ФАКТИ.БГ

2.0-литров двигател за S-Klasse

Публикувана: 30 Август, 2018 17:01
66 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 20686
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Нова модификация на Mercedes-Benz S-Klasse ще се оборудва с най-малкия двигател в историята на модела. Под предния капак на хибридната версия S 320 L ще работи 2.0-литров четирицилиндров битурбомотор.

Силовата установка на лимузината се състои от бензинов агрегат M274 с мощност 299 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм и стартер-генератор с 14 к.с. и 150 Нм, захранван от отделна 48-волтова инсталация, който подпомага ускорението и отговаря за гасенето и стартирането на двигателя с вътрешно горене по време на движение.

S 320 L ще замени досегашната хибридна версия на флагманския Benz, която се оборудваше с 3.0-литров V6 с два турбокомпресора и мощност 272 к.с. Първата страна, в която ще се предлага новата модификация с комбинирано задвижване, е Китай.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Гошо
1 Отговор
От Рени Талисман и Лагуна

Оценка:
-15 +52

Гошо
2 Отговор
Рено*

Оценка:
-9 +37

Va60
3 Отговор
Tака,така давайте до 0.800 куб и 15 турбини има време

Коментиран от #4


Оценка:
-9 +116

ПНСД
4 Отговор

До коментар #3 от "Va60":


Качи се и покарай някой двулитров двигател с 250-300 конски сили и тогава коментирай! Ако искаш да се върнем в началото на века - 20 литра, 200 конски сили?

Коментиран от #5, #15, #17


Оценка:
-62 +52

ценител
5 Отговор

До коментар #4 от "ПНСД":


Да де, много хубаво усещане. Докато не ти се наложи почнеш с обикалянето на сервизите. И в съседната тема за TSI двигателите един се изцепи как всички, дето го плюем, не сме се качвали да видим какъв кеф било карането. Да, де, хубаво е, докато работи. Никой не критикува динамичните характеристики, а това колко дълго (И безпроблемно) ще може да им се радва.

Коментиран от #11


Оценка:
-9 +67

tarikat
6 Отговор
кенеф- туй да не е пепси да е 2литра

Коментиран от #7, #59


Оценка:
-7 +82

гост
7 Отговор

До коментар #6 от "tarikat":


Мислиш ли, че шофьорите на с-класи знаят какво има под капака? Те чуват само шум и усещат вървенето. Колко литра и колко цилиндра ще го доставят това вървене им е все тая. Кой собственик на с класа си сменя свещите и маслото сам или пък да знае от къде се долива масло? Мерцедес експериментираха с А клас АМГ и там стигнаха до 380кс от два литра, та това значи, че всички двигатели с мощност до 400кс могат да ги заменят с двулитров.

Коментиран от #9, #46


Оценка:
-21 +21

ДАЛАС
8 Отговор
карайте си 3 литровите дизелаци и си мислете че харчат 5 на 100 и вдигат до 100 за 5 секунди а и плащайте ГО и данък колкото три ваши заплати

Коментиран от #10


Оценка:
-17 +25

ценител
9 Отговор

До коментар #7 от "гост":


И какво като не си ги сменят сами, нали като се прецака, няма да им е на разположение. А тези сложни и безумни двигатели почти няма механици, дето да могат адекватно да ги ремонтират.

Така че дори човек да не го бъркат парите, надеждността пак е проблем. Пък и защо слагат малки турбо двигателчета, като на богаташът наистина няма да му пука и за разхода на гориво? Всички знаем отговора - мафията в днешно време прави всичко, за да се разваля, а не за да са доволни клиентите, били те и милионери или даже милиардери (Е, друг е въпросът, че те могат и по поръчка да си вземат, но колко от тях са грамотни, че да го направят. Не, както се каза, на тях не им дреме какво е под капака....докато започне да издъхва).

Оценка:
-4 +19

ценител
10 Отговор

До коментар #8 от "ДАЛАС":


Не е важно колко гориво, а колко пари и време харчи двигателят. Та от тази гледна точка и TDI-то не е много по-добре. Атмосферен бензин е истината. Стига да не е малолитражка със 60 кончета, естествено.

Оценка:
-5 +27

онзи
11 Отговор

До коментар #5 от "ценител":


То пък нали сега не се ходи по сервизите!? Глупости говорите! Свиквайте с промените, защото те са бъдещето,пък вие може да си говорите и критикувате от тук до края на света!

Оценка:
-11 +14

kkk
12 Отговор
Хората не са го пуснали в продажба, а вече кусури му намерихте. Щом не ви кефи, не го приемайте, когато ви го подарят

Коментиран от #37


Оценка:
-7 +19

Ааа
13 Отговор
Като не ви харесва, не го купувайте просто?!?!

