ФАКТИ.БГ

Комбито на Seat Leon стана по-мощно от Mercedes-AMG C63

Публикувана: 11 Януари, 2019 08:25
31 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 26338
Комбито на Seat Leon стана по-мощно от Mercedes-AMG C63
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Германското тунинг ателие Siemoneit Racing представи нова програма за доработка на 4х4 комби версията на Seat Leon, която е с индекс ST Cupra. Четирицилиндровото моторче на Seat-а е толкова форсирано, че е по-мощно и от шестака на Audi RS4 (450 к.с.), и дори от осемцилиндровия мотор на Mercedes-AMG C63 (476 к.с.).

Стандартно, двигателят на комбито Seat Leon ST Cupra е с мощност 300 конски сили и с максимален въртящ момент от 380 Нм. След смяна на турбокомпресора, цялата изпускателна система, интеркулера и след основно препрограмиране на електрониката, мощността е увеличена до впечатляващите 522 конски сили.

Комбито на Seat Leon стана по-мощно от Mercedes-AMG C63

Максималният въртящ момент пък нараства до 620 Нм. За да може да отговори на драстично повишената мощ, окачването също е модернизирано, спирачките са карбон-керамични и са заимствани от Audi RS3, а гумите са високоскоростните нископрофилни Michelin Sport Pilot Cup 2.

Така комплектован, наточеният Seat може да ускори от 0 до 100 км/ч за 3.4 секунди - постижение, което е с 1.8 секунди по-добро от това на стандартната версия. Максималната скорост е 278 км/ч, но ако бъдат премахнати електронните ограничители, което се предлага от ателието, тя може да достигне до 304 км/ч.

Комбито на Seat Leon стана по-мощно от Mercedes-AMG C63

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Грешен код от картинката
1 Отговор
И пак не му е конкуренция :)

Коментиран от #30


Оценка:
-36 +36

Коментара
2 Отговор
Ъмейзинг... от Сеатчето май не е останало кой знае какво...

Коментиран от #29


Оценка:
-9 +40

3
Този коментар е премахнат от модератор
минаващ
4 Отговор
Движи се с 1000 км/жизнен цикъл...

Коментиран от #22


Оценка:
-15 +34

Бичето
5 Отговор
Нени трябват Ф-16 и Грипени ..искаме по едно такова

Оценка:
-8 +34

гост
6 Отговор
И стандартната версия с 300кс е напълно достатъчна за 55х.лв и двойно предаване и всичко необходимо.

Оценка:
-0 +44

CL500
7 Отговор
Моторът му вече е бил стандартно с никак не лошите 300 коня, като дори и тогава е бил бая натоварен, 300 коня от 2000 кубика не е малко. Сега тези го натоварват изключително много до .. 522 коня. Само си представям, колко ще му е станал ресурса на тоя двигател преди основен ремонт. Материалите, които са използвани за клапани, валове, втулки, съединител, блокове и т.н., не са за такова термично и механично натоварване. Иначе заводското комби 4х4 има ускорение до 100 за 4.9 сек, т.е. 1.5 сек по-слабо, а не 1.8 сек, както пише в статията.

Оценка:
-13 +23

Тц тц
8 Отговор
Големи разбирачи всичките ли работите в такива атилиета

Оценка:
-6 +32

Лопатата
9 Отговор
На пазара това е най-доброто в съотношение цена/качество/скорост/сигурност/екстри.
Има всичко, че дори и повече и струва 60К ново от магазина. На всичкото отгоре е 4х4, а двигателят е стар и отработен. Искам да кажа с изчистени проблеми.
Семейно комби с огромен багажник, което прави смешни 90% от другите коли на пътя :)))

Оценка:
-7 +39

Антон
10 Отговор
Това ще направи амг-то на едро-смляна лютеница

Коментиран от #25


Оценка:
-17 +24

Plameni
11 Отговор
Като става въпрос за тунингован двулитров мотор да го бяха сравнили с Mercedes A45 тунингован от друго германско тунинг ателие Posaidon там мощността е 550 кс.и 660 Nm.

