Т.нар. кросоувъри или SUV-та все повече заливат пазарите по света, в Европа, а и у нас. Тези автомобили се опитват да комбинират в едно проходимостта на всъдеходите и комфорта на леките автомобили, но в крайна сметка не са перфектни нито в едното, нито в другото.
Заради модните тенденции в последно време те се налагат навсякъде и шведите от Volvo също наблягат на кросоувърите. Те обаче имат един модел, който е безкрайно интересен с качествата си. Освен че е комфортна лека кола Volvo XC70 е и комби, и има 7 места.
Така този автомобил комбинира значително по-добре качествата, към които се стремят кросоувърите. Плюс всичко това, което ни дава комфорт при дълги пътувания, практичност и простор в салона, тази кола разполага с по-високо окачване и с надеждна 4х4 система.
Има и пластмасови външни защитни елементи, които я превръщат, освен в лека кола и в нещо като всъдеход. Факт е, че предвид годините си и пробега, тези коли съвсем не са евтини, но също така е факт, че Volvo не щади екстри, така че със сигурност ще получите доста за парите си.
Сглобката и използваните материали в купето са на доста добро ниво. Недостатъците са свързани с ремонтните дейности и резервните части, които определено са много скъпи. Хубавото е, че безопасността е на ниво. Основните предимства на този автомобил са комфорт, безопасност, огромно багажно пространство и прилична проходимост.
Минусите, освен скъпата поддръжка, са свързани с по-висок разход на гориво при бензиновите версии, леки вибрации във волана и голям радиус на завой, което е предпоставка за по-трудно маневриране в градски условия. Какви екземпляри от двете генерации на модела Volvo XC70 се предлагат у нас, можете да видите ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Кермен
11:34 25.02.2018
3 Slavic Vibes
Коментиран от #38
12:23 25.02.2018
4 Гост
Коментиран от #19
12:30 25.02.2018
5 Викинг
13:27 25.02.2018
6 Ван
13:42 25.02.2018
7 незнайко
Коментиран от #18
14:15 25.02.2018
8 Сава
Ще помоля хейтърите в по -горните постове да не дрънкат глупости, без да са ползвали тези автомобили
14:19 25.02.2018
9 Волвар
Да, има изнежване на марката, но това е навсякъде и не е такова каквото се пише. Да, частите са по-скъпи от тези на Опел Вектра.
Съзнателно съм избирал ръчни скоростни кутии, защото "оправянето" е над 3000 лв. С ръчките съм нямал кахър.
Карам средно 20 000 на година. Не съм разорен.
Волвото, за което пишат, е най-скъпо за поддържане.
14:19 25.02.2018
10 мото пфое
неудобни и хлъзгащи се седалки,не перфорирана кожа сравнявам терано1999г и волво хс 90 2004г на реални 70000км купено от мото пфое,за проходимост да не говорим с този халдлекс по добре х траял.
14:28 25.02.2018
11 Va60
15:22 25.02.2018
12 таралясник
Коментиран от #14
15:47 25.02.2018
13 Gost
Коментиран от #40
16:10 25.02.2018
14 СПМ
До коментар #12 от "таралясник":
Ти колко волвота си карал през живота си?16:23 25.02.2018
15 гост
Коментиран от #16
16:37 25.02.2018
16 Ощърбий
До коментар #15 от "гост":
най добрия сред боклуците...Коментиран от #39
16:55 25.02.2018
17 фактите
Коментиран от #24, #25
17:06 25.02.2018
18 Гост
До коментар #7 от "незнайко":
Явно си голям и заблуден фен на Волво,почивай в сервиза!!18:14 25.02.2018
19 Volvo fan
До коментар #4 от "Гост":
Ти колко Волва си имал,че си толкова компетентен? Много ми е интересно каква "кола" имаш?18:21 25.02.2018
20 Honda
19:56 25.02.2018
21 Xc70
Коментиран от #43
20:13 25.02.2018
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 japbest
Коментиран от #35
20:30 25.02.2018
24 Random
До коментар #17 от "фактите":
Волвото беше без двигател, кой знае какво още са правили по него.Коментиран от #26
20:32 25.02.2018
25 Ощърбий
До коментар #17 от "фактите":
Тоя цирк го гледахме.Ти явно не си гледал и цирка подир тва. Щото се оказа Волвото подготвено предварително. Бе двигател, с някой друг срез тук таме.
Аз пък че ти кажа за други факти, една вечер у врацата видех следното. един пасатор нинал на чюрвено нацели едно Вовлво тия джиповете им. Пасатороводителя го вадиа пожарникарти с банцинго. Волвото си замина на собствен ход. малце понамачкано отпред отдесно ама тръгна и замина. Ченето ми упре у земята кат видех!
20:44 25.02.2018
26 Шофьор
До коментар #24 от "Random":
Що без двигател. По едно време слагаха от Рено , сега да няма опция в пакета с екстри и избор на двигател, примерно -Немски , Японски , китайски. Кажи ако знаеш.20:56 25.02.2018
27 гостъ
00:55 26.02.2018
28 Карачо
Субару Оутбак е колата! Който е карал знае защо.
Ако много държите да имате проблеми си вземате Волво и проблемите сами ще ви намерят скоро. Много скоро...
01:05 26.02.2018
29 В.Г.
