ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
a davat li abonament za continental posle s otstupka, 4e tva ne6to osven da varti gumi na edno mqsto i na vseki zavoi i trugvane drugo ne vijdam kakvo moje da pravi. 63AMG/// turka gumi za 2 dni s karane do magazina a tova prosto triabva v bagagenika da ima6 edin komplekt s djanti postoianno. 3.5 V6 272hp e pre pre dostata4no za tova kupe
До "Никито" Тунинговането може само да дооформи визията на една кола, но в никакъв случай не може да я направи кой-знае колко по-добра от марката й. Това е нещо като грима на жените - грозницата си е грозница, а готиното гадже си е върховно "cool" и без да се гримира!!!
Не е лошо да не приемаш малоумните телевизионни фойерверки, наречени "тестове", на Топ Гиър, като референция за колко време "трие гумите" една кола. Особено лафовете на Джеръми. Всички знаят, че той обожава Мерцедес и определено се шегува. Иначе то беше едно дрифтене за кеф с С63 AMG Black Series, едно чудо...мани, мани. Кой нормален, би карал така една кола, па била и супер спортна, освен на писта. А-а, между другото след "дрифтенето" за оформяне на пушеци, всъщност я покараха, както трябва и взеха че победиха едно Maserati Granturismo, което уж трябваше да е по-добрата спортна кола. А за тази разработка на Брабус - браво! За пръв път от последните няколко години, всъщност ми харесва как са направили тунинга. Дизайна и интериора на колата стои стилно и обрано, и в същото време заплашително и зло. Това съчетание им убягваше последните години. А иначе двигателите умеят да ги развъртат. Тази комбинация на снимките тук определено ми хареса.
Дори и децата знаят, че спортните коли са максимално ниски и широки. Само немците за 130 години не можаха да го разберат. В резултат виждаме "джипове", комбита, седани и купета със свръх мощни мотори, които имат съмнително високи показатели. Ако бяха толкова добри би трябвало да няма автомобилно състезание което да им се опре.
Каква е идеята на този автомобил не мога да разбера при условие, че цената му е умопомрачаващо висока?
За тези пари си вземаш Ферари, Ламбо или някой друг супер кар, който ще бъде не само по-бърз, но и по-имиджов. Да, някой който не знае и се чуди за какво да си похарчи парите би го взел, но никой разумен човек не би направил подобна глупост.
Един ГТ–Р примерно ще и прави ластици на тази ц-класа. Направо ще се подиграва където я хване и струва „само“ 350 000 евро по-малко.
Та някой ако има идея за какво служат тези автомобили, освен да красят някой гараж нека сподели!
Американските тунинг маниаци, направиха камион, който да развива скорост от 601.6 Km/h !!! Брабус какво чакат, а не се захващат с актросите на мерцедес???
Глупчо , преди да поспориш вземи се начети малко ! Писна ми от такива комплексирани фенове на мерцедес. Да , това е добра машина , но съществуват и други тунинг компании , които правят и по- добри доработки... Аз лично не съм голям запалянко на тема бмв , но точно за тях мога да ти спомена няколко доработки от които ще ти се пр*с**е . И точно пък споменатото от теб бмв м6 каква доработка има от G-Power .... Нисан ГТР и той пък какви доработки си има ... и само не ми казвай, че си си помислил че това е стоков мерцедес , защото няма да мога да се смея с дни.
Ами виж и прочети малко , не искам да пускам линкове поради правилата на разни сайтове. И когато прочетеш си направи повторно мнение за първия ти пост. Съгласен съм , че това е добра машина , но съществуват и по - добри ... и не говорим за някакви индивидуални доработки , а за реално серийно производство. И да , модификациите на г-пауър и тези на нисан си прекрачват прага от 360-370 км , ако се разровиш ще разбереш защо. И приятен ден на всички от мен
BMW G power си ги стига без проблем, гледал съм клипче по-предаването GRIP, но този мерцедес изглежда по-дбре, много добре са се справили с дизайна, както винаги от Брабус!
