ФАКТИ.БГ

3 отлични леки коли на старо за зимата

Публикувана: 19 Ноември, 2017 09:00 Обновена: 19 Ноември, 2017 20:44
134 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 51785
3 отлични леки коли на старо за зимата
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.

Зимата чука на вратата ни, повечето от нас са оборудвали автомобилите си със зимни гуми и чакат снега да падне. Има и такива обаче, които точно в този момент се чудят каква кола да си купят. Сега няма да спираме вниманието ви на популярните SUV-та. Те са отличен вариант за зимни условия, но не всички от нас ги предпочитат. За почитателите на леки автомобили предлагаме нашето виждане за три автомобила, които са отлични за зимата - един от D-сегмента, един от "Голфовия клас" и един субкомпактен мъник. Всички те могат да се намерят на старо в най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg. Ето и нашите три предложения.

Subaru Legacy

Симетричната AWD система е почти толкова легендарна, колкото и Quattro задвижването на Audi. Заради нея марката Subaru е любима в северните щати на САЩ и Канада, както и във всички планински райони на Европа. Legacy е непретенциозен и в същото време изключително надежден автомобил, който има страхотна комби модификация. Топ версиите разчитат на 6-цилиндрови боксерни двигатели, а от няколко години насам в Европа се предлагат и с дизелов боксер. Outback изпълнението предпазва каросерията с допълнителни пластмасови протектори, а клиренсът на окачването е увеличен.

Audi A3 Quattro

А3 без Quattro е по-скоро добре тапициран Golf, отколкото истинско Audi. Комбинирайте с 1,8 литров турбобензинов двигател или с двулитровия TDI, за да имате кола, която ще бъде като залепена за пътя. Интелигентната система за двойно предаване на Quattro кара ентусиастите да полудяват през зимата, а нормалните хора просто са сигурни, че ще стигнат там закъдето са тръгнали. Стига да има път. Освен това А3 радва с добро качество на интериора и относително лесно обслужване. Второто поколение предлага огромен избор от модификации, включително 4-вратата версия Sportback, която изглежда още по-добре.

Fiat Panda 4×4

Не се заблуждавайте от компактните размери на тази кола. Тя е учудващо способна извън пътя, а (относително) тънките гуми й дават голямо предимство в дълбокия сняг. Второто поколение на Panda бе избрано за Автомобил на годината в Европа за 2004 г. и нетипично за италиански автомобил, е машина с добра надеждност. Освен това частите й са истински евтини. При употребяваните Panda трябва да се преглежда масления картер, тъй като заради ударите от камъчета ръждясва лесно. 4х4 версията разчита на електроника, която включва задния мост само при нужда. През останалото време Panda 4×4 се движи само чрез предните колела.

Поставете оценка на статията:
Оценка 1 от 1 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
юююююююююю
1 Отговор
Разбира се че Субарото..

Оценка:
-66 +91

Някой
2 Отговор
Определено Субару. Но не трябва да давате на пишман майстори да пипат боксера:)

Коментиран от #131


Оценка:
-59 +106

Некой
3 Отговор
А къде има не пишманчета ? То в БГ има ли ?

Оценка:
-9 +91

Ккк
4 Отговор
Ауди.
Другото е обидно за собствениците дори.

Оценка:
-189 +61

deutschland uber alles
5 Отговор
махайте го тоя японски кашон... срам и резил!

Оценка:
-190 +63

Педераска работа)
6 Отговор
В Швейцария има едно златно правило!
Вземеш ли си Субару дизел, все едно си се оженил за ... Мъж!
Тотално скапана бангия, рядко изкарва 100 000 км, Фиат е толков гнусна каруца, че не се нуждае от коментар. Ауди не е зле, но е прехвалено и надценено. Мазда или Хонда бензин е истината, 500 000км минимум безаварийно шофиране! Айде със здраве!

Коментиран от #9, #130


Оценка:
-110 +116

гощо
7 Отговор
Разбира се,че НЕ Субаро!!! Не ми се виси по сервизи и да плащам части като за Бентли!!! Най разумното е Аудито!

Коментиран от #10, #27


Оценка:
-116 +80

Сафрид
8 Отговор
Първо научи името на марката.Няма марка СубарО!!!

Оценка:
-21 +82

Гост
9 Отговор

До коментар #6 от "Педераска работа)":


То защото Субару нямат бензин, нали? Особено турбобензините им са класика и са доказано здрави.
Пък Хонда и Мазда са с толкова смотани 4х4, че не е истина:
https://www.youtube.com/watch?v=2OzK-oRPCbs

И моля хора, които не са обслужвали Субару, да не пишат тъпотии, че все били по сервизи и частите били като за Бентли! Адски комплексарско и идиотско е да кажеш, че 100 лева смяна на масла е скъпо!!!

Коментиран от #12, #23, #48, #66


Оценка:
-20 +83

Гост
10 Отговор

До коментар #7 от "гощо":


Няма такава простотия - да кажеш, че АУДИ е по-здраво и евтино за поддръжка от Субару! За АУДИ 80 ли говориш - бухахахахахахахахаа

Коментиран от #16, #132


Оценка:
-25 +111

Маниск
11 Отговор
Заблудените Ауди фенове да не коментират автомобили. Карайте си талигите и си мълчете! Дизелови боксери както всеки нов проект имаше проблем при пускането. След 2010 са много по надеждни и мощни от тези на фолксваген груп! А simetrical AWD на Субару е в пъти по добро от куатро!

Коментиран от #17


Оценка:
-53 +85

12
Този коментар е премахнат от модератор
13
Този коментар е премахнат от модератор
СУБАРО
14 Отговор
СУБАРО Е КОЛА ЗА ВСЯКАКВИ ПЪТИЩА И ВСЯКАКВИ МЕТЕРИЛОГИЧНИ УСЛОВИЯ

Оценка:
-34 +71

Някой
15 Отговор
Ае стига от разбирачи. СубарУ-то ми е с 2.0 бензин 150 конски сили, имам майстори - двама, знам за още два сервиза, където също са добри. 2.0 i е двигател на годината за 2008 - може да си проверите. Маслото е само енеос, разбира се, че струва повече, само скоростната кутия и диференциала побират 5 л. Да не говорим, че мога и сам да си го ремонтирам, но нямам сервиз и инструменти. А в сервизите съм виждал как се прави обикновено обслужване на ауди-няма автомобил по -сложен за обслужване от ауди. Това е колеги - шофирайте внимателно:)

Коментиран от #28


Оценка:
-25 +77

Лимонад
16 Отговор

До коментар #10 от "Гост":


Със сигурност аудито е по евтино за поддръжка от Субару-то. Части и нови и 2ра употреба има на път и без път. Ходи намери така за Субару .... евентуално с поръчки след седмици при майстори единици дори в София .... за аудито и врата да ти потрябва - има шанс същия цвят да намериш дори

Коментиран от #22, #134


Оценка:
-34 +39

Vladi
17 Отговор

До коментар #11 от "Маниск":


Интересно е че тия със немските кочини Ауди и wv винаги плюят по японските марки, за тях по добра и здрава от тяхната няма 😁

Коментиран от #67, #68


Оценка:
-37 +56

Будала
18 Отговор
https://m.youtube.com/watch?t=51s&v=l_xGLOA3bj0
https://m.youtube.com/watch?v=pmLFsaUmJhI
https://m.youtube.com/watch?v=djTBG8pGvGQ

Коментиран от #37


Оценка:
-3 +3

Нафарфорий
19 Отговор
Абе вземете си един стар джип/кола дето палят къде къде по-добре от тези горе на снимката и не му мислете, кви са тез пластмасови трошки??????????????????????????

