27 Януари, 2018 10:15 36 964 82

Тествахме новото Subaru XV

  • subaru-
  • xv-
  • тест
Тествахме новото Subaru XV - 1

Болоня, Италия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Още миналата година по това време, японците от Fuji Heavy Industries представиха новото поколение на малкото си SUV, но то чак сега се появи в Европа. Продажбите у нас започват след броени дни, а екипът ни направи първи тестове на модела. Те се проведоха в Италия, като организаторите от Subaru бяха подготвили и доста тежък офроуд полигон. Ето и впечатленията ни за новото Subaru XV.

Тествахме новото Subaru XV

Екстериор
Въпреки че всички каросерийни детайли са сменени с нови, японците някак си са успели да запазят характерната визия на XV. Наред с това автомобилът е станал по-модерен и по-динамично изглеждащ. При по-детайлно вглеждане се виждат изцяло различните предни светлини, силно видоизменените стопове и брони. Като цяло каросерията е по-дълга и по-широка, като това определено се вижда с просто око. Иначе точното нарастване е +15 и +20 мм, съответно на дължина и на широчина. Междуосието също е значително по-голямо, което е за сметка на предния и заден надвес. Последните са силно скъсени. Като цяло визията не е радикално променена, но е станала доста по-съвременна и динамична.

Тествахме новото Subaru XV

Интериор
Вътре обаче нещата стоят по коренно различен начин. Още от пръв поглед си личи доста по-богатото базово оборудване. Материалите в салона са по-качествени, а сглобката им е на познатото ни прецизно японско ниво. Впечатление ни направи и подобрената мултимедийна система - навигация от TomTom, възможност за свързване на смартфон чрез MirrorLink, както и поддръжка на AndroidAuto или CarPlay. Алуминиевите вложки в купето контрастират добре на меката пластмаса и определено намекват за спортен характер.

Тествахме новото Subaru XV

Това, което не ни хареса особено, е рязкото нарастване на броя бутони, разположени на волана, на арматурното табло вляво от волана и на хоризонталното продължение на централната конзола. Инженерите от Subaru обаче категорично заявиха, че това част от философията на марката и според тях всяка функция трябва да има свой собствен орган за управление. А функциите в новото XV са нараснали многократно. Иначе седалките не са големи, но са ергономични, уредите са компилация от електронни дисплеи и аналогови прибори и са информативни. Мястото за пасажерите отзад е оптимално, даже можем да го определим като голямо, предвид класа, в който се позиционира XV, но багажникът е малък (380 литра), но пък практичен.

Тествахме новото Subaru XV

Ходови характеристики
Новата платформа SGP (Subaru Global Platform), на която е изградена втората генерация на модела, определено му е дала много. Като начало, 70% увеличаване на якостта на купето, великолепна управляемост и мека возия, но без накреняване в завои. Плюс постоянното 4х4 предаване, плюс система за активно управление на векторната тяга, която при нужда задейства спирачките на вътрешните на завоя колела и буквално вкарва колата в завоя. Въобще окачването е коренно променено и остави у нас изключително приятно впечатление.

Тествахме новото Subaru XV

4х4
Перманентното предаване на момента към четирите колела е на едно от най-добрите в класа. Благодарение на 4х4 системата автомобилът може да се справи с доста тежка пресечена местност, като за това, освен системата, която стандартно предава момента 60:40 на предна и задна ос, а при нужда преразпределя до 50:50, роля играе и високият 220 милиметра клиренс. Последният пък е възможен, без това да влияе на стабилността на колата, заради конструкцията на двигателите. Те са тип боксер и разположението на цилиндрите определя ниския общ център на тежестта.

Тествахме новото Subaru XV

Двигатели и трансмисия
Моторите са бензинови, само два варианта. Инженерите от Subaru заявиха, че от сега нататък темата "дизел" въобще не е приоритет за марката. Двата агрегата са атмосферни и са с обем 1.6 и 2.0 литра. Впечатленията ни са, че по-слабият, който е с мощност 114 коня, не е най-удачният. Двулитровият бензин е двигателят, който по-добре пасва на автомобила. Особено в комбинация с безстепенната скоростна кутия. Принципно тези трансмисии "спъват" моторите, но не и тази на Subaru. Именно трансмисията и 4х4 предаването са системите, с които колата превъзхожда алтернативите, а хубавото е, че и двете се предлагат в базовото оборудване. Средният разход, който се изписа на борд компютъра бе малко над 7 литра на 100 километра, което също ни изненада приятно.