Оценка:
-3 +15

ай че ооо
14 Отговор
Мотора е Рено.И няма лошо в тва. Тука в тоя сайт ,много помия е излята срещу френските коли и по-спец. срещу Рено. Ма то тва си е нормално- българите в днешно време са едни мързеливи хейтъри.

Коментиран от #32, #60


Оценка:
-16 +18

Slavi
15 Отговор

До коментар #4 от "ПНСД":


Карам Ауди А8 4.2 300 коня 400 nm без турбина и не смятам, че динамиката е по-лоша.

Коментиран от #65


Оценка:
-9 +14

Bot
16 Отговор
Много ме кефи някои хора как са доволни и на малкото. Как откровено ги цакат и те пак доволни.
Тъжно е, че дори в Премиум сегмента започнаха да слагат двигатели от миксер.
Всяко нещо струва друго нещо както казва един герой.
Няма как обема да се намалява в пъти, мощността да се вдига, разхода да пада и издръжливостта да е същата. Не става. Всичко се прави криво-ляво да избута ЕВЕНТУАЛНО гаранцията и после можеш да си теглиш въжето.
Прочетете във форума на VW как Пасати за 80-100 лева чупят кутии след няма и 1000 км. Или тракат като трактор и в сервиза им обясняват, че това е нормално.
Но наистина нищо не можем да направим. Корпорациите диктуват правилата, всички произвеждат боклуци еднодневки и спасение няма.
Стоки - еднодневки, отношения - еднодневки, шепа хора притежават 90% от световното богатство, милиарди умират от глад.

Оценка:
-7 +49

Йосип Броз Тито
17 Отговор

До коментар #4 от "ПНСД":


Даунсайзингът намалява и животът на двигателите...
Двигателите с по-малка кубатура, имат и много по-малък ресурс от километри живот.
Всичко трябва да е съразмерно, спезиално за S-класата, 3-литровият шестак си е много по добър от 2-литровия...

Оценка:
-7 +29

Акорд
18 Отговор
Охооо ще има да яде прахта на 3 литровия V6 в моя Акорд ХАХАХА

Коментиран от #19, #61


Оценка:
-22 +9

CL500
19 Отговор

До коментар #18 от "Акорд":


Охоо, а ти отсега можеш да ядеш прахта на моя 5,5 литров V8-ак :-)

Оценка:
-19 +10

Адолф
20 Отговор
Следваща стъпка-предно предаване!

Оценка:
-5 +23

Акорд
21 Отговор
Що да не можеш. Да не те карат насила да купуваш ново при толкова много добри стари коли? А и не бих казал че автопроизводителите диктуват играта. По-скоро банките. Искат да прикрият действителния виновник за промените на климата, а именно китайските заводи и свръхпроизводството. Защо? Защото икономическия модел се разпада.

Оценка:
-3 +14

Пешо Келешо
22 Отговор
Да очакваме за напред S 200 NGT... със стоманени джанти и евентуално тасове.

Оценка:
-7 +14

Айде бе!
23 Отговор
Моля ви се било бъдещото на
тея моторчета за чистачки разровете се в миналото и се
га и то
гава са правили малолита
жки с много коне що ли не прокопсали ?!?!?

Оценка:
-4 +9

Гост
24 Отговор
Този модел се прави за фирмените нужди на компании...Какво толкова се коментира колко ще издържи този мотор....Компанията го купува,изплаща го след три години на колата и минава гаранцията и отива за рециклиране! После се взима нова и това е! Българинът иска вечна кола...за цял живот...ако може да не се чупи....най-добре! В 21 век сме! Всичко се прави за определен срок на употреба и след това се бракува!

Коментиран от #30


Оценка:
-11 +13

гнида
25 Отговор
Ел установката също е впечатляваща ! Направо кърти !

Оценка:
-0 +5

шоши
26 Отговор
Поредната кочина на мерцедес за хора с много пари

Оценка:
-4 +12

123.300д
27 Отговор
Никой да не ми хвали мерцедес повече...нагледал съм се на това как се возят върху пътна помощ...не ми хвалете прехвалените немски премиуми- по големи боклуци НЯМА

Коментиран от #29


Оценка:
-9 +14

123
28 Отговор
Добре де, форумните инженери, как си представяте че истинските инженери ще допуснат да направят някаква извънземна глупост? Двигател, като двигател! Мощността и момента са си там! Колко ще издържи ли? Ми, не знам, ама няма да е малко! Някой да е виждал дрифтираща такава, или летяща с 200 по магистралата? Защото аз не съм виждал! Стара, на 15 години, да, обаче нова, цъ!

Коментиран от #39


Оценка:
-9 +9

Иван
29 Отговор

До коментар #27 от "123.300д":


Трябва да си малоумен за да напишеш подобно нещо ....

