ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Дотук всичко е напълно достоверно, но само два комплекта съединител за 992 хиляди км ми се виждат малко. Една бройка по половин милион ли навърта на този модел? Защото при мойта (не е Тойота) максимума ми е 180 000 с оригинален, основно градско.
Има много, за 5 минути се намират. За какво ти е, какво ще го правиш ? Колко трябва да си затънал че да караш един милион километра с една и съща базова скапана пластмасова бавна тойота корола ???
Зависи как и къде се кара даден автомобил. Реално гледам по 62500 годишно т.е. автомобила е карам основно на дълги разстояния от по около 200 км дневно т.е. двигателя основно е работил в режим и на 5-та без ръчкане на скоростите. Нормално един съединител да издържа по 300 000 км при такова каране. Виж ако е карана основно градско няма какво да се спори понякога и 80 000 са много.
Зависи как караш колата и къде я караш. Мисля че е нормално на 180 000км градско да износи съединителя.На двете ни служебни кадита,каращи се само извънградско и основно магистрали в чужбина ,съединителите изкараха по 700 000км и ги сменихме превантивно,без да са дали дефект.
Слабо, на 16г. е изгнила сериозно. 15 години по-стар мерцедес 124 на 2 милиона километра няма толко ръжда, да не говорим че комфорта и поведението на пътя на Е класата е несравнимо по-добро. А голф 2 1 милион същ оси ги правят. Тойотата е фабрикат копиран от европейски технологии. Г/д става и до там.
И какво от това, ако на човека му харесва да кара "скапаната" Toyota, нека кара. Все пак човека си няма претенции какъв товарен автомобил да кара, стига да събира много товар и да е надеждна, и да не събира много ръжда. Ако все още не искаш да осъзнаеш, че не всички японски коли са таралясници, тогава спри да четеш статиите за тях. Никой не ти иска мнение.
Статията ми се струва малко реклама на Тойота .Лично аз смених съединител на 78 хил.км.на Toyota Corolla купувана чисто нова карана 60/40 градско -извънградско ( цена 1000 лв. в сервиз на Тойота ,не се признава гаранционно )
Абе къде сравнявате Голф с Корола!Вижте само двигателят на тойотата, една капка масло няма, да не говорим за пословичната надежност. Обидно за японците е да се сравняват с немски тарамбуци.
Еми аз имам такава. Взех е 4 годишна уж на 149 000 хаха и градско и извънградско и чукари вече е на 320 000 и съединител не съм сменял. Имам само едно въже във колата за на братчеда а6 че през месец ми звани да го дърпам от някъде. А за ремонт съм дал за тия километри и 7 години във ръцете ми 480лв. Не броим консумативите макар че само веднъж съм сменял дискове със накладки.
Карам Японска кола(Хонда), на около 320000хил. , смених съединител преди 7000хил. Съединителя беше за първично вграждане. А аз карам основно градско.
Ако Тойота се кара на дълги разстояния, без проблем може да е със две смени на съединителя.
Карах във вестниците ситроен ц 15, грозна на вид машина навъртях и 450 000км и винаги яко претоварена и само градско. Нито скорости нито двигател, нито съединител сме правили. Така я продадохме. На колегите смениха съединителите на 750 000-790000, но това са коли карни с по тон и половина два тона товар. Весниците тежат много. Ако се караха с товар до 450кг щяха да минат милион без основни ремонти.
Ало вземете си Ксантия да знаете,че карате кола.Има три возии в света-ролс-ройс,мерцедесSкласа и Ксантия!Са ще кажете тоя говори простотии -да ама не!Ако някой не вярва да дойде да го повозят на ксантията на 25г.да му дам да я покара 20км .и за друга кола няма да помисли.Като ги казвам тия неща не мислете,че говоря глупости.Карал съм всякакви коли(поне200-300),не бройка ,а модели и мога да ви кажа ,че това е колата която ме прави истински щастлив.Имам над 1500000км.и знам за какво иде реч!А иначе за статията,тойотата са изключително здрави коли.На времето съм карал едно Камри и за 2години абсолютно нищо не съм сменял,даже и масло(за 2г.му навъртях150000км.)масло само доливах,затова не го сменях.
Модел 1995 до 2000г. Значи от 41000 до 52000км. годишно в зависимост кога е купена. Възможно е. За 10м. с моята направих 30000, и то без да правя кой знае какви преходи.
