ФАКТИ.БГ

1.3-литров мотор за X-шестицата на Renault

Публикувана: 11 Април, 2019 14:14
43 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 12832
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Руското представителство на Renault разкри нови подробности за серийната версия на модела Arkana, чиито продажби започват в началото на лятото. Купе-кросоувърът ще получи турбодвигател от новия Duster, кормилна уредба с електрически усилител и клиренс от 205 мм.

X-шестицата на Renault ще бъде построена на модифицирана версия на модулната платформа Global Access (B0), 55% от която се състоят от нови компоненти. Модификациите с предно предаване ще се оборудват с твърд заден мост, а тези с двойно - с многозвенно задно окачване.

Както показва индексът, турбодвигателят TCe 150, разработен в сътрудничество с Daimler, развива мощност от 150 к.с. и максимален въртящ момент 250 Нм. Съчетан е с вариаторна трансмисия, която предлага три работни режима във версията с четири задвижващи колела - само предно предаване, автоматично включване на задния мост при пробуксуване и принудителен блокаж на междуосевата муфа с електронно управление.

Renault представи предсерийна версия на Arkana на миналогодишния автосалон в Москва. Купе-кросоувърът ще се произвежда в завода на френската компания в руската столица.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Сектант
1 Отговор
Ами от дъстър я,откъде да вземат толкова надежден двигател?

Оценка:
-32 +42

Random
2 Отговор
Много е, 50 кубика са предостатъчни.

Оценка:
-20 +56

Гаргамел
3 Отговор
Сешоар.....1300 кубика....направо давайте по 0,75 и надолу.

Оценка:
-32 +34

Кофти
4 Отговор
Това е някакво тотално недоразумение, ще се купува само заради цената...

Оценка:
-44 +28

Мишо Гъбара
5 Отговор
Заедно с тая кола върви и хардкор туба 2 литра лубрикант, за да е по - комфортно на момчетата на дъгата, които я карат и се возят в нея! Хомосексуализма при автомобилостроенето взема все по -големи мащаби. Наремето хората са имали расови и големи коне, а не мършави катъри, аналогията в днешно време е била коли с големи мотори, а не с някакви недоразумения под капака.

Коментиран от #25


Оценка:
-50 +40

Емил
6 Отговор
Сегашното поколение млади автомобилисти (20-35 годишни) не се интересуват от двигател, скоростна кутия, окачване и тем подобни механични простотии! Важни са размера на LCD дисплея, има ли безжична връзка с телефона, колко е приятен глас на навигацията и купища други "екзистенциални" неща. Затова има толкова катастрофи - някой все пак трябва да кормува, докато шофьора се забавлява!

Коментиран от #10, #28


Оценка:
-9 +78

гост
7 Отговор
Тази кола е лека и оттам не й трябва много мощност. Пресмятайки съотношението тегло/мощност то не е различно от едно бмв х3 например. Освен това не е премиум, не претендира да е, а е среден и бюджетен сегмент. Ако изходим от факта, че е клас на Каджар, то таква кола с предно трябва да започва към 42-45х.лв. Съгласен съм, че задвижване на бензин най-подходящо би било да се вземе от Колеос: 2.5л атмосферен бензин с вариатор и 175кс., на цена не повече от 50х.лв. Лошото е, че няма да го видим по салоните у нас, камо ли с адекватно задвижване.

Оценка:
-6 +46

Ахахаха
8 Отговор
Голям мотор страх да те хване да го настъпиш на руския аутобан

Оценка:
-27 +6

12345
9 Отговор
Модата на даунсайзинга при моторите дойде от Китай. Там първи започнаха да си произвеждат техни си марки коли със приятен външен вид, доста луксозен интериор /кожа, мултимедия, автомат/, окомплектовани с 1,5 - 1,6 литрови бензинови мотори със 120 - 150 к.с. Постепенно големите автопроизводители съзряха, че това не е лош вариант да се печели повечко и взеха да го налагат по света. Залагаш на лъскав интериор и екстериор, и така лепваш високата цена. Мотор от малолитражка/съоветно ефтин, с турбо, за да не е съвсем умряла колата, но печалбата е солидна. И айде народе.

Коментиран от #33


Оценка:
-9 +30

Ганьо
10 Отговор

До коментар #6 от "Емил":


Е да, но пък ще плащаме акциз върху бензина и ще подкрепяме китайската икономика да продължи да бълва смрад, както и ще финансираме пръскането по небето. Всичко е за наше добро, хей!

Оценка:
-4 +15

Токо
11 Отговор
Ама що ме занимавате с глупости ?

Оценка:
-11 +7

Йозеф
12 Отговор
Ресурс на такъв мотор е 250к км. После вторичен пазар нов внос и някой да си чупи главата. Освен това не познавам читаво изделие, сглобено от ушанки.

