Луксозната марка на Hyundai представи на салона в Ню Йорк компактно електрическо купе, с което за пръв път заявява амбиции в по-ниските класове. Двувратката впечатлява с необичаен багажник, минималистичен салон и диван вместо две отделни седалки.
Genesis Mint е съвместна разработка на дизайнерските центрове на марката в Германия, САЩ и Южна Корея. Според шеф-дизайнера Люк Донкерволке концептът е опит да бъдат разграничени физическите размери от позиционирането му като премиум продукт.
Mint е строго двуместен. Достъп до багажника осигуряват две врати тип гилотина. Оформлението на салона е съчетание от корейските традиции в оползотворяване на пространството и съвременния европейски мебелен дизайн.
Интериорът е тапициран с кожа в цвят коняк, а украсата по пода и педалите е наречена G-Matrix. Цялата необходима информация се извежда на дисплей в центъра на волана. Шестте "бутона" покрай него всъщност са сензорни екрани за достъп до основните функции.
От Genesis не споделят информация за мощността на силовата установка и капацитета на батериите. Известно е само, че Mint може да измине до 322 км с едно зареждане и е съвместим с 350-киловатови зарядни терминали.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Tangens
Коментиран от #5, #11
14:28 17.04.2019
2 аДали
14:33 17.04.2019
3 Интериор
Коментиран от #4
15:16 17.04.2019
4 гост
До коментар #3 от "Интериор":
Ами хората първо се подиграваха на Тесла, но както се вижда останалите производители ги копират леко-полеко с големите монитори на централната конзола, липсата на уреди пред шофьора и изчистеното от копчета кормило.Коментиран от #6
16:08 17.04.2019
5 123
До коментар #1 от "Tangens":
Това не е волан. Това е поставка за телефон. А телефона е бонус към колата.16:51 17.04.2019
6 123
До коментар #4 от "гост":
Така е, но проблемите на тесла само се задълбочават от това. Другите могат да изкопират от тесла дизайна - да сложат таблет на таблото. Ама тесла не може да изкопира окачването и всички други технологични иновации, които правят тази купчина желязо автомобил.Коментиран от #8
16:53 17.04.2019
7 Японеца
18:15 17.04.2019
8 гост
До коментар #6 от "123":
Какви са технологичните иновации в ел.колите та мислиш че Тесла ги няма?Коментиран от #9
19:58 17.04.2019
9 123
До коментар #8 от "гост":
Не в ел. колите. Просто тесла нямат капацитета и опита на нормалния автопроизводител. Скърцащи пластмаси, криви линии на сглобката на калниците, окачване като на лагерница, екстериорен дизайн като на Тойота Селика отпреди 15 години и други. Батерия и таблет ще има всеки модел на всеки производител през следващите 2-3 години. Като се има предвид, че цените на европейските производители ще бъдат с около 10 % по-високи спрямо ДВГ моделите - разбирай 30-40 хил. лева, на тесла даже евтиния модел 3 при цена от 110 000 лева ще остане за "ценители". Като нямаш продажби, развойната ти дейност също отива на кино. Надявам се, да не ми обяснявате, че 300 000 бройки на година са много. Всъщност много са за гаражен производител. Даже Дачия продават повече от тесла. Китайските компании са продали миналата година само в Китай около 1,7 млн. ел. автомобили.09:10 18.04.2019
10 Учуден
10:33 18.04.2019
11 за разлика
До коментар #1 от "Tangens":
За разлика от майка ти, жена ти може да прави свирки.11:17 18.04.2019
12 sds
09:05 19.04.2019