Last news in Fakti

1 Април, 2019 12:03 9 949 103

Илон Мъск се подигра с конкурентите от RAM

  • tesla-
  • пикап-
  • мъск
Илон Мъск се подигра с конкурентите от RAM - 1

В преддверието на дебюта на новия пикап на Tesla, който според Илон Мъск ще разполага с умопомрачаващи характеристики, самият Мъск си позволи да се надсмее над конкурентите си. Както подобава на Мъск, словесната битка се проведе в Twitter.

Един от собствениците на пикап RAM казва, че новата Tesla едва ли ще издържи, ако трябва да носи 5,5 тона стоманени греди, както прави той ежедневно със своя пикап RAM. Това предизвика интересна дискусия.

Изказването на Мъск бе, че 5.5 тона е товар само за "хилави" пикапи, а неговият ще може да носи далеч повече, при това също ежедневно. Колажът, който беше разпространен също е показателен за това какво мисли Мъск за конкурентите си.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 "Свети" Илон

    38 33 Отговор
    Лаладжията !

    Коментиран от #13, #40

  • 2 Driving pleasure

    38 31 Отговор
    Много ще е трудно някой да ме убеди, че Светита не е с някакви сериозни ментални увреди! Абсолютен инфантил! Междувремено собствениците на модел 3 пропищяха от качеството му, а се оказа и, че ако вали водата се стича директно в багажника.

    Коментиран от #5

  • 3 Я си проверете оригиналната статия

    38 1 Отговор
    Дали ги носи или ги дърпа тези 5 тона метални греди, че има огромна разлика?

    Коментиран от #7, #15

  • 4 Иванчо l-ви

    40 16 Отговор
    И тези двете ги вързвам на 124-ката и ги влача като мърши
  • 5 И 'що така мислиш?

    40 26 Отговор

    До коментар #2 от "Driving pleasure":

    Да не би да искаш да кажеш, че ДВГ има по-добър въртящ момент от електродвигателя, та Илон Мъск да не е прав? Ако мислиш така, значи ти си инфантил, вярващ че ДВГ е голямата работа.

    Коментиран от #6, #14

  • 6 Госта

    24 4 Отговор

    До коментар #5 от "И 'що така мислиш?":

    Aaaa,истината е в тролея 😂😂😂

    Коментиран от #20

  • 7 гост

    17 14 Отговор

    До коментар #3 от "Я си проверете оригиналната статия":

    Щом ползват модел Х да тегли колона от вагонетки в тунелите на Боринг дали няма да има сила пикапчето. Като се има предвид, че продуктите на Тесла са с най-добри показатели в класовете си и са признати от всички тестващи ги журналисти, дали ще се издънят с пикапа? Май не. Погледнете другите производители на електрички докъде са, колко са продали и дали не им дават дефекти. Тесла може да имат проблеми с логистика, обслужване и клиентски центрове, но правят добри коли с дълъг пробег, нещо, което другите само плануват.
  • 8 Перър

    14 4 Отговор
    Тоя май не е съвсем в ред. Друг е въпроса че промени света в ного отношения.
  • 9 Каракуд

    20 14 Отговор
    Свети Илон няма бюджет за реклами, така че все си измисля разни “конфликти” и сравнителни тестове за да е постоянно в новините, понякога се стига и до рекламни пръдни. Ако и това не работи, измислят фалшиви новини, някое жалко списание или никому неизвестна организацийка ги публикува, а мързеливите журналя бързат да ги цитират (справка, продажбите през първото тримесечие) Зомбираните разбира се са във възторг

    Коментиран от #11

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Въпрос на картинки

    13 8 Отговор

    До коментар #9 от "Каракуд":

    Може да си прав може и да не си, но Tesla модел три имаше над 400 хиляди резервации, дори преди да са я видяли на картинка. Е вярно на 10% от резервиралите, се отказаха като видяха картинката после, но останалите си я купиха. Какво стана с картинките на останалите, като продължават да ни засипват с тях? 90% си останаха картинки, а останалите 10% едва се продават и никой не ги иска. Кажи пак нещо за продажбите на Тесла? Да не би да смяташ, че това са фалшиви новини? Дай истинските цифри тогава?

    Коментиран от #21

  • 12 Тесла моторс

    12 14 Отговор
    Да продадеш 400 000 коли без да са произведени е голям удар! А великата немЦка тройка само пръцка фалшиви рекламки.
  • 13 гостгост

    13 12 Отговор

    До коментар #1 от ""Свети" Илон":

    Ти въобще знаеш ли какво значи думата "лаладжия" бе глупак ? Кажи нещо което Елон Мъск е казал и не се е случило ? Кажи ми кой прави по-добри ел. автомобили от неговите ,кой даде началото на PayPal и кой прави по-добри космически ракети от него ?
  • 14 Driving pleasure

    12 17 Отговор

    До коментар #5 от "И 'що така мислиш?":

    Къв въртящ момент кви 5 лева - тури му 5 тона и рамата му ще се огъне. тва ватманите сте много зле - вярвате му на тоя клоун на квото каже

    Коментиран от #19

  • 15 Haha

    1 4 Отговор

    До коментар #3 от "Я си проверете оригиналната статия":

    Малко прочети със сигорност ги вози там пикапите не са като в другите държави хилави
  • 16 1234

    11 11 Отговор
    Най важното е на какво разстояние може да ги пренесе и колко курса ще направи за деня, това е основното при движението на стоки и товари. Теслата от 8 часа работен ден мин 1!час ще зарежда всеки ден рама ще зарежда на три дни веднъж

    Коментиран от #18

  • 17 Аз прочетох но ти явно не си

    9 8 Отговор
    Ако знаеш английския погледни в оригинала какво пишеThe 2019 Ram 1500 has a towing capacity of 12,750 pounds, but that's nothing—according to Musk—when compared with Tesla's upcoming pickup. Previously, the CEO has stated that Tesla's all-electric pickup will have a towing capacity of 300,000 pounds. И машинен превод, ако си зле с английския. Рам 2019 г. е с капацитет за теглене от 12 750 паунда, но това не е нищо - според Муск - в сравнение с предстоящия пикап на Тесла. Преди това главният изпълнителен директор заяви, че изцяло електрическият пикап на Tesla ще има капацитет за теглене от 300 000 паунда.