Оценка:
-5 +22

Реалист
12 Отговор
И кво от тва. Голям праз! Като тръгна по рязко и ще ми се разпилеят тухлите и ще се разсипе цимента

Оценка:
-2 +25

123
13 Отговор
и след 50 000км здраво мъжко каране ще гръмне и айде на вторични :) ако караш като баба ще изкара и 500 000, но с 522коня караш с 80 надали си в ред у главата

Оценка:
-6 +20

сектант
14 Отговор
и какво от това ... бих взел амгто вместо това

Коментиран от #17, #21


Оценка:
-7 +18

Гошо
15 Отговор
Много по-добро от грозния Мерцедес, а и двигателя на Сеата не е на Рено

Коментиран от #16


Оценка:
-16 +16

Plameni
16 Отговор

До коментар #15 от "Гошо":


Браво! Единственото правилно нещо което си писал досега, че Сеат не са с двигател на Рено.

Оценка:
-2 +12

Лопатата
17 Отговор

До коментар #14 от "сектант":


Ако нямаш ограничени в парите... може би. Иначе???

И аз бих взел едно Ферари, ама...

Оценка:
-2 +6

Бай Оня
18 Отговор
Този мотор е 2.0 тси ген.3 0т 2014 -2018 и няма нищо общо с маслоядите 1.8тси и 2.0тси до 2013...В Русия отдавна има Шкоди РС ки 480-500коня извадени от същия мотор но по ниска мощност 230.
Стейдж 3 става същото около 500 и Руснаците казват , че този мотор държи на сток желязо до 600коня.

Оценка:
-2 +11

19
Този коментар е премахнат от модератор
Талъсъм
20 Отговор
Ще дам на Ц63-ката газ и тоя Сеат ще го прата в Испания на заден ход ! Не 500 коня ....имената са важни и качеството !

Оценка:
-14 +7

Себастиан Фетъл
21 Отговор

До коментар #14 от "сектант":


Абонат на сервиза Ваг измамници ,това е за картичка на витрината в хола без дз се кара...В Гаранция до 10 000 km после експонат

Оценка:
-5 +8

Nazy
22 Отговор

До коментар #4 от "минаващ":


Не е верно -тук в Англия ги доработват срещу £5000 получаваш 631 КС двигателя е железен и държи без каквито и да е проблеми !

Оценка:
-2 +5

Биги
23 Отговор
Сравнявате два различни класа, в което няма много логика.

Ако става въпрос за избор то е ясно кой от двата автомобила ще осигури качество, комфорт, динамика, надеждност и т.н. но естествено гроздето е кисело :)

Оценка:
-2 +4

24
Този коментар е премахнат от модератор
25
Този коментар е премахнат от модератор
Жоро
26 Отговор
Сеат... 2000 коня да е, пак е Сеат... Карам опелче и съм доволен. Осъзнавам, че не е Мерцедес, но това съм избрал. Заглавието на статията е... Знам ли?! Такива сравнения са неуместни... Тубата е пълна с голфчета, фиатчета и корсички, тунинговани до стотици коне, но... Не са Мерцедес! Хайде стига заблуди с тия коне! Класата си е класа - не сравнявайте испанската колица с едно от най-емблематичните имена в автомобилната индустрия!

Оценка:
-8 +8

Автомонтьор
27 Отговор
Това след 40-50 к км е за кофата!

Оценка:
-6 +3

Бай Хой
28 Отговор
На ГАЗ става ли ?

Оценка:
-3 +5

Pep
29 Отговор

До коментар #2 от "Коментара":


Те и за 1.9 тди арл казваха че след 100хил км е за кофата ама не стана 400хил км и всичко е ок

Оценка:
-1 +5

Pep
30 Отговор

До коментар #1 от "Грешен код от картинката":


Те и за 1.9 тди арл казваха че след 100хил км е за кофата ама не стана 400хил км и всичко е ок

Оценка:
-0 +4

Pep
31 Отговор
Сеат, шкода са от група vag двигател, скоростна кутия окачване всичко е на wolgvagen

Оценка:
-0 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка