Става дума за петата серия на BMW, която е позната с индекс E12/E28. Това един стар, но много ценен автомобил по две прости причини. Возилото е първият автомобил, който носи названието 5-Series, както и първият сериен M автомобил.
Произвежда се от 1972-а до 1984 година, като за този период от него са продадени 700 000 автомобила. Тъй като е доста възрастен на години, седанът от Мюнхен е доста труден за откриване у нас, като в най-честите случаи за него има не повече от две обяви.
Въпреки това, тази кола е чудесен избор за всеки, който иска да притежава бъдеща класика. За по-непретенциозните, следващият модел Е28 също може да представлява интерес.
Той също има "акулова" муцуна, която го приобщава към най-ценните коли на BMW. В момента у нас се предлагат само два екземпляра, като и двата не са в много добро състояние, но пък подлежат на реставриране. По-подробно, можете да ги разгледате ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Истината
Коментиран от #4
10:35 30.03.2019
2 Потърпеш
Коментиран от #8, #38
10:37 30.03.2019
3 сектант
10:43 30.03.2019
4 Истината
До коментар #1 от "Истината":
Аз също.Имах любимото на келешите Е30.Единствения плюс на тази кола беше този на акумолатора.Коментиран от #5, #28, #33
10:43 30.03.2019
5 Истината
До коментар #4 от "Истината":
Номер 4 беше до теб10:45 30.03.2019
6 jap
11:09 30.03.2019
7 АUDI
11:40 30.03.2019
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Аертон Сена да Силва Браз
Коментиран от #13, #15, #39
12:02 30.03.2019
10 M535i
13:16 30.03.2019
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 никси
Коментиран от #23
14:49 30.03.2019
13 АМG
До коментар #9 от "Аертон Сена да Силва Браз":
АЗ ОТДАВНА ИМАМ МЕРЦЕДЕС И НИКОГА НЕМИ Е ЗАГРЕВАЛ ИЛИ ПРЕГРЯВАЛ ,И ВЕНТИЛАТОРА ЗА ОХЛАЖДАНЕТО Е НА ЕЛЕКТРОМАГНИТ НА МОИИТА КОЛА ,НА 90 ГРАДУСА ВКЛЮЧВА ВЕНТИЛАТОРА И ОХЛАЖДА ДО 83 ГРАДУСА .15:01 30.03.2019
14 Никой
Коментиран от #21
15:04 30.03.2019
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 BMW
15:50 30.03.2019
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Ха ха
Коментиран от #24
16:14 30.03.2019
20 Пенчо
16:17 30.03.2019
21 Някой
До коментар #14 от "Никой":
Можеш ли да изтъкнеш едно предимство на тези коли,което липсва при актуалните модели?По бързи или по икономични или по комфортни или по надеждни или по сигурни или по красиви или по технологични?Кое от тези качества го има в повече 40годишна кола?При драскачи като теб прозира много закостенял начин на мислене и едва ли караш някоя класика.Коментиран от #26
16:34 30.03.2019
22 Име като гост
17:13 30.03.2019
23 Obey The Law
До коментар #12 от "никси":
Нищо не стана с тях, така и не ги продадоха.Явно ще си изгният там, щом никой няма да ги поддържа.
Коментиран от #27
17:20 30.03.2019
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Никой
До коментар #21 от "Някой":
Изглежда дори не си ми допрочел коментара. Няма обективна причина да избереш класическа кола пред нова от същия сегмент и клас. Просто различните хора предпочитат различно. Колите, за разлика от доста други предмети, са не просто за вършене на работа, но и за кеф и какво те карат да чувстваш. Това не може да се измери с цифри. Главно дизайн и механика, които са доста различни през различните години.17:41 30.03.2019
27 никси
До коментар #23 от "Obey The Law":
по добре да ги беха предложили на трьг ,ако е така язьк за колите ,старите нови коли.17:43 30.03.2019
28 Моамар
До коментар #4 от "Истината":
ВИЖДА СЕ ЧЕ НИЩО НЕ РАЗБИРАШ, МНОГО КЕЛЕШИ ОБИЧАТ БМВ, ЗАТОВА У НАС Е НАРИЦАТЕЛНА МАРКА, НО ТОЧНО Е30 Е СТРАХОТЕН АВТОМОБИЛ, ИМАЛ СЪМ 2+ СЕГАШНОТО КОЕТО КАРАМ, Е28 СЪЩО СЪМ ИМАЛ, НО НЕ Е КАТО Е30Коментиран от #29
18:00 30.03.2019
29 Истината
До коментар #28 от "Моамар":
Господин разбирач щом Е30 за теб е страхотна кола,стандартите с които живееш вероятно са минимални както и заплатата ти.Аз в момента карам Тойота Ленд Круйзър 150 и вече ми простее,за това моля те не ми анализирай коментарите.Коментиран от #32
19:26 30.03.2019
30 Бичето
20:55 30.03.2019
31 Алфа Ромео
Коментиран от #37
21:24 30.03.2019
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Истината
12:26 31.03.2019
35 Bmwe36
15:25 31.03.2019
36 Ввв
16:28 31.03.2019
37 никси
До коментар #31 от "Алфа Ромео":
цвят кола не кара ,и сивото е добро на втората снимка .Коментиран от #41
19:29 31.03.2019
38 Житие и страдание грешного Софрония
До коментар #2 от "Потърпеш":
Както и тези след 2000 година са за скраб. Съвсем скорошен случай . имах удоволствието да покарам едно БМВ 2014г. около 1000 километра . Наистина чудесна кола динамика екстри -безброй , малко кофти возеше заради твърдите гуми -Ръмфлат. И тази кола се продаде на един "нещастник" . месец след закупуването , му се причул шум , или тракане в мотора . Отишъл при известен майстор само на БМВ все пак колата е 2014г. Майстора отворил, и открил строшени лагери на коляновият вал. И ремонта щял да струва около 10 000 лева. На нещастният човек рекъл - Този модел двигател на БМВ е пълен с проблеми на всеки 100-120 000 километра , ако не смениш лагери на коляновият вал и ангренажната верига , мотора е пътник , и не се знае в кой момент ще се сботуряса , и от там нататък те пази само светият дух. За сега човека се е отказал да я прави , и си търси друг автомобил.19:51 31.03.2019
39 Професоре много си прост да го слагам на
До коментар #9 от "Аертон Сена да Силва Браз":
Ми да си беше сложил ново виско водна помп и амтифриз и забравяш за 100 000 км да почиваш качвайки витиня или мусала. Ама като си спестил 300-400 лева проблема си е твой.20:45 31.03.2019
40 Мартин
20:49 31.03.2019
41 Алфа Ромео
До коментар #37 от "никси":
Не е лошо, фен съм на ретро колите, въпреки че БМВ по-принцип не е моята марка.Коментиран от #43
21:23 31.03.2019
42 Бай Шиле
14:30 01.04.2019
43 никси
До коментар #41 от "Алфа Ромео":
аз сьщо сьм фен на ретро колите ,направо ги обожавам сите до един23:13 03.04.2019