Last news in Fakti

17 Април, 2012 10:43 11 663 51

Renault Kangoo се сдоби с трилъчева звезда

  • mercedes-benz-
  • citan-
  • renault-
  • kangoo

Mercedes-Benz представи официално новия си товаро-пътнически фургон Citan месеци преди дебюта му пред публика на автосалона 2012 IAA Commercial Vehicle Show в Хановер през септември. Немската баничарка е префасонирано Renault Kangoo и става първият реализиран съвместен проект по договора за партньорство, който Daimler и Renault-Nissan Alliance подписаха през 2010 г.

Citan се оказва много повече Renault, отколкото Mercedes-Benz, въпреки че публикуваните неотдавна скици на автомобила подсказвахпа точно обратното. Моделът дори ще се произвежда във фабриката на Режията в Мобьож, Франция.

Новата баничарка ще се предлага във версии с три габаритни дължини  - 3.94, 4.32 и 4.71 метра. Три са и модификациите на каросерията - товарен ван, служебно бусче със задна седалка и изцяло пътнически вариант, наречен Mixto.
 
Citan ще дебютира с гама от три дизелови двигателя с директно впръскване, стандартен филтър за сажди и мощност от 75 до 110 к.с. Ще се монтира и бензинов мотор с механичен компресор и 114 к.с.

За новата баничарка ще се предлага пакет BlueEFFICIENCY, който включва система за гасене и стартиране на двигателя в задръстване, управление на функциите на акумулатора и генератора и гуми с ниско съпротивление. В зависимост от модификацията ще се монтират пет- или шестстепенни механични трансмисии.
 
Стандартното оборудване ще включва Адаптивна програма за стабилност, която отчита натоварването на автомобила. Продажбите на Citan трябва да започнат до края на годината.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 VR4 TT

    3 1 Отговор
    Хахаха, и до това доживяхме - ренде с емблемата на мерцедес.
  • 2 капитен

    1 3 Отговор
    ами то и без това в заводите на ,,мерцедес''работят само турци,поляци и сърби.
  • 3 Kofti

    1 1 Отговор
    In your face, Mercedes fanatics! :D :D :D
  • 4 рено

    0 1 Отговор
    до vr4 tt Ренде ама във формула 1 и емблема на мерцидес ха-ха-ха
  • 5 Путин

    0 2 Отговор
    Направо да го прехвърлят в Толиати, какво да се занимаваме с глупости. Добре изглежда наследника на W123 господин Брежнев.
  • 6 Ренде

    3 2 Отговор
    Красота, и германците вече се убедиха, че Рено е символ на качество!:)
  • 7 loggy

    2 2 Отговор
    щом Мерцедес си позволяват да предлагат модел на Рено с тяхната емблема значи Рено не са май чак толкова лоши коли, Ъ?
  • 8 Тишо

    2 3 Отговор
    СРАМ ЗА МЕРЦЕДЕС,НЕ МОГАТ ДА ИЗМИСЛЯТ НИЩО СВОЕ!!!! ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ СЕ ОБЕЖДАВАМ!
  • 9 kiriЛ

    0 2 Отговор
    filtЪr
  • 10 Kofti

    2 3 Отговор
    Dnes fenovete na Mercedes sa mnogo mulchalivi? Obiknoveno ima pone 5 redovni fanatika da spam-iat na vsiaka statia, a sega ogromno mulchanie... xa-xa-xa

    Коментиран от #11, #34

  • 11 Ганьо Балкански

    6 3 Отговор

    До коментар #10 от "Kofti":