    При положение че разликата е 10 пъти, колко пък да е излъгал Илон Мъск? Дори наполовина да е, пак ще пет пъти повече отколкото на Рам.
  • 18 Пробег

    12 10 Отговор

    До коментар #16 от "1234":

    Пикапът на Тесла ще има 800 километра пробег. Колко мислиш, че е пробегът на тежък и мощен бензинов пикап с един резервоар? Защо си мислиш, че Ram с пет тона товар, ще е по-икономичен от Теслата? При всяко ускорение, разходът му става поне 50 на сто, ако не и повече, а при всяко намаляване на скоростта пали спирачките. При Тесла, голяма част от тази енергия се връща в батерията. Тези осем часа, за които говориш, ще работят или ще пътуват? Какво значение има единият час зареждане, като има цяла нощ на разположение да се зареди?
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 1984

    10 5 Отговор

    До коментар #6 от "Госта":

    Ами тролея сутрин вози 100-ина некъпани говеда, а човечеството разчита на електрическата тяга да движи влаковите композиции, кариерните самосвали, атомните подводници, крановете и атомните ледоразбивачи...
    Тоест токът е ЯКАТА РАБОТА и по-голяма сила от него няма.

    Коментиран от #29

  • 21 Каракуд

    11 13 Отговор

    До коментар #11 от "Въпрос на картинки":

    Мерцедес Це класа продава 14-15 хиляди коли на месец в Европа. БМВ тройка продава около 12 хиляди. Как точно Тесла има повече продажби? Или понеже Свети Илон е казал така, бройките нямат значение?

    Коментиран от #22

  • 22 Бъди конкретен

    9 9 Отговор

    До коментар #21 от "Каракуд":

    Недей да шикалкавиш, а дай реални данни. Кой колко е продал. Защото нито аз, нито Илон Мъск е казал, че Тесла модел 3 се продава повече. Каза го организация, на която това и е работата - да следи точните бройки. Това какво предполагаш ти, не е никакъв аргумент. Освен това, сравняваш ябълки с портокали. Остана да дадеш статистика в България колко са продали Tesla, защото и ние сме в Европа, но за разлика от BMW и Mercedes, Тесла няма представителство тук.

    Коментиран от #23, #26

  • 23 Каракуд

    11 10 Отговор

    До коментар #22 от "Бъди конкретен":

    Глупости на търкалета, Тесла казаха че са продали около 3700 М3 през февруари, ама не бил пълен месец, НО АКО ПРОДАВАТ ЦЯЛ МЕСЕЦ С ТЕЗИ ТЕМПОВЕ ЩЕЛИ ДА ПРОДАДАТ ПОВЕЧЕ. Тези които шикалкавят са Свети Илон, тези които прогнозират каквото им изнася и разбира се зомбираните. Разбира се че първите дни продават много защото има шарани които от три години си чакат доставката. За да няма шикалкавене, гледаме второ тримесечие и сравняваме, освен ако лидера на култа не измисли някоя друга селска хитринка

    Коментиран от #24

  • 24 Надежда тука всяка остави

    7 12 Отговор

    До коментар #23 от "Каракуд":

    Само Март месец и само в Норвегия, са продадени около 4500 Модел 3. Сам се сещай колко са продадени в цяла Европа и какъв дял са взели във всяка страна в която са стъпили. И за второто тримесечие не се притеснявай. Все още няма да са успели да изпълнят заявките за скъпите модели дотогава, а дори да успеят, ще се продават още повече бройки от по-евтиния модел. И ще се продават с не защото са много качествени, а защото няма никаква реална конкуренция на пазара. Стогодишните продължават да спят зимен сън на електромобилния пазар.

    Коментиран от #30

  • 25 Каракуд

    9 6 Отговор
    Вместо да се досещам предпочитам да боравя с конкретни данни и цифри. Тесла в момента започна да доставя автомобили които са поръчани в последните няколко години. Нека да разчистят и тогава ще видим колко е устойчиво търсенето. За ваше сведение, Норвегия е пазар номер 1 за тесла в Европа, така че тези бройки не са добра индикация какво се случва другаде. В Норвегия миналата година видях много Тесли по улиците и магистралите, докато тази година в Испания за 10 дни не видях нито една.

    Коментиран от #27

  • 26 Язе

    7 6 Отговор

    До коментар #22 от "Бъди конкретен":

    Дай ти данни?Продал е 3600бр.за месец и изведнъж станаха повече незнайно от къде.Същата тази организация ти пише,че за същото време само в Германия са продадени 55000 коли с ДВГ.Къде никой електрофил не го вижда това?Гледате само каквото ви е изгодно.Взимайте по един миксер и се радвайте на миризмата на евтини пластмаси,скърцане,падане на брони и още други "премиум"екстри.Зимата ще се возите на ГР.транспорт и ни се смейте колко сме зле.Като достави поръчаните бройки и ще увехне с поръчките.Може и пикапа да си поръчате.Същоти дърво ще ядете и с него.Оня пък щял фотоволтаичен масив на покрива да си слага?Слагай и се радвай на инвестиция за 50000лв и евтин ток.

