Toyota Corolla неслучайно е най-продаваният автомобил в историята. Тези иначе скучни и непретенциозни автомобили се славят като изключително надеждни и глупакоустойчиви, а ако за тях се полагат грижи, могат да служат вярно десетилетия наред.
Бялата Corolla E12 на снимките, например, е навъртяла 999 992 мъчителни километра, в които е използвана главно като товарен кон за служебни нужди (решетката между задната седалка и багажника не е монтирана за превоз на кучета, а за спестяване на ДДС). Комбито е купено през 2003 г. от полския вносител на Toyota, което означава, че е изминавала средно по 62 500 км годишно, и е имала само един собственик.
По каросерията лесно се забелязват гнезда от ръжда, която е нападнала праговете, рамките на вратите и ботушите на предното окачване. Състоянието на салона обаче е учудващо прилично - износване се забелязва по волана, педалите и скоростния лост, но като цяло интериорът изглежда задоволително.
Обикновено клиентите, които купуват автомобили за подобни цели, избират дизелов двигател. Тази Corolla обаче има 1.6-литров бензинов мотор, по който не са извършвани никакви ремонти.
Комбито обаче е обслужвано педантично според предписанията на производителя на всеки 15 000 км и само във фирмен сервиз. За това свидетелства документацията от официалния полски дистрибутор на Toyota, който между другото е новият собственик на колата.
Това, разбира се, не значи, че не са се налагали поправки. За 13 години на два пъти е сменян съединителят и веднъж се е наложило да бъде заварен пукнат корпус на скоростната кутия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бай Джап
Коментиран от #6, #29, #30, #72
18:04 27.03.2019
2 444
Коментиран от #4, #5, #10, #12, #36, #58
18:07 27.03.2019
3 Ernesto Guevara
Коментиран от #52, #65
18:08 27.03.2019
4 555
До коментар #2 от "444":
Очевидно е карана основно селско.18:11 27.03.2019
5 Антон
До коментар #2 от "444":
И на мен това ми направли впечатление. Имал съм авенсис от магазина , на около 80 хил км отиде за смяна на съдинителКоментиран от #7, #9
18:11 27.03.2019
6 асддса
До коментар #1 от "Бай Джап":
Има много, за 5 минути се намират. За какво ти е, какво ще го правиш ? Колко трябва да си затънал че да караш един милион километра с една и съща базова скапана пластмасова бавна тойота корола ???Коментиран от #15, #17, #45
18:19 27.03.2019
7 Миризлив пор
До коментар #5 от "Антон":
Зависи как и къде се кара даден автомобил. Реално гледам по 62500 годишно т.е. автомобила е карам основно на дълги разстояния от по около 200 км дневно т.е. двигателя основно е работил в режим и на 5-та без ръчкане на скоростите. Нормално един съединител да издържа по 300 000 км при такова каране. Виж ако е карана основно градско няма какво да се спори понякога и 80 000 са много.Коментиран от #11
18:19 27.03.2019
8 Без име
18:20 27.03.2019
9 Haha
До коментар #5 от "Антон":
Много зависи как се кара тия 60 000 годишно едва ли са градско18:20 27.03.2019
10 Толкова
До коментар #2 от "444":
Зависи как караш колата и къде я караш. Мисля че е нормално на 180 000км градско да износи съединителя.На двете ни служебни кадита,каращи се само извънградско и основно магистрали в чужбина ,съединителите изкараха по 700 000км и ги сменихме превантивно,без да са дали дефект.18:21 27.03.2019
11 Антон
До коментар #7 от "Миризлив пор":
Прави сте, не бях се замислил за това. Мойте 80 бяха предимно градско18:25 27.03.2019
12 ончо
До коментар #2 от "444":
предполагам от завода също са ѝ сложили съединител , предполагам и че 1м км градско трудно се изминават18:40 27.03.2019
13 Public Owner Sofia SkinHead 14 88
18:42 27.03.2019
14 Сашо
18:44 27.03.2019
15 Obey the law
До коментар #6 от "асддса":
И какво от това, ако на човека му харесва да кара "скапаната" Toyota, нека кара. Все пак човека си няма претенции какъв товарен автомобил да кара, стига да събира много товар и да е надеждна, и да не събира много ръжда. Ако все още не искаш да осъзнаеш, че не всички японски коли са таралясници, тогава спри да четеш статиите за тях. Никой не ти иска мнение.18:51 27.03.2019
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 ТАЧО
До коментар #6 от "асддса":
Ни бих казал че са бавни. Този двигател е VVTI и като го настъпиш доста добре набира18:54 27.03.2019
18 ВАГ
Коментиран от #19, #22
19:10 27.03.2019
19 Ено
До коментар #18 от "ВАГ":
Къде има голф бензинов 1.6 на милион км. Техния 1.6 мотор още на 200 хил. е за осн. ремонтКоментиран от #20
19:19 27.03.2019
20 ВАГ
До коментар #19 от "Ено":
Утре мога да го снимам и да ти го покажа.... но не ми се разправя с разни онанисти .19:32 27.03.2019
21 Баи ончо
19:34 27.03.2019
22 Toyota
До коментар #18 от "ВАГ":
Добре че сте вие че да се прехранват механиците по сервизите.19:46 27.03.2019
23 Gostenin
19:49 27.03.2019
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Гост 5
20:23 27.03.2019
26 Plameni
20:34 27.03.2019
27 Перник
Коментиран от #56, #64
20:37 27.03.2019
28 Corolla
20:41 27.03.2019
29 хонда
До коментар #1 от "Бай Джап":
Пък за БМВ да не говорим , ФВ има милионници20:48 27.03.2019
30 Random
До коментар #1 от "Бай Джап":
На Горубляне с лопата да ги ринеш20:55 27.03.2019
31 PlimP
21:33 27.03.2019
32 Ганьо
21:46 27.03.2019
33 Онясконя
Коментиран от #38
22:18 27.03.2019
34 Онясконя
Коментиран от #57
22:20 27.03.2019
35 Гост
Ако Тойота се кара на дълги разстояния, без проблем може да е със две смени на съединителя.
22:22 27.03.2019
36 Boymeni
До коментар #2 от "444":
Карах във вестниците ситроен ц 15, грозна на вид машина навъртях и 450 000км и винаги яко претоварена и само градско. Нито скорости нито двигател, нито съединител сме правили. Така я продадохме. На колегите смениха съединителите на 750 000-790000, но това са коли карни с по тон и половина два тона товар. Весниците тежат много. Ако се караха с товар до 450кг щяха да минат милион без основни ремонти.23:10 27.03.2019
37 Коко
23:55 27.03.2019
38 Jdm
До коментар #33 от "Онясконя":
За supra чувал ли си :)Коментиран от #42
23:58 27.03.2019
39 Таксиджията
00:04 28.03.2019
40 Jdm
00:06 28.03.2019
41 Реалист
На мен щото ми е попътно и много често я виждам там като минавам...
00:12 28.03.2019
42 ...
До коментар #38 от "Jdm":
И супрата е масларка, като королата...00:25 28.03.2019
43 запознатия
00:33 28.03.2019
44 Същия
00:46 28.03.2019
45 АLFA Q 4
До коментар #6 от "асддса":
А КВО ДА СИ ВЗЕМЕРОНЛИВО И БЕЗНАДЕЖДНО АУДИ ЛИ
ДО ТЕЗИ КИЛОМЕТРИ ЩЕ ГО ПЛАТИШ20, пъти, КВО ЛАЕШ ПРОСТОТИЙ БЕ
00:48 28.03.2019
46 Жоро Джизъса
02:06 28.03.2019
47 Минаващ от тук
03:07 28.03.2019
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Пловдивчанин
Коментиран от #66, #71
04:03 28.03.2019
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Ммм
05:07 28.03.2019
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Тойотаджията
До коментар #50 от "YAMAHA":
Ами нека баща ти да си вземе нов модел на Ауди, та тогава да се намери в чудо.Пък от 80-ките по-големи бангий има ли?
Не говоря за смотаният им външен вид.
07:19 28.03.2019
54 Христо
07:57 28.03.2019
55 гост
08:57 28.03.2019
56 gvdff
До коментар #27 от "Перник":
Гледам итериора, една прашинка няма, японеца е голям майстор. Както се разбира от статията, колата е купена обратно от дилъра на тойота, като сниките са правени на техен паркинг пълен с тойоти. Колата е минала цялостно почистване на високо ниво. Черните пластмаси са като нови- или са ревитализирани или са нови. Вероятно и гумите са нови, тасовете също. Фаровете са минали едно бързо полиране. В багажника също е работено, не изглежда ползван по никой показател, пък нека са превозвани само килими с него.Общо взето тайната на тези милионници е каране от кадърен човек, който е собственик, ползвани са основно на дълги разстояния извън града, обслужвани са по книжка, оборотомера вероятно е корозирал и след 3500об/м не мърда( не е ползван след това разделение). разбира се и реалната здравина на самия автомобил има роля.
09:20 28.03.2019
57 Не кой си
До коментар #34 от "Онясконя":
Не позна... Номера е полски 😁09:24 28.03.2019
58 totalen
До коментар #2 от "444":
Може, може! Имах Тойота, която сега е на поне 270000 с оригиналния съединител, Авенсисът на брат ми изкара 380000 с Оригиналния. Това да не е немска каска!10:19 28.03.2019
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Plameni
11:58 28.03.2019
61 ТИР
14:02 28.03.2019
62 рено меган
16:54 28.03.2019
63 Ооо не
Тойота са си пълни боклуци прехвалени.
Японеца е прагматик и там където е скрито от погледа на купувача няма да се обработи като хората или пък се прави с кофти материали. Затова гният. Двигателите им са с нереално тънки клапани спестяват от всяко нещо което е възможно и пак продават скъпи таратайки .Ламарините им са по- тънки от хартия.
Никога Японско. Само Европейско
16:56 28.03.2019
64 Бааго в гнилоча полски ли японски ли
До коментар #27 от "Перник":
Да де но бомбетата са му изгнили жестоко за сметка на това. Мисля че бих разцепил купето по бойковите пътища за няколко дни. Тоест да се покажат стрътовете през предния капак със злобно и агресивно каране целящо самоунищожение на купето17:16 28.03.2019
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 ВАГ
До коментар #49 от "Пловдивчанин":
Със сигурност има ,но не се показва ...показването е само за Тойотите .17:37 28.03.2019
67 Антон 1
До коментар #24 от "Fiat":
Фиат е много скапана кола ! Ама много !21:37 28.03.2019
68 Ръждейка
23:58 28.03.2019
69 Борислав
07:33 29.03.2019
70 Иван
10:17 29.03.2019
71 Tiko
До коментар #49 от "Пловдивчанин":
Аз съм виждал Тико на 2млн.км. Бивше такси!Кара и в сняг перфектно!15:28 29.03.2019
72 Ггхъ
До коментар #1 от "Бай Джап":
Верно си е ваг са боклуци21:44 29.03.2019
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 ввввввввввввввв
17:01 08.08.2020