Новини

3 скъпи и трудни за обслужване коли

Публикувана: 21 Януари, 2018 10:30
55 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 34181
3 скъпи и трудни за обслужване коли
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Има автомобили, които са ремонтно пригодни, а частите им са финансово достъпни. Има обаче и такива, които се ремонтират изключително твърдо, а резервните възли и агрегати са адски скъпи. Въпреки това, много от тези скъпи и трудни за обслужване коли са доста популярни на вторичния пазар. Сега ще ви покажем три такива автомобила - един голям семеен, един спортен и един подчертано градски.

Audi A6 Allroad

3 скъпи и трудни за обслужване коли


Allroad Quattro са страхотни кросоувър комбита, но ако трябва да смените водната помпа на дизеловия и надлъжно разположен V6 двигател, трябва да сте подготвени. Стартираме със свалянето на фаровете и това е само загрявка, тъй като следващата процедура е отстраняването на предната броня. Продължавате с радиатора и вентилатора към него. След това е ред на ангренажния ремък и тук трябва да фиксирате всичко, защото грешките след това се заплащат скъпо. Едва тогава стигате до водната помпа. Приятелски съвет – ако сте стигнали до водната помпа, сменете и термостата.

Porsche Boxster

3 скъпи и трудни за обслужване коли


Това е най-достъпното модерно Porsche със задно разположен двигател. За съжаление, двигателният му отсек е силно препълнен. Освен това е неудобен за каквито и да било манипулации и това далеч не е само защото е изцяло покрит с пластмасов капак. Ако трябва да смените свещите например, ще трябва да свалите задните гуми и да работите през калниците, тъй като заради спецификата на боксерния двигател свещите му са отстрани. Всичко това е в комплект с кръгли гумени уплътнения и капачки, които често пъти сдават багажа и от тях се лее масло.

Smart For Two

3 скъпи и трудни за обслужване коли


Още един симпатичен автомобил, чието обслужване е малък кошмар. Причината е в микроскопичния турбодвигател, сбутан между задните гуми. За да смените термостата, трябва да го отделите от купето и да го пуснете с малко надолу. Това ще осигури необходимото пространство за работа. След това процедурата е относително стандартна, като не трябва да забравяте да върнете двигателя на мястото му.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Guest10
1 Отговор
А6 :D
то и за всичко останало е така по двигателя
явно наистина с основание го наричат чудото 3.0 TDI

Оценка:
-8 +69

гощо
2 Отговор
Това за Ауди е пълна глупост! Имам 3.0тди и изобщо не седят така нещата! Смених пистовият ремък с 5 ролки една от които е водната помпа! Нищо не се разглобява както споменават тук! На един Пасат от 2007-2008г е много по тегаво и е по скъпа водната помпа!

Коментиран от #4, #14, #17, #46


Оценка:
-99 +24

Механикът
3 Отговор
А най-трудно се ремонтира руска кола,колкото и пъти и колкото и качествен да е ремонта все е неуспешен.

Оценка:
-82 +89

СссереМ
4 Отговор

До коментар #2 от "гощо":


Чупентия от класа са тия tdi-та.

Коментиран от #9, #53


Оценка:
-19 +50

Dakar
5 Отговор
Да отбележа че 3.0tdi е с ангренажна верига а не с ремък както пише в статията.

Коментиран от #13


Оценка:
-7 +64

Morgoth
6 Отговор
И аз с моля Лексус останах много учуден, че смяната на свещи не е отвий-завий, а 4 часа работа. Някъде отдолу били.

Коментиран от #49, #50


Оценка:
-2 +55

КоКиту
7 Отговор
В последното изречение на статията има невероятно полезен съвет, насочен към БГ "майсторите" ))) Всеки собственик на Субару след 2009, който цени и уважава колата си затова ходи до Турция и Гърция, когато му се налага ремонт! (Освен ако не е от щастливците с връзки при Митака, ма то на бургазлии им е по-близо Турция...)

Оценка:
-2 +30

Майстора
8 Отговор
Да бе. То понеже другите коли са много лесни за ремонт.
Няма лесен ремонт. Който се занимава с това знае

Оценка:
-16 +37

гощо
9 Отговор

До коментар #4 от "СссереМ":


Карам го 5-та година и не е мръднал!!! Преди берех ядове с едно БМВ 5-тица да не говорим къв трошняк беше па една Е класа на Мецедес! АУДИ е марката да знаеш! Не се ходи по сервизи само караш!!!