прав си малко е скъпичка,но хубавите неща винаги са скъпи.чудно ми е защо брабус не направят някоя кола 900-1000 коня а от 100 години седят на тези 800 коня
Все пак това е Мерцедес - гаранция за качество, здравина и лукс, и на вид много повече прилича на луксозна кола, която грабва окото. Ферарито няма същия ефект спрямо мен - прилича на космически кораб и някакви аеродинамични отвори за незнам си какво. Тоя Мерцедес няма такива пък си вдига 370 :Д Просто БМВ, Мерцедес и примерно Бентли са ненадминати в лукса и изящния вид.
Каква е идеята на този автомобил не мога да разбера при условие, че цената му е умопомрачаващо висока?
За тези пари си вземаш Ферари, Ламбо или някой друг супер кар, който ще бъде не само по-бърз, но и по-имиджов. Да, някой който не знае и се чуди за какво да си похарчи парите би го взел, но никой разумен човек не би направил подобна глупост.
Един ГТ–Р примерно ще и прави ластици на тази ц-класа. Направо ще се подиграва където я хване и струва „само“ 350 000 евро по-малко.
Та някой ако има идея за какво служат тези автомобили, освен да красят някой гараж нека сподели!
Ти НЕ САМО ЧЕ НЕ РАЗБИРАШ ОТ АВТОМОБИЛИ, А СИ МИСЛИШ ЧЕ ТОЯ НИСАН Е НЕПОБЕДИМ? ТИ ДА НЕ СИ ЛУТТТ? Това е автомобил за хора с вкус, за хора които обичат бързите и мощните автмобили. Няма ферари, което да вдига 370км/ч и да има такова ускорение (като изключим Енцо, но и за него не съм сигурен че достига тази скорост, мисля беше 360!)
Единственото Ламбо, което може да го му бъде конкуренция е Авентадора.
@29 А ти да не си ТЪБББ?? Как въобще можеш да си помислиш да сравняваш тази тухла, мязаща на квартален тунингован опел с расови автомобили като ферари и ламборгини!?!?!
Дори и децата знаят, че спортните коли са максимално ниски и широки. Само немците за 130 години не можаха да го разберат. В резултат виждаме "джипове", комбита, седани и купета със свръх мощни мотори, които имат съмнително високи показатели. Ако бяха толкова добри би трябвало да няма автомобилно състезание което да им се опре.
Моля, журналистите на ФАКТИ, да дават информация и за други тунинг разработки на други фирми. Като давате само преработени автомобили от немски марки децата тук си мислят, че само те ги правят. Възпитавате лош чалга вкус в подрастващите!!!
къде сръвнявате някав си нисан с мерцедес.който и да питате ще избере мерцедес пред нисан.затова цената на брабуса е 10 пъти по висока от на нисана защото е мерцедес и е мн по як от нисана и почти двойно по мощен
Всеки си има различни предпочитания кво се дъвчете не мога да разбера.. ?! Когато си купите Ниссан ГТР или такъв Мерцедес тогава спорете сега просто няма смисъл ... нито сте карали такива коли нито нищо празни приказки... Не съм почитател на Мерцедес но ви гарантирам,че ако седна в този звяр ще ви счупя вратовете от гледане.
Абе разбирачите, и това ли не ви харесва, и това ли е калпаво.
Егати измекярските мизерници се навъдихте в тая нещастна държава. Аре палете си л.й...ите Нисани и разни други тоалетни и бягайте да се преструвате на тарикати по родните си села.
п.п. Само тези които има по-хубава кола от тази може да си позволи да намира кусури, вашите за по 6-7000лв. не са.
@34 Има една малка подробност!! В реалния живот колите не се избират,а се купуват с истински пари!!! До края на живота ти,няма да пипнеш толкова много пари,дори и в банка да работиш. За мен колата е безумно скъпа и не заслужава парите които й искат. Не става дума за Нисан,а за безброй други марки и модели,които са за предпочитане на тази цена!!
абе келеши вие знаете ли коя марка да избирате когато ми са качите в ферари или ламборгини тогава говорете това е класика не разбирате от коли а ти с този нисан млакни щото си смешен направо кат си купите ферари или там квот е тас италянска ч....я тогава говорете това е на 20 пати по достъпна цена и си е класика стегаите се и не говорете простотии мерцедеса си е мерцедес кои кво иска да ти говори. Всеки си има вкус ма ти с този нисан бъркащ на хората в мозъците вече.....!!!
