Новини

Новото Bentley е по-скъпо от Bugatti Chiron

Публикувана: 20 Ноември, 2017 13:14
9 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5736
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

В Дубай, съвсем изненадващо се появи новото Bentley Grand Convertible by Mulliner. Ексклузивният кабриолет не беше демонстриран на нито едно от големите изложения, а просто тихомълком се появи в шоурума на британската марка в ОАЕ.

Както се вижда от названието, дизайнът е разработен от ателието Mulliner. В основата на Bentley Grand Convertible е заложен седанът Mulsann, което ясно личи от предната част на кабриото.

Иначе откритото Bentley е по-късо от седана със 100 мм и въпреки елементите за усилване на каросерията е по-леко. В салона, който е четириместен са използвани скъпа кожа е рядка дървесина.

Bentley Grand Convertible е оборудван с 6,75-литров V8 битурбо двигател, разполагащ с мощност от 530 к. с. Агрегатът работи съвместно с осемстепенна автоматична трансмисия и ускорява от 0 до 100 км/ч за под 5 секунди.

Максималната му скорост пък превишава отметката 300 км/ч. От модела Bentley Grand Convertible ще бъдат произведени 19 екземпляра, като числото е избрано неслучайно и символизира годината 1919, когато е създадена марката.

Цената на кабриото е $3.5 млн., което е повече от цената на хиперкара Bugatti Chiron. В Германия пък, местни тунинг специалисти подготвят купе на Bentley Mulsanne, което трябва да се появи през 2018 година.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
гост
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Преди няколко поста обяснявах на един заблуден , ама ще повторя ! За миналата година има РЕГИСТРИРАНИ в света почти 19 МИЛИОНА милионера , а нерегистрираните сами си ги преценете . От тях между 40-50% имат над 100 милиона ! В същото време ВСИЧКИ автомобили с цена над 500 000 долара произведени НЯКОГА изобщо са под милион ! Сега вие си помислете кои са 5% от милионерите , които са си ги купили и дали изобщо са от "регистрираните" !!!

Коментиран от #2, #3


Оценка:
-2 +2

гост
(гост)

Неутрално
2 Отговор

До коментар #1 от "гост":


Забравих да спомена , нали не си въобразявате , че ако имаше достатъчно търсене , нямаше да има произведени поне 19 милиона такива коли ?

Оценка:
-4 +1

СЪМНЯВАМ СЕ
(гост)

Неутрално
3 Отговор

До коментар #1 от "гост":


А може ли да докажеш поне с един линк твърдението ти за тази бройка новомилионери?

Коментиран от #6, #8


Оценка:
-0 +2

V8 битурбо
(гост)

Неутрално
4 Отговор
"... е оборудван с 6,75-литров V8 битурбо двигател, разполагащ с мощност от 530 к.с..." -някой ще може ли да разясни, как така от пчоти 7 литров V осмак с БИ-турбо са изкарали с 300 зора малко над 500 коня, да не би да има грешка?

Коментиран от #9


Оценка:
-0 +3

Баджанака
(гост)

Неутрално
5 Отговор
може турбините да са наобратно

Оценка:
-0 +3

гост
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #3 от "СЪМНЯВАМ СЕ":


Сега , колега , малко да те ограмотя , тая фантасмагория за "колите за милионери" са я измислили автотърговците с идеята простите хора да се прехласват по сииилно прехвалени боклуци ! Имай в предвид , че за миналата година в света има почти 19 МИЛИОНА милионера и се увеличават с всяка година , а поне половината от тях имат над 100 милиона ! Всички марки които си изброил , плюс тези които не си , но произвеждат коли за над 500 000 да речем , имат произведени накуп няма и милион бройки за ЦЯЛОТО си съществуване !!! И каква стана тя , 95% от милионерите нямат и няма да имат такива коли , каква МЪКА за целокупния фен , който би дал и последния си лев за 20 годишен "немски премиум" , а камо ли ако имаше пари за нещо повече !!!
https://profit.bg/klasatsii/mezhdunarodni/kolko-sa-milionerite-po-sveta/

Оценка:
-0 +1

гоуфо е най веуиката коуа
(гост)

Неутрално
7 Отговор
По-яко щеше да бъде ако произведат 1919 бройки, и да намалят малко и без това неоправданата цена.

Оценка:
-0 +2

гост
(гост)

Неутрално
8 Отговор

До коментар #3 от "СЪМНЯВАМ СЕ":


Сега да ти обясня и на теб , да не живееш със заблуди като някои хора . Колкото по-скъпа е една кола , толкова по-малък процент от цената и е себестойността на вложените в нея материали и труд !! Специално за тези като в статията те са даже под 30% от цената ! За останалата част се разчита на мисленето "искам кола която много малко хора могат да си купят" ! Само че такова мислене е присъщо само на хора забогатели случайно и за "една нощ" , които са 5-6 % от "милионерите" . Останалите 95% са хора работили дълги години или наследили парите си , които никога няма и да ПОМИСЛЯТ да дадат 1,2 или още по-зле три милиона за куп ламарина , която няма никакви гаранции дали ще запази и половината от стойността си в годините и които знаят поне десет по-добри начина да вложат парите си и най-важното НЕ ИСКАТ ДА ПАРАДИРАТ с тях , защото това в техните среди се смята за МНОГО лош вкус !!! Най-многото което биха си позволили е нещо до 150-200 000 най-много , което за тях е предостатъчно да не приличат на бедняци , но и да останат в рамките на приличното , което естествено е непонятно за всякакви рапъри , сводници и наркопласьори които са и основните купувачи за такъв кич !! Та ако си мислиш , че в света няма пари за такива коли , много грешиш , няма хора с пари , които искат да ги смятат за глупаци и простаци , затова и производствата ще са символични и ще се оправдават с "екслузивност" , която производителите биха забравили на момента , ако мислеха ,че могат да продада

Оценка:
-0 +1

Ввв
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #4 от "V8 битурбо":


Отговорът е-ВАГ група,важното е да се печелят пари за тях...може и V12 да сложат-400 к.с.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Проф. Божидар Димитров
Директорът на НИМ проф. Божидар Димитров с коментар пред бТВ за отношенията ни с Македония
България не е признала македонския език. Държавите не признават езици, защото не са лингвистични институти."

Още бисери