Оценка:
-14 +25

20
Този коментар е премахнат от модератор
Ввв
21 Отговор
АлУди ли,я марш в сервиза с тая гробница...

Оценка:
-26 +43

Гост
22 Отговор

До коментар #16 от "Лимонад":


Не е баш така. Ако сравняваш Allroad с Outback, нещо с моргите нещата няма да ти се получат. Ако сравняваш Q3 с Forester, пак забрави за части от морга.
А като отидеш в Порше Запад за части, тогава ще установиш, колко по-евтино е Subaru за поддръжка.
Естествено, че AUDI е хубава кола, но да е нова, а тук говорим за стари автомобили!

Оценка:
-4 +54

Алфата
23 Отговор

До коментар #9 от "Гост":


Приста ли му слагаш за тези 100 лв.?! Или М10Д...

Коментиран от #25, #123


Оценка:
-19 +22

24
Този коментар е премахнат от модератор
Гост
25 Отговор

До коментар #23 от "Алфата":


Ravenol му слагам, че е с турбо.

Оценка:
-8 +15

Shmeker
26 Отговор
Audi Quattro разбира се, но не и A3, тук сте в голяма грешка, заради халдекса.
Естествено, че всички аудита, които идват тук са 15-та употреба, щото още на запад хората чакат да ги вземат секънд хенд и докато дойдат в БГ се получава, че трябва да подмениш половината кола. За Субару - естествено, че може да се намери по-запазен екземпляр спрямо Ауди

Оценка:
-5 +35

Милен Веселинов
27 Отговор

До коментар #7 от "гощо":


Ти колко автомобила субару счупи до момента,и колко вися по сервизи та така компетентно говориш? Защото аз съвсем случайно за 6 години не съм ходил нито веднъж.

Коментиран от #112


Оценка:
-13 +37

V6ТDI
28 Отговор

До коментар #15 от "Някой":


Това 2.0 е умряло от гъдел.
Веднъж карах такова супер смях .

Оценка:
-25 +16

Пабло
29 Отговор
Ауди А3 реално не е с quattro (торсен диференциал), а с 4 motion( халдекс).Не е с постоянно задвижване на четирите колела.Така е при други модели с напречен двигател.

Оценка:
-0 +40

Аааа
30 Отговор
Всички луди , карат ...

Оценка:
-1 +13

някойситам
31 Отговор
До сега имах 4-ри различни СубарУ: трибека, 2-те импрези, и сега карам един аутбек.

Харесвам марката заради възможностите й и алтернативи, които тя дава на автомобилен свят. Единствен SUV с опозитен двигател е на субару, как то и единствен Дизел боксер пак е на субару. Дори Porsche не искат да се занимават с такива сложни технологии. Но от 3-те автомобила тук, субару е с най-скъпа подръжка, най малко защото частите и в 80% от случаите са само оригинални, и за сметка на това, само аутбек е автомобила от тези 3-те... защото голф с друг дизайн, и тази "италианка" не са това, на което са способни самите марки, по-скоро най евтиното, което продава марката. Докато СУбару аутбек - е възможно един от най скъпите субару излизащи от завода на Субару.

Коментиран от #33, #133


Оценка:
-5 +36

Баш Майстора
32 Отговор
Жалко че никой не е карал панда.:).Незнам през коя година Българина стана такъв комплексар ама ще да е последните 20-на години.И все с едни големи кратуни на раменете...

Коментиран от #63


Оценка:
-3 +55

бръмм
33 Отговор

До коментар #31 от "някойситам":


субару определено е по добрия избор от ауди и фиат, за три години само масло и филтри съм сменял, авера дето я купи след мен също,така ,че германките не са толкова здрави и качествени, но пък всеки сам си избира колата

Оценка:
-13 +29

Тодор
34 Отговор
Проблемът немско-японско при мен не стои. Преди няколко години се сдобих с Опел 2.2-147кс и Микра К11 - 54кс. Намерих майстор, който кара същите(късмет). Той ги стегна, като за себе си. Всяка година с япончето из града навъртам 16-17000, а с Астричката, повече извън -7-8000 км. Масла, само от фирмен магазин(на Ситроен, че моторите им са капризни и го докарват от добри масла). Свещи от фирмен на Форд. 5-6 години ги сравнявам, но само ги карам. Гуми - само зимни и лятото. Така не давам пари за смяна и не ми заемат място 8 гуми в мазата. Като се позатъркат - нови. Казаното е в смисъл, че лоши коли няма! Може на някой да му е от полза...

Оценка:
-16 +19

Чакаланко
35 Отговор
Пандата е УНИКАЛЕН автомобил!
Пандата не е за комплексари.
Пандата е за хора които могат да бъдат откровени със себе си и да оценят продукта обективно и ОБОСНОВАНО.
Без да искам да обидя или засегна никой от писалите тук...:))
Поздрави...:)))
p.s.:Въпреки, че Фиат не е от любимите ми фирми...:)))))

Оценка:
-6 +49

PlimP
36 Отговор
Пандю е ефтин и достатъчно добър и прост, другите са си скъпи коли за гледане и запоменте, че субару не е МПС за офф-роуд, нищо общо с джипките

Коментиран от #38, #45


Оценка:
-7 +32

Shmeker
37 Отговор

До коментар #18 от "Будала":


Да в тези клипове се вижда превъзходството на техниката на Ауди Vorsprung durch Technik.

Нормално, Аудитата са с Торсен, докато субаруто е с вградена муфа - по-евтин вариант, но пак става.

И все пак по-добре запазено Субару от колкото Ауди 15-та ръка.

Оценка:
-8 +17

Shmeker
38 Отговор

До коментар #36 от "PlimP":


Пандата е прекалено малка. В класа на Игнис

Оценка:
-4 +10

Данаил
39 Отговор
Аз съм с голф тди синхро със старата виско муфа.На 260000 засега няма проблем с нищо.Назад не работи,но разход на гориво е като на кола с предно.Доволен съм,не закъсва лесно.А иначе всяка кола е хубава,стига през годините да е гледана съвестно.