Много добре изглежда ако имам възможност бих я пробвал ама не в Бг там е наказание да караш такъв автомобил както за водача така и за самия автомобил.Предполагам,че ще оправдае конете под капака все пак е мерцедес и то не какъв да е говорим за BRABUS тествал съм Smart tunig by Brabus и останах очарован от кубчето.
Абе предната броня да не е от друг автомобил? И защо за тези пари предлагат това старо и грозно купе? Няма ли истински спортни автомобили, че тръгнаха да продават някакви си доработвани стари мерцедеси???
Моля, журналистите на ФАКТИ, да дават информация и за други тунинг разработки на други фирми. Като давате само преработени автомобили от немски марки децата тук си мислят, че само те ги правят. Възпитавате лош чалга вкус в подрастващите!!!
Дори и децата знаят, че спортните коли са максимално ниски и широки. Само немците за 130 години не можаха да го разберат. В резултат виждаме "джипове", комбита, седани и купета със свръх мощни мотори, които имат съмнително високи показатели. Ако бяха толкова добри би трябвало да няма автомобилно състезание което да им се опре.
http://www.youtube.com/watch?v=BFtFptt5wlA Брабус ХАХАХАХАХАХАА ...абе не мога да намеря клип в който брабус да показва да победи някакво превозно средство!
Ей големи разбирачи,конструктори и механици се навъдихте тука ЕДНА кола няма която да ви хареса чета всякакви коментари коя била хубава коя лоша,коя хубава коя грозна АЛОООУ хора осъзнайте се производителите ги боли Х.. за вашите смешни коментари и изказвания.Всяка марка модел си има ТАРГЕТ ГРУПА и щом са го направили значи има защо (в това число е и "прословутия" гтр който си таргет група-недоказани рейсъри).Един съвет от мен погледнете си колите които карате и после погледнете това което произвеждат и карат хора в нормалните страни позамислете се малко и тогава давайте "компетентни" коментари
Пожелавам го на всеки с предпочитанията на НАДЕЖНОСТ, ИМИДЖ, ТРАДИЦИИ и НЕМСКО КАЧЕСТВО
@ 5 Бат Ицо - много точно казано
@7 и @24 Вие къде прочетохте за лукс и екстри бе хора : цитат - кожа, червени конци и ДЕКОРАЦИЯ на въглеродни нишки?
@ML320CDI това с търкането на гумите няма да ти е голям проблем ако първо си продадеш наследствената гарсониера в Люлин и си платиш всички налози и застраховки за година ...- ама за следващата???
Дори всички тука да се съберете заедно пак няма да можете да си купите тази кола. ЕТО ТОВА Е НАЙ-ЖАЛКОТО а не това ,че е грозна, бавна и не знам там още какви простотии бяхте се опитали да напишете.
АКО СЪМ ВИ РОДИТЕЛ ЩЕ СЕ СКЪСАМ ОТ РЕВ КАТО ВИ ГЛЕДАМ КОЛКО СТЕ НЕГРАМОТНИ. Но понеже не съм и ме боли .. я за вас.
За пореден път се убеждавам че тук е пълно със автомобилни "експерти", "производители" и "състезатели"... А този Нисан не го слагайте до коли като Астън Мартин, Ламборгини, Ферари, Мерцедес... А относно изпълнението на Брабус няма какво да се добави... Искам да чуя от вас драги "разбирачи" коя е перфектната кола и защо?...
За кого е тази кола?
1.Не става за семейна
2.Не става за ходене на работа
3.За море-горе-долу
4.За зимата -в никакъв случай-опастност за живота!
5. За впечатляване-на посетителите на дискотеки и кафенета-да
Става ли за желан подарък-при поето задължение да се плащат само бензин и застраховки?
@68 Ние не я слагаме
те ония дето искат да проверят колите им дали вървят се редят до нея то и заради това нисановците извадиха и много по-слабия нисан JUKE-R та белким вземат и придобият малко самочувствие немските производители.
