Новини

Ново начало за една стара баварска дама

Публикувана: 25 Януари, 2018 17:27
15 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6490
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Холандското тунинг ателие JD Customs е известно най-вече с работата си по нови суперколи. Един от последните проекти на спецовете от Бергксенук обаче е посветен на съживяването на истинска германска класика.

Първото поколение на BMW 7er носи фабричен индекс E23 и се произвежда от 1977 до 1987 г. Дизайнер на лимузината е легендарният Пол Брак, но за съжаление днес работата му по оригиналната седмѝца не може да получи признанието, което заслужава. Корозията никога не е била благосклонна към модела и от произведените 270 000 екземпляри не са запазени много.

От JD Customs са решили не само да реставрират черната баварка, а и да ѝ трансплантират доста по-ново и силно сърце от M5 E39. Така оригиналният редови шестак на 745i с обем 3 430 см3 и мощност 252 к.с. е отстъпил място на 4.9-литров V8 с 400 коня.

Интериорът също е осъвременен. Изтърканата черна тапицерия е заменена от кожа с цвят коняк, съчетана с алкантара. За по-внушителна стойка пък са монтирани 20- 19-цолови джанти Rotiform.


Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Иванчо
1 Отговор
За протокола: джантите са 19.вижда се на снимките

Коментиран от #5, #10


Оценка:
-0 +19

2
Този коментар е премахнат от модератор
Ivan
3 Отговор
Едни оригинални BBS ще и паснат чудесно.

Оценка:
-1 +6

Klav
4 Отговор
Ей точно такава имах в продължение на 3-4 год. преди време. От първа ръка на 130хил пълна сервизна книжка в бмв, ббс, авто, беж кожа..... един си дойдох в бг.....грешка после трябваше да сменя туй онуй. Мисълта ми е всеки път като се сетя съжалявам, че я продадох. Единствения проблем както на ВСИЧКИ немски автомобили е ръждата. Ама има спасение трябва да и слогуваш. Но, честно казано, в момента вкъщи сме със волво и ситроен. От първото няма АНСОЛЮТНО от какво да се оплаче човек. От второто там конфорта е такъв, че не може да се сравни с автомобили под С клас 10 години по-нови. Все пак тази 6тица беше уникално запазена и е върха на технологията на бмв за 80те години. Уникална смесица от висок конфорт и полу спортно купе.

Коментиран от #7


Оценка:
-4 +13

Фен на БМВ
5 Отговор

До коментар #1 от "Иванчо":


Предни 19-ки, задни 20-ки. Нищо ново под слънцето, за протокола ти

Оценка:
-0 +8

Klav
6 Отговор
Сега, че го казваш сещам се, че имаше разлика няква в гумите не мисля, че беше цял цол, а по-скоро предните бяха по-тесни.

Оценка:
-0 +1

Бург
7 Отговор

До коментар #4 от "Klav":


Отново за протокола ти, колата е 7-ца!!!
Протоколирай го правилно и чети внимателно.
Доста се съмнявам изобщо да си имал такава 6-ца (известна като седмица), но мечтите са безплатни

Коментиран от #9


Оценка:
-0 +2

Лост
8 Отговор
Когато сложиш джанти дето не се вижда гумата на луксозна лимузина трябва да знаеш, че си прекалил доста. Изключително нискоинтелигентен и селски вкус е демонстриран тук.

Оценка:
-0 +4

Klav
9 Отговор

До коментар #7 от "Бург":


Да верно е 7ма серия сега погледнах пак снимките. Все пак момчето ми деста се поовлякох от муцуната, която е почти еднаква. Какви коли съм притежавал не само карал щото е била на един приятел.... не искам да споря и да те убеждавам това си е моя работа. Казах просто, че доста пъти съм съжелявал, че я продадох о всеки път като видя 6ца или друга нейна връсница се сещам за количката си. Така или иначе до сега щеше да ми е само излишен разход. Не помния кога влезе БГ в евро съюза една година преди това бях с нея в БГ исках да я регистрирам и да я оставя там в гараж ама само мито и акциза беше май към 15хил или 7 ще излъж. Бях я сложил за 15 да я продавам ама всеки се надяваше да е с платено мито за тия пари, което значеше за мен да я дам за без пари. За туй си я взех обратно и след известно време я продадох. Още веднъж такава кола в такова запазено състояние не е за всеки ден а не се ли кара още по-лошо ГНИЯТ... много гният. За туй сега с волво и ситроен съм си добре. Все пак благодаря за забележката бях се поовлякал. Апропо кога си бях в БГ тогава с нея видях една 5ца същото поколение алпина със същия мотор 6цата май беше кум 1600кг а 5ка е към 1200 май с 280 коня с ръчна кутия шпер предната на заде много исках да е взема ама беше много въргаляна от сума години в бг зке беше и все пак много пъргава в завоя влизаше с дупето напред ама зимата няма тръгване въртиш се на едно място. 6ка е тежак и бавен на старт 318 до 60-70 км ми се присмива. После ставаше агрес

Коментиран от #12


Оценка:
-2 +0

Бабойка
10 Отговор

До коментар #1 от "Иванчо":


Джантите с тези "нанопрофилки" са перфектни за магистралите на бате Бойко!

Коментиран от #11


Оценка:
-1 +3

11 Отговор

До коментар #10 от "Бабойка":


Готина е колата

Оценка:
-0 +3

Gooner
12 Отговор

До коментар #9 от "Klav":


Хахахахахахахахах,абе хуморист! Не е християнско,да кажеш,че немските коли гният! Дълги години карах Ауди А4 комби 2003 и нямаше и една точка ръжда!!!! Сега карам БМВ и е излишно да ти казвам, за качеството нали? Само едно ще кажа : АМАН от хора,които не са се качвали на немски коли в живота си, а само философстват,че видиш ли БМВ,АУДИ, МЕРЦЕДЕС са едва ли не утайката на автомобилите... Аааааа и между другото преди години карах чисто нова Мазда 6 2006 години. ИЗГНИ за точно 6 години.Айде да сте живи и здрави и по често да давате акъли за неща,които сте имали и използвали,а не като заучената фраза: НА ЕДИН ПРИЯТЕЛ,ЧЕ НА БАЩА МУ ПРИЯТЕЛЯ ЧЕ 4-тия братовчед имал Еди каква си кола и не ставала........

Коментиран от #13


Оценка:
-0 +3

13
Този коментар е премахнат от модератор
14
Този коментар е премахнат от модератор
BMW
15 Отговор
BMW е колата😎

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка