Last news in Fakti

7 Април, 2019 10:30 14 447 82

400 коня за най-мощния сериен Golf

  • volkswagen-
  • golf-
  • r-
  • plus

Подразделението Volkswagen R възобнови разработката на Golf R Plus, който ще разполага с турбомотор и ще се изправи директно срещу Mercedes-AMG A45. Предаването на момента ще е към четирите колела, а техническата база ще е от концепцията от 2014-а Golf R400.

Ще бъдат заимствани и възли и агрегати от разработката на Volkswagen Motorsport - Golf TCR. Изданието Autocar твърди, че разработката е в напреднал стадий и се провежда в изследователския център на марката в Брауншвайг. По предварителни и неофициални данни новото топ изпълнение ще ускорява до 100 км/ч за под четири секунди, а максималната му скорост ще е 280 км/ч.

От стандартния Golf R, версията Plus ще се отличава с по-агресивен аеродинамичен обвес, както и с модернизиран двулитров четирицилиндров агрегат EA888. Моторът, както вече споменахме, ще е с мощност 400 конски сили, а максималният въртящ момент ще е 450 Нм. Последният ще се предава към четирите колела. Ще припомним, че настоящият Golf R е с мощност 300 конски сили.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Голям Слон

    28 14 Отговор
    Това не е голф, а гофъл :-))) 400 кс...?! Кой ще плаща за съсипан асфалт? ;-)
  • 2 0 : 1000 лв

    30 22 Отговор
    Най-бързият гоУф VS. Акция скорост на Боко Тиквон

    Коментиран от #6, #9

  • 3 Сектант

    32 47 Отговор
    Голфффф пфуу и кошник.

    Коментиран от #76

  • 4 anti vag

    32 60 Отговор
    VW колкото и да се опитват да блеснат няма да си върнат някогашните позиции.Ниското качество и Дизелгейт ги обрекоха завинаги.

    Коментиран от #8, #33

  • 5 666

    42 8 Отговор
    У Перник ще празнуват!

    Коментиран от #71

  • 6 Гост

    30 14 Отговор

    До коментар #2 от "0 : 1000 лв":

    Не можеш да си представиш колко си глупав ,ама и не го и криеш, а гледаш да изпъкнеш с това! В Германия Меркел ли налага ограничения на скоростта?? Във Франция Макрон ли ??? Или по стар Български обичай трябва да мрънкаме за нещо,и да плюем по някого!!???

    Коментиран от #7

  • 7 jap

    16 9 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Номер 2 е БГ Примат с типичния бачкаторски манталитет.
  • 8 Все тая

    41 11 Отговор

    До коментар #4 от "anti vag":

    Да си малък и да вярваш в дадо коледа не е срамно. Но да си голям и да вярваш в дизелгейт е много срамно. Да вярваш в тази инсценировка на хамериканците наречена дизелгейт е равносилно на малоумие. Само фолксваген ли са в тоя списък? Я ми кажи? И бмв, и мерцедес, и митсубиши, и нисан са там. Имаш ли идея американските талиги колко в пъти повече замърсяват? Имаш ли идея хамериканските каниони колко в пъти повече замърсяват? Имаш ли идея какви катраници карат хамериканците? Да ама си ги купуват само те. И с дизелгейт се опитаха(ама напразно) да сринат пазара на другите. Само с опита ще си останат обаче.

    Коментиран от #10, #14, #38, #42, #79

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 123

    27 4 Отговор

    До коментар #8 от "Все тая":

    Колега не се хаби, те половината не знаят какво е това дизелгейт, както и кои фирми са засегнати! Манипулации по двигатели се правят от 20 години! От всички!
    А и като се сетиш кои ти говорят за дизелгейт направо си е 'сапунка'! Собственик на 20 годишен кош, без катализатор и бълващ пушек като за Евро - 2, седнал да обяснява, как видиш ли някой мамел че колата е Евро 6, но тя реално е Евро 5b, например! И утре преди работа смело долива 1 кило Приста в двигателя, защото така колата винаги е с прясно масло🤯
    Смешно някакси ....

    Коментиран от #11

  • 11 anti vag

    19 21 Отговор

    До коментар #10 от "123":

    Имам 9годишна Японска кола внос от Италия и само тя си знае на колко километра и е как е стопанисвана.Но когато я карам на ГТП газовете са в нормите заложени от производителя.Сега разбираш ли защо постъпката на VW за мен не е поведение на сериозен производител.

    Коментиран от #13

  • 12 vasik atanasova

    6 4 Отговор
    хубав е но е цифра
  • 13 Все тая

    28 10 Отговор

    До коментар #11 от "anti vag":

    Да ми хвалиш кола от италия... И гтп в България... До колкото знам митсубиши е японска марка, нисан е японска марка, но и те са в кюпа на дизелгейт. Защо така? Мерцедес, бмв и те. Ти наистина ли вярваш в дизелгейт? Ти наистина ли мислиш че това е истина? Жалко, много жалко за теб. Всичко е постановка на малоумните хамериканци за да сринат пазара на компаниите, които са световни гиганти. Сега са поели офанзива срещу хуауей само защото телефоните им се продават в пъти повече от смотаните им айфони.

    Коментиран от #15

  • 14 арогантен

    16 10 Отговор

    До коментар #8 от "Все тая":

    Да си голям и да пишеш такива глупости също не е много умно колега. Няма никакво значение колко са вредните емисиите на определен модел или марка. Дизел гейт се размириса поради една единствена причина и това е че VW излъгаха в това което е по документи, и какво е в действителност.

    Коментиран от #24

  • 15 anti vag

    13 4 Отговор

    До коментар #13 от "Все тая":

    Нищо не хваля.Виждаш,че и марка не уточнявам защото само давам пример.Но вярвам във вината на VW защото ако бяха невинни нямаше да плащат колосални обезщетения.

    Коментиран от #17, #21

  • 16 Аууу

    7 11 Отговор
    Дръгльо къде е тръгнал да се състезава с мерцедес нито с визия а да не говорим с мощност.
  • 17 Колю

    14 8 Отговор

    До коментар #15 от "anti vag":

    Фолксваген ако направи завод в България ще и вдигне брутния вътрешен продукт с над 5 %... Сега сещаш ли е какво е Фолксваген. А дизелгейта е валиден за всяка автомобилна компания.
  • 18 Borislav Popov

    10 16 Отговор
    Тия направиха едно подобие на спортен автомобил /"Сироко"/ - и до там !!! Вместо да го развиват - правят Голф с 400 коня ? За какво и е на тая каручка 400 коня ?? Или всичко заради едната икономия - тъй и тъй го произвеждат това купе ?!!
  • 19 tarikat

    11 5 Отговор
    2 литра - 400 коня, надежден двигател ще се получи май

    Коментиран от #20

  • 20 Най вероятно

    2 2 Отговор

    До коментар #19 от "tarikat":

    Може и юни
  • 21 Все тая

    20 3 Отговор

    До коментар #15 от "anti vag":

    Ти забелязал ли си някой да прекара през тест някоя американска марка? Защо не ги провериха и тях? Защото трябва да си осерат и тяхната авто индустрия! Хамериканците са най-големите манипулатори и измамници. Всичките мизерии по света стават заради тях.
  • 22 Бай

    6 1 Отговор
    УУУ за новите кавери на кат е супер 400к да ви е честито
  • 23 Алфа Ромео

    5 2 Отговор
    Айде ша излита Гоуфето след ракетата на Мъск!
  • 24 Все тая

    6 4 Отговор

    До коментар #14 от "арогантен":

    Хахахахахахха абе да няма няква радиация да ви облъчва? Всички ли сте коне с капаци? Американците казват нещо и вие веднага вятвате? Хахахаха то сега се тръби че в европа забраняват дизелите... Ела в гермнаия да видиш колко ги забраняват. Ела в Швеция да видиш колко ги забраняват. Всичко е маниполация, а вие се връзвате на това и дрънкате простотии.

    Коментиран от #25

  • 25 anti vag

    7 7 Отговор

    До коментар #24 от "Все тая":

    Американските марки почти не се продават извън тяхната страна,докато VW е на всички световни пазари и темата за екологията касае не само една страна.Сам виждаш,че този скандал доведе до радикални промени на законите и в много страни извън САЩ.Дизеловите двигатели и имиджа на VW са на доизживявяне и това е факт.Докато те манипулираха данни други разработваха електро и хибридни технологии,така проспаха шансовете си за успешно бъдеще.

    Коментиран от #30

  • 26 Антон

    3 7 Отговор
    Искам да си купя японска кола в класа на голфа, но с такава мощност! Почитателите на жълтото може ли да ми препоръчат нещо с мощност над 350 коня.

    Коментиран от #28, #37, #41

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Бекъма

    8 5 Отговор

    До коментар #26 от "Антон":

    Искам да си купя GTI TDI DSG DPF FAP NAVI TV ESP ABS и радио Веселина да ми пее на живо.Кой е този Немски модел?Моля те помагай.Знам,че много ги разбираш...

    Коментиран от #34

  • 29 кредисимо

    3 0 Отговор

    До коментар #27 от "Ha ha ha":

    Аааа ти си този с бегачките,сега се сетихме.Ама в Обеля или в Ботунец ти беше колибата?Заминавай да бачкаш,че те чакаме за просрочена вноска.
  • 30 Все тая

    11 6 Отговор

    До коментар #25 от "anti vag":

    Е не... Абе ти луд ли си? Продават та им се къса задника. Били на доиживяване ще падна от смях. В цяла европа всяка втора кола е фолксваген. На който и паркинг на магазин да идеш само фолксваген преобладава. Излезте малко от сета на интернет, излезте от България, поогледайте се малко по-далеч от екрана на телефона и ще разберете колко сте заблудени. Ти мислиш ли че ако наистина са плащали такива поголовни суми нямаше да фалират??? Ти мислиш ли че ако това беше вярно сега щяха да имат пари да купят поредните марки автомобили? Ти мислиш ли че ако това беше вярно марки като ауди, порше, ламборджини нямаше да писнат и да искат да се отделят от фолксваген? Приказвате си ей така велковата да си чешате пръстите и да си правите вятър на устите.

    Коментиран от #31

  • 31 anti vag

    7 8 Отговор

    До коментар #30 от "Все тая":

    Преди да ме оплюваш,поне прочети внимателно какво съм писал.Продавали са много затова и прецаканите клиенти от чието доверие са се възползвали вече едва ли ще купят VAG.

    Коментиран от #32

  • 32 Все тая

    11 1 Отговор

    До коментар #31 от "anti vag":

    Ти чети внимателно какво ти пиша и си свали капаците от очите, ушите. Не бъди наивен толкова, защото точно това е целта на много хора. С евтини манипулацаии да заробват света. Няма истински дизелгейт, нама забрани за дизели. Всички си карат дизелите из цяла европа. Всички, които са се доверили на фокксваген и харесват тая марка няма да се откажат от марката. И световните продажби го доказват. Поредната покупка на две автомобилни марки и то никак малки като ягуар и ленд ровър също го доказват. Кажи ми друга марка която да притежава толкова други? И то едни от най-скъпите. И включително най-скъпата кола в света. Ако сделката се осъществи марките във ВАГ ще станат 13 дай аналог, дай конкурент. Колкото и да ви е яд, истината боли. Най-големите са и каквото и да правят хамериканците, каквито и долни номера да въртят няма да ги бутнат. Американския пазар за тая марка изобщо не е фактор. Американския пазар за нито една чужда марка не е фактор. Има една страна дето всички искат да се наложат на пазара и това е китай. И там фолксваген е лидер. А вие си плюйте не им пречите. Утре ако фолксваген купи и вашата марка автомобил ще се наложи да ги заобичате.

    Коментиран от #40

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Антон

    6 5 Отговор

    До коментар #28 от "Бекъма":

    Знам че ваг групатата мачка конкунренцията! Някои японски модели дори вече не се продават е европа защото не са конкурентни. А ти си плямпай.

    Коментиран от #35, #54

  • 35 бекъма

    4 4 Отговор

    До коментар #34 от "Антон":

    Да прав си както винаги ама моля те посъветвай ме за подходящ Немски Попфолк модел.
  • 36 anti vag

    2 3 Отговор

    До коментар #33 от "Б-ензин М-асло В-ода":

    Що бе цървульо кво ше ме изгърбиш ли?
  • 37 Алфа Ромео

    4 2 Отговор

    До коментар #26 от "Антон":

    Хонда Сивик Тайп Р ли се водеше най-наточения, него може да си купиш, конете му са по-малко ама ша бяга горе-долу толкова пак.
  • 38 внтг

    7 4 Отговор

    До коментар #8 от "Все тая":

    Само дето и самите ФВ си признаха, че са шмекерували, така че няма како да се пънеш да обясняваш за големия лош вълк отвъд океана дето бил награбил да насилва добрата Червена Шапчица от Волфсбург.

    Коментиран от #43

  • 39 400 коня

    1 0 Отговор
    Точно и кратко Борка 😁😁😁
  • 40 Borislav Popov

    5 2 Отговор

    До коментар #32 от "Все тая":

    Jaguar и Land Rover са на Тата !!! Къде прочете че са на Фолксвагет ? - Фолксваген притежават :
    ..Volkswagen,, Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, SEAT, Skoda, камионите MAN и Scania ! като ги сметна - 10 фирми ! ..
    Рено : Renault, Nissan, Mitsubishi, Dacia, Alpine, Infiniti, Datsun, Lada, Samsung, Venucia ! Също 10 фирми !!!.................
    ...Фиат : - Chrysler, Dodge, Jeep, Ram, Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati и Professional ,Ferrari ! ..Също 10 фирми !

    Коментиран от #46

  • 41 Borislav Popov

    5 3 Отговор

    До коментар #26 от "Антон":

    Когато го направят тоя Голф и се докаже на Нюрбургринг - тогава приказвай ! Да не излезе че може да върви само на право ???
  • 42 Българин

    5 3 Отговор

    До коментар #8 от "Все тая":

    Приятел, имаш доста правописни грешки в поста си, а си тръгнал да даваш акъл на някой. Това, че се мислиш за по умен от някой, не значи, че и другите мислим така.

    Коментиран от #44

  • 43 Все тая

    1 5 Отговор

    До коментар #38 от "внтг":

    Я ми пусни запис където няко упълномощен от собственика или самият собственик казва "Да ние мамим" или това го прочете в в някой сайт? Или го чу по радио сигнал плюс. Кат не ви харесва не го взимайте бре. Кат не ви харесва не ги гледайте. Какво дрънкате глупости постоянно? Ама когато гроздето е на високо е кисело казала лисицата. Срещу тях да тичат всички не могат да ги стигнат. Когато някой друг успее да купи други 10 марки, 3 от които едни от най-бързите коли. 1 която е най-скъпата кола в света. Другата една от най-скъпите коли. Други три които нямаше да съществуват ако не бяха фолксваген. Една марка, която имаше точно два модела, 80 и 100,сега са десетки и коя от коя по-добра. Сега са на път да купят още две.

    Коментиран от #45, #47

  • 44 Все тая

    2 4 Отговор

    До коментар #42 от "Българин":

    Нещо по темата ли каза. Знаеш ли през кое ми за правописните грешки? По добре правописни от колкото мозъчни. Големи литературоведи се въдят бре.
  • 45 Borislav Popov

    5 1 Отговор

    До коментар #43 от "Все тая":

    От "Фолксваген" са уволнили изпълнителен директор, който бе арестуван заради ролята му в скандала "Дизелгейт" на германския автомобилен производител!!!!!!!...................
    .........................

    Коментиран от #48

  • 46 Все тая

    2 4 Отговор

    До коментар #40 от "Borislav Popov":

    Научи се да четеш!!! В момента има преговори тез двете да бъдат купени от фолксваген. Казах, че ако се стигне до сделка ще бъдат 13! И в момента са 11! Дукати къде го забрави? Или това не е марка?

    Коментиран от #49

  • 47 Borislav Popov

    2 1 Отговор

    До коментар #43 от "Все тая":

    Надзорният съвет на концерна Volkswagen отстрани от поста му шефа на Audi Руперт Щадлер и го изключи от съвета на директорите. В официално съобщение до медиите се уточнява, че арестуваният в понеделник мениджър е помолил сам да бъде освободен от заеманите длъжности..!!!!!!!!!!!!!!!
  • 48 Все тая

    2 3 Отговор

    До коментар #45 от "Borislav Popov":

    Ти беше ли лично там когато са го арестували? Ако си бил там и си го видял с очите си ще се съглася. Знаеш ли колко уж ги арестуват, а те си пият коктейлчето на хаваите и си пляскат някоя 20г мъстия.

    Коментиран от #50

  • 49 Borislav Popov

    3 1 Отговор

    До коментар #46 от "Все тая":

    Дай линк да го прочетем ! След като не са в групата на Фолксваген - защо ги броиш ?? То и Фиат искаха да купят Опел , ама не се получи !!

    Коментиран от #51, #52

  • 50 Borislav Popov

    2 3 Отговор

    До коментар #48 от "Все тая":

    Бе ти в ред ли си ? Оспорваш неща официално съобщени от Фолксваген и Ауди ??!!!
  • 51 Все тая

    2 3 Отговор

    До коментар #49 от "Borislav Popov":

    Кога и къде прочете да ги броя???? Казах: АКО СЕ СТИГНЕ ДО СДЕЛКА ЩЕ СА 13!!!!!!!!! В МОМЕНТА СА 11!!!!!!!!!!!! Ти чу ли ги с твоите уши че си признават? Пак те питам. Или си заблудена овсЪ дето вярва на нашите и световни лъжливи манипулиращи медии. Искаш да ми кажеш, че са платили милиарди долари/евра и не са фалирали???? Искаш да ми кажеш че са платили всички тея милиарди дето се споменават и ще отварят още заводи?????????? Искаш да ки кажеш, че са платили такива поголовни суми и инвестират все повече в електриките и хибридите???????? Трябва да си с доста промит мозък ако го вярваш.

    Коментиран от #53

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Borislav Popov

    2 2 Отговор

    До коментар #51 от "Все тая":

    Добре - хай пък изброй ги 11 - те !

    Коментиран от #56

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Borislav Popov

    3 1 Отговор

    До коментар #52 от "Все тая":

    Дааа.... ! Да ти кажа само че тоя световно неизвестен и анонимен сайт до сега не бях го и чувал ! Ако излезе вярна - ще са факири в работата си ! Щото никоя сериозна медия не е публикувала подобна информация !
  • 56 Все тая

    3 3 Отговор

    До коментар #53 от "Borislav Popov":

    1.фолксваген, 2.ауди, 3.порше, 4.бентли, 5.ламборджини, 6.дукати, 7.шкода, 8.сеат, 9.бугати, 10.скания, 11.ман!!! Достатъчно ли са? Нали пизнаваш цифрите?

    Коментиран от #57

  • 57 Borislav Popov

    3 2 Отговор

    До коментар #56 от "Все тая":

    Дукати правят мотори - не автомобили - нали ? От друга страна Рено и Фиат също имат фирми за товарни автомобили които не споменават ! Например Ивеко . Renault Trucks - също произвежда камиони.

