Има автомобили, които са ремонтно пригодни, а частите им са финансово достъпни. Има обаче и такива, които се ремонтират изключително твърдо, а резервните възли и агрегати са адски скъпи. Въпреки това, много от тези скъпи и трудни за обслужване коли са доста популярни на вторичния пазар. Сега ще ви покажем три такива автомобила - един голям семеен, един спортен и един подчертано градски.
Audi A6 Allroad
Allroad Quattro са страхотни кросоувър комбита, но ако трябва да смените водната помпа на дизеловия и надлъжно разположен V6 двигател, трябва да сте подготвени. Стартираме със свалянето на фаровете и това е само загрявка, тъй като следващата процедура е отстраняването на предната броня. Продължавате с радиатора и вентилатора към него. След това е ред на ангренажния ремък и тук трябва да фиксирате всичко, защото грешките след това се заплащат скъпо. Едва тогава стигате до водната помпа. Приятелски съвет – ако сте стигнали до водната помпа, сменете и термостата.
Porsche Boxster
Това е най-достъпното модерно Porsche със задно разположен двигател. За съжаление, двигателният му отсек е силно препълнен. Освен това е неудобен за каквито и да било манипулации и това далеч не е само защото е изцяло покрит с пластмасов капак. Ако трябва да смените свещите например, ще трябва да свалите задните гуми и да работите през калниците, тъй като заради спецификата на боксерния двигател свещите му са отстрани. Всичко това е в комплект с кръгли гумени уплътнения и капачки, които често пъти сдават багажа и от тях се лее масло.
Smart For Two
Още един симпатичен автомобил, чието обслужване е малък кошмар. Причината е в микроскопичния турбодвигател, сбутан между задните гуми. За да смените термостата, трябва да го отделите от купето и да го пуснете с малко надолу. Това ще осигури необходимото пространство за работа. След това процедурата е относително стандартна, като не трябва да забравяте да върнете двигателя на мястото му.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Guest10
то и за всичко останало е така по двигателя
явно наистина с основание го наричат чудото 3.0 TDI
10:39 21.01.2018
2 гощо
Коментиран от #4, #14, #17, #46
10:40 21.01.2018
3 Механикът
10:41 21.01.2018
4 СссереМ
До коментар #2 от "гощо":
Чупентия от класа са тия tdi-та.Коментиран от #9, #53
10:44 21.01.2018
5 Dakar
Коментиран от #13
10:56 21.01.2018
6 Morgoth
Коментиран от #49, #50
11:02 21.01.2018
7 КоКиту
11:05 21.01.2018
8 Майстора
Няма лесен ремонт. Който се занимава с това знае
11:11 21.01.2018
9 гощо
До коментар #4 от "СссереМ":
Карам го 5-та година и не е мръднал!!! Преди берех ядове с едно БМВ 5-тица да не говорим къв трошняк беше па една Е класа на Мецедес! АУДИ е марката да знаеш! Не се ходи по сервизи само караш!!!Коментиран от #10
11:12 21.01.2018
10 Антон 1
До коментар #9 от "гощо":
Коя петица , коя Е клас ?Кое Ауди ?
С какви двигатели ?
Все едно да напишеш , аз много съм доволен от Самсунга си !
Ама кой модел ?
Даже примера ми не е удачен , защото автомобила е много по-сложен !
Коментиран от #33
11:27 21.01.2018
11 Някой
11:40 21.01.2018
12 Виктор
12:59 21.01.2018
13 незнайко
До коментар #5 от "Dakar":
Нисъде не пише, че колата е 3.0 tdi !!! Пише дизеловия и надлъжно разположен V6 двигател !!!Коментиран от #20
13:08 21.01.2018
14 някакъв
До коментар #2 от "гощо":
Всичко което се пише тук е глупост приятелю.Драскачите не знаят какво и как да го препишат правилно.
Иначе са знаещи, можещи и много компетентни, нищо , че на живо са виждали само Дачия Логан.
13:09 21.01.2018
15 Антон
13:16 21.01.2018
16 Шаран БГ
Напълно сте прави! Сегашните автомобили са трудни за ремонт. Направени са да караш 5 години и да вземеш друга. Така правят в "белите" държави. Ние сиромасите, като си вземем някоя таратайка искаме да ни погребе.
