Last news in Fakti

4 Януари, 2019 19:12 3 576 24

Polestar се прицелва в Tesla Model 3

  • polestar-
  • volvo
Polestar се прицелва в Tesla Model 3 - 1

Шведската марка Polestar, която излезе от състава на Volvo през 2017 г., разпространи първото изображение на изцяло електрически фастбек с четири врати. Вторият модел на марката ще разполага с мощност 400 к.с. и ще може да изминава 480 км с едно зареждане.

Polestar се прицелва в Tesla Model 3

В съобщението към снимката се споменава, че Polestar 2 ще струва приблизително колкото Tesla Model 3 ($35 900 в САЩ и около €55 000 в Европа). Това разкрива и кой ще бъде основният конкурент на електромобила.

Polestar се прицелва в Tesla Model 3

Първият модел на марката Polestar 1 бе представен през октомври 2017 г. Спортното купе е построено на платформата SPA на Volvo, има активно окачване и хибридна силова установка със системна мощност 600 к.с. и въртящ момент 1 000 Нм.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Я.Петров

    24 1 Отговор
    Битката започна, сега е ред на Китай. Тогава ще видим и цени за средния клас. Още 5 години и цената ще е като на дизелов автомобил, а бензина ще е левче.
  • 2 Японеца

    9 10 Отговор
    НемЦките ханс и сие ще спускат кипенци!
  • 3 смях

    24 0 Отговор
    Ха-ха-ха-ха европейска компания продава в САЩ на цена $35000, а в Европа - 55 000 евро, кажи-речи двойно. СМЯХ!

    Коментиран от #7

  • 4 onq s konq

    5 13 Отговор
    Електромобилите са особено привлекателни като динамика,поддръжка и ред други преимущества,но АМОРТИЗАЦИЯТА при тях няма нищо общо с тая при нормалните МПС с ДВГ.Особеното при ел.колите е че БАТЕРИИТЕ ИМАТ ОСНОВНА ТЕЖЕСТ В ОБЩАТА ЦЕНА,а техният живот в момента е около 12 години.Това обаче не значи че примерно след 7-8 мата година вече колата НЯМА ОБЯВЕНИЯ ПЪРВОНАЧАЛНО ПРОБЕГ,а същият е свит почти до 50%.Така че кой е този луд купувач ,който ще вземе една 10 год кола на която като смени батериите ще му излезе като нова?

    Коментиран от #5, #12

  • 5 Японеца

    10 6 Отговор

    До коментар #4 от "onq s konq":

    Батерията е 1/5 от цената, разбираш ли чехълче?

    Коментиран от #8, #9

  • 6 Хасан с коня

    2 4 Отговор
    Мойто каруца по хубау.
  • 7 Иванов

    6 3 Отговор

    До коментар #3 от "смях":

    Тръмп като ги избичи с митото и в щатите ще е почти същата цената.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 onq s konq

    4 4 Отговор

    До коментар #5 от "Японеца":

    Е няма как да те разбера,защото не съм "чехълче",а чистокръвен налъм.Затова и упорито си мисля/за разлика от тебе/ че въпросната "1/5" от тоталната цена на колата е не стойността на батерията,а на ламарините.
  • 10 Я.Петров

    7 2 Отговор
    Нека го обясним така. Ако средния клас хора си купуват кола до 30000 лв. , а електричката струва 80000, то всеки може да изчисли, че ти остават 50000 за гориво или 25000 литра . С това количество с разход 8 л.(100км.) = 200000 иминати км. Към момента е не рентабилно. Ако електричката струваше 30000 лв. и има реален пробег 750 км. Тогава ще се купува масово.

    Коментиран от #18

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 търтейчо

    6 1 Отговор

    До коментар #4 от "onq s konq":

    Живота на батерии не го гледай като години, а като км. Живота на батериите на Тесла е брутален - 1 милион км. на 89% процента от новите показатели (не една и две коли на тази марка показаха тези резултати). А сега ми кажи за 1 милион км. колко ремонти иска една нова кола от магазина (изключвам отделни модели двигатели на Хюндай и някои други марки) и колко хора ще изминат този километраж. Батерията в една ел. кола практически има живот колкото самата кола и като се купува нова кола тя не влиза по никакъв начин в сметките на купувача дали трябва да я сменя.

