Last news in Fakti

17 Април, 2019 14:20 3 057 12

Genesis посяга към малките класове

  • genesis-
  • hyundai-
  • mint-
  • ню йорк 2019

Луксозната марка на Hyundai представи на салона в Ню Йорк компактно електрическо купе, с което за пръв път заявява амбиции в по-ниските класове. Двувратката впечатлява с необичаен багажник, минималистичен салон и диван вместо две отделни седалки.

Genesis Mint е съвместна разработка на дизайнерските центрове на марката в Германия, САЩ и Южна Корея. Според шеф-дизайнера Люк Донкерволке концептът е опит да бъдат разграничени физическите размери от позиционирането му като премиум продукт.

Mint е строго двуместен. Достъп до багажника осигуряват две врати тип гилотина. Оформлението на салона е съчетание от корейските традиции в оползотворяване на пространството и съвременния европейски мебелен дизайн.

Интериорът е тапициран с кожа в цвят коняк, а украсата по пода и педалите е наречена G-Matrix. Цялата необходима информация се извежда на дисплей в центъра на волана. Шестте "бутона" покрай него всъщност са сензорни екрани за достъп до основните функции.

От Genesis не споделят информация за мощността на силовата установка и капацитета на батериите. Известно е само, че Mint може да измине до 322 км с едно зареждане и е съвместим с 350-киловатови зарядни терминали.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Tangens

    27 3 Отговор
    За ралзика от VW, Hyundai могат да направят привлекателен квадратен волан.

    Коментиран от #5, #11

  • 2 аДали

    10 4 Отговор
    А дали с телефоните, бързия интернет, миграцията и нестабилността в света ... хората няма да почнат да пътуват по-рядко, да ползват все по-малко автомобили.... По същия начин много други индустрии умряха, защото просто им минава времето. Замислете се и над този философски въпрос ...
  • 3 Интериор

    6 2 Отговор
    Като му видях интериора на това, този на Тесла модел 3 започна да ми харесва.

    Коментиран от #4

  • 4 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "Интериор":

    Ами хората първо се подиграваха на Тесла, но както се вижда останалите производители ги копират леко-полеко с големите монитори на централната конзола, липсата на уреди пред шофьора и изчистеното от копчета кормило.

    Коментиран от #6

  • 5 123

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "Tangens":

    Това не е волан. Това е поставка за телефон. А телефона е бонус към колата.
  • 6 123

    3 2 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Така е, но проблемите на тесла само се задълбочават от това. Другите могат да изкопират от тесла дизайна - да сложат таблет на таблото. Ама тесла не може да изкопира окачването и всички други технологични иновации, които правят тази купчина желязо автомобил.

    Коментиран от #8

  • 7 Японеца

    3 0 Отговор
    Нов дизайн, а не конфекция бъбреци на бенве, а1.2.3.4.5.6.7.8.конвекция на ваг и т.н. немски кошници.
  • 8 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "123":

    Какви са технологичните иновации в ел.колите та мислиш че Тесла ги няма?

    Коментиран от #9

  • 9 123

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Не в ел. колите. Просто тесла нямат капацитета и опита на нормалния автопроизводител. Скърцащи пластмаси, криви линии на сглобката на калниците, окачване като на лагерница, екстериорен дизайн като на Тойота Селика отпреди 15 години и други. Батерия и таблет ще има всеки модел на всеки производител през следващите 2-3 години. Като се има предвид, че цените на европейските производители ще бъдат с около 10 % по-високи спрямо ДВГ моделите - разбирай 30-40 хил. лева, на тесла даже евтиния модел 3 при цена от 110 000 лева ще остане за "ценители". Като нямаш продажби, развойната ти дейност също отива на кино. Надявам се, да не ми обяснявате, че 300 000 бройки на година са много. Всъщност много са за гаражен производител. Даже Дачия продават повече от тесла. Китайските компании са продали миналата година само в Китай около 1,7 млн. ел. автомобили.
  • 10 Учуден

    0 0 Отговор
    От пред Супер, от страни Горе долу, от зад Майка плаче.!!!
  • 11 за разлика

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Tangens":

    За разлика от майка ти, жена ти може да прави свирки.
  • 12 sds

    0 0 Отговор
    Очаквам покана за тест-дрийфт.И по-навреме да е!