25 Февруари, 2018 10:45 31 879 44

Автомобилът на старо: Лека кола или SUV, а по-добре и двете

  • volvo-
  • xc70

Т.нар. кросоувъри или SUV-та все повече заливат пазарите по света, в Европа, а и у нас. Тези автомобили се опитват да комбинират в едно проходимостта на всъдеходите и комфорта на леките автомобили, но в крайна сметка не са перфектни нито в едното, нито в другото.

Заради модните тенденции в последно време те се налагат навсякъде и шведите от Volvo също наблягат на кросоувърите. Те обаче имат един модел, който е безкрайно интересен с качествата си. Освен че е комфортна лека кола Volvo XC70 е и комби, и има 7 места.

Така този автомобил комбинира значително по-добре качествата, към които се стремят кросоувърите. Плюс всичко това, което ни дава комфорт при дълги пътувания, практичност и простор в салона, тази кола разполага с по-високо окачване и с надеждна 4х4 система.

Има и пластмасови външни защитни елементи, които я превръщат, освен в лека кола и в нещо като всъдеход. Факт е, че предвид годините си и пробега, тези коли съвсем не са евтини, но също така е факт, че Volvo не щади екстри, така че със сигурност ще получите доста за парите си.

Сглобката и използваните материали в купето са на доста добро ниво. Недостатъците са свързани с ремонтните дейности и резервните части, които определено са много скъпи. Хубавото е, че безопасността е на ниво. Основните предимства на този автомобил са комфорт, безопасност, огромно багажно пространство и прилична проходимост.

Минусите, освен скъпата поддръжка, са свързани с по-висок разход на гориво при бензиновите версии, леки вибрации във волана и голям радиус на завой, което е предпоставка за по-трудно маневриране в градски условия. Какви екземпляри от двете генерации на модела Volvo XC70 се предлагат у нас, можете да видите ТУК.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Кермен

    35 8 Отговор
    Ей големи тарикати сте бе,за пари майка си и баща си ще продадете...!!
  • 3 Slavic Vibes

    29 54 Отговор
    Старите Волва са качествени. Новите не стават за нищо. Чупят се на всеки 1,000 км, и нямат никаква динамика. Моторите им са на Мицубиши също!

    Коментиран от #38

  • 4 Гост

    38 38 Отговор
    Най голяма глупост ,да си вземеш Волво на 6-7години.Ревеш и плащаш!!

    Коментиран от #19

  • 5 Викинг

    39 10 Отговор
    Една от първите ми коли бе " Волво" 440 с двигател на " Рено". Голем дзвер.... Но беше през 1992, а то бе 5- годишно. Много отдавна баща ми/ RIP/ имаше 244- куките го спираха само, за да разгледат " западна" кола от близо. Откакто ги купиха китайци много собственици на нови модели започнаха да се оплакват от качеството. Самите шведи, ако не са на " Тесла", предпочитат " Тойота".
  • 6 Ван

    29 16 Отговор
    А на 100 хил.нова скоростна кутия!!!
  • 7 незнайко

    45 20 Отговор
    Никой от преди мин пишещите, явно не е карал ВОЛВО ! След 1996 година моделите са с изискана форма ! Когато си купиш кола със шведски компоненти нямаш грижи ! Съвременните също не отстъпват независимо кой е собственика на марката !!! ВОЛВО Е КОЛА, САМО ЗА ЦЕНИТЕЛИ НА МАРКАТА ! Не е за хора падащи си, по надутите цени на МЕРЦЕДЕС !!!

