Last news in Fakti

17 Февруари, 2019 10:30 35 718 48

Градска дизелова кола за 4 000 лв.

  • автомобилът на старо-
  • volkswagen-
  • fox
Градска дизелова кола за 4 000 лв. - 1

Когато се сетите за германската компания Volkswagen, едва ли през ума ви минава моделът Fox. Истината е обаче, че това е грешка. Fox е по-голям от Lupo, но по-малък и по-симпатичен от Polo. Освен това, благодарение на своята слаба популярност у нас, цените са доста ниски.

Градска дизелова кола за 4 000 лв.

Автомобилът се прави основно в Бразилия и поради този факт има някои проблеми с надеждността. Те обаче не са толкова сериозни. Fox е наследник на Lupo и предшественик на Up. Най-проблемен е трицилиндровият бензинов Fox, но спокойно можете да обърнете внимание на дизела.

Градска дизелова кола за 4 000 лв.

Автомобил, произведен 2008 година с куп екстри, сред които автоматични чистачки, автоматични фарове, ESP и т.н, струва около 4 000 лв. При това в комбинация с доста успешния трицилиндров 1.4 TDI двигател на Volkswagen, който германците вграждат в какво ли не. Среден разход на гориво: 4.9 л/100 км. Какви екземпляри и за колко пари се продават в България, вижте ТУК.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Tervel bitcoin

    15 24 Отговор
    Взимам 10
  • 2 Наблюдаващ

    32 4 Отговор
    Пазара е просто НАСИТЕН с тоя модел и има толкова богат избор, че не е за приказване.. С намирането на части 2-ра ръка.. е по-интересно от намирането на самата кола даже..

    Коментиран от #10, #22

  • 3 Иванов

    79 56 Отговор
    Дизел? Много мерси, ама си го карайте вие.

    Коментиран от #20

  • 4 нервен

    72 50 Отговор
    Дизел ? Абе яя по-сериозно ..в Германия ги мачкат на пресата направо тия а тукашния селянин цъфти от радост

    Коментиран от #7, #31

  • 5 Някой

    92 52 Отговор
    VW ли е не мерси, бегай далеч.
  • 6 Бай Ой

    85 30 Отговор
    Хюндай и Киа вече са по-добри

    Коментиран от #11

  • 7 гощо

    46 24 Отговор

    До коментар #4 от "нервен":

    Пак се изказа неподготвен тцтцттцтцтц.........вЕрвай тука на тия че в Германия ги мачкали.Защото ги мачкат за това продажбите на дизели са повече от бензиновите!

    Коментиран от #24, #37, #38

  • 8 В статията пише

    22 17 Отговор
    Защо 3 цилиндровия двигател да е най-проблемен? И какви са проблемите с надежноста за това че е от Бразилия? Какво му е?

    Коментиран от #21

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Един от вас

    7 10 Отговор

    До коментар #2 от "Наблюдаващ":

    Това е висша форма на сарказъм! ВАГенски части да ги ринеш, само по каросерията може да е забавно :D
  • 11 Random

    16 8 Отговор

    До коментар #6 от "Бай Ой":

    Еми да, мицубиши прави добри коли.
  • 12 Гост

    54 10 Отговор
    "При това в комбинация с доста успешния трицилиндров 1.4 TDI двигател на Volkswagen"...Ама вие верно ли? Това е един от моторите, от който трябва да се бяга надалеко.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Ххх

    42 17 Отговор
    Аз бих заложил на бензиново японче за в града например Suzuki Swift.
  • 15 Пешо

    23 52 Отговор
    Само дизел това е истината няма свещи няма кабели няма нищо само караш и доста икономични са дизеловите агрегати.

    Коментиран от #16, #32

  • 16 Гъзчо

    49 7 Отговор

    До коментар #15 от "Пешо":

    Това турбина, DMF, дюзи - всичкото е по 1000 лева бройката.

