Last news in Fakti

8 Февруари, 2019 10:45 14 195 34

Toyota RAV4 стана истински всъдеход

  • toyota-
  • rav4-
  • trd off-road
Toyota RAV4 стана истински всъдеход - 1

По време на автосалона в Чикаго се състоя публичният дебют на Toyota RAV4 в изпълнение TRD Off-Road. Кросоувърът е построен в сътрудничество със специалистите от Toyota Racing Development и ще се появи на пазара в САЩ през есента на тази година.

Toyota RAV4 стана истински всъдеход

Toyota RAV4 TRD Off-Road може да се различи външно по увеличените надколесни арки, по-агресивните брони и различната радиаторна решетка. Иначе всъдеходът е снабден с усилено окачване, с т.нар. двутръбни амортисьори и с нови пружини.

Toyota RAV4 стана истински всъдеход

Някои от елементите по окачването са заимствани от спортната версия Rally RAV4. Летите 18-цолови джанти са значително олекотени, по-здрави са и са "обути" със специалните Falken Wildpeak A/T Trail гуми.

Toyota RAV4 стана истински всъдеход

Що се отнася до 4х4 предаването, то се характеризира с динамичен контрол на тягата на всяко от задните колела. Автомобилът има различни режими, сменящи се от контролер, наречен Multi-Terrain Select.

Toyota RAV4 стана истински всъдеход

Toyota RAV4 TRD Off-Road се оборудва с 2.5-литров двигател от семейството Dynamic Force, мощността на който е 206 конски сили. Максималният въртящ момент е 250 Нм, който се предава на колелата през осемстепенен автомат Direct Shift.

Toyota RAV4 стана истински всъдеход


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Kornishon

    76 6 Отговор
    Тойота са избухнали с тази рав-ка!!!

    Коментиран от #34

  • 2 тролче рубладжийче

    19 27 Отговор
    Бее ,друго нЕщо се и УАЗ-ката ! От нея - по Убаво - нЕма !
  • 3 Прецакан

    25 11 Отговор
    Досега не беше ли всъдеход?!!!

    Коментиран от #5

  • 4 Кеф

    40 8 Отговор
    Доста са я барнали Равка-та и вече я предлагат само с бензинов мотор, дано и да е качествено произведена, че с тази нова електроника дето ги наблъскаха. По-хубаво от новата кола няма - само новата жена :))))
  • 5 Илиян

    22 17 Отговор

    До коментар #3 от "Прецакан":

    Досега си беше "чист паркетник"....
  • 6 AUDI

    16 25 Отговор
    И сега ще е паркетник ама ще излгежда като жипка . И качествените им салони като знам ....нищо поне изглежда добре

    Коментиран от #16, #26

  • 7 ванката

    20 29 Отговор
    там до където ще стигне тая тойота от там ще тръгне уазката закачила тойотката на буксир и ще я разходи из гори и планини ... красива голяма кола но да не излизаш на офроуд с нея
  • 8 анонимен

    23 18 Отговор
    Карам предния модел на рав4(2015-та год.) Каквото и да си говорим, предимството им е, че е една идея по-трудно да си пукнеш картера в някой камък по черно и има съвсем малко по-голяма вероятност да минеш по леко заснежен път или разкалян. При всички останали случаи, силно препоръчително е да имате трактор в радиус от 3-4 км и здраво въже.
  • 9 Driving pleasure

    20 2 Отговор
    Да бе а понижаващите предавки и блокажите за да стане истински офроудър а не нагизден паркетник?
  • 10 анонимен

    21 5 Отговор
    Няма такива екстри. Има някакъв измислен блокаж и отделно си бие сама спирачките на колелото, което буксува, но въпреки това колата не отлепя от мястото си.
  • 11 Пешо

    4 9 Отговор
    ЩО СИ АНОНИМЕН ТРАКТОРА ДА НЕ Е "БЕЛАРУС"424
  • 12 анонимен

    9 5 Отговор
    Спокойно, само единият струва колкото 3 рав4-ки от магазина, не бери грижа за тракторите. :)
  • 13 Юрий

    19 11 Отговор
    Тойота имаха хубави коли по байтошово време прекосявахме Сахара с тях. Сега чета новина "Новата Тойота РАВ4 стана истински лайновоз"
  • 14 гост

    18 7 Отговор
    И като я натовариш по някой хълм нагоре да прегрее вискомуфата какво става? Има ли смилъл от гуми, подсилено окачване и други простоии след като самото предаване е за паркетник? Едно е да превърти на сняг и да зацепи, а съвсем друго е да катериш 500метра стръмен хълм с превъртане на гумите, ще ли да издържи? Защото на тестове с други сув коли тойота се издъни тотално и не може да помръдне при сцепление на една гума, за какъв офроуд говорите?
  • 15 Японеца

    11 11 Отговор
    Добра е! Като знам японското качество, ще оцелее 20г!

