Last news in Fakti

27 Март, 2019 17:56 37 124 74

Така изглежда Corolla на 1 милион километра

  • toyota-
  • corolla-
  • e12-
  • пробег

Toyota Corolla неслучайно е най-продаваният автомобил в историята. Тези иначе скучни и непретенциозни автомобили се славят като изключително надеждни и глупакоустойчиви, а ако за тях се полагат грижи, могат да служат вярно десетилетия наред.

Бялата Corolla E12 на снимките, например, е навъртяла 999 992 мъчителни километра, в които е използвана главно като товарен кон за служебни нужди (решетката между задната седалка и багажника не е монтирана за превоз на кучета, а за спестяване на ДДС). Комбито е купено през 2003 г. от полския вносител на Toyota, което означава, че е изминавала средно по 62 500 км годишно, и е имала само един собственик.

По каросерията лесно се забелязват гнезда от ръжда, която е нападнала праговете, рамките на вратите и ботушите на предното окачване. Състоянието на салона обаче е учудващо прилично - износване се забелязва по волана, педалите и скоростния лост, но като цяло интериорът изглежда задоволително.

Обикновено клиентите, които купуват автомобили за подобни цели, избират дизелов двигател. Тази Corolla обаче има 1.6-литров бензинов мотор, по който не са извършвани никакви ремонти.

Комбито обаче е обслужвано педантично според предписанията на производителя на всеки 15 000 км и само във фирмен сервиз. За това свидетелства документацията от официалния полски дистрибутор на Toyota, който между другото е новият собственик на колата.

Това, разбира се, не значи, че не са се налагали поправки. За 13 години на два пъти е сменян съединителят и веднъж се е наложило да бъде заварен пукнат корпус на скоростната кутия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бай Джап

    251 73 Отговор
    Като ми намерите такъв гоуФ или аудиии ми се обадете ;)

    Коментиран от #6, #29, #30, #72

  • 2 444

    51 43 Отговор
    Дотук всичко е напълно достоверно, но само два комплекта съединител за 992 хиляди км ми се виждат малко. Една бройка по половин милион ли навърта на този модел? Защото при мойта (не е Тойота) максимума ми е 180 000 с оригинален, основно градско.

    Коментиран от #4, #5, #10, #12, #36, #58

  • 3 Ernesto Guevara

    195 35 Отговор
    Айде да и навъртят 1мил км по Бойковите пътища и пак да се обадят

    Коментиран от #52, #65

  • 4 555

    55 10 Отговор

    До коментар #2 от "444":

    Очевидно е карана основно селско.
  • 5 Антон

    43 21 Отговор

    До коментар #2 от "444":

    И на мен това ми направли впечатление. Имал съм авенсис от магазина , на около 80 хил км отиде за смяна на съдинител

    Коментиран от #7, #9

  • 6 асддса

    52 108 Отговор

    До коментар #1 от "Бай Джап":

    Има много, за 5 минути се намират. За какво ти е, какво ще го правиш ? Колко трябва да си затънал че да караш един милион километра с една и съща базова скапана пластмасова бавна тойота корола ???

    Коментиран от #15, #17, #45

  • 7 Миризлив пор

    114 4 Отговор

    До коментар #5 от "Антон":

    Зависи как и къде се кара даден автомобил. Реално гледам по 62500 годишно т.е. автомобила е карам основно на дълги разстояния от по около 200 км дневно т.е. двигателя основно е работил в режим и на 5-та без ръчкане на скоростите. Нормално един съединител да издържа по 300 000 км при такова каране. Виж ако е карана основно градско няма какво да се спори понякога и 80 000 са много.

    Коментиран от #11

  • 8 Без име

    109 2 Отговор
    Готова за бг. Още малко и ще стане чисто нова
  • 9 Haha

    50 0 Отговор

    До коментар #5 от "Антон":

    Много зависи как се кара тия 60 000 годишно едва ли са градско
  • 10 Толкова

    58 2 Отговор

    До коментар #2 от "444":

    Зависи как караш колата и къде я караш. Мисля че е нормално на 180 000км градско да износи съединителя.На двете ни служебни кадита,каращи се само извънградско и основно магистрали в чужбина ,съединителите изкараха по 700 000км и ги сменихме превантивно,без да са дали дефект.
  • 11 Антон

    48 4 Отговор

    До коментар #7 от "Миризлив пор":

    Прави сте, не бях се замислил за това. Мойте 80 бяха предимно градско
  • 12 ончо

    4 6 Отговор

    До коментар #2 от "444":