Тествахме новото Subaru XV

Цена
Спокойно можем да кажем, че предвид базовото оборудване, началната цена на автомобила е много добра. Бензинов опозитен двигател, 4х4, "автомат" и EyeSight влизат и в най-ниското ниво на екипировка. А какво означава EyeSight? Най-общо казано това е т.нар. предотвратяваща технология за безопасност, която се базира на информацията от две камери, разположени в горната част на ветроупорното стъкло. В по-високите нива на оборудване тази система заедно с Lane Assist-а превръща управлението на колата почти в автономно. Ето и пълната ценова листа на новото Subaru XV.

Тествахме новото Subaru XV


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    43 21 Отговор
    Хубаво, но много слаби мотори. Няма турбоверсия, а вариаторите не са от най-надеждните скоростни кутии!

    Коментиран от #56, #79

  • 2 Субаро ли е Собару ли е

    24 95 Отговор
    Субару е прегрявящ гнилоч. Трябва да си луд да си купиш такова

    Коментиран от #4, #7, #14, #55

  • 3 СУБАРО

    15 15 Отговор
    ЗДРАВИ МАШИНИ НО СТАРОТО ПОКОЛЕНИЕ АУТБЕКА H6 2001Г ТОВА Е МАШИНА 209КОНЧ ШЕШТАК БОКСЕР
  • 4 СУБАРО

    32 10 Отговор

    До коментар #2 от "Субаро ли е Собару ли е":

    ТИ КАКВА КОЛА КАРАШ СПОДЕЛИ
  • 5 Steks

    12 36 Отговор
    Типично по японски отвън що годе ми харесва и отвътре ПЪЛНА скука
  • 6 Obay

    18 22 Отговор
    "Гост" смешко,седни и прочети...малко за автомата на Субару и тогава говори.. Небивалици,балуш!

    Коментиран от #8

  • 7 Гост

    41 10 Отговор

    До коментар #2 от "Субаро ли е Собару ли е":

    Верно ли бе, ех как съм се прецакал значи. Я ела да ми покажеш къде гние и как прегрява. Само, че си вземи и бинокъл, че ще ти трябва :)))
  • 8 Гост

    23 7 Отговор

    До коментар #6 от "Obay":

    Смешко може да си само ти!
    Това, че има 7 виртуални предавки, да не би случайно да не го прави вариатор?
    Хайде скрий се някъде и като опитваш другия път да качиш колата на бордюр, да не забравиш да включиш на X-mode, че няма да може да я качиш!
    Пък мен не ме мисли, аз съм си с класически автомат на Субару и нямам такива смешни проблеми!
  • 9 Кенеф

    10 37 Отговор
    Дано някой ги купи тия че са пълна излагация,като погледнеш останалите марки и послр субаро и то дтава лошо .

    Коментиран от #10, #57

  • 10 Гост

    32 9 Отговор

    До коментар #9 от "Кенеф":

    Ами не ги гледай бе, какво те вълнува дали ще ги купува някой или не?
    Те за това са най-продаваните 4х4 в САЩ и всяка година ръстът им там расте лавинообразно. Само в Северна Америка продават по почти милион автомобила!
    Ама ти нали много разбираш, та чак тръгна да ги продаваш?!
  • 11 фен

    30 2 Отговор
    Цената е с над 30 процента по ниска в Америка.

    Коментиран от #75

  • 12 123

    27 2 Отговор
    интериора е даже като на премиум.
    По-мощни двигатели за това купе трябват
  • 13 Гост

    15 5 Отговор
    Еми някой да почва да ги внася тия xv от щатите че са много яки и с удоволствие бих подкарал една такава дет се вика истинска кола
  • 14 запознат

    23 30 Отговор

    До коментар #2 от "Субаро ли е Собару ли е":

    Имах 2 броя субару едното 99 другото 2010 категорично заявявам че това беше кола до 2000 след това трябва доста да ти е омръзнал живота за да се занимаваш с японски боклуци
  • 15 20 Стотинкс

    21 29 Отговор
    Качествени... - Качествени....,
    Странно защо тогава който си купи субару втора ръка започва с почти основен ремонт? Кви са тези шлафания на глави и блокове, клапани ...
    Един единствен път съм карал субару ... - Беше Легаси и мога да кажа, че е абсолютен кенеф. Конфорта на тази кола и возията е кръгла нула.

    Коментиран от #17, #19, #81

  • 16 luka

    13 28 Отговор
    е нема такава грозия , даже кола от 90-те години има по добра визия ,тия удариха руснаците в земята хаха :)
  • 17 мицуй

    27 36 Отговор

    До коментар #15 от "20 Стотинкс":

    Подкрепям казаното ,кумецът купи чисто ново дизелово субаро и хвърли двг на 60х. км. Прехвалена кола хубави думи за нея можеш да чуеш само от хора дето не са притежавали .
    p.s. почвайте минусите дяца.

    Коментиран от #71

  • 18 сливаро

    22 39 Отговор
    Няма смисъл да си говорим глупости и да си чешаме езицтие ,почти всеки нормален човек знае че субарото е трошлив кенеф със скапани боксер мотори.

    Коментиран от #20

  • 19 Гост

    34 13 Отговор

    До коментар #15 от "20 Стотинкс":

    Хайде поредния, който чул от един познат, който имал комшия, на който братовчед му имал колега с някакво Субару!
    Ами да ти имам информацията, аз пък след 2 Субарута в семейството, мога да ти кажа, че никой не е правил основен ремонт. Както не сме правили основен ремонт и на W203 и Ягуар X-type. Единствения основен ремонт беше на Голф 4.
    А това, че си карам някакво Легаси, какво трябва да значи? Я покарай някоя Импреза STI и пак ела да пишеш глупости!

    Коментиран от #21, #45

  • 20 съгласен

    20 25 Отговор

    До коментар #18 от "сливаро":

    Така е прав си,Дизела не им бил привилегия еми как да им е като те бензинов мотор немогат да направят свестен па камоли дизел.Дизеловия им боксер беше в класацията за най лош мотор за всички времена. И возия и комфорт са ужасни

    Коментиран от #59

  • 21 скоро

    6 17 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    Само за W203 ти повярвах хахаха, слизай по-бързо от субаро :)

    Коментиран от #24

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 оффолекнами

    11 10 Отговор
    хахаах,добре че ме отказаха на време от покупката.
  • 24 Гост

    16 8 Отговор

    До коментар #21 от "скоро":

    И с 10 ника да пишеш, си личи кой си!
    Карай си умрялата Дачия, г-н Шишо Бакшишо!
    Аз поне пиша от опит, а не празни простотии като теб!

    Коментиран от #25

  • 25 скоро

    11 11 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Аххаха незнам за кой ме взе но пиша коментар за 2 ри път защото съм потресен от колите субаро.Карам GL 2010 г незнам за какъв "Шишо бакшишо" ме взе но всеки има право да си мисли каквото си поиска жив и здрав.Зачетох се в този сайт и ми стана интересно и за това написах коментар ама като гледам какви хора пишат и дават коментари това ще ми е последният.

    Коментиран от #27, #44

  • 26 Форестър

    31 9 Отговор
    Субару си е много свестен автомобил ! Това че се чупел са пълни глупости ! Субару е с едно от най - добрите 4х4 .Тук не прочетох никакъв градивен или интересен коментар ?Само някакви хейтъри плюещи без дори да са притежавали такава марка автомобил ?

    Коментиран от #31

  • 27 Гост

    12 4 Отговор

    До коментар #25 от "скоро":

    Ами първо си виж коментара и тогава квалифицирай хората!
    Аз ти казвам какви коли сме имали, ти ме обвиняваш, че лъжа!
    Карай си GL-a и не давай акъл на хората. Ако имаш нещо конкретно да казваш - сподели, ако ли не - по-добре не се излагай!
  • 28 VikiSuperbLaurinKlement

    23 8 Отговор
    Хубаво е - Но моторите са зверски слаби без тяга за това тежко и високо купе! - Къде сте видели в току що излизащи на пазара - 2018г. 161 см. високи - 185 см. широки и 1700 кг. тежки купета със смешни 114 коня при това налични всички чак след 4800 об.? Това е жалка и позорна история за 2018 г.!!! - Октавия Скаут ноември 2017г. с новия комън рейл 190 коня налични още на 3200 об. и невероятна тяга 460 нм...още на 1800 об.!!! за 52 000 лв. убива отвсякъде това изчадие 114 след 4800 об. с умрелите 160 нм!

