Новини

Малка G-Klasse от Hyundai

Публикувана: 9 Септември, 2018 12:45
18 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 8715
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Hyundai подготвя нов кросоувър с ръбест дизайн на базата на Accent. Styx ще бъде позициониран под Creta в гамата на корейския производител и ще бъде доста евтин, а дизайнът му ще напомня прототипа Carlino, показан на салона в Делхи преди две години.

Новото субкомпактно кросоувърче ще бъде дълго около 4 метра и ще се оборудва с 1.0-литров турбомотор с мощност 100-120 к.с. и 1.4-литров дизел с 90 коня. И двата мотора ще се съчетават с шестстепенна механична скоростна кутия или роботизирана трансмисия със седем предавки. Двойно предаване изобщо няма да се предлага.

Hyundai вече приключва тестовете на новия модел. Серийното производство на Styx трябва да започне до края на годината, а продажбите стартират в началото на 2019-а.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Гошо
1 Отговор
Само една е G-класата и тя е на базата на руската УАЗ

Коментиран от #6, #13


Оценка:
-13 +17

kuku
2 Отговор
И на кой гений му хрумна да сравни G-класа, един от най-проходимите джипове с тази количка без двойно предаване ??!!

Оценка:
-9 +33

бай онзи
3 Отговор
айде спрете да викате на всяко малко по-кубчесто нещо G-клас а? Смешно е

Оценка:
-7 +26

цистит
4 Отговор
свежо изглежда ако не си снобар за емблеми

Оценка:
-6 +11

Ауто мотор енд спорт
5 Отговор
Това е квадратен леген с вграден миксер не е G класа !

Оценка:
-4 +14

КОЛПОИ
6 Отговор

До коментар #1 от "Гошо":


От русия освен алкохолици друго не е излязло. Да сравняваш уаз с г класа е нелепо.

Коментиран от #9


Оценка:
-9 +15

oKi90
7 Отговор
По-скоро прилича на FJ Cruiser на Тойота.

Оценка:
-1 +6

Random
8 Отговор
Корейски боклук. Както не могат електроника да правят, така и коли не могат. И двете са откраднали от японците.

Коментиран от #10


Оценка:
-19 +5

Random
9 Отговор

До коментар #6 от "КОЛПОИ":


Хахахаха, много си оригинален...

Коментиран от #11


Оценка:
-5 +4

Марио
10 Отговор

До коментар #8 от "Random":


И колко корейски коли си шофирал поне.Хюндай правят едни от най-здравите и надеждни двигатели.Това е неоспорим факт и никой не може да промени това,каквото и да говори.

Коментиран от #12


Оценка:
-4 +12

dsada
11 Отговор

До коментар #9 от "Random":


Ти па не си.

Оценка:
-2 +1

Random
12 Отговор

До коментар #10 от "Марио":


Е как иначе като до скоро ползваха на Мицубиши двигателите.

Коментиран от #14


Оценка:
-3 +1

Бесен Язовец
13 Отговор

До коментар #1 от "Гошо":


Само един е УАЗ-а и той е само едно жалко копие на Jeep !

Коментиран от #16


Оценка:
-4 +4

Марио
14 Отговор

До коментар #12 от "Random":


До скоро.Корко до скоро имах предвид.Преди 20 години,наистина не бяха добре,го и японците тогава не бяха добре.За сега моторите на хюндай са е7ни от най-здравите.Давам за сравнение BMW,защото ти явно си от тези които само немско искат.При бмв се трошат дълбини глупости.Отивам при дилъра им и ми казват то на 15 хиляди ичможе да не сменяме масло а двигател.Така, че опровергае ме, за да видим кой е прав.Изобщо имал ли си досег да такава кола??

Коментиран от #15


Оценка:
-2 +2

Марио
15 Отговор

До коментар #14 от "Марио":


Имах предвид турбини не дълбини телефона си го поправя.ИЗВИНЯВАМ СЕ!!!

Оценка:
-0 +2

16
Този коментар е премахнат от модератор
Morgoth
17 Отговор
Нито конете, нито проходимостта, нито грозотата на G-класата, така че не може да става дума за сравнение. Този автомоби се цели в съвсем друга категория клиенти.

Оценка:
-0 +3

Хюндай е за жендъри
18 Отговор
Тенджара и то от грозните :)

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Джо Байдън
Настоящият вицепрезидент на САЩ Джо Байдън не изключва възможността да се кандидатира за президент през 2020 година
Четири години са много време в американската политика. Аз обаче съм тук - няма да ходя никъде"

Още бисери