Иначе да незнам защо въпросния JUKE не го тестваха с БМВ- Х3, АУДИ- Q3 и тем подобни мършляци
@81
Ако не си забелязал НЕВЕРОЯТНАТА СТАБИЛНОСТ на пътя дори и с МНОГО ВИСОКА СКОРОСТ . Хората които карат ГТ-Р се гордеят с кола която е абсолютната сигурност на пътя. Казват, че само шофьора определя с каква скорост да вземе завоя.
@87 Сото ще те помоля да не си кореспондираш с мен
щото ще ме види някой познат и ще ми падне реномето - така да се каже
Аз вече не ти чета коментарите
ще съм ти благодарен ако направиш същото.
@86 Има една съществена разлика между нисан ГТР и това скъпо недоразумение тук. Нисана е създаден с идеята да бъде спортен автомобил, докато брабуса е доработван шосеен автомобил. Старият ГТР скайлайн, редовно беше напомпван до над 1000- 1200 к.с., така, че брабуса с тези жалки 800к.с. според мен няма как да се мери с нисана.
@90 znaesh li kakva e razlikata bejdu dvata avtomobila koito si spomenal,che ednoto e mercedes benz simvol na zdravina,lux.a vtoroto e prosto edno jalko podobie na avtomobil koeto na nishto ne prilicha.
@90 Стефчо аз не се имам за умен. Даже мама казва, че съм малко глупав. Обаче когато чета писанията ти самочувствието ми пораства.
Та аз съм уникум в сравнение с теб. Пиши по-често, имам нужда.
do 90 ne razbirash ot avtomobili za tova po dobre prestani dase izlagash.temata e za avtomobil koito niama analog.smeshniat nissan ne e marka koiato da si zaslujava pisaneto.vreme e da zamalchish pred faktite.
Стига с това МБ е колата.Ами и така да е,Ц-клас Брабус НЕ е колата на МБ за 450К евро!!! Един СЛС "черна серия" е много по-внушителен и по-евтин. 458 Италия,Авентадор,Порше ГТ2,СЛР,СЛ65АМГ,СЛС55АМГ,................ всички по-евтини и по-красиви!!!
@86 Като гледам навсякъде е пълно с тези gtr-и и чак не може да се размине човек от тях ;dd... Тоя мохабет с "абсолютната сигурност" къде го чу? ;dd Нисан-а е създаден именно заради такива като теб - мишки,но със самочувствие... И все още чакам отговор на въпроса ми драги потребители - Коя е перфектната кола за вас? Защо?
@100 Тони, майка ти е права, но не е съвсем искрена с теб. Но все пак ти е майка, и е разбираемо, че спестява истината за драматично ниското интелектуално ниво на лумпенизираното си отроче.
Шегуваш ли се нали видя съвсем обикновено стоково Ферари458 Italia с 570 к.с. какво прави с напомпаното Audi RS6 Evotech със 750 коня!??!? Подиграва се с стероидените му мускули. Същото ще се случи и с това недоразумение тук.... Класацията която си дал е за нетунговани автомобили.
@119 Ти откъде взимаш мозък на заем? Нещо май те прекарват с качеството... ;D Сравняваш спортна кола със седан, само за да излезеш прав... Еее жалка картинка...
@123 Абе пич, аз ли сравнявам тези префорсирани купета и седани със стокови спортни коли. Я прочети всички коментари и си направи изводи... а шегата ти е плоска, надявам се, че си невръстен хлапак и още не си се развил напълно.
@124 youtube.com/watch?v=N3iwBtgA90A Ако говорим за този клип , не ми става ясно къде ферарито се подиграва с аудито , и нали знаеш с колко кила аудито е над ферарито.
@125 няма значение кой е клипа, имаше някакви тук преди седмица. Въпроса е, че тези коли като това нещо отгоре за мен са безсмислени.... Колкото и да се мъчат да ги раздуват, пак не могат да се сравняват дори с най- най- обикновена заводска шосейна спортна кола по критериите ускорение, еластичност, стабилност и пътно поведение. Ако погледнем от страна на комфорта, какъвто се предполага от кола с подобен силует, тази кола не може да се сравнява с една най- обикновена А6-ца. Това Audi RS6 Evotech вози твърдо и бучи като реактивен самолет. Забрави да може да се използва, като лимузина за комфортно возене.Обясни ми каква е идеята на това нещо противоречащо на законите на физиката и здравия разум. Не разбраха ли тези шваби, че джиповете, комбитата и седаните са измислени от умни хора с точно определени цели и идеи, а не за да им се монтират двигатели с по 800 коня и да се търси постигането им на висока скорост и най вече на цена!?
