Last news in Fakti

30 Март, 2019 10:30 9 806 43

Едно BMW, което вече е класика

  • автомобилът на старо-
  • bmw-
  • 5er-
  • e12-
  • e28
Едно BMW, което вече е класика - 1
E12

Става дума за петата серия на BMW, която е позната с индекс E12/E28. Това един стар, но много ценен автомобил по две прости причини. Возилото е първият автомобил, който носи названието 5-Series, както и първият сериен M автомобил.

Произвежда се от 1972-а до 1984 година, като за този период от него са продадени 700 000 автомобила. Тъй като е доста възрастен на години, седанът от Мюнхен е доста труден за откриване у нас, като в най-честите случаи за него има не повече от две обяви.

Едно BMW, което вече е класика
E28

Въпреки това, тази кола е чудесен избор за всеки, който иска да притежава бъдеща класика. За по-непретенциозните, следващият модел Е28 също може да представлява интерес.

Той също има "акулова" муцуна, която го приобщава към най-ценните коли на BMW. В момента у нас се предлагат само два екземпляра, като и двата не са в много добро състояние, но пък подлежат на реставриране. По-подробно, можете да ги разгледате ТУК.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Истината

    40 24 Отговор
    Ръждивите купета и прегряващите двигатели отдавна изпратиха тези коли в пресите.

    Коментиран от #4

  • 2 Потърпеш

    39 38 Отговор
    Всички BMW та преди 2000 хилядната са антики ставащи само за скрап. Знам го от дълги години личен опит !

    Коментиран от #8, #38

  • 3 сектант

    13 12 Отговор
    жигула
  • 4 Истината

    32 21 Отговор

    До коментар #1 от "Истината":

    Аз също.Имах любимото на келешите Е30.Единствения плюс на тази кола беше този на акумолатора.

    Коментиран от #5, #28, #33

  • 5 Истината

    3 2 Отговор

    До коментар #4 от "Истината":

    Номер 4 беше до теб
  • 6 jap

    12 35 Отговор
    Фен съм само на Японски марки но единствената Немска кола заслужаваща уважение е Ауди 80.Наистина това е модел с качество близко до Японските стандарти.
  • 7 АUDI

    9 2 Отговор
    Околовръстното и бул. Черни връх НЕ СА ПИСТИ ЗА МОТОРИ!!!!!!!!!!!????????????
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Аертон Сена да Силва Браз

    19 23 Отговор
    Заедно с БМВ, сложете за скрап и всички стари ръждиви и прегряващи таралясници на Мерцедес със силиконови шайби на перката на радиатора, с такива кенефи ми беше омръзнало да качвам на три почивки Витиня от Топли дол до тунел Витиня, няма дизел, няма бензин, всички качваха над 120 градуса, и нови шайби за по 500 лева слага и пак същата работа, изключителна немска инженерна мисъл, откакто се качих на Тойота, и мъките ми свършиха, никога повече такива немски инженерни недоразумения. P. S. Даже и новите 5 литрови бензинови мотори пак прегравят, няма оправя.

    Коментиран от #13, #15, #39

  • 10 M535i

    18 5 Отговор
    Imah dosta riaduk model (koito vse oshte se dviji v Burgas)- M535i s M30B35 - e nikoga ne e imal problemi s temperaturata - viarvaite mi vijdal e dosta jega v nai toplite leta 2003 i 2008 i dori s klimatika ne e vdigal nad sredata. A kolko shofiori na s 20 godini po-novi i skupi avtomobili e razplakval - te si znaiat ;-) ....sega pak imam 22 godishno BMW 740i/E38 s M60B40 - verno ot drug klas i ne za gonki... i se kara samo liatoto na hubavo vreme za kef samo, no ne bih go dal za nishto drugo! Vsichko sled 2000g sa plastmasovi boklutzi, bukani s gadna elektronika deto samo da te uadosva i da hvurliash pari za poddrujka. Za da sum chesten, shte spomena i E34 s M50B25 - sushto izleze mnogo korava kakto i E39 - no otnovo vsichko predi mileniuma. No vse pak vsichko e vupros na kusmet no i na dobra poddrujka.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 никси

    10 0 Отговор
    абе що стана с тия 11 BMW-та у Благоевград ,маи се потулия нещата ,или отдавна са минали през граница за продажба на по висока цена . .

    Коментиран от #23

  • 13 АМG

    16 2 Отговор

    До коментар #9 от "Аертон Сена да Силва Браз":

    АЗ ОТДАВНА ИМАМ МЕРЦЕДЕС И НИКОГА НЕМИ Е ЗАГРЕВАЛ ИЛИ ПРЕГРЯВАЛ ,И ВЕНТИЛАТОРА ЗА ОХЛАЖДАНЕТО Е НА ЕЛЕКТРОМАГНИТ НА МОИИТА КОЛА ,НА 90 ГРАДУСА ВКЛЮЧВА ВЕНТИЛАТОРА И ОХЛАЖДА ДО 83 ГРАДУСА .
  • 14 Никой

    31 4 Отговор
    Запазена е28ца или е12ка струват няколко пъти отгоре на колите на повечето коментиращи тук. Такива коли не се купуват заради лесна поддръжка и да ти е евтинко, особено сега като части се намират трудно. Като не ви интересуват автомобили вземате един японски тостер на колела и си карате, ама не се правете на компетентни по форумите. Въпреки че не съм човек който милее само по стари коли, имам респект към тях и особено към хората които ги поддържат и си ги карат още. Тва са хора с вкус. Иначе и тойота версо върши същата работа, но тя е просто предмет, като пералня която работи безпроблемно - няма как да я заобичаш.

    Коментиран от #21

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 BMW

    27 2 Отговор
    Бмв-не е за всеки
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Ха ха

    7 5 Отговор
    Даа и за комплексари също

    Коментиран от #24

  • 20 Пенчо

    7 2 Отговор
    Ей завист
  • 21 Някой

    5 12 Отговор

    До коментар #14 от "Никой":

    Можеш ли да изтъкнеш едно предимство на тези коли,което липсва при актуалните модели?По бързи или по икономични или по комфортни или по надеждни или по сигурни или по красиви или по технологични?Кое от тези качества го има в повече 40годишна кола?При драскачи като теб прозира много закостенял начин на мислене и едва ли караш някоя класика.

    Коментиран от #26

  • 22 Име като гост

    11 2 Отговор
    Големи разбирковци,големи отворковци,веее!Какво да ти кажа еййй,страшен манталитет е това яденето на фекалий!Тос имал това,тос имал онова,това прегрявало,това било за скрап!Ама истината е,че не трябва да се дава някаква трибуна на плюнковци!
  • 23 Obey The Law

    3 1 Отговор

    До коментар #12 от "никси":

    Нищо не стана с тях, така и не ги продадоха.
    Явно ще си изгният там, щом никой няма да ги поддържа.

    Коментиран от #27

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Никой

    14 0 Отговор

    До коментар #21 от "Някой":

    Изглежда дори не си ми допрочел коментара. Няма обективна причина да избереш класическа кола пред нова от същия сегмент и клас. Просто различните хора предпочитат различно. Колите, за разлика от доста други предмети, са не просто за вършене на работа, но и за кеф и какво те карат да чувстваш. Това не може да се измери с цифри. Главно дизайн и механика, които са доста различни през различните години.
  • 27 никси

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "Obey The Law":

    по добре да ги беха предложили на трьг ,ако е така язьк за колите ,старите нови коли.
  • 28 Моамар

    12 3 Отговор

    До коментар #4 от "Истината":

    ВИЖДА СЕ ЧЕ НИЩО НЕ РАЗБИРАШ, МНОГО КЕЛЕШИ ОБИЧАТ БМВ, ЗАТОВА У НАС Е НАРИЦАТЕЛНА МАРКА, НО ТОЧНО Е30 Е СТРАХОТЕН АВТОМОБИЛ, ИМАЛ СЪМ 2+ СЕГАШНОТО КОЕТО КАРАМ, Е28 СЪЩО СЪМ ИМАЛ, НО НЕ Е КАТО Е30

    Коментиран от #29

  • 29 Истината

    4 19 Отговор

    До коментар #28 от "Моамар":

    Господин разбирач щом Е30 за теб е страхотна кола,стандартите с които живееш вероятно са минимални както и заплатата ти.Аз в момента карам Тойота Ленд Круйзър 150 и вече ми простее,за това моля те не ми анализирай коментарите.