    Коментиран от #33

  • 29 Д фен

    8 13 Отговор
    Амиии то и вие не сте карали дъстър ама не бил хубав.Пък мой познат се измъчи с хубаво субаро форестър и за 3години му мина мерака за здравото субароу вече търси друга марка защо ли?
  • 30 Гост

    7 5 Отговор

    До коментар #22 от "Д фен":

    Я пак помисли колко коли има с такъв просвет и дали на "джиповете"не е по малък и тогава се изказвай
  • 31 импреза

    9 16 Отговор

    До коментар #26 от "Форестър":

    Тъй ли не се чупели ?щом не се чупят опитай да си запишеш час за сервиз и виж каква дата ще ти кажат.Аз го приех приемете го и вие субару е само едно 4х4 всичко останало особено двигателите са за тотална смяна.Най добре е да се съберат с VW ако искат да продължават да съществуват.

    Коментиран от #35, #36

  • 32 КАТ

    14 7 Отговор
    АВЕ УМНИТЕ КАРАЙТЕ СИ ТУРБО БМВ И МЕРЦЕДЕСИ ЗА ПАРИ РОБУВАИТЕ СИ НА МАРКИТЕ
  • 33 Гост

    13 13 Отговор

    До коментар #28 от "VikiSuperbLaurinKlement":

    Субару не е луксозно халдексово комби на vw,а е истински проходим автомобил със брутален клирънс на дадени модели.
  • 34 Гост

    7 8 Отговор
    Субару не е луксозно халдексово комби на vw,а е истински проходим автомобил със брутален клирънс на дадени модели.
  • 35 СОБАРО

    12 12 Отговор

    До коментар #31 от "импреза":

    БРЕЙ КАТО ИМАХ 535 Е60 ЕИ КВО НА СУХО ВЪРВИ ЗИМАТА ИЗКАРВАМ Я ОТ ГАРАЖА НЕ МОГА ДА ТРЪГНА И СКЪПИ ЧАСТИ И ОБСЛУЖВАНЕ А С СУБАРОТО НЯМА КАЛ МЯМА СУХ ПЪТ ВАРВИ НАВСЯКАДЕ И ОБСЛУЖВАНЕТО Е ЕВТИНО КАКТО БЕШЕ ПИСАЛ НЯКОИ КАРАИТЕ СИ ПРАХУСМОКАЧКИТЕ ЗА ПАРИ И ДАЛИ ИМАМ ПРАВОПИСНИ ГРЕШКИ ИЛИ НЕ ДРЕМИ МИ НА К...А ЗА ВАС ВСЕЗНАЙКОВЦИ
  • 36 Гост

    15 6 Отговор

    До коментар #31 от "импреза":

    И кой е този сервиз дето не те приема да ти оправя колата - аз проблем до сега не съм имал?
    Субару са доста тесен сегмент и хич не им пука за пазари като този в Европа. Ако искаш мощно Субару, вземаш STI - останалите са евридейки за САЩ.
    Всеки си има глава на раменете и си решава за какво да си дава парите.
    Аз повече Субару няма да си купя, защото не смятам, че вариатор става за офроуд, но това не значи, че марката е лоша.
    Просто им свалям шапка, че се отказват от дизела и не им пука за тъпите електрички!

    Коментиран от #37

  • 37 Гоуст

    13 7 Отговор

    До коментар #36 от "Гост":

    Че как няма се откажат от дизела като не могат да направят свестен двигател .Изпуснали са влака в автомобилостроенето е това е цялата истина каквото и си говорите тука суби е пътник.