    Коментиран от #28

  • 27 Дай цифрите де

    2 13 Отговор

    До коментар #25 от "Каракуд":

    Еми нали това те моля от няколко поста. Дай цифрите за продажбите февруари месец. Искаш ли да се хванем на бас Тесла ще е Първенец за март месец в сегмента на BMW тройките и С класите? Оправданието с чакането не върви. Защо не се наредиха на опашка за BMW i3? Нисан лийф се произвежда вече десетина години. Е как само за две години, Тесла модел 3 ще им вземе преднината от 400 хиляди продадени бройки за всичките десет години? Тази опорка не върви. Измисли друга. Например любимата ми, че американското правителство подкрепя Тесла и затова тя продава повече от BMW и Mercedes на ... германския пазар.

    Коментиран от #45

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Антиелектрика

    9 3 Отговор

    До коментар #20 от "1984":

    Да ти имам паралела и сравненията! Да токът е яката работа, но си има сфери на приложения. ДВГ движи самолетите и ракетите значи е по-яка работа от тролея и самосвала, нали? За атомните подводници изобщо няма да коментираме какво нелепо сравнение си направил. Налагането и забраната на едната технология над другата с такива тъпи аргументи, само ще навреди на човечеството!

    Коментиран от #32, #33

  • 30 гост

    5 6 Отговор

    До коментар #24 от "Надежда тука всяка остави":

    5315 регистрирани Модел 3 в Норвегия,само за март.
  • 31 Никой

    6 8 Отговор
    Боже боже. Спорите за теми в които никой от нас тук не е вещ. И не спорете голямата тройка колко коли е продала а колко хибрида или ел коли. Аз карам немски хибрид и мога да кажа че от тесла по добри няма и няма да има скоро. Вие се плюйте тука
  • 32 гост

    7 7 Отговор

    До коментар #29 от "Антиелектрика":

    Самолетите и ракетите не са с ДВГ.Смени си информатора.А ел.колите не са тролеи,не го ли разбрахте.Това,че върви на ток,не го прави тролей.Качете се да покарате и давайте компетентно мнение след това.

    Коментиран от #34, #35

  • 33 1984

    2 3 Отговор

    До коментар #29 от "Антиелектрика":

    Какво предлагаш? Да сложат на тролеите, самосвалите и подводниците реактивни двигатели ли? Очевидно е, че сравняваме въртящ момент предаван на трансмисията. Да си чул за забрана на ДВГ при ракетите и самолетите?

    Коментиран от #36

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Антиелектрика

    10 3 Отговор

    До коментар #32 от "гост":

    Така ли било? Я ме осведоми какви с реактивния и ракетен двигател използвани в самолети и ракети? Навсякъде пише, че са ДВГ. Чакам да ми дадеш линк и да си сменя информацията.

    Коментиран от #41

  • 36 Антиелектрика

    4 2 Отговор

    До коментар #33 от "1984":

    Нищо не предлагам освен да сме обективни и да не припадаме по неща, което колко яко било в самосвалите.
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Антиелектрика

    6 3 Отговор

    До коментар #38 от "Недей":

    ИГНОР, ТРОЛ!!!

    Коментиран от #47

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Никой

    4 4 Отговор

    До коментар #35 от "Антиелектрика":

    Не можете нещо да разберете, че статистиката за продажбите за февруари беше базирана само върху седаните на Ц класа и 3ката. В случая по-голям брой са продадени комбита, но в Европа просто комбитата вървят повече и не е умно да сравняваш седан модел 3 с продажбите на комби, седан, купе и кабрио на 3ката и Ц класа. А дали е лаладжия или не, има вече 3 доста успешни електрически модела другите докато се ослушват. Човека приземява ракети и издигна автомобилна компания в сфера с 120 годишни играчи. Въпроса не е защо модел 3 се продава повече от 3ката седан, а защо бмв нямат 3ка електричка, която да съпоставим?

    Коментиран от #42

  • 42 Антиелектрика

    0 2 Отговор

    До коментар #41 от "Никой":

    Я пак??? Ти сигурен ли си, че коментарът ти трябва да е адресиран към мен?

    Коментиран от #58, #59

  • 43 Хихи

    5 0 Отговор
    Според мен ония от Тесла, Мерцедес и сие си печелят кинти, продават си стоките и са си ОК. А тук баламите спорят кой какъв бил. К'во ви пука бре хора, че чак се и карате...живи и здрави бъдете...
  • 44 Гост

    4 0 Отговор
    Само да вметна..един приятел работи с Рам..Колко гори ..той ,800 на седмица..щатски...
  • 45 Каракуд

    4 0 Отговор

    До коментар #27 от "Дай цифрите де":

    Първо, за разлика от много колеги тук, аз мисля с главата си и нямам нужда от опорки. Второ, доколкото може известно, данните за март не са излезли. Ако Тесла са продали 15 хиляди и повече в Европа през март, това ще е по красноречиво от всякакви признания от моя страна. Ако са в диапазона 12-15 хиляди продажби може да са пред БМВ но зад Мерцедес. Ако са под 10 хиляди, зомбираните ще чакат опорки от лидера на култа. Продажбите през февруари бяха около 3700, но не било за пълен месец, така че не са показателни. А що се отнася до смехотворните твърдения че Тръмп помага (други пък твърдят точно обратното, че ги блокира за да запази петролните фирми) това сваля разговора на нивото на коментарите към статиите на Венелина Маринова, хи хи

    Коментиран от #46

  • 46 Чети внимателно

    0 3 Отговор

    До коментар #45 от "Каракуд":

    Хайде да я прочетеш отново: "Еми нали това те моля от няколко поста. Дай цифрите за продажбите ФЕВРУАРИ месец. Искаш ли да се хванем на бас че Тесла ЩЕ е Първенец за МАРТ месец в сегмента на BMW тройките и С класите? "
    За да ти е по-лесно да ме разбереш, за февруари месец те питам за продажбите на СЕДАНИТЕ в този клас, а за март месец се обзалагам за целият клас, а не само за седаните в при които Тесла беше първенец февруари месец. Да си призная, очаквах че продажбите на Mercedes ще са 10-12к когато се обзаложих. 15 са голям залък за Тесла, но няма да се учудя да прескочат и тази бройка.

    Коментиран от #48

  • 47 Най-големият трол вика дръжте трола

    1 4 Отговор

    До коментар #39 от "Антиелектрика":

    Я ми припомни кой дойде в коментарите с тролския похват да се заяжда с писалите за точки и запетайки, като се опита да смени темата "реактивни ли са двигателите на булдозера" след като е употребено ДВГ в изречението? Следващият път когато някой употреби думата "кола" очакваме включване от тебе дали ще забраняват движението на автомобили в центъра на големите градове или пиенето на безалкохолни. Тролско, много тролско.

    Коментиран от #49

  • 48 Пенчо бре, учи

    3 1 Отговор

    До коментар #46 от "Чети внимателно":

    Нали цитираш някаква парцалива агенция за продажбите, виж сам кой колко е продал. А с облозите по полека че май ще ривеш след седмица две като излязат официалните а не измислените данни

    Коментиран от #50

  • 49 Антиелектрика

    2 1 Отговор

    До коментар #47 от "Най-големият трол вика дръжте трола":

    Някой да те пита? Много ясно съм съм адресирал коментарът си към "гост", който е написал това: "Самолетите и ракетите не са с ДВГ". А ти си най-големия трол на света, който пише с всевъзможни имена като типичен душевноболен! ИГНОР!!!
  • 50 Чети внимателно

    0 4 Отговор

    До коментар #48 от "Пенчо бре, учи":

    Е добре де всички казвате колко лъжели, но НИКОЙ досега не каза колко СЕДАНА са продали BMW и Mercedes в този клас през февруари месец, само повтаряте като папагали че Тесла са подали САМО 3700. Нали можете да четете и сте учени, кажете тези другите две цифри, за да ги сравним с 3700?
  • 51 Каракуд

    4 1 Отговор
    През януари C classe са продали 13000 автомобила в Европа, през февруари 10000, март миналата година 18000. Oбщо за 2018 са продали 150000. Ауди 4 и БМВ 3 продават малко по малко. А ти като си учен разпитай по учените си приятели Що е то Гугле и как се работи с него

    Коментиран от #52

  • 52 Чети внимателно

    2 4 Отговор

    До коментар #51 от "Каракуд":

    Седани! Седани! Седани! Седани!.Седани! Колко седана е въпроса? Седани!

    Коментиран от #54

  • 53 Каракуд

    5 1 Отговор
    Няма ли да попиташ колко седани с таблет вместо табло за да изкараш Теслата с номер едно “в нейния клас”?

    Коментиран от #55, #57

  • 54 zedc

    3 0 Отговор

    До коментар #52 от "Чети внимателно":

    Разбрахме, разбрахме. Тази седмица чакаме статия, че Тесла размаза по продажби прозводителите, чието има започва с "т", завършва на "а" и по средата има "с".
  • 55 Ай добрютро

    0 2 Отговор

    До коментар #53 от "Каракуд":

    Хайде сега се върни и прочети внимателно колко пъти е използвана в думата седан в коментарите досега.

    Коментиран от #56

  • 56 Каракуд

    4 0 Отговор

    До коментар #55 от "Ай добрютро":

    А ти се върни и прочети внимателно колко пъти е използвана думата “зомбиран”
  • 57 Защо винаги Тесла ви е виновна?

    0 5 Отговор

    До коментар #53 от "Каракуд":

    Да не би Тесла да е измислила дисциплината от 0 до 100? А четвърт миля? Сегмента premium midsize sedan? Тези понятия съществуват десетилетия преди основаването на Тесла. Доскоро всички се възхищаваха на първите две, но откакто Тесла започна да заема челни места в класациите, изведнъж вече станаха безсмислени. Има резултати за продажбите на premium midsize sedan с години назад, много преди да е съществувала Тесла модел 3. Тези класации не са измислени заради Тесла.
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Ресурс

    0 4 Отговор

    До коментар #58 от "Вопще не са един сегмент":

    Ресурса на батерията е 800 хиляди километра, за да падне пробегът на 80% от първоначалния. Тоест да падне от 500 на 400 км. Колко е ресурсът на двигателите на BMW и Mercedes? За новите турбинирани двигатели с малка кубатура говоря, да не почнеш да ми даваш примери за милионниците от преди 20 години, когато се правеха истински двигатели. Батерията на Тесла днес струва 13 хиляди долара. След пет години ще е наполовина. Колко струва само обслужването на двигателя без да се разваля въобще за 800 хиляди километра? Само смяна на консумативи? Упс...

    Коментиран от #61

  • 61 4rfg

    4 0 Отговор

    До коментар #60 от "Ресурс":

    Къде го дават тоз ресурс на батерията от 800 хил.километра, защото за батериите на автомобилите Тесла на техния сайт пише друго? Особено пък за батерията на Модел 3. Само не ми излизай с детските аргументи да ходя да чета по разни блогове и да гледам клипове в Тубата!

    Коментиран от #62

  • 62 А къде ги дават тези три-четири години

    1 3 Отговор

    До коментар #61 от "4rfg":

    Аз мога да ти дам много линкове. Дали ще им се довериш си е твой проблем. хайде сега обаче ти да ми дадеш линк че батерията на Тесла с мене на три-четири години. Първите тесли излезнаха 2012 година, следователно от 2015 насам трябва да се смени десетки хиляди батерии. Няма да ти е трудно да намериш стотици и хиляди клипове как се сменя батерията и колко струва смяната. Упс. Няма такива. Защо ли? А уж според вас трябва да сменят втора батерия вече защото са минали два пъти по три години оттогава.