    Коментиран от #18

  • 8 Сава

    33 19 Отговор
    Аз карам волво вече 13 години, като съмимал няколко комби модификации и мога да споделя, че това е Колата.
    Ще помоля хейтърите в по -горните постове да не дрънкат глупости, без да са ползвали тези автомобили
  • 9 Волвар

    23 6 Отговор
    Карам второ поред старо Волво. И двете взех на малко над 10 години, сегашното /S80/е на 14.
    Да, има изнежване на марката, но това е навсякъде и не е такова каквото се пише. Да, частите са по-скъпи от тези на Опел Вектра.
    Съзнателно съм избирал ръчни скоростни кутии, защото "оправянето" е над 3000 лв. С ръчките съм нямал кахър.
    Карам средно 20 000 на година. Не съм разорен.
    Волвото, за което пишат, е най-скъпо за поддържане.
  • 10 мото пфое

    19 24 Отговор
    Волво и преди китайците за нищо не ставаше,скъпа поддръжка,голям радиус на завой,слаби двигатели колата тежи 2200кг дизела и със 180кс не може да ускорява добре,слаби скорости айсин_издържат 130000км.плитък багажник,
    неудобни и хлъзгащи се седалки,не перфорирана кожа сравнявам терано1999г и волво хс 90 2004г на реални 70000км купено от мото пфое,за проходимост да не говорим с този халдлекс по добре х траял.
  • 11 Va60

    10 8 Отговор
    За това си карам 460 от 1995-та вече от 15 години и си свиркам.Единствен проблем течовете на антифриз за 300000 км.
  • 12 таралясник

    6 25 Отговор
    к'ъв е тоя кенеф? прехвалените волвота ги знаем! трошки!

    Коментиран от #14

  • 13 Gost

    17 2 Отговор
    Има разлика между кросоувър и SUV. Въпросното Волво Е кросоувър.

    Коментиран от #40

  • 14 СПМ

    10 5 Отговор

    До коментар #12 от "таралясник":

    Ти колко волвота си карал през живота си?
  • 15 гост

    10 46 Отговор
    Ауди allroad - най-добрия !!!

    Коментиран от #16

  • 16 Ощърбий

    35 10 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    най добрия сред боклуците...

    Коментиран от #39

  • 17 фактите

    33 14 Отговор
    В един епизод на 5 gear на ВВС сблъскаха челно едно Волво от старите от т.н. железни модели с едно Рено сравнително нов модел . Равносметката беше плачевна за Волво-то , манекените показваха поне един труп и осакатяване на другия , а в Рено-то всички манекени бяха ок . Та толкова за "легендарните железни" волва !

    Коментиран от #24, #25

  • 18 Гост

    9 5 Отговор

    До коментар #7 от "незнайко":

    Явно си голям и заблуден фен на Волво,почивай в сервиза!!
  • 19 Volvo fan

    5 4 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Ти колко Волва си имал,че си толкова компетентен? Много ми е интересно каква "кола" имаш?
  • 20 Honda

    13 9 Отговор
    Само Японец....
  • 21 Xc70

    7 1 Отговор
    Начи. Като даде газ(щото е на газ) жената,тиа с баварците немгогат да ни запишат номера!

    Коментиран от #43

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 japbest

    8 8 Отговор
    Subaru Outback е класи над тая бричка. Казвам го от опит, имал съм и двете в чужбина. Волвото ново 2004 струваше $63000 а Субаруто $47000. 2009 си купих Волвото за $6000 и похарчих още $7000 за 2 години. Не си купих Субаруто 2009 защото най евтиното 2004 тогава беше $ 13000, по обезценяването може да разберете да ли струва.2011 си купих Аутбек 2005г за $11000 и за три години само ремък и ролки.

    Коментиран от #35

  • 24 Random

    9 2 Отговор

    До коментар #17 от "фактите":

    Волвото беше без двигател, кой знае какво още са правили по него.

    Коментиран от #26

  • 25 Ощърбий

    5 5 Отговор

    До коментар #17 от "фактите":

    Тоя цирк го гледахме.
    Ти явно не си гледал и цирка подир тва. Щото се оказа Волвото подготвено предварително. Бе двигател, с някой друг срез тук таме.