    @10 Феновете на Мерцедес обикновено не отговарят на провокациите! От това нещо на снимката може би само емблемата е на Мерцедес, а и Мерцедес когато са измислили товарните и пътническите автомобили, другите още са си пълнили цървулите в калта! Идеята на цялата тая работа с рено е: Рено да прави малките и евтините коли които се продават добре, а Мерцедес да си насочи инвестициите и разработките само на големите и луксозни модели. Мерцедес насочват работа и инвестициите към луксозните модели при които цената не е решаващ фактор за покупката. При малките и баничарките цената обикновено е на първо място, затова много по рентабилно е да излизат от завода на възможно най-конкурентна цена.
    Така, че за феновете на Мерцедес това не е никакъв срам, защото феновете на Мерцедес не са почитатели на баничарките и А-класите, а на големите и луксозни автомобили които си остават чист Мерцедес! От Мерцедес имат правото да се издържат ако пожелаят и с ключодържатели, и капачки за буркани. За мен важното е S-класата да е на върха, а тя е!
    Айде феновете на БМВ да палят за Китай да си сглабят супер стабилните, стълбоувивни таралясници!
  • 12 Андрей

    7 2 Отговор
    Браво на Мерцедес знаят какво да правят по време на криза за да си подържат продажбите - по ниски цени за същото добро качество ! А за всички псевдо-разбирачи дето пишат тука да пият една студена вода и да продължават да мечтаят .

    Коментиран от #13, #35

  • 13 Kofti

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "Андрей":

    @12 - kakvo po-dobro kachestvo be, ne chetesh li, che "Citan се оказва много повече Renault, отколкото Mercedes-Benz/моделът дори ще се произвежда във фабриката на Режията в Мобьож, Франция" - tuk postoianno vsichki pluiat po frenskite marki kolko sa troshlivi, ama sega im slojiha edna emblema i veche stanaha nai-zdravite, xa-xa-xa, horata sa kazali: "Kotka po grub ne pada", i vie taka. Aide po-dobre ti pii edna studena voda, che se izlagash.
  • 14 hienata

    0 1 Отговор
    11@,12@ Мисля,че ще го правят само една-две години "във фабриката на Режията в Мобьож, Франция." след което ще изнесат производството в Турция (и двете фирми имат заводи там) и зарибявката с качеството ще бъде само мираж. Качеството на Мерцедес не спада заради съвместната разработка, а заради калпави и неподготвени кадри (за справка вижте дали има някой доволен от Спринтер произведен извън Германия и по- специално в Турция). Колата изглежда добре и ако я произвеждат в Германия ще си струва парите, нищо,че технологията е френска,че кой не иска баничарка Мерцедес.
  • 15 Kobester

    2 2 Отговор
    отврат

    Коментиран от #36

  • 16 Fen

    3 0 Отговор
    Мерцедес Спринтер се произвежда в Германия! Няма завод за Спринтери в Турция. Питайте чичко Google преди да пишете глупости и да подвеждате хората.
  • 17 Повръщааам

    2 2 Отговор
    Къде е иконката за повръщане :D (vomit) (puke) :vomit: :puke:
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Хрисо

    0 3 Отговор
    В този клас най-добри доказано са Форд
  • 20 Логнат

    2 2 Отговор
    Tе феновете с мерцедес обикновенно имат и по едно рено... за делник, а мерцедеса го вадят на празник, щото хем много гори хем резервните му части са доста скъпички :)
  • 21 Blackbird1

    3 0 Отговор
    Що за глупост? Колко собственика на Mercedes познаваш? Нека ти кажа че няма такъв, който усетил удоволствието от трилъчевата звезда, ще седне във френски бокл... опа.... Рено. И какво значи "гори много" ? За кой точно модел пишеш? Или просто повтаряш клишета чути от тук от там?
  • 22 Blackbird1

    2 1 Отговор
    До господин Ганьо Балкански : Защо си губиш времето да им обясняваш ? Да си карат дръвчетата там и толкоз!!!
  • 23 ТИ ДА ВИДИШ

    0 2 Отговор
    Бензиновия мотор от 114 к. с. и 6-степената трансмисия са взаимствани от Микра-та на Дошо.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 лидия николова

    1 3 Отговор
    ужас,,,,много грозна кола,излагат се германците с това НЕЩО
  • 26 ония на луната