    Коментиран от #19, #47

  • 17 Киро

    16 9 Отговор
    В града Mitsubishi space star - 4 години я карам бензин 86 к.с харчи малко паркира се лесно и съм сменил един накрайник и ангренажния ремък/по километри пробег/!Става и ИЗВЪН градско 6,7л/100 км разход!
  • 18 само тесла

    20 33 Отговор
    Електричката е градска кола, а дизелите са печки тровещи хората и природата.
  • 19 Ввв

    23 20 Отговор

    До коментар #16 от "Гъзчо":

    Ей пак неподготвени,направо 2 хилки е турбината,мани бегай,карайте на газчица и тва е

    Коментиран от #42

  • 20 Vinetu

    10 17 Отговор

    До коментар #3 от "Иванов":

    Da az ot16,g.karah benzin.sega vzeh dizel.golf 5-1.9.-105ks.2008.i mashallah.kat zaredq do kapacka .izkarvam sql mesets.i zabravqm kvo e benzinosyansiq.
  • 21 германеца

    9 2 Отговор

    До коментар #8 от "В статията пише":

    да ,прави се в бразилия ,и 3 цилиндровият бензинов мотор е на isuzu,и ангренажа е с верига ,а не като polo сьс ремак 1.4 тdi ,обясни им фактите че fox се прави в бразилия а не в германия , и няма нищо общо с polo и lupo.

    Коментиран от #28

  • 22 Специалист

    15 9 Отговор

    До коментар #2 от "Наблюдаващ":

    " надежден" 3 цил. Неема ! По добре не заблуждавайте хората !
  • 23 ХИ ХИ ХИ

    31 3 Отговор
    Фен съм на ВАГ. Досега съм сменил няколко. Но това недоразумение... което е срам за марката!!! Не случайно струва пъти по-евтино от Поло на същите години и километри. Този който е писал това е пълен дилетант.
  • 24 Ruhig

    48 17 Отговор

    До коментар #7 от "гощо":

    Абсолютно си прав, от 11 г. живея в Германия и карам на дизел, нито съм чул нито видял такава параноя, 65% от автомобилите са на дизел. В най-натоварените улици и булеварди на Мюнхен се разхождат спокойно хората, нема неприятни миризми, фини прахпви частици и т. н. Просто в България се изопачават нещата.

    Коментиран от #25, #33

  • 25 Емигрант

    40 10 Отговор

    До коментар #24 от "Ruhig":

    Напълно подкрепям твоето мнение! Във Франция почти всички карат дизелови коли!
    Като чета статиите за забрана на дизелите, имам чувството ,че всичко се поднася доста изопачено и тенденциозно!
  • 26 Разбирача

    17 26 Отговор
    Точно пък дизелова кола хахах за нищо на света не бих си взел.

    Коментиран от #27

  • 27 Въпрос

    29 8 Отговор

    До коментар #26 от "Разбирача":

    Въпрос на гледна точка!И аз преди да замина за чужбина карах само бензинови и на газ коли,сега имам 2 дизела и нямам никакви проблеми!Според мен българите се плашат от подръжката на дизеловите коли ,защото в кварталните сервизчета няма квалифицирани майстори на дизели !
  • 28 германеца

    9 3 Отговор

    До коментар #21 от "германеца":

    даже от този модел има модификация fox kross ,тои е 5 врати с ролбари и по вдигнат ,прилича на малко джипче ,даже резервната гума е закачена на задния капак , на 5тата врата врата на багажника ,както на някои джипове ,но в европа такива се срещат много рятко ,защото е лимитирана версия ,а както знаете вече и то се прави в бразилия .
  • 29 петър

    21 2 Отговор
    До 24 и 25 :
    Момчета съгласен съм и с двама ви , само ще добавя , че и качеството на горивата не е същото като в България . Купих си дизелова кола с половин резервоар нафта от Германия /колата беше Рено/ и вървеше като линейка и като свърши .....

    Коментиран от #34

  • 30 Японеца

    17 9 Отговор
    Германска еднодневка, караш 5г и хвърляш, за да може ганьо да си харчи парите напразно.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Име

    4 3 Отговор

    До коментар #15 от "Пешо":

    Браво, бай Пеш!
  • 33 Име

    5 5 Отговор

    До коментар #24 от "Ruhig":

    Евала, бате! Каза ли им го, А?!!
  • 34 ВАГ

    10 12 Отговор

    До коментар #29 от "петър":

    Прав си ,там карат с истински дизел ,тук с руски говна които Русия не може да пласира другаде.
  • 35 comment

    10 9 Отговор
    Симпатичен и VW. Оксиморон.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 468

    6 4 Отговор

    До коментар #7 от "гощо":

    също и до #24#25 и подобни. Вие къде живеете, къде блеете? Я пиши в Гугъл вкл. "спад на продажбите на дизел 2018 г." да видиш какво ще ти излезе. Да, и във Франция и в Германия имаха превес през последните двайсетина години, но още 2017-та се почна със спадането на продажбите, а 2018 направо рухнаха. За първи път от десетилетия във Франция падаха под 50%, а в Германия миналата година по това време рязко с над 20% и продължават да падат. Много ясно че по улиците това не можеш да го усетиш, заради натрупаните дизеляци през годините, но статистиката на новите е тотално надолу. В България се изопачавали нещата - кое е изопачено, това че половината от автопарка се състои от дизели, а над 90% са дърти и избушени без филтри и пушат и смърдят та не се трае. Затова щото въобще не пушели и не миришели и на запад ги ограничават, че даже и спират в някои градове или зони...

