Зад скучния индекс W124 се крие един от най-удачните автомобили на Mercedes-Benz. За историята, проектирането, изработката и качествата на 124-ката е изписано много, но всеки път, когато разговорите тръгнат в тази посока, неминуемо се стига и до модификацията 500 E.
Този култов модел се прави през периода 1990 - 1995 година, като интересното е, че голяма заслуга за култовия му статут има Porsche. Именно Porsche произвежда на ръка 10 497 бройки от върховата модификация 500 E.
Днес този автомобил се смята за колекционерска класика и цените на обгрижваните екземпляри изобщо не се влияят от възрастта им. Пример за това откриваме в една обява в mobile-то. Автомобилът е нов внос и се предлага у нас за почти 80 000 лева. Можете да видите повече подробности ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 МаКаТа
14:35 26.03.2019
2 яко
14:36 26.03.2019
3 Ивайло
14:40 26.03.2019
4 Chochone
Коментиран от #6
14:41 26.03.2019
5 възмутен
Коментиран от #53
14:50 26.03.2019
6 Smoke'''s Garage
До коментар #4 от "Chochone":
НОМЕР 1 АВТОМОБИЛ НА ВСИЧКИ ВРЕМЕНА! ДО ГОДИНА ЩЕ Е ДВА ПЪТИ ПО-СКЪПА!Коментиран от #26
14:51 26.03.2019
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Petko
15:06 26.03.2019
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 555
Коментиран от #39
15:17 26.03.2019
11 Антон
Коментиран от #12
15:32 26.03.2019
12 ха ха
До коментар #11 от "Антон":
И получаваш един среден пръст15:40 26.03.2019
13 Кондю
16:05 26.03.2019
14 Dob
Коментиран от #51
16:19 26.03.2019
15 Софиянеца
Коментиран от #28
16:55 26.03.2019
16 Емо
Коментиран от #17, #29
17:42 26.03.2019
17 Софиянеца
До коментар #16 от "Емо":
За събота и неделя е,да се прави на вехта мутра все ще задели 10 лв.за тунджа да се фука из жк. комплекса! Много здрав и вози меко, ще го завещава на исторически музей.Коментиран от #54, #55
18:10 26.03.2019
18 Абе смешковциии
Коментиран от #19, #52
18:28 26.03.2019
19 123
До коментар #18 от "Абе смешковциии":
За парите които искат колата трябва да е абсолютно автентична и във фабричен вид на малко километри, а тя отзад е разкрачена, със стърчащи гуми от калниците, боядисана в един цвят (оригиналът е с различен тон на боята под лайсните и на броните). Сбирщайн за балъци с пари.19:12 26.03.2019
20 Иванчо l-ви
Не съм виждал 500Е с такива...
Коментиран от #21, #22, #37
19:15 26.03.2019
21 Цаца (ама от едрата)
До коментар #20 от "Иванчо l-ви":
Тя затова отзад изглежда по разкрачена в сравнение с автентичните Чочонета.19:20 26.03.2019
22 123
До коментар #20 от "Иванчо l-ви":
Точно такива са заводските джанти на 500Е, но окачването и геометрията на колата са яко побългарени. На страничните снимки се вижда и колко китосани са ламарините на вратите, и какви сантиметрови луфтове има между броните и купето.19:31 26.03.2019
23 Роман Ценов
19:41 26.03.2019
24 Йух
19:44 26.03.2019
25 Александър
20:00 26.03.2019
26 Японеца
До коментар #6 от "Smoke'''s Garage":
Голям финансов експерт, евала20:12 26.03.2019
27 Nereza
20:58 26.03.2019
28 провинциалист
До коментар #15 от "Софиянеца":
У,софето преди 30г." Кадета" на раенца ли беше салона?20:59 26.03.2019
29 провинциалист
До коментар #16 от "Емо":
Те и баровците с возилата си слагат газово за своя сметка.щот са .......баровци ...нали?21:06 26.03.2019
30 Гоце
21:12 26.03.2019
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Безхаберник
Коментиран от #43
21:57 26.03.2019
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Йосип Броз Тито
Коментиран от #61
22:36 26.03.2019
35 Критик
Коментиран от #41
23:12 26.03.2019
36 цецо гарсониерата
23:14 26.03.2019
37 Коректор
До коментар #20 от "Иванчо l-ви":
Иванчо, пише се "... джантите, с които е излязъл ...", а не "с който"!!! Научете го сложен български език и граматика! 🙈Коментиран от #47
23:39 26.03.2019
38 гашник с мотика
23:41 26.03.2019
39 PlimP
До коментар #10 от "555":
леко със самолетите, с тва разграфяване до 260 и 325к.с. нищо самолетно не виждам, омега лотус23:41 26.03.2019
40 Bmw
23:56 26.03.2019
41 Ресто
До коментар #35 от "Критик":
Незнам 40 евро дали ще стигнат за боба00:05 27.03.2019
42 Bmw e32
00:13 27.03.2019
43 Мерчо
До коментар #32 от "Безхаберник":
Да, но само на Е60 AMG - 381кс - 300км/ч. 🍺01:11 27.03.2019
44 Без емблема
При това 80,000лв тея нормални ли са и знаят ли паритте?