Карах една Шкодичка 105Л цели 16 години, основния ремонт на двигателя /ризи,бутала, сегменти и пр./ ставаше без да вадя двигателя. Вадеше се при работа по съединителя. Беше по-стабилна на пътя от руското "Жигули".Ако бях я карал още 16 години, завода Шкода щеше да ми подари "Октавия", ама не устисках !??
Сега младите поумняват - много-много не ремонтират. При толкова "тенекии" безсмислено е.
Коментиран от #47
13:28 21.01.2018
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Антон
Живейте си с разбиранията че колата трябва да съществува поне 10-15-20 год., поддържайте си милионниците и тъгувайте за времето когато сте ремонтирали ладата с тел и жица.
Коментиран от #32, #37
13:37 21.01.2018
19 бмв
Коментиран от #23, #45, #56
13:48 21.01.2018
20 Dakar
До коментар #13 от "незнайко":
All road който е на снимката е сама с2.7 tdi и 3.0tdi който са идинтичниКоментиран от #29
13:52 21.01.2018
21 Dakar
14:20 21.01.2018
22 някой
Коментиран от #34
14:23 21.01.2018
23 Factory
До коментар #19 от "бмв":
Браво бе 3.0тди с ангренажна ремък, как го измисли14:35 21.01.2018
24 Shadow Line
По извънградските пътища Ауди , БМВ и Мерцедес си въртят хиляди км на месец безгрижно и доминират , но не тези които ги управлява маймуа с маникюр на кутрето и 5лв в джоба за потдръжка !
14:39 21.01.2018
25 MGMaschinengewehr
14:45 21.01.2018
26 Антон 1
Даже сега има една на 12 700 км в състояние /ново/ за 25 000 евро . С малко профилактика ще ме надживее !
Коментиран от #36
15:17 21.01.2018
27 Vasik Atanasova
а е в средата
Коментиран от #38
15:47 21.01.2018
28 Японеца
16:32 21.01.2018
29 Фриман
До коментар #20 от "Dakar":
2.5tdi r5 е мъка, най-вероятно за него писаха, че при тях помпата е слабо място!16:37 21.01.2018
30 Иванчо
А то е най лошото нещо в целият автомобил
16:47 21.01.2018
31 асдасд
16:51 21.01.2018
32 hmhmhm
До коментар #18 от "Антон":
Проблема не е да я вземеш. А да я поддържаш. Обяснявам да кажем взимаш си кола за 20 000лв. Първоначално 4000лв. нищо сложно. Все едно си си взел кола на старо. Всеки месец 350лв. за изплащането малко нанагорно ама да кажем че ще се справим Идват застраховка пълно каско не можеш да избягаш от него 400лв на 3 месеца. данък около 300лв. гражданска 250лв. е с тези не мога да се оправя и после в сервиза за обслужбане 300лв. масло и филтър. Как го изчислиха не знам и още простотии и то ти излиза дявол на магаре. я една 10г. Газ колко отнесе ако някой те блъсне няма проблем ако има някой тарикат също не е проблем да стане бау и така. Иначе по хубаво от новото няма но като я паркираш пред блока взе някой ще мине ще я одере кой с ключ кой като паркира кой без да иска кой със да иска.Коментиран от #41
16:56 21.01.2018
33 гощо
До коментар #10 от "Антон 1":
530д 2008Г Е класа 2007 320цди Ауди 2010 3.0 тди. Мерцедеса с мластмасови колектори отчупи се пърче и влезна в турбото!!! БМВ лабава ходова част и проблеми с дюзи а аз импровизаций с горивото не правя! За Ауди само говорят глупости не е мръднало до сега! Проблемите които съобщават за Ауди идват след 700-800 хиляди и то при наще гадни горива! А другите две марки си имат проблеми постоянно,просто са технически недомислици!Коментиран от #44
18:13 21.01.2018
34 АЙДЕ
До коментар #22 от "някой":
еми айде де, чакаме ги веч 100 години тия електромобили и все не идват! Още в началото на 20-ти век е имало електрически коли, ама проблема с батериите си стои - не са практични, а пък за цената им да не говорим...18:32 21.01.2018
35 Чичо Ангел
18:47 21.01.2018
36 Чичо Ангел
До коментар #26 от "Антон 1":
Грешиш.Стара баба с ботокс. Искаш ли? Едва ли
18:51 21.01.2018
37 Чичо Ангел
До коментар #18 от "Антон":
Тони, ти какво кола караш?Коментиран от #40
18:54 21.01.2018
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Vasik Atanasova
До коментар #38 от "АБВ":
аз пиша за БОКСТЕРАмного неграмотни са тука
имах такова порше
отзад си има багажник
със средно разположен двигател е
Коментиран от #55
20:31 21.01.2018
40 Антон
До коментар #37 от "Чичо Ангел":
и друг път са ми задавали подобен въпрос по коментари и като си напиша колите се започва че фантазирам и си измислям.Предпочитам да си замълча и да ти кажа - че колите са ми отговарят напълно да дохода
21:21 21.01.2018
41 Антон
До коментар #32 от "hmhmhm":
Това което си описал като разходи важи за всички коли - нови или стари.21:23 21.01.2018
42 бай село
Коментиран от #43
21:24 21.01.2018
43 onq s konq
До коментар #42 от "бай село":
Смарта не е кола,а мотоциклет с допълнителни колела21:47 21.01.2018
44 Антон 1
До коментар #33 от "гощо":
За тия моделни години е така !Мерцедеса даже след фейса не е много надежден ! Преди това е трагедия !
За Е 60 съм нямал и нищо не мога да кажа !
Чувал съм при добра подръжка /като изключим колектор , верига и много рядко дюзи / , че била яка машина ! Редовия шестак- дизел !
Аудито го имаше моя близък с когото общувахме често и все за коли си говорихме !
Купи я нова от магазина 2008 г ! Продаде я на 225 000 без сериозни ремонтни освен някакви стъпкови моторчета и нещо понелектрониката ! Сега колата е в друг наш позна на 290000 . Скоро го видях и каза , че само е сменил всичко по спирачната система , амортисьори и консумативи !
Харесва ми как стои на пътя ! Сега аз имам Ф 11 . Седем години по нова е от аудито , по -ново поколение , но аудито не стои по-лошо на пътя , даже може би и по-добре !
А аз не съм фен на Ауди . Аз харесвам Е клас , Комби , дизел , автомат ,4х4 на въздух със стъклопакет и така !
22:08 21.01.2018
45 Бобката
До коментар #19 от "бмв":
А бе специалист не говори глупости да не ти се смеят децата ,аз карам АУДИ 3.0 ТДИ 2005 година как да няма ангренажна верига мотора на 3000 кубика бе, има тамън 4 три 2 горни 2 долни https://s24.postimg.org/in76lb2it/image_5300529620264613448.jpg ти първо прочети разликата между верига и ремък и тогава давай мнение кой само ще ти кажа че тоя мотор е един от най-сполучливите дизелови мотори на марката23:30 21.01.2018
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 ДВГ
До коментар #16 от "Шаран БГ":
Това не е вярно за новото!!!Проблемът е в потребителите понеже са им набили в главата едно рекламно нещо HP и всички лапат въдицата както GHz при лаптопите.
Ако си купиш един не издухат и форсиран двигател примерно дизел 2.0 около 150 коня реално ще бъде вечен понеже до 250 000 няма да го пипнеш дори(това не означава да не сменяш маслото примерно).
07:56 22.01.2018
48 Собственик на А класа
08:24 22.01.2018
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 2399
До коментар #50 от "Лексус":
За Лекса не знам но имам авер със Субару Форестер и смяната на свещи е наистина мъка понеже е боксер и разстоянието между тях и подкалника е 6 санта....а бръкни де11:16 22.01.2018
53 2.5
До коментар #4 от "СссереМ":
2.5 tdi12:14 22.01.2018
54 Даид
19:55 22.01.2018
55 фен на васик атанасова
До коментар #39 от "Vasik Atanasova":
Аз ти вярвам23:04 28.01.2018
56 АУДИ
До коментар #19 от "бмв":
Я се разкарай с това шибаното бмвАУДИ 2.7 тди и 3.0 тди са идентични и са с вериги😋
11:35 16.02.2020