Нова модификация на Mercedes-Benz S-Klasse ще се оборудва с най-малкия двигател в историята на модела. Под предния капак на хибридната версия S 320 L ще работи 2.0-литров четирицилиндров битурбомотор.
Силовата установка на лимузината се състои от бензинов агрегат M274 с мощност 299 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм и стартер-генератор с 14 к.с. и 150 Нм, захранван от отделна 48-волтова инсталация, който подпомага ускорението и отговаря за гасенето и стартирането на двигателя с вътрешно горене по време на движение.
S 320 L ще замени досегашната хибридна версия на флагманския Benz, която се оборудваше с 3.0-литров V6 с два турбокомпресора и мощност 272 к.с. Първата страна, в която ще се предлага новата модификация с комбинирано задвижване, е Китай.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гошо
17:08 30.08.2018
2 Гошо
17:09 30.08.2018
3 Va60
Коментиран от #4
17:11 30.08.2018
4 ПНСД
До коментар #3 от "Va60":
Качи се и покарай някой двулитров двигател с 250-300 конски сили и тогава коментирай! Ако искаш да се върнем в началото на века - 20 литра, 200 конски сили?Коментиран от #5, #15, #17
17:35 30.08.2018
5 ценител
До коментар #4 от "ПНСД":
Да де, много хубаво усещане. Докато не ти се наложи почнеш с обикалянето на сервизите. И в съседната тема за TSI двигателите един се изцепи как всички, дето го плюем, не сме се качвали да видим какъв кеф било карането. Да, де, хубаво е, докато работи. Никой не критикува динамичните характеристики, а това колко дълго (И безпроблемно) ще може да им се радва.Коментиран от #11
17:40 30.08.2018
6 tarikat
Коментиран от #7, #59
17:42 30.08.2018
7 гост
До коментар #6 от "tarikat":
Мислиш ли, че шофьорите на с-класи знаят какво има под капака? Те чуват само шум и усещат вървенето. Колко литра и колко цилиндра ще го доставят това вървене им е все тая. Кой собственик на с класа си сменя свещите и маслото сам или пък да знае от къде се долива масло? Мерцедес експериментираха с А клас АМГ и там стигнаха до 380кс от два литра, та това значи, че всички двигатели с мощност до 400кс могат да ги заменят с двулитров.Коментиран от #9, #46
17:53 30.08.2018
8 ДАЛАС
Коментиран от #10
17:54 30.08.2018
9 ценител
До коментар #7 от "гост":
И какво като не си ги сменят сами, нали като се прецака, няма да им е на разположение. А тези сложни и безумни двигатели почти няма механици, дето да могат адекватно да ги ремонтират.Така че дори човек да не го бъркат парите, надеждността пак е проблем. Пък и защо слагат малки турбо двигателчета, като на богаташът наистина няма да му пука и за разхода на гориво? Всички знаем отговора - мафията в днешно време прави всичко, за да се разваля, а не за да са доволни клиентите, били те и милионери или даже милиардери (Е, друг е въпросът, че те могат и по поръчка да си вземат, но колко от тях са грамотни, че да го направят. Не, както се каза, на тях не им дреме какво е под капака....докато започне да издъхва).
18:01 30.08.2018
10 ценител
До коментар #8 от "ДАЛАС":
Не е важно колко гориво, а колко пари и време харчи двигателят. Та от тази гледна точка и TDI-то не е много по-добре. Атмосферен бензин е истината. Стига да не е малолитражка със 60 кончета, естествено.18:03 30.08.2018
11 онзи
До коментар #5 от "ценител":
То пък нали сега не се ходи по сервизите!? Глупости говорите! Свиквайте с промените, защото те са бъдещето,пък вие може да си говорите и критикувате от тук до края на света!18:08 30.08.2018
12 kkk
Коментиран от #37
18:38 30.08.2018
13 Ааа
19:21 30.08.2018
14 ай че ооо
Коментиран от #32, #60
19:26 30.08.2018
15 Slavi
До коментар #4 от "ПНСД":
Карам Ауди А8 4.2 300 коня 400 nm без турбина и не смятам, че динамиката е по-лоша.Коментиран от #65
19:55 30.08.2018
16 Bot
Тъжно е, че дори в Премиум сегмента започнаха да слагат двигатели от миксер.
