Когато се сетите за германската компания Volkswagen, едва ли през ума ви минава моделът Fox. Истината е обаче, че това е грешка. Fox е по-голям от Lupo, но по-малък и по-симпатичен от Polo. Освен това, благодарение на своята слаба популярност у нас, цените са доста ниски.
Автомобилът се прави основно в Бразилия и поради този факт има някои проблеми с надеждността. Те обаче не са толкова сериозни. Fox е наследник на Lupo и предшественик на Up. Най-проблемен е трицилиндровият бензинов Fox, но спокойно можете да обърнете внимание на дизела.
Автомобил, произведен 2008 година с куп екстри, сред които автоматични чистачки, автоматични фарове, ESP и т.н, струва около 4 000 лв. При това в комбинация с доста успешния трицилиндров 1.4 TDI двигател на Volkswagen, който германците вграждат в какво ли не. Среден разход на гориво: 4.9 л/100 км. Какви екземпляри и за колко пари се продават в България, вижте ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Tervel bitcoin
10:38 17.02.2019
2 Наблюдаващ
Коментиран от #10, #22
10:39 17.02.2019
3 Иванов
Коментиран от #20
10:42 17.02.2019
4 нервен
Коментиран от #7, #31
10:46 17.02.2019
5 Някой
10:48 17.02.2019
6 Бай Ой
Коментиран от #11
10:54 17.02.2019
7 гощо
До коментар #4 от "нервен":
Пак се изказа неподготвен тцтцттцтцтц.........вЕрвай тука на тия че в Германия ги мачкали.Защото ги мачкат за това продажбите на дизели са повече от бензиновите!Коментиран от #24, #37, #38
10:57 17.02.2019
8 В статията пише
Коментиран от #21
10:58 17.02.2019
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Един от вас
До коментар #2 от "Наблюдаващ":
Това е висша форма на сарказъм! ВАГенски части да ги ринеш, само по каросерията може да е забавно :D11:14 17.02.2019
11 Random
До коментар #6 от "Бай Ой":
Еми да, мицубиши прави добри коли.11:23 17.02.2019
12 Гост
11:28 17.02.2019
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Ххх
12:26 17.02.2019
15 Пешо
Коментиран от #16, #32
12:30 17.02.2019
16 Гъзчо
До коментар #15 от "Пешо":
Това турбина, DMF, дюзи - всичкото е по 1000 лева бройката.Коментиран от #19, #47
12:42 17.02.2019
17 Киро
12:50 17.02.2019
18 само тесла
13:13 17.02.2019
19 Ввв
До коментар #16 от "Гъзчо":
Ей пак неподготвени,направо 2 хилки е турбината,мани бегай,карайте на газчица и тва еКоментиран от #42
13:16 17.02.2019
20 Vinetu
До коментар #3 от "Иванов":
Da az ot16,g.karah benzin.sega vzeh dizel.golf 5-1.9.-105ks.2008.i mashallah.kat zaredq do kapacka .izkarvam sql mesets.i zabravqm kvo e benzinosyansiq.13:22 17.02.2019
21 германеца
До коментар #8 от "В статията пише":
да ,прави се в бразилия ,и 3 цилиндровият бензинов мотор е на isuzu,и ангренажа е с верига ,а не като polo сьс ремак 1.4 тdi ,обясни им фактите че fox се прави в бразилия а не в германия , и няма нищо общо с polo и lupo.Коментиран от #28
13:30 17.02.2019
22 Специалист
До коментар #2 от "Наблюдаващ":
" надежден" 3 цил. Неема ! По добре не заблуждавайте хората !13:44 17.02.2019
23 ХИ ХИ ХИ
13:51 17.02.2019
24 Ruhig
До коментар #7 от "гощо":
Абсолютно си прав, от 11 г. живея в Германия и карам на дизел, нито съм чул нито видял такава параноя, 65% от автомобилите са на дизел. В най-натоварените улици и булеварди на Мюнхен се разхождат спокойно хората, нема неприятни миризми, фини прахпви частици и т. н. Просто в България се изопачават нещата.Коментиран от #25, #33
14:33 17.02.2019
25 Емигрант
До коментар #24 от "Ruhig":
Напълно подкрепям твоето мнение! Във Франция почти всички карат дизелови коли!Като чета статиите за забрана на дизелите, имам чувството ,че всичко се поднася доста изопачено и тенденциозно!
