Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Toyota пусна абонамент за автомобили

Публикувана: 5 Февруари, 2019 15:39
42 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4230
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

В Япония заработи нова абонаментна платформа на Toyota. Kinto предлага автомобили срещу месечна вноска, мобилни услуги, покупко-продажба на употребявани коли и сервизно обслужване. За разлика от други производители Toyota ще използва бонусни точки като в компютърните игри.

Клиентите на Kinto ще могат да се възползват от две нива на абонамента. Kinto One позволява ползване на някой от моделите Prius, Corolla Sport, Alphard, Vellfire и Crown за срок от три години. Месечната вноска варира от 46 100 до 99 000 йени (€367-€788), а от есента изборът на автомобили ще стане по-богат.

Второто ниво Kinto Select дава достъп до 6 модела на Lexus. Месечната вноска е 180 000 йени (€1 433), като в нея са включени застраховка, данък, разходи за регистрация и техническо обслужване.

За най-успешна абонаментна програма в момента се смята Care by Volvo - само за първите четири месеца след старта ѝ шведите са успели да продадат чрез услугата целия планиран обем на абонаментите за година напред, а списъкът с чакащите е пълен до края на 2019-а.

Програмата предвижда абонамент за нова кола с включени данъци, застраховка и техническо обслужване, като клиентът може да сменя автомобила на всеки 12 месеца. Седанът S60 излиза $750 (+657) на месец, а кросоувърът XC40 - $700 (€613).

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
хаха
(гост)

Неутрално
1 Отговор
хахаха за да не си загубят малкото останали,бягащи клиенти

Оценка:
-35 +5

Рено Каптур
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Поне да им бяха красиви и издръжливи колите и самата услуга щеше да има смисъл. Статистиките за последната година сочат че някои европейски марки, в това число Рено са В ПЪТИ по-качествени, комфортни и динамични автомобили от скучните тойоти. Жалко, поредната марка отишла по дяволите. Ама те никога не са и правели интересни коли де...

Оценка:
-39 +12

турбо s
(гост)

Неутрално
3 Отговор
по-добре по-стара премиум кола, отколкото тия нови пластмаси

Коментиран от #19


Оценка:
-24 +7

Renault
(гост)

Неутрално
4 Отговор
нищо не може да се сравни с новите рена като цена-качество. те са на върха в момента!

Коментиран от #10


Оценка:
-34 +7

Renault Talisman
(гост)

Неутрално
5 Отговор
от както си купихме с жена ми Рено Талисман и Рено Каджар се родихме. Смея да твърдя, че притежаваме най-хубавите коли в момента в България, дори и имам подозрения, че и в цяла Европа. Хора не се лъжете, купете си Рено, няма да съжалявате!

Коментиран от #8, #34


Оценка:
-41 +8

ЕвроЗона
(гост)

Неутрално
6 Отговор
На там върви всичко, абонамент за да им плащаме кредитите! Всичко ще завърши в ръцете на банките на края...

Оценка:
-3 +8

Ново
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Това го има и се нарича наем или както сега е модерно "rent a car"

Оценка:
-4 +8

Рено Каптур
(гост)

Неутрално
8 Отговор

До коментар #5 от "Renault Talisman":


И аз съм много доволен от моето Рено, колега. Мога да ви поздравя за хубавия избор на автомобил и да ви пожелая със здраве да им се любувате!

Коментиран от #9, #39


Оценка:
-25 +8

Renault
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #8 от "Рено Каптур":


Благодаря, колега! Безаварийно!

Оценка:
-13 +4

Бат Колю
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #4 от "Renault":


Приятелю, аз също карам Рено в момента, ама я ми дай Рено аналог например на Шкода Супърб 3 L&K 4x4 2.0 TSI 280 к.с. бензин, DSG7, че нещо не го виждам? Да не говорим, че Талисман Комби, Сценик/Гранд Сценик 4 и Espace V дилърите у нас не предлагат...

Коментиран от #12, #13, #24, #30


Оценка:
-4 +11

Бат Колю
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Иначе много ме кефи един човек да пише от няколко ника и сам да си отговаря....ама всеки сам си е сайбия!

Оценка:
-5 +26

Renault
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #10 от "Бат Колю":


Рено не се натискат да са във всеки сегмент защото нямат нужда. Имат достатъчно продажби и правят само класни коли и джипове. Те просто нямат конкуренция.

