ФАКТИ.БГ

Renault пуска електрически кросоувър на цената на Logan

Публикувана: 16 Април, 2019 18:04
40 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 13876
Renault пуска електрически кросоувър на цената на Logan
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Понятието "бюджетен електромобил" все още няма съдържание. От Renault обаче са твърдо решени да предложат евтин модел на ток и смятат да следват изпробвана с успех рецепта.

Renault пуска електрически кросоувър на цената на Logan

На салона в Париж миналата година французите представиха прототип на субкомпактен електрически кросоувър на базата на продавания в Индия и Китай Kwid. Няколко месеца по-късно серийната версия на City K-ZE вече е готова да атакува не само азиатските пазари.

Renault пуска електрически кросоувър на цената на Logan

Новият електромобил ще се произвежда в Китай, където търсенето на такива модели е най-високо. Базовата цена на City K-ZE е $8 000 (€7 078), а продажбите започват в края на годината.

Renault пуска електрически кросоувър на цената на Logan

От Renault обещават пробег от 250 км с едно зареждане по цикъла NEDC (на практика означава 180-200 км в реални условия) и възможност за попълване на капацитета на батерията до 80% за 50 минути.

Renault пуска електрически кросоувър на цената на Logan

Подробности за силовата установка и акумулаторите не се съобщават. За сметка на това французите разкриват важна подробност като обема на багажника от 300 литра, което е доста добро постижение за автомобил с дължина 3.7 метра.

Renault пуска електрически кросоувър на цената на Logan

City K-ZE ще се предлага с 8-инчов сензорен дисплей и цифров приборен панел, а оборудването включва спътникова навигация, камера за движение на заден ход, гласово управление и Wi-Fi. Липсва обаче климатик, чистачката е само една, на вратите няма нито един бутон, облегалката на задната седалка не е делима, а материалите са видимо евтини.

Renault пуска електрически кросоувър на цената на Logan

Renault пуска електрически кросоувър на цената на Logan

Renault пуска електрически кросоувър на цената на Logan

Renault пуска електрически кросоувър на цената на Logan

Renault пуска електрически кросоувър на цената на Logan

Renault пуска електрически кросоувър на цената на Logan

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Антиелектрика
1 Отговор
Какво е това недоразумение с навигация, но без климатик? А пробег 180 км май е само за лятото, защото ще пести от климатика :)))

Коментиран от #5


Оценка:
-41 +42

добчо
2 Отговор
Е как без климатик бе бате???

Коментиран от #34


Оценка:
-15 +33

сектант
3 Отговор
за града изглежда доста добре

Оценка:
-4 +47

тони
4 Отговор
8000$ очевидно е базова цена, за тези пари едва ли ще има климатик, навигация и електронно табло. Но е феноменално, ако успеят да пуснат такъв автомобил за такава цена и с такъв пробег.

Коментиран от #28


Оценка:
-2 +71

Мозъкът не служи само за равновесие
5 Отговор

До коментар #1 от "Антиелектрика":


Навигация има във всеки един смартфон и чипът ѝ струва 3$. От друга страна, свестен климатроник, е на половината цена на този автомобил. Климатик и навигация нямат абсолютно никаква база за сравнение. Само болен мозък може да измисли подобно сравнение, за да има какво да хейти

Коментиран от #11


Оценка:
-27 +49

И НИКОГА
6 Отговор
НЕ КАЗВАТ ,КОЛКО Е НАДЕЖДЕН И КОЛКО ЩЕ ИЗДЪРЖАТ МАТЕРИАЛИТЕ ИЛИ ПЛАСТМАСИТЕ ОТ КОИТО Е СЪТВОРЕН.

Коментиран от #16, #21


Оценка:
-27 +12

Tangens
7 Отговор
Ionic има по-прилично арматурно табло.

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-6 +7

стоян
8 Отговор
Ама вие за 8 хиляди евро и климатроник ли искате -който иска климатроник -Тесла за 30 000 евро

Оценка:
-3 +27

гост
9 Отговор

До коментар #7 от "Tangens":


И е четири ПЪТИ по-скъп за същия пробег , а даже няма бързо зареждане !!!!

