Болоня, Италия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.
Още миналата година по това време, японците от Fuji Heavy Industries представиха новото поколение на малкото си SUV, но то чак сега се появи в Европа. Продажбите у нас започват след броени дни, а екипът ни направи първи тестове на модела. Те се проведоха в Италия, като организаторите от Subaru бяха подготвили и доста тежък офроуд полигон. Ето и впечатленията ни за новото Subaru XV.
Екстериор
Въпреки че всички каросерийни детайли са сменени с нови, японците някак си са успели да запазят характерната визия на XV. Наред с това автомобилът е станал по-модерен и по-динамично изглеждащ. При по-детайлно вглеждане се виждат изцяло различните предни светлини, силно видоизменените стопове и брони. Като цяло каросерията е по-дълга и по-широка, като това определено се вижда с просто око. Иначе точното нарастване е +15 и +20 мм, съответно на дължина и на широчина. Междуосието също е значително по-голямо, което е за сметка на предния и заден надвес. Последните са силно скъсени. Като цяло визията не е радикално променена, но е станала доста по-съвременна и динамична.
Интериор
Вътре обаче нещата стоят по коренно различен начин. Още от пръв поглед си личи доста по-богатото базово оборудване. Материалите в салона са по-качествени, а сглобката им е на познатото ни прецизно японско ниво. Впечатление ни направи и подобрената мултимедийна система - навигация от TomTom, възможност за свързване на смартфон чрез MirrorLink, както и поддръжка на AndroidAuto или CarPlay. Алуминиевите вложки в купето контрастират добре на меката пластмаса и определено намекват за спортен характер.
Това, което не ни хареса особено, е рязкото нарастване на броя бутони, разположени на волана, на арматурното табло вляво от волана и на хоризонталното продължение на централната конзола. Инженерите от Subaru обаче категорично заявиха, че това част от философията на марката и според тях всяка функция трябва да има свой собствен орган за управление. А функциите в новото XV са нараснали многократно. Иначе седалките не са големи, но са ергономични, уредите са компилация от електронни дисплеи и аналогови прибори и са информативни. Мястото за пасажерите отзад е оптимално, даже можем да го определим като голямо, предвид класа, в който се позиционира XV, но багажникът е малък (380 литра), но пък практичен.
Ходови характеристики
Новата платформа SGP (Subaru Global Platform), на която е изградена втората генерация на модела, определено му е дала много. Като начало, 70% увеличаване на якостта на купето, великолепна управляемост и мека возия, но без накреняване в завои. Плюс постоянното 4х4 предаване, плюс система за активно управление на векторната тяга, която при нужда задейства спирачките на вътрешните на завоя колела и буквално вкарва колата в завоя. Въобще окачването е коренно променено и остави у нас изключително приятно впечатление.
4х4
Перманентното предаване на момента към четирите колела е на едно от най-добрите в класа. Благодарение на 4х4 системата автомобилът може да се справи с доста тежка пресечена местност, като за това, освен системата, която стандартно предава момента 60:40 на предна и задна ос, а при нужда преразпределя до 50:50, роля играе и високият 220 милиметра клиренс. Последният пък е възможен, без това да влияе на стабилността на колата, заради конструкцията на двигателите. Те са тип боксер и разположението на цилиндрите определя ниския общ център на тежестта.
Двигатели и трансмисия
Моторите са бензинови, само два варианта. Инженерите от Subaru заявиха, че от сега нататък темата "дизел" въобще не е приоритет за марката. Двата агрегата са атмосферни и са с обем 1.6 и 2.0 литра. Впечатленията ни са, че по-слабият, който е с мощност 114 коня, не е най-удачният. Двулитровият бензин е двигателят, който по-добре пасва на автомобила. Особено в комбинация с безстепенната скоростна кутия. Принципно тези трансмисии "спъват" моторите, но не и тази на Subaru. Именно трансмисията и 4х4 предаването са системите, с които колата превъзхожда алтернативите, а хубавото е, че и двете се предлагат в базовото оборудване. Средният разход, който се изписа на борд компютъра бе малко над 7 литра на 100 километра, което също ни изненада приятно.