    Коментиран от #48

  • 38 Оги

    24 6 Отговор
    От 4 години карам само Субару,първо Джъсти,после Импреза,сега форестър,втора ръка,над 300000км(от тях минимум 50000км по черни пътища- ходя за гъби),сменил съм един съединител на форестера останалото е масло и гориво преди съм карал всякакви модели други марки-5'6месеца и сервиз,сега със субарото само гас,сервизите ги забравих,просто като си купувате субарото тенекиите ако не са гнили нямате грижи,между другото някъде четох че боксера на първите Субару та има ресурс 1000000км,не случайно Субару са военни заводи(или са били),така че стига глупости са писали някои от по горе,винаги съм навит който иска с друга марка автомобил от същия клас като форестера да тръгнем да видим коя е по добра,по магистралата до Бургас от София,без спиране със 140 км после на връщане по черни пътища през Родопите па да видим дали няма да се разпадне другата

    Коментиран от #40

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 истина

    19 13 Отговор

    До коментар #38 от "Оги":

    Спрете да сънувате собаро милионник няма както и ретро собаро няма просто курса приключва доста по рано хахахаа
  • 41 вариатор

    5 6 Отговор
    Вариаторът е много здрава кутия , иска само по-честа смяна на масло. Проблема е чисто субективен , сякаш караш с износен съединител , което е малко объркващо . Сега в новите CVT твърдят , че това е почти изчезнало.
  • 42 СофияНОИ

    11 6 Отговор
    Lada X RAY 1.8 - 122 horse power от 2016 г. продавана в Русия и бившите и републики - Субару ХВ февруари 2018 г. 114 коня налични след 5000 об.! - 160 нм. налични след 4200 об. .....има ли нужда от коментар......
  • 43 Subaru

    14 0 Отговор
    Егати кожодерите са българския дилър на Субару! В Русия най-скъпата версия с Премиум оборудване и 2 литровия 155 коня мотор е 2 млн. рубли 56 500 лева в България 63 500 лв! - В Германия е 30 900 евро Премиум 2.0 156 коня - тоест 60 500 лв.!
  • 44 БАТКАТА

    7 4 Отговор

    До коментар #25 от "скоро":

    Бате никой него сравнява GL със субаро ама за простолюдието и за обикновените хорица не е толкоз лош автомобил все пак е и 4x4
  • 45 20 Стотинкс

    5 10 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    Да ти кажа пич,
    Аз бях се засилил преди години да си купя трибека... - Само че имам навика да чета доста преди да избирам, както и навикът задължително да пробвам. - Навъртял съм бая километри и смених доста коли...
    - Наистина ти казвам, не знаеш какъв кошник караш! - Сега да ми обясняваш че тези коли нямат проблем с прегряването ... - Няма нужда! - То това вече е аксиома! - Тоест не подлежи на доказване защото е всеизвестен факт!
    - А че возията и е като на каруца ... - Ми това пък не знам какво те дразни след като е абсолютно вярно! - Добре знаеш защо има твърдо окачване тази кола! - От там е ясно защо вози като лагерна количка! - В тази връзка комфорта е кръгла нула! - Какво се обиждаш! - Това не е кола за дълъг път! - Тя просто е неудобна! Всеки един ситроен или пежо, рено, опел, фолксаген и т.н. имат по- комфортна возия. Бих определил возията на това като същото на БМВ Х1, което е абсолютната каруца!
    - Вземи си нормална кола- градска... - Достатъчно широка и удобна, с висок таван.. - За предпочитане с торсион отзад и после пак ми кажи коя кола вози по- добре! А като искаш офроуд купи си джип не се занимавай с глупости

    Коментиран от #47

  • 46 За един приятел питам

    13 0 Отговор
    Авторе, субару не са “Fuji Heavy Industries” от доста време. Вече са Subaru Corporation.

    “Още миналата година по това време, японците от Fuji Heavy Industries....”
  • 47 Гост

    13 4 Отговор

    До коментар #45 от "20 Стотинкс":

    Аха, аз не знам какъв кошник карам, а ти - анонимния хейтър, ще ми обясниш?
    Ти нормален ли си?
    Кои Субарута прегряват бе, четящия? Не подлежало на доказване! То единственото, което не подлежи на доказване са твоите тъпотии!
    Няма Ситроен, Рено, Пежо или Опел, което да има динамиката на моето Субару. За 4х4 и клиренс над 20 см, пък изобщо да не говорим.
    А какво да си купя аз, не си ти този, който ще ми дава наклон!
    Освен хейт не ти остава друго, то се видя, че си гола вода и най-долнопробен лъжец!
    Вози се във френския кенеф на баща си и си мисли, колко е велик!

    Коментиран от #49

  • 48 Гост

    10 1 Отговор

    До коментар #37 от "Гоуст":

    За къде е пътник Суби? Много ме кефят такива категорични професорски заключения :)))
    Ама като гледам, поредна година рекордни продажби в САЩ, май други марки са пътници, така че малко помисли за себе си и не ги мисли тях: http://www.autonews.com/article/20170104/RETAIL01/301049315/subaru%3A-u.s.-sales-top-600000-for-8th-straight-record

    Коментиран от #50

  • 49 20 Стотинкс

    5 8 Отговор

    До коментар #47 от "Гост":

    Леко бе мъжки!
    - Отдавна си купувам колите сам. Навъртял съм има няма 6- 700 хил. км. Не ми се дръж като ощипана мома! - Само лигльовците се обиждат, когато други им говорят за своето виждане. Не карам френска кола, но няма да обяснявам нито за марката нито за произхода. - Карам удобни коли подходящи за дълъг път. Не купувам неудобни коли, по които обикновено се захласват пикльовците. Вече съм на такива години, че отдавна съм установил кое е добре и кое не. Вече съм по- близко до пенсия отколкото до тинейджъйрските години . Това че съм написал написал такъв ник, не означава че съм пишлеме на 20-30 години.
    Трябва да знаеш че всеки едни нов микробус е по удобен за дълъг път от тая кола която караш! - Просто нямаш явно опит и се пениш като някой беззъб пинчер. Тея коли не си струват парите и това е явен факт! А колкото и да ми обясняваш във фарума на субару има достатъчно примери за това колко са "здрави". - Работя с поне 20 сервиза в страна и да ти кажа не познавам автосервиз, който да ги хвали чак толкова колкото ти се опитваш да ги хвалиш. Има две добри японски марки, които дават малко дефекти и субару не е сред тях. Иначе преквалената ти динамика влече недораслите момченца с не особено голям опит в кормуването. Като навъртиш някой друг километър ще ти дойде акъла, но това с времето си!
    - Споко! - Карай си колата и си мисли, че статусът ти се е променил... - Не се става по-умен нито то покупката на кола, телефон, обувки и т.н. - Мозъка драги се "

    Коментиран от #51

  • 50 гоуст

    2 5 Отговор

    До коментар #48 от "Гост":

    Аз знам колко са продали ама и знам колко за отзовали за ремонт ти помисли как се формира печалба и пак ми кажи какво им е бъдещето.А ако си мислиш че вечно може да се продава на минус по добре не се захващай с бизнес

    Коментиран от #52

  • 51 Гост

    6 3 Отговор

    До коментар #49 от "20 Стотинкс":

    Ще падна от смях как хейтър като теб ми говори за качества на автомобилите и ме обвинява в пристрастие - хахахаххахахаха
    Я си виж поста - та той освен празни приказки, друго няма! Виж сега и моя - много ясно съм написал, че вече не бих си купил Субару, защото не харесвам вариатор за офроуд.
    И да, нямам 700 000 км, защото не съм нито бакшиш, нито работата ми е свързана да въртя геврека по цял ден из София, обаче не съм на 20-30 години, за да ми се правиш на големия разбирач.
    Това, че ти харесваш бусове, а аз SUV си е въпрос на избор. Обаче да ми пишеш, че колата не заслужава парите и това било факт, какво показва? Без някога да си имал Субару, без някога да поддържал такава кола и да хейтиш, показва колко ти е акъла!
    И кой си ти, че под статия за Субару си тръгнал да плюеш нещо, което никога не си имал? Пък на всичко отгоре и се мислиш за някакъв авторитет и си тръгнал да ни обясняваш неща, които очевидно са опашати лъжи!
    Точно във форума на Субару, човек много ясно вижда, че хората са доволни от колите си.
    Ти си най-обикновен смешен хейтър, който очевидно си няма друга работа освен да избива комплекси! Живей си живота, г-н Балкански и не се меси където не ти е работа!

    Коментиран от #69

  • 52 Гост

    10 0 Отговор

    До коментар #50 от "гоуст":

    Ами щом знаеш колко са отзовали и колко работят на загуба, ще се радвам да ни споделиш.
    Аз пък намерих друго:
    http://money.cnn.com/quote/financials/financials.html?symb=FUJHY
    И за твоя изненада всяка година са на печалба от стотици милиони. Що така не са се съобразили с теб не знам - хахахахаха

    Сериозно, понякога се чудя на хейтърското мислене - какви ли не глупости и лъжи може да измисли. И какво ви грее дали Субару печелят или не - по-добре ли ще ви стане ако фалират или ще получите инсулт ако печелят милиони?
    Не разбирам подобно изкривено мислене!!!

    Коментиран от #62

  • 53 Obay

    9 1 Отговор
    Много се радвам,колко вещ е станал булгаристанеца,как разбира от немско,френско,японско,корейско..
    А същевременно няма никва култура на пътя и е пълен левак,и комплексар на пътя!!!
    Водеща по ПТП-та,в Европа!!!
    Айде със здраве!!!
    А субито е N1!!!!!
  • 54 Д фен

    2 4 Отговор
    Разбра ли какъв кенеф караш повечето коментари не са на твоя страна рабирачо не карал дачия.

    Коментиран от #58

  • 55 Боляр

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "Субаро ли е Собару ли е":

    Ето един папагал дето пише наизуст.
  • 56 Боляр

    4 3 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Точно вариаторните кутии са по-надеждни и по-лесни за ремонт от стандартните кутии с хидротрансформатор. Личи си, че не си инженер.
  • 57 Боляр

    4 1 Отговор

    До коментар #9 от "Кенеф":

    Те затова всяка година чупят всякакви рекорди за продажби, щото са боклуци.

    Коментиран от #60

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Боляр

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "съгласен":

    Покажи я тази класация да я видим, че май такава няма.
  • 60 Гост

    7 1 Отговор

    До коментар #57 от "Боляр":

    Верно ли? Да взема да си скъсам дипломата тогава, защото сигурно си по-голям инженер, а?
    Вариатора може да е по-лесен за ремонт, само че ресурсът му е доста по-малък! Сега схвана ли леката разлика?
    Вариатор за офроуд е абсурдно - пребуксуваш няколко пъти или удариш в някоя дупка и си готов. Пък ти си го ремонтирай лесно, само че ще олекнеш с няколко бона за "лесния" ремонт.
  • 61 ДВГ

    4 0 Отговор
    Вариаторът на теория е с по-проста конструкция и също на ТЕОРИЯ е по-добър от другите скоростни кутии обаче на практика единственото предимство е ИКОНОМИЧНОСТА!!!
    Дойде ли момент да прехвърляш големи мощности към колелата започват проблемите. За момента DCT е най-добрата като за в бъдеще МОЖЕ БИ вариаторът ще се подобри в благодарение на ЯПОНЦИТЕ.

    И още нещо исказване на отрицателно мнение не е ХЕЙТ!!!!!
    Не може всичко да е цветя и рози нали???
  • 62 Гоуст

    3 4 Отговор

    До коментар #52 от "Гост":

    с тези данни дето си пратил подкрепяш само казаното от мен не разбрах точно защо си ги качил и защо трябва се повишава тон ако е за това, че си се излъгал и си си взел субару не съм виновен аз сърди се на себе си .

    Коментиран от #64

  • 63 Fermera

    3 0 Отговор
    Погледнете CVT трансмисията на Nissan със 20kW електромотор.Подходяща е за асистиращо управление и ще навлезе масово през следващата година.Няма да е нужен голям акумулатор и зареждаме от мрежата.А който се съмнява в здравината да погледне новото Infiniti QX50.
  • 64 Гост

    5 3 Отговор

    До коментар #62 от "Гоуст":

    Явно бавно схващаш?! Както и да е, то какво да се очаква от човек, който не може да напише един пост правилно!
    Пък аз какво ще си взема, не е твоя работа.
    Знаеш ли колко ми пука какво пише на капака на ламарините които карам? Да не съм безмозъчен фанатик, че да живея от хейт?!

    Коментиран от #65

  • 65 Гоуст

    7 4 Отговор

    До коментар #64 от "Гост":

    Нищо лично ама от моя опит щи кажа че човек твърди че не му пука какво само като няма кеш да си купи каквото иска КАПИШ

    Коментиран от #66

  • 66 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #65 от "Гоуст":

    А на теб какво ти пука аз какво карам? Какво ти пука, че Субару печели милиони и няма да фалира?
    Едва ли ти имаш повече кеш от мен, щом нямаш друга работа, освен да хейтиш и да пишеш тъпотии!
    Сега не ти остава друго, освен да си щракаш плюсченца, вместо например да се научиш да пишеш правилно!

    Коментиран от #67

  • 67 Гоуст

    3 5 Отговор

    До коментар #66 от "Гост":

    Не се тревожи за моя кеш имам повече от достатъчно и за правописа не се тревожи в България отдавна не грамотните вземаме на работа вас грамотните или теб и от това те боли

    Коментиран от #68

  • 68 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #67 от "Гоуст":

    След като единственото, с което се гордееш е, че си хитрец на дребно и си неграмотен, няма какво повече да ме занимаваш с глупости!
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Недей да говориш глупости

    3 3 Отговор

    До коментар #17 от "мицуй":

    Като кумецът ти е слабоумен и е купил дизел, си сърба попарата.
    До 37: Как няма да се откажат от дизела, като той изисква огромно R&D за пазар, който не съществува. Нито в Америка, нито в Япония не са достатъчно големи балами да се набутат да си купуват дизели. А за нашия пазар им е през оная работа, защото продават 650 хил. автомобила на година в Америка, а в Европа едва 10% от тази цифра, представи си колко от тях ще са и дизел на всичкото отгоре. Както и да го погледнеш.
    До 43: Българските дилъри нямат нищо общо, всичко е цена на доставка и данъци, а данъците в България са на европейски пари, защото сме в Европата.

    Отделно за CVT-тата им, най-вероятно са едни от най-добрите на пазара, но все пак е вариационна кутия и се чупи често и не издържа на голям стрес. Ако не я бяха забранили във Формула 1, можеше и да имаме добри такива кутии.
  • 72 ej20

    4 0 Отговор
    Субару е за хора ,който си имат на идея ,ще е то боксер и "авд " !
    (Например не се налива антифриз и масло , от варела в някой сервиз)
    За последните години ,прави впечатление многократното увеличение на точно тези автомобили по пътищата !
    Защо ли ?
    А за мен лично ,кола след 2000 г. е пълно набутване !
    Особено дизел !
  • 73 Селянин

    0 3 Отговор
    Като технически характеристики сигурно е добро. Издръжливи са и вървят много на почти всякакъв терен...обаче, това, конкретно, е толкова грозно, че даже не бих се замислил дали да го взема....
  • 74 Метълиста

    7 0 Отговор
    Ще помоля хората,които не са имали достъп до този автомобил, да не бълват глупости и да не се изказват неподготвени.Аз лично карам такъв автомобил,купен нов,но първата генерация и съм изключително доволен.В България се внасят коли милионници и ремонтите са неизбежни,но ако си докараш Субару от чужбина с ясен произход,обслужвано на време и с проследима сервизна история,много трудно можеш да го счупиш. А и цената му е почти двойна от предлаганите тук.
  • 75 Веселин

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "фен":

    Ами в Америка си имат завод, а тука 10% мито и 20% ДДС.
  • 76 Devian

    1 3 Отговор
    Зa XV не знам, ама Levorg-a е такъв клозет, че дори употребявана Дачия го бие по точки. Чисто ново Субару за 60 000 лв с отвратителни материали в интериора, тежка предница, и най-глупавата автоматична кутия, правена някога. За надеждност не знам как е, но повечето се оплакват, че правят глави през 2 години на по-новите. Старите 2.0 боксери били по-здрави, изкарвали поне 150 хиляди.
  • 77 XV2018

    7 0 Отговор
    Хейтърите нямащи възможност да си позволят ново субару да пият една студена вода. Утре ориваме да вземаме новото XV от Габрово, а Форестъра на 7 год не му се е обадило нищо Това е хейтърланчета ;)
  • 78 Виктор Коев

    4 0 Отговор
    Карам XV 2.0 бензин година 2014 на 60 хил. км ,добра машина е ,освен гуми и масла друго не съм пипал ,не е луксозна кола ,по скоро е спартански оборудвана ,надявам се да ми върши работа поне още 100 хиляди км.
  • 79 хахаха

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    ти карал ли си субару изобщо
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 хахаха

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "20 Стотинкс":

    започват с основни ремонти щото си купуват морги
  • 82 блаблабла

    0 0 Отговор
    сливаро оди да береш сливи не се обаждай щото не знаеш