Коментиран от #12


Оценка:
-0 +11

гост
10 Отговор

До коментар #7 от "Tangens":


Рено ЗОЕ все още е единствения масов електромобил , който предлага 22 квт бордово зарядно , даже Нисан Лийф е с 11 квт и второ като опция с доплащане !!! А Хюндай даже и с доплащане не предлагат !!!

Коментиран от #39


Оценка:
-1 +16

Антиелектрика
11 Отговор

До коментар #5 от "Мозъкът не служи само за равновесие":


А колко ли болен мозък трябва трябва да имаш, за да не разбираш какво имам предвид, че са сложили глезотия, а са се лишили от основното и най-важно като климатик???

Коментиран от #14, #19, #25, #37


Оценка:
-21 +16

Tangens
12 Отговор

До коментар #9 от "гост":


Качеството има цена.

Коментиран от #13


Оценка:
-2 +4

гост
13 Отговор

До коментар #12 от "Tangens":


Ооо , нима , хахахах ??!! Искаш да кажеш , че Хюндая е четири пъти по-добър от това ?? И със какво , със пробег , бързо зареждане или функционалност ??? Че даже ако щеш и с дизайн и запазване на стойността ?? Само да ти припомня , че Дачия вече 6-7 години е шампион по запазване на стойността в Европа , а това ще е поне два пъти по-добре от нея !!

Оценка:
-8 +13

гост
14 Отговор

До коментар #11 от "Антиелектрика":


Интересно пък що за болен мозък реши , че навигацията е глезотия , а климатика бил "основното и най-важното" , хахахах !!! Аз пък знам поне няколко човека които са си МАХНАЛИ фабричен климатик , защото не го ползват и не им са занимава с него !!! Да не говорим , че навигацията се ползва НЕПРЕКЪСНАТО , особено при електромобили , а климатика я има 20% от времето , я не !!!

Коментиран от #18


Оценка:
-15 +11

ел фен
15 Отговор
Коната е кола, като седнеш се чувстваш човек, удовлствие е да я караш. Познавам Хюндай Пони от 90-те, много път са изминали от тогава. Много повече ми хареса от Лийфа.36

Оценка:
-5 +2

Ха ха
16 Отговор

До коментар #6 от "И НИКОГА":


Сигурно бричките на ВАГ са надеждните...смехурко

Оценка:
-5 +11

kurt kobein
17 Отговор
Лека нощ експерти..

Оценка:
-3 +4

Антиелектрика
18 Отговор

До коментар #14 от "гост":


Тъкмо си мислех, че с теб може да се води нормален диалог и пак избухна с елементарните си обиди. Всъщност не знам дали си гост или гост-хаха. Иначе си прав - навигацията се ползва непрекъснато докато ходиш на работа, стига да си болен от Алцхаймер и не може да запомниш пътя до дома си. А тези няколко човека, които са си махнали климатиците са сигурно от онези, които ги виждам зимата да карат колите си с шапки и ръкавици, защото не си пускат и парно, а като им се изпотят стъклата си ги забърсват на всеки светофар с парцал. И всичко това не защото не им се занимава с климатика, а защото ги мързи да си сменят филтъра на купето. Който иска да не си пуска парното и обдухване на стъклата, а лятото да кара със свалени стъкла в "чистата" София, но аз ще си сменям филтъра на 4-5 месеца, защото си ценя повечето здравето от фЙешън идиотията на миксерите.

Оценка:
-7 +14

Gого
19 Отговор

До коментар #11 от "Антиелектрика":


Сложили глезотия???
Ти за 8-9к ако искаш и медицинска сестра да ти сложат с круз контрол
Като не те кефи и си тарикатче казваш че си земеш Тесла (ама от скалите)
Какво само хеитиш
Немаш кинти и за датчик на старо таксе ама мнения торба даваш

Коментиран от #20


Оценка:
-9 +9

Антиелектрика
20 Отговор

До коментар #19 от "Gого":


С този словоред и правопис, не се учудвам, че "ценностите" ти се въртят около "кинти и за датчик на старо таксе", каквото и да значи това. И ти ли не ползваш климатика си, че с него рендето няма сила да изкачи баира с компотите като си идваш към Софето?