    Коментиран от #58, #59

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Все тая

    1 2 Отговор

    До коментар #57 от "Borislav Popov":

    И рено рръкс са съвсем друга бира!!! Рено тръкс е към консорциоум волво, рено и американските мак!!! Всичко в камионите рено е волво!!! Само кабината, името и емблемата са различни!!!
  • 60 Borislav Popov

    2 1 Отговор

    До коментар #58 от "Все тая":

    Ами тогава с камионите Фиат и Рено също имат по 11 фирми ! Същевременно Пежо също правят скутери а някои фирми имат и кораби ! Трябва ли всички фирми да се броят ? Говорим за автомобилостроене !

    Коментиран от #61

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Borislav Popov

    3 0 Отговор

    До коментар #58 от "Все тая":

    Фиат : -1. Chrysler, 2.Dodge, 3.Jeep, 4.Ram, 5.Fiat, 6.Alfa Romeo,7. Lancia,8. Maserati 9. Professional ,10.,Ferrari,11 . Ивеко 12. Абарт 13. CNH Global (която включва Case Construction, Case IH, Flexi-Coil, Kobelco, New Holland, New Holland Construction и Steyr) 14.Fiat-Hitachi Construction 15. Seddon Atkinson , 16. Irisbus, 17. Magirus , 18. Magneti Marelli,19. Teksid , . 20 . Solex , 21 . Weber и др !!!!!!

    Коментиран от #63

  • 63 Все тая

    0 3 Отговор

    До коментар #62 от "Borislav Popov":

    Хахахахахаахахахахахаххаахахах лелееее абе пич ти да не си на 10г? Я си направи труда да напишеш ВАГв уикипедия и чети внимателно буква по буква ако се затрудняваш. ВАГ- най-големия производител на автомобили в Европа!!! И съм пропуснал нещо, италдесижън също е част от ваг! Към 2013г познатия на много от нас алеко повечето знаят какво е алеко също е на фолксваген ауто груп!!!
  • 64 Borislav Popov

    3 0 Отговор

    До коментар #61 от "Все тая":

    Рено :1. Renault,2. Nissan,3. Mitsubishi, 4.Dacia, 5.Alpine,6. Infiniti, 7.Datsun,8. Lada, 9.Samsung,10. Venucia, 11. Hino , 12 . Renault Samsung Motors.

    Коментиран от #65, #66

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Все тая

    1 2 Отговор

    До коментар #64 от "Borislav Popov":

    Рено, нисан и митсубиши са в един съюз. Но нито една от двете марки НЕ СА СОБСТВЕНОСТ НА РЕНО,!!! Съответно и инфинити отпада защото е луксозния бранд на нисан. Датсун мнооого отдавна не съществува! Да продължавам ли?

    Коментиран от #68, #72

  • 67 Borislav Popov

    3 0 Отговор

    До коментар #65 от "Все тая":

    Ако говори за всички фирми във Фиат - те са над 40 ! Само селскостопанските - Фиат Груп притежава CNH Global (която включва Case Construction, Case IH, Flexi-Coil, Kobelco, New Holland, New Holland Construction и Steyr); и Fiat-Hitachi Construction. CNH е вторият по големина производител на селскостопанско оборудване в света след Deere & Company. Също така е третият по големина производител в света на строително оборудване след Caterpillar Inc. и Komatsu.
  • 68 Borislav Popov

    2 1 Отговор

    До коментар #66 от "Все тая":

    Фиат притежава още : Товарни автомобили (Iveco и Seddon Atkinson), автобуси (Iveco и Irisbus) и противо-пожарни коли (Camiva, Iveco и Magirus). За информация за военните превозни средства, произвеждани от FIAT, виж Ariete.Самолетостроителната компания Piaggio Aero се управлява от фамилията на Пиеро Ферари, която все още притежава и 10% от автомобило-строителната компания Ferrari.