Цена
Спокойно можем да кажем, че предвид базовото оборудване, началната цена на автомобила е много добра. Бензинов опозитен двигател, 4х4, "автомат" и EyeSight влизат и в най-ниското ниво на екипировка. А какво означава EyeSight? Най-общо казано това е т.нар. предотвратяваща технология за безопасност, която се базира на информацията от две камери, разположени в горната част на ветроупорното стъкло. В по-високите нива на оборудване тази система заедно с Lane Assist-а превръща управлението на колата почти в автономно. Ето и пълната ценова листа на новото Subaru XV.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Коментиран от #56, #79
10:31 27.01.2018
2 Субаро ли е Собару ли е
Коментиран от #4, #7, #14, #55
10:48 27.01.2018
3 СУБАРО
10:49 27.01.2018
4 СУБАРО
До коментар #2 от "Субаро ли е Собару ли е":
ТИ КАКВА КОЛА КАРАШ СПОДЕЛИ10:51 27.01.2018
5 Steks
11:33 27.01.2018
6 Obay
Коментиран от #8
11:52 27.01.2018
7 Гост
До коментар #2 от "Субаро ли е Собару ли е":
Верно ли бе, ех как съм се прецакал значи. Я ела да ми покажеш къде гние и как прегрява. Само, че си вземи и бинокъл, че ще ти трябва :)))11:58 27.01.2018
8 Гост
До коментар #6 от "Obay":
Смешко може да си само ти!Това, че има 7 виртуални предавки, да не би случайно да не го прави вариатор?
Хайде скрий се някъде и като опитваш другия път да качиш колата на бордюр, да не забравиш да включиш на X-mode, че няма да може да я качиш!
Пък мен не ме мисли, аз съм си с класически автомат на Субару и нямам такива смешни проблеми!
12:00 27.01.2018
9 Кенеф
Коментиран от #10, #57
12:04 27.01.2018
10 Гост
До коментар #9 от "Кенеф":
Ами не ги гледай бе, какво те вълнува дали ще ги купува някой или не?Те за това са най-продаваните 4х4 в САЩ и всяка година ръстът им там расте лавинообразно. Само в Северна Америка продават по почти милион автомобила!
Ама ти нали много разбираш, та чак тръгна да ги продаваш?!
12:11 27.01.2018
11 фен
Коментиран от #75
12:24 27.01.2018
12 123
По-мощни двигатели за това купе трябват
12:31 27.01.2018
13 Гост
12:35 27.01.2018
14 запознат
До коментар #2 от "Субаро ли е Собару ли е":
Имах 2 броя субару едното 99 другото 2010 категорично заявявам че това беше кола до 2000 след това трябва доста да ти е омръзнал живота за да се занимаваш с японски боклуци12:37 27.01.2018
15 20 Стотинкс
Странно защо тогава който си купи субару втора ръка започва с почти основен ремонт? Кви са тези шлафания на глави и блокове, клапани ...
Един единствен път съм карал субару ... - Беше Легаси и мога да кажа, че е абсолютен кенеф. Конфорта на тази кола и возията е кръгла нула.
Коментиран от #17, #19, #81
12:57 27.01.2018
16 luka
13:04 27.01.2018
17 мицуй
До коментар #15 от "20 Стотинкс":
Подкрепям казаното ,кумецът купи чисто ново дизелово субаро и хвърли двг на 60х. км. Прехвалена кола хубави думи за нея можеш да чуеш само от хора дето не са притежавали .p.s. почвайте минусите дяца.
Коментиран от #71
13:04 27.01.2018
18 сливаро
Коментиран от #20
13:06 27.01.2018
19 Гост
До коментар #15 от "20 Стотинкс":
Хайде поредния, който чул от един познат, който имал комшия, на който братовчед му имал колега с някакво Субару!Ами да ти имам информацията, аз пък след 2 Субарута в семейството, мога да ти кажа, че никой не е правил основен ремонт. Както не сме правили основен ремонт и на W203 и Ягуар X-type. Единствения основен ремонт беше на Голф 4.
А това, че си карам някакво Легаси, какво трябва да значи? Я покарай някоя Импреза STI и пак ела да пишеш глупости!
Коментиран от #21, #45
13:09 27.01.2018
20 съгласен
До коментар #18 от "сливаро":
Така е прав си,Дизела не им бил привилегия еми как да им е като те бензинов мотор немогат да направят свестен па камоли дизел.Дизеловия им боксер беше в класацията за най лош мотор за всички времена. И возия и комфорт са ужасниКоментиран от #59
13:09 27.01.2018
21 скоро
До коментар #19 от "Гост":
Само за W203 ти повярвах хахаха, слизай по-бързо от субаро :)Коментиран от #24
13:12 27.01.2018
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 оффолекнами
13:16 27.01.2018
24 Гост
До коментар #21 от "скоро":
И с 10 ника да пишеш, си личи кой си!Карай си умрялата Дачия, г-н Шишо Бакшишо!