Оценка:
-7 +14

ЯВНО НЕ МОЖЕШ ДА ЧЕТЕШ
21 Отговор

До коментар #6 от "И НИКОГА":


НЕ СЪМ СПОМЕНАЛ НИЩО ЗА ВАГ. ТАКА ЧЕ СМЕШНИКА СИ ТИ. СИГУРНО И ОТ КОЛИ НИЩО НЕ РАЗБИРАШ КЛОУНЧЕ.

Оценка:
-0 +3

хм яко
22 Отговор
мисля че ще е готина количка и че ще има успех... в действителност се оказва, че само от рено и нисан могат да направят такава кола електричка и да е толкова евтина... просто имат човекоресурса и ноухауто и изобщо всякакви ресурси... американците не могат, вагините и те не могат... става дума за евтина, красива ел кола... явно само от рено нисан го могат това... другите зяпат и се чудят к'во става... става това, че избиха рибата т'ва става :) и ако дойде тук у нас за 14 бона, то ще я лапат като топъл хляб, но няма да е за 14 хилки, а не по-малко от 20 бона и тогава 'сичко се опорочава... но умните ще си я внасят от чужбина... колата кърти мифки!

Оценка:
-1 +9

Николай
23 Отговор
8000 евро това са 16000 с такси!!! Не ми се рискува с французина!

Оценка:
-11 +1

Кико
24 Отговор
Путина е обещал да направят кола с навигация(само за Кремъл) пробег2000 км зареждане-6минути и "свирка" само за 1200 р. Рапорт даден-рапорт приет! А сега деан му е майката!

Оценка:
-6 +4

Мозъкът не служи само за равновесие
25 Отговор

До коментар #11 от "Антиелектрика":


Моя мозък, освен за равновесие, за разлика от тебе мога да го използвам за смятане и мислене. Според тези две дейности в ЕКСТРЕМНО бюджетен електромобил, който така или иначе си има таблет по подразбиране, е много по-логично да сложиш безплатно екстра за 1-2$ включена в базовото оборудване, отколкото такава за 1000+$. Напълно логично е, да сложиш тази екстра към опциите, които се поръчват допълнително. Сигурен съм, че ако използваш и ти мозъка си за нещо различно от равновесие, ще стигнеш до същите "гениални" изводи.

Коментиран от #27, #29


Оценка:
-8 +8

Луд
26 Отговор
Разбирачите блеят.
Бре ей един гараж у София е към 20000 еура.
Кво коментирате.
Миришат ви чорапите.

Оценка:
-0 +6

27
Този коментар е премахнат от модератор
гост
28 Отговор

До коментар #4 от "тони":


Щом са писали ще го пуснат, но в Китай, а у нас ще е не по-малко от 30х.лв. Въпреки това такава кола е напълно подходяща за дистрибутори, таксиметрови услуги, пътуване до работа и на кратки отсечки и да не забравяме големите градове с предимно градско шофиране и платени зони за паркиг.

Оценка:
-0 +10

Антиелектрика
29 Отговор

До коментар #25 от "Мозъкът не служи само за равновесие":


Разкарай се, трол!

Коментиран от #30


Оценка:
-3 +3

Не само обща култура ти липсва, а всякак
30 Отговор

До коментар #29 от "Антиелектрика":


На мястото на твоя пост културните хора биха казали "да прав си, не бях се замислял от тази гледна точка". А троловете казват точно каквото каза ти - "дръжте трола". При положение, че си написал първия пост, малко ще ти е трудно да обясниш, че мразиш само мен, а не електричките по принцип. Дори когато няма причина да мразиш, си измисляш такава, както в случая. Да забеляза някой да е съгласен с твоето мнение? Или пак аз съм писал с всички останали никове, освен твоя? Другия път като идеш да си купиш таблет за 100 долара, поискай към него да ти подарят един хиперинверторен климатик 18-ка

Коментиран от #31


Оценка:
-6 +6

Антиелектрика
31 Отговор

До коментар #30 от "Не само обща култура ти липсва, а всякак":


Наглостта едва ли ще ти помогне. Като гледам поне половината мнения са за това, че липсата на климатик е минус! А това, че не може да асимилираш какво пиша и никъде не съм плюл електричките принципно, си е твой проблем. Никът ми е Анти електрика, защото единствения ник, с който хората те асоциират тук е електрика - аз съм анти ТЕБ, защото си супер противен и гнусен трол! И се моли да не си купя електричка преди теб, че ще получиш инфаркт от злоба и завист, трол безподобен!

Коментиран от #33


Оценка:
-5 +5

Ввв
32 Отговор
Абе вие неадекватни ли сте бе,климатикът не бил вяжен,леле...на село като ходиш до кръчмата,която е на 200 метра може и да не е

Оценка:
-6 +6

Мозъкът не служи само за равновесие
33 Отговор

До коментар #31 от "Антиелектрика":


Това как противоречи с тезата ми, че не е задължително климатика да е включен в базовото оборудване, а с доплащане може да си го поръчаш опционално като екстра, само ако ти трябва, за да е възможна подобна базова цена? Хайде тичай да си го купиш, но с климатик, за да ме ядосваш. Ще ти е трудно да проумееш, че не всички са изтъкани от злоба като тебе и даже ще се зарадвам, ако си купиш. Но така е, хората сме различни. Не е лошо поне това да проумееш.

Оценка:
-1 +5

Новинар
34 Отговор

До коментар #2 от "добчо":


Бучка лед в гащите и газ, до близкия бар или заведение, за нова бучка лед и пак газ.

Оценка:
-3 +2

Новинар
35 Отговор
По добро изпълнение от Дъстър франсетата няма да предложат, ха ха ха майтап бе. Японците са го направили отдавна, нормален двигател+електрически двигател захранване от батерия. По-добра комбинация няма.

Оценка:
-4 +4

12345
36 Отговор
Ако и у нас е на тази цена от 7000 евро ще е супер. Все пак с този пробег ще се ползва в града за градска кола. Вечер го ръчкаш в контакта и на сутринта си зареден и си бръмчиш цял ден из града за пет лева ток. На това му казвам практичен градски автомобил. Те електричките за друго не стават, но цената на тесла и др. подобни беше твърде висока.

Оценка:
-0 +6

гост
37 Отговор

До коментар #11 от "Антиелектрика":


Га беше малко момче и пасеше овците преди 15г. на село не се оплакваше, че московеца нямал климатик, а? Хората си даваха спестяванията за ауди 80 и 75кс. без климатик, само и само да купят таква кола, а сега ти предлагат електричка на ниска цена, ама не, климатик нямала. Ами отвори си прозореца и карай без пари, ако не можеш, не си купувай таквози, лесно е. Крайно време е хората да се отърсят от глезотиите, защото точно покрай тях колите станаха с 200кг. по-тежки и оттам по-лакоми. Кога беше ерата на голф 1 и пежо 205 с разход 5л/100км. Сега голфо върви също толкова, вози също толкова хора, но гори 8л.

Оценка:
-0 +1

незнайко
38 Отговор
Електромобил по евтин от автомобил с ДВГ. Това е изумително. Само акумулаторния блок струва 10000 лева !!! Разбирате ли сега, колко нереални са цените на ДВГ двигателите в колите !!!

Оценка:
-0 +1

незнайко
39 Отговор

До коментар #10 от "гост":


Цифрите май не Ви говорят нищо. Само правите сравнения. Помислете Вашата инсталация в къщи каква мощност може да ОТДАДЕ и тогава пишете за киловати !!!

Оценка:
-0 +1

незнайко
40 Отговор
Всички които говорят усилено и страстно за киматик са родени след 1990 година. Техните родители не са имали автомабил до тогава НО...!!! ГЕВЕЗЕЛЪКЪТ НЯМА ГРАНИЦИ !!!

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка