23 Март, 2012 09:44 88 330 146

Brabus продава уникална W124-ка

  • mercedes-benz-
  • w124-
  • brabus

Класическият W124 с право се смята за един от най-сполучливите (ако не и за най-сполучливия) модели на Mercedes-Benz в средния клас. В запазено състояние този автомобил все още привлича погледите почти три десетилетия след представянето си през 1985-а, а това не му е особено трудно, тъй като е проектиран и изработен като танк.

Най-обилно слюноотделяне у почитателите на 124-ката обаче предизвиква наточената версия 500 E /E500 (произвеждани съответно през 1990-1993 и 1994-1995), наричан галено "Чочоне". Модификацията е разработена в тясно сътрудничество с Porsche и дори се произвежда на ръка във фабриката "Росле-Бау" в Цуфенхаузен.
 
Mercedes-Benz E500 се оборудва с 5.0-литров V8 с мощност 326 к.с. при 5 700 об/мин и въртящ момент 480 Нм при 3 900 об/мин. Ускорението до 100 км/ч му отнема 5.5 секунди, а максималната скорост достига 260 км/ч. Произведени са точно 10 497 екземпляра.

"Чочоне" бързо става любимец на немските тунинг специалисти, в чиито ръце консервативният семеен седан лесно се превръща в отвратителна магистрална гад. Една от най-бруталните програми за доработка предлага Brabus, усилията на чиито инженери са увенчани с емблема "6.5" на кората на двигателя.

Както може да се предположи от цифрата, работният обем на петлитровия V-образен осмак е увеличен с литър и половина. Замерената мощност е 450 к.с. Тунингованата W124-ка ускорява до 100 км/ч за 5.2 сек., а стрелката на скоростомера спира да се движи при 285 км/ч.

Сега - седемнайсет години след края на производството - от Brabus пускат за продажба E500 в съвършено състояние. От тунинг ателието не съобщават почти никакви подробности за колата, освен че пробегът й е едва 252 км. Заинтересованите трябва да се свържат с компанията чрез електронна поща или направо да се обадят в централата в Ботроп, за да получат повече информация.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ВИП АМГ

    26 7 Отговор
    niama po dobro ot chochoneto.karal sam E500 i oshte sajaliavam che go prodadoh.mnogo zdrava kola i s unikalno uskorenie.poklon pred tozi model na Mercedes benz.
  • 2 wagenwerks

    26 7 Отговор
    124-ката- НАЙ-здравата кола в света просто!!!

    Коментиран от #143

  • 3 ML 320 CDI

    9 11 Отговор
    нещо няма голяма разлика в ускорението и максималната скорост,хем едната е 5000 кубика 326 коня и ускорява от 0 до 100 за 5.5 а максималната му скорост е 260 акъп брабуса е 6500 кубика 450 коня апък ускорява само със 0.3 секунди по бързо за 5.2 и максималната му скорост е по висока само със 25 километра 285 км/ч
  • 4 Венцеслав Иванков

    0 5 Отговор
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=159225950&lang=en&__lp=308&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=223&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=333&maxPowerAsArray=KW&export=ALSO_EXPORT&pageNumber=1

    Коментиран от #11

  • 5 Венцеслав Иванков

    3 15 Отговор
    Предпочитам 600SEL 408hp, по- мощен, по-луксозен и цената му е под 3хил.Евро

    Коментиран от #146

  • 6 Венцеслав Иванков

    3 11 Отговор
    Има и модели на AMG с подобна мощност, за около 3хил евро....
  • 7 ML 320 CDI

    3 10 Отговор
    за 2900 евро апсурт да е на 227 000 километра.най малко на 300 000 километра ще е,и за толкова пари тя ще е дроп(яко издухана) и е бая старичка на 21 години е
  • 8 sensei

    15 3 Отговор
    Велика кола е 124ката,уникално здрава
  • 9 Олег Донев

    6 8 Отговор
    abe hora mislite li 4e tozi unikat 6te struva 3xil evro ..... nikakuv 6ans tova e kolekcionerska rqdkost ne nqkoq 15-ta upotreba ot gorublqne dare4em
  • 10 до # 9

    5 13 Отговор
    произведени са 10 497 екземпляра!!! кое му е рядкото и колекционерското на този модел?
  • 11 крум

    9 3 Отговор

    До коментар #4 от "Венцеслав Иванков":

    4uval sam 4e dvigatelite na tezi mercedesi karat po 1 milion kilometra.bezporno tova e unikalen aztomobil.
  • 12 Пешо

    12 1 Отговор
    Винаги ми е харесвала 124 ката, лошото е че много остаряха вече повечето екземпляри. А инъче има много красиви линии, като не мога да кажа същото за очиларките. Това е една от причините да се откажа от Мерцедес като кола на около 10-12г.
  • 13 MAZDA

    11 3 Отговор
    brabus forever
  • 14 Венцеслав Иванков

    3 14 Отговор
    Брабус, скоро ще фалират!
  • 15 Уаау

    9 2 Отговор
    Лелее, уникална кола... всичките ли близо 11 000 бройки са уникални?
  • 16 кик

    10 4 Отговор
    това струва около 50-100к евра ако искате то не е за вас с 800лв заплати
  • 17 HANKO

    9 2 Отговор
    Klasika.
  • 18 kulinarеv

    10 3 Отговор
    njama stara 124-ka ,njama po dobro v srednija klas za vsichki vremena....
  • 19 до #10

    11 2 Отговор
    на фона на над 2 млн произведени от тоя модел ... 10 000 са си рядкост ;) след години ще са много ценни
  • 20 Шмекера

    10 1 Отговор
    ИСКАМ ГО !!!
  • 21 D-ra

    2 8 Отговор
    Хвали старо карай ново са казали хората на село :)

    Коментиран от #141

  • 22 M_SUX

    9 1 Отговор
    Рядкото му е, че са произведени 10 хиляди бройки на фона на.... да не кажа на фона на милиони..... другото което е е рядкост, че са произведени 10 хиляди Е500 ..... брабусите са дали има и 20 бройки?...... другото което е, че няма кола на тия години с такъв пробег 252км. Може да има всякакви антики, но аз за кола на 20 години до сега не съм чувал да е на 252км? и човек който е ценител може да даде повече пари за това отколкото за някоя нова S класа... защото напрактика ти си купуваш нова кола която е в тираж от 20 борйки. Тогава ще се чувстваш специален, че от тия 20 бройки на брабус товойта е най-запазена или може би дори единствената в движение. Айде пак си напъни мозъка и не задавай глупави въпроси защото не можеш и да разбереш колко лошо се изложи.
    Благодаря за хубавата статия на мобиле.бг, днес са много интересни темите.
  • 23 M_SUX

    4 1 Отговор
    коментара ми е до номер 10
  • 24 МММ

    3 5 Отговор
    На Лоринсер кабриолета ми харесва повече от същия период.
  • 25 VW&Mercedes

    6 4 Отговор
    Ohhhhhhh kakvo da kaja osven krasavec.Chovek dori i da si go kupi, shte e prestuplenie da go kara."От тунинг ателието не съобщават почти никакви подробности за колата, освен че пробегът й е едва 252 км."Cenata na takova neshto shte e nad 80000 EUR.
  • 26 УЕУ

    6 3 Отговор
    nqma po dobyr avtomobil ot Mercedes
    124 shte si ostene klasika.Neveroqten avtomobil na koito i segashnite modeli ne mogat da mu stapiat na vintila
    unikat
  • 27 Ники

    9 1 Отговор
    Уникална !!! Най-добрата кола произведена някога !
  • 28 M-Power

    2 18 Отговор
    Ако не беше Е34, Е39 и т.н. щеше да е най-добрата ;)

    Коментиран от #99

  • 29 iaslk

    7 1 Отговор
    Чочонето е легендарна кола! Ако имах едни свободни 50-100 хиляди евро ВЕДНАГА си я купувам, без да се замислям. Още повече, че абсолютно всичко по колата е оригинално и е чисто нова. Уникат!
  • 30 mario pernik

    4 3 Отговор
    Цената й 100 % ще е над 50 000 евро,ако я даваха за 50 000 лева я купувах на 200 % това е уникалния автомобил,Машина който я купи ще притежава най добрата кола.
  • 31 bobolan

    7 1 Отговор
    Уникална кола просто няма равна !!!
  • 32 само меро

    3 4 Отговор
    абе стига с тея бръм4ашти и не вървяшти м палари
  • 33 wild west

    9 1 Отговор
    В семейството ни имаме 124ка. На близо 600 000 км е като се кара в България от 1995та година. Двигателя й не е пипан, сменяни са полуоски, шарнири, носачи и т.н., но двигателя е безупречен! Без съмнение Мерцедес W124 е връх на автомобилостроенето!
  • 34 PlimP

    5 1 Отговор
    една от малкото добри стари коли, но за съжаление остаряват и ще изчезнат малко по малко, поне има много произведени бройки :), не както случаят с ОМЕГА ЛОТУС(карълтън и т.н.) само 950бр. :(, който също е уникален автомобил и цените са доста соленки, хубавото е, че като го гледам бенцът с тая голяма кубатура и скромните 330к.с. май е без турбо и двигателят ще е вечен, а М-ките много да не ми ги хвалят щото омежката ги прави барливи :D(говоря за e34, защо не и за е39), дори М е39 не е конкуренция, с Алпините вече схемата е друга :), те определено тичат, а бе ще ги търсим ама само спомени ще останат :Х, сега им дай нинтедно да карат
  • 35 renault

    1 11 Отговор
    e...ti i nujnika ne bih dal i 5000 za nego

    Коментиран от #144

  • 36 Стоян Тодоров

    3 1 Отговор
    prosto unikalna mnogo hubava statiq
  • 37 Лъжец Завинаги

    4 1 Отговор
    Колата е уникална! Каквото и да кажем в неин плюс ще е малко!
  • 38 alfista

    4 1 Отговор
    уникална кола но има и с по голям двигател 7.2 V12 510 коня още по голем звяр
  • 39 Niko

    4 1 Отговор
    Думите не са достатъчни за този изключителен екземпляр.
  • 40 Гост

    4 0 Отговор
    Колега PlimP не успорвам по никакъв начин качествата на Чочонето но само за сведение всички М-ки на БМВ също излизат от завода с атмосверни двигатели включително и Е-34, което е набор на 124-ката.
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 520 зендер

    5 1 Отговор
    Безценна..Ако можех да си я позволя щях да я карам цял живот.Мразя новите коли.Какво по-уникално от този Брабус има...по онова време 450 кс имаха много малко коли..
  • 43 Е 250

    2 1 Отговор
    Е.................... неам думи!!!!
  • 44 BENZ

    4 1 Отговор
    Давам си 5г. от живота да имам тази кола. Немога да намеря суперлативи да изразя възхищението си от този уникат.
  • 45 Петър Сидеров

    5 1 Отговор
    Това нещо не трябва да излиза на пътя ! Уникат !
  • 46 албена

    3 1 Отговор
    това е колата ...........................
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Bobi

    5 1 Отговор
    Това е мерцедеса на мерцедесите ! Дори и да не е тунингован пак е върха . Имам приятел с една 124-ка , която е на 1700000 (един милион и седемстотин хиляди километра ) и мотора е правен само веднъж ! Това е показателно !
    Еххх , защо не правят вече такива коли Само еднодневки се произвеждат вече !
  • 49 Карина Костова

    4 1 Отговор
    nai dobriq avtomobil sred vsi4ki ostanali.nqma po dobra i mo6na kola ot tazi.tq si e kato tank za pati6ata v balgariq.mnogo zdrava hodova 4ast i mnogo izdrajliv motor dori i bez maslo.li4no sam probval
  • 50 Reno

    1 5 Отговор
    az karam reno i ne sym kompleksar
  • 51 ТИ ДА ВИДИШ

    1 5 Отговор
    Хора от какво се вдъхновявате??? За тези пари които се споменават в коментарите 50 000- 100 000 EUR. ще си купите цял паркинг с коли произведени между 90-94год. изглеждащи като шлифован диамант пред този бордюр.
  • 52 Пламен

    5 1 Отговор
    Подобно Чочоне има в Пловдив. Но е тунинг на Carlsson, разстърган до 6000 кубика и над 400 коня. Уникален автомобил
  • 53 ГОшО

    4 1 Отговор
    За RENO.Ako расъждаваш така все едно аз да кажа във форум за 3D телевизори( аз си гледам на черно бял телевизор РЕСПРОМ и не съм комплексар) Ма такъв си бре.Човек без мечти,вкус и поглед върху наистина качествените неща.
  • 54 Красимир Крумов

    3 1 Отговор
    Един от най големите шедьоври на Мерцедес,ненадминат и до днес.
    Само за мъже!
  • 55 Гост

    3 1 Отговор
    Да. Тва става!
  • 56 До ГОшО

    1 2 Отговор
    Герге що обижда човека бе? Всички ли трябва да карат тия квадратури с тоя о.рания махагон вътре тип социалистичеса холова гарнитура?
  • 57 520 зендер