    Аз пък че ти кажа за други факти, една вечер у врацата видех следното. един пасатор нинал на чюрвено нацели едно Вовлво тия джиповете им. Пасатороводителя го вадиа пожарникарти с банцинго. Волвото си замина на собствен ход. малце понамачкано отпред отдесно ама тръгна и замина. Ченето ми упре у земята кат видех!
  • 26 Шофьор

    0 10 Отговор

    До коментар #24 от "Random":

    Що без двигател. По едно време слагаха от Рено , сега да няма опция в пакета с екстри и избор на двигател, примерно -Немски , Японски , китайски. Кажи ако знаеш.
  • 27 гостъ

    3 10 Отговор
    От тия години и в този клас АлфaQ4 е по-добрият автомобил.
  • 28 Карачо

    7 7 Отговор
    Не се карайте!
    Субару Оутбак е колата! Който е карал знае защо.
    Ако много държите да имате проблеми си вземате Волво и проблемите сами ще ви намерят скоро. Много скоро...
  • 29 В.Г.

    8 2 Отговор
    И аз съм горд собственик на Волво! Това е колата! Скъпа поддръжка!? Моля ви се!!! Колата е в пъти по-евтина за поддръжка от много други марки разпространени автомобили! Моята е дизел, разхода й е страхотен! Ръчка е и е супер пъргава. Само за последните 4 месеца имам 7000км. Не забравяйте, че това са най-сигурните автомобили в света от десетки години насам! Примери мога да давам много, но мисля, че няма нужда от това! Лек път колеги и шофирайте разумно ;)
  • 30 Чичо

    14 1 Отговор
    Чета коментарите на безпросветни хектари и ..... От 1990 г. съм на Волво. За тоя период съм сменил 4, като винаги съм си вземал по-нова модификация. В момента съм на хс70 от 2010. Е, няма такава кола! А аз навън там по 55-60 х.км на година. И да ви кажа- на тая в момента само една биалета съм и сменял и "скърцащия" заден десен тампон. Затова ще помоля тия, дето карат издухани тройки, стопени от каране аудито и газифицирани ЕС класи тихичко да напуснат форума и ката съберат някой лев и си купят Волво тогава да говорят. Аз моето ще го сменям на пролет за по-ново, та ще могат и те да си купят!

    Коментиран от #31

  • 31 Чичо

    2 1 Отговор

    До коментар #30 от "Чичо":

    ХЕЙТЪРИ А НЕ ХЕКТАРИ- ТАБЛЕТА САМ МЕ Е РЕДАКТИРАЛ!

    Коментиран от #32

  • 32 Оли-го-френ

    2 8 Отговор

    До коментар #31 от "Чичо":

    Таблета ти явно е по-умен от теб, а ти си се увредил от толкова дълго каране на Волво. Няма проблеми, карай си китайчетата. Лошо няма, но да си мислиш, че колата ти нов внос е по-сигурна от която и да е нова говори лошо за теб. Предполагам нафтови печки Волва караш. На кои фирми са били двигателите? Кажи сега за великата марка, която у хвалиш толкова. Кажи защо сега марката е китайска? Сигурно защото са много хубави. А за евтината поддръжка ги разправяй на някой, който не е поддържал Волво. Точно 2 са минали през ръцете ми...

    Коментиран от #34

  • 33 всеки

    1 5 Отговор
    Важното е да не се чупи и да е евтин ремонта , пука ми за сигурността , аз катастрофи няма да правя.
  • 34 Random

    2 1 Отговор

    До коментар #32 от "Оли-го-френ":

    Geely ги купува на 2 август 2010.
    Така че до 2011 най-рано са си шведски.
    А дизелите им са си шведски от 2001 (5 цилиндровите поне).

    Коментиран от #41

  • 35 Да ама дали не е

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "japbest":

    Щото някой преди теб 2009 вече ги е дал парите за ремонти
  • 36 smeh

    7 0 Отговор
    Преди години взех на приятел Волвото XC90 за 2 седмици докато той беше на командировка в чужбина, та тогава за пръв път добих впечатления от марката, все едно съм собственик. Не мога да си кривя душата, че и до ден днешен екстериорния дизайн на Волво винаги е на ниво, а конкретно за джипката която бях взел имаше под капака 2.9 bi-turbo бензинка, дискретно брандирана като T6.