15:02 17.02.2019
26 Разбирача
Коментиран от #27
15:19 17.02.2019
27 Въпрос
До коментар #26 от "Разбирача":
Въпрос на гледна точка!И аз преди да замина за чужбина карах само бензинови и на газ коли,сега имам 2 дизела и нямам никакви проблеми!Според мен българите се плашат от подръжката на дизеловите коли ,защото в кварталните сервизчета няма квалифицирани майстори на дизели !15:31 17.02.2019
28 германеца
До коментар #21 от "германеца":
даже от този модел има модификация fox kross ,тои е 5 врати с ролбари и по вдигнат ,прилича на малко джипче ,даже резервната гума е закачена на задния капак , на 5тата врата врата на багажника ,както на някои джипове ,но в европа такива се срещат много рятко ,защото е лимитирана версия ,а както знаете вече и то се прави в бразилия .16:29 17.02.2019
29 петър
Момчета съгласен съм и с двама ви , само ще добавя , че и качеството на горивата не е същото като в България . Купих си дизелова кола с половин резервоар нафта от Германия /колата беше Рено/ и вървеше като линейка и като свърши .....
Коментиран от #34
16:31 17.02.2019
30 Японеца
16:39 17.02.2019
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Име
До коментар #15 от "Пешо":
Браво, бай Пеш!17:36 17.02.2019
33 Име
До коментар #24 от "Ruhig":
Евала, бате! Каза ли им го, А?!!17:40 17.02.2019
34 ВАГ
До коментар #29 от "петър":
Прав си ,там карат с истински дизел ,тук с руски говна които Русия не може да пласира другаде.17:40 17.02.2019
35 comment
18:01 17.02.2019
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 468
До коментар #7 от "гощо":
също и до #24#25 и подобни. Вие къде живеете, къде блеете? Я пиши в Гугъл вкл. "спад на продажбите на дизел 2018 г." да видиш какво ще ти излезе. Да, и във Франция и в Германия имаха превес през последните двайсетина години, но още 2017-та се почна със спадането на продажбите, а 2018 направо рухнаха. За първи път от десетилетия във Франция падаха под 50%, а в Германия миналата година по това време рязко с над 20% и продължават да падат. Много ясно че по улиците това не можеш да го усетиш, заради натрупаните дизеляци през годините, но статистиката на новите е тотално надолу. В България се изопачавали нещата - кое е изопачено, това че половината от автопарка се състои от дизели, а над 90% са дърти и избушени без филтри и пушат и смърдят та не се трае. Затова щото въобще не пушели и не миришели и на запад ги ограничават, че даже и спират в някои градове или зони...Коментиран от #48
00:54 18.02.2019
38 нервен
До коментар #7 от "гощо":
Ми не знам на кой ги говориш тия глупости и от преди колко петилетки ти е информацията дето пишеш ама си бая назад ... В момента съм в Хановер и мога да ти кажа че наистина ги мачкат и изхвърлят за скраб ..а в града дизел -бензин е в съотношение 2:5 в полза на бензина... дизелаци единствено чисто нови се виждат ама са осезаемо малко вече ...така че завири си обратно главата в пясъка и си мечтай01:11 18.02.2019
39 До всички Дебили
07:22 18.02.2019
40 Сандокан
08:26 18.02.2019
41 гост
11:26 18.02.2019
42 Гъзчо
До коментар #19 от "Ввв":
Мда, извинете господин умник. Турбината за 1.4 ТДИ нова е над 1000 лева а не хиляда. Виж дюзите и DMF са малко под 1000.И това на фона на комплект свещи за 50 лева които можеш да си смениш и сам.
Коментиран от #46
12:03 18.02.2019
43 Jack Bauer
12:31 18.02.2019
44 jambazina
Коментиран от #45
16:14 18.02.2019
45 авто джанбазин
До коментар #44 от "jambazina":
ти карал ли си такьв та знаеш ,или го сьдиш по снимката ,едно е да говориш ,а друго е да си го карал.17:05 18.02.2019
46 Ввв
До коментар #42 от "Гъзчо":
Приляга ти името,рециклирана турбина да си чувал,че има?Филтърът за твърди е скъп,но е ясно,че тук никой не слага,затова айде у лево с газовото21:10 18.02.2019
47 Порно
До коментар #16 от "Гъзчо":
От 30 години карам дизели , от 15 - само нови, и никакви проблеми. Защото спазвам правилото - никакви 3 цилиндрови дизели21:53 18.02.2019
48 Емигрант
До коментар #37 от "468":
Я бе момче остави тези статистики от Гугъл и се върни в реалния живот!Казвам ти и повтарям ,в Бордо дето живея всички мой съседи ,познати и приятели карат дизели.Тук не можеш да караш кола с чужда застраховка,затова всички си имат коли ,в едно семейство с 5 пълнолетни човека има 5 коли и познай колко от тях са дизели !09:37 20.02.2019