    2 2 Отговор
    истината е ,че Рено е една доста качествена марка и не случайно Мерцедес са заложили на сътрудничество с французите.А на момченцата във форума ще кажа - отговорете си на въпроса , защо Мерцедес не търси сътрудничество с немска фирма ..???? С прословутите качествени немски автопроизводители??
  • 27 Логнат

    1 2 Отговор
    Blackbird1, удоволствието мерцедес си има цена... щом си готов да я плащаш няма лошо.
    А сега ще може да избереш и емблемата на баничарката и за звездата със сигурност ще трябва да се бръкнеш по-дълбоко.
  • 28 ВИП АМГ

    2 0 Отговор
    shtom sa nameseni ot Mercedes benz vsichko e ok
  • 29 Путин

    1 0 Отговор
    @Ганьо Балкански, недей така. Новата А-класа никак не е лоша. Макар да не съм голям фен на Мерцедес, за мен тая А-класа е може би най-доброто в класа си. Определено бих я предпочел пред сегашните C и E класа. Не е заради цената, а заради това, че Мерцедес са направили страхотен малък автомобил, засенчващ по-големите си събратя! Иначе никога не съм бил възхитен от вановете и лекотоварните автомобили на Мерцедес, дори преди да имат вземане даване с която и да било друга компания. Дървена возия, гадни мотори...няма нищо общо примерно с прекрасния Транзит, особено с мощен турбодизел. Логично е да се сдушат с Рено, защото французите произвеждат доста подобни автомобили. Като се сетя обаче, как техните Кенгу бяха оплювани от всички заради многобройните си дефекти, не разбирам защо Мерцедес се захвана точно с тия модели на Рено. само погледни в DEKRA за какво иде реч. Нали уж феновете на Мерцедес говорят за имидж, качество, вечен живот...Какво става сега с имиджа? Ако качеството може да се оправи, имиджа няма как. Хубави приказки за това, как видите ли, Мерцедес щели да произвеждат вечните автомобили отделно. Само, че тоя автомобил е вечен не толкова заради самата вечност, а заради приказките от уста на уста между хората. Това се казва имидж. Имидж с Рено няма. Защото, точно тоя имидж през годините не навреди на Мерцедес след многото им гафове през деветдесетте години на миналия век и началото на тоя. Винаги трябва да имаме герой и в случая това са Мерцедес, ББ, Путин... :) каквото и да се случи с тия типове, техният имидж ги пази невредими.

    Коментиран от #49

  • 30 Пич Намбър Уан

    0 0 Отговор
    Имам лека забележка относно грамотността на автора или по скоро преводача на статията. Не се пише "филтАр"!!!!
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 hienata

    0 0 Отговор
    16@ Прав си ,моя грешка. Сигурно защото не ми се иска да повярвам,че е възможно да се произвежда подобна "бангия" (като Спринтера) в Германия. В Турция правят Vito.
  • 33 Blackbird1

    0 0 Отговор
    Имал съм общо пет автомобила. последните два са Mercedes.Най - малко разходи съм имал по тях (като изключим данъка на последния и то не защото е Mercedes а заради конските сили). Особено бях доволен от предпоследния , който беше W 123 200 D. Въпреки че беше на 25 години беше перфектен.
  • 34 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Kofti":

    @10 kolega az se naslajdavam na Benza vsei den a ti kato slezesh ot svoeto Audi 80 siadash pred kompa i zapochvash da pliuesh tova koeto nemojesh dasi pozvolish.
  • 35 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Андрей":

    @12 evala kolega.mnogo tochno kazano.
  • 36 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Kobester":

    @15 otvrat moje se kaje samo na produkciata na VAG.
  • 37 Мирослав Панайотов

    0 1 Отговор
    Тъй като Рено-Нисан са фактор в автомобилостроенето по мое мнение в Мерцедес просто взимат на готово всичко постигнато от французите.След 2 години ще развалят сътрудничеството, както направиха с американците и ще са на върхови места в този сегмент.