    предполагам от завода също са ѝ сложили съединител , предполагам и че 1м км градско трудно се изминават
  • 13 Public Owner Sofia SkinHead 14 88

    35 83 Отговор
    Слабо, на 16г. е изгнила сериозно. 15 години по-стар мерцедес 124 на 2 милиона километра няма толко ръжда, да не говорим че комфорта и поведението на пътя на Е класата е несравнимо по-добро. А голф 2 1 милион същ оси ги правят. Тойотата е фабрикат копиран от европейски технологии. Г/д става и до там.
  • 14 Сашо

    48 6 Отговор
    Точно тази генерация на Корола, като в статията от 2001 до 2007 са едни от най-здравите.
  • 15 Obey the law

    46 7 Отговор

    До коментар #6 от "асддса":

    И какво от това, ако на човека му харесва да кара "скапаната" Toyota, нека кара. Все пак човека си няма претенции какъв товарен автомобил да кара, стига да събира много товар и да е надеждна, и да не събира много ръжда. Ако все още не искаш да осъзнаеш, че не всички японски коли са таралясници, тогава спри да четеш статиите за тях. Никой не ти иска мнение.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 ТАЧО

    48 7 Отговор

    До коментар #6 от "асддса":

    Ни бих казал че са бавни. Този двигател е VVTI и като го настъпиш доста добре набира
  • 18 ВАГ

    30 93 Отговор
    Фолкваген на милион км си е ежедневие ,Тойота на млн е новина ...ха ха ха.

    Коментиран от #19, #22

  • 19 Ено

    88 16 Отговор

    До коментар #18 от "ВАГ":

    Къде има голф бензинов 1.6 на милион км. Техния 1.6 мотор още на 200 хил. е за осн. ремонт

    Коментиран от #20

  • 20 ВАГ

    20 54 Отговор

    До коментар #19 от "Ено":

    Утре мога да го снимам и да ти го покажа.... но не ми се разправя с разни онанисти .
  • 21 Баи ончо

    15 47 Отговор
    А бе Ено личи си че си голф омразец.сигурно доста голфове са ти цепи ли гьза. Най вероятно караш някои френско или италианско мен те.
  • 22 Toyota

    52 12 Отговор

    До коментар #18 от "ВАГ":

    Добре че сте вие че да се прехранват механиците по сервизите.
  • 23 Gostenin

    42 8 Отговор
    Преди години имах 1,8 бензин Авенсис за 6 месеца смених само една лампичка на мигача.Скучна но много здрава кола.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Гост 5

    25 9 Отговор
    Тая Тойота в България трябва да струва 300 лева ,щом на 130 000 км струват по 3000 лева
  • 26 Plameni

    17 18 Отговор
    Статията ми се струва малко реклама на Тойота .Лично аз смених съединител на 78 хил.км.на Toyota Corolla купувана чисто нова карана 60/40 градско -извънградско ( цена 1000 лв. в сервиз на Тойота ,не се признава гаранционно )
  • 27 Перник

    69 11 Отговор
    Абе къде сравнявате Голф с Корола!Вижте само двигателят на тойотата, една капка масло няма, да не говорим за пословичната надежност. Обидно за японците е да се сравняват с немски тарамбуци.

    Коментиран от #56, #64

  • 28 Corolla

    40 7 Отговор
    Еми аз имам такава. Взех е 4 годишна уж на 149 000 хаха и градско и извънградско и чукари вече е на 320 000 и съединител не съм сменял. Имам само едно въже във колата за на братчеда а6 че през месец ми звани да го дърпам от някъде. А за ремонт съм дал за тия километри и 7 години във ръцете ми 480лв. Не броим консумативите макар че само веднъж съм сменял дискове със накладки.
  • 29 хонда

    7 13 Отговор

    До коментар #1 от "Бай Джап":

    Пък за БМВ да не говорим , ФВ има милионници
  • 30 Random

    26 1 Отговор

    До коментар #1 от "Бай Джап":

    На Горубляне с лопата да ги ринеш
  • 31 PlimP

    14 27 Отговор
    само аз ли виждам, че тоя котур е тотален гнилоч
  • 32 Ганьо

    15 4 Отговор
    Полусинтетика 10W40 е чист тормоз за японски двигател
  • 33 Онясконя

    18 10 Отговор
    Тойота е здрава но скучна за каране кола.

    Коментиран от #38

  • 34 Онясконя

    10 1 Отговор
    Тя била от Стара Загора

    Коментиран от #57

  • 35 Гост

    21 1 Отговор
    Карам Японска кола(Хонда), на около 320000хил. , смених съединител преди 7000хил. Съединителя беше за първично вграждане. А аз карам основно градско.
    Ако Тойота се кара на дълги разстояния, без проблем може да е със две смени на съединителя.
  • 36 Boymeni

    20 5 Отговор

    До коментар #2 от "444":

    Карах във вестниците ситроен ц 15, грозна на вид машина навъртях и 450 000км и винаги яко претоварена и само градско. Нито скорости нито двигател, нито съединител сме правили. Така я продадохме. На колегите смениха съединителите на 750 000-790000, но това са коли карни с по тон и половина два тона товар. Весниците тежат много. Ако се караха с товар до 450кг щяха да минат милион без основни ремонти.
  • 37 Коко

    13 11 Отговор
    Не е изгнила. За курник става.
  • 38 Jdm

    6 6 Отговор

    До коментар #33 от "Онясконя":

    За supra чувал ли си :)

    Коментиран от #42

  • 39 Таксиджията

    15 0 Отговор
    Ако можеше да се качи снимка да ви покажа моя hyundai соната 2009 година 879 853
  • 40 Jdm

    25 0 Отговор
    Не мога да разбера за какво спорите. Всеки харесва различни марки коли.
  • 41 Реалист

    7 13 Отговор
    Не знам, ама на един познат баща му има такава кола и постоянно виси в сервиза...
    На мен щото ми е попътно и много често я виждам там като минавам...
  • 42 ...

    8 14 Отговор

    До коментар #38 от "Jdm":

    И супрата е масларка, като королата...
  • 43 запознатия

    6 5 Отговор
    Карана е извънградско само ... затова. Другото което е може и да послъгват от Тойта за ремонтите - за реклма .
  • 44 Същия

    22 0 Отговор
    Хора готова е за бг.с малко работа по нея и е нова на 80 000
  • 45 АLFA Q 4

    21 4 Отговор

    До коментар #6 от "асддса":

    А КВО ДА СИ ВЗЕМЕ
    РОНЛИВО И БЕЗНАДЕЖДНО АУДИ ЛИ
    ДО ТЕЗИ КИЛОМЕТРИ ЩЕ ГО ПЛАТИШ20, пъти, КВО ЛАЕШ ПРОСТОТИЙ БЕ
  • 46 Жоро Джизъса

    8 18 Отговор
    Ало вземете си Ксантия да знаете,че карате кола.Има три возии в света-ролс-ройс,мерцедесSкласа и Ксантия!Са ще кажете тоя говори простотии -да ама не!Ако някой не вярва да дойде да го повозят на ксантията на 25г.да му дам да я покара 20км .и за друга кола няма да помисли.Като ги казвам тия неща не мислете,че говоря глупости.Карал съм всякакви коли(поне200-300),не бройка ,а модели и мога да ви кажа ,че това е колата която ме прави истински щастлив.Имам над 1500000км.и знам за какво иде реч!А иначе за статията,тойотата са изключително здрави коли.На времето съм карал едно Камри и за 2години абсолютно нищо не съм сменял,даже и масло(за 2г.му навъртях150000км.)масло само доливах,затова не го сменях.
  • 47 Минаващ от тук

    6 1 Отговор
    Модел 1995 до 2000г. Значи от 41000 до 52000км. годишно в зависимост кога е купена. Възможно е. За 10м. с моята направих 30000, и то без да правя кой знае какви преходи.
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Пловдивчанин

    35 1 Отговор
    А Тико, на МИЛИОН и ТРИСТА ХИЛЯДИ км някой от вас виждал ли е!? Карано като такси в Пловдив, само на газ и само градско!

    Коментиран от #66, #71

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Ммм

    12 0 Отговор
    Тая одма на Горубляне, става на 125 000 и е нов внос, перфелтна. :)
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Тойотаджията

    12 6 Отговор

    До коментар #50 от "YAMAHA":

    Ами нека баща ти да си вземе нов модел на Ауди, та тогава да се намери в чудо.
    Пък от 80-ките по-големи бангий има ли?
    Не говоря за смотаният им външен вид.
  • 54 Христо

    4 1 Отговор
    Много просто . Карана е предимно на дълги разстояния.Един километър в града може да се равни на 100 на магистрала.
  • 55 гост

    13 1 Отговор
    Хайде сега всеки да си погледне колата и да се замисли неговата дали е на 170х.км щом е по-износена от това на снимката.
  • 56 gvdff

    12 0 Отговор

    До коментар #27 от "Перник":

