Автомобилен салон "Женева 2012". Наш екип от мястото на събитието.
Най-бюджетното подразделение в алианса Renault Nissan представи в Женева една новост, която определено заслужава внимание. Румънците покориха публиката в Женева с практичен миниван със седем места
Dacia-та се нарича Lodgy и представлява функционален семеен миниван. Впечатление прави доста по-рафинирания външен вид, значително по-доброто качество на сглобката и материалите, както и по-богатото базово оборудване в сравнение с досегашните модели.
В зависимост от броя ня седалките, Lodgy предлага товарен обем от 207 литра при наличие на седем места, 827 литра при петместния вариант и внушителните 2 617 литра при употреба само предните две седалки.
Още нещо интересно е базовата цена на модела. Тя в Европа ще стартира от 9 900 евро. В двигателната гама ще са налични два бензинови и два дизелови двигателя, а основна новост в интериора е системата Media NAV.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Цветомир Попов
10:05 07.03.2012
2 амме
10:36 07.03.2012
3 The Bear
10:52 07.03.2012
4 nikito_blend
11:11 07.03.2012
5 Илиян Николов
13:02 07.03.2012
6 Коко Мартинов
13:08 07.03.2012
7 VW&Mercedes
13:09 07.03.2012
8 Ts@r
13:51 07.03.2012
9 рендо-сан
Тази предубеденост към марките е типично българска черта и как няма да е, като 90 % караме стари дръгели, над 3 години.
14:52 07.03.2012
10 haho69
15:18 07.03.2012
11 aman
Рената ги правят в Испания, Бразилия и т.н. само не и във Франция - говоря за новите които се предлагат в БГ. Дачията със един и същи двигател уж пък буксува като идиот доста повече от Рено , уж двигателя рено пък се оказва че не е точно така.
Да не говорим за скоростните кутии.
И аз имах Рено Меган 1996 година и го купих тогава чисто ново
Но старите Рена нямат нищо общо със сегашните !!!!
Не се заблуждавайте .
Те мерцедес ги правят в ТУРЦИЯ , камо ли РЕНО.
Също така от ТОЙОТА само ДЖИПОНЕТЕ СА ЯПОНСКИ ВЕЧЕ.
Останалите ги правят във Великобритания и Турция !!!
Това са новите коли които се продават в БЪЛГАРИЯ !!!
15:57 07.03.2012
12 ВИП АМГ
Коментиран от #23
15:57 07.03.2012
13 VW passat
16:10 07.03.2012
14 Гого
Коментиран от #16
17:20 07.03.2012
15 Методи Методиев
При съвременните автомобили да се опитваш да минаваш с една въздуша възглавница е направо бъзик с купувача.
17:32 07.03.2012
16 ВИП АМГ
До коментар #14 от "Гого":
@14 strashna rabota.shte prodam benza i az shte vzema tova rumansko l..no.hahaha.18:31 07.03.2012
17 bai bai bai
18:40 07.03.2012
18 nemskoto si e nemsko
18:58 07.03.2012
19 aaawsw
19:21 07.03.2012
20 Чудесния
19:39 07.03.2012
21 nemskoto si e nemsko
21:05 07.03.2012
22 Лада
Все пак това е първата кола от тая марка която ми хресва.
21:15 07.03.2012
23 Асен Йорданов
До коментар #12 от "ВИП АМГ":
@12 Така де ..... Има истина в думите21:16 07.03.2012
24 Тест Пилот
21:30 07.03.2012
25 Стоян Тодоров
21:34 07.03.2012
26 kkk
22:40 07.03.2012
27 Bombaa
22:53 07.03.2012
28 Bombaa
23:00 07.03.2012
29 Anonimnia
VW Passat,нима твоя стар дрънгел е по-хубав от тази нова Дачия?!!
23:10 07.03.2012
30 Лада
23:19 07.03.2012
31 дъстър
23:25 07.03.2012
32 baretata
23:53 07.03.2012
33 Алкапоне Мафия
03:25 08.03.2012
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 realnia
Tam na vseki 2-5 godini si gi smeniat s nova!?
съгласен съм с дъстър за колите втора ръка,но колко българи могат да си позволят нова?в случаят всички сте прави,въпрос на парични възможности,но ние БЪЛГАРИТЕ сме свикнали да спорим за всичко!
10:27 08.03.2012
36 PlimP
10:42 08.03.2012
37 kiril
10:42 08.03.2012
38 Ruud
11:05 08.03.2012
39 Urt
11:06 08.03.2012
40 Лоджи
12:03 08.03.2012
41 BMW и MB
Други пък са претенциозни търсещи качество, комфорт и стил, те естествено ще си купят за същите пари някаква маркова кола, какво като е втора употреба, поне е кола.
Та собствениците на БМВ, МБ, АУДИ, няма смисъл да обясняват каква е разликата между различните коли.
п.п. На прасето му е все едно дали ще живее в гадната си кочина или в луксозна къща на брега на морето. То не разбира от качество и лукс. То си остава свиня до края на мизерния си живот.
12:28 08.03.2012
42 xmm
14:22 08.03.2012
43 xmm
http://www.renault.cz/akcni-nabidka/aktualni-akcni-nabidka/prehled-akcnich-vozu/
14:47 08.03.2012
44 do xmm
15:24 08.03.2012
45 Онемял
16:17 08.03.2012
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Путин
20:32 08.03.2012
48 ninja
20:32 08.03.2012
49 orrllin
20:36 08.03.2012
50 ВИП АМГ
21:09 08.03.2012
51 ХИТЛЕР
22:04 08.03.2012
52 Путин
Коментиран от #61
22:09 08.03.2012
53 Лада
22:12 08.03.2012
54 Путин
22:13 08.03.2012
55 делф
Нали е нова кола?
Ако всеки от нас имаше възможност да кара нова кола, тогава бих засегнал правото на избор на марка!
Проблема не е в колите хора, проблема е в нас и нашето мислене.....един германец би карал мерцедес ако го позволява социалния му статус, а не като в българия всеки който има 5000 лева и си вземе мерцеде на старо става гъзар!
Е тва е проблема!
И продължавайте да се карате за марките!
22:58 08.03.2012
56 Путин
23:22 08.03.2012
57 десислава славева
ei,hora!!!! suwzemete se!!! w koi swqt jiweete!?
23:45 08.03.2012
58 десислава славева
23:45 08.03.2012
59 Бял човек
Затова изливат злоба
Карайте си старите кочини и се облекчавайте в Интернет.
Живот на загубеняци
Коментиран от #63
20:13 09.03.2012
60 Клаус Лешке
Коментиран от #62
21:44 09.03.2012
61 ВИП АМГ
До коментар #52 от "Путин":
@52 nali naistina ne tvardish che dachiata e po dobra ot 10g mercedes?nadivam se dane si tolkova zabluden.23:44 09.03.2012
62 ВИП АМГ
До коментар #60 от "Клаус Лешке":
@60 iskati se da e BMW ama si ostava romanski klozet.23:45 09.03.2012
63 ВИП АМГ
До коментар #59 от "Бял човек":
@59 ti se imash za bial chovek s dachiata li be.23:45 09.03.2012
64 наблюдател
Не била хубава,ами от бюджетен автомобил какво да очаквате.Важното е да те закара от точка А до точка Б.
Ако имате ниско самочувствие,отивате взимате си за тези пари 5-6 годишно издухано от всякъде немско возило,ръката през прозореца и сте вие.:)))
Коментиран от #65
15:30 10.03.2012
65 ВИП АМГ
До коментар #64 от "наблюдател":
@64 a ti s goliamoto samochuvstvie si karai tozi jalak kosh21:00 10.03.2012
66 Юлиян Ангелов
Желая Ви освен да бъдете здрав и безпроблемна експлоатация на 13-годишният Ви Мерцедес!