Коментиран от #19


Оценка:
-18 +11

СтарТИРаджия
13 Отговор
Много ме кефи наш Ганчо, като мерне малък и "немощен" мотор и започва: миксер било, сешоар, джендър автомобил! Абе аланкоолу, като изключим дивите Балкани, навсякъде цари ред и дисциплина. Шофира се според правилата. Пълно е с контролираща техника и явни, и скрити полицейски патрули! В Холандия глобяват за 2 - 3 км/ч превишена скорост!!! Волво обявиха, че заводски ограничават всичките си модели на 180! Само у нашенските пущинаци не се научихте. 150 коня им били малко на недоучилите пикльовци...

Коментиран от #14, #15, #16, #18


Оценка:
-16 +76

Гаргамел
14 Отговор

До коментар #13 от "СтарТИРаджия":


абе курукуку...какво общо има мощността с това с каква скорост караш? Моята кола като 254 кс, да не значи, че карам с 200+? И това съм правил преди 15 ина години ама всяко нещо с времето си, искам да кажа, че с тоя леген никаква наслада няма...мен ми е кеф дори само колата ми да работи на празен ход и да я слушам!

Коментиран от #37


Оценка:
-30 +26

гост
15 Отговор

До коментар #13 от "СтарТИРаджия":


Така е, критики от гольовци не се приемат. Разбирам да критикуват хора, които с труд са си изкарали парите, отишли са в автосалона и са купили нова кола, или поне такава на 3-5г. Ето, на Запад си има статистики за средната мощност на регистрираните коли и през 2017 година е била 130кс или тази кола на Рено предлага мощност над средната. Добреди 15г. у нас мерилото за спортна кола беше гти, калибра и др. с по 115кс., нещо май много бързо порастнаха работите на коментаторите, които вероятно не са помирисвали нова кола.

Оценка:
-6 +67

Сложи си снайпера
16 Отговор

До коментар #13 от "СтарТИРаджия":


Колата е за руският пазар.Те там знаеш ли как спазват правилата.По зле е и от БГ.

Оценка:
-15 +11

сектант
17 Отговор
истината е, че страшно много ви се иска да си вземете такава кола ама просто завиждате, защото не сте се качвали на нищо друго по-добро от 30 годишен мерцедес s500 v12

Коментиран от #20


Оценка:
-11 +37

Анонимен
18 Отговор

До коментар #13 от "СтарТИРаджия":


Аман от многознайковци като теб. Карай си спарка с 800 кубиковият двигател.

Оценка:
-24 +7

моряк
19 Отговор

До коментар #12 от "Йозеф":


То за това ги правят с малка кубатура, в нормалните държави ги карат по 5-6 години 250-300 хиляди км. и на боклука .

Оценка:
-3 +21

Ганьо
20 Отговор

До коментар #17 от "сектант":


Хахаха абе ти ако имаш такъв Мерцедес или нещо подобно на 30 години: от времето когато се правеа ИСТИНСКИ автомобили няма и да искаш да помиришеш новите кутии!

Коментиран от #23


Оценка:
-28 +10

Алфа Ромео
21 Отговор
Вече никой не иска да прави двулитрови, трилитрови атмосферни бензинови мотори със механична скоростна кутия, ша стане прекалено надеждна колата.

Оценка:
-4 +30

Русофоб
22 Отговор
А в България нашите Западни братя какви коли произвеждат? С какви двигатели?

Оценка:
-2 +3

сектант
23 Отговор

До коментар #20 от "Ганьо":


имам - върви в комплект с нелина, забрадка, тремболон, касетка с чалга и пистолет ТТ

Коментиран от #35, #36


Оценка:
-5 +7

Японеца
24 Отговор
Вариаторна кутия! Айде на миксерите.

Оценка:
-11 +6

Тесла моторс
25 Отговор

До коментар #5 от "Мишо Гъбара":


Ти пенсионер ли си, та всичко ново ти пречи?

Оценка:
-8 +13

френски курник
26 Отговор
Като знам възможностите на френската електроника,която ще управлява та скоростна кутия.Това означава че,с покупката на тази кола си купуваш автоматично една купчина с проблеми!

Оценка:
-19 +7

Bigkiller
27 Отговор
Дъстър, муфа, кросоувър, 150коня....и спирам да говоря, приказката свърши. Да влиза следващия мотопед...

Коментиран от #38


Оценка:
-14 +6

Петтр
28 Отговор

До коментар #6 от "Емил":


Като 22 годишен автомобилист мога да кажа, че абсолютно нкщо от тези неща не ме интересува. Да карам кола от 1998ма и да не бих я заменил за която и да е нова барака да ми изкара 80к километра

Оценка:
-5 +7

stefano
29 Отговор
Ембарго има срещу Русия ,а там се произвеждат почти всички марки автомобили,при нас 0 марки .

Оценка:
-0 +11

Шофьор
30 Отговор
Господи, не спирайте да пишете(коментиращите,имам предвид! )Моля ,ви за нищо на света-не спирайте! Толкова...компетентност,толкова опит,толкова далновидност, точни прогнози,увереност в собствените си думи....Браво, респект! Пропуснах-демонстрация на благосъстояние,и надменност към другите! Още, дайте още!...

Оценка:
-1 +12

Бай Оня
31 Отговор
Бай Ганьо дивания специалист .Седи и пише от дивана всичко му е ясно .Какво лошо има в 1.3 турбо мотор?
Да не е по добре 2.0л.асматик който да върви само в високите обороти щото до 3500х няма никой.А турбо мотор върви от ниски даже на който не стигат чипче и 180с и 320 330 момента и чао дори на такива като 2.5 170 коня дето много гори и нищо не върви. Единственото лошо нещо е вариатора с ръчна или с робот с два съединителя щеше да има много по малки механични загуби и щеше да е много по пъргаво от умрелия вариатор който особено на старт от място има егати задръжката.

Оценка:
-4 +7

Вариатор
32 Отговор
Вариатор НИКОГА ама НИКОГА повече!!Имах на Субаро 2.5 170 коня вариатор и ужасссс!!Чоеека с Тигуан 1.4тси 150к дсг направо ме направи сам да си говоря ...Никога повече

Оценка:
-3 +5

Ник
33 Отговор

До коментар #9 от "12345":


Мисля, че този тренд е по-скоро японски. Наложи се преди много години в Европа. Виж в Гърция - малолитражки, заради по-ниската цена, данък и разходи. Който иска да кара големи коли с яки мотори да си ги купи и да си ги кара. Те пък не се развалят и чупят като малките, и пак проблем за компанията и продавачите.!

Оценка:
-0 +6

dsadsa
34 Отговор
Малолитражки се правят защото държавите налагат ограничения на средното количество ЦО2 на всяка автокомпания и съответно глоби за превишаването им.

Оценка:
-0 +3

Ганьо
35 Отговор

До коментар #23 от "сектант":


Който както си го е поддържал братче.... Някъде там в "бедна" Америка и UK хората си умират за луксозно класическо купе, само ние, тиквениците, експлоатираме до пръсване и после: в пластмасовата кутия без стойност и стил.

Оценка:
-0 +3

АМG
36 Отговор

До коментар #23 от "сектант":


голем си идиот да знаеш това ,и си тьп като шотланска гаида с два меха и козината на вьнка ,дано я надуеш дано ,тада ти доиде акьла в главта , тате ли ти купи дрьстьра или мама ,та расьждаваш така глупаво.

Оценка:
-1 +3

Мммм
37 Отговор

До коментар #14 от "Гаргамел":


Кефиш и се и на разхода на празен ход,колко е икономична. И не караш с 200,защото с тези 254к.с. в резервоара е водовъртеж и на бензиностанция свят се вие. За скорости по магистралите из цяла Европа които са от порядъка 130-140 км/ч толкова коне и големи двигатели не са необходими,а и парниковият ефект от големите мотори е в пъти по-голям от малките.

Коментиран от #39


Оценка:
-2 +4

Мммм
38 Отговор

До коментар #27 от "Bigkiller":


Да спирай да говориш,хубаво е да видиш руснаците в тубата какво правят с Дъстър и тогава да започнеш да пишеш пак.

Коментиран от #40


Оценка:
-0 +3

39
Този коментар е премахнат от модератор
Bigkiller
40 Отговор

До коментар #38 от "Мммм":


Гледал съм ги достатъчно, ама ти ги гледай и какво правят с джипки без смотани муфи.

Оценка:
-1 +1

гощо
41 Отговор
Устройства за придвижване от точка А до точка Б. Никаква емоция,никакъв дух! Това са нещата с подобни марки! Японци,корейци и те там някъде са!

Коментиран от #42


Оценка:
-2 +0

Ганьо
42 Отговор

До коментар #41 от "гощо":


Като гледам май точно японците от Мазда все още държат на атмосферните двигатели с голяма кубатура!

Оценка:
-0 +1

ApoloN
43 Отговор
Най-вероятно с времето ще се сдуха мотора.
Няма как 1.3 да влачи голям джип , че и натоварен с хора и т.н. без да му се случи нещо.
Но така или иначе тези коли се проектират за живот от 5 години и при 100К пробег автоматично спира да върви и те кара да смениш мотор и трансмисия за да продължиш :D

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Жан - Клод Юнкер
Председателят на Европейската комисия коментира пред "Билд" референдума във Великобритания
Ако някой се оплаква от Европа от понеделник до събота, то никой няма да му повярва в неделя, ако каже че е убеден европеец“"

Още бисери