    Коментиран от #32

  • 30 Бичето

    3 4 Отговор
    Валентино Роси станал най добрия мотоциклетист след като баща му подарил бмв 318 на газ след това намразва колите
  • 31 Алфа Ромео

    1 6 Отговор
    Зеленото кърти, искам такова ама същия цвят с газова уредбичка.

    Коментиран от #37

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Истината

    0 10 Отговор
    Благодаря за съветите но още дрез 2017-та купих Тойота но Ленд Круйзър 150 къса база за 66000лева. А по другия въпрос си късметлия,че не мога да те докопам.
  • 35 Bmwe36

    10 2 Отговор
    Това което носи радостта да караш старо бмв няма как да се усети с нова японска сапунерка както писа някой по горе това са само предмети но не коли който могат да те накарат да изпитваш радост от шофирането
  • 36 Ввв

    8 1 Отговор
    Моля,джендърите,които хал хабер си нямат от истински коли,да не коментират!!!
  • 37 никси

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "Алфа Ромео":

    цвят кола не кара ,и сивото е добро на втората снимка .

    Коментиран от #41

  • 38 Житие и страдание грешного Софрония

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "Потърпеш":

    Както и тези след 2000 година са за скраб. Съвсем скорошен случай . имах удоволствието да покарам едно БМВ 2014г. около 1000 километра . Наистина чудесна кола динамика екстри -безброй , малко кофти возеше заради твърдите гуми -Ръмфлат. И тази кола се продаде на един "нещастник" . месец след закупуването , му се причул шум , или тракане в мотора . Отишъл при известен майстор само на БМВ все пак колата е 2014г. Майстора отворил, и открил строшени лагери на коляновият вал. И ремонта щял да струва около 10 000 лева. На нещастният човек рекъл - Този модел двигател на БМВ е пълен с проблеми на всеки 100-120 000 километра , ако не смениш лагери на коляновият вал и ангренажната верига , мотора е пътник , и не се знае в кой момент ще се сботуряса , и от там нататък те пази само светият дух. За сега човека се е отказал да я прави , и си търси друг автомобил.
  • 39 Професоре много си прост да го слагам на

    6 0 Отговор

    До коментар #9 от "Аертон Сена да Силва Браз":

    Ми да си беше сложил ново виско водна помп и амтифриз и забравяш за 100 000 км да почиваш качвайки витиня или мусала. Ама като си спестил 300-400 лева проблема си е твой.
  • 40 Мартин

    14 0 Отговор
    Преди години един модел са го произвеждали 8-10-12 години, в днешно време през 4 години.. Отделно преди всяка марка имаше по 4-5 модела, а сега 100 заради претенциозните клиенти. 2 см по-къс, 3 см по-дълъг до къде са стигнали хората..
  • 41 Алфа Ромео

    7 0 Отговор

    До коментар #37 от "никси":

    Не е лошо, фен съм на ретро колите, въпреки че БМВ по-принцип не е моята марка.

    Коментиран от #43

  • 42 Бай Шиле

    1 0 Отговор
    На 8 април от 14 часа пред Дару кар в ЖК Дружба ше се предоставят няколко BMW 325 IX за 30-минутен тест драйв от желаещи.Записвания за участие - сайта на Дару кар.До сега има одобрени 12 души.
  • 43 никси

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "Алфа Ромео":

    аз сьщо сьм фен на ретро колите ,направо ги обожавам сите до един