Коментиран от #31


Оценка:
-8 +5

123.300д
30 Отговор

До коментар #24 от "Гост":


Нали се говори за икономии,за качество,сигурност, нали трябваше да се намали парниковия ефект от производствата...излиза че всичко си е лъжа измама и най вече алчност на прехвалените фирми....целта е да се унищожи всичко хубаво за да се купуват боклуците им....надеждните....при рециклирането се отделят много повече вредни вещества от колкото изпускат старите автомобили....

Оценка:
-4 +11

123.300д
31 Отговор

До коментар #29 от "Иван":


Ти си малоумния щото им се връзваш а аз това го гледам ежедневно в Германия.на моите очи ли да вярвам или на слаботоков като теб

Оценка:
-3 +4

СубаруЛеворгВарна
32 Отговор

До коментар #14 от "ай че ооо":


Абе дечурлига с велосипеди - кое Рено има двулитров мотор с 300 конски сили и 430 Нм налични още на 1800 об.??? И тази Ес 200 ще бъде комплектоване освен с двулитровия мотор с 300 конски сили и 430 Нм - 1800 об. с още и допълнителни 150 Нм. и 40 коня електродвигател - общо 340 коня и над 600 Нм.! -

Коментиран от #34


Оценка:
-7 +8

3мо
33 Отговор
Абе разбирачите Що като отидете за S Class не подминете в ценовата листа тоя с 2.0 а не си вземете по-големия?
Оставете не просветлените да си ги карат тея малките двигатели 😂😂

Оценка:
-0 +15

гост
34 Отговор

До коментар #32 от "СубаруЛеворгВарна":


Двулитров не знам, но Меган РС е 1.8 280кс.

Оценка:
-3 +4

Селянина с колелото
35 Отговор
Ауууууу Край....и тея умряха като фирма.

Оценка:
-3 +8

Кольо Камиона
36 Отговор
Сиромах човек и на половин пу,т.... се радва.

Оценка:
-1 +10

бобо
37 Отговор

До коментар #12 от "kkk":


Да бе , че да го подарят на тебе!

Оценка:
-2 +0

пепи
38 Отговор
аве къде бе

Оценка:
-1 +0

Акорд
39 Отговор

До коментар #28 от "123":


По аутобана ги има, има. Лично съм ги виждал как профучават край нас, все едно сме спрели, а ние пердашим със 150. Идват тук на 2 млн км, превъртени на 180 хил с лаптопа

Оценка:
-1 +7

ПЕРНИШКИ ГОУФ
40 Отговор
ОТ ДОГОДИНА, ЕС КЛАСИТЕ - ОТ ПЛАСТМАСА.

Оценка:
-4 +3

Гост
41 Отговор
Друго си е Бавареца 6.6 V12

Оценка:
-6 +3

Автомонтьор
42 Отговор
Мерцедес-Рено-Дачия.

Оценка:
-3 +6

бмв
43 Отговор
По добре рено.Същата кола за по-малко пари.Те дори повечето хора няма да могат да открият разлика.А колкото до колегата CL500 ме съмнява силно , че мерцедес ще изпревари хонда.

Коментиран от #47


Оценка:
-7 +6

Кой Какво управлява
44 Отговор
Ха сега момчета и момичета напишете кой какви колички управлява и коя година са произведени. Лично аз Фиат Добло 1,6 multijet 105kс 2016г, И мерцедес С180 компресор 1597см3 156кс 2010г. И да намираме забележки тогава на S класа 2019г

Коментиран от #51


Оценка:
-4 +5

Vuicho Vanio
45 Отговор
Е не се косете пак ще си има и 3.0 и 5.0 та и АМГ. Хората експериментират няма лошо в това, но да си купиш кола за 100к$ с двойка бензин ми звучи супер смешно. Па ако ще и 500 к.с. да е , тоя кораб си иска въртящ момент за да върви плавно. А кутията сигурно е 10 степенен автомат.

Оценка:
-2 +1

Гецата
46 Отговор

До коментар #7 от "гост":


От години карам S-класи(три броя) и то само АМГ.Много добре знам какво има под капака,а и не само там.Не всички собственици на този модел са кухи бездарни лейки и не знаят как и къде се сипва течност за чистачки😉

Оценка:
-1 +8

Plameni
47 Отговор

До коментар #43 от "бмв":


Не мога да повярвам на коментара , че трудно откриваш разлика между Renault и Mercedes S klasse .А колкото до съмнението ти Mercedes CL 500 ускорява от 0 до 100км/ч.за 4,9 с. или 5,4 с. (зависи от модела ),а Honda Accord 3.0 v6 за 7,3-8,5 с. За максималната скорост също недей да се съмняваш ,на Mercedes CL e по-висока. Относно статията това е автомобил главно за Китай с намален обем на двигателя заради търсенето на пазара на автомобили с малък обем на двигателя и заради данъчни и екологични облекчения. Имаш избор между 2.0 , 3.0 , 4.0 , 6.0 литра обем на двигателя. На когото 300 кс.са му малко може да си вземе S klasse с над 600 кс.