02:21 26.02.2018
30 Чичо
Коментиран от #31
07:25 26.02.2018
31 Чичо
До коментар #30 от "Чичо":
ХЕЙТЪРИ А НЕ ХЕКТАРИ- ТАБЛЕТА САМ МЕ Е РЕДАКТИРАЛ!Коментиран от #32
07:26 26.02.2018
32 Оли-го-френ
До коментар #31 от "Чичо":
Таблета ти явно е по-умен от теб, а ти си се увредил от толкова дълго каране на Волво. Няма проблеми, карай си китайчетата. Лошо няма, но да си мислиш, че колата ти нов внос е по-сигурна от която и да е нова говори лошо за теб. Предполагам нафтови печки Волва караш. На кои фирми са били двигателите? Кажи сега за великата марка, която у хвалиш толкова. Кажи защо сега марката е китайска? Сигурно защото са много хубави. А за евтината поддръжка ги разправяй на някой, който не е поддържал Волво. Точно 2 са минали през ръцете ми...Коментиран от #34
09:13 26.02.2018
33 всеки
09:30 26.02.2018
34 Random
До коментар #32 от "Оли-го-френ":
Geely ги купува на 2 август 2010.Така че до 2011 най-рано са си шведски.
А дизелите им са си шведски от 2001 (5 цилиндровите поне).
Коментиран от #41
13:01 26.02.2018
35 Да ама дали не е
До коментар #23 от "japbest":
Щото някой преди теб 2009 вече ги е дал парите за ремонти13:02 26.02.2018
36 smeh
С нескрита радост подкарвам в червеното шведа още от ден първи(сори Митак, знаеш, че съм тест пилот) и се радвам на динамиката за 2т+ джипка, която по днешните стандарти не е вече нещо особено, но преди 8-9 години си беше страхотия. Та докато си правя парадни кръгчета из София, ми светва лампата за бензина. Викам си, гледай го сега - Волво кара бензин не му сипва. Отивам на бензиностанцията наливам за 100-тачка и продължавам, мислейки си, че ще ме оправи до края на седмицата. И така, тук ръчка-там ръчка, тоя да видя, оная да повозя и на следващия ден ЛАМПАТА ПАК СВЕТНА. Лошо ми стана. Спрях музиката и почнах да слушам да не тече някъде, какво да тече, то трябва да шурти - 2 дена 100лева. А даже не съм ходил до морето.
И тогава чух как тихо шепне шестака, а парите изтичат през ауспуха. Звъннах на моя човек викам Митак така и така, а бе тая кола да не е развалена нещо, градско разхода в цифри е колкото броя на децата в комунистическа паралелка. Той се смее вика ми- аз като ти казвах, че не е от най-икономичните ме обвиняваше, че много съм настъпвал. За момент се успокоих. Викам м
13:56 26.02.2018
37 smeh
Много мога да разкажа още, но има ограничение от към символи и само ще добавя в заключение, че определено ми хареса като автомобил, озвучение/музика, двигател с малки забележки. И определено не е за хора с ниски доходи.
13:57 26.02.2018
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 до Ощърбий
До коментар #16 от "Ощърбий":
киселко е гроздето а ... ? :)14:17 26.02.2018
40 Gost
До коментар #13 от "Gost":
5 цилиндров на Волво ама друг път . Дизела на фолксваген е слаган в Волво още през 1988 година.15:51 26.02.2018
41 123
До коментар #34 от "Random":
Да бе, да. Преди китайците, собственици бяха GM, тогава S80 бяха на базата на Опел, преди това, собственици бяха Рено, 440 460 - са най-големите дървета и най-чупливите Волва, за оригинално Волво може да се говори от преди 850, 940, 740 - тези трите бяха последните шведски коли. Ама това какво значение има. Те и на Мерцедес основни акционери станаха китайци. Това прави ли ги китайска марка. Волвото е добра кола, но е малко по-скъпа за поддръжка като стара и по трудно се намират някои по-дребни части. Има проблема на всичкия нов внос - километража показва около 5 пъти по-малко от действителния пробег. Над 500 000 почват да се чупят някои основни агрегати.Коментиран от #42
15:56 26.02.2018
42 гост
До коментар #41 от "123":
Що за глупост Волво никога не е била GM-ска, след опита за сливане с Рено, който провали френското правителство ги пое Форд, дълги години ползваха техни платформи и преработваха двигатели от Форд и Астън Мартин "добавяха им 5-ти цилиндър" и ги пробутваха за техни. Дизайна го купуваха от Пининфарина. Като дойде кризата 2008 Форд продаде първо Ягуар и Лендровер, а малко по късно Мазда, Астън-Мартин и на края Волво, защото тях никой не ги искаше. Сега китайците правят дизайна, по-голямата част от серийното производство, на Шведите оставиха евентуално големите платформи и двигатели да измъдрят. Малките и електричките са си китайски.12:18 06.03.2018
43 хондолини
До коментар #21 от "Xc70":
няма друга марка, брато13:19 06.03.2018
44 Четящ
Освен призьорите за престижната титла тази година се бориха Alfa Romeo Stelvio (163 т.), Audi A8 (169 т.), Citroen C3 Aircross (171 т.) и Kia Stinger (204 т.). Журито, съставено от 60 журналисти от цяла Европа, разпределя по 25 точки на всеки от кандидатите по собствено усмотрение.
14:38 06.03.2018