Кво толкоз спорите бе-Щом Мерцедес са преценили че им трябва такава мощност значи е наложително и задължително.Мерцедес е законодател в автомобилостроенето-БМВ-се мъчи да оспори това,понякога с успех,особено при дизелите но това едва ли помага..но все пак..Мерцедес е номер 1,но аз залагам на БМВ5.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 nikito_blend
10:05 05.03.2012
2 име
10:19 05.03.2012
3 ahaha
10:24 05.03.2012
4 Клаус Лешке
10:25 05.03.2012
5 бат' Ицо
10:25 05.03.2012
6 AOLIOF
Коментиран от #10
10:29 05.03.2012
7 optimista
10:43 05.03.2012
8 Боб
10:55 05.03.2012
9 ВИП АМГ
10:56 05.03.2012
10 ВИП АМГ
До коментар #6 от "AOLIOF":
@6 ne pishi gluposti.10:56 05.03.2012
11 Клаус Лешке
http://www.youtube.com/watch?v=tpkh4y0JVY4&feature=related
11:08 05.03.2012
12 Клаус Лешке
11:20 05.03.2012
13 AOLIOF
11:29 05.03.2012
14 аз
За тези пари си вземаш Ферари, Ламбо или някой друг супер кар, който ще бъде не само по-бърз, но и по-имиджов. Да, някой който не знае и се чуди за какво да си похарчи парите би го взел, но никой разумен човек не би направил подобна глупост.
Един ГТ–Р примерно ще и прави ластици на тази ц-класа. Направо ще се подиграва където я хване и струва „само“ 350 000 евро по-малко.
Та някой ако има идея за какво служат тези автомобили, освен да красят някой гараж нека сподели!
11:30 05.03.2012
15 AOLIOF
11:45 05.03.2012
16 ML 320 CDI
11:49 05.03.2012
17 до мл320 cdi
Коментиран от #78
11:57 05.03.2012
18 ML 320 CDI
12:01 05.03.2012
19 рр
12:12 05.03.2012
20 Wow
12:14 05.03.2012
21 ML 320 CDI
12:23 05.03.2012
22 Костадин
12:24 05.03.2012
23 ML 320 CDI
12:30 05.03.2012
24 момо
12:41 05.03.2012
25 той
За тези пари си вземаш Ферари, Ламбо или някой друг супер кар, който ще бъде не само по-бърз, но и по-имиджов. Да, някой който не знае и се чуди за какво да си похарчи парите би го взел, но никой разумен човек не би направил подобна глупост.
Един ГТ–Р примерно ще и прави ластици на тази ц-класа. Направо ще се подиграва където я хване и струва „само“ 350 000 евро по-малко.
Та някой ако има идея за какво служат тези автомобили, освен да красят някой гараж нека сподели!
13:13 05.03.2012
26 Николай Даскалов
Коментиран от #27
13:25 05.03.2012
27 Петър Сидеров
До коментар #26 от "Николай Даскалов":
@26 Конете не са най-важни . Ако не се лъжа гледахме ауди 600 коня как беше издухано от ферари 400 .13:38 05.03.2012
28 Кунев
13:55 05.03.2012
29 BRABUS FEN
Единственото Ламбо, което може да го му бъде конкуренция е Авентадора.
14:07 05.03.2012
30 AOLIOF
14:34 05.03.2012
31 AOLIOF
14:43 05.03.2012
32 Клаус Лешке
14:48 05.03.2012
33 милев
14:50 05.03.2012
34 ML 320 CDI
Коментиран от #47
15:09 05.03.2012
35 Коко Мартинов
15:24 05.03.2012
36 ML 320 CDI
15:27 05.03.2012
37 лиси
ето ви видео в което наказват нисана ама много жестоко все едно е спрел нисана
16:36 05.03.2012
38 Мартин Алърков
16:57 05.03.2012
39 aha
17:10 05.03.2012
40 иванчо
17:15 05.03.2012
41 ML63
Коментиран от #42
17:30 05.03.2012
42 иванчо
До коментар #41 от "ML63":
@41 Ако видиш какво карам ченето ти ще падне!17:32 05.03.2012
43 Mercedes-Benz
17:33 05.03.2012
44 TEXAS-BMW
Егати измекярските мизерници се навъдихте в тая нещастна държава. Аре палете си л.й...ите Нисани и разни други тоалетни и бягайте да се преструвате на тарикати по родните си села.