Аз не мисля.
02:41 27.03.2019
45 hater
06:35 27.03.2019
46 hater
06:50 27.03.2019
47 Иванчо l-ви
До коментар #37 от "Коректор":
Знам как се пише.Моя грешка.
Благодаря на кУректора за своевременната намеса !
07:22 27.03.2019
48 Специалиста
Коментиран от #49
08:42 27.03.2019
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Zapalkata
14:05 27.03.2019
51 Венцислав
До коментар #14 от "Dob":
Сериозно ли говориш? Искам да взема от там една кола?14:10 27.03.2019
52 Ммдааа
До коментар #18 от "Абе смешковциии":
Че е машина модел w124 спор няма но специално този екземпляр е с правени вежди от турските съответно пребоядисван целия. Не струва повече от 8,9х. лв14:24 27.03.2019
53 АМG
До коментар #5 от "възмутен":
ами кои слага минуси ,такива дето неразбират от коли или просто не са фенове на марката като цяло.16:54 27.03.2019
54 АМG
До коментар #17 от "Софиянеца":
казва се ретро музеи а не исторически , в националния исторически музеи никога не се слагат автомобили там ,а исторически находища и национални богатства от дьржавата , и да ти кажа друго този автомобил и подобен като него E500 ,E60,190 2.5 16 V,и 2.3 16V KAKTO и W124иW201 ;, НЯКОГА ЩЕ ИМАТ КОЛЕКЦИОНЕРСКА СТОИНОСТ И АУКЦИОН ПРОДАДЕНИ НА ТРЬГ за разлика от твоя кокошкарник нов с китаиската менте електроника ,алуминиево окачване и ламарина на вестник , сьс здраве да си го караш и да те ебавяат оторизираните сервизи с тльсти фактури измислени за бальци като тебе .17:21 27.03.2019
55 АМG
До коментар #17 от "Софиянеца":
забравих да допьлня w123,w140 ,w126 пурата ,и цялата гама w124ки седан ,кабрио 2ву врат седан ,комби и пулман .17:27 27.03.2019
56 Eхх
Коментиран от #57
07:43 28.03.2019
57 АМG
До коментар #56 от "Eхх":
да нормално е да е захабена седалката все пак е от 92 година не е от 94и5 феислифта ,там разликата е малка ,отстранени са някои грешки които са били в предходния модел като този и радияторната решетка е вградена в предния капак и мигачите са бели ,и що се отнася за китаиската аларма ,несе слага фабрично в завода в AMG или PORSHE , явно сия е слагал предишния собственик ,този автомобил специялно се вижда че е пребоядисан ,особено броните кьдето е предпазната конзола ,но други такива са в изрядно автентично сьстояние ,затова дьржьт в момента и висока цена на пазара ,и ще стават и доста по скьпи като ретро , поради факта че тунинговането и доработката на двигателя както и чипосването е заводско ,а не е правено в някои гараж ,и всички детаили са му по здраво направени ,например буталата ,разпределителен вал ,колянов ,както и окачването и трансмисия ,зада може да издьржа на напьна когато го тестват в завода ,а не като обикновенните 124 ,вьпреки че и те са добри за годините си като семеен автомобил и все още ги карат .11:22 28.03.2019
58 Бай Благой
Не че е лошо...
Коментиран от #59
10:35 29.03.2019
59 годечанин
До коментар #58 от "Бай Благой":
да да ,за всеки влак си има пьтници ,милсли си че нема кои да го купи ,измежду бедните хора има и богати .14:29 30.03.2019
60 Kрасо
19:22 21.06.2019
61 Ханс
До коментар #34 от "Йосип Броз Тито":
Ти да не сравняваш твоята бракма докато я издухаш тази ще ти трябва 70тона бензин а може и повече.19:33 21.06.2019