Коментиран от #14, #37


Оценка:
-24 +4

Рено Каптур
(гост)

Неутрално
13 Отговор

До коментар #10 от "Бат Колю":


аз не съм един и същ човек с колегата, питай тия от сайта да го докажат а доколкото шкода, не ги харесвам изобщо защото немските двигатели са ужасни винаги се чупят и са за беге мутрички които избиват комплекси. Друго си е вече доказал се издръжлив френски мотор като 1.5 дци например

Оценка:
-16 +4

Бат Колю
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #12 от "Renault":


Да, човече, продажби си имат, но губят клиенти като мен, защото някои модели на конкурентите ги отвяват, защото нямат например Талисман комби с 2.0 Tce, 4x4 и автомат, защото най-мощното в Колеос е 2.0DCI, а нямат автомат с двойно предаване и т.н. Няма лошо в малките двигателчета, но трябва да има и опция за по-яки мотори - клиентът сам ще си реши какво да вземе. Аз например голяма лимузина с 1.6 не ща, дори и да е с пет турбини

Коментиран от #16


Оценка:
-3 +10

???
(гост)

Неутрално
15 Отговор
Не разбрах,тези толкова "хубави" Рена,кога са станали марка номер ?!?

Оценка:
-4 +16

Рено Каптур
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #14 от "Бат Колю":


ами аз карах нисан патфайндър и е с 3.0 dCi и е истинско животно като го настъпех и наказвах тия големите бмв джипове х5, х6 а на магистралата на газ ми гореше около 5 само, че е много скъп за подръжка, защото е голям джип и е премиум за това минах на нов и хубав автомобил, който да ми върши работа ефективно

Коментиран от #18, #23, #25, #26, #40


Оценка:
-15 +1

Жоро
(гост)

Неутрално
17 Отговор
Хора купете си РЕНДЕ

Оценка:
-11 +1

Бисер
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #16 от "Рено Каптур":


Много ти е харчел 3.0dci ,мислех че разхода е 3л.-3,5л. на 100 км. Хахахаха.......

Оценка:
-2 +12

фактите
(гост)

Неутрално
19 Отговор

До коментар #3 от "турбо s":


поредния разбирач най-добрата кола е новата на 0 км пробег.Бягай с тия прениум марки и модели.Само от подръжката си на загуба.

Коментиран от #20, #38


Оценка:
-4 +17

турбо s
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #19 от "фактите":


новата кола си е чисто набутване. Веднага и пада цената и губиш много пари. По улиците не те уважават с нова кола от масовите марки. Всеки има респект към s класа, 7-мица и т.н, ако си с нова кола, шкода например никой няма да ти остъпва, а на черна панамера 2011 например никой не смея да се заяде.

Коментиран от #27, #29


Оценка:
-13 +8

замислете се
(гост)

Неутрално
21 Отговор
само ви лъжат с тия лизинги за нови автомобили, плащате луди пари и уж в гаранция и като се счупи това било извънгаранционно, онова били ... дерат ви кожите

Оценка:
-2 +12

Каптур
(гост)

Неутрално
22 Отговор
всеки си решава дали да плаща абонамент на сервизите за тойота или да избере чисто ново Рено и да забрави що е то сервиз

Оценка:
-11 +4

23
Този коментар е премахнат от модератор
Антон
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #10 от "Бат Колю":


Същата скръб е и при тойота. Няма избор от двг, няма добър автоматик, всъщност автоматика е същия като този от преди 15 год.няма 4Х4 , няма хубави екстри....единствено трябва да ни топли че е тойота и че продават много. Ама то и много джибри се пие по селата ама не значи че е по-добро от хубавото малцово уиски.жалки жълтури.

Оценка:
-9 +8

Бръм
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #16 от "Рено Каптур":


300 глупости в минута с това рено! Наказал си на марко макарите... Па газ, пък dci, па 5/100...лалала... Дечко!
Точно пък този умрял мАтор.... Смех!
Я елате със седни ми на к....., с каптур, пък аз с мечо и да видим колко сте вървежни! Смех!

Оценка:
-4 +9

Бачо Киро
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #16 от "Рено Каптур":


Я ни обясни как точно трилитровия дизелов Pathfinder си го карал на газ и горял 5/100, че ми е много интересно.