    2 2 Отговор
    това е демократична кола и нищо общо няма с комплексираните ти разбирания за комунизъм..
  • 58 kolio

    3 1 Отговор
    super
    e kolata
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Иван Димитров

    3 0 Отговор
    хайде само да допълня
    по-малкото братче
    http://coupeobzor.ru/mercedes-300ce-6-0-32v-hammer/
    баткото :)
    http://www.benztuning.com/2011/01/brabus-e73-v12-based-on-mercedes-benz.html
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 snaiperist

    5 1 Отговор
    има няколко качественно произведени неща на този свят и 124 е между тях и няма значение с каква моторетка е под капака ще газят асвалта още дьлги години
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 520 zender

    3 1 Отговор
    Да истината е че Е34 няма ако не се лъжа достоен тунинг конкурент.Все си мисля за Алпина но тя е далеч от този мечок.Определено това е супер уникат който ако имах пари бих купил без да се замисля.Красавец-това беше 124 на времето но и издръжлив маратонец.Не бих се срамувал ако притежавам запазен екземпляр както не се срамувах и когато имах зендера.Какво от това че беше на 15-16 години след като беше в отлична форма..
  • 67 520 зендер

    2 1 Отговор
    Добре бе момче младо,това да ти е проблема..
  • 68 520 zender

    5 1 Отговор
    По-добре коментирай автомобила който ти никога няма да имаш.Аз имах подобен но много по-слаб силово и въпреки това уникат.Кажи нещо умно а не какви правописни грешки съм направил.При мен се случва след някоя друга чашка..
  • 69 124

    4 3 Отговор
    bmw не може да му стъпи само на чистачката ;)
  • 70 Николай Колев

    5 3 Отговор
    Уникат ! Не съм съгласен с вашите епитети ... бордюр, бръмчащ но не вървящ нужник... Хайде купете си я вие тази кола, покарайте я насладете се на един от най-класическите модели на Мерцедес... оп.. извинявам се, май нямате 20 лева да излезете на кафе, та за това колата получава такива отзиви като кенеф и бордюр, ама нищо, карайте си Рената и Жигулките , щото ако имахте парите и дори ако някога сте карали такава класика ( и то в ТАКЪВ вариант ) нямаше да говорите така.. . Колата си остава Кола-мечта, каквото и да говорите, и човека който ще я купи, ще е много щастлив водач наистина.. 6+;)
  • 71 fuck new school

    3 1 Отговор
    УНИКАЛЕН,УНИКАЛЕН,УНИКАЛЕН-за съжаление ерата на истинските коли отмина безвъзвратно.Повече ми харесват купетата,но и седана е супер!
  • 72 520 зендер

    5 1 Отговор
    Дааааа това бяха истинските коли а сега са на мода фалшивите...
  • 73 гост

    1 3 Отговор
    скоростната кутия въобще няма да лашка като превключва и воланът въобще няма да има половин оборот луфт...ае тея дето са карали "класиката" да го отрекат де :Р
  • 74 Даниел Атанасов

    3 1 Отговор
    Време е Дошо да погледне и да разбере защо хората харесват мерцедес а не неговите пластмасови коли.Колата е без конкуренция като изключим БМВ е34 М5

    Коментиран от #76

  • 75 гъзарчето Х5

    2 3 Отговор
    ей на това му трябва една газова и едно ремарке и айде за желазо и агнета
  • 76 pacoran

    2 1 Отговор

    До коментар #74 от "Даниел Атанасов":

    @74 abe kvo e34 m5 be bi4 to e 315 konia a tva 450 konia nali se se6ta6 4e nemat dopirni to4ki dvete koli samo kudeto i dvete sa zglobiavani na ruka i dotam razlikite svur6vat
  • 77 друг гост

    6 2 Отговор
    Абе гост, сигурно все още не си се качвал на бенц,пък за шофиране сигурно само мечтаеш. W124 в ново състояние ,няма луфтове или пък да "лашка" скоростната кутия е меко казано Абсурдно. E500 е инженерен връх за годините 1993-1995, така че можем да кажем само unbelievable.
  • 78 клееман

    4 2 Отговор
    това е един уникален автомобил. не се хваля но съм имал щастието 11 години да работя в мерцедес-бенц сервиз и мога само да кажа,че никога вече няма да се произвеждат такива качествени автомобили.имал съм щастието да карам такъв звяр и мога да кажа,че удоволствието не може да се опише с думи,а трябва да се усети.............класика в жанра
  • 79 indieca