Коментиран от #10


Оценка:
-95 +35

Антон 1
10 Отговор

До коментар #9 от "гощо":


Коя петица , коя Е клас ?
Кое Ауди ?
С какви двигатели ?
Все едно да напишеш , аз много съм доволен от Самсунга си !
Ама кой модел ?
Даже примера ми не е удачен , защото автомобила е много по-сложен !

Коментиран от #33


Оценка:
-5 +57

Някой
11 Отговор
Недей така за Субаруто, колега. Във Варна има два сервиза, аз ходя в трети да си правя моята, разбират си от работата. Друг е въпросът, че аз знам и мога повече от тях, но не ми се занимава да де цапам:)

Оценка:
-24 +17

Виктор
12 Отговор
От сайта да се бяха уточнили за кой модел на allroad пишат, защото между дизеловите агрегати на моделите 4B и 4F има голяма разлика ;)

Оценка:
-3 +22

незнайко
13 Отговор

До коментар #5 от "Dakar":


Нисъде не пише, че колата е 3.0 tdi !!! Пише дизеловия и надлъжно разположен V6 двигател !!!

Коментиран от #20


Оценка:
-3 +17

някакъв
14 Отговор

До коментар #2 от "гощо":


Всичко което се пише тук е глупост приятелю.
Драскачите не знаят какво и как да го препишат правилно.
Иначе са знаещи, можещи и много компетентни, нищо , че на живо са виждали само Дачия Логан.

Оценка:
-13 +18

Антон
15 Отговор
Много ми е забавно да чета коментарите на нереализирали си “майстори” как поддържват премиум автомобилите си: лежа си под лексуса да сменям свещи в продължение на 4 часа или да развивам ролки и да сменям ремъци на ауди омазан в масло.

Оценка:
-8 +19

Шаран БГ
16 Отговор
Най-отвратителен за ремонт автомобил е италианския "Алфа-Ромео"!! Иначе е много красив отвънка, че и с хубави пастелени бои са вапсани всичките.
Напълно сте прави! Сегашните автомобили са трудни за ремонт. Направени са да караш 5 години и да вземеш друга. Така правят в "белите" държави. Ние сиромасите, като си вземем някоя таратайка искаме да ни погребе.
Карах една Шкодичка 105Л цели 16 години, основния ремонт на двигателя /ризи,бутала, сегменти и пр./ ставаше без да вадя двигателя. Вадеше се при работа по съединителя. Беше по-стабилна на пътя от руското "Жигули".Ако бях я карал още 16 години, завода Шкода щеше да ми подари "Октавия", ама не устисках !??
Сега младите поумняват - много-много не ремонтират. При толкова "тенекии" безсмислено е.

Коментиран от #47


Оценка:
-8 +47

17
Този коментар е премахнат от модератор
Антон
18 Отговор
Ако човек има собствено жилище и не е натоварен от безумни кредити, има нормално образование и работа, си купува нов автомобил съответстващ на дохода му, в гаранция от магазина или употребявана кола на 1-2 год, която е почти като нова, но много по-изгодна, експлоатира 2-3-4 год, и взима следващия модел. Така шофира винаги съвремен нов автомобил в гаранция!!!!! Европееца го е измислил отдавна комфорта си!
Живейте си с разбиранията че колата трябва да съществува поне 10-15-20 год., поддържайте си милионниците и тъгувайте за времето когато сте ремонтирали ладата с тел и жица.

Коментиран от #32, #37


Оценка:
-39 +29

бмв
19 Отговор
Аудито е кенеф ,трошлив боклук, колега 3.0 тди е с ремъци ,яко си се объркал ,че е верига.Мерцедес и бмв са с вериги а умрелото ауди има 1000 каиша и трябва да се сваля мотора за да се обслужи.Просто колата е недоизмислена.

Коментиран от #23, #45


Оценка:
-25 +48

Dakar
20 Отговор

До коментар #13 от "незнайко":


All road който е на снимката е сама с2.7 tdi и 3.0tdi който са идинтични

Коментиран от #29


Оценка:
-1 +12

Dakar
21 Отговор
Кога вижда отворен двигател 3.0tdi

Оценка:
-3 +8

някой
22 Отговор
е за тва електрическите коли ще убият тия масларници, какво ще им сменям на накякви убити аудита и бмвта ремъци, вериги, масла. Пълна мизерия

Коментиран от #34


Оценка:
-23 +14

Factory
23 Отговор

До коментар #19 от "бмв":


Браво бе 3.0тди с ангренажна ремък, как го измисли

Оценка:
-7 +15

Shadow Line
24 Отговор
Кучетата лаят , кервана си върви

По извънградските пътища Ауди , БМВ и Мерцедес си въртят хиляди км на месец безгрижно и доминират , но не тези които ги управлява маймуа с маникюр на кутрето и 5лв в джоба за потдръжка !