Оценка:
-2 +20

Empty
40 Отговор
https://youtu.be/cgn2AG3WY-8

Щото сте от професор нагоре, та да ви проокирам с едно видео.
Приятно гледане.
Много мразя някой цъвуланко, като се изкаже за някой автомобилен гигант /а Фиат са точно такива/ или за производител като Субару негативно. Щото той бил имал някакъв ВАГ-скрап и друго не е виждал и в близките поне 10 години няма да види и той критерий. Знае всичко т.е всичко различно от неговия скрап е боклук.
- Най-добрата кола е Опел!
- Ми ти какви други коли си карал?
- Ми....само Опел!....

Та...и трите коли са добри. Зависи какви са потребностите на човек. Субару е супер за семейна кола. Първите дизелови боксери имат болежка/чупят колянов вал/, която по-късно отсраняват.
Ауди-компактна кола за двойка да си шетат по планини, море и т.н.
Фиат- нищо по различно от аудито. Може би пространството е по-оскъдно. Повече клиренс и предполагам по проходимо.

От нататък е въпрос но вкус и бюджет

Оценка:
-1 +27

SubaruVarna
41 Отговор
Когато се говори за 13-14 годишни щайги на по 430 000 реални км. - е пълно безумие да са дизел и автоматик! - Без значение марка и модел за възрастни 13-14 годишни щайги задължително бензин и ръчка!!! За чисто нови или до 4 години и до 50 000 км. задължително дизел! Ауди А4-6-8 Пасат - Супърб с мултитроник 2.5 тди 150 коня 2000-2004г. е само за тези които искат да се саоубият ритуално!

Оценка:
-9 +25

Empty
42 Отговор
П. С. За панда да допълня, че количеството на материалите няма да са на нивото на Ауди,но...там вече се търси цена.

Оценка:
-2 +11

Empty
43 Отговор
П. С. За панда да допълня, че качеството на материалите няма да са на нивото на Ауди,но...там вече се търси цена.

Оценка:
-2 +7

Луд с калашник
44 Отговор
Еееейййй много интересен това Бай Ганьо бре.
Хората са Ви написали:Три автомобила от три класа.Три сегмента на пазара.
Ма Бай Ганя е умник сравнява ръчен часовник със стенен часовник и такъв на градската кула.

Оценка:
-4 +40

Гост
45 Отговор

До коментар #36 от "PlimP":


Кое Субару не става за offroad? Да си чувал за Forester?
Ето ти клипове за неставане:
https://www.youtube.com/watch?v=qN_-TmYy0pQ
https://www.youtube.com/watch?v=qnND_lDNwUQ
https://www.youtube.com/watch?v=Q7dVFY5CxT0&t=401s

Пък това с тегленето на две коли една с друга, показва само коя е по-тежка и с по-хубави гуми, не коя има по-добро 4х4. Все едно да я вържеш за бус и да кажеш, че е по-проходим, защото ще издърпа Аудито.

Коментиран от #59, #71


Оценка:
-7 +12

Jek
46 Отговор
Кефиш ме, НИЩО НЕ работи по Голфа, но харчи малко. От Субару по-добро 4х4 няма, единствено руските джипки, дето го включвам вътре ръчно, блокирам диф-а и там Субарото също губи. Един комшия има Легаси 3.0 и над 240 к.с. - много добро, много добре изпълнено всичко му е ток.

Оценка:
-8 +11

47
Този коментар е премахнат от модератор
икс
48 Отговор

До коментар #9 от "Гост":


като бивш собственик на тирбека- бензин (закупена нова) ще ти кажа нещо - човека е адски прав

за 100 лв само ми стигаха САМО за маслото, което доливах, ти за обслужване ми говориш...

Коментиран от #51


Оценка:
-7 +15

Shmeker
49 Отговор

До коментар #47 от "Лост":


Точно. Но за лед по-добре са тънките.

Оценка:
-2 +5

Пазарен Либерализатор
50 Отговор
За зимата нисан терано 2,7TDI, 3 или 5 врати, според нуждите. За града и лек офроуд е идеално, с хубави зимни гуми. Нечуплив здрав и устойчив проходим автомобил в диапазона 6-10 000лв. Събира повече хора и багаж от субару-то, особено версията с 5 врати.
Друга алтернатива - сузуки витара.
Препоръчвам лада нива да се избягва, защото е много трошлива и практически неудобна, проектирана и сделана от пияни ушанки.

Оценка:
-10 +16

Гост
51 Отговор

До коментар #48 от "икс":


А знаеш ли колко е поддръжката на аналога при AUDI - Q5?
Винаги при новите автомобили, цените за смяна на масла и обслужване са в пъти по-скъпи от нормалното.
Знаеш ли колко струва масло 5W30 Ford formula за Jaguar X-type в Мото-Пфое? Знаеш ли колко струва същото масло ако си го поръчаш от интернет?
Минах през това и повече никога няма да стъпя в "официален" сервиз на която ще да е марка!

Коментиран от #52, #60


Оценка:
-3 +10

бегачка
52 Отговор

До коментар #51 от "Гост":


Шматарок я ми кажи кой ходи в официален сервиз да сменя масло ? Нека ти помогна - в официален сервиз да сменя масло ходи този който си е закупил колата нова единствено с цел да не му отпадне ГАРАНЦИЯТА на автомобила ! След като вече автомобила не е гаранционен защо ти е да ходиш там да ти дерат кожата я ми кажи ? А сега да ти кажа как трябваше да започнеш да пишеш :
Докато колата ми беше гаранционна плащах луди пари за смяна на масла и обслужване .Сега понеже вече колата ми НЕ Е гаранционна ДИШАМ защото мога да ползвам нормален сервиз с нормални цени !
Минал си през това и повече никога няма да стъпиш защото на колата ти и е изтекла гаранцията ! Иди сега и си купи пак чисто нова и ела ми напиши ТОГАВА ,че няма да ползваш официален сервиз да ти се смееме задружно как ти отлита гаранцията на каляската ;)

Оценка:
-4 +9

тойота
53 Отговор
Всемете си тойота ланд крузер и не се занимавайте с глупости.Карам немска ,но имам и 2 японски коли.Тойота е номер 1 ако искате здрава и надеждна кола.Неслучайно са номер 1 и по продажби от вече 15 години насам.

Оценка:
-7 +18

Гост
54 Отговор
Шматарок си ти, че дори не си прочел какво съм написал!!!
Като прочетеш и проумееш за какво коментираме, пак заповядай.

Коментиран от #94


Оценка:
-4 +2

Смешници
55 Отговор
Поне,като ще давате за пример Ауди,сложете читав модел с истинско куатро,не тая смешна А3 с халдекс куатро,дето 90% от времето караш все едно пак на предно...

Оценка:
-4 +9

Цонев
56 Отговор
Здравейте, имам възможността да притежавам едни от най-култовите японски марки и ще споделя мнение което ще бъде оспорено и въпреки това ще рискувам. Имам Toyota celica turbo 4wd, Subaru impresa WRX, Subaru legacy 2.5 limited, Honda civic 1.7 ctdi и за цвят Аlfa 156 1.7 и един отличен УАЗ 452 бордови. Няма по-голяма пофта от това да управляваш всичко което е с постоянно задвижване а при зимни условия с по-висок клирънс (просвет). Разбрах, че 'японците' са здрави и при правилна поддръжка имат огромен ресурс, за бързината и стабилността им лично се убедих и мога да кажа само две думи: удоволствие и сигурност! Това са лични убеждения и нямат за цел провокация или реклама. МИР!!! :)

Коментиран от #58, #74


Оценка:
-4 +18

майна
57 Отговор
аз си предпочитам ML,тия ауди субару,някой каза и панда не са за мен,отдавна бях студент

Оценка:
-21 +3

Пенев
58 Отговор

До коментар #56 от "Цонев":


И като ги имаш тези всичките... признай че от алфата по-голям кеф няма... Поне лятото де :D

Коментиран от #75


Оценка:
-7 +7

Един друг
59 Отговор

До коментар #45 от "Гост":


Кое субару не ставало за офроуд, ли? Абсолютно всички не става. Това са леки коли за мокро и за сняг. Имам Форестър турбо С - няма "ниски предавки", но поне е мощно и на пътя не е такава мъка, като атмосферния 2.0. Той пък уж има понижаващи предавки, ама те са за парлама, защото предавателното им число е много близко до "високите", та са безсмислени и са пазарен трик да си мислиш, че става да офроуд. С какво ги сравнявам ли? Имам мицубиши L-200, т.е. кола с рама, истинска раздатка, истински ниски предавки и 2 блокировки. Ако му закача някой форестър да се дърпаме, ще му отпоря куката с половината задница. Същият резултат ще се получи и с отсаналите им комбита, вкл. и подигравката трайбека, т.е. наджиджан outback.

Запомнете две неща, за да не се излагате пред такива като мен, които карат из нивите и горите - офроуд и самоносеща конструкция, шосейни гуми и най-вече вискомуфа са несъвместими понятия.

Коментиран от #73


Оценка:
-8 +9

60
Този коментар е премахнат от модератор
Станчо куфара
61 Отговор
и трите са пълна порнография

Оценка:
-11 +3

onq s konq
62 Отговор
За зимата наи добре си е беенве щото е голем кеф като се врътка налево надесно даже при лек снек

Оценка:
-7 +18

Т Живков
63 Отговор

До коментар #32 от "Баш Майстора":


Големи и празни.

Оценка:
-0 +2

TSFH
64 Отговор
Предпочитам е46 xdrive.
Дизелото по възможност.

Оценка:
-10 +3

Гост
65 Отговор

До коментар #60 от "Тотко ти може би":


Шизофреник, с колко ника ще пишеш?
Ще теглиш една, защото друго не можеш! Като няма какво да кажеш по темата, ходи се гръмни някъде!

Оценка:
-1 +0

ХАХА
66 Отговор

До коментар #9 от "Гост":


И какви "маслА" ще смениш за 100 лева, сладур! с Диона М10 ли ще си напълниш мотора и скоростите, че може би и хидравликата щом казващ "масла" - в множествено число. То хубавите "лонг лайф" са 30 лв. литъра?

Коментиран от #70


Оценка:
-1 +1

хаха
67 Отговор

До коментар #17 от "Vladi":


Е,страхотно развитие, имал съм опели със 150 коня от двулитрови двигатели произведени 1988г.- 20 години преди това субару!
Иначе са добри коли , като за японски - единствено Субару и Нисан стават за нещо. Нещо имам предвид не само придвижване, но и тръпка. Все пак тъй като доста време прекарваме в колите си желателно е те да не са "безлични и безхарактерни" каквито са повечето японски коли!

Оценка:
-10 +7

ХАХА
68 Отговор

До коментар #17 от "Vladi":


Ти по здравина ли избираш колите си! Скали ли ще разбиваш? Винаги европейските и по-точно немските са първенци в новаторството при колите!

Оценка:
-10 +5

666666
69 Отговор
Не ги разбирам тези статистики.Но,от айдуци съм чувал,че по -вилните зони на София област зимно време се краде само със Subaru.Защо ли???

Оценка:
-0 +5

Гост
70 Отговор

До коментар #66 от "ХАХА":


Масло на двигател. Грешката е моя. Все пак на скорости и диференциал, не се сменят всяка година.

Оценка:
-0 +4

Будала
71 Отговор

До коментар #45 от "Гост":


А ти сигурен ли си, че Ауди а6 (с4) е по тежко от аутбек н6? Сигурен ли си, че S3 е по тежко от легаси? Не е ли обратно? После кой знаейки, че ще се тегли на сняг ще отиде с летни джапанки? Ако сложиш 3 тона МПС на лед като за хокей, а голф на асфалт, мислиш ли, че няма да го дръпне?

Оценка:
-0 +0

72
Този коментар е премахнат от модератор
Гост
73 Отговор

До коментар #59 от "Един друг":


Върви се скрий некъде, като подкараш Субару ела да пишеш пак че не става за офроуд.

Коментиран от #76, #77


Оценка:
-2 +2

Empty
74 Отговор

До коментар #56 от "Цонев":


Алфа Ромео 156 1.7 НЯМА!

Коментиран от #86


Оценка:
-1 +12

Empty
75 Отговор

До коментар #58 от "Пенев":


Никога няма да признае😁

Оценка:
-0 +2

Гост
76 Отговор

До коментар #73 от "Гост":


Човека е прав, джиповете са с блокажи и рама. Обаче в нета е пълно с клипове как Форестър минава на места, къде тежките джипове не могат.
https://www.youtube.com/watch?v=ls_SWHyUp9I
https://www.youtube.com/watch?v=AffS8ZxYGHY
Ако няма да теглиш ремаркета по ливадите, Форестер е идеален, а ако си 2,5 ХТ и на шосето може да разплачеш доста състезатели!

Коментиран от #78, #82


Оценка:
-1 +7

77
Този коментар е премахнат от модератор
Един друг
78 Отговор

До коментар #76 от "Гост":


На всеки такъв клип мога да ти противопоставя 100 други, където истински раменен офроудър минава през места, през които на кое да е субару ще му е за последно. Ако знаеш и Лада Нива колко почитатели има, щото "минавала през места, където G-тата закъсват". Които знаем за какво става дума сме наясно, че това са глупости и нивата даже концептулано не е офроудър, а кола за руската деревня. Тяхният офроудър е УАЗ и е правен да държи като командирска кола наравно с танковете - там вече нещата са коренно различни.