    Коментиран от #15, #20

  • 13 Електрошок

    6 3 Отговор
    Стига с тези въртящи моменти бе!!Той участва във формулата за мощността и всеки двигател може да има произволен въртящ момент за сметка на оборотите!!Освен това ако се измерва на колелата той не може да надвишава определена стойност,зависеща от сцеплението с пътната настилка.Производителите дават въртящия момент за хипнотизиране на каскетите-купувачи.
  • 14 вярващ

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "gogo":

    Чул те Господ.Анатема!!
  • 15 onq s konq

    5 4 Отговор

    До коментар #12 от "търтейчо":

    Ще ни го обясня като "средноинтелигентен" на "високоинтелигентен":Живота на батерията не се измерва като брой километри както твърдиш,А КАТО БРОЙ ЗАРЕЖДАНИЯ.Което значи че една заредена батерия дори и да не се ползва изобщо,ТЯ СЕ РАЗРЕЖДА макар и бавно ОТ САМОСЕБЕСИ ,т.е. нещата пак опират до "броя години" както казвам.Това се наблюдава и при при хората-дори и да си заклет лентяй и само да спиш,ПАК ОСТАРЯВАШ:)И пак повтарям:Живота на батериите на ел.МПС-та е около 12 г.,но от 8-9-тата година токът им след зареждане стига едва за половината ръзстояние отколкото като са били нови.
  • 16 аналлизатор

    8 2 Отговор
    Каскетите,любители на двг са късметлии.С увеличаването на броя на ел.мобилите,цената на горивата наистина ще падне. А каква радост предизвиква 3ст.намаление на цената за софииските циций.
  • 17 Бай Спиро файтонджията

    4 1 Отговор
    Абе коне или магарета на ток няма ли да измислят че тая плява ми идва много скъпа..............
  • 18 Бачо от Бабачково

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "Я.Петров":

    И на тва ша му намерят цаката... Не са решили... Електричната да двойно по скъпа от кола с ДВГ, но ще ударят с данъци, еко съставки и други простотии... И народа ще се юрне на иликтриката...
  • 19 Димов

    0 0 Отговор
    Концепцията има доста добър външен вид.
  • 20 Зорлем

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "търтейчо":

    Толкова е брутален живота на тесловите батерии, че на Модел 3 гаранцията на батерията е 8 години или 200 хил. км. и запазване на "цели" 70% от капацитета. Поне така пише на сайта на самите Тесла, но щом разни хора в Ютюб (например) казват друго, явно наистина са "брутални".
  • 21 mediator37

    2 0 Отговор
    С този пробег ще стигна до нашето море, но технически не мога да си представя 2019г. да кажа на хазяина в Лозенец: - Хазяин, ай да пуснем едно кабелче от твоя коридор на първия етаж, е ще го прескачат хората, през двора, през тротоара- пак ще го прескачат хората, че да заредя през нощта , дано да няма цигани, че и кабела и батерията отидоха. Хазяин, кви пари ще ми вземеш за тока ? Ама трябва да стоят вратите отворени и на отключено да сме, защото няма дупка във вратата за кабела.

    Коментиран от #22

  • 22 Тоз пък

    2 1 Отговор

    До коментар #21 от "mediator37":

    Не се притеснявай, докато дойде време да си купиш нов електромобил, дори на Лозенец ще има бърза зарядна станция!
  • 23 sky

    2 0 Отговор
    Някой може ли да обясни защо автомобилите в щатите са 2 пъти по-евтини?
  • 24 do onq s konq

    0 0 Отговор
    Ei karash me kato Balrite da ti tegle edna maina, riadko pisha komentari no na tvoite popadam chesto. Ti mai ot vsichko razbirash
    "imali 12 god jivot i sled 7-8 god na polovina bil probega". Abe ti kolko el. avtomobila si imal che taka ni prosveshtavash, ste ti dam edin prost primer vij si laptopa i se zamisli kolko pati si smeni bateriqta ili samiq laptop umira predi neq?. Molq te ako ne si nqkoi otlqvlen injiner( qvno ne si, zashto Elon gi sabra ot celiq svqt a teb te e propusnal) prestani da izkazvash glupavi tvardeniq.