    Коментиран от #48

  • 38 нервен

    7 5 Отговор

    До коментар #7 от "гощо":

    Ми не знам на кой ги говориш тия глупости и от преди колко петилетки ти е информацията дето пишеш ама си бая назад ... В момента съм в Хановер и мога да ти кажа че наистина ги мачкат и изхвърлят за скраб ..а в града дизел -бензин е в съотношение 2:5 в полза на бензина... дизелаци единствено чисто нови се виждат ама са осезаемо малко вече ...така че завири си обратно главата в пясъка и си мечтай
  • 39 До всички Дебили

    5 6 Отговор
    Купувайте дизелите и Гласувайте за Шайката ГЕРБ !
  • 40 Сандокан

    9 1 Отговор
    Средно 4,9 дизел??????? Я обърнете себестойността в газ и ми кажете ЗАЩО да карам тази ниско класова консерва като мога да карам нещо по... за същите пари
  • 41 гост

    2 5 Отговор
    Браво Факти, набутайте и обяснявайте на хората как да си купуват стари, дизелови коли за града. Малко не ви ли светна лампата, че това е най-голямата глупост на това брутално замърсяване у нас и ескалиращата дизеловизация на транспорта? У нас мнозинството от дизелите са изкормени и изрязани, не работят добре и обгазяват многократно повече спрямо изрядните. И това не е от недоимък, а е от тарикатлък. Ей го съседа не иска да си купи бензин, хем че кара два пъти в месеца по 100тина км. Отиде и си купи дизел, даде същите пари като за бензин, а дизела е видимо много амортизиран, хубав беше до 3тия ден, в който му светнаха лампите и влезе в сервиза за ремонт за няколко стотин лева. Другият съсед, който все си хвали дизела и той сподели, че и при него така станало и двамата махнали дпф. А бензинката харчи литър повече и нямаш дертове, дизелите след кормене са на Евро -3, а бензинката е на реална евро 4 с нисък данък, тиха, мнощна, без натоварени полуоски, съединители, турбо, кулери, сажди, дпф, трак-а-трак по цял ден.
  • 42 Гъзчо

    5 1 Отговор

    До коментар #19 от "Ввв":

    Мда, извинете господин умник. Турбината за 1.4 ТДИ нова е над 1000 лева а не хиляда. Виж дюзите и DMF са малко под 1000.

    И това на фона на комплект свещи за 50 лева които можеш да си смениш и сам.

    Коментиран от #46

  • 43 Jack Bauer

    4 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг: доста успешния трицилиндров 1.4 TDI двигател - успешен, успешен, колко да е успешен, за мен си е пълен провал.
  • 44 jambazina

    0 3 Отговор
    От всички модели на соцваген, тоя е най-утрепания

    Коментиран от #45

  • 45 авто джанбазин

    2 0 Отговор

    До коментар #44 от "jambazina":

    ти карал ли си такьв та знаеш ,или го сьдиш по снимката ,едно е да говориш ,а друго е да си го карал.
  • 46 Ввв

    2 0 Отговор

    До коментар #42 от "Гъзчо":

    Приляга ти името,рециклирана турбина да си чувал,че има?Филтърът за твърди е скъп,но е ясно,че тук никой не слага,затова айде у лево с газовото
  • 47 Порно

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "Гъзчо":

    От 30 години карам дизели , от 15 - само нови, и никакви проблеми. Защото спазвам правилото - никакви 3 цилиндрови дизели
  • 48 Емигрант

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "468":

    Я бе момче остави тези статистики от Гугъл и се върни в реалния живот!Казвам ти и повтарям ,в Бордо дето живея всички мой съседи ,познати и приятели карат дизели.Тук не можеш да караш кола с чужда застраховка,затова всички си имат коли ,в едно семейство с 5 пълнолетни човека има 5 коли и познай колко от тях са дизели !