12 Август, 2018 10:00 17 910 26

ABT Audi RS6-E е хибрид с 1018 к.с.

  • audi-
  • abt-
  • rs6

Най-голямата тунинг компания на Audi и Volkswagen в света създаде първия хибриден модел на серията RS. Резултатът, както предполагате, е чудовищен – максимална мощност от 1018 конски сили и 1291 Нм. Освен това ABT Audi RS6-E ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,3 секунди и развива максимална скорост от 320 км/ч.

Тези спецификации са достигнати благодарение на комбинацията между 4-литровия бензинов V8 двигател(730 к.с.) и вграден в трансмисионния тунел електромотор, който изпраща 288 конски сили към задните колела. Допълнителната електрическа мощност обаче може да използва едва след 100 км/ч. Това става чрез натискането на наречения от ABT магически бутон. Заради това компактната батерия с капацитет 13.6 kWh е напълно достатъчна.

Това оначава, че ускорението от 0-100 км/ч е осигурено единствено от бензиновия агрегат. Щеше да бъде интересно да видим как двата източника на мощност работят заедно от самия старт, защото от видеото, в което състезателният шофьор Даниел Абт ни представя този хибриден звяр, се вижда как колата се движи като ракета след влизането в играта на електрическата тяга. За съжаление обаче тя може да се използва само за кратки интервали поради топлинни проблеми.

Засилвайки агресивността на ABT RS6-E, автомобилът е получил нов спойлер, дифузьор, спойлер на багажника и джанти. Колата е и още по-стабилна благодарение на окачването на H&R.

За моемнта ABT Audi RS6-E е само прототип и не се продава. Не е ясно дали той ще влезе в серийно производство, но проектът е повече от впечатляващ.

Ето и видеото, в което състезателният шофьор Даниел Абт ни представя ABT Audi RS6-E:


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Японеца

    15 57 Отговор
    Подигравка с феновете, 730к.с., а само 3.3сек до 100!
    13,6Кw, САМО ТОВА ЛИ МОЖЕТЕ, СМЕШНИЦИ!
    Жалко за миналото на Ауди!

    Коментиран от #2, #3, #7, #17, #18

  • 2 Киро

    36 29 Отговор

    До коментар #1 от "Японеца":

    Ти ако ускориш толко бързо ше се насереш бе брат.Аудито си е много яка машина, това нещо няма счупване.

    Коментиран от #4, #6, #13, #14, #24

  • 3 Киро

    18 19 Отговор

    До коментар #1 от "Японеца":

    Пък японските боклуци не важат от всякъде.Нито са удобни, нито вървят, ако се счупи едно нещо си е е..бало лелята, треа фърлиш целата кола.Французите яко натегат, доста добри коли почнаха да създават, ама японците...

    Коментиран от #8, #23, #26

  • 4 Бухахахахахха

    21 16 Отговор

    До коментар #2 от "Киро":

    Особенно с тънките клапани и 3,5л масло за турбиниран двигател.Още от завода е заложено да се счупи.Здравите Аудита са в историята.
  • 5 oaoao

    23 21 Отговор
    Егаси боклука! Толкова мощ и не може да падне под 3 сек...срамота. Отделно не правят нищо революционно, такива хибриди има от години.
  • 6 клас оптимист

    30 6 Отговор

    До коментар #2 от "Киро":

    Това за несчупването важи за аудита произведени до началото на 90-те и то с някои условности! След това страдат от доста чупливост, а някои екземпляри дори са станали нарицателно с мили имена, като "Душегуб" и т.н. В момента, която и класация за здравина да погледнеш Ауди с в тройката, .....ама отзад напред ;) В сериите RS се влагат малко по-качествени части, но все пак да не забравяме, че е ауди ;) Явно не си запознат и с цените на частите за "премиум" ауди....поинтересувай се и ще се откажеш, като разберш, че ще трябва да си продадеш единия бъбрек, като нещо сдаде багажа, а то ще сдаде....
  • 7 Йордан Йорданов

    13 3 Отговор

    До коментар #1 от "Японеца":

    Ако разбираш поне малко от автомобили, ще знаеш, че конските сили не са фактор за ускорението от 0 до 100. Особено за автомобил, който тежи над 2 тона...
  • 8 Боян

    15 15 Отговор

    До коментар #3 от "Киро":

    Кирчо не говори глупости, че щи се смеят и децата..Слава на японците че правят едни от най- надеждните и здрави автомобили и като цяло техниката им е 1-во качество.Нз кои бавноразвиващ ти е казал че счупили ли се нещо при японците, хвърляш цялата кола или ти с плиткоумието си, си стигнал до този извод...Францизите правят любов, имат хубаво вино и развита икономика, ама виж в автомобилостроенето са слаби..И "отвсякъде" се пише слято не разделено..неграМОТНИК!

