5 Януари, 2018 10:56 62 158 36

Един добър всъдеход за 10 000 лв.

  • nissan-
  • pathfinder-
  • автомобил на старо
Един добър всъдеход за 10 000 лв. - 1

Въпреки съвсем скорошната поява на новата G-Klasse, по-сериозните всъдеходи са на изчезване. На пазарите за употребявани автомобили обаче все още се намират интересни истински всъдеходи.

Сега ще наблегнем на един джип дело на Nissan, който е по-слабо проходим от Patrol, но въпреки това се справя добре извън асфалта и не може да се нарече "паркетен". Става дума за модела Pathfinder.

Дали заради производството си в Испания, европейските издания на Nissan Pathfinder R51 са със спорна репутация. Този автомобил се произвежда през периода 2005 - 2012 година и у нас се намират доста прилични екземпляри.

Трябва да знаете обаче, че текстилният салон изглежда някак найлонов, така че за предпочитане са екземплярите с кожа. Дизеловият двигател е само един и е производство на Nissan. Мощността му е 174 к.с., а за надеждността му се носят противоречиви информации, същото се отнася и за скоростните кутии.

Разходът на гориво е висок, но пък окачването е изцяло независимо и здраво, което го превръща в способен автомобил, както на пътя, така и извън него. Големият багажник, както и третия ред седалки са още от плюсове на Pathfinder. Ето и какви Nissan-и Pathfinder R51 се продават у нас. Вижте ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мартин

    27 44 Отговор
    патфайндера наистина е добър. Имам такъв. Има някои проблеми по двигателя, но за тези апри е идеален всъдеход, а и за асфалт става.
  • 2 Факт

    87 29 Отговор
    Абсолютна тор !
  • 3 Истината е другаде

    51 13 Отговор
    Но за съжаление не се намира на европейския пазар - Patrol! Хубав V8, много лукс и надеждност! Арабелите ги кльопат много, а ние даже не знаем и за съществуването им. Расов автомобил!
  • 4 1111

    71 43 Отговор
    И какво му е хубавото на този полу японски сандък с френски двигател?

    Коментиран от #26

  • 5 Не мерси

    75 17 Отговор
    Пълен боклук. Пукащи шасита, лоши двигатели, евтини материали. Който иска да научи повече достоверна информация има офроуд форума
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Навара

    51 11 Отговор
    Смяна на съединител с маховика за този джип ви струва 3000лв...сами си правете сметка, защо е толкова поевтинял за 10 години

    Коментиран от #9

  • 8 ГОСТ

    35 5 Отговор
    Като всеки истински оффроуд е монтиран върху шаси. Така че приказките че става са асфалт - някъде другаде. Вози доста твърдичко - личен опит. Иначе на кал, пръст и сняг - бива. Стига да е добре обут
  • 9 User

    34 16 Отговор

    До коментар #7 от "Навара":

    На Touran 1.9 TDi е пак толкова.
    Ама "немско"... ви е*а и сектантите.
  • 10 User

    40 4 Отговор
    Рамата им ръждясва.
    Навара е на същата рама и не се правете че сте забравили как се чупят на две.
  • 11 Куню Масура

    23 12 Отговор
    Ще си купя един.........и аз искам да съм гъзар. Пък той кой ши мъ знае че е евтин.Важното е да съм джип и да мъ заглеждат мацките....Дет съ вика ши бъда голямата работа.

    Коментиран от #27

  • 12 Един друг

    26 8 Отговор
    Това, че тезе боклуци Навара/Патфайндър се чупят на две заради спукани или кородирали шасита е банална истина и всички я знаят. В САЩ и в Австралия даже правихе опити за колективно дело срещу Нисан, а в Австралия май ги удариха с т.нар. Lemon law. Освен скъсаните шасите има и още номера - кородират всички тръбопроводи отдолу, а смяната им налага разкачането на рамата от каросерията - ха, ха.

    Пълен резил е това нещо и лично аз след подробно проучване си взех едно L200, за да ми е мирна главата.
  • 13 Варна

    34 2 Отговор
    По-добре Ланд Круйзер. Преди 10тина години ги притежавах и двата по едно и също време. С Патфайндъра имах проблеми със скоростна кутия шаси и двигател общо взето. Мотора е някак форсиран, не върви така гладко, а след 30 минутен "офф-роуд" на една поляна влезе в авариен режим и се прибирах с 30км/ч. Не искам да звуча като някой сектант, но Ланд Круйзера беше най-здравата кола, която съм си купувал някога. За 5 години освен редовното обслужване абсолютно нищо не съм сменял.
  • 14 знайко

    18 12 Отговор
    Патфайндер - не. Но бензинов x-trail, с японския мотор е друга работа.
  • 15 обикновен Бг

    33 5 Отговор
    Здравейте.
    Патфайндер се произвежда още от 1990 г.,по-широк и по-голям е от терано 1.
    Направен е много качествено и е бил предназначен за САЩ.Пълен е с екстри.Имам го вече 10 години и НЕ МЕ е предал.Цялата му ходова част е на гресьорки,освен маншоните,те са по 14лв.,стартер рециклиран с гаранция и монтаж е 120лв.Общо за 10г. Съм дал 970лв. С консумативите.
    А новите са МНОГО ЗЛЕ ПОНЕЖЕ ГИ СГЛОБЯВАТ В ИСПАНИЯ.
    Тези които търсят да купят ИСТИНСКИ ДЖИП, купуват японска машина от 90г. СГЛОБЕНА ОТ ЯПОНЦИ.
    Останали те искат да се фукат с :-) СУВ :-).