    2 4 Отговор
    охохохо инженерен връх чак не е, не се филмирай толкова. Че е готина, особено за 95г., готина е, ама инженерен връх хахахахахахахахахах ти нищо не каза :D
  • 80 Az_

    4 3 Отговор
    Имам w124 и не мисля да я сменям за сегашните клозети поне в следващите 5 години. Мотора с редовно обслужване е вечен, външния вид е класика, резервни части има много и то на приемливи цени. А тоя брабус... какво да кажа... щастливец е човека, който може да си го позволи.
  • 81 Az_

    4 3 Отговор
    до 79 indieca

    Този автомобил е най-близък до определението "инженерен връх" от всичко, което се движи по пътищата в момента. Ако не
    вярваш питай човека, който обслужва твоята кола...
  • 82 кик

    3 2 Отговор
    абе стига сте сравнявали жаликте палари с Меро
  • 83 кик

    4 1 Отговор
    после дрънкате 4е Вайпъра с 8.4 литра било глупост а защо топ версиите на немските коли се доближават до 8.4 литра?
  • 84 Борис Цветков

    4 2 Отговор
    Уникален автомобил правен от инженери а неот счетоводители, за съжаление вече няма такива.
    А на всички които плюят ще ги попитам кой съвременен автомобил може да искара като 124
  • 85 Лъжец Завинаги

    4 2 Отговор
    Чочонето винаги ще ми харесва колкото и АМГ и М-Пауъри, и РС-ки да излезнат в бъдеще! Толкова здрава кола колкото 124 на мерцедес едва ли ще бъде произведена в бъдеще! Жалко е само, че СПРЯХА да се произвеждат такива здрави и корави машини! Сега почитатели на Ауди и БМВ пак ще го хулят и все пак това е ДОКАЗАНА КОЛА, доказала се е в СВЕТА, а дори се ДОКАЗА 20 и нещо години по наще пътища! Какво повече да искаш от един автомобил ?
  • 86 optimista

    3 4 Отговор
    ами да ви кажа колеги тука гледам доста фенове на 124 и най-вече хора който могат даго оценат да дейстствително Борис е прав много съм слушал за този модел от скоро и го имам и няма равен в класа си по принцип съм фен на бмв но мерцедес са ми просто винаги на първо място при избор на кола най-надежни са просто а персонално 124 като модел е меко казано железен особено за наще скапани пътища евала на всеки който го кара значи знае какво е надежна кола
  • 87 мангуста с мерц

    3 4 Отговор
    Като гледа снимките някой циганин получава оргазъм
  • 88 стивън

    4 6 Отговор
    Скучна официална кола за чичковци! Само километража и джантите ми хареса.
  • 89 Speeder

    2 6 Отговор
    Добре де, здрав е W124, комфортен, надежден.. тогава защо E34 според статистиката е по-надежден, а обезшумеността при високи скорости е много по-добра?
  • 90 niko7777

    6 3 Отговор
    MERCEDES-BENZ kato cqlo=na chudo na nemskata injenerna misul,a za 124-kata-unikalen avtomobil vav vsqko edno otnoshenie- e mnogo ama mnogooo meko kazano.
    MERCEDES-BENZ I VSICHKI OSTANAALII
    I IZOSTANALI.
  • 91 Иван

    1 8 Отговор
    Тия мерцедеси като видя и ми се гади. Само в бг си ги харесваме

    Коментиран от #145

  • 92 акдбгалдб

    4 2 Отговор
    124 е една от доста здрава машина доказала се през годините ,аз лично съм карал такава кола и съм много доволен ,за тези които хранят тази кола не знаят просто за какво става въпрос !
  • 93 pppppp

    2 2 Отговор
    много е як
  • 94 зазо

    4 1 Отговор
    124-ка с почти всички двигатели е железен,а от 3.2 нагоре няма равен.Това е наистина най-здравия автомобил при нормална ескплоатация (и нямам предвид ходене в гората,както се случва най-често с наборите на този модел и ползване в ролята на трактори).
    Наистина машината е много добра,изключителна здрава ходова част,хубава ламарина,и всички екстри работят след толкова време.
    Тука доста хора правят изказвания от сорта на ба..и и гробницата и т.н. ,но нека потърсят за колко може да се намери един такъв автомобил.
    Познавам няколко хора,които от предишното поколение С клас се метнаха именно на Е 500 от 95г. и не си ги дават.
  • 95 MaKsITyYy

