Въпреки масовото лобиране на екологични организации Великобритания не предвижда забрана за двигателите с вътрешно горене от 2040-та. Все пак производителите на автомобили ще трябва да отговарят на стриктните изисквания за отделяне на вредни емисиите. Държавата също така ще насърчава активно електрически автомобили.
През следващите години Обединеното кралство ще отдели милиарди евро за разширяване на електрическата мобилност, но забраната за двигатели с вътрешно горене от 2040-та, обявена преди няколко месеца, вече не е в дневния ред. Това бе решено в новата стратегия, която британското правителство публикува.
Целта е до 2030 г. най-малко половината и 70% от всички нови автомобили да бъдат класифицирани като превозни средства с изключително ниско ниво на отделяне на вредни емисии, което в момента е по-малко от 75 грама въглероден двуокис на километър. Това означава, че конвенционалните дизелови и бензинови превозни средства ще бъдат забранени. В Лондон по-старите дизелови автомобили вече са санкционирани или блокирани извън града.
Корекцията в новата стратегия на Великобритания по никакъв начин не представлява отклонение от целта да се достигне промяна към електрическа мобилност. В много от транспортните сегментите ще бъде необходима хибридната технология, за да се отговаря на изискванията за вредни емисии. Освен планираните програми за субсидии за електрически автомобили в размер на милиарди, правителството ще развие и инфраструктурната мрежа за зарядни станции.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Антиелектрика
Коментиран от #2, #3
11:56 14.07.2018
2 гост
До коментар #1 от "Антиелектрика":
Какъв заден ти се привижда , не виждаш ли , че това са весникарски приказки ?? Всички коли с емисии над 75 гр/км ще са ЗАБРАНЕНИ !!!!! Това значи среден разход под 1,5-1,7 литра !!!!!!!! Просто лукав начин да кажат , ако искате да се набутвате давайте , ние не ви "забраняваме" !!! За всеки производител ще е пет пъти по-лесно и по-евтино да направи електромобил , отколкото да хвърля милиарди в разработки , които въпреки всичко най-вероятно примерно ще са забранени за градовете !!! И тези емисии ще се ДОКАЗВАТ с реални тестове в реални условия от независими организации !!! На честна дума от ВАГ и сие вече няма да я бъде !!! Просто си връзват гащите за евентуални адвокатски номера , като със цигарите !!! Ние не ви забраняваме , ама ще ви сложим условия дето са по-зле отколкото да ви забраним , хахаахх !!! А БП не ги мисли , те са по-напред и от Шел с ВЕИтата и зарядните станции за електромобили , хахахахха !!!13:04 14.07.2018
3 гост
До коментар #1 от "Антиелектрика":
И забележи докато се радваш за "задния" , изискването за 75 гр/ км влизат 2030 г !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Не 2040 , неее , още 2030 !!!!!! В смисъл , те ще влязат още 2025 като средно за всички модели на даден производител , но от 2030 ще са за ВСИЧКИ !!!!! Никой модел на никой производител НЕ МОЖЕ да ги надвишава !!!!!!!!!!!! Сега остава да си представиш какви размери , тегло , оборудване и любимата ти динамика ще има петролен автомобил със среден разход под 1,7 л ??!!! И какви ще са същите на среден електромобил по това време ??!!! Още ли ще се убеждаваме , че закупилите петролрн автомобил след 2030 г ще са официално освидетелствани луди ??!!! И това не е само за Англия , това е общо за ЕС , да не говорим за останалите , без Африка , ама то пък там едни купувачи , мани , мани !!!Коментиран от #4, #16
14:10 14.07.2018
4 Антиелектрика
До коментар #3 от "гост":
Ало, диктаторченцето, я си избърши пяната от устата. Това са все същите забрани, които още утре могат да отпаднат, когато чичко ти Доналд подхлъзне разлигавения и изпед@растял ЕС. Ти се пениш все едно е станало и това е някаква божия заповед. Пък Китай е толкова мерило за нормална държава, колкото ти си умен. В Япония, САЩ, Бразилия и Индия дали ще влязат тези 75 грама на километър, а? Пак те питам, ти кога ще си купиш електромобил, че да те видим какъв тарикат си? Хайде потъркай още малко кристална топка - хахахахахаКоментиран от #5
14:30 14.07.2018
5 гост
До коментар #4 от "Антиелектрика":
Надай се коньо на зелена трева , хахахахха !!!15:19 14.07.2018
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Гоуст