    Коментиран от #17

  • 16 гост

    19 8 Отговор

    До коментар #6 от "AUDI":

    Като гледам какъв ти ника - AUDI, кажи колко ли са им качествени разпадащите и скърцащи салоните на VAG

    Коментиран от #21, #25

  • 17 Кирчо

    7 17 Отговор

    До коментар #15 от "Японеца":

    Японското качество.. хахахах. Ще се разплача. Ей добре, че японците измислиха автомобила та останалия свят да се види в кола!!! Бегай легай мечтател

    Коментиран от #23

  • 18 анонимен

    14 7 Отговор
    Това за салоните е вярно. Тигуан 2017-2018 няма нищо общо с рав4 2017-2018. В рав4-ката всичко тропа и скърца по неравностите. Друг е въпросът коя кола колко километра издържа без ремонти. Който кара малко и иска комфорт, да си купува немска. Който е малко по непретенциозен и върти много километри, по-добре японска. Японците винаги са малко по-консервативни и вграждат в автомобилите си модули и екстри, поне с 2-3 години след немските производители. Затова пък, всичко е по-просто, по-издръжливо и не толкова лъскаво.
  • 19 атака

    13 1 Отговор
    Сега да пуснат и за 10000 лева и цена няма да има.
  • 20 Кольо Камиона

    19 3 Отговор
    Терминологията е малко объркана, но за мен “всъдеход” означава че е на шаси, голям клиренс, къси надвеси, редуктор, някой и друг блокаж, поне задния мост да е твърд, за предпочитане с листови ресори. А за да е не какъв а “истински всъдеход” гледам и за лебедка, шнорхел, A/T или М/Т гуми, и пр. Това РАВ-че нещо не отговаря на тези изисквания.
  • 21 AUDI

    4 7 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Ясно е ти колко салона на АУДИ конкретно си виждал ама на живо говорим.
  • 22 onq s konq

    8 4 Отговор
    С двигател 206 к. с. и 250 Нм по ми прилича на всъдеход за магистрала, но като излезе ще видим ...
  • 23 Юрий

    1 5 Отговор

    До коментар #17 от "Кирчо":

    Руснаците са измислили първата кола! Как се осмеляваш да пишеш такива небивалици!

    Коментиран от #29

  • 24 рафка жирафка

    2 4 Отговор
    Чудна пластмаса са сътворили. Купувай, народе.
  • 25 Зелено

    4 12 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Точно на ВАГ са едни от най- добрите салони и конкретно ауди винаги води в салони и интериори.
  • 26 Vw audi skoda seat и т.н. все от голф ча

    4 4 Отговор

    До коментар #6 от "AUDI":

    Ало голфаджията да не дава мнение, че ви знаем клозетите!
  • 27 Цаца

    8 0 Отговор
    Много заблуден народ има тук... В Щатите тая така е тинейджърски дъвче!!! Не забравяйте че там се произвеждат Тойота Района, секвоя и тундра, като всичките са 4х4 с торсен диференциал а тундрата във най наточената версия е с 5.7 двигател към 400кс....
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Chukan Kirilov

    4 0 Отговор

    До коментар #23 от "Юрий":

    Язе мислехме, че сме ние македонците. Язък!
  • 30 Пуйо

    2 2 Отговор
    Един джип не е ли американски,бензинов и над 5000куб.см-здраве му кажи.Слагам си газчица 120л. и си свиркам,а тия където се смеят да си карат клиото и така-всичко е на газ вече
  • 31 Тарикат

    4 2 Отговор
    Как да кажа лоша дума за този предмет като семеен автомобил.2009г. фейслифта дизелов двигател 150к.с и са 100хил.км. за 3 години.Писатели много има тука, само Тойота препоръка от мен.Но бъдещето е на бензина и хибридите.
  • 32 Гостенин

    7 0 Отговор
    Истинските всъдеходи от тойота за европейския пазар са "ланд круизер" и "хилукс", като последният е пикап, за които трябва да се бръкне дълбоко в джобовете. А това си е напудрен паркетник с изкуствено надута цена, да плащаш за всъдеход но да не го получиш..
  • 33 пурко

    2 0 Отговор
    Ми то отпред е като Форд Рейнджър. Сигурно за да се обърка някой и да го купи
  • 34 262

    0 2 Отговор

    До коментар #1 от "Kornishon":

    Красив РАВ! Не като на ваг измишльотините, хем грозно хем се троши.