    Гледам итериора, една прашинка няма, японеца е голям майстор. Както се разбира от статията, колата е купена обратно от дилъра на тойота, като сниките са правени на техен паркинг пълен с тойоти. Колата е минала цялостно почистване на високо ниво. Черните пластмаси са като нови- или са ревитализирани или са нови. Вероятно и гумите са нови, тасовете също. Фаровете са минали едно бързо полиране. В багажника също е работено, не изглежда ползван по никой показател, пък нека са превозвани само килими с него.
    Общо взето тайната на тези милионници е каране от кадърен човек, който е собственик, ползвани са основно на дълги разстояния извън града, обслужвани са по книжка, оборотомера вероятно е корозирал и след 3500об/м не мърда( не е ползван след това разделение). разбира се и реалната здравина на самия автомобил има роля.
  • 57 Не кой си

    5 1 Отговор

    До коментар #34 от "Онясконя":

    Не позна... Номера е полски 😁
  • 58 totalen

    14 4 Отговор

    До коментар #2 от "444":

    Може, може! Имах Тойота, която сега е на поне 270000 с оригиналния съединител, Авенсисът на брат ми изкара 380000 с Оригиналния. Това да не е немска каска!
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Plameni

    12 1 Отговор
    Ако, официалния дилър на Мерцедес в България изкупуваше мерцедеси на над 1 000 000 км.,досега сто пъти да е фалирал.
  • 61 ТИР

    3 1 Отговор
    Аз имам Шкода Фабия съединителя е вече на 340 000км.без смяна, оригиналния
  • 62 рено меган

    5 8 Отговор
    На моето рено меган смених съединителя на 574000 км,карано такси.Още го карам и няма да сменя марката.Не искам да давам коментари ,защото ще са негативни за всяка друга кола.Безумно скъпа поддръжка имат японските и немските коли,в това число и производните им.И не на последно място ,с изключително Висок разход на гориво.
  • 63 Ооо не

    10 14 Отговор
    Хахаа колко ръжда по бомбетата има тяя каруца . Боклук отвсякъде. Всяка една друга европейска марка влиза в България на същите километри и изглежда в пъти по- добре.
    Тойота са си пълни боклуци прехвалени.
    Японеца е прагматик и там където е скрито от погледа на купувача няма да се обработи като хората или пък се прави с кофти материали. Затова гният. Двигателите им са с нереално тънки клапани спестяват от всяко нещо което е възможно и пак продават скъпи таратайки .Ламарините им са по- тънки от хартия.
    Никога Японско. Само Европейско
  • 64 Бааго в гнилоча полски ли японски ли

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "Перник":

    Да де но бомбетата са му изгнили жестоко за сметка на това. Мисля че бих разцепил купето по бойковите пътища за няколко дни. Тоест да се покажат стрътовете през предния капак със злобно и агресивно каране целящо самоунищожение на купето
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 ВАГ

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Пловдивчанин":

    Със сигурност има ,но не се показва ...показването е само за Тойотите .
  • 67 Антон 1

    4 1 Отговор

    До коментар #24 от "Fiat":

    Фиат е много скапана кола ! Ама много !
  • 68 Ръждейка

    2 1 Отговор
    Изгнила ръждейка..
  • 69 Борислав

    2 2 Отговор
    Нямам нищо против немската кола, или други европейски. Тойотата си е Тойота! Купих същата ,но дизел, 2000 куб. 90 коня по телефона. Само на снимка я бях виждал. Като оса е, не дава да я пипнеш. Изключително здрава, двигател, купе и от долу -като нова.Като се приберем в България, сменям масло и филтри, и газ. Е, още е на 190000, но не харчи над 6 л. смесен пробег. Нищо не съм правил по нея, освен ремъци, и предни накладки. Тук в Лондон, карам Ярис Хибрид. Взех я нова -2013 година. Обслужва се в Тойота. Вече е на 49000 мили, изключително пъргава и икономична. С 32 л. минавам около 400 мили.От пролет до есента -430.Съгласен съм, че Тойота е скучна кола, -няма какво да човъркаш. ..
  • 70 Иван

    2 0 Отговор
    Не знам кви съединители сменяте на по 150 хил. км, аз съм с w202, верно че е малкия мотор 136 коня, но е на 700 000км и все още е с оригиналния съединител.
  • 71 Tiko

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "Пловдивчанин":

    Аз съм виждал Тико на 2млн.км. Бивше такси!Кара и в сняг перфектно!
  • 72 Ггхъ

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Бай Джап":

    Верно си е ваг са боклуци
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 ввввввввввввввв

    0 0 Отговор
    колко струва грубо казано де задължителния сервиз на нова тойота, някой знае ли