    Коментиран от #11

  • 9 Шаран БГ

    7 0 Отговор
    Друго си е, да се забиеш в някое ремарке на разсъмване със 300 км/ч ! Най-много онова кривото вътре у мотора да се изправи....... Естествено, че всичко вече се майстори да устиска точно месец и половина след изтичане на гаранционния срок. Всяка фирма прави специални изследвания и опити за целта. Обществото трябва да "консумира" !!
  • 10 vasik atanasova

    6 5 Отговор
    БРАВО САШКО
    ТОВА Е ЛЮБИМАТА МИ КОЛА
  • 11 Киро

    12 9 Отговор

    До коментар #8 от "Боян":

    Дърпал съм се със Nissan gtr 570 коня и мойто audi s8 605 коня.Първо на задна го скъсах, после и на предна.Тва ауди го имам от година и четири месеца.Поддръжката му е голяма, защото го карам всеки ден.

    Коментиран от #12, #22, #25

  • 12 Боян

    15 5 Отговор

    До коментар #11 от "Киро":

    ХАХХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХААХАХАХАХААХАХАХАХХААХХАХАХАХАХАХАХАХААХАХАХАХАХААХАХАХ
  • 13 plovdiv

    15 8 Отговор

    До коментар #2 от "Киро":

    Хубаво , кефи до момента на влизане в сервиза , имах А8 450 коня ,АБСОЛЮТЕН ТРОШЛЯК ДЕСЕТКИ ХИЛЯДИ ГЛЪТНА , ПЪЛЕН АД и накрая една ХОНДА сивик R-ка 300 коня ме направи за смях , но не това е най - важното новите АУДИТА са супер скъпи за гледане , кутиите са им пълен кенеф .......А нисана дето си се дърпал сигурно не е разбрал..........
  • 14 99918

    14 5 Отговор

    До коментар #2 от "Киро":

    Абе пич ти в 2018 година ли живееш? Ауди са изключително чупливи коли и скъпи за поддръжка. Веднага пример - ако си купиш ауди а6 ц6 гаранция, че ще правиш скоростна кутия, дюзи и верига - сумарно около 10 бона...ако искаш..

    Коментиран от #16

  • 15 audi fen

    10 6 Отговор
    И моето ауди r8 v10 е доста чупливо и евтино изработено.Да не говоря че и с мен една хонда сивик се подиграваше намаляше и после отново ме изрязваше.
  • 16 997

    6 2 Отговор

    До коментар #14 от "99918":

    Статията е за нова кола, какво Ауди ц6.
    Купи си ново Ауди от магазина и нова Японска и тогава коментирай.
    Не един приятел имаше и ми каза пък тя не си знае километрите.
    Колата е страхотна но не за всеки.
  • 17 асддса

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Японеца":

    То с четене на характеристики на хартия лесно се говори.
  • 18 ВАГ

    3 5 Отговор

    До коментар #1 от "Японеца":

    Статията е за истински автомобили ,когато пишат за Сеат тогава можеш да намесваш япо .... т.е. турските,малайзиските,английските коли с японски имена.
  • 19 KAMEN

    3 8 Отговор
    ABE PLOVDIV OTVORI GOOGLE I NAPIHI GOLF S 1301PK I GLEDAI KAK RAZMAZVA TRI PATI NA CHETVART MILYA LAMBORGINI HURAKAN I TOGAVA GOVORI LOSHO ZA AUDI I VW..
  • 20 AUDI

    8 1 Отговор
    За съжаление сте прави-аудитата се чупят в десетки пъти повече от японските, но пък вторите гният, защото нямат цинкова обработка за да са по-евтини...досадни зависимости...
  • 21 вагини

    5 1 Отговор
    Лажи му вагина и не го хвали повече
  • 22 L790

    1 3 Отговор

    До коментар #11 от "Киро":

    няма как АУДИ Е ПО ТЕЖКО
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 АЛФА Q4

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Киро":

    КИИИИРО ТОВА Е ТОЛКОООО РОНЛИВО И ВИЕ ВАГАДЖИЙТЕ ДОБРЕ ГО ЗНАЕТЕ АМА СТЕ ОВЧИЦИ С ДЪЛБКИ ДЖОБЧЕТА
    ЛАНЧА ДЕЛТА ИНТЕГРАЛЕ С 500 КОНЧЕТА ДО СТО АМА НА МАКАДАМ 2.1
    ВЕЙРОН С ХИЛЯДИ КОНЕ НА АСФАЛТ 2.6
    СМЕШНО А..АМААА ФАКТИ
  • 25 АЛФА Q4

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Киро":

    КИРО СМЕНИ СИ ПЛАКАТА НАД ТОАЛЕТНАТА И ПУСНИ КАБЕЛА С ТРИФАЗНИЯ ТОК
  • 26 Stefan

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Киро":

    Братле ако видиш ево-то как режи рс6-7 и ламбота що си глатниш езика