Last news in Fakti

16 Април, 2019 19:40 15 571 37

В Москва откриха склад с над 50 класики

  • колекция-
  • ретро-
  • одлтаймер-
  • москва

Руският автомобилен портал Drive2 публикува снимки от частна колекция с повече от 50 класически автомобила от времената на СССР. Колите не са карани от минимум 5 години, но сбирката се поддържа и някои от експонатите вече са привлекли интереса на заможни купувачи.

Повечето автомобили изглеждат като наскоро реставрирани. В склада има и наистина ценни модели, произведени в ограничени тиражи. Някои от класиките са все още с регистрационни табели от съветско време.

ГАЗ-М72 в безупречно състояние.

Инвалиден СМЗ-С1Л, известен с прозвището Циклоп заради единствения фар.

Отлично възстановен ГАЗ-21 "Волга" със сиво-синя каросерия и бежов интериор.

Амфибия ЛуАЗ-967, създаден по поръчка на Въздушнодесантните войски на СССР за извозване на ранени от бойното поле.

Напълно оригинален ВАЗ-2103 с минимален пробег.

Пикап ГАЗ-АА (а може би оригинален Ford AA) в американски стил с висок борд на легена и черна радиаторна решетка.

Тези три "москвича" не са реставрирани, защото са съхранени в превъзходно състояние.

ГАЗ-М20 "Победа" и скутер ВП-150 "Вятка" на фона на ГАЗ-13 "Чайка".

Три "москвича" 410 с двойно предаване, от които най-вероятно е трябвало да бъде сглобен един.

От ЗиЛ-111Г са произведени само 112 бройки. Един от тях се съхранява в колекцията в доста добро състояние.

Още по-рядък е фаетонът ЗиЛ-111Д от 1963 г. От модела са произведени едва 8 екземпляра.

Нереставрирани ЗиЛ-114 и ЗиЛ-4104, които въпреки годините са се запазили в отлично състояние.

Изключително рядък микробус ЗиЛ-118КВ. От тази модификация са построени само 4 бройки.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бай

    171 10 Отговор
    Уникални браво, трябва да се цени историята:)
  • 2 Емил

    31 204 Отговор
    Склад за скрап!

    Коментиран от #3, #16

  • 3 Ти кой набор си?

    126 20 Отговор

    До коментар #2 от "Емил":

    Леке недорасло.

    Коментиран от #4

  • 4 Емил

    30 126 Отговор

    До коментар #3 от "Ти кой набор си?":

    Що? Сигурно съм доста по-дърт от теб и имам дългогодишен опит с руската (съветската) "материална част". Определението е точно – СКРАП!

    Коментиран от #6, #13, #20

  • 5 Batushka

    40 29 Отговор
    Най доброто създадено от човек!

    Коментиран от #27

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Batushka

    31 24 Отговор
    Най доброто създадено от човек!
  • 8 Емил

    25 64 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    За русофилистик си доста умен - успяваш да напишеш цяло изречение! Сигурно си завършил в Москва?!

    Коментиран от #36

  • 9 реално

    28 70 Отговор
    Тези автомобили нямат никаква стойност защото не са от марки които цял свят знае.Единствено хора с носталгия по СССР биха ги оценили но такива рядко са платежоспособни.
  • 10 Бичето

    19 75 Отговор
    Цялата колекция струва колкото струва BMW compact 1.6i в 1993 в България ест. на газ

    Коментиран от #34

  • 11 дявола

    41 21 Отговор
    Това са коли не като сегашните бараки.Поради ниските им продажби ги пуснаха като подаръци по Кауфланди,Лидали,бензиностанций и други.Тези дори и стари си струват докато сегашните не могат да остареят претопяват ги младички на по 4,5,6 макс годинки

    Коментиран от #18

  • 12 шумкарите

    22 41 Отговор
    съветските парзити от кой са крали
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 DBS

    36 20 Отговор
    Хубави са ... Но задокеанските оригинали са по-хубави.
  • 16 257

    11 29 Отговор

    До коментар #2 от "Емил":

    Абсолютно си прав човече! А иначе доста ме учудва недопускането на различно от собственото мнение, и още повече обидния тон, с който това недопускане се изразява от някой хора, които са коментирали мнението ти!
  • 17 Каракуд

    44 7 Отговор
    Когато излезе БМВ Х6 разправяха че това бил някакъв нов клас автомобил, но тук виждам че Х6 е наследник на ГАЗ-М72 4х4.
  • 18 DBS

    22 16 Отговор

    До коментар #11 от "дявола":

    Еххх ....това били коли ....сегашните били боклуци.Айде стига глупости. Да никой не отрича класически добре запазени стойностни модели от тази епоха ,но днешните са доста по-добри.Хайде напъни я тая синя волга по аутобана 100км на година да видим колко ще изтрае . И я сравни с днешна "пластмасарка".
    Глупости се пишат ,защото не можем да си позволим нови. От собствен опит мога да хваля Вектра Б беше хубава кола ....Сегашната ми Инсиния е класи над нея.
  • 19 Гошо

    17 12 Отговор
    Доста американски коли има, нищо че са с емблема ЗиЛ и т.н. реплики
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Йозеф

    14 23 Отговор
    Хале със скрап. Ушанките така и не успяха да направят автомобил.

    Коментиран от #23, #31

  • 22 Кракра

    12 23 Отговор
    Какви класики са това? Жалки ръждиви руски боклуци.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Един

    21 5 Отговор
    Много прост народ се е навъдил! Кво плюете сега? Това са неща които са останали и могат да се видят на живо а не само в Гугъл.
    Който не му харесва да пали гумите а не да хейти ей така заради спорта.
    Вие какво карате бе,Бентлита ли,та сте седнали да критикувате?

    Коментиран от #25

  • 25 Пръч

    3 1 Отговор

    До коментар #24 от "Един":

    Не ти ли е ясно, че негативните постове се пускат нарочно да си чешем езиците.... за щастие има и доза позитивизъм от вере на време..
  • 26 Dedo vi

    6 2 Отговор
    Не се ценяли съветските класики :) Лично знам за закупена в Бг чайка за 16000лева и продадена в Ирландия за 90000евро.

    Коментиран от #28

  • 27 929

    2 5 Отговор

    До коментар #5 от "Batushka":

    Всички коли на тези снимки са с крадени дизайни,като изключим Ладите,ама то си им личи и какви кочини са.

    Коментиран от #29

  • 28 929

    1 6 Отговор

    До коментар #26 от "Dedo vi":

    Чайка имат няколко модела и всичките са копие на американски автомобили.То само като им погледнеш и дизайна си личи ,че е американски отвсякъде и не отива на бедния руски стандарт.
  • 29 Ххх

    3 0 Отговор

    До коментар #27 от "929":

    Ладите са Фиат 124, пак копирано от запада
  • 30 Иванов

    7 3 Отговор
    Чета коментарите и виждам злобни хорица. Колко от тях се занимават с реставрация и са карали тези уникални автомобили. По въпроса с краденето на дизайна иска ми се да е така ама не е. Специално съм дизайнер и ви го казвам. Ако на тези Автомобили казва се скрап, да си го кажем направо кръгли тъпанари сте. Карайте си голф 4ките и не коментирайте нещо което ама 0,00001 % не разбирате. Едно жигули 2101 може да ви разкаже игрите с лек ТУНИНГ и това е кола на 50 години вече. Така, че наистина прости Ами не го показвайте тук да се смеем. Руската техника е сделана от здрав и мислещ човек, а тия западни клозети си им се кефете айде спете спокойно и ме наричайте комунист колкото искате ама длъжен бях да ви го кажа ;)

    Коментиран от #33

  • 31 Калин

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Йозеф":

    Ти какво си успял да направиш в тоя живот та коментираш? Комплексар
  • 32 1944

    1 2 Отговор
    музея на нами пази историята на великото съветско-руско автомобилостроене. стотици коли в един екземпляр. руснакът нищо не може да произведе сам. нито коли, нито оръжие, дори самовар.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 колекционер

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Бичето":

    а като си толко отворен ,иди си продаи бемвето и с парите ги купи тези ,да видиш дали ще ти вьрже ,тьпунгер прост.
  • 35 никси

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "рашка е в колапс":

    я да видиме сега тука ,имаме ли бьлгарски коли произведени от баи ганьо, и на кои коли са копия ,какво произведохме тук в бьлгария та сте трьгнали да обсьждате другите и да давате оценки, само да сме наясно ,аз нито сьм русофил нито русофоб или соросоид ,а сьм си БЬЛГАРИН , НО НЯКОИ КАТО ИМ ЧЕТА КОМЕНТАРИТЕ СА СЕ РОДИЛИ В ПО НОВО ВРЕМЕ ОТ НАШЕТО ,И ЗАТОВА НЕМОГАТ ДА СЕ НАУЧАТ ДА ЦЕНЯТ ПРОИЗВЕДЕНИЯ ,КАКВИТО И ДА СА , АЗ СПЕЦЯЛНО СЬМ КАРАЛ КУРСОВЕ НА ГАЗ 51 /МОЛОТОВКА/ ПЬРВИЯ КАМИОН МИ БЕШЕ КРАЗ 256 БОРДОВИ ,КАРАЛ СЬМ И КАМАЗИ И ТАТРА 815 ШКОДА МАДАРКА И РЕИС ЧАВДАР ,ШКОДА РТО М5 ,ВОЛАНА НА ВЬЗДУХ А РЬЧНАТА БЕШЕ НА ВЬЖЕТА , И КВО ЛИ ОЩЕ НЕ ,НО СЕГА МОГА И ДА УПРАВЛЯВАМ ТИР ИЛИ ЛУКСОЗЕН АВТОБУС , НО СЬМ ТРЬГНАЛ ОТ НЯКЬДЕ ,АКО ВИ КАЧА В ЕДИН КРАЗ И ВИ ЗАКАЧА РЕМАРКЕ ЛОДКА ЗА ИЗВЬН ГАБАРИТЕН ТОВАР И ВИ НАРЕДЯ КОНУСИТЕ НА ЕДИН ПОЛИГОН ,НАДАЛИ ЩЕ СЕ СПРАВИТЕ СЬС ДВИЖЕНИЕ НА ЗАДЕН ХОД БЕЗ ДА ЗГРЕШИТЕ ,ЕТО ЗАТОВА МЕ Е НАУЧИЛ ЖИВОТА ДА УВАЖАВАМ И ЦЕНЯ ТЕХНИКАТА КОЯТО Е НАПРАВЕНА ,НЕЗАВИСИМО ОТ КАКВА НАРОДНОСТ Е.

    Коментиран от #37

  • 36 годечанин

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Емил":

    дабе едно време бащати те е возил само у американски коли ,аиде несе исхвьрля като чикия на моокьр пяськ,а слезни на земята ,стига летя у облаците като литкало .
  • 37 Анонимен

    2 0 Отговор

    До коментар #35 от "никси":

    Ок,страхотна история.