Коментиран от #67
23:14 10.03.2012
67 ВИП АМГ
До коментар #66 от "Юлиян Ангелов":
@66 priatelio 13god mercedes ima v pati po dobra zashtita za patnicite ot plastmasovata dachiika.dachia ima li brake asistent,6 airbags i tn?Коментиран от #68
00:19 11.03.2012
68 Путин
До коментар #67 от "ВИП АМГ":
@67, уважавам мнението ти, но не мога да се съглася напълно с него. 13 годишен Мерцедес означава...1999 година. Тогава Мерцедес едва прохождаха с ESP, заради срама с А-класата при лосовия тест. И ако си говорим за спирачния асистент, сети се какви проблеми имаха няколко години след това Мерцедес, какви сервизни акции имаше и колко хора загинаха заради калпавите им спирачки. Сети се и какви проблеми имат Мерцедес с ръждата от края на девсветдесетте и началото на това хилядолетие. 13 години са много за структурата на каросерията. Повечето производители си позволяват едва 12 години гаранция, а някои дори и 6. Мерцедес дават 30 години, но точно заради тая голяма гаранция извършиха една глупост, като отказаха да признаят гаранцията на ръждивите им автомобили. Представи си сега, какво става при една катастрофа с тоя ръждив автомобил и кой ще има по-голям шанс. От поколение на поколение каросериите ставят все по-яки. Мерцедес не са изключение. Вчера пуснах едно клипче, ето пак:http://www.youtube.com/watch?v=o2g6XdmmqIE
12:43 11.03.2012
69 Путин
12:45 11.03.2012
70 Путин
http://www.euroncap.com/tests/mercedes_benz_c_class_1997/18.aspx
И моля ви, престанете с глупавите препоръки за 10-15 годишен Мерцедес пред нова Дачия или друг подобен модел.
12:56 11.03.2012
71 Да-да
21:01 11.03.2012
72 Юлиян Ангелов
Реалната гаранция и то не само на ходовата част е 100 000 км. или 3 години (което обстоятелство настъпи по-рано). ЕДНИНСТВЕНОТО изключение са амортисьорите с гаранция, валидна до пробег от 30 000 км! Нека обаче изясним понятието гаранция, защото явно тълкуванията са нееднозначни, а именно - гаранцията на производителя се предоставя на клиента с цел защита на клиента от ниско качество на производителя. Това означава, че отстраняването на всяка неизправност, възникнала поради ниско качество на повредения елемент/елементи е за сметка на гаранцията на производителя. Важно е да подчертаем, че заводската гаранция осигурява отстраняване на неизправности, а не подмяна на всеки повреден елемент. За да е още по-ясно - за един и същи елемент, например горивен инжектор, гаранцията покрива неизправност поради електрическа повреда на инжектора, но не покрива неизправност поради запушване, причинено от ниско качество на горивото.
Съществуват компоненти в автомобила подложени на интезивно износване, което силно зависи от начина на употреба на автомобила. Поради тази причина за такива компоненти производителят дефинира експлоатационен ресурс (пробег или време), различен от срока на гаранцията на производителя на целия автомобил. В случай на неизправност на такъв елемент в момент след изчерпване на неговия експлоатационен ресурс, инженерния отдел на производителя на автомобила определя като причина за възникване на неизправността естествено износване на материалите. Елементи от описания по-горе тип са: амортесьори, спирачни накладки, спирачни дискове, съединител, акумулаторна батерия, крушки за осветление.
С този коментар се надявам да съм внесъл необходимата яснота.
Колкото до разходите за подръжка - категорично са по-ниски от аналогичните при сравнимите модели на Рено, което в добавка към ниските продажни цени превръща моделите на Dacia в колите с най-ниска себестойност за километър пробег в съответния сегмент.
И накрая - Dacia не е и няма как да бъде конкурент на споменати в настоящата полемика автомобили от концерн със седалище в Щутгарт. Но със сигурност от пет години насам, потребителите на автомобили Dacia в България са клиентите, получили най-високата потребителска стойност за платената цена на автомобила си!
15:02 12.03.2012
73 Перо
16:09 12.03.2012
74 доктора,4о4о,див селянин
15:38 13.03.2012
75 Santi
Дачия имам и е на 3 год. и колата нищо и няма, даже напротив на фона на скъпото гориво двигателят УЖ от преди 15 години, дава разход около 4,1 - 4,2 дизелче, доволно :) Ако не ми вярвате имаме си и форум, в който си има и снимки и на по евтин разход.
Определено тази кола в съотношение цена-качество, дава страхотни резултати. Аз си карам Сандерото вече трета година, а някои дори не качвали се, плюят вече четвърта, ама какво да правиш аз си свиркам с чисто нов автомобил, който ме откарал навсякъде. Поздрави на няколкото лица и всичките все скрити
19:21 13.03.2012
76 Santi
19:24 13.03.2012
77 4о4о
22:57 13.03.2012
78 Да-да
Ама какво им дреме на поклонниците, те ще я карат докато мине гаранцията и ше я продадът, нали, ама едва, повечето купили ги едва са събрали пари или с лизинг и ще си ги правят през зъби. И карачите на тия нови коли са такива че като има промоция в кауфланд на китайски чистачки, течност за чистачки, вакса, паста, гуми и др. се избиват да си купят боклуци за техните мнооо здрави коли като пенсионери при откриване на мол.
Карайте си ги със здраве, след 10г. пак ще бъдат чисто нови!
08:36 14.03.2012
79 дачия фен
12:52 14.03.2012
80 santi
12:55 14.03.2012
81 дачия фен
14:51 14.03.2012
82 неграмотен
17:37 14.03.2012
83 Лажи-Мажи
Във форума на Дачия същия се подвизаваше и като доктора, 4о4о, див селянин и т.н. А тук е добавил още никнейми - неграмотен, дачия фен, Да-да и ще има още. Всички са на едно и също лице. Ужасно бъбрив и досаден като рекламите за дамски превръзки и хапчета за диария.
Всичко, което е изредил по-долу е вярно и се отнася за всеки един производител на автомобили за масова употреба.
19:05 14.03.2012
84 бай драгой
19:51 14.03.2012
85 Ограмотител
Иди и върни млякото !
22:03 14.03.2012
86 orrllin
22:57 14.03.2012
87 мераклия
02:03 15.03.2012
88 мераклия
02:03 15.03.2012
89 ninja
08:22 15.03.2012
90 Юлиян Ангелов
Уважаеми г-н "доктора,4о4о,див селянин". В коментара си от 13.03. "... г-н АНГЕЛОВ бихте ли могли да подплатите тези свои думи с доказателства, документи и т.н. ? С какво измервате тая величина т.нар. от вас показател "цена / качество"?”
Отговарям Ви: показателя "потребителска стойност / цена" най-общо казано е индикатор за това, какво сте получили срещу Вашите пари, инвестирани в стока (в случая автомобил) или услуга.
- За да калкулирате отговора в частта "стока-автомобил" пресмятате каква е цената за километър пробег. Формулата е много проста - цената на която сте купили стоката - автомобил разделяте на 100 000 (км.) Получавате сумата „х” стотинки. Към тях добавяте и стотинките „y”, които получавате като разделите стойността на сервизното обслужване за пробег 100 000 км. на 100 000. И накрая към „x” и “y” добавяте стотинките „z” които получавате, като разделите платената на бензиностанции сума за гориво за 100 000 км. пробег на 100 000. Така получавате стойността на използваното гориво за 1 км. пробег. Когато имате пред себе си цифрата - сбор от „x” „y” „z” и я сравните с аналогична калкулация за автомобили от съответния клас, се убеждавате сам в твърдението ми, че Dacia са автомобилите предлагащи на потребителя в България най-доброто съотношение „потребителска стойност / цена”.
- Отговора в частта "услуга” може да се намери в доклад на авторитетни източници, като например JD Power VOSS. Спор
20:09 15.03.2012
91 Юлиян Ангелов
- Отговора в частта "услуга” може да се намери в доклад на авторитетни източници, като например JD Power VOSS. Според тях през 2011 г.:
Във Франция Logan е N°1: „...Dacia Logan се оценява от интервюираните клиенти като най-удовлетворяващ автомобил във Франция с процент на удовлетворение 78,1% (Нивото на удовлетвореност се определя от четири критерия: експлоатация / себестойност / надеждност / след-продажбена поддръжка). За Logan, клиентите са изтъкнали следните предимства "неговата голяма механична надеждност, неговият контролиран разход на гориво, както и неговото след-продажбено обслужване, което може да бъде давано за пример).
В Германия, Logan е N°2: „...Немците класират Logan на 2-ро място в неговата категория по отношение на удовлетвореност на клиентите...”.
Autobild № 30 от 29.07.2011г. твърди: „...1-во място по качество на услугите за марката Dacia. За своите услуги, Dacia има най-добрият резултат постигнат досега от автомобилна марка от 25 години насам...”
Проучване на асоциация на потребителите в Западна Европа: „...Проучване проведено сред 30,000 потребителя във Франция, Италия, Испания, Португалия и Белгия класира 187 модела на базата на индекс за надеждност (от 100). Dacia е на първо място в класацията надеждност на марката. Това са няколко организации, партньори в рамките на BEUC The European Consumer's organization. Франция: Que Choisir / Белгия: Test-Achats / Испания: OCU /
20:12 15.03.2012
92 4о4о
08:40 16.03.2012
93 Да-да
И защо като толкова им е високо мнението за логан на немците, то логан седан не се продава вече там?
Евтината покупка си има цена!
09:25 16.03.2012
94 КЛОШАР
16:29 16.03.2012
95 Юлиян Ангелов
- виждам, че боравите с точни цифри „...оригинален кормилен накрайник за Дачия струва 97лв., а за например турското рено и Меган 2 - 81лв., за Лагуна 2 - 99 лв...”, така, че ще се опитам да съм максимално прецизен в отговора си, а именно - накладките за Логан и Сандеро (нормални леки автомобили с максимално допустимо общо тегло около 1,5 тона) с No: 7711130071 струват 53 лв. с ДДС !!! Това не е сума „...100 лв. почти” както твърдите, нали? Да, накладките за лекотоварните Логан VAN и PickUp струват 95 лв., но те са част от различен спирачен механизъм, предназначен за автомобили с пълно тегло над 2 тона!!! Така, че моля Ви, нека сме етични и сравняваме сравними неща!
- коментирате и цената на кормилен накрайник (No.: 6001550442). Да, цената, която цитирате е валидната в момента. Сравнявате я с цената на идентична част използвана в други модели на Рено. Добре, защо обаче не погледнем на нещата от друг ъгъл – какъв е ресурса на накрайника, използван в ходовата част на Логан / Сандеро? Ако сте съгласен с логиката ми, ще Ви цитирам пробези от порядъка на 320 - 350 000 км. на които сме подменяли оригинални накрайници. Да, макар и рядко се е случвало да ги подменяме и на пробег под 100 000 км. на автомобили, използвани за доставки в града, където често се паркира на тротоари с качени само десни колела.
- На въпроса Ви защо Логан (Седан, за да сме прецизни) не се продава в Германия, отговора е съвсем в дру
18:14 16.03.2012
96 Юлиян Ангелов
- На въпроса Ви защо Логан (Седан, за да сме прецизни) не се продава в Германия, отговора е съвсем в друга посока, а именно – на повечето Западно Европейски пазари компактни коли с дължина 4-4,30 м. се купуват обичайно във версии хечбег с 3/5 врати и евентуално комби. Седаните (като Логан) са с крайно ограничено търсене. Искате примери? Само няколко от тях: 1) Спомняте си Пежо 206 Седан, нали? Няма го обаче в Западна Европа! 2) Фиат Линеа? Да! Но не и в Западна Европа! Рено Симбол / Талиа в Западна Европа? Не. Защото и той е седан, а не е хечбег. Като Логан! В подкрепа на думите ми – надникнете тук: http://dacia.de/dacia_logan_mcv_kombi.php за да откриете, че версиите без Седан се продават в Германия. Нима те не са Логан? Нима Сандеро, ако изключим детайлите по купето е различен автомобил от Логан? Аргумента Ви, че Логан Седан „не става” защото не се продава в Германия според мен не е състоятелен и мисля, че с горните примери се аргументирах.
- И накрая – моля, цитирайте в коя точно немска класация Dacia е на челните места по дефекти? Бихте ли доказали това си твърдение? Ще Ви е трудно, сигурен съм!
Желая Ви успех!
18:16 16.03.2012
97 orrllin
22:20 16.03.2012
98 Да-да
За пълна статистика потърсете сами, намира се. Седани знам че не се търсят много в тоя край на света, но се купуват все пак, Сандеро е друг клас и е малка кола.
Нататък си запазвам коментарите за себе си...
За orrllin: и браво ли да ви кажем, дорбе браво сега можете. И аз карам нова кола и какво, не е Дачия, не ми хареса изобщо! А дъстара дето го карате... по добре базов Кашкай, наистина е по-добре от топ дъстър, следващия път поне го разгледайте за да се убедите.
23:13 16.03.2012
99 orrllin
07:47 17.03.2012
100 клошар
18:00 17.03.2012
101 orrllin
22:47 22.03.2012