п.п. Само тези които има по-хубава кола от тази може да си позволи да намира кусури, вашите за по 6-7000лв. не са.
Коментиран от #45
17:51 05.03.2012
45 фпфп
До коментар #44 от "TEXAS-BMW":
@44 Това не е калпаво а чист боклук17:57 05.03.2012
46 вейрон
17:59 05.03.2012
47 Maurice
До коментар #34 от "ML 320 CDI":
@34 Има една малка подробност!! В реалния живот колите не се избират,а се купуват с истински пари!!! До края на живота ти,няма да пипнеш толкова много пари,дори и в банка да работиш. За мен колата е безумно скъпа и не заслужава парите които й искат. Не става дума за Нисан,а за безброй други марки и модели,които са за предпочитане на тази цена!!18:02 05.03.2012
48 ML 320 CDI
18:09 05.03.2012
49 баткоти
18:15 05.03.2012
50 ML 320 CDI
18:35 05.03.2012
51 Тест Пилот
18:38 05.03.2012
52 Клаус Лешке
18:53 05.03.2012
53 Клаус Лешке
18:54 05.03.2012
54 Клаус Лешке
18:55 05.03.2012
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 toni storaro
18:58 05.03.2012
57 Клаус Лешке
Коментиран от #63
19:01 05.03.2012
58 Клаус Лешке
19:03 05.03.2012
59 Клаус Лешке
Коментиран от #62, #64
19:04 05.03.2012
60 Иван Димитров
19:08 05.03.2012
61 МММ
@ 5 Бат Ицо - много точно казано
@7 и @24 Вие къде прочетохте за лукс и екстри бе хора : цитат - кожа, червени конци и ДЕКОРАЦИЯ на въглеродни нишки?
@ML320CDI това с търкането на гумите няма да ти е голям проблем ако първо си продадеш наследствената гарсониера в Люлин и си платиш всички налози и застраховки за година ...- ама за следващата???
19:12 05.03.2012
62 Иван Димитров
До коментар #59 от "Клаус Лешке":
@59 Разбирач нито една от 2-те коли не е Брабус ясен си ми колко ги чуваш нещата прочел Брабус и пуснал ли19:12 05.03.2012
63 МММ
До коментар #57 от "Клаус Лешке":
@57 Направо ги заби Стефчо19:32 05.03.2012
64 Mercedes-Benz
До коментар #59 от "Клаус Лешке":
@59 Откога фенове на трабант,започнаха да разбират от автомобили?19:41 05.03.2012
65 Иван Костов
АКО СЪМ ВИ РОДИТЕЛ ЩЕ СЕ СКЪСАМ ОТ РЕВ КАТО ВИ ГЛЕДАМ КОЛКО СТЕ НЕГРАМОТНИ. Но понеже не съм и ме боли .. я за вас.
20:00 05.03.2012
66 VVV
20:03 05.03.2012
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Evolution
Коментиран от #76
20:16 05.03.2012
69 ivo
20:18 05.03.2012
70 Хъх
На 1-вата дупка в лявата лента и направо в сервиза на Бенц.
20:21 05.03.2012
71 Ценител
1.Не става за семейна
2.Не става за ходене на работа
3.За море-горе-долу
4.За зимата -в никакъв случай-опастност за живота!
5. За впечатляване-на посетителите на дискотеки и кафенета-да
Става ли за желан подарък-при поето задължение да се плащат само бензин и застраховки?
Коментиран от #77
20:23 05.03.2012
72 ML 320 CDI
20:23 05.03.2012
73 Хъх
Моето S40 1.9T 200Hp не съм му правил ремонт от 5-6 години. преди 2 дена от Мото Пфое гледаха като извънземни.