    С нескрита радост подкарвам в червеното шведа още от ден първи(сори Митак, знаеш, че съм тест пилот) и се радвам на динамиката за 2т+ джипка, която по днешните стандарти не е вече нещо особено, но преди 8-9 години си беше страхотия. Та докато си правя парадни кръгчета из София, ми светва лампата за бензина. Викам си, гледай го сега - Волво кара бензин не му сипва. Отивам на бензиностанцията наливам за 100-тачка и продължавам, мислейки си, че ще ме оправи до края на седмицата. И така, тук ръчка-там ръчка, тоя да видя, оная да повозя и на следващия ден ЛАМПАТА ПАК СВЕТНА. Лошо ми стана. Спрях музиката и почнах да слушам да не тече някъде, какво да тече, то трябва да шурти - 2 дена 100лева. А даже не съм ходил до морето.

    И тогава чух как тихо шепне шестака, а парите изтичат през ауспуха. Звъннах на моя човек викам Митак така и така, а бе тая кола да не е развалена нещо, градско разхода в цифри е колкото броя на децата в комунистическа паралелка. Той се смее вика ми- аз като ти казвах, че не е от най-икономичните ме обвиняваше, че много съм настъпвал. За момент се успокоих. Викам м
  • 37 smeh

    9 0 Отговор
    Викам му - "Добре, значи вече официално признавам, че ламята Спаска след лунната диета има Шведски облик.

    Много мога да разкажа още, но има ограничение от към символи и само ще добавя в заключение, че определено ми хареса като автомобил, озвучение/музика, двигател с малки забележки. И определено не е за хора с ниски доходи.
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 до Ощърбий

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "Ощърбий":

    киселко е гроздето а ... ? :)
  • 40 Gost

    1 2 Отговор

    До коментар #13 от "Gost":

    5 цилиндров на Волво ама друг път . Дизела на фолксваген е слаган в Волво още през 1988 година.
  • 41 123

    6 0 Отговор

    До коментар #34 от "Random":

    Да бе, да. Преди китайците, собственици бяха GM, тогава S80 бяха на базата на Опел, преди това, собственици бяха Рено, 440 460 - са най-големите дървета и най-чупливите Волва, за оригинално Волво може да се говори от преди 850, 940, 740 - тези трите бяха последните шведски коли. Ама това какво значение има. Те и на Мерцедес основни акционери станаха китайци. Това прави ли ги китайска марка. Волвото е добра кола, но е малко по-скъпа за поддръжка като стара и по трудно се намират някои по-дребни части. Има проблема на всичкия нов внос - километража показва около 5 пъти по-малко от действителния пробег. Над 500 000 почват да се чупят някои основни агрегати.

    Коментиран от #42

  • 42 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #41 от "123":

    Що за глупост Волво никога не е била GM-ска, след опита за сливане с Рено, който провали френското правителство ги пое Форд, дълги години ползваха техни платформи и преработваха двигатели от Форд и Астън Мартин "добавяха им 5-ти цилиндър" и ги пробутваха за техни. Дизайна го купуваха от Пининфарина. Като дойде кризата 2008 Форд продаде първо Ягуар и Лендровер, а малко по късно Мазда, Астън-Мартин и на края Волво, защото тях никой не ги искаше. Сега китайците правят дизайна, по-голямата част от серийното производство, на Шведите оставиха евентуално големите платформи и двигатели да измъдрят. Малките и електричките са си китайски.
  • 43 хондолини

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "Xc70":

    няма друга марка, брато
  • 44 Четящ

    0 0 Отговор
    Volvo за пръв път спечели титлата "Европейски автомобил на годината", след като журито на конкурса избра компактния кросоувър XC40 за кола на 2018-а. С бал от 325 точки шведският модел изпревари Seat Ibiza (242 т.) и BMW 5er (226 т.).

    Освен призьорите за престижната титла тази година се бориха Alfa Romeo Stelvio (163 т.), Audi A8 (169 т.), Citroen C3 Aircross (171 т.) и Kia Stinger (204 т.). Журито, съставено от 60 журналисти от цяла Европа, разпределя по 25 точки на всеки от кандидатите по собствено усмотрение.