Оценка:
-12 +11

MGMaschinengewehr
25 Отговор
От 5-6 години приключих експериментите(писна ми) с така наречените модерни коли, натъпкани с електроника и екстри. Минах на Голф 3(бензин) и изведнъж живота стана много по безпроблемен, не комплициран!

Оценка:
-10 +43

Антон 1
26 Отговор
И аз така искам да мина на W124 - 1995 г . Автомат , 4 Матик , има коли до 100 Хил. км . , ама не ми стиска !

Даже сега има една на 12 700 км в състояние /ново/ за 25 000 евро . С малко профилактика ще ме надживее !

Коментиран от #36


Оценка:
-7 +13

Vasik Atanasova
27 Отговор
на поршето двигателя не е отзад
а е в средата

Коментиран от #38


Оценка:
-18 +7

Японеца
28 Отговор
Е такъв немски боклук, никога, особенно ваг!

Оценка:
-14 +16

Фриман
29 Отговор

До коментар #20 от "Dakar":


2.5tdi r5 е мъка, най-вероятно за него писаха, че при тях помпата е слабо място!

Оценка:
-1 +12

Иванчо
30 Отговор
за окачването на AllRoad нищо не казаха
А то е най лошото нещо в целият автомобил

Оценка:
-4 +17

асдасд
31 Отговор
А защо Allroad да е по-различно от останалите аудита. То е същата кола, малко повдигната.

Оценка:
-10 +6

hmhmhm
32 Отговор

До коментар #18 от "Антон":


Проблема не е да я вземеш. А да я поддържаш. Обяснявам да кажем взимаш си кола за 20 000лв. Първоначално 4000лв. нищо сложно. Все едно си си взел кола на старо. Всеки месец 350лв. за изплащането малко нанагорно ама да кажем че ще се справим Идват застраховка пълно каско не можеш да избягаш от него 400лв на 3 месеца. данък около 300лв. гражданска 250лв. е с тези не мога да се оправя и после в сервиза за обслужбане 300лв. масло и филтър. Как го изчислиха не знам и още простотии и то ти излиза дявол на магаре. я една 10г. Газ колко отнесе ако някой те блъсне няма проблем ако има някой тарикат също не е проблем да стане бау и така. Иначе по хубаво от новото няма но като я паркираш пред блока взе някой ще мине ще я одере кой с ключ кой като паркира кой без да иска кой със да иска.

Коментиран от #41


Оценка:
-1 +32

гощо
33 Отговор

До коментар #10 от "Антон 1":


530д 2008Г Е класа 2007 320цди Ауди 2010 3.0 тди. Мерцедеса с мластмасови колектори отчупи се пърче и влезна в турбото!!! БМВ лабава ходова част и проблеми с дюзи а аз импровизаций с горивото не правя! За Ауди само говорят глупости не е мръднало до сега! Проблемите които съобщават за Ауди идват след 700-800 хиляди и то при наще гадни горива! А другите две марки си имат проблеми постоянно,просто са технически недомислици!

Коментиран от #44


Оценка:
-10 +13

АЙДЕ
34 Отговор

До коментар #22 от "някой":


еми айде де, чакаме ги веч 100 години тия електромобили и все не идват! Още в началото на 20-ти век е имало електрически коли, ама проблема с батериите си стои - не са практични, а пък за цената им да не говорим...

Оценка:
-2 +10

Чичо Ангел
35 Отговор
Ами не може техниката да спре на Голф 2-ка.

Оценка:
-2 +12

Чичо Ангел
36 Отговор

До коментар #26 от "Антон 1":


Грешиш.
Стара баба с ботокс. Искаш ли? Едва ли

Оценка:
-1 +9

Чичо Ангел
37 Отговор

До коментар #18 от "Антон":


Тони, ти какво кола караш?

