28 Март, 2018 13:07 5 054 19

Mercedes-AMG C 63S вдига почти 300

  • mercedes-benz-
  • c-klasse-
  • coupe
Mercedes-AMG C 63S вдига почти 300 - 1

Главната изненада при представянето на обновеното купе на C-Klasse е версията C 63S. От базовите модели тя се отличава по радиаторната решетка Panamericana, която е в стил AMG GT-R. Мощността на четирилитровия двигател не е променена.

V-образният осемцилиндров мотор на C 63S е с мощ от 510 конски сили, но въртящият момент се предава на задните колела през деветстепенната AMG Speedshift MCT 9G трансмисия, характеризираща се със съкратени времена за превключване на предавките.

Mercedes-AMG C 63S вдига почти 300

Въпреки това ускорението от 0 до 100 км/ч също остава непроменено - 3.9 секунди. Новото е, че ограничителят на скоростта вече е на отметката 290 км/ч. Това става възможно заради изцяло пренастроеното окачване.

C 63S разполага и със състезателен режим с телеметрия. Наточената C-Klasse се предлага и с функцията Energizing, която анализира температурата и избраните режими на движение и настройва автоматично климатичната инсталация в купето.

Mercedes-AMG C 63S вдига почти 300


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    12 11 Отговор
    По спомен 300 км/ч не развиваха ли колите от този клас преди 15-20 години с около или по-малко от 400 коня?
  • 2 Расулюлах

    6 6 Отговор
    Как ги вдига с 1 ръка ли
  • 3 Расулюлах

    6 23 Отговор
    Невероятно грозен кош инфинитито например е къде по красиво
  • 4 мдаа

    12 4 Отговор
    А има ли автоматичен контрол на изпреварване за селски комплексари - "Къси-Дълги?"

    Коментиран от #17

  • 5 Alfa Romeo

    2 18 Отговор
    Поредното доказателство че Алфа е номер1

    Коментиран от #8, #9, #18

  • 6 хейтАр

    14 4 Отговор
    ама ви чупи вратовете като го видите пред мола така или иначе...

    Коментиран от #7

  • 7 Иванчо l-ви

    12 2 Отговор

    До коментар #6 от "хейтАр":

    Няма да си признаят.
  • 8 Alfa Умрело

    9 4 Отговор

    До коментар #5 от "Alfa Romeo":

    Номер едно сред италианските да но мноооого зад Мерцедес и БМВ

    Коментиран от #10

  • 9 Гост

    10 1 Отговор

    До коментар #5 от "Alfa Romeo":

    Чакаме да ни кажеш каква е твоята Алфа и колко е "бърза". Познах ли, че е някоя ускоряваща за "нечуваните" 8-10 секунди до 100 км/ч - хахахахахахахаха

    Коментиран от #11

  • 10 Alfa Romeo

    4 10 Отговор

    До коментар #8 от "Alfa Умрело":

    Дааа затова великите "немски"коли я гледат тъжно на драг хахахах
  • 11 Alfa Romeo

    6 9 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    И голгаджийче карам 159ка 2010 година смешко, 3.2 260коня и не са много немските кошове който да ми стъпят и на малкия пръст

    Коментиран от #12, #13, #14

  • 12 Гост

    10 3 Отговор

    До коментар #11 от "Alfa Romeo":

    "Голгаджийче" какво трябва да значи - обясни ми, че нещо не схващам?!
    Иначе ето, че съм познал - караш най-бързата Алфа 159 към момента, която ускорява за "чудовищните" 7,5 секунди. Сбъркал съм само с половин секунда - хахахахаха
    Нищо де, моята е "само" 230 к.с. пък е цяла секунда по-бърза от твоята - хахахахахахахаха
    И за да ти спестя отново излагането, ще ти кажа, че колата ми не е голф, не е и немска, пък на всичкото отгоре е и кросоувър с отлично 4х4. Обаче това не ми пречи да харесвам и други марки коли и да не се излагам като теб със смешната ти Алфа!
    Като си купиш Джулия, ела ми се обади!

    Коментиран от #15

  • 13 хаха

    5 4 Отговор

    До коментар #11 от "Alfa Romeo":

    що бе смотан, твойта алфа вдига ли 300
  • 14 Антон

    5 2 Отговор

    До коментар #11 от "Alfa Romeo":

    Преди няколко години имах БМВ ф07, 3.0 дизел, мисля беше 240 коня.
    Е да ти кажа от светофар до светофар бях с около метър пред такава алфа.
    А това ви е топ моторизацията, а аз бях с най-слабото от този модел. Алфите вече са отишли в сферата на екзотичните коли, харесвани единствено от крайни фенове.
    Така че смятай , тъжна жалка картинка.
    Не знам дали са немски кошове, ама вие имате едно Ферари да ви отсрами , а ламбо вече е ваг. Фиат и ланча са недоразумения които няма смисъл да се коментират.
    Мазерати и те хубаво ама са тръгнали към закриване. Можеш да намериш дискусията от онзи ден за новия Авенсис , и ще направиш аналогия с Мазератито. Една и съща опаковка от 10 год ., без каквито й да било иновации. Заради единия звук няма кой да си го купи.
    Нещата са показателно като се видят продажбите на италианските коли.
    Та по тази причин по-лека с немските курници, защото доминират из цяла Европа.
  • 15 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    7.5 секунди ама като мойто А3 с доработки около 250 коня ги правя около 6 - 6.3. Ако не иска да се пусне с мен ще звънна на един пеиятел с А6 3.2 фси и пак си отива алфата. Просто някой немски "кош" го е разплаквал на всеки светофар
  • 16 Ra6oveca

    1 4 Отговор
    Като си купите такъв МЕРЦЕДЕС може да коментирате иначе се излагате аз карам C-класа и по добър автомобил няма в тази ценова граница нямаако ома коментари и хора които могат да докажат нещо различно нека пиша petkonikolov@abv. bg но невярвам
  • 17 хейтАр

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "мдаа":

    комплексите са лукс, който порядъчните като теб не могат да си позволят, приятелю - такъв е живота, сега ли го разбра :)
  • 18 asdf

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Alfa Romeo":

    Fanboy провери си пак фактите
  • 19 амг вечна мощ

    0 1 Отговор
    Ми като му сложим един компресор тези 300км няма да са нищо за тази кола !!