Коментиран от #8
17:42 14.07.2018
8 гост
До коментар #7 от "Гоуст":
Нещо си объркал цифричките , ама бая , не си взимай мечтите за реалности !!! Я да видим сега какво казват фактите !!!! Фолксваген Поло 2018 г , Евро 6 !! Разход 3,3 - емисии - 97 г/км !!!!!!!! Официални данни , по ВАГовска методика на стенд !!! За бензин няма да ти показвам , щото всеки ще ти каже , че са повече за СО2 , още повече пък при по-голям разход в литри !!! Ако можеш да смяташ повече от 2+2 , ще ти е ясно , че 75 гр са над 30 % по-малко от 97 гр !!! Което ще рече , че даже по тая елементарна сметка отиваме на 2,5 л и то при Евро 6 !!!! При Евро 7 , да не кажа , че до 2030 ще е вече и Евро 8 , ще трябва да е още поне 30% надолу , щото няма да ги мерят по ВАГовския метод , а на пътя и с "истински" уреди , а не както шефа нареди !!! Тоест станаха 1,9 л и то средно , тоест извънградското трябва да е 1,5-1,6 , та да компенсира градското от 2,2 !!! Е пожелавам ти удоволствието да видиш какво ще представлява петролна кола с такъв разход , ако някой луд въобще се захване да я прави де !!!Коментиран от #9
18:26 14.07.2018
9 Антиелектрика
До коментар #8 от "гост":
Май пак си се объркал? Я пак прочети какво пише в таблицата на VW. Този разход е 3,5 КИЛОГРАМА на 100 км. Пък 3,5 кг дизел са 4,4 литра. Ама да те питам пак - къде ти е миксера или ще се задоволиш пак с търкане на кристалната топка? Чакам и да ми покажеш какви еконорми ще са през 2030 година в САЩ, Бразилия, Япония и Индия. Защото като гледам производителите в ЕС ще останат с пръст в уста с тези тъпизми, които сами си налагат като забрани, а другите правят пари на тези пазари, които са доста по-големи от ЕС.Коментиран от #10, #11
19:18 14.07.2018
10 гост
До коментар #9 от "Антиелектрика":
Я пак за килограмите и литрите и откога разход се обявява в КИЛОГРАМИ ???? Все съм очаквал небивалици , ама да паднеш чак дотам си е пълна излагация !!! Айде пак хууууубавичко прочети какво пише в заглавието над данните за разход и ако кажеш , че пише друго от л/100км ще те призная за най-големия гьонсурат !! И на всичкото отгоре за България може да видиш , че е Евро 5 !!!!!!http://w3.bg.volkswagen.at/modelle/polo_gr/facts_numbers/technical_data/?motor=498
Коментиран от #13
19:48 14.07.2018
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Driving pleasure
Истината е в синтетичните горива с нулеви емисии!
Коментиран от #14
20:16 14.07.2018
13 Антиелектрика
До коментар #10 от "гост":
Нито ме вълнуват твоите размисли, нито ме вълнува защо VW обявява на част от моделите си разхода в килограми! https://www.volkswagen.bg/novoto-polo-2018 Изтегли си PDF файла и виж какво пише - 3,5 КИЛОГРАМА на 100 км! А това нали са твои думи: Публикувано във факти.бг: "Разход 3,3 - емисии - 97 г/км" Няма такъв разход в сайта с такива емисии. Градско гори 4,5 литра дори в линка, който ти си дал. А аз съм дал актуален линк на VW и там пише 3,5 килограма на 100 км разход за дизела. Ако трябва си сложи очила, че май ти си този, който винаги се излага, защото ето какво пише в таблицата, където дори има цена - 1.0 TGI BMT* 4 CNG 5MT 66/90 3,2 - 3,1 кг. 87 - 85 А+ AW13EV14 32 784 лв. И явно няма да ми кажеш кога ще си купиш миксер, но поне ми кажи колко е стандарта на СО2 за САЩ или Индия. Колко пъти трябва да те питам, за да ми отговориш?Коментиран от #17
20:54 14.07.2018
14 гост
До коментар #12 от "Driving pleasure":
Верно ли бе , ти да видиш !!! И как точно ще ги произведеш , тия с нулевите емисии де , със ток и въздух ??? Или от "биомаса" ??? Само да ти припомня , ДНЕВНАТА употреба в момента е грубо 100 000 000 барела !!! Дневната , не годишната , хахаххах !!! Дали ако изрежеш или изскубеш де що има растение на планетата ще докараш барем за седмица , а ???? Щото горката Земичка са и трябвали някъде към 3-4 МИЛИАРДА години да го събере тоя петролец , дето такива като тебе го изсмукаха повечето за няма и 150-тина години !!!!! Или ще правим ток със ВЕИ та да го прахосваме за ДВГ ???? Да ти припомня средния разход на електромобил в момента е 15-16 квт/100 км !!!!! Дали ще ти стигнат барем за половин кило от "синтетичните" , мноооого се съмнявам , ама много !!!!Коментиран от #15
20:55 14.07.2018
15 Антиелектрика
До коментар #14 от "гост":