Коментиран от #40


Оценка:
-0 +5

38
Този коментар е премахнат от модератор
Vasik Atanasova
39 Отговор

До коментар #38 от "АБВ":


аз пиша за БОКСТЕРА
много неграмотни са тука
имах такова порше
отзад си има багажник
със средно разположен двигател е

Коментиран от #55


Оценка:
-6 +9

Антон
40 Отговор

До коментар #37 от "Чичо Ангел":


и друг път са ми задавали подобен въпрос по коментари и като си напиша колите се започва че фантазирам и си измислям.
Предпочитам да си замълча и да ти кажа - че колите са ми отговарят напълно да дохода

Оценка:
-6 +0

Антон
41 Отговор

До коментар #32 от "hmhmhm":


Това което си описал като разходи важи за всички коли - нови или стари.

Оценка:
-6 +3

бай село
42 Отговор
Абе вие всички се захласнахте по аудито , и нито дума за Смарта! Стана ясно , че всички сте факири , по каране и поддържане на ауди , но кажете някоя дума , за тая малката машина, има ли слабости , ако има , кои са , как се поддържа и т нт !

Коментиран от #43


Оценка:
-0 +3

onq s konq
43 Отговор

До коментар #42 от "бай село":


Смарта не е кола,а мотоциклет с допълнителни колела

Оценка:
-4 +9

Антон 1
44 Отговор

До коментар #33 от "гощо":


За тия моделни години е така !
Мерцедеса даже след фейса не е много надежден ! Преди това е трагедия !
За Е 60 съм нямал и нищо не мога да кажа !
Чувал съм при добра подръжка /като изключим колектор , верига и много рядко дюзи / , че била яка машина ! Редовия шестак- дизел !
Аудито го имаше моя близък с когото общувахме често и все за коли си говорихме !
Купи я нова от магазина 2008 г ! Продаде я на 225 000 без сериозни ремонтни освен някакви стъпкови моторчета и нещо понелектрониката ! Сега колата е в друг наш позна на 290000 . Скоро го видях и каза , че само е сменил всичко по спирачната система , амортисьори и консумативи !
Харесва ми как стои на пътя ! Сега аз имам Ф 11 . Седем години по нова е от аудито , по -ново поколение , но аудито не стои по-лошо на пътя , даже може би и по-добре !
А аз не съм фен на Ауди . Аз харесвам Е клас , Комби , дизел , автомат ,4х4 на въздух със стъклопакет и така !

Оценка:
-1 +2

Бобката
45 Отговор

До коментар #19 от "бмв":


А бе специалист не говори глупости да не ти се смеят децата ,аз карам АУДИ 3.0 ТДИ 2005 година как да няма ангренажна верига мотора на 3000 кубика бе, има тамън 4 три 2 горни 2 долни https://s24.postimg.org/in76lb2it/image_5300529620264613448.jpg ти първо прочети разликата между верига и ремък и тогава давай мнение кой само ще ти кажа че тоя мотор е един от най-сполучливите дизелови мотори на марката

Оценка:
-0 +2

46
Този коментар е премахнат от модератор
ДВГ
47 Отговор

До коментар #16 от "Шаран БГ":


Това не е вярно за новото!!!
Проблемът е в потребителите понеже са им набили в главата едно рекламно нещо HP и всички лапат въдицата както GHz при лаптопите.
Ако си купиш един не издухат и форсиран двигател примерно дизел 2.0 около 150 коня реално ще бъде вечен понеже до 250 000 няма да го пипнеш дори(това не означава да не сменяш маслото примерно).

Оценка:
-0 +1

Собственик на А класа
48 Отговор
Защо не виждам А класите от 97ма до 2003? Една водна помпа, която е консуматив и се сменя няколко пъти през целия живот на колата трябва да махнеш двигателя за да я смениш. Да не говорим ако ти замине стартера, бендикса и т.н.

Оценка:
-0 +2

49
Този коментар е премахнат от модератор
50
Този коментар е премахнат от модератор
51
Този коментар е премахнат от модератор
2399
52 Отговор

До коментар #50 от "Лексус":


За Лекса не знам но имам авер със Субару Форестер и смяната на свещи е наистина мъка понеже е боксер и разстоянието между тях и подкалника е 6 санта....а бръкни де

Оценка:
-0 +0

2.5
53 Отговор

До коментар #4 от "СссереМ":


2.5 tdi

Оценка:
-0 +0

Даид
54 Отговор
в статията е писано за А6 С5 модела с 2.5 тди мотора, а снимката е на А6 С6 които са с 3.0 тди , 2.7 тди и 2.0 тди. А Allroad-а само с 3.0тди

Оценка:
-0 +1

фен на васик атанасова
55 Отговор

До коментар #39 от "Vasik Atanasova":


Аз ти вярвам

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка