21 Януари, 2012 12:09 22 742 22

Infiniti се заяжда с Porsche

  • infiniti-
  • porsche-
  • panamera-
  • s hybrid-
  • m35h-
  • гинес

Пресслужбата на Infiniti разпространи видеоматериал, с който съобщава за предстоящо състезание за определянето на най-бързия хибрид в света. Резултатите от надпреварата ще бъдат обявени в понеделник, 23 януари.

Основен герой в клипа е Porsche Panamera S Hybrid. През септември миналата година хибридът от Цуфенхаузен влезе в Книгата на рекордите "Гинес" като най-пъргавия автомобил с комбинирано задвижване, след като взе класическото разстояние от четвърт миля (402 метра) за 13.9 секунди с крайна скорост 165.61 км/ч.

 

Infiniti най-вероятно ще изправи срещу Porsche-то своя хибриден седан M35h. Той се оборудва с 3.5-литров бензинов двигател с мощност 306 к.с., електромотор с 68 коня и седемстепенна автоматична трансмисия. M35h ускорява до 100 км/ч за 5.9 секунди.

 

Хибридната Panamera S разполага с 3.0-литров бензинов шестак с 333 к.с., електрически двигател с 47 коня и осемстепенен автоматик. Достига 100 км/ч за 6.0 секунди. Немският модел има никел-металхидридни акумулатори, докато японският разчита на литиеви.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 dan

    11 1 Отговор
    Хибридната Panamera S разполага с 3.0-литров бензинов шестак с 333 к.с., електрически двигател с 47 коня..... nqkoi vqrva li , che tova e hibrid mi e interesno......
  • 2 иван

    1 5 Отговор
    i 2-ta ne sa hibridi
  • 3 Парадокс

    1 0 Отговор
    Най- вероятно или се заяжда? Или ако уцелим...D
  • 4 Kobester

    1 8 Отговор
    M серията на Инфинити е единственото инфинити което ми харесва как е направено(най-вече отвътре, но и отвън също), но Panamera-ата си е НАЙ- в много отношения. Една от най-добрите коли изобщо(за мене). Не мисля че инфинити ще му е изобщо някаква конкуренция(горедолу колкото файтона е конкуренция на ес-класа, смешна работа).
  • 5 The Bear

    0 3 Отговор
    Идеята на хибридите е да са щадящи природата и да компенсират по-високата си цена с по-нисък разход на гориво дори в един по-дългосрочен план, така че те обикновено се правят с малки ДВГ. Това което се обсъжда в статията е екзотика и е наречено хибрид ей-така за да дразни предполагам. Що за хибрид ще има 333 к.с. шестцилиндров три-литров двигател - може би хибрид между кола и ракета - ха - това не е за обикновения потребител. По-скоро се поднася на тълпата като "хляб и зрелища"...
  • 6 DerFicker

    2 0 Отговор
    Идеята от това "предизвикателство" съвсем не е нещо благородно. Става дума за реклама и евентуално да се "открадне" малко от пазарния дял на Порше. Отделно от това, хибридите не са насочени към "щадене на природата", те просто са опит да се преодолее зависимостта от петрола и намиране на алтернативи на настоящите горивни източници. Индустрия за много милиарди и направените инвестиции задължават и останалите. Тенденциите напоследък са си повечето "коне" под капака. Производителите трябва да "продават", а именно това се търси!
  • 7 оня

    2 5 Отговор
    Това инфинити хибрид направо ме разочарова... Колата - 5м, а на задните седалки - тясно.... Багажника - миниатюрен (300-350л)... Да, понавървява, но няма никаква агресия (като тролей)... Разход - над 10л/100км....

    Коментиран от #8

  • 8 Парадокс

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "оня":

    7? Ти наясно ли си иизобщо как ускорява тролей? За килорамите си които притежава, вероятноста да те гътне с Голфчето ти не е никак малка.
  • 9 жоро

    2 7 Отговор
    инфинити да не се заяжда с порше ,защото японците имат още мнооооого да учат докато почнат да правят коли като италианците и германците....

    Коментиран от #11

  • 10 Her Dankoff

    7 2 Отговор
    Японските бият европейските автомобили, по качество на изработка и надеждност. Просто имиджа им (особено у нас) не е достигнал този на европейските, който у нас е граден на база сравнение мерцедес срещу москвич много дълги години. Японските коли не са били познати по времето на комунизма в БГ, имало е по някоя западно германска, която е изглеждала като совалка до соц возилата. И до ден днешен хората казват "мерцедес и вс. останали", т.е. мерцедес и всички останали (лади и москвичи). В Германия японските коли се уважават!!! Погледнете цените им в мобиле.де. Вижте резултатите от TUV и тогава говорете за това кой- кого трябва да догонва.
  • 11 ВИП АМГ

    1 2 Отговор

    До коментар #9 от "жоро":

    @9 produkciata na VAG e gola vodica a pak italianskite napravo sa bokluci.
  • 12 KURTI Lada

    2 3 Отговор
    Все още нито един Мерцедес не може да ми се опре когато пътищата са заснежени ! Ако обичате недейте да сравнявате Мерцедесите с Лада, понеже все още не са произвели модел, който да е по-издържлив от Ладата ми ! Понятието е - Лада и всички останали !

    Коментиран от #16

  • 13 Георги Попов

    3 1 Отговор
    Много странно, че хибридът на хибридите(Lexus GS450h), който е с 345 к.с. и наистина може да се нарече хибрид няма да участва. Той яде БМВ 335i
  • 14 бай Манчо

    4 2 Отговор
    Ами GTR е по добър от повечето поршета , сега и хибридите на японците ще покажат на Порше че има какво да учи.В тези технологии японците са по напред .
  • 15 GOD

    2 1 Отговор
    Какви хибриди са това? Тези мотори по 47 и 68 к.с. за за задвижване на чистачките!
    Пълна измама, особенно от германската страна. Още малко и никел-кадмиеви батерии ще сложат от някой пукн за боклуци само и само да не изпуснат пазарния сегмент. Поршето сигурно може да се зарежда със зарядно за винтоверт "Raider"
  • 16 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "KURTI Lada":

    @12 G classa.neshto da kajesh?
  • 17 окомуш

    1 2 Отговор
    инфинитито бая грозно
  • 18 Самуил Златев

    1 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=Q1lOEsUfi9M
  • 19 Жоро Жоро

    1 1 Отговор
    Една кола за да седна в нея първо трябва да ми хареса....само погледнете снимките от статията .....тва инфинити прилича на летяща каляска как може да се сравнява изобщо с ПАНАМЕРАТА !?!?
    Японците да си пласират боклуците на заблудените американци!!!
    В Европа други марки диктуват правилата !!!
    А освен това в последните години японските талиги са с мого занижено качество и това че били мн.здрави е отдавна развенчан мит, всеки който е карал нов нисан или тойота знае за какво говоря...
  • 20 Христо Цветанов

    0 0 Отговор
    За незнаещите ! Фердинант Порше създава първият хибрид в света Porsche Lohner както и първият 16 цилиндров двигател , по късно внуците му създават и първата кола с турбо компресор , Порше Фердинант е произвеждал и танкове по наредба на Хитлер за 2рата световна война . Никоя от изброените марки не може да се сравнява с история , опит , традиций , и качество на изработка а 47 конски сили не са никак малко за електрически мотор , с почти толкова коне са голфчетата и астричките който карате , когато се качите на Порше тогава коментирайте , не само параметрите са важни ;) и само да вметна Порше печели най много пари от за продадена кола 9000$ за сравнение Тойота печели по 1000$ за кола , и въпреки кризата успява да задържи 95 % от пройзводството си в Германия и винаги е финансово стабилна компания ФАКТ ;) да оставим празните приказки и да поговорим малко с ФАКТИ ;)
  • 21 Wow

    1 0 Отговор
    Порше е стандарт и винаги ще си остане номер 1! Хейтърите може и да замалчат, къде се опитвате да сравнявате несравними неща.
  • 22 nikito_blend

    0 0 Отговор
    порше, порше, порше ... фолксваген, фолксваген, фолксваген
    с тези общи платформи скоро ще карате скъп голф