    Коментиран от #38

  • 38 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Мирослав Панайотов":

    @37 pich mercedes niamaa kakvo da nauchi ot frenskaata marka.po skoro fransetata shte se nauchat da praviat avtomobili.
  • 39 ония на луната

    0 1 Отговор
    абе , спаската врата , я спри да спамиш?Не виждаш ли че точно това правят мерцедес- взимат наготово технологии , двигатели , и дизайн?Евала на мерцедес - голяма марка са (фен съм), но ми мязаш на разумен човек и би трябвало да знаеш , че рено са компания с много успехи и печеливша политика.Това да ти говори нещо?

    Коментиран от #42

  • 40 Fen

    1 0 Отговор
    Пак не си чел, и Вито няма произведено в Турция. Вито и Виано се произвеждат в Испания /гр.Витория/. В Турция Мерцедес нямат завод за бусове. Виж Форд Транзит, за пазара в България, идва от Турция.
  • 41 : )))

    1 1 Отговор
    абе уж повечето тука сте хинтилигентни ора,пък приказвате наизуст - да се сещате случайно че jeep купваха двигатели на renault за wrangler и cherokee,opel и nissan си платиха за да правят traffic и master с техните емблеми,сега дойде и ред на mercedes не съм чул renault да е взело нещо наготово и да си тури емблемата,ако греша поправете ме !
  • 42 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "ония на луната":

    @39 pich renault e marka s bezporni postijenia no dase tvardi che Mercedes benz cherpi info kak da pravi avtomobili ot fransetata e smeshno.inache banicharkata izglejda dobra.
  • 43 : )))

    0 1 Отговор
    до "колегата" с минусчето - как е моето момче истината боли а :)))) ? умните ора поне си мълчат !
  • 44 : )))

    0 1 Отговор
    колега не ме разбра,някъде да съм написал че някой от някъде черпи инфо? те просто си го вземат на готово преценили са че си заслужава да си сложат емблемата на тази разработка вместо да инвестират пари в нови разработки и да "откриват топлата вода"
  • 45 Fen

    1 0 Отговор
    Момчета, факт е че Канго се представя доста добре, нещата които не са добре Мерцедес ги коригират (серийно ESP, ергономия, окачване което е преработено изцяло, и др.). От своя страна Мерцедес вземат и двигателите (икономични, евтини за поддръжка, здрави и с добри характеристики). И не на последно място, Както Мерцедес Ситан ще прилича в много отношения на Рено Канго, но ще бъде по-добре от него. Всъщност конкурент е VW Caddy. На мен ми харесва, очаквам с нетърпение есента/зимата да го видя на живо и тествам в Бг.
  • 46 Blackbird1

    0 1 Отговор
    Някой да е чувал до сега Mercedes наготово да са си сложили емблемата на нещо чуждо? До сега? Един пример? Няма нали. Напротив - Chrysler 300 C Не е ли една Е - класа ? Само че малко поразвалена , защото като управление и като возия и като усещане няма нищо общо . Спирам до тук.
  • 47 Fen

    1 0 Отговор
    Крайслер направиха от Е-класата 300С, с някои компромиси разбира се.

    Коментиран от #48

  • 48 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "Fen":

    @47 prav si
  • 49 Венцеслав Иванков

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "Путин":

    @29 Прав си в твърденията си, само не знам защо цитираш ДЕКРА, ясно е,че те не са обективни. Специално Рено, обаче всички класации ги подреждат на дъното, малко под немските марки. .... И все пак се сещам за човек, който кара едно рено 19 от 15 години и колата все още върви, а за ремонти през това време е дал колкото струва да ти сменят маслото на мерцедеса в Балкан Стар.

    Коментиран от #50

  • 50 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Венцеслав Иванков":

    @49 za spravka masloto mi smeniha v Balkan star za 300lv i tvardish che tvoiat chovek e dal tolkova za 15g podrajka za renault 19 ?
  • 51 Fen

    0 0 Отговор
    #41 Има някои неща, които Рено взеха от Нисан.