20:23 05.03.2012
74 Meжик
20:28 05.03.2012
75 ML 320 CDI
20:30 05.03.2012
76 МММ
До коментар #68 от "Evolution":
@68 Ние не я слагамете ония дето искат да проверят колите им дали вървят се редят до нея то и заради това нисановците извадиха и много по-слабия нисан JUKE-R та белким вземат и придобият малко самочувствие немските производители.
Иначе да незнам защо въпросния JUKE не го тестваха с БМВ- Х3, АУДИ- Q3 и тем подобни мършляци
Коментиран от #81
20:32 05.03.2012
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 ВИП АМГ
До коментар #17 от "до мл320 cdi":
@17 ti si poredniat za koito grozdeto e kiselo.20:36 05.03.2012
79 TEXAS-BMW
Нисанчето го сравняваи с Рено, Шкода и Киа.
20:42 05.03.2012
80 haho69
Коментиран от #83, #84, #85
20:45 05.03.2012
81 Evolution
До коментар #76 от "МММ":
@76 Какво предлага Нисан GTR или Juke R освен това - драг на 400м.?Коментиран от #86, #88
20:46 05.03.2012
82 Гост
20:48 05.03.2012
83 ВИП АМГ
До коментар #80 от "haho69":
@80 tova e kola za hora s mnogo pari i stil.20:51 05.03.2012
84 Петър Сидеров
До коментар #80 от "haho69":
@80 Е значи в България всички сме нормално хора .20:53 05.03.2012
85 Петър Сидеров
До коментар #80 от "haho69":
@80 Е значи в България всички сме нормално хора .20:53 05.03.2012
86 МММ
До коментар #81 от "Evolution":
@81Ако не си забелязал НЕВЕРОЯТНАТА СТАБИЛНОСТ на пътя дори и с МНОГО ВИСОКА СКОРОСТ . Хората които карат ГТ-Р се гордеят с кола която е абсолютната сигурност на пътя. Казват, че само шофьора определя с каква скорост да вземе завоя.
Коментиран от #87, #90, #112
20:56 05.03.2012
87 ВИП АМГ
До коментар #86 от "МММ":
@86 da vijdash temata da e za iaponska chamuga?Коментиран от #89
21:03 05.03.2012
88 МММ
До коментар #81 от "Evolution":
@81Пич не ми се сърди но от тази статия разбрах , че МБ-то струва много, ама страшно много, има брутална мощност и ускорение на mazda RH-8
21:05 05.03.2012
89 МММ
До коментар #87 от "ВИП АМГ":
@87 Сото ще те помоля да не си кореспондираш с менщото ще ме види някой познат и ще ми падне реномето - така да се каже
Аз вече не ти чета коментарите
ще съм ти благодарен ако направиш същото.
Коментиран от #92
21:08 05.03.2012
90 Клаус Лешке
До коментар #86 от "МММ":
@86 Има една съществена разлика между нисан ГТР и това скъпо недоразумение тук. Нисана е създаден с идеята да бъде спортен автомобил, докато брабуса е доработван шосеен автомобил. Старият ГТР скайлайн, редовно беше напомпван до над 1000- 1200 к.с., така, че брабуса с тези жалки 800к.с. според мен няма как да се мери с нисана.Коментиран от #93, #100, #102
21:20 05.03.2012
91 gost
21:23 05.03.2012
92 ВИП АМГ
До коментар #89 от "МММ":
@89 takiva iziskvania moje samo v kashti da nalagash.a otnosno renometo ti neme karai dase smeia,za kakav se imash?Коментиран от #94
21:23 05.03.2012
93 ВИП АМГ
До коментар #90 от "Клаус Лешке":
@90 znaesh li kakva e razlikata bejdu dvata avtomobila koito si spomenal,che ednoto e mercedes benz simvol na zdravina,lux.a vtoroto e prosto edno jalko podobie na avtomobil koeto na nishto ne prilicha.21:25 05.03.2012
94 иванчо
До коментар #92 от "ВИП АМГ":
@92 Ти си станал голям тешкар ве хахахаКоментиран от #97, #98, #106
21:25 05.03.2012
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 ТОНИ ТЪПИЯ
До коментар #90 от "Клаус Лешке":
@90 Стефчо аз не се имам за умен. Даже мама казва, че съм малко глупав. Обаче когато чета писанията ти самочувствието ми пораства.Та аз съм уникум в сравнение с теб. Пиши по-често, имам нужда.