Аз поне пиша от опит, а не празни простотии като теб!
Коментиран от #25
13:20 27.01.2018
25 скоро
До коментар #24 от "Гост":
Аххаха незнам за кой ме взе но пиша коментар за 2 ри път защото съм потресен от колите субаро.Карам GL 2010 г незнам за какъв "Шишо бакшишо" ме взе но всеки има право да си мисли каквото си поиска жив и здрав.Зачетох се в този сайт и ми стана интересно и за това написах коментар ама като гледам какви хора пишат и дават коментари това ще ми е последният.Коментиран от #27, #44
13:26 27.01.2018
26 Форестър
Коментиран от #31
13:43 27.01.2018
27 Гост
До коментар #25 от "скоро":
Ами първо си виж коментара и тогава квалифицирай хората!Аз ти казвам какви коли сме имали, ти ме обвиняваш, че лъжа!
Карай си GL-a и не давай акъл на хората. Ако имаш нещо конкретно да казваш - сподели, ако ли не - по-добре не се излагай!
13:45 27.01.2018
28 VikiSuperbLaurinKlement
Коментиран от #33
13:47 27.01.2018
29 Д фен
13:48 27.01.2018
30 Гост
До коментар #22 от "Д фен":
Я пак помисли колко коли има с такъв просвет и дали на "джиповете"не е по малък и тогава се изказвай13:50 27.01.2018
31 импреза
До коментар #26 от "Форестър":
Тъй ли не се чупели ?щом не се чупят опитай да си запишеш час за сервиз и виж каква дата ще ти кажат.Аз го приех приемете го и вие субару е само едно 4х4 всичко останало особено двигателите са за тотална смяна.Най добре е да се съберат с VW ако искат да продължават да съществуват.Коментиран от #35, #36
13:56 27.01.2018
32 КАТ
14:09 27.01.2018
33 Гост
До коментар #28 от "VikiSuperbLaurinKlement":
Субару не е луксозно халдексово комби на vw,а е истински проходим автомобил със брутален клирънс на дадени модели.14:15 27.01.2018
34 Гост
14:16 27.01.2018
35 СОБАРО
До коментар #31 от "импреза":
БРЕЙ КАТО ИМАХ 535 Е60 ЕИ КВО НА СУХО ВЪРВИ ЗИМАТА ИЗКАРВАМ Я ОТ ГАРАЖА НЕ МОГА ДА ТРЪГНА И СКЪПИ ЧАСТИ И ОБСЛУЖВАНЕ А С СУБАРОТО НЯМА КАЛ МЯМА СУХ ПЪТ ВАРВИ НАВСЯКАДЕ И ОБСЛУЖВАНЕТО Е ЕВТИНО КАКТО БЕШЕ ПИСАЛ НЯКОИ КАРАИТЕ СИ ПРАХУСМОКАЧКИТЕ ЗА ПАРИ И ДАЛИ ИМАМ ПРАВОПИСНИ ГРЕШКИ ИЛИ НЕ ДРЕМИ МИ НА К...А ЗА ВАС ВСЕЗНАЙКОВЦИ14:17 27.01.2018
36 Гост
До коментар #31 от "импреза":
И кой е този сервиз дето не те приема да ти оправя колата - аз проблем до сега не съм имал?Субару са доста тесен сегмент и хич не им пука за пазари като този в Европа. Ако искаш мощно Субару, вземаш STI - останалите са евридейки за САЩ.
Всеки си има глава на раменете и си решава за какво да си дава парите.
Аз повече Субару няма да си купя, защото не смятам, че вариатор става за офроуд, но това не значи, че марката е лоша.
Просто им свалям шапка, че се отказват от дизела и не им пука за тъпите електрички!
Коментиран от #37
14:30 27.01.2018
37 Гоуст
До коментар #36 от "Гост":
Че как няма се откажат от дизела като не могат да направят свестен двигател .Изпуснали са влака в автомобилостроенето е това е цялата истина каквото и си говорите тука суби е пътник.Коментиран от #48
14:41 27.01.2018
38 Оги
Коментиран от #40
14:45 27.01.2018
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 истина
До коментар #38 от "Оги":
Спрете да сънувате собаро милионник няма както и ретро собаро няма просто курса приключва доста по рано хахахаа14:55 27.01.2018
41 вариатор
15:42 27.01.2018
42 СофияНОИ
16:21 27.01.2018
43 Subaru
16:39 27.01.2018
44 БАТКАТА
До коментар #25 от "скоро":
Бате никой него сравнява GL със субаро ама за простолюдието и за обикновените хорица не е толкоз лош автомобил все пак е и 4x417:03 27.01.2018
45 20 Стотинкс
До коментар #19 от "Гост":
Да ти кажа пич,Аз бях се засилил преди години да си купя трибека... - Само че имам навика да чета доста преди да избирам, както и навикът задължително да пробвам. - Навъртял съм бая километри и смених доста коли...
- Наистина ти казвам, не знаеш какъв кошник караш! - Сега да ми обясняваш че тези коли нямат проблем с прегряването ... - Няма нужда! - То това вече е аксиома! - Тоест не подлежи на доказване защото е всеизвестен факт!
- А че возията и е като на каруца ... - Ми това пък не знам какво те дразни след като е абсолютно вярно! - Добре знаеш защо има твърдо окачване тази кола! - От там е ясно защо вози като лагерна количка! - В тази връзка комфорта е кръгла нула! - Какво се обиждаш! - Това не е кола за дълъг път! - Тя просто е неудобна! Всеки един ситроен или пежо, рено, опел, фолксаген и т.н. имат по- комфортна возия. Бих определил возията на това като същото на БМВ Х1, което е абсолютната каруца!
- Вземи си нормална кола- градска... - Достатъчно широка и удобна, с висок таван.. - За предпочитане с торсион отзад и после пак ми кажи коя кола вози по- добре! А като искаш офроуд купи си джип не се занимавай с глупости
Коментиран от #47
22:47 27.01.2018
46 За един приятел питам
“Още миналата година по това време, японците от Fuji Heavy Industries....”
23:01 27.01.2018
47 Гост
До коментар #45 от "20 Стотинкс":
Аха, аз не знам какъв кошник карам, а ти - анонимния хейтър, ще ми обясниш?Ти нормален ли си?
Кои Субарута прегряват бе, четящия? Не подлежало на доказване! То единственото, което не подлежи на доказване са твоите тъпотии!
Няма Ситроен, Рено, Пежо или Опел, което да има динамиката на моето Субару. За 4х4 и клиренс над 20 см, пък изобщо да не говорим.
А какво да си купя аз, не си ти този, който ще ми дава наклон!
Освен хейт не ти остава друго, то се видя, че си гола вода и най-долнопробен лъжец!
Вози се във френския кенеф на баща си и си мисли, колко е велик!
Коментиран от #49
23:51 27.01.2018
48 Гост
До коментар #37 от "Гоуст":
За къде е пътник Суби? Много ме кефят такива категорични професорски заключения :)))Ама като гледам, поредна година рекордни продажби в САЩ, май други марки са пътници, така че малко помисли за себе си и не ги мисли тях: http://www.autonews.com/article/20170104/RETAIL01/301049315/subaru%3A-u.s.-sales-top-600000-for-8th-straight-record
Коментиран от #50
00:12 28.01.2018
49 20 Стотинкс
До коментар #47 от "Гост":
Леко бе мъжки!- Отдавна си купувам колите сам. Навъртял съм има няма 6- 700 хил. км. Не ми се дръж като ощипана мома! - Само лигльовците се обиждат, когато други им говорят за своето виждане. Не карам френска кола, но няма да обяснявам нито за марката нито за произхода. - Карам удобни коли подходящи за дълъг път. Не купувам неудобни коли, по които обикновено се захласват пикльовците. Вече съм на такива години, че отдавна съм установил кое е добре и кое не. Вече съм по- близко до пенсия отколкото до тинейджъйрските години . Това че съм написал написал такъв ник, не означава че съм пишлеме на 20-30 години.
Трябва да знаеш че всеки едни нов микробус е по удобен за дълъг път от тая кола която караш! - Просто нямаш явно опит и се пениш като някой беззъб пинчер. Тея коли не си струват парите и това е явен факт! А колкото и да ми обясняваш във фарума на субару има достатъчно примери за това колко са "здрави". - Работя с поне 20 сервиза в страна и да ти кажа не познавам автосервиз, който да ги хвали чак толкова колкото ти се опитваш да ги хвалиш. Има две добри японски марки, които дават малко дефекти и субару не е сред тях. Иначе преквалената ти динамика влече недораслите момченца с не особено голям опит в кормуването. Като навъртиш някой друг километър ще ти дойде акъла, но това с времето си!