Оценка:
-1 +5

Babati
48 Отговор
Абе формула1 данеби Моторът да е по-голям пишете само глупости тук. Българинът е голям философ винаги Затова държавата ни е на това дередже. Хората на запад си купуват нова кола и докато е в гаранция не ги интересува дали се чупи или не. Обаче Бай Ганьо Мисли как ще я вземе след 20 години и после що се чупила

Оценка:
-2 +6

джaнет джaнет лaжa
49 Отговор
Кaто зaклет фен и собственик нa S клaсa товa е срaм.

Оценка:
-4 +0

НБББ
50 Отговор
Не става , на това голямо купе трябва поне 3 литра двигател. Форсиран двулитров ще се износи твърде бързо.

Коментиран от #52


Оценка:
-1 +3

Лото
51 Отговор

До коментар #44 от "Кой Какво управлява":


Карам opel кадет 1990 година, бензин. Много съм доволен, качваш се и караш.

Оценка:
-3 +5

Марони
52 Отговор

До коментар #50 от "НБББ":


Живеем в ерата на еднодневките!Намаляващите ресурси го изискват,за да се "върти колелото" на индустрията.

Оценка:
-0 +4

Бачо Киро
53 Отговор
Стига се пънахте по коментарите. Почти никой няма да си купи този мъртвец. Колата не е евтина и предпочитащите я не се хвърлят нито на предния хибрид, нито ще полудеят по този.

Коментиран от #55


Оценка:
-2 +2

Ясно
54 Отговор
Само чЕкам нЕкоя безсмислена "новина", па почнем да четем коментарите. Стане ми тежко, заболи ме главата, свие ми се сърцето и се обезверя. Чудя се защо го правя, а не съм мазохист...

Оценка:
-1 +1

гост
55 Отговор

До коментар #53 от "Бачо Киро":


Ти можеш да го купиш ,починалия!!!!!!

Оценка:
-0 +0

koko
56 Отговор
Няма нищо лошо в малките двигатели, моята кола е с двулитров дизел и TwinPower Turbo - 204 к.с. има и xDrive и върви супер, а още по новите вадят и повече мощност.

Оценка:
-1 +2

1234
57 Отговор
Идеята вече става прекалено явна. Мерцедеса на страта цена но по ниско качество, с двигател който след гаранцията кучета го яли. Така правеха китайците ама преди 10 г. Двулитров с турбо 300 кс живота му 200 хил макс, на кола 2т. Ако е на кола 1300 кг е друго

Оценка:
-0 +2

гост
58 Отговор
Рено нямат такъв двигател. МБ и АМГ от много години разработват този двигател.

Оценка:
-0 +2

59
Този коментар е премахнат от модератор
Plameni
60 Отговор

До коментар #14 от "ай че ооо":


Двигателя не е на Renault , а на Mercedes. Монтират го и на Infinity Q60, Mercedes C, E и CLS разхода е 5, 9/100км. и от 0/100км/ч. за 6 сек. Други също използват двулитрови мотори като: BMW 740Le, Audi Q7,A6,A7 ,Volvo XC90,S90, Jaguar XF ,F , Porsche 718 , Macan aмериканците също Cadillac CTS , GMC , Buick

Коментиран от #63


Оценка:
-0 +0

незнайко
61 Отговор

До коментар #18 от "Акорд":


Акорд с 3 литра 6 цилиндъра какъм модел е ???

Коментиран от #62


Оценка:
-0 +0

незнайко
62 Отговор

До коментар #61 от "незнайко":


Много стар 20 годишен и 200 к.с.

Оценка:
-0 +0

ФОРД
63 Отговор

До коментар #60 от "Plameni":


На ес класата може да не е, но на А ,В ,С класите- всичкото мотор е Рено. Трудно за преглъщане от сектантите, но факт.

Коментиран от #64


Оценка:
-0 +0

Plameni
64 Отговор

До коментар #63 от "ФОРД":


Mercedes използват малолитражни двигатели на Renault до 1,8 ,следователно не всички двигатели на Mercedes A,B,C клас са на алианса Renault -Nissan.

Оценка:
-0 +0

OPEL OPC
65 Отговор

До коментар #15 от "Slavi":


С каква газова си?

Оценка:
-0 +0

Bat Sande
66 Отговор
...ще има и фабрични газови и метанови уредби като опция! :-)))

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Радан Кънев:
Лидерът на ДСБ Радан Кънев коментира пред Нова телевизия отношенията с ГЕРБ
„Истинската двуглава ламя в българската политика е ГЕРБ, а не ДСБ”."

Още бисери