD04 ако разбираш от коли ще знаеш какво е. Окачването е супер елемнетарно и здраво. Електрониката е шведска. Двигателите са 5 цилиндрови уникално здрави.
Да се върнем на модела.
Ако търсите такова не слушайте малоумни голфаджии. Дизелоте са Д5 на Волво и разхода е 6 извънградско.
Бензините са гореописаните.
Недостатък:
V70 излиза под надзора на Форд. Тогава Волво са тяхна собственост, но запазват автономност. Все пак германците накланят везните и 4х4 системата е гнусен Халдекс, който изпплзват и великите Фолксваген, но при Волво е малко по здрав.
Скоростните кутии са:
Ръчна М56 и М60 - издържат до 450 нютона на мотор, но надали знаеш какво значи това. Голф такива нютони не достига.
Автоматиците са Айсин /японски/ има ги в Субару, Хонда, Форд, Сааб, Опел, Пежо, Сотроен и др.
Фабрично всеки Айсин се води необслужваем и трудно се намира читав екземпляр, но ги има.
Моля като не си компетентен, да не се изказваш. Карай си немск
Коментиран от #87
01:37 14.11.2017
87 до Васил Василев
До коментар #86 от "Васил Василев":
добре разбрахме че караш някакво волво което няма нищо общо със това в статията но не разбирам какво ни брига нас тая работа ? седни си - среден 3 ...09:04 14.11.2017
88 Oпелофоб
Най-вероятно, защото такива са интересите на джамбазите и статията е целенацочена. К24 мотора е един от най-безпроблемните изобщо, докато дизел на хонда и тойота си скъпо удоволствие - прецизен, капризен и скъп и то доста. Волвото пък е скъпо за поддръжка и всеки се ориентира към VW, Шкода френски, че са евтини. Нито един хондаджия няма да се спре на турър, осврн заради цената.
09:26 14.11.2017
89 Боляр
До коментар #2 от "Oпелофоб":
Много просто. Защото тази двигател няколко години беше дизелов двигател на годината в света.02:06 18.11.2017
90 Реално гледащ, не глупав фен
До коментар #17 от "honda":
имал ли си волво изобщо, мога да ти кажа, че моето надживя всички коли от целия род13:17 18.11.2017
91 Същия реално гледащ
13:25 18.11.2017
92 waterwet
12:58 27.11.2017
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 Този коментар е премахнат от модератор.