- Споко! - Карай си колата и си мисли, че статусът ти се е променил... - Не се става по-умен нито то покупката на кола, телефон, обувки и т.н. - Мозъка драги се "
Коментиран от #51
00:35 28.01.2018
50 гоуст
До коментар #48 от "Гост":
Аз знам колко са продали ама и знам колко за отзовали за ремонт ти помисли как се формира печалба и пак ми кажи какво им е бъдещето.А ако си мислиш че вечно може да се продава на минус по добре не се захващай с бизнесКоментиран от #52
08:30 28.01.2018
51 Гост
До коментар #49 от "20 Стотинкс":
Ще падна от смях как хейтър като теб ми говори за качества на автомобилите и ме обвинява в пристрастие - хахахаххахахахаЯ си виж поста - та той освен празни приказки, друго няма! Виж сега и моя - много ясно съм написал, че вече не бих си купил Субару, защото не харесвам вариатор за офроуд.
И да, нямам 700 000 км, защото не съм нито бакшиш, нито работата ми е свързана да въртя геврека по цял ден из София, обаче не съм на 20-30 години, за да ми се правиш на големия разбирач.
Това, че ти харесваш бусове, а аз SUV си е въпрос на избор. Обаче да ми пишеш, че колата не заслужава парите и това било факт, какво показва? Без някога да си имал Субару, без някога да поддържал такава кола и да хейтиш, показва колко ти е акъла!
И кой си ти, че под статия за Субару си тръгнал да плюеш нещо, което никога не си имал? Пък на всичко отгоре и се мислиш за някакъв авторитет и си тръгнал да ни обясняваш неща, които очевидно са опашати лъжи!
Точно във форума на Субару, човек много ясно вижда, че хората са доволни от колите си.
Ти си най-обикновен смешен хейтър, който очевидно си няма друга работа освен да избива комплекси! Живей си живота, г-н Балкански и не се меси където не ти е работа!
Коментиран от #69
09:55 28.01.2018
52 Гост
До коментар #50 от "гоуст":
Ами щом знаеш колко са отзовали и колко работят на загуба, ще се радвам да ни споделиш.Аз пък намерих друго:
http://money.cnn.com/quote/financials/financials.html?symb=FUJHY
И за твоя изненада всяка година са на печалба от стотици милиони. Що така не са се съобразили с теб не знам - хахахахаха
Сериозно, понякога се чудя на хейтърското мислене - какви ли не глупости и лъжи може да измисли. И какво ви грее дали Субару печелят или не - по-добре ли ще ви стане ако фалират или ще получите инсулт ако печелят милиони?
Не разбирам подобно изкривено мислене!!!
Коментиран от #62
10:04 28.01.2018
53 Obay
А същевременно няма никва култура на пътя и е пълен левак,и комплексар на пътя!!!
Водеща по ПТП-та,в Европа!!!
Айде със здраве!!!
А субито е N1!!!!!
10:29 28.01.2018
54 Д фен
Коментиран от #58
10:30 28.01.2018
55 Боляр
До коментар #2 от "Субаро ли е Собару ли е":
Ето един папагал дето пише наизуст.10:31 28.01.2018
56 Боляр
До коментар #1 от "Гост":
Точно вариаторните кутии са по-надеждни и по-лесни за ремонт от стандартните кутии с хидротрансформатор. Личи си, че не си инженер.10:33 28.01.2018
57 Боляр
До коментар #9 от "Кенеф":
Те затова всяка година чупят всякакви рекорди за продажби, щото са боклуци.Коментиран от #60
10:34 28.01.2018
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Боляр
До коментар #20 от "съгласен":
Покажи я тази класация да я видим, че май такава няма.10:37 28.01.2018
60 Гост
До коментар #57 от "Боляр":
Верно ли? Да взема да си скъсам дипломата тогава, защото сигурно си по-голям инженер, а?Вариатора може да е по-лесен за ремонт, само че ресурсът му е доста по-малък! Сега схвана ли леката разлика?
Вариатор за офроуд е абсурдно - пребуксуваш няколко пъти или удариш в някоя дупка и си готов. Пък ти си го ремонтирай лесно, само че ще олекнеш с няколко бона за "лесния" ремонт.