    Коментиран от #67

  • 63 Смотан редактор

    0 0 Отговор
    "да ми дадеш линк че батерията на Тесла с мене на три-четири години"

    Да се чете "да ми дадеш линк, че батерията на Тесла СЕ СМЕНЯ на три-четири години"
  • 64 Каракуд

    3 0 Отговор
    Гаранцията на батериите на стандатния модел 3 е 100 хиляди мили

    Коментиран от #65, #66

  • 65 Правиш ли разлика между гаранция и потен

    0 2 Отговор

    До коментар #64 от "Каракуд":

    Да те попитам знаеш ли колко години и колко километра е гаранцията на автомобила от статията миналата седмица и защо не се е скапал веднага след гаранцията, както твърдиш:Бялата Corolla E12 на снимките, например, е навъртяла 999 992 мъчителни километра, в които е използвана главно като товарен кон за служебни нужди (решетката между задната седалка и багажника не е монтирана за превоз на кучета, а за спестяване на ДДС). Комбито е купено през 2003 г. от полския вносител на Toyota, което означава, че е изминавала средно по 62 500 км годишно, и е имала само един собственик.

    Коментиран от #68, #72

  • 66 Щеше да даваш цифри за продажбите

    0 1 Отговор

    До коментар #64 от "Каракуд":

    Какво стана? От вчера чакаме да дадеш цифрите са продажбите на седани на Mercedes и BMW? Нали се справяше добре с Google. Ясно е че няма ги да ги дадеш, затова ще ти помогна.Ето ти конкретни цифри, които да коментираш:Анализ на JATO Dynamics сочи, че Model 3 е станал най-продаваният средноголям луксозен седан в Европа още с навлизането на пазара през февруари т.г., съобщава "Automotive News Europe".

    Данните на JATO показват, че през февруари са били продадени 3630 броя Model 3 в Европа. На второ място е Mercedes C-Class с 3420 продажби, при това на всичките си версии, взети заедно. На трето място е Audi А4 с 1710 продадени коли, а BMW 3-та Серия има 1700 продажби.

    В тези числа са само седаните, но не и комби версиите на моделите. Те са съответно по една четвърт за А4 и 3-та серия и една трета за С-Class.

    Очаквано, Model 3 е и най-продаваният изцяло електрически автомобил в Европа. През февруари колата е записала повече продажби от Renault Zoe, което има 2884 продажби, и от Nissan Leaf, който е с 2333 продадени коли.

    Така Model 3 повтаря успеха на Model S, който беше най-продаваният луксозен автомобил в Европа през миналата година и изпревари S-Class, 7-серия, А8, Porsche Panamera и т.н.

    Коментиран от #73

  • 67 oplk

    3 0 Отговор

    До коментар #62 от "А къде ги дават тези три-четири години":

    Ох, казах ти да не се правиш на улав, но ти упорстваш. Щом си толкова отворен отвори tesla точка com, наклонена черта, support, наклонена черта vehicle-warranty (пиша го така, за да не изтрият публикацията). Кажи после какво пише там за гаранциите на батериите и двигателите на различните модели. Ще ти подскажа - няма нищо повече от 8 години и 200 хиляди километра. Това е достоверен източник!
  • 68 oplk

    2 1 Отговор

    До коментар #65 от "Правиш ли разлика между гаранция и потен":

    Леле каква наглост, какво чудо. Ние му даваме официални данни от производителя, той цитира статии от факти.бг?!?!

    Коментиран от #70

  • 69 Язе

    1 1 Отговор

    До коментар #28 от "Тоя пък 50 бона?":

    Ще изкараш 35MWh от фотоволтаици?Оптимист.Ти си по-голям факир от Гичка дето щеше да купува ЧЕЗ.

    Коментиран от #71

  • 70 Разлика между гаранция и потенциал?

    1 2 Отговор

    До коментар #68 от "oplk":

    Ще ти задам въпроса по простичко, за да го разбереш. Королата е изминала 1 милион километра за 16 кодини. Колко км и колко години е гаранцията от Тойота в официалния сайт? Каква е връзката между гаранцията и РЕАЛНИЯ потенциал и пробег на автомобила? Кой се прави на луд, а? Лично съм карал Авенсис на 700к километра и останах очарован.
  • 71 Тоя пък 50 бона?

    1 1 Отговор

    До коментар #69 от "Язе":

    Още един който се оповава на вярата. Вярваш или не, ама слънцето огрява Земята с константно количество енергия всяко десетилетие. Една година е повече, а друга по-малко, но сумирани 10 поредни години, винаги количеството е еднакво. За България са около 1400квч/м² за година. Виж картата https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Слънчева_енергия#/media/Файл:SolarGIS-Solar-map-Europe-en.png Това е 1,4 мегаватчаса, ако не си наясно. Ако ги умножиш по 25, колко се получава? За тази мощност ще се нуждаеш само от около 80 м². Един навес 4х20 м, пред който могат да се съберат на сянка само 6 автомобила с известни компромиси. Представи си голям паркинг покрит с фотоволтаици колко енергия годишно може да осигури.

    Коментиран от #79

  • 72 Каракуд

    7 0 Отговор

    До коментар #65 от "Правиш ли разлика между гаранция и потен":

    Една жена каза че Хондата на някакъв неин съсед е на 1.2 милиона км.
  • 73 Каракуд

    2 0 Отговор

    До коментар #66 от "Щеше да даваш цифри за продажбите":

    Данните от Мерцедес са различни, писах ти ги вече. Може би разбираш че Мерцедес са длъжни да изнасят точните данни защото са отговорни пред акционерите. Тези от JATO могат да правят каквито си искат сравнения във всевъзможни категории, например “продажби на черни седани с таблет вместо табло през последната седмица на февруари в Норвегия за които депозитите са направени през 2017 година”

    Коментиран от #76

  • 74 умен гост до тъп гост

    4 0 Отговор
    Защо цитираме продажбите ма Тесла не по тяхна информация, а от някакви пършиви сайтове? Ааааа, защото хитрото африканче не публикува официално такива данни а предпочита да се разпространяват прогнози, спекулативни бройки и дори откровени лъжи

    Коментиран от #75

  • 75 Тесла е публична компания

    1 2 Отговор

    До коментар #74 от "умен гост до тъп гост":

    Като публична компания, Тесла е ДЛЪЖНА да публикува броя на продажбите и на произведените автомобили, както и финансовите резултати всяко тримесечие. От това по официални данни, здраве му кажи. Единственото което може да направи е умишлено или неумишлено, да прехвърли някои от продажбите в следващ месец, чрез задържане на вече произведените автомобили, но това почти нищо не променя. Това да не ти е хляб, че да излъжеш за бройките? Няма държава, в която да можеш да си купиш и да шофираш с нерегистриран автомобил. Всяка една продажба се отчита съвсем официално във всяка една държава и нито можеш да напишеш повече, нито по-малко от реално продадените.
  • 76 Щеше да даваш цифри за продажбите

    1 2 Отговор

    До коментар #73 от "Каракуд":

    Не съм видял да си дал официални данни от Mercedes за продадените седани? В кой пост е това?

    Коментиран от #84

  • 77 Коза

    1 0 Отговор
    Тесла ако открият топлата вода и сътворят комби варианти на седаните си може и някой да си я поръча в германия австрия швейцария и отчасти франция

    Коментиран от #78

  • 78 Пръч

    1 1 Отговор

    До коментар #77 от "Коза":

    И това ще стане, но чак когато им останат свободни производствени мощности. Към момента всичко е заето на 110% и не могат да смогнат с производството на скъпите модели, за да им остане производствен капацитет за по-евтините, а ти за комбита им говориш.
  • 79 pokm

    0 0 Отговор

    До коментар #71 от "Тоя пък 50 бона?":

    Оф, вземи инвестирай в един такъв "навес" за 6 или 12 коли, стани скучаещ милионер от евтината енергия, която произвеждаш, и ни остави да се давим в собствената си непосветеност. И хиляда пъти да напишеш безумните си сметки за среден пробег, средно потребление, средно производство и прочее "средни работи", това няма да промени факта, че средното не е баш като конкретното и от него чеп (за зеле) не става.

    Коментиран от #80

  • 80 Фйгххркфшрх6ъпръ4рурхеуе

    1 2 Отговор

    До коментар #79 от "pokm":

    Прав си. Но ако от 300 хиляди километра пробег годишно, дори 200 са с абсолютно нулеви емисии за производство на енергия, това е много по-добре отколкото да се зареждат от микса, в който 40% са въглищни централи към момента. Пък и това е единственият вариант, в който да се намалят тези 40%, а през слънчевите месеци да се елиминират напълно само с помощта на вятър слънце и батерии.

    Коментиран от #81

  • 81 43refd

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "Фйгххркфшрх6ъпръ4рурхеуе":

    Чудесно, да намалим емисиите, но на каква цена (в пари)? То много лесно се разправя слагаме волтаици, слагаме ветрогенератори, слагаме акумулатори, ама като дръпнеш чертата и се окаже, че инвестицията във всички тези работи ще се изплати след 10-15 или повече години и се обезмисля. Сега не ми излизай с падащите цени на волтаиците. Почти всяка година правя една бърза сметка за къщата и досега под 14 години възвръщане не съм го докарал, и то с много условности. Дори и с прословутия Пауъруол на Тесла в скапаната южна Калифорния се борят да постигнат изплащане под 15 години. Просто цялата им простотия - батерия, инвертор, волтаици, и т.н., струва поне 30-ина хил. долара.

    Коментиран от #82

  • 82 Е тъй де

    0 1 Отговор

    До коментар #81 от "43refd":

    Е аз нали това ти говоря. Какъв е смисъла да даваш няколко хиляди долара за 10квч пауъруол, като така или иначе само единия от семейните ти автомобили има 10 пъти по-голям капацитет и стои някъде паркиран на слънце, докато си на работа, а 90% от капацитета му стои неизползван през 11 месеца от годината? Този който ще инвестира във фотоволтаичните навеси, под които да си държиш автомобила докато си на работа и да го зареждаш, със сигурност ще си продава всичката произведена енергия с добра печалба, защото няма да има никакви такси за достъп, пренос, разпределение и балансиране. Освен това, ще продава въглеродните си квоти на въглищните централи. Тогава инвестицията се изплаща за 5-8 години и до 25-тата си е почти чиста печалба, защото няма разходи за горива.

    Коментиран от #83

  • 83 pko;

    1 0 Отговор

    До коментар #82 от "Е тъй де":

    Е, добре, измислил си перпетум мобилето (почти). Сега кой ти пречи да отидеш в работата с три телефона и четири лаптопа и да ги зареждаш там пък после да ползавш тока вкъщи да си светиш?
  • 84 Каракуд

    2 0 Отговор

    До коментар #76 от "Щеше да даваш цифри за продажбите":

    Зомбираните сте направо жалки. Типът задвижване на Тесла има предимството че развива макс въртящ момент на ниски обороти - ще сравняваме пърформънса само на база време 0-100 и четвърт миля. Произвеждаме само седани, хайде да броим само седаните когато се сравняваме с Це класа. Запомни добре това което ще напиша тук. Електромобилите имат бъдеще, Тесла няма бъдеще ако не промени сбъркания си бизнес модел. Пиша това с ясното съзнание че технологично имат много много предимства.

    Коментиран от #86

  • 85 Ами мога да смятам, а ти?