Ами нека баща ти да си вземе нов модел на Ауди, та тогава да се намери в чудо.
Пък от 80-ките по-големи бангий има ли?
Не говоря за смотаният им външен вид.
Гледам итериора, една прашинка няма, японеца е голям майстор. Както се разбира от статията, колата е купена обратно от дилъра на тойота, като сниките са правени на техен паркинг пълен с тойоти. Колата е минала цялостно почистване на високо ниво. Черните пластмаси са като нови- или са ревитализирани или са нови. Вероятно и гумите са нови, тасовете също. Фаровете са минали едно бързо полиране. В багажника също е работено, не изглежда ползван по никой показател, пък нека са превозвани само килими с него.
Общо взето тайната на тези милионници е каране от кадърен човек, който е собственик, ползвани са основно на дълги разстояния извън града, обслужвани са по книжка, оборотомера вероятно е корозирал и след 3500об/м не мърда( не е ползван след това разделение). разбира се и реалната здравина на самия автомобил има роля.
Може, може! Имах Тойота, която сега е на поне 270000 с оригиналния съединител, Авенсисът на брат ми изкара 380000 с Оригиналния. Това да не е немска каска!
На моето рено меган смених съединителя на 574000 км,карано такси.Още го карам и няма да сменя марката.Не искам да давам коментари ,защото ще са негативни за всяка друга кола.Безумно скъпа поддръжка имат японските и немските коли,в това число и производните им.И не на последно място ,с изключително Висок разход на гориво.
Хахаа колко ръжда по бомбетата има тяя каруца . Боклук отвсякъде. Всяка една друга европейска марка влиза в България на същите километри и изглежда в пъти по- добре.
Тойота са си пълни боклуци прехвалени.
Японеца е прагматик и там където е скрито от погледа на купувача няма да се обработи като хората или пък се прави с кофти материали. Затова гният. Двигателите им са с нереално тънки клапани спестяват от всяко нещо което е възможно и пак продават скъпи таратайки .Ламарините им са по- тънки от хартия.
Никога Японско. Само Европейско
Да де но бомбетата са му изгнили жестоко за сметка на това. Мисля че бих разцепил купето по бойковите пътища за няколко дни. Тоест да се покажат стрътовете през предния капак със злобно и агресивно каране целящо самоунищожение на купето
Нямам нищо против немската кола, или други европейски. Тойотата си е Тойота! Купих същата ,но дизел, 2000 куб. 90 коня по телефона. Само на снимка я бях виждал. Като оса е, не дава да я пипнеш. Изключително здрава, двигател, купе и от долу -като нова.Като се приберем в България, сменям масло и филтри, и газ. Е, още е на 190000, но не харчи над 6 л. смесен пробег. Нищо не съм правил по нея, освен ремъци, и предни накладки. Тук в Лондон, карам Ярис Хибрид. Взех я нова -2013 година. Обслужва се в Тойота. Вече е на 49000 мили, изключително пъргава и икономична. С 32 л. минавам около 400 мили.От пролет до есента -430.Съгласен съм, че Тойота е скучна кола, -няма какво да човъркаш. ..
Не знам кви съединители сменяте на по 150 хил. км, аз съм с w202, верно че е малкия мотор 136 коня, но е на 700 000км и все още е с оригиналния съединител.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бай Джап
Коментиран от #6, #29, #30, #72
18:04 27.03.2019
2 444
Коментиран от #4, #5, #10, #12, #36, #58
18:07 27.03.2019
3 Ernesto Guevara
Коментиран от #52, #65
18:08 27.03.2019
4 555
До коментар #2 от "444":
Очевидно е карана основно селско.18:11 27.03.2019
5 Антон
До коментар #2 от "444":
И на мен това ми направли впечатление. Имал съм авенсис от магазина , на около 80 хил км отиде за смяна на съдинителКоментиран от #7, #9
18:11 27.03.2019
6 асддса
До коментар #1 от "Бай Джап":
Има много, за 5 минути се намират. За какво ти е, какво ще го правиш ? Колко трябва да си затънал че да караш един милион километра с една и съща базова скапана пластмасова бавна тойота корола ???Коментиран от #15, #17, #45
18:19 27.03.2019
7 Миризлив пор
До коментар #5 от "Антон":
Зависи как и къде се кара даден автомобил. Реално гледам по 62500 годишно т.е. автомобила е карам основно на дълги разстояния от по около 200 км дневно т.е. двигателя основно е работил в режим и на 5-та без ръчкане на скоростите. Нормално един съединител да издържа по 300 000 км при такова каране. Виж ако е карана основно градско няма какво да се спори понякога и 80 000 са много.Коментиран от #11
18:19 27.03.2019
8 Без име
18:20 27.03.2019
9 Haha
До коментар #5 от "Антон":
Много зависи как се кара тия 60 000 годишно едва ли са градско18:20 27.03.2019
10 Толкова
До коментар #2 от "444":
Зависи как караш колата и къде я караш. Мисля че е нормално на 180 000км градско да износи съединителя.На двете ни служебни кадита,каращи се само извънградско и основно магистрали в чужбина ,съединителите изкараха по 700 000км и ги сменихме превантивно,без да са дали дефект.18:21 27.03.2019
11 Антон
До коментар #7 от "Миризлив пор":
Прави сте, не бях се замислил за това. Мойте 80 бяха предимно градско18:25 27.03.2019
12 ончо
До коментар #2 от "444":
предполагам от завода също са ѝ сложили съединител , предполагам и че 1м км градско трудно се изминават18:40 27.03.2019
13 Public Owner Sofia SkinHead 14 88
18:42 27.03.2019
14 Сашо
18:44 27.03.2019
15 Obey the law
До коментар #6 от "асддса":
И какво от това, ако на човека му харесва да кара "скапаната" Toyota, нека кара. Все пак човека си няма претенции какъв товарен автомобил да кара, стига да събира много товар и да е надеждна, и да не събира много ръжда. Ако все още не искаш да осъзнаеш, че не всички японски коли са таралясници, тогава спри да четеш статиите за тях. Никой не ти иска мнение.18:51 27.03.2019
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 ТАЧО
До коментар #6 от "асддса":
Ни бих казал че са бавни. Този двигател е VVTI и като го настъпиш доста добре набира18:54 27.03.2019
18 ВАГ
Коментиран от #19, #22
19:10 27.03.2019
19 Ено
До коментар #18 от "ВАГ":
Къде има голф бензинов 1.6 на милион км. Техния 1.6 мотор още на 200 хил. е за осн. ремонтКоментиран от #20
19:19 27.03.2019
20 ВАГ
До коментар #19 от "Ено":
Утре мога да го снимам и да ти го покажа.... но не ми се разправя с разни онанисти .19:32 27.03.2019
21 Баи ончо
19:34 27.03.2019
22 Toyota
До коментар #18 от "ВАГ":
Добре че сте вие че да се прехранват механиците по сервизите.19:46 27.03.2019
23 Gostenin
19:49 27.03.2019
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Гост 5
20:23 27.03.2019
26 Plameni
20:34 27.03.2019
27 Перник
Коментиран от #56, #64
20:37 27.03.2019
28 Corolla
20:41 27.03.2019
29 хонда
До коментар #1 от "Бай Джап":
Пък за БМВ да не говорим , ФВ има милионници20:48 27.03.2019
30 Random
До коментар #1 от "Бай Джап":
На Горубляне с лопата да ги ринеш20:55 27.03.2019
31 PlimP
21:33 27.03.2019
32 Ганьо
21:46 27.03.2019
33 Онясконя
Коментиран от #38
22:18 27.03.2019
34 Онясконя
Коментиран от #57
22:20 27.03.2019
35 Гост
Ако Тойота се кара на дълги разстояния, без проблем може да е със две смени на съединителя.
22:22 27.03.2019
36 Boymeni
До коментар #2 от "444":
Карах във вестниците ситроен ц 15, грозна на вид машина навъртях и 450 000км и винаги яко претоварена и само градско. Нито скорости нито двигател, нито съединител сме правили. Така я продадохме. На колегите смениха съединителите на 750 000-790000, но това са коли карни с по тон и половина два тона товар. Весниците тежат много. Ако се караха с товар до 450кг щяха да минат милион без основни ремонти.23:10 27.03.2019
37 Коко
23:55 27.03.2019
38 Jdm
До коментар #33 от "Онясконя":
За supra чувал ли си :)Коментиран от #42
23:58 27.03.2019
39 Таксиджията
00:04 28.03.2019
40 Jdm
00:06 28.03.2019
41 Реалист
На мен щото ми е попътно и много често я виждам там като минавам...
00:12 28.03.2019
42 ...
До коментар #38 от "Jdm":
И супрата е масларка, като королата...00:25 28.03.2019
43 запознатия
00:33 28.03.2019
44 Същия
00:46 28.03.2019
45 АLFA Q 4
До коментар #6 от "асддса":
А КВО ДА СИ ВЗЕМЕРОНЛИВО И БЕЗНАДЕЖДНО АУДИ ЛИ
ДО ТЕЗИ КИЛОМЕТРИ ЩЕ ГО ПЛАТИШ20, пъти, КВО ЛАЕШ ПРОСТОТИЙ БЕ
00:48 28.03.2019
46 Жоро Джизъса
02:06 28.03.2019
47 Минаващ от тук
03:07 28.03.2019
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Пловдивчанин
Коментиран от #66, #71
04:03 28.03.2019
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Ммм
05:07 28.03.2019
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Тойотаджията
До коментар #50 от "YAMAHA":
Ами нека баща ти да си вземе нов модел на Ауди, та тогава да се намери в чудо.Пък от 80-ките по-големи бангий има ли?
Не говоря за смотаният им външен вид.
07:19 28.03.2019
54 Христо
07:57 28.03.2019
55 гост
08:57 28.03.2019
56 gvdff
До коментар #27 от "Перник":
Гледам итериора, една прашинка няма, японеца е голям майстор. Както се разбира от статията, колата е купена обратно от дилъра на тойота, като сниките са правени на техен паркинг пълен с тойоти. Колата е минала цялостно почистване на високо ниво. Черните пластмаси са като нови- или са ревитализирани или са нови. Вероятно и гумите са нови, тасовете също. Фаровете са минали едно бързо полиране. В багажника също е работено, не изглежда ползван по никой показател, пък нека са превозвани само килими с него.Общо взето тайната на тези милионници е каране от кадърен човек, който е собственик, ползвани са основно на дълги разстояния извън града, обслужвани са по книжка, оборотомера вероятно е корозирал и след 3500об/м не мърда( не е ползван след това разделение). разбира се и реалната здравина на самия автомобил има роля.
09:20 28.03.2019
57 Не кой си
До коментар #34 от "Онясконя":
Не позна... Номера е полски 😁09:24 28.03.2019
58 totalen
До коментар #2 от "444":
Може, може! Имах Тойота, която сега е на поне 270000 с оригиналния съединител, Авенсисът на брат ми изкара 380000 с Оригиналния. Това да не е немска каска!10:19 28.03.2019
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Plameni
11:58 28.03.2019
61 ТИР
14:02 28.03.2019
62 рено меган
16:54 28.03.2019
63 Ооо не
Тойота са си пълни боклуци прехвалени.
Японеца е прагматик и там където е скрито от погледа на купувача няма да се обработи като хората или пък се прави с кофти материали. Затова гният. Двигателите им са с нереално тънки клапани спестяват от всяко нещо което е възможно и пак продават скъпи таратайки .Ламарините им са по- тънки от хартия.
Никога Японско. Само Европейско
16:56 28.03.2019
64 Бааго в гнилоча полски ли японски ли
До коментар #27 от "Перник":
Да де но бомбетата са му изгнили жестоко за сметка на това. Мисля че бих разцепил купето по бойковите пътища за няколко дни. Тоест да се покажат стрътовете през предния капак със злобно и агресивно каране целящо самоунищожение на купето17:16 28.03.2019
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 ВАГ
До коментар #49 от "Пловдивчанин":
Със сигурност има ,но не се показва ...показването е само за Тойотите .17:37 28.03.2019
67 Антон 1
До коментар #24 от "Fiat":
Фиат е много скапана кола ! Ама много !21:37 28.03.2019
68 Ръждейка
23:58 28.03.2019
69 Борислав
07:33 29.03.2019
70 Иван
10:17 29.03.2019
71 Tiko
До коментар #49 от "Пловдивчанин":
Аз съм виждал Тико на 2млн.км. Бивше такси!Кара и в сняг перфектно!15:28 29.03.2019
72 Ггхъ
До коментар #1 от "Бай Джап":
Верно си е ваг са боклуци21:44 29.03.2019
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 ввввввввввввввв
17:01 08.08.2020