10:38 28.01.2018
61 ДВГ
Дойде ли момент да прехвърляш големи мощности към колелата започват проблемите. За момента DCT е най-добрата като за в бъдеще МОЖЕ БИ вариаторът ще се подобри в благодарение на ЯПОНЦИТЕ.
И още нещо исказване на отрицателно мнение не е ХЕЙТ!!!!!
Не може всичко да е цветя и рози нали???
11:18 28.01.2018
62 Гоуст
До коментар #52 от "Гост":
с тези данни дето си пратил подкрепяш само казаното от мен не разбрах точно защо си ги качил и защо трябва се повишава тон ако е за това, че си се излъгал и си си взел субару не съм виновен аз сърди се на себе си .Коментиран от #64
12:09 28.01.2018
63 Fermera
12:19 28.01.2018
64 Гост
До коментар #62 от "Гоуст":
Явно бавно схващаш?! Както и да е, то какво да се очаква от човек, който не може да напише един пост правилно!Пък аз какво ще си взема, не е твоя работа.
Знаеш ли колко ми пука какво пише на капака на ламарините които карам? Да не съм безмозъчен фанатик, че да живея от хейт?!
Коментиран от #65
12:31 28.01.2018
65 Гоуст
До коментар #64 от "Гост":
Нищо лично ама от моя опит щи кажа че човек твърди че не му пука какво само като няма кеш да си купи каквото иска КАПИШКоментиран от #66
12:48 28.01.2018
66 Гост
До коментар #65 от "Гоуст":
А на теб какво ти пука аз какво карам? Какво ти пука, че Субару печели милиони и няма да фалира?Едва ли ти имаш повече кеш от мен, щом нямаш друга работа, освен да хейтиш и да пишеш тъпотии!
Сега не ти остава друго, освен да си щракаш плюсченца, вместо например да се научиш да пишеш правилно!
Коментиран от #67
14:09 28.01.2018
67 Гоуст
До коментар #66 от "Гост":
Не се тревожи за моя кеш имам повече от достатъчно и за правописа не се тревожи в България отдавна не грамотните вземаме на работа вас грамотните или теб и от това те болиКоментиран от #68
14:49 28.01.2018
68 Гост
До коментар #67 от "Гоуст":
След като единственото, с което се гордееш е, че си хитрец на дребно и си неграмотен, няма какво повече да ме занимаваш с глупости!14:52 28.01.2018
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Недей да говориш глупости
До коментар #17 от "мицуй":
Като кумецът ти е слабоумен и е купил дизел, си сърба попарата.До 37: Как няма да се откажат от дизела, като той изисква огромно R&D за пазар, който не съществува. Нито в Америка, нито в Япония не са достатъчно големи балами да се набутат да си купуват дизели. А за нашия пазар им е през оная работа, защото продават 650 хил. автомобила на година в Америка, а в Европа едва 10% от тази цифра, представи си колко от тях ще са и дизел на всичкото отгоре. Както и да го погледнеш.
До 43: Българските дилъри нямат нищо общо, всичко е цена на доставка и данъци, а данъците в България са на европейски пари, защото сме в Европата.
Отделно за CVT-тата им, най-вероятно са едни от най-добрите на пазара, но все пак е вариационна кутия и се чупи често и не издържа на голям стрес. Ако не я бяха забранили във Формула 1, можеше и да имаме добри такива кутии.
20:15 28.01.2018
72 ej20
(Например не се налива антифриз и масло , от варела в някой сервиз)
За последните години ,прави впечатление многократното увеличение на точно тези автомобили по пътищата !
Защо ли ?
А за мен лично ,кола след 2000 г. е пълно набутване !
Особено дизел !
10:16 29.01.2018
73 Селянин
11:13 29.01.2018
74 Метълиста
12:58 29.01.2018
75 Веселин
До коментар #11 от "фен":
Ами в Америка си имат завод, а тука 10% мито и 20% ДДС.21:13 29.01.2018
76 Devian
11:14 30.01.2018
77 XV2018
13:04 03.02.2018
78 Виктор Коев
15:40 26.03.2019
79 хахаха
До коментар #1 от "Гост":
ти карал ли си субару изобщо22:59 02.08.2020
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 хахаха
До коментар #15 от "20 Стотинкс":
започват с основни ремонти щото си купуват морги23:03 02.08.2020
82 блаблабла
23:19 02.08.2020