    Коментиран от #16

  • 16 BigShaq

    11 8 Отговор

    До коментар #15 от "обикновен Бг":

    Само от любопитство да Ви попитам с какви масла и филтри си го обслужвал че за 10г 970лв (с изброените части)? Понеже аз като си взема синтетично масло и всички филтри отиват ~180лв (за лека кола). Пък може за 10г да сте ги на малък пробег. Поздрави!

    Коментиран от #17

  • 17 ГОСТ

    9 5 Отговор

    До коментар #16 от "BigShaq":

    И на най малък пробег да е все на две години преко сили трябва да сменя масло. И ако маслото е свястно а не наливно от ей тоя варел то 900 лева само за консумативи не стигат за 10 години. Аз на 1.6 дизел като сменя на 8 месеца масло+филтри / вкл. горивен / ами те са си 220 лева без труда!

    Абе изобщо пишат си тука едни...
  • 18 БУК

    4 3 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=4h0fqjA1QKo

    ДОБЪР Е!!!
  • 19 toyota

    16 11 Отговор
    Купете си тойота (истински джип),не този барутник да ви е мирна главата.
  • 20 Мммм

    17 7 Отговор
    До "1111" А, бе сине майчин къде намеси френски двигатели,като са ти го написали пък и то си е така,че мотора е японски. Повече чети по-малко плюй защото ставаш смешен.
  • 21 Пешо

    13 6 Отговор
    Нисанът Патфайндър и Навара са рядко срещани боклуци, на които не им ли отвориш и оправиш двигателя преди да си стигнал 100 000 км, малко след това направо гърми. Направи ли се този ремонт- колата може да изкара без проблем още две 200-250000 км. За всъдеход може да е добър, но проблемът му,ако не се отстрани навреме, е направо брутален.
  • 22 Vasik Atanasova

    3 3 Отговор
    нисан патрол е по добър от този
  • 23 Тъпии

    8 1 Отговор
    Патрола и патфаиндера няма нищо общо,като направени от различни производитвли са. Патфаиндера може да те влара в е*ати филма, имал съм патрол ГР дълга база ,няма да ко коментирам,той се описва с една дума ненормален камион
  • 24 СУБАРО

    5 15 Отговор
    субаро аутбек h6 това е колата 209 магареТа авд ситема минава навсякаде
  • 25 Булгаристсн

    42 6 Отговор
    Много е тъжно да гледаш хора как се оплакват от коли с пробег над 4-500 000, че имали проблеми.

    Да не кажете, че говоря на изуст - вкарвам коли за СофАвто.

    Разбирам да купите джипа чисто нов от магазина и да има тези проблеми. Но да се оплакваш от кола втора ръка е същото, като дс си вземеш гадже инвалид и да мрънкаш, че не иска да тича с теб в парка.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Антон1

    12 2 Отговор

    До коментар #11 от "Куню Масура":

    Много си в грешка !! Тази автомобил привлича мацки , точно толкова , колкото и една Мултипа !
  • 28 Иво78

    7 2 Отговор
    Грозен и некачествен сандък!Нищо КАЧЕСТВЕНО и нищо добро няма да намерите тук,НА ГРЕШНОТО МЯСТО СТЕ!!!
  • 29 ЕДВА ЛИ

    1 2 Отговор
    Нисана ще излезе от таз юлма - хендек. Иска да видя ша ли го мой.
  • 30 БОРАНЧ ОТ ДУПНИЦА

    2 8 Отговор
    ЕГАТИ КЕНЕФА-ХЕМ ГРОЗЕН ХЕМ ПРАВЕН ПО ТРУДОВО ОБУЧЕНИЕ-ТОВА НЕЩО БЕЗ ПАРИ ДА МИ ГО ДАВАТ ЩЕ БЯГАМ КАМО ЛИ ДА ГО КУПЯ ЗА 10 БОНА -БОЖЕЕЕ СМЕШНИЦИ-БЕГАЙ ОТ ТУКА
  • 31 Ник

    10 0 Отговор
    С колите е като с жените, уж хубава и като си я вземеш се почва един филм......
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Sliven

    5 3 Отговор
    Aз пък имам УАЗ с газова там където съм се качвал в Балкана Нисана ряпа да яде!!
  • 34 R 51 Pathfinder

    3 3 Отговор
    Макар и произведен в Испания е истински японски автомобил.Има както добрите качества така и недостатаците на японските автомобили.
  • 35 гощо

    1 0 Отговор
    Хич няма добри впечатления от това камионче!
  • 36 Дидо от Шумен

    7 0 Отговор
    Карам от 6 години такъв.Произведен 2013.
    Не ги слушай плювачите.Джипката бива. Особено зимата е всъдеход.