Пак се правиш на разсеян. Водород се нарича това гориво с нулеви вредни емисии. Много по-чисто от смешните батерии, които замърсяват колкото един дизел. Човека това имаше предвид, ама на теб винаги ти е трудно да асимилираш нещата.Коментиран от #18
21:19 14.07.2018
16 Защото
До коментар #3 от "гост":
Защо толкова се палиш? Между наука, технология и бизнес целите се ра,зминават! Народите винаги плащат забавленията на властниците, забележи, власт имащите!23:15 14.07.2018
17 гост
До коментар #13 от "Антиелектрика":
Божеее , защо тая мъка , божее !! Как от простотия на по-голяма простотия скачаш ?? Първо ВАГ 1,0 дизел НЯМАТ и никога не са имали , а няма и да имат занапред !! "Публикувано във факти.бг: 1.0 TGI BMT* 4 CNG 5MT 66/90 3,2 - 3,1 кг " е модел на МЕТАН и затова разхода е в кг , "специалисте " или и това не знаеш , защо на метан се мери в кг ??? Не че ще се учудя след всичко останало , ама почва да ми идва в повече !! Дал съм ти официален сайт на Фолксваген България със СРЕДЕН РАЗХОД и съответните му емисии , престани да си смучеш простотии от пръстите , белким изкараш черното бяло !!Коментиран от #19
00:29 15.07.2018
18 гост
До коментар #15 от "Антиелектрика":
Ооо , ама разбира се , че водород се нарича , че и в ДВГ ще го горите при това , а ?? Ми що направо не карате на "браунов газ" , какво ще се мъчите да ми произвеждате , да складирате , да транспортирате и каквото още се сетиш на "ирате" , а ?? Даже любимците ви хором ви казаха , че се ОТКАЗВАТ от тия глупости в полза на електромобилите , ама едно си баба знае , едно си бае , нали така , няма да се мъчим да мислим сега , айде де !!!Daimler е първият от големите производители, който се отказва от разработките си в тази посока. Daimler, с други думи цялата инженерна, ноу хау и маркетингова машина на щутгартския гигант Mercedes-Benz, се отказа от водорода с едно кратко и доста категорично изявление на симпатичния мустакат чичко Дитер Цетше. Той призна, че в момента просто няма смисъл. Няма смисъл да се влагат милиарди в разработването на водородни автомобили, за които няма изградена инфраструктура. Батериите за обикновените електрически автомобили поевтиняват стремглаво, а зарядните станции вече изникват дори в страни като нашата, където инфраструктурата не се слави с особена скорост на развитие. На този фон да произвеждаш водород от вода с електролиза, да го съхраняваш под високо налягане, и да създаваш необходимата за целта инфраструктура, изглежда ненужно.
https://dizzyriders.bg/post/3450/daimler-bi-shuta-na-vodorodnata-programa
Коментиран от #20
00:37 15.07.2018
19 Антиелектрика
До коментар #17 от "гост":
Да, разбирам сега колко съм сгрешил. Сгреших, че не повярвах на другите пишещи за това, че ти и "Електрика" сте един и същ човек, както и всевъзможните ти други никове. Наистина не мога да разбера що за човек трябва да си, за да пишеш и да се представяш за различни личности. За това написах и дизел, за да се хванеш и да разбера, че си един и същ човек. А що се отнася до конкретния модел, точно това беше уловката - той не върви само на газ и разходът му е осреднен на газ и бензин и е с ЕВРО 6, с СО2 85 гр.Коментиран от #24
09:21 15.07.2018
20 Антиелектрика
До коментар #18 от "гост":
Я виж какво си писал: Публикувано във факти.бг: "Верно ли бе , ти да видиш !!! И как точно ще ги произведеш , тия с НУЛЕВИ ЕМИСИИ". Сега какво ми залиташ пак в друга посока, че производителите не искали - какво променя това за екологичността на водорода? Водородът с нулеви емисии ли е - ДА. Батериите токсични ли и замърсяват ли - ДА.Коментиран от #21
09:26 15.07.2018
21 onq s konq от обеуя
До коментар #20 от "Антиелектрика":
бенветуй по убау от форта и фята10:11 15.07.2018
22 Електро
13:19 15.07.2018
23 Зорлем
17:53 15.07.2018
24 гост
До коментар #19 от "Антиелектрика":
Ами супер , значи след десетина години тогавашния Модел 3 примерно ще се конкурира със Поло със 0,8 л моторче САМО на метан , със максимален пробег 200-250 км и максимална товароносимост пак толкова кг !!! Демек 2 човека и два куфара , ама от малките !!! За "динамика " даже няма да отварям дума , хахахахха !!!! И Тесла пак ще е с по-малък разход в пари и сто пъти по-голяма надеждност и ресурс !!! Честито !!!19:51 15.07.2018