Половината офроуд е от гумите, а субару с A/T още не съм видял. Няма и да видя, щото субаруджиите са все много бързи на асфалта и нямат калници, където да вкарат такива гуми.

За какво изобще се спори, не мога да разбера. Субарутата са за път с лошо сцепление и толкова. Те самите не претендират да се ръгат из чукарите, защото нито това им е пазарът, нито им е проектът. Примерно, G-тата са проектирани за къра, но почти всички се карат само по асфалт, защото влизането в гората или ръгането по разораните ниви не прощава на екстериора.

Оценка:
-0 +8

Mulder
79 Отговор
Тия маркетингови препоръки са по-онтосителни за по-заможните зпадни европейци. В БГ едно ревю за най-добрите консервирани храни за зимата би било по-уместно.
Или, задръж за малко, мисля, че ако спечеля някой лев от тия скрач билетчета, мога и да се замисля по тоя въпрос...

Оценка:
-1 +2

Shmeker
80 Отговор
За БГ най-добре е Аудито, както и алтернативните VW-та, защото ги има по моргите и обслужването е по-евтино от субаруто.
Но ако се вземе Ауди първата година е само сменяне на части и обикаляне на морги. Ако е Пасат, има шанс да е по-запазен.
Октавиите и те така.

Оценка:
-4 +6

волен сидеров
81 Отговор
на цените на една от тези коли ще си взема МЛ 4х4 постоянно задвижване и бавни ще има....
трябва не само да се яде ами и акъл да има...и да се пробва а не само чули и казали

Коментиран от #83


Оценка:
-5 +1

Един друг
82 Отговор

До коментар #76 от "Гост":


Понеже се държиш културно, погледнах ти клиповете. Вторият е без значение, защото там се сравнява със SUV-че като витарата. В пърия клип е очевидно, че шофьорът на мицубишито е келеш. Вижда се, че задният мост буксува с високи обороти, което значи, че този изобощо не е наясно с предназначението на втория лост в колата. Освен това, гумите му са със ситен грайфер, т.е. не са агресивни и според мен даже не са зимни, защото по зимните снегът полепва по по-друг начин. Лично аз съм присъствал на напълно закономерната ситуация как TLC150 започва да буксува и с 4-те колела в 5-10 см рядка глинеста кал отстрани на асфалта, защото е със шосейни гуми, пълни грайфера и е дотам. Е, изводът е, че крузърите не ставата и "Субару е върхът", ли?

За капак, този с ХТ-то изобщо няма работа да се вре по такива места, защото на турбо мотора ще му се разкаже играта в режимите, необходими за пресечена местност на 1-ва предавка. Даже гледам глупаците в коментарите пишат, че L200-тата нямал достатъчно мощност. Като чуя някой да ми говори за мощност, вместо за въртящ момент, при това минал през редукторите до колелата, лошо ми става. Един трактор 100 к.с. ако закачи някое субару не 215 к.с., ами ако ще някой STI над 300 к.с. ще го влачи по нивите като плуг докато му отпори купето.

Коментиран от #84


Оценка:
-1 +14

Shmeker
83 Отговор

До коментар #81 от "волен сидеров":


МЛ се слави като пълен боклук, трошлив и т.н. Освен тва е друг клас - т.е. гори като танк, а цената на гумите е 1000-1500 лв. за хубавите.
Не знам дали си струва да го коментираме.

Оценка:
-1 +7

Гост
84 Отговор

До коментар #82 от "Един друг":


Ами нали това казвам?
Форестър не е джип, а кросоувър, който обаче не може да отречеш, че най-проходим в класа си и на 100% задоволява нуждите на обикновените хора.
За offroad състезания, нещата са различни, като освен специални offroad гуми, има промени в окачването, клиренсът и почти всичко, като най-важната промяна е тази, че не стават да се карат с повече от 80 км/ч - дори на самите гуми за offroad си го пише.
Пак казвам, че ако искаш автомобил хем за лек offroad, хем за магистрала, Форестър е чудесен избор. И изобщо не си прав за ХТ, защото си има специален режим на автомата за пресечена местност, който точно това прави - държи необходимите обороти.
И нали знаеш кой закъсва? Така, че винаги си трябва едно на ум.

Коментиран от #87


Оценка:
-1 +3

ВАГ
85 Отговор
В цял свят куатрото е признато и се предпочита , но в БГ средите има по-големи "професори" .

Оценка:
-7 +8

Цонев
86 Отговор

До коментар #74 от "Empty":


Много мразя да споря с безхаберници!
http://avtomarket.ru/catalog/Alfa_Romeo/156/162/
Прочети съдържанието на линка и спри да се правиш на грамотен!

Коментиран от #88


Оценка:
-6 +1

Един друг
87 Отговор

До коментар #84 от "Гост":


Crossover e Нисан Кашкай, примерно, а форестърът си е буш SUV. Дали е най-добрият в класа си не съм убеден, но да кажем, че е напред в класацията.

Изобщо не говоря за офроуд състезания – там stock-ова кола няма работа, камо ли работен пикап. За лек офроуд става коя да е по-висока и по-солидна кола. Опреш ли до това, четворното да те вади, вече не е толкова лек.

Тия режими на автомата ги зарежи. И Витото ми има режим за зима и за „спорт“, което единствено значи да сменя предавките при по-ниски или по-високи обороти. Само че на тези турбо бензинови двигатели, ако автоматът (който при субару е доста примитивен) сменя предавките при по-ниски обороти, там въртящия момент го няма никакъв, но за сметка на това има турбо дупка. На моя и на другите пикапи, които съм карал, на първа ниска предавка това върви като тракторче на свободен ход през бая наклони и камънаци. При AWD никакви чалъми с автомата, хидротрансформатора и пинизи на разни евтини системки да избягат от блокажи, като ползват спирачките върху превъртащите колела не могат да съпреничат извън пътя на истинска part time система като Super Select-а на мицубишито.

Лично аз форестъра го ползвам да стигна до пикапа и това е. Досега не съм закъсвал с L200-тата, защото ако нещо ме усъмни маршрутът се отказвам и минавам от другаде, иначе ми е ясно, че ще търча за трактора, а той задърпа ли кола, после има голямо вероятност от някакъв ремонт по ходовата й част.

Коментиран от #89


Оценка:
-1 +3

Empty
88 Отговор

До коментар #86 от "Цонев":


Ей по това си приличаме и аз не понасям безхаберници. Ама в случая невежият си ти! Сайта от който черпиш знания лекинко те е подвел: Объем двигателя, куб. см.: 1747...това на всякъде по света се води 1.8 Twin Spark.
Май само си бленувал за Алфа Ромео?

Ей ти едни малко по грамотни на тема коли и Алфа Ромео:
https://de.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_156
И другия път като решиш да ни лъжеш какви коли си имал и шофирал, вземи се образовай с Вики не със съветски сайтове , че и като теб са си БЕЗХАБЕРНИЦИ!😆

Коментиран от #98


Оценка:
-2 +7

Гост
89 Отговор

До коментар #87 от "Един друг":


Водят го кросоувър:
https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=16213
И тук не говоря за Sport режим, нито за тпитроника, а за този, който може да тръгне от 2-ра по наклон или да държи нужните обороти за двигателя. Да не съм го ползвал, че да ме убеждаваш, но ти изкара Форестъра обикновен Пасат 4х4.
Пак казвам, че не е джип, но във всички тестове се представя на първо място от конкурентите си като RAV4 например.
Не подценявай кросоувър с 1400 кг и клиренс над 20 см, който е пословично добра 4х4.
Не говоря за новия вариатор, който няма как да е сериозен за offroad.

Коментиран от #92


Оценка:
-1 +2

МнооМиПука
90 Отговор
Като видя статия на тема автомобили, не се хващам да чета коментарите. Не са около десетина като при някоя нормална статия, а 100 и повече. Пишете си, мерете си пи..ите, конските сили, нютон метрите, турбините, гумите. Все ми е тая....

Коментиран от #124


Оценка:
-2 +4

Брадвата
91 Отговор
Ако искате да останете без пари, купете си Субару

Оценка:
-6 +6

Един друг
92 Отговор

До коментар #89 от "Гост":


Тия вече съвсем се оляха – за едни е crossover, за други е SUV, а за трети, вкл. и самия производител е crossover SUV, квото и да значи това.

Принципно, за офроуд малък бензинов двигател не става, защото няма въртящ момент, а дори и да е с турбо, то иска обороти, за да се развърти, което го обезсмисля. Липсата на 4 литров бензинов двигател не може да се компенсира от никакви скоростни кутии. Мицубишито на 1500 оборота трака и дърпа като трактор, а при субаруто там няма никого.

Не го сравнявам с глупости като Synchro (4х4 е името на система с междинен диференциал и раздатка, не тези пълноприводни чалъми за леки коли), 4Matic или XDrive, но всички тези системи, вкл. и субарувата симетрична AWD са компромиси, чрез употребата на електорники и/или вискомуфи. Чисто механично, Халдексът ги превъзхожда всички изброени.

Като споменаваш клиърънса, на форестъра ми е 20 см, а на пикапа е 21, обаче и това никак не е еднозначно. Форестърът отдолу е равен и е 20 см по цялата площ, докато мицубишито е така само на диференциалите, а това е важно при минаване през коловози, камъни и т.н. Освен това, повечето му карантии са високо в рамата и са защитени от нея. След тия форестъри и outback взели се насериозно колко кърпене на меки връзки и пластмаси пада…

Не го подценявам, още повече, че както казах имам Turbo S. Просто съм наясно що за кола е и за какво трябва да се ползма, поради което не изпадам в прехласвания и сектантски мнения. Като го погледна него отдолу

Оценка:
-0 +3

Един друг
93 Отговор
Като го погледна него отдолу какви са му слабички всички елементи на фона на истинските офроудъри… Всякакви илюзии, че това е кола за офроуд си имат ясна цена – излишни ремонти. При условие, че форестърът ми е единствено кола, то да – разумен компромис е. Обаче като имам коли, които го газят по отделно във всяка една от областите му, с изключение на „непочистена от сняг магистрала“, не съм останал без думи от него.

Субарутата са пълноприводни, за да са стабилни и проходими на мокро и на сняг. Същото е и с ламборгинината – пълноприводни са, за да не се трепят с тях толкова, колкото с фераритата, а не да ги карат по поляните.

Оценка:
-0 +3

бегачка
94 Отговор

До коментар #54 от "Гост":


" Минах през това и повече никога няма да стъпя в "официален" сервиз на която ще да е марка! "

много добре се вижда какво си написал ! И да ти го кажа още веднъж защото явно не ми четеш написаното - в официален сервиз се ходи само ако колата ти е нова ГАРАНЦИОННА за да не ти отпадне гаранцията и за да не четем по форумите след време такива като теб които реват от скъпа смяна на масло а ходят със стари коли ! Ако случайно обаче си с нова кола не ти прави чест да ревеш от цени за гаранционна подръжка - нали си баро изкарал си лев за нов автомобил а после ревеш като женичка по форумите че ти идвал скъп сервиза - някак си не върви нали ?

Коментиран от #102, #105


Оценка:
-2 +1

Субару никога
95 Отговор
Няма по гадна марка от Субару. Ръждиви боклуци с калпави боксер двигатели

Коментиран от #103


Оценка:
-10 +7

ВАГ
96 Отговор
Не знам вие как си избирате коли ,но лично на мен колата трябва да ми хареса на външен вид (като при жените) .Субарото е супер грозно и бих предпочел запазен Пасат 2 пред него .

Оценка:
-6 +4

Умберто заржда на ЕКО
97 Отговор
Нито една от трите не бих си купил. Субаруто с тия капризни боксерови двигатели се нуждае от прекалено скъпа поддръжка. Аудитата станаха толкова чупливи, че разходите за поддръжка са твърде големи. Фиат Панда пък няма нито един сериозен двигател.

Коментиран от #100


Оценка:
-1 +7

98
Този коментар е премахнат от модератор
99
Този коментар е премахнат от модератор
Shmeker
100 Отговор

До коментар #97 от "Умберто заржда на ЕКО":


Няма как аудитата да са чупливи, а октавиите да не са. Всичко е едно и също. Просто са на мнооого км., както казах, още на запад са минали по няколко собственика.

Оценка:
-3 +2

Зоро
101 Отговор
В България всеки разбира от коли🐏 жени🐑🐑🐑 и политика 🐷🐷🐷. Наздраве, идва Коледа пожелания за най-добър автомобил на всички вас, ако няма сняг става и с колело.

Оценка:
-0 +4

102
Този коментар е премахнат от модератор
Гост
103 Отговор

До коментар #95 от "Субару никога":


Много ми е чудно такива изказвания на какъв личен опит почиват?
Боксерите били проблемни, обслужването били скъпо и всякакви измислици-премислици.
Поне не се излагайте!!!

Коментиран от #106


Оценка:
-2 +4

104
Този коментар е премахнат от модератор
105
Този коментар е премахнат от модератор
Shmeker
106 Отговор

До коментар #103 от "Гост":


Дай цените за пълното обслужване на бензинов боксер 4 цилиндъра на субаруто от снимката:
1. Ремъци, ролки
2. Водна помпа
3. Термостат
4. филтри
5. хидравлично масли
6. Антифриз
7. Смяна на маслото в трансмисията - кутия/муфа
8. Труд
9. Масло
10. Кормилни накрайници
11. Носачи

Коментиран от #107, #126


Оценка:
-0 +1

Гост
107 Отговор

До коментар #106 от "Shmeker":


От 1 до 4 и 6, 8 и 9 плюс свещи - под 1000 лева. Носачи, накрайници и масло на трансмисия и хидравлика не сменям - това да не е
АУДИ?

Оценка:
-5 +6

108
Този коментар е премахнат от модератор
Atanatas
109 Отговор
Факти
Нали така е рубриката?
Карал съм и карам още фирмените ни коли са точно такива (само 🐼 ни е jimny ама карай)
Субару Н6 3.0Я си избрах за личен служебен четох и пробвах всякакви келтски
като цени само на примерни консумативи.
Аутбек 130лв на амортисьор
Същия клас за голф 4, 154лв
Предни/задни лагер главини ОЕМ 130лв/154лв.
На ауди А3 произволен заместител, 200+лв...
На А6 quatro не споменавам...
Само гледам фактурите за частите на 8мината на шефа и се чудя ли мая.
Пак на Субито
Смяна масло двигател 180лв барабар с филтрите и по купето.
Масла в диференциалите 90лв на 60к км.
Масло в скорости 250-280лв с промиване пак на 60к
Дискове и накладки
На цялата кола около 300-350лв.
Биалетките са по 30-40лв пак ОЕМ
+сове
всички текущи ремонти и поддръжка можеш да си ги правиш сам с 10 12 14 17 Гаечни ключове (и 19 за джантите) и по дълъг крик...
Няма реглаж на клапани, ангренажен ремък и т.н. Хидравлика брат... От поредицата, а бе то и в поршето е така...
Двигателен отсек подреден като за изложение.
Всичко е достъпно и лесно за работа ако се наложи, направо елементарно Уотсън.
Ако знаеш някой друг език, разчиташ ОЕМ номера и купуваш направо от производителя. Има внос вече по складовете. Максимум съм чакал ден за нещо.
-си
Троши карета на Кардан, а сервизите не искат да слагат ТОУО щото не им утърва.
Износва едни скъпи вътрешни карета ама май му хванах цаката и на това кой ги прави ама не казвам...
От трима вече чувам че трябва

Коментиран от #116


Оценка:
-3 +3

Atanatas
110 Отговор
Да сваляме главите, ама и тримата бяха двойкари по спец автомонтьорските предмети
Та докато карах голфу, и другите служебни, в това число и осмицата на шефа. Горе долу през седмица нещо оставям там като 100, 150, 300 че и 600лв. На един братчед (тоя е от отличниците) все ми повтаряше:
Абе това твойто сивичето онова платото Абе онова комбито, такова бе, витиайчето, караш ли го още?
Айде продай ми го, виж то не е за зимата,
И аз
Е колко да не за зимата нали винаги пали?
-Е да то винаги трябва да има нещо което не отказва...
И винаги с тоя разговор или от сорта
Та братчеда не съм го виждал освен за по кафе и се ме мрази щото само на кафе...
Имам и един комшия дето все ми пробива една 5ца с Х-драйф, познайте той какъв сервиз държи...
Та всичко са митове и лепенки,
За грацки шът лагери от миналите времена.
Има само една Евро фирма дето признавам и това е БОШ! Щото ЕСП то ми е от тях не друго...
И кога ше умре тая Къна дето храни тия пусти европейци да им правим боклуци за без пари и после да им купуваме техните безплатно.
Ай със здраве моми и юнаци че зимъска иде, снег забръска, ледена пързалката отвори, на люп-оф замирисва от зори.

Оценка:
-1 +3

Шаран БГ
111 Отговор
Познавам шлосер-монтьор от авто-сервиз. Казва,че умирал от кеф, да ремонтира две марки автомобили : Алфа Ромео и Ауди !!

Оценка:
-5 +1

гощо
112 Отговор

До коментар #27 от "Милен Веселинов":


Мани тия кокали,карай си ги ти!!! Някаква случайност е при теб едно на хиляда!

Оценка:
-3 +0

Qusi
113 Отговор
По стечение на обстоятелствата съм имал удоволствието да карам и двата автомобила. 3 години търкалях същото Легаси. 2ра година се возя на Б7-ца. И двата автомобила са добри на сняг. Живея на байр, така да се каже, и без 4х4 зимата няма как да се прибера. На заледена улица аудито печели. И двете съм ги карал със зимни континенталки. На лед легасито доста се мъчи и му трябва добра засилка. Аудито по лесно преодолява това препятсвие. Приятно съм впечатлен от куатрото. За обслужване. Ами някой части за легасито са по-скъпи, григи пък за аудито. Общо взето за части са в един ценови диапазон. Може би за легасито са с една идея по-скъпи, най вече зариди митото за ЕС. Като сдравина засега мога да кажа, че за тези 2 години съм сменил доста по-малко части отколкото през първите 2 години с легасито. Може би късмет с аудити. Като комфорт и возия легасито е с една стъпка напред. Като цяло с опит и в двете коли бих заключил, че аудито е с идни гърди по-добро за мен. Причината да бракувам легасито бе, че след доста пали хвърлени за ремонти му блокира двигателя. Много непритна тръпка, но се случват и такива неща. Но след проблемите със субаруто се заклех повече никога японски автомобил.ако ще избирате търсете читаво ауди, а най-добре да си го внесете сами.

Оценка:
-3 +1

ЙШЪЭЩ
114 Отговор
КАРАЛ СЪМ И ЕДНОТО И ДРУГОТО.ПРОБЛЕМА НЕ Е В КОЛИТЕ А В ПОМИЯРИТЕ МАЙСТОРИ И МЕНТЕТО ЧАСТИ.АКО Я НАМЕРИШ ДО 150 ХЛ. ИСТИНСКИ С СЕРВИЗНА ИСТОРИЯ Е ДОБРЕ.
ИНАЧЕ СТАВАШ СЛУГА НА МРЪСНАТА И МИРИЗЛИВА ИЗМЕТ В АВТОСЕРВИЗИТЕ. АУДИТО Е ПО ДОБРЕ ОТ КЪМ ЧАСТИ ПЪРВА И ВТОРА РЪКА МНОГО ПО ДИНАМИЧНО ПЪРГАВО И КОМФОРТНО.
СУБАРУТО Е ПО ДЪРВЕНА ИЗРАБОТКА ПО ТРОМАВО И ПРОБЛЕМНО С ЧАСТИТЕ.СИЛНАТА МУ СТРАНА Е ОТЛИЧНАТА ПРОХОДИМОСТ И ЧЕ СТАВА ЗА НА ГАЗ С КОЕТО СЕ ПЕЧЕЛИ ОТ ГОРИВО.ВСЕ ПАК ГАМАТА КОЛИ НА ЯУДИ ОТ КОЛИ И ДЖИПОВЕ Е МНОГО ПО БОГАТА ОТ ТАЗИ НА СУБАРУ.И ДВЕТЕ СА ХУБАВИ ВАЖНО ДА СА НА МАЛКО КМ КОГО СЕ КУПУВАТ.

Оценка:
-1 +1

БМВ
115 Отговор
По добро за зимата от баварец със задно няма !

Оценка:
-3 +5

Муха
116 Отговор

До коментар #109 от "Atanatas":


Аве танасе, за голф 4, 4motion на каяба и sachs са по 80 лв с гаранция.
На най-слабото и старо Н6 са от 140 до 180...

Оценка:
-0 +2

гост
117 Отговор
Ганьо сизнае неговото - колко струва да се поддържа, колко са скъпи частите, па къде се намират, колко се чака.... само комплексарщини.. като е здрава колата ка'во те е еня колко струват. Сменящ масло, филтри и наливаш гориво. Тъй де за истинските коли говоря, не за немските касички, дето наливаш, наливаш и накрая взимаш един чук и я праскаш отгоре и айдеее за скрап

Коментиран от #118


Оценка:
-2 +5

Муха
118 Отговор

До коментар #117 от "гост":


Те поне за скрап стават, че японското ако седи една есен в двора на моргата и от него ще останат само пластмасите! 😂

Оценка:
-2 +1

japan
119 Отговор
немската кола се мрази със снега и трудно достъпните места.
Не е пригодена за такива неща/

Оценка:
-4 +1

ККК
120 Отговор
Има ли шанс някое от субару аутбеците 3то поколение в мобиле да стават? Много искам да взема такава но нямам идея какво ме чака ако си взема

Коментиран от #125


Оценка:
-1 +1

гост
121 Отговор
Аз много искам да си купя Субару ама нямам желание ...

Оценка:
-3 +4

Spec b
122 Отговор
И 3те колета в статията са перфе за зимата в България за семейните комбито за бързаците аудито и бюджетния компромис на фиат който е супер корав до колкото знам и на тази база има и сузукита ако не се лъжа:) А относно хейта към субару... Не мога да го разбера, имам 2 легасита в момента и 2те са супер корави като за нашите утрепани пътища... И поддръжката не е по страшна от тази на дизелов пасатор 2005 нагоре... Че и по тънка за някои неща, за други малко по-скъпа... В сервиз съм ходил с старото само за съединител и маховик защото е ръчкана 120к реални само в задръствания... И задни амове... За 12 год кола мисля е добре... Сменени ориг. Съединител и ориг. Амове... Да понагорват си повече субитата но това е нормално защото са постоянно зацепени и 4те колела... Така де за всеки влак си има пътник, но този антисубару хейт мисля,че е от джамбази които не могат да си продадат залежалата немска техника която не казвам, че е зле просто е по-скъпа:) и тролят навред японските коли:))

Оценка:
-0 +2

5 год Легаси и от една с Аутбек
123 Отговор

До коментар #23 от "Алфата":


Мотул -10000 или една година-110-130 лв.

Оценка:
-0 +3

Гост
124 Отговор

До коментар #90 от "МнооМиПука":


Мен пък точно коментарите ме кефят.Голям сеир става.Даже да си призная понякога нарочно бутам фитилите познавачите за изперкват.

Оценка:
-0 +2

Гост
125 Отговор

До коментар #120 от "ККК":


Трудна работа.Приготви си повечко парички за обслужването след покупката.Разузнай в кой сервиз да го закараш.И после само масла и гориво.Е горивото наистина си е повечко,но всеки решава за себе си.

Оценка:
-0 +1

Shmeker
126 Отговор

До коментар #106 от "Shmeker":


Точно на субаруто се сменя масло на муфата на всеки 30000 км. иначе я скапваш, докато на Ауди масло на торсен се сменя на 10 години.

Естествено, че и субару е кола и се сменят носачи или поне втулки.

Коментиран от #127


Оценка:
-2 +2

Гост
127 Отговор

До коментар #126 от "Shmeker":


Ти колко Субарута си имал, че знаеш такива "тънкости"? Дай някое ръководство, където го пише това умозаключение, че се сменя масло на муфа на 30 000 км.
И какви носачи сменя Субару - те не са алуминиеви като на АУДИ.
До сега на никоя кола не съм си сменял носач, дори и на Голф 4.

Коментиран от #129


Оценка:
-2 +3

Коко
128 Отговор
Пробвах сякакви вече се спрях наК 700 белким издържи на нашите условия

Оценка:
-0 +1

Shmeker
129 Отговор

До коментар #127 от "Гост":


Ами като не си сменял носачи, не значи че не се сменят. Ако караш с разбити втулки ще разбиеш и носачите. Ти го изкара по-евтино от Голфа ве

Оценка:
-3 +2

Taxi
130 Отговор

До коментар #6 от "Педераска работа)":


Разбирач 2019.Ако си бил собственик на някой от автомобилите сподели мнение за него.Ати си чул някакви общи приказки и се излагаш като кифла.

Оценка:
-0 +0

АLFA Q 4
131 Отговор

До коментар #2 от "Някой":


МОЙ КОЛЕГИ ПРАВИХ БОКСЕР И ИСКАРА ЦЯЛА СЕДМИЦА. ИМАШЕ ВТОРИ ОПИТ, И ИМ ГУБЯ СЛЕДИТЕ... ПРИЗНАТЕЛЕН ДВИГАТЕЛ НО ДА НЕ СЕ ДОКОСВАТ ЛАИЦИ КОИТО ЧЕТАТ В ИНЕРНЕТА ЗА НЕГО

Оценка:
-0 +0

АLFA Q 4
132 Отговор

До коментар #10 от "Гост":


ТОЧНО ПРИКЛЮЧИХ С РЕМОНТА НА ДВИГАТЕЛЯ НА А 3, /. 2TDI/,ХОРА ТАКАВА ТОАЛЕТНА НЯМА... СКЪПО И МНОГО НЕ КАЧЕСТВЕНО... ИЗКЛЮЧИТЕЛНО НЕНАДЕЖДНО

Оценка:
-0 +0

АLFA Q 4
133 Отговор

До коментар #31 от "някойситам":


МНОООГО УВАЖАВАМ СУБАРО
ТАЗИ СЕДМИЦА ЩЕ ПРАВЯ ДВА ДВИГАТЕЛЯ НА СУБАРУ. КАТО ЕДНОТО Е STI.. 2012,, 420P.S...ВЕЛИКОЛЕПНИ СА.. НО ПАНДАТА НА ПРОХОДИМОСТ Е КАТО КОЗА. НО НЯМА КОНФОРТ И УДОБСТВОТО НА СУБАРУ... А АУДИТО НЕ ИСКАМ ДА КОМЕНТИРАМ

Оценка:
-0 +0

134
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Лютви Местан
Сваленият лидер на ДПС Лютви Местан обобщава свалянето си от поста си:
„Някъде преди Коледа стъпих на руска мина и всичките знаете резултата.“"

Още бисери
ТОП 5