    0 1 Отговор
    Колко време смяташ да си светиш с 10Wh от батерията на телефона? Това са 0,01kWh, а батерията на електричките с около 10 000 пъти по - голям капацитет. Осъзнаваш ли колко глупаво е сравнението ти? С един заряд на Тесла, можеш да си зареждаш батерията на телефона ежедневно в продължение на 27 години. Телефона ти може да захрани една 10ватова крушка за около 1час. Същата крушка ще свети нонстоп повече от година с един заряд на батерията на електромобил. Освен това, въобще не ти говоря за съхранение на енергия, за по-късно използване в къщи, а за зареждане на ИЗЛИШЪКА ОТ СВРЪХПРОИЗВОДСТВО на ВЕИ в електричките. Проблем в Германия не е недостиг, а излишъкът от енергия и нулевите цени на тока.

    Коментиран от #87

  • 86 Най после

    0 0 Отговор

    До коментар #84 от "Каракуд":

    Най-после започнахме да говорим за едно и също нещо. Чак сега може да се получи смислена дискусия. Според мен това е малка победа за Тесла, но стъпка в правилната посока. Днес най-много автомобили утре най-много луксозни седани в този клас, утре най-много автомобили в този клас без значение седан, комби или купе, все отнякъде трябва да се почне. Относно бизнес модела, вероятно не е най-доброто решение, но със сигурност трябва да е различна от останалите, за да успее в играта. Тесла са наясно, че не могат да предложат лукса и качеството на немците и затова използват единствения си коз - напредъка в технологиите. Какво конкретно не ти харесва в бизнес модела на Тесла и как смяташ, че трябва да се промени, предвид възможностите им спрямо конкуренцията?
  • 87 рпвнвхт

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "Ами мога да смятам, а ти?":

    Ми, ето, значи с 3 телефона и 4 лаптопа тамън вечер ще можеш да си светиш в няколко стаи от 19 до 23ч (по лятното часово време). Къде е проблема? А немците имат понякога отрицателни цени при производителите на ток, защото има субсидии. С други думи има моменти, в които на производителите просто им се налага да споделят субисдията с клиентите си. Ако я нямаше субсидията познай дали някой ще произвежда и подарява. И тъй като този излишък е от време на време, затова се налага да има разни истории като студен резерв, пазаруване от днес са утре и прочее глупости. Но ти упорствай, че с разпределени батерии и "умни мрежи" ще балансираш системата. Мечтите поне са безплатни.

    Коментиран от #88

  • 88 Много, много си далеч от истината

    0 1 Отговор

    До коментар #87 от "рпвнвхт":

    Губят ти се причина и следствие, а някои понятия направо са ти непонятни. Цената се определя от търсенето и предлагането. Когато няма търсене, например по празниците и през почивните дни, тогава се получава излишък от енергия. Слънцето и вятърът нямат празници и почивни дни. Тогава именно въглищните централи свалят цената под нулата, защото не могат да спрат за час-два, понеже им трябва цяло денонощие за да стартират отново. Налага им се да работят на загуба, която после трябва да компенсират с много високи цени, когато не пече слънце и не духа вятър, за да не фалират. При повече електромобили ще има търсене и цените няма да падат толкова.

    Коментиран от #89

  • 89 324иожх

    1 0 Отговор

    До коментар #88 от "Много, много си далеч от истината":

    На мен ми се губят понятия?! По празниците имало намаление на потреблението?! Може би затова всяка година на Бъдни Вечер електропреносната мрежа е най-натоварена?! Не те знам какъв си и с какво си изкарваш прехраната, но искрено се надявам никога, ама никога, живота, особено професионалния такъв, да ме сблъсква с теб или някой като теб.

    Коментиран от #90, #91

  • 90 Много, много си далеч от истината

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "324иожх":

    Повярвай ми чувствата ни са взаимни. Липсват ти базови и принципни знания по темата, а ти дори си позволи да спориш за подробности! Ето ти малко конкретна информация какво се случва точно на Бъдни вечер всяка година:
    Отрицателните цени са приумица на енергйните пазари, съществуваща заради нуждата от баланс при скок на количествата на възобновяема енергия. В Германия соларните панели и вятърните турбини са вторият най-голям източник на електроенергия. За да се запази балансът, производителите или трябва да затворят част от мощностите, или да платят на потребителите, за да "свалят" ненужното количество от мрежата.

    Това ще бъде деветият път в последните 10 години, в който цените ще бъдат отрицателни по време на празничните дни около Коледа, но ситуацията вече се превръща в проблем и през останалата част от годината.

    През годината в Германия имаше общо 104 часа с отрицателни цени и четири цели дни, в които средната цена бе под нулата. Бъдни вечер е денят, в който има най-много ненужно предлагане

    Балансирането на мрежата в Германия струва до 800 милиона евро миналата година.
  • 91 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "324иожх":

    Още ли не ти е писнало от този трол? Той работи в НПО и е на хранилка. Не виждаш ли, че по цял ден троли? На Бъдни вечер пак повтарям вечер, само лъжлив трол е си позволи да каже, че има свръх производство от фотоволтаиците в Германия и цената е отрицателна, пък германците плащат най-скъпия ток. Игнорирай го и не си трови здравето с този мозъчен камцероген.

    Коментиран от #92

  • 92 Функционално неграмотен си. Доказано!

    0 0 Отговор

    До коментар #91 от "Антиелектрика":

    Хайде къш с твоята функционална неграмотност. Писна ми да ти обяснявам елементарни понятия. Като чуеш вечер и веднага си представяш нощта, нали? Всичко при тебе се приема абсолютно буквално без да вложиш Капка мисъл за евентуален контекст.А да ти е хрумнало че Бъдни вечер не се отнася само за вечерята, а се отнасят за целият ден? Хайде марш в Уикипедия да се образоваш, че като гледам от училището и семейството не си научил нищо! Понякога чак ме е срам да ти обяснявам неща, които съм обяснявал на децата на възраст беше на две-три години. Срам ме е да водя такива разговори с възрастен човек. Опитай се да не ми го причиняваш повече.

    Коментиран от #93

  • 93 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #92 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":

    Кой говори с теб, многониково недоразумение? ИГНОР, ТРОЛ!

    Коментиран от #94, #95

  • 94 Язе

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "Антиелектрика":

    Гледай какво ще стане като публикуват статията за 31% спад на продажбите на Тесла.хухухаха

    Коментиран от #96

  • 95 Най-големият трол вика дръжте трола

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "Антиелектрика":

    За какъв разговор може да става въпрос между тебе и мене? Ако ти кажа едно изречение, ще трябва да ти обяснявам значението на половината думи от него, в продължение на няколко седмици, само за да разбереш какво съм ти казал. Как бих могъл да ти обясня, че най-отрицателните цени са именно през нощта, а декември месец е зима и трудно може да се разчита на ток от фотоволтаици в северна страна, като Германия. Мисия невъзможна.

    Коментиран от #97

  • 96 Е какво ще стане?

    0 0 Отговор

    До коментар #94 от "Язе":

    Ти нещо друго ли очакваше? Както по-ниските доставки, така и загубата ги коментирахме още преди няколко седмици, ако си внимавал. Нови пазари и кораби, които пътуват седмици, започване на евтиният модел на същите линии на които се произвеждат другите модели, първи доставки с нови доставчици. Напълно нормално е да има спад на ДОСТАВКИТЕ за тримесечието. Сега остана да кажеш, че при произведени, но недоставени защото все още пътуват повече от 10 000 автомобила с цена над 50 000 долара, очакваш и печалби това тримесечие, вече ще ти призная за "гений"
  • 97 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #95 от "Най-големият трол вика дръжте трола":

    Той е с тотална мозъчна щета. Няма как нормален човек по цял да троли в нета. Не знам каква заплата му плащат в НПО-то, за да виси по цял ден из сайтовете и да пише лъжи в полза на смешните миксери. Увреден е непоправимо и предлагам да му изпратим по някой лев за адекватно лечение. На първо време да му спрат нетът и да видиш в каква абстиненция ще изпадне само.
  • 98 Целият свят е ненормален, само ти не си

    1 0 Отговор
    Когато целият свят мисли различно от тебе, много по-вероятно е ти да грешиш, не мислиш ли? 10 години подред цената на електроенергията по коледните празници е отрицателна, особено през нощта, само ти се намери да кажеш, че точно тогава е невъзможно. Ако някой не признава абсолютни широко известни факти известни факти и казва, че светът го лъже и е за лечение, определено самият той е за лечение, така че отивай в по-бързичко. Преди време ми беше забавно, но вече ми омръзна да чета простотии. https://www.bloombergquint.com/business/free-power-on-the-cards-for-german-factories-this-christmas

    Като отидеш да ти поставят диагноза, дай на докторите този линк и кажи, че тези са лъжци а ти ги разбираш повече от тях нещата. Обърни внимание в колко часа цената е падала под минус 30 Ст/квч и отвори Google да видиш дали пече слънце няколко часа след полунощ.

    Коментиран от #99

  • 99 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #98 от "Целият свят е ненормален, само ти не си":

    Тролски, колко пари са ти нужни за лечение, че да ти съберем и да престанеш да се изхождаш с безбройните си и безсмислени мнения? Нито ме вълнуват цените за бизнеса, нито имам нерви да се занимавам с душевно болно многониковото същество!

    Коментиран от #100

  • 100 Е защо тогава ни занимаваш със себе си?

    1 0 Отговор

    До коментар #99 от "Антиелектрика":

    Пич, като не те интересуват тези теми, защо все се буташ да пишеш по тях? То е ясно от птичи поглед, че нито те интересуват нито ги разбираш. Аз се интересувам от тези неща и разбирам от тях. Нима очакваш че като изръсиш поредната глупост тук и ще си замълча? Тази няма да стане. Както виждаш аз пиша само ФАКТИ! И да отричаш съществуването на закона на Ом за цялата верига, и да отричаш постояннотоковите далекопроводи, и да отричаш отрицателните цени на енергията всяка година по Коледа в Германия, и да отричаш бъдещето на електромобилите и края на ДВГ (буталните да не навлизаш в тролското си поведение), това нищо няма да промени нито в историята нито в бъдещето. Фактите са си факти, каквото и да е отношението ти към тях и нали зависимо дали знаеш за съществуването им или не. Като нещо не те интересува запази си мнението за себе си, без да ни облъчваш с неща, които не те интересуват.
  • 101 Язе

    0 0 Отговор
    Писал съм спад на продажбите а не на доставките.Има разлика."Tesla Inc. отчете рекорден спад на доставките през първото тримесечие на годината, падайки под очакванията на анализаторите и подхранвайки страхове, че търсенето за по-достъпния масов електромобил, който бе представен преди по-малко от две години, отслабва, предава Bloomberg.

    Компанията е доставила 63 000 автомобила през трите месеца до края на март, сочат данни от Tesla. През четвъртото тримесечие техният брой бе 90 966, или спад от 31%. В САЩ, основният пазар на компанията засега, данъчните субсидии при покупка на електромобил намаляха, а Tesla се изправят пред проблеми при доставката на автомобили на клиентите в Китай и Европа."Копирал съм част от статията.

    Коментиран от #102

  • 102 Язе

    1 0 Отговор

    До коментар #101 от "Язе":

    Прав си,спад на доставките е.

    Коментиран от #103

  • 103 Евала

    1 0 Отговор

    До коментар #102 от "Язе":

    Пич си! Оценявам го! За да бъдем обективни, и произведените бройки са по-малко, но с доста по-малко проценти. Вероятно е заради пренастройките на линиите за производство и на евтиния модел.