    Коментиран от #69, #70

  • 69 Все тая

    1 2 Отговор

    До коментар #68 от "Borislav Popov":

    Офффф айде бегай легай. С радиото ми е по лесно да споря. Казах ти имаш укипедия, ЧЕТИ!!! ТАМ ПИШЕ ВСИЧКО!!!

    Коментиран от #78

  • 70 Все тая

    0 3 Отговор

    До коментар #68 от "Borislav Popov":

    Ето ти цитат от уикипедия за ВАГ:
    "Той е най-големият производител на автомобили в Европа и сред най-големите в света (след Toyota и General Motors). Има около 550 000 служители към 2012 г. Включва 342 компании, занимаващи се с производство на автомобили и съпътстващи продукти и свързани с това услуги." ето по твоите писания какво излиза. Айде лека нощ
  • 71 Митьо Пищова

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "666":

    В Перник вече ги карат !😂😂😂
  • 72 Random

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Все тая":

    Datsun ги има още. Прлдават Калина и Гранта под имената mi-Do и on-Do.
  • 73 Sofia

    1 2 Отговор
    Щом не е АЛДИ не ми го хвали...ахаха

    Коментиран от #74

  • 74 Все тая

    3 1 Отговор

    До коментар #73 от "Sofia":

    Поне да беше научил как се пише! АУДИ!!! АЛДИ е верига магазини в Европа!

    Коментиран от #75

  • 75 Sofia

    2 1 Отговор

    До коментар #74 от "Все тая":

    Извинявай... властелинът на пръстените му казват Перниканците

    Коментиран от #77

  • 76 Пилота

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Сектант":

    Май не си карал VW 7R???
    Само по коментара ти разбирам!!!!!!
    С тези приказки ходи на пазара!!!!!!
  • 77 Все тая

    1 0 Отговор

    До коментар #75 от "Sofia":

    Нали знаеш, че ауди е единствената кола, която си носи винаги един комплект сегменти?
  • 78 Гост 5

    0 2 Отговор

    До коментар #69 от "Все тая":

    "Все тая" е уникално тъп!
  • 79 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Все тая":

    Колко малоумни ти се струват 27.4 милиарда до сега загуба от дизелгейт за VW Group и още 9.2 милиарда обезщетения ,който търсят инвеститорите ? След публичното оповестява за злоупотребите с емисиите от изгорелите газове акциити на VW Group се сринали с 37%

    Коментиран от #80

  • 80 Все тая

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Plameni":

    Офффф и другия професор дойде. Как така се забави толкова време? И тебе да попитам ри беше ли там когато някой от фолксваген е платил тези суми? Ти на уоустрийт ли играеш че знаеш с колко са се сринали акциите? Това ако е вярно и теб да попитам дали нямаше да фалират? И тебе да попитам това ако беше вярно дали реномирани марки като порше, ламборджини, бентли щяха да са още във тази група? Мерцедес, бмв, рено, нисан, митсубиши колко платиха? Защо за тях не се тръбеше толкова? Нали и тях уж хванаха в манипулации на емисиите? Само споменаха и толкоз. Абе пийте си хапчетата бре колеги. Или викаш понеже мамят за това стават все повече, и продажбите им скачат ежедневно, да не казвам ежеминутно.

    Коментиран от #81

  • 81 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "Все тая":

    Само в Америка преди една година са изкупени 350 000 VW Кампанията по обратното изкупуване продължава по закон до края на 2019 г.като броят се очаква да нарастне до 500 000 автомобила според Ройтерс (Reuters) Има снимков материал за който не е бил там! Да ти отговоря защо не са фалирали досега:защото максималната глоба е до 10% от оборота на засегнатите години .Ама ти откъде да знаеш.

    Коментиран от #82

  • 82 Все тая

    0 0 Отговор

    До коментар #81 от "Plameni":

    Да, да ти нали знаеш всичко. Това от някой тест ли го разбра?