Всяко нещо струва друго нещо както казва един герой.
Няма как обема да се намалява в пъти, мощността да се вдига, разхода да пада и издръжливостта да е същата. Не става. Всичко се прави криво-ляво да избута ЕВЕНТУАЛНО гаранцията и после можеш да си теглиш въжето.
Прочетете във форума на VW как Пасати за 80-100 лева чупят кутии след няма и 1000 км. Или тракат като трактор и в сервиза им обясняват, че това е нормално.
Но наистина нищо не можем да направим. Корпорациите диктуват правилата, всички произвеждат боклуци еднодневки и спасение няма.
Стоки - еднодневки, отношения - еднодневки, шепа хора притежават 90% от световното богатство, милиарди умират от глад.
20:12 30.08.2018
17 Йосип Броз Тито
До коментар #4 от "ПНСД":
Даунсайзингът намалява и животът на двигателите...Двигателите с по-малка кубатура, имат и много по-малък ресурс от километри живот.
Всичко трябва да е съразмерно, спезиално за S-класата, 3-литровият шестак си е много по добър от 2-литровия...
20:21 30.08.2018
18 Акорд
Коментиран от #19, #61
20:49 30.08.2018
19 CL500
До коментар #18 от "Акорд":
Охоо, а ти отсега можеш да ядеш прахта на моя 5,5 литров V8-ак :-)20:54 30.08.2018
20 Адолф
20:56 30.08.2018
21 Акорд
20:58 30.08.2018
22 Пешо Келешо
21:16 30.08.2018
23 Айде бе!
тея моторчета за чистачки разровете се в миналото и се
га и то
гава са правили малолита
жки с много коне що ли не прокопсали ?!?!?
21:24 30.08.2018
24 Гост
Коментиран от #30
21:41 30.08.2018
25 гнида
22:07 30.08.2018
26 шоши
22:08 30.08.2018
27 123.300д
Коментиран от #29
22:10 30.08.2018
28 123
Коментиран от #39
22:15 30.08.2018
29 Иван
До коментар #27 от "123.300д":
Трябва да си малоумен за да напишеш подобно нещо ....Коментиран от #31
22:21 30.08.2018
30 123.300д
До коментар #24 от "Гост":
Нали се говори за икономии,за качество,сигурност, нали трябваше да се намали парниковия ефект от производствата...излиза че всичко си е лъжа измама и най вече алчност на прехвалените фирми....целта е да се унищожи всичко хубаво за да се купуват боклуците им....надеждните....при рециклирането се отделят много повече вредни вещества от колкото изпускат старите автомобили....22:32 30.08.2018
31 123.300д
До коментар #29 от "Иван":
Ти си малоумния щото им се връзваш а аз това го гледам ежедневно в Германия.на моите очи ли да вярвам или на слаботоков като теб22:36 30.08.2018
32 СубаруЛеворгВарна
До коментар #14 от "ай че ооо":
Абе дечурлига с велосипеди - кое Рено има двулитров мотор с 300 конски сили и 430 Нм налични още на 1800 об.??? И тази Ес 200 ще бъде комплектоване освен с двулитровия мотор с 300 конски сили и 430 Нм - 1800 об. с още и допълнителни 150 Нм. и 40 коня електродвигател - общо 340 коня и над 600 Нм.! -Коментиран от #34
22:56 30.08.2018
33 3мо
Оставете не просветлените да си ги карат тея малките двигатели 😂😂
23:32 30.08.2018
34 гост
До коментар #32 от "СубаруЛеворгВарна":
Двулитров не знам, но Меган РС е 1.8 280кс.23:35 30.08.2018
35 Селянина с колелото
23:54 30.08.2018
36 Кольо Камиона
23:54 30.08.2018
37 бобо
До коментар #12 от "kkk":
Да бе , че да го подарят на тебе!23:57 30.08.2018
38 пепи
00:08 31.08.2018
39 Акорд
До коментар #28 от "123":
По аутобана ги има, има. Лично съм ги виждал как профучават край нас, все едно сме спрели, а ние пердашим със 150. Идват тук на 2 млн км, превъртени на 180 хил с лаптопа00:34 31.08.2018
40 ПЕРНИШКИ ГОУФ
02:12 31.08.2018
41 Гост
02:19 31.08.2018
42 Автомонтьор
03:58 31.08.2018
43 бмв
Коментиран от #47
07:22 31.08.2018
44 Кой Какво управлява
Коментиран от #51
07:22 31.08.2018
45 Vuicho Vanio
08:19 31.08.2018
46 Гецата
До коментар #7 от "гост":
От години карам S-класи(три броя) и то само АМГ.Много добре знам какво има под капака,а и не само там.Не всички собственици на този модел са кухи бездарни лейки и не знаят как и къде се сипва течност за чистачки😉09:08 31.08.2018
47 Plameni
До коментар #43 от "бмв":
Не мога да повярвам на коментара , че трудно откриваш разлика между Renault и Mercedes S klasse .А колкото до съмнението ти Mercedes CL 500 ускорява от 0 до 100км/ч.за 4,9 с. или 5,4 с. (зависи от модела ),а Honda Accord 3.0 v6 за 7,3-8,5 с. За максималната скорост също недей да се съмняваш ,на Mercedes CL e по-висока. Относно статията това е автомобил главно за Китай с намален обем на двигателя заради търсенето на пазара на автомобили с малък обем на двигателя и заради данъчни и екологични облекчения. Имаш избор между 2.0 , 3.0 , 4.0 , 6.0 литра обем на двигателя. На когото 300 кс.са му малко може да си вземе S klasse с над 600 кс.13:30 31.08.2018
48 Babati
13:32 31.08.2018
49 джaнет джaнет лaжa
14:03 31.08.2018
50 НБББ
Коментиран от #52
14:17 31.08.2018
51 Лото
До коментар #44 от "Кой Какво управлява":
Карам opel кадет 1990 година, бензин. Много съм доволен, качваш се и караш.14:24 31.08.2018
52 Марони
До коментар #50 от "НБББ":
Живеем в ерата на еднодневките!Намаляващите ресурси го изискват,за да се "върти колелото" на индустрията.14:59 31.08.2018
53 Бачо Киро
Коментиран от #55
15:15 31.08.2018
54 Ясно
15:15 31.08.2018
55 гост
До коментар #53 от "Бачо Киро":
Ти можеш да го купиш ,починалия!!!!!!15:32 31.08.2018
56 koko
16:11 31.08.2018
57 1234
16:54 31.08.2018
58 гост
17:00 31.08.2018
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Plameni
До коментар #14 от "ай че ооо":
Двигателя не е на Renault , а на Mercedes. Монтират го и на Infinity Q60, Mercedes C, E и CLS разхода е 5, 9/100км. и от 0/100км/ч. за 6 сек. Други също използват двулитрови мотори като: BMW 740Le, Audi Q7,A6,A7 ,Volvo XC90,S90, Jaguar XF ,F , Porsche 718 , Macan aмериканците също Cadillac CTS , GMC , BuickКоментиран от #63
02:17 01.09.2018
61 незнайко
До коментар #18 от "Акорд":
Акорд с 3 литра 6 цилиндъра какъм модел е ???Коментиран от #62
08:18 01.09.2018
62 незнайко
До коментар #61 от "незнайко":
Много стар 20 годишен и 200 к.с.08:21 01.09.2018
63 ФОРД
До коментар #60 от "Plameni":
На ес класата може да не е, но на А ,В ,С класите- всичкото мотор е Рено. Трудно за преглъщане от сектантите, но факт.Коментиран от #64
18:51 01.09.2018
64 Plameni
До коментар #63 от "ФОРД":
Mercedes използват малолитражни двигатели на Renault до 1,8 ,следователно не всички двигатели на Mercedes A,B,C клас са на алианса Renault -Nissan.01:09 02.09.2018
65 OPEL OPC
До коментар #15 от "Slavi":
С каква газова си?14:06 02.09.2018
66 Bat Sande
20:05 06.09.2018