Коментиран от #28


Оценка:
-1 +18

27
Този коментар е премахнат от модератор
Каптур
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #26 от "Бачо Киро":


виж го в интернета там има видео материали

Коментиран от #31


Оценка:
-8 +0

Язе
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #20 от "турбо s":


Ти разчиташ на колата да те опази?Понеже явно си мишоче,разчиташ на колата за да изпълниш.Дори да е така,като слезнеш и те видят що за плъх си,два токата и си готов.Поне изброените от теб модели имат голям багажник и може след сблъсъка на интереси да си акаш скрит в него.Поредния никаквец който разчита на колата да му добави см под кръста.

Оценка:
-0 +4

АLFA Q 4
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #10 от "Бат Колю":


ЗА ТSI то,,, ДВА ВАРЕЛА МАСЛО

Оценка:
-0 +7

Бачо Киро
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #28 от "Каптур":


Стига говори глупости, хлапешки работи... . Дизел не се конвертира, трябва да се преправя всичко - намаляване на компресията, свещи... Пропан се ползва за инжектиране при дизелите, не се кара на газ... Карал бил 3.0 дизел на газ, че му и горял 5/100... Вземи го настрой, че гори много, другите горят 3/10...

Коментиран от #32


Оценка:
-1 +5

32
Този коментар е премахнат от модератор
123
(гост)

Неутрално
33 Отговор
Брей, как се обръща палачинката! До вчера беше Тойота срещу Германия, а днес вече е Рено срещу всички! За мен са нормални коли, с нищо не превъзхождаше другите, освен дизаин може би, ама това е до вкус! Не са хич евтини, защото като им добавиш екстрите които са стандарт в другите, и става 'б*х го и Реното'!
В този ценови диапазон е по добре КИА, по евтини, с повече екстри, а и с по голяма гаранция!

Оценка:
-0 +3

Жълта кола
(гост)

Неутрално
34 Отговор

До коментар #5 от "Renault Talisman":


"Обичам тъ Пено щъ зема"Разликата между твоите "КОЛИ" и скучните Тайоти е като от тука до Слънцето.А не забравяй Японите го виждат първи като изгрява.Друг е въпроса че си купил две коли на цената на една.Нищо лично Прощавай!

Оценка:
-1 +2

321
(гост)

Неутрално
35 Отговор
Нещо коментарите ми намирисват на скрита реклама на Нескафе, пардон Рено. Не е лошо Реното и напоследък дизайнът много се подобри. Обаче, както някой беше писал, какво точно ще ме накара да си го взема вместо Шкода например, която мисля е доста по-качествена и има повече вариации. А и цената е почти същата. Някак си чехите по умеят да правят коли от французите. Иначе, идеята за този абонамент не е лоша, но ако се направи сметката излиза, че е по-добре да си караш на лизинг и накрая да си купиш колата или да я подадеш. Пак ще плащаш толкова, ама ще има нещо срещу това.

Оценка:
-0 +6

Коментара
(гост)

Неутрално
36 Отговор
Като прочетеш коментарите, все едно си чел в. 200_та вица. Статията една, коментира се дуго. До вчера половината спамери бяха на една румънска марка, днес на същата ама с френско лого... Трети пък обяснява, че Патфайндъра бил премиум?! Шъ мъ скъсъти, мъ честну! Мнението ми е, че и сега си го има това, както коментира "Ново" викат му "rent a car".......

Оценка:
-0 +2

Пламен
(гост)

Неутрално
37 Отговор

До коментар #12 от "Renault":


Абе капути какво ми обяснявате рено било по добро от тойота. Сега карам меган И съм доволен ,но преди имах Авенсис комби и просто спор няма Тойота превъзхожда рено по отношение здравина експлоатация вървене и разход . 2.2 д4д ми даваше 4.1 разход а мегана 1.5 пак толкова. Само че му се моля да набере и макс 160км а тойотата направо скачаше и до 230км не се замисля

Оценка:
-0 +9

Пламен
(гост)

Неутрално
38 Отговор

До коментар #19 от "фактите":


Съгласен съм новото е ново ,ама за мен най хубава е служебната ;)

Оценка:
-0 +3

Ти си психично болен
(гост)

Неутрално
39 Отговор

До коментар #8 от "Рено Каптур":


Лекувай се

Оценка:
-0 +2

Ей психопат
(гост)

Неутрално
40 Отговор

До коментар #16 от "Рено Каптур":


Хапчетата си забравил тия дни,да не те връщат скоро в Иван Рилски

Оценка:
-0 +0

Гост
(гост)

Неутрално
41 Отговор
Рено Кофтор мухаха

Оценка:
-0 +1

Като гост
(гост)

Неутрално
42 Отговор
Много просташки реклами на Рено.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка