Новини

Toyota се отказва от култов модел

Публикувана: 24 Април, 2019 19:53
59 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 20226
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

През декември тази година от поточните линии на Toyota ще слезе последният Mark X. От японската компания обявиха, че спират производството на модела заради спадналото търсене на големи седани на вътрешния пазар.

Историята на Mark ще завърши със специална версия. Final Edition ще се отличава с тъмната радиаторна решетка, 18-цоловите хромирани колела, двуцветния интериор с тапицерия от кожа и алкантара и червените шевове. Автомобилът ще може да бъде поръчан в бяла или черна перла и сребристо.

Последният Mark ще бъде достъпен със задно или двойно предаване. Двигателят е само един. 2.5-литровият редови шестак развива 203 к.с. и е съчетан с шестстепенна автоматична скоростна кутия. Цената на прощалната версия е 3 331 800 йени (€26 665).

Моделът Mark присъства в гамата на Toyota повече от половин век. Първият седан от семейството се появява през 1968 г. Въпреки името си актуалният Mark X е единадесетото поколение. Произвежда се от 2009-а и през последните десет години е претърпял два фейслифта.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Eeee
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Не съм го чувал никога тоя модел☹️

Коментиран от #2, #16


Оценка:
-22 +103

Obey the law
(гост)

Неутрално
2 Отговор

До коментар #1 от "Eeee":


Продава се единствено в Япония

Оценка:
-5 +81

3
Този коментар е премахнат от модератор
асддса
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Не съм го чувал никога. Биха ли ми обяснили защо не са пуснали този модел на европейския и американския пазар ?
Къде можеш да си купиш тойота с 6 цилиндров мотор и задно ?
Да не говорим че изглежда много добре.

Коментиран от #12, #54


Оценка:
-8 +90

бай Кольо
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Да ви открехна ...европейските модели не се продават в Япония. Не ги щат .... :)

Оценка:
-6 +67

mediator37
(гост)

Неутрално
6 Отговор
От скоро се мъчет да правят освен надеждни и красиви коли. Фирма, която не влага в дизайн е обречена. Тази фирма се напъва отдавна да влезе в сегмента на бизнескласата, но германският автопром я нокаутира в зачатъка на всеки напън. Никога Тойота няма да направи луксозна бизнескласа. Защото не го може. Въпрос на джапански манталитет. Нямат манталитет джапанките да правят хай- модели. Жълти просяци са джапанките и такива ще си останат. Това е историята на Марк Х. А след него и на Лексус.

Коментиран от #7, #10, #14, #50, #52, #57


Оценка:
-126 +29

гост шофер
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #6 от "mediator37":


Като нямат тойота луксозни коли защо премиера слънце се вози с крузаци 200!?!?

Коментиран от #8, #36


Оценка:
-9 +58

Ivan S
(гост)

Неутрално
8 Отговор

До коментар #7 от "гост шофер":


Той пък щото блести с интелект и разбиране. Явно някой го е светнал за имиджа на кубчетата и избрал крузака. Пременил се Илия...

Оценка:
-27 +32

9
Този коментар е премахнат от модератор
Obey the law
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #6 от "mediator37":


А когато Lexus LS400 бе пуснат в продажба за американският пазар, натри носа на Е38 и S класите. Сравняваше се с тях по издръжливост и надеждност. Даже има един Lexus LS400 който е изминал над 1 000 000км.

Оценка:
-13 +51

uaz
(гост)

Неутрално
11 Отговор
В Русия е пълно с такива, втора употреба внос от Япония и си ги карат с десен волан даже.

Коментиран от #15, #27


Оценка:
-6 +40

селянин 1
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #4 от "асддса":


в Е.С.никога няма да се продава Crown-3,5 литров,редови шестак-355 к.с..митата,налозите,ддс и.т.н..да докараш нещо което е,,made in japan,,става скъпо,за тва Тойота си има модели правени в Европа-Авенсис-англия,Корола-турция,Ярис-франция,полша и.т.н.ако искаш да караш,,Camry,,отиваш във Финландия,Там я взимат дирекно от завода в Санкт Петербург- Россия.

Оценка:
-3 +43

Антон
(гост)

Неутрално
13 Отговор

До коментар #9 от "Бобка":


То и долнопробна ракия се пие много повече от качественото машцово уиски, ама това не я прави по-добрата пиячка.

Оценка:
-32 +25

Антон
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #6 от "mediator37":


Аз това го пиша редовно, но бивам оплют от почитателите на жълтите еднодневки. И понеже няма какво да кажат започват да ме обиждат на лична основа, да говорят за хапчета и т.н. Средата на март ме поканиха на тест драйв на новия лексус ES. Викам си ще взема да отида, знае ли човек може да ми хареса. Това е кола която има за цел да е конкурент на ауди 6, бмв 5, мерц е класа. Гледам данните и не вярвам- само предно, около 200 коня, меко казано посредствена динамика, cvt автомат. Познай дали отидох, жалка работа, после защо няма продажби.

Коментиран от #17, #19, #22, #28


Оценка:
-56 +14

селянин 1
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #11 от "uaz":


Да,особенно градовете който са на 500км от,,страната на изгряващото слънце,,Владивосток,Хабаровск..и.т.н.а в Москва,Питер,Омск,Ростов-всичко е на,,Highlander,Camry,Tundra,,-ляв волан в европейската част на Россия..а бе голема държава на два континента,даже щеше да бъде и на три-Аляска я продаде некаква женска с корона.

Оценка:
-10 +25

Ал Купоне
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #1 от "Eeee":


За вътрещния пазар е само, на руския далечен изток ( Владивосток, Хабаровск, Благлвещенск) също е култов автомобиил, макар, че там са само втора ръка и с десен волан, славят се преди всичко като комфортни и много надеждни автомобили. Там по тези места, дори съществува такъв шеговит израз... "Трябваше Марк да си купиш" в такъв смисъл когато някой се оплаква, че колата му много често се поврежда.

Оценка:
-4 +28

Ти некъв важен ли си
(гост)

Неутрално
17 Отговор

До коментар #14 от "Антон":


Че те канят?

Коментиран от #18, #20


Оценка:
-7 +20

Антон
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #17 от "Ти некъв важен ли си":


Зависи от гледната точка.

Коментиран от #21


Оценка:
-14 +7

селянин 1
(гост)

Неутрално
19 Отговор

До коментар #14 от "Антон":


Компир,що не са те поканили да тестваш..LC-500,или най бързия седан..LS-TMG,Sports..осмак,650 к.с.от 0-100..3,8 сек.330 к.с.за тебе има и ръчка,що не си свикнал на 10-степенен автоматик..има и със 6 и 8 степени..оди при Венци Тойотата да ги пробваш..а забравих,седана е и най лекичък..с 300 кг е по лек от амg.

Коментиран от #26


Оценка:
-6 +28

Антон- ТОЙ е автогуро или подобно уро
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #17 от "Ти некъв важен ли си":


Много е важен дори не ги е уважил с присъствието си, но по картинка дава мнение и то е закон, така че не се обаждай и не противоречи на Бай Ганя, който знае само немски чугун !

Оценка:
-4 +30

Антон важния си вече за мен
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #18 от "Антон":


Бате,бате..извинявай,разбираш ли.

Оценка:
-2 +6

Кантон
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #14 от "Антон":


Баница не ти ли изпратиха?

Оценка:
-2 +13

JDM racing
(гост)

Неутрално
23 Отговор
За информация на любителите на немски возила: Знаете ли защо първата кола на всеки германец е немска?!? Защото ако е японска никога няма да си купи немска!!! Логично, нали!

Оценка:
-8 +32

Живко Абрашев
(гост)

Неутрално
24 Отговор
Божкеее японците нямали луксозни коли.... смешки...
Хонда Ледженд
Сузуки Марути
Нисан Максима
И това са си само на тези марки, не включвам колите не лексус и инфинити дето изобщо не са познати на европейския пазар. Не че Нисана е познат. Всяка една от горепосочените ще живее доста по дълго в техническо отношение от всяка немска кола. За ламарините не мога да кажа колко са здрави на нисан и сузуки ама на Хондата противно на очакванията са си доста корави почти като на волга 😉 та преди да пишете безсмислици първо се образовайте малко

Коментиран от #30


Оценка:
-9 +26

Живко Абрашев
(гост)

Неутрално
25 Отговор
Грешка, Нисана го има на европейския пазар, ама Сузукито го нема

Оценка:
-3 +12

MIB
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #19 от "селянин 1":


Lexus lc 500 не е ли купе 2+2 600 кс. с ускорение от 0-100 за 4 сек. и максимална скорост 270 км/ч Сигурно говориш за някой тунинг .И всепак Mercedes GT-R има то добри данни .За Porsche GT2 няма да говорим.

Оценка:
-4 +4

Da da
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #11 от "uaz":


И в Кипър има Тойота Марк също от япония втора употреба.

Оценка:
-1 +12

28
Този коментар е премахнат от модератор
Ххх
(гост)

Неутрално
29 Отговор
Абе. Ударили са му Х-а на тоя модел ...

Оценка:
-1 +10

Гост 5
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #24 от "Живко Абрашев":


Сузуки Марути ,луксозен японски автомобил. Това ли представляват японските луксозни автомобили ?

Коментиран от #33


Оценка:
-6 +13

ПЕРНИШКИ ГОУФ
(гост)

Неутрално
31 Отговор
ЯПОНСКА ШИРПОТРЕБА ЗА ПЛЕБСА.
НЕМСКОТО ВИНАГИ ЩЕ СИ БЪДЕ НОМЕР 1

Коментиран от #38, #58


Оценка:
-25 +6

гощо
(гост)

Неутрално
32 Отговор
Думата КУЛТОВ и която и да е японска марка са взЪимоизключващи се!

Коментиран от #40


Оценка:
-22 +3

Живко Абрашев
(гост)

Неутрално
33 Отговор

До коментар #30 от "Гост 5":


Това са само няколко примера. А като се има предвид какви Сузукита са познати на Европейския пазар, то да Марути си е лукс спрямо всички останали.

Оценка:
-5 +2

Живко Абрашев
(гост)

Неутрално
34 Отговор
Мда, видях от къде идва грешката ми извинявам се. Марути е подразделението на сузуки занкмаващо се с луксозните им коли. Та провери Сузуки Кизаши /Suzuki Kizashi/ или по рано позната като Сузуки Верона.

https://www.rac.co.uk/drive/car-reviews/suzuki/kizashi/kizashi-2012-2014/

Ето ти модела 2012-2014 а новия е още по добър

Оценка:
-2 +5

гост
(гост)

Неутрално
35 Отговор
Страхотен двигател, 2.5 редови атмосферен с 6 цилиндра и задно предаване. Набутайте го това в една корола лифтбек и го пуснете за 35х.лв да видите какво купуване ще падне.

Оценка:
-2 +14

За Японски Автомобили
(гост)

Неутрално
36 Отговор

До коментар #7 от "гост шофер":


За хора който неразбират.Чета горе написаното.От колегата за Японските коли.Той явно си знае само BMW .MERCEDES и др.Той явно е ПЪРВЕНЮ

Оценка:
-4 +12

Румен
(гост)

Неутрално
37 Отговор
И сега да се ядосвам или да се радвам че си спират колите за вътрешния пазар.? Ами ние с гайдите какво да кажем, дали информират джапанките че тук скърбим за това нещо?

Оценка:
-2 +3

Гостилничаря
(гост)

Неутрално
38 Отговор

До коментар #31 от "ПЕРНИШКИ ГОУФ":


Докато има слепи будали, ВАГиналините кочини винаги ще вървят! Косата ми е бяла от немски коли, особено пък Сеат е абсолютен боклук, правен в час по трудово в Испания, пак е под шапката на ВАГината! В момента съм с Мазда 6 от две години, забравих къде са сервизите.......

Оценка:
-4 +12

Антон
(гост)

Неутрално
39 Отговор
Изчетох с интерес коментарите по мой адрес. Нищо съществено само лични нападки. Очевидно сте много ниски топки след като ви изглежда невероятно официален вносител да ви се обади с покана за тест драйв. Още много хляб има да изядете. Слънчев Великден ви желая!

Коментиран от #41


Оценка:
-4 +12

Гостилничаря
(гост)

Неутрално
40 Отговор

До коментар #32 от "гощо":


А думата КУЛТОВА върви перфектно с НЕМСКА КОЧИНА!

Оценка:
-6 +10

Гостилничаря
(гост)

Неутрално
41 Отговор

До коментар #39 от "Антон":


Добре, хлебарю.....

Коментиран от #44


Оценка:
-4 +7

Жапанка
(гост)

Неутрално
42 Отговор
И японците не го искат тоя боклук, но бай Ганя хвали, хвали...

Оценка:
-9 +4

Townboy
(гост)

Неутрално
43 Отговор
Тука им караме само сапунерките корола, айго и фотьойла на колела ай кю.

Оценка:
-4 +7

Манджаря
(гост)

Неутрално
44 Отговор

До коментар #41 от "Гостилничаря":


От къде знаеш, че Антон е хлебар?

Оценка:
-1 +3

MIB
(гост)

Неутрално
45 Отговор
При премиум автомобилите ,други марки са лидерите. Тойота не е конкурентно способна ,няма продажби затова спряха и авенсиса

Оценка:
-6 +5

Бай Благой
(гост)

Неутрално
46 Отговор
Лексусче.

Оценка:
-3 +4

Владо
(гост)

Неутрално
47 Отговор
Имал съм 4 Тойоти: Кемри 6, Корола, Приус Вагон и Тойота саен.
Качество,качество,качество.

Оценка:
-3 +6

Истината
(гост)

Неутрално
48 Отговор
Ха ха ха , имало един Lexus който изминал 1 000 000 км. А мерцедес имат хиляди такива. Как може да им вдигате акциите като ги сравнявате с немски топ марки. Самия собственик на toyota е казал, че е за него е гордост да го сравняват с тях. Знае, че не са на тяхното ниво но явно са близо. Това интервю можете да го потърсите - истина е.

Оценка:
-5 +6

Циганина с Колелото
(гост)

Неутрално
49 Отговор
Малиии! А аз се бях наточил точно за този модел !

Оценка:
-2 +9

гост
(гост)

Неутрално
50 Отговор

До коментар #6 от "mediator37":


Господине ти ходил ли си в Япония? Аз от 2009 работя в Япония , въобще си нямаш на представа какви са японците !!!!Ти и свински цървул не можеш да направиш !!!

Оценка:
-3 +3

Това е положението
(гост)

Неутрално
51 Отговор
А ти бил ли си в България. Ние тук всичко знаем. Няма тема по която да неможем да напишем докторат. Най-умеем да плюем нашето си. Значи по-лошо от нашето черноморие няма. По-лошо от нашите зеленчуци няма. И за всичко което се сетиш е така. Просто на кривата ракета космоса и пречи.

Оценка:
-1 +10

Мартин
(гост)

Неутрално
52 Отговор

До коментар #6 от "mediator37":


Малко се обърка за лукса и тойота

Оценка:
-0 +1

Мартин
(гост)

Неутрално
53 Отговор
На най-простия си пикап са сложили име хайлукс,а всички го знаем...

Оценка:
-0 +0

ЛЕКСУС
(гост)

Неутрално
54 Отговор

До коментар #4 от "асддса":


ЛЕКСУС

Оценка:
-0 +0

55
Този коментар е премахнат от модератор
авто фен
(гост)

Неутрално
56 Отговор
Прекрасен седан. За разлика от германските грозни скучни седани.

Оценка:
-0 +4

Пиниза
(гост)

Неутрално
57 Отговор

До коментар #6 от "mediator37":


От минусите под коментара ти си личи колко ти е багажа.

Оценка:
-0 +0

касапина
(гост)

Неутрално
58 Отговор

До коментар #31 от "ПЕРНИШКИ ГОУФ":


В Нюрнберк е бъкано с тоиоти

Оценка:
-0 +1

Обикновен Българин
(гост)

Неутрално
59 Отговор
Чета коментарите и се забавлявам безкрайно !
Освен от футбол и политика оказва се и от автомобили разбирачите не са малко в България . За да се сравняват Японски и Немски коли -трябва преди всичко да се изходи от традицията и културата на съответния народ : Японците са прецизни , скромни , работливи -такива са им и колите : нямат саунд , нямат филинг но са работни коне парексаланс . Тяхна ПЪЛНА противоположност са Американските коли : много шум , едри , големи допуски в израбитката , евтин интериор , лакоми и архаични мотори . Немските си имат своята специфика , но да не забравяме все пак къде е ИЗМИСЛЕН АВТОМОБИЛА . Днес обаче доста ЯПОНСКИ и ГЕРМАНСКИ коли НЕ СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ в тези две страни , а се ползвасамо техния “имидж” от маркетингови съображения . Но НЯМА универсален или най-добър автомобил : има: спиид, фън , саунд, бърнаут, кабрио , женени с деца и багаж , 4х4 , писта , драг , лукс и т.н. за всеки раздел си има НАИ -ДОБЪР но за всичко ЕДВА ЛИ !!!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Пламен Орешарски
Кандидат-президентът отговаря с въпрос на питане за изхода от вота на 6-и ноември
Що за въпрос - я помислете и го задайте пак!"

Още бисери