    3 1 Отговор
    По принцип този модел на мерцедес е наистина много надежден.А за тунингованата версия просто невероятна ама само за тези който имат $ дай наливат БЕНЗИН
  • 96 еn4o

    4 2 Отговор
    nqma po dobro vlyben sam v nego povqrvaite mi. tova e kolata na jivota mi
  • 97 Нема Бира

    4 1 Отговор
    Най-Големия от Мерцедесите! Поклон
  • 98 Сергей Дамянов

    3 2 Отговор
    УНИКАЛНО
  • 99 ВИП АМГ

    2 1 Отговор

    До коментар #28 от "M-Power":

    @28 iavno si niamash poniatie za kakav avtomobil stava vapros.
  • 100 mercedes

    3 1 Отговор
    всички който плюят по тази кола са хейтъри. мерцедес е колата да живее германия и всичко немско
  • 101 Windsor351

    3 1 Отговор
    Искам да се обърна към тези които плюят НАЙ-ВЕЛИКИЯ Мерцедес.
    Замислете се дали има БМВ на годините на тази машина да се движи по БГ пътищата толкова време.Нчма и да видите защото БМВ-та се разпадат на 5-6-та година.
  • 102 M_TYPE

    3 1 Отговор
    Страхотен звяр макар че съм почитател на Японските :) този уникат си заслужава парите ако ги имах бих играл за него с удоволствие но тъй както гледам цената ще отиде двърде високо :( страшна кола блазе му на собственика който я купи :)
  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 димитър иванов

    4 1 Отговор
    уникална машина !!!!!! Най якия бенц правен някога .. дори и новите не могат да му стъпнат по качество !!!! 124 forever !!!!!!!!
  • 105 Prelude

    1 4 Отговор
    Не мога да разбера какво му харесват някои на това?! Отвън - архаично изглеждащ седан. Отвътре - седалки и врати изглеждат добре, но таблото и волана са отвратителни. Автоматичните скорости е излишно да коментирам, както и типичното за мерцедес нискооборотно многолитрово недоразумение под предния капак.
  • 106 Чочоне

    2 1 Отговор
    ТОВА Е КОЛАТА СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ !!!!!!!!!!!!!!!! Имам същата ( даже по добра - 4Х4 ) !!! Уникална кола - усилена ходова част , усилено купе 0.5см. дебели подсилващи тръби във вратите , и какво ли още неееееее..............

    Коментиран от #116

  • 107 Христо Цветанов

    2 1 Отговор
    Двигателят се произвежда в Цуфенхаузен в завода на Порше "Модификацията е разработена в тясно сътрудничество с Porsche и дори се произвежда на ръка във фабриката "Росле-Бау" в Цуфенхаузен" Железен автомобил , СОТО ГРАНДЕ няма ли пак да плюеш по ПОРШЕ ;) ?
  • 108 bmw fen

    2 1 Отговор
    добра кола наистина
  • 109 E 500 100%

    2 1 Отговор
    Neiskam da kazvam nishto 4e shte nameria i ubia niakoi koito kaje losha duma za za taia kola... Samo vijte cenata na modela i se pointeresuvaite malko pove4e kak se proizvejda pokaraite takava ako imate vazmojnos i posle pishete na trezvi glavi, Kolkoto i da e stara i komentarite na vsi4ki neveji po vaprosa e napalno izlishen ...
  • 110 123,300д

    2 1 Отговор
    прелюд-ти май не четеш какво пише за този автомобил-виж кога е произведена и за кво става въпрос....пак си неподготвен
  • 111 Old man

    2 1 Отговор
    Имам W124/260 Е . На 22 години е. Много, ама много мислена кола. Просто един уникален автомобил( Проектирането и разработването на W124 е отнело на инженерите на Мерцедес 10 год.!!!) . Класика в жанра. А каква возия има.
  • 112 Калоян

    3 1 Отговор
    Карам 124ка от 5 години и съм изумен от здравината на този автомобил . Понеже колата ми е с доста повече екстри от базовия модел , съм изключително изненадан, че всяко едно копченце по колата работи безотказно а е вече на 20години !!! А за хората които хранят ще кажа че мерцедес имат най-много патенти в автомобилната индустрия ... а за маняците на БМВ и секвите му там други подобия на автомобили ... не се заблуждавайте повече ... света е по-красив когато го гледаш през мерника :)
  • 113 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 114 СТАН

    3 1 Отговор
    ПОГЛЕДНЕТЕ КОЛКО 124-КИ ОТ 1985г.се движат по улиците и колкоBMW 520,от същата година.,то последните ги има само по ретро паради май!Та ставаше въпрос кой е по добър!!!
  • 115 520 зендер

    2 1 Отговор
    СТАН-Пета серия има слаба ламарина-говоря за Е28.Отговора на БМВ беше със Е34 през 1988ма.Този модел на пета серия достигна качеството на 124.А по темата -при всички положения този автомобил е уникат-ще се купи -убеден съм.
  • 116 Prelude

    0 2 Отговор

    До коментар #106 от "Чочоне ":

    @106
    "имал същата, даже по добра" :))) ти прочетели че става дума за Е500 от който са произведени едва 10 497 екземпляра? (а и горния е единствения от тях тунингован от Брабус). Или двигателя е малка подробност за теб?! (сигурен съм че е така след като харесваш точно тази марка)

    Това че Порше са участвали в разработката не ме учудва, мерцедес отдавна са показали че хвърлят всичко в дизайн и комфорт а не в разработка на двигатели. Най фрапиращия случаи беше формула 1 където плащаха на Илмор за да си пишат името върху техните.

    Няма лошо да ви текат лигите по каквото и да било, въпрос на вкус, но е смешно когато някой опитва да налага неговия - приказките от рода на "МБ и останалите" са точно това.

    Коментиран от #124

  • 117 мирчо

    1 3 Отговор
    на тоя модел се радват само в България и Албания!
  • 118 Димо

    1 1 Отговор
    От къде е препечатана тази статия? Колата я няма на сайта на Брабус сред колите които продават...
  • 119 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 120 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 121 самоминавам

    2 1 Отговор
    А някои още доплащат за централно... Екзеплярът има всичко, за което се сещам, освен отварящият се подлакътник с телефон и надуване на седалките. Перфорирана кожа, предни ел седалки с памет и подгряване, ел огледала (вероятно с подгряване), задни светлини за четене, 4 ел стъкла, задни подглавници, подлакътници отпред и отзад, автоматик със спортен режим, печка, ел щора на задното стъкло, ел шибедах, термометър за външна температура, ASR, чистачки на фаровете, подгряване на течността за чистачки, допълнителни фарове за мъгла, аларма, ел антена и cd с активен бас (говорителите във вратите). Централно, фарове за мъглa, airbags, коляни на задните седалки са серийни за модела, а на немалко марки се доплащат и до днес. Защо не правят такива и днес?
  • 122 до 30

    1 1 Отговор
    Марио, че такива коли в Перник колкото искаш. Има ги в разновидности от всички марки. Предимно Мерцедеси, БМВ-та и vw Голфове.
    Бас ловя, че ако я набараш тази кола ще и сложиш ксенонови фарове, антикрило и златисти джанти 20" ! Прав ли съм?
  • 123 ???????????????????

    2 1 Отговор
    УНИКАЛЕН означава единствен по рода си!!!
  • 124 ВИП АМГ

    2 2 Отговор

    До коментар #116 от "Prelude":

    @116 za poreden pat dokazvash mnenieto mi za teb che si chovek koito ne e naiasno s avtomobilite.
  • 125 ВИП АМГ

    2 2 Отговор
    tozi avtomobil shte nadjivee koito i da e bokluk na VAG i na iaponskite korubi.zapomnete tova i zamalchete neveji.
  • 126 Христо Цветанов

    2 1 Отговор
    Пак спасские ворота се изказа неподготвена не четеш ли че двигателят е създаден със сътрудничеството на Порше , още 30-те години Фердинант Порше е светнал Мерцедес как да правят автомобили , попрочети малко автоистория

    Коментиран от #128

  • 127 Христо Цветанов

    1 2 Отговор
    Така най обичам като сами се затапвате
  • 128 ВИП АМГ

    2 1 Отговор

    До коментар #126 от "Христо Цветанов":

    @126 kato e bil tolkova svetnat Ferdi shto sam ne e pravil vozila prez 30te be.
  • 129 Христо Цветанов

    1 2 Отговор
    Първите автомобили правени от Порше са създавани още през 90те години на 1800 година 1901 създава първият хибрид в света Porsche Lohner както и години по късно създава Танкове , Трактори създал е и първият 16цилиндров двигател създава и един от първите съзтезателени автомобили на Мерцедес както и е работил със Ауди , това е кратка част от историята на легендарният гений , тук ако имаш желанието следващият път да се изкажеш подготвен можеш да почетеш малко http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche

    Коментиран от #130

  • 130 ВИП АМГ

    2 1 Отговор

    До коментар #129 от "Христо Цветанов":

    @129 abe ti ne razbra li che az govoria ot opit s takav avtomobil a ti samo knijki chetesh.
  • 131 Христо Цветанов

    0 2 Отговор
    Да не би да си има Порше

    Коментиран от #132

  • 132 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #131 от "Христо Цветанов":

    @131 ot markata VAG i podarak neshta.imam dosta priateli s porsche i vijdam che se machat dagi prodavat zashtoto sa mnogo dobri.az lichno sam go ial s edno Audi predi godini i za tova ne baram tehnite l..na.samo mercedes benz a za E500 poviarvai mi mnogo moga da govoria tai kato sam imal udovolstvieto da pritejavam .
  • 133 Христо Цветанов

    0 1 Отговор
    Странно след малко ще се окаже че познаваш всички с Поршета в България , или тези приятели си продават Поршето за да си купят друго или това са просто въобважаеми приятели , ПОРШЕ във всички класаций е в челните позиций където Мерцедес издъхва , Новите модели не Мерцедес не са това което бяха едно време , може ли в най новата Б-класа която струва 80000 лева седалките да са от изкуствена кожа и всичко да е пластмаса . СААБ 9000 също е много здрав автомобил и с нищо не отстъпва на Е-класа-та , от новите мерцедеси единствено харесвам S-класата
  • 134 димитър пенчев

    0 0 Отговор
    kola dqlkana s tesla i sa6to tolkova zdrava i bezotkazna kolkoto teslata
  • 135 мирослав борисов

    1 0 Отговор
    гледам тук секарате за глупости .......... пичове няма лош автомобил има собственици мърляци дето не си поддържат колите искат да минат 100000000 км с едно масло ако може да не сменяват гумите антифриза да не се изпарява и т.н. да ама не не поддържаш ли ако ще и совалка да е пак ще се разпадне

    та за МЕЧОКА -това е уникален автомобил и по специално за 124-ките които е собственик на такъв сам по себе си знае че поддържаш ли го е ВЕЧЕН (надживявате)
  • 136 Niko

    2 1 Отговор
    Уникален автомобил . Имал съм превилегията да карам Е60 и чувството е страхотно.Въпреки че съм карал и други спортни автомобили (F430,DB9,Галардо,GTR,S8 и т.н ) това си ми остава фаворит .
  • 137 optimista

    2 1 Отговор
    пичове чоката си е жесток модел и определана класика но надали някой от вас е имал чочка като гледам повечето сте деца на по 16,17 години дето сте чели много списания и сте гледали в мобилен много коли ама на картинка само несе засягайте нищо лично ама чочката не е за новаци или деца
  • 138 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 139 ммм

    2 3 Отговор
    каквото и да се мъчат да направят си остава кенеф
  • 140 Гени мерцедес

    1 1 Отговор
    истината е такава че порше са имали финансови затруднения през 1990
    И тогава мерцедес им подава ръка и иска от тях да разработят двигател за Е 500
    И така се ражда тази легенда
  • 141 бенц

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "D-ra ":

    На село не вярвам да е така ама карай....
  • 142 От Станислав

    1 3 Отговор
    Какво ми ги хвалите ,като зимата ходите пеша !!!!!!!!!!!!Мерцедес и Бмв само със задно предаване е гробницата на века!!!!!!Малко дъжд и сняг не със нови гуми с вериги да е,не неможеш да ги караш затова говориш,бивш автомобилен състезател съм,е няма по-голяма мъка!!!!!Аудитата може да са трошливи,ама са с две класи над тия коли!!!!!
  • 143 p76

    0 2 Отговор

    До коментар #2 от "wagenwerks":

    какво се кланяте на тоя ретро тролей. тромав скърцащ неустойчив и със смешен интериор. бил е някога нещо. сега е антика нямаща работа по пътищата.
  • 144 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 145 амерканец

    0 0 Отговор

    До коментар #91 от "Иван":

    а недеи така и при нас в щатите ги има , често си правят семеиства подарьци , много си цениме
  • 146 asdf

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Венцеслав Иванков":

    За под 3k euro ще си вземеш възможно наи-избушената каруца където после ще ти седи като паметник пред блока и ще се чудиш кво да правиш