Коментиран от #101
21:33 05.03.2012
101 ВИП АМГ
До коментар #100 от "ТОНИ ТЪПИЯ":
@100 haha21:34 05.03.2012
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Този коментар е премахнат от модератор.
105 mercedes benz
21:40 05.03.2012
106 ВИП АМГ
До коментар #94 от "иванчо":
@94 ti se imash za gazar............22:00 05.03.2012
107 Евгени Батев
22:30 05.03.2012
108 нема значение
Коментиран от #109
22:37 05.03.2012
109 Maurice
До коментар #108 от "нема значение":
@108 Какъв фен си ти бе?? Я се скрий по-добре!!!22:52 05.03.2012
110 Maurice
22:58 05.03.2012
111 няма смисъл
23:59 05.03.2012
112 Evolution
До коментар #86 от "МММ":
@86 Като гледам навсякъде е пълно с тези gtr-и и чак не може да се размине човек от тях ;dd... Тоя мохабет с "абсолютната сигурност" къде го чу? ;dd Нисан-а е създаден именно заради такива като теб - мишки,но със самочувствие... И все още чакам отговор на въпроса ми драги потребители - Коя е перфектната кола за вас? Защо?01:20 06.03.2012
113 Клаус Лешке
Коментиран от #115
10:05 06.03.2012
114 Петър Апостолов
10:36 06.03.2012
115 ВИП АМГ
До коментар #113 от "Клаус Лешке":
@113 abe temata e za avtomobil ........11:39 06.03.2012
116 Този коментар е премахнат от модератор.
117 Клаус Лешке
До коментар #116 от "ebacha":
@116 Що кърти бе братле? Мивки ли?Коментиран от #122
14:23 06.03.2012
118 галчо
http://www.avtorevu.com/avtoelit/236-byrzi-koli
14:43 06.03.2012
119 Клаус Лешке
Коментиран от #123
19:25 06.03.2012
120 :))))
20:59 06.03.2012
121 VAI
23:11 06.03.2012
122 Този коментар е премахнат от модератор.
123 Evolution
До коментар #119 от "Клаус Лешке":
@119 Ти откъде взимаш мозък на заем? Нещо май те прекарват с качеството... ;D Сравняваш спортна кола със седан, само за да излезеш прав... Еее жалка картинка...16:52 07.03.2012
124 Клаус Лешке
Коментиран от #125
16:58 08.03.2012
125 Petar
До коментар #124 от "Клаус Лешке":
@124 youtube.com/watch?v=N3iwBtgA90A Ако говорим за този клип , не ми става ясно къде ферарито се подиграва с аудито , и нали знаеш с колко кила аудито е над ферарито.Коментиран от #126
21:06 08.03.2012
126 Клаус Лешке
До коментар #125 от "Petar":
@125 няма значение кой е клипа, имаше някакви тук преди седмица. Въпроса е, че тези коли като това нещо отгоре за мен са безсмислени.... Колкото и да се мъчат да ги раздуват, пак не могат да се сравняват дори с най- най- обикновена заводска шосейна спортна кола по критериите ускорение, еластичност, стабилност и пътно поведение. Ако погледнем от страна на комфорта, какъвто се предполага от кола с подобен силует, тази кола не може да се сравнява с една най- обикновена А6-ца. Това Audi RS6 Evotech вози твърдо и бучи като реактивен самолет. Забрави да може да се използва, като лимузина за комфортно возене.Обясни ми каква е идеята на това нещо противоречащо на законите на физиката и здравия разум. Не разбраха ли тези шваби, че джиповете, комбитата и седаните са измислени от умни хора с точно определени цели и идеи, а не за да им се монтират двигатели с по 800 коня и да се търси постигането им на висока скорост и най вече на цена!?22:53 08.03.2012
127 Petar
22:59 08.03.2012
128 520 zender
23:54 08.03.2012