Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Нов лидер по качество за 2019 г.

Публикувана: 25 Април, 2019 10:48
50 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 18654
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Американското издание Consumer Reports публикува ежегодната си класация на най-качествените автомобили на пазара. Рейтингът е съставен въз основа на отзивите на 500 000 собственици и собствени тестове.

Освен по надеждност моделите в класацията са оценявани по ходови качества и безопасност. От тази година за пръв път автомобили без система за автоматично спиране не могат да получат максималния брой точки.

В рейтинга за 2019 г. има нов лидер - Subaru. Consumer Reports препоръчва седем от осемте модела, които японската марка предлага на пазара. На второ и трето място са Genesis и Porsche, а в дъното на класацията са Fiat, Jaguar и Land Rover.

От Consumer Reports са посочили и най-добрите модели в различните класове:

Компактни автомобили - Toyota Yaris;
Компактни премиум автомобили - Audi A4;
Автомобили със среден размер - Toyota Camry Hybrid;
Големи автомобили - Toyota Avalon Hybrid;
Хибриди - Toyota Prius;
Субкомпактни кросоувъри - Hyundai Kona;
Компактни кросоувъри - Subaru Forester;
Кросоувъри със среден размер - Subaru Ascent;
Премиум кросоувъри - BMW X5;
Пикапи - Ford F-150.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
01000001 01001000 01000001 01001100
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Пак американска пропаганда

Коментиран от #40


Оценка:
-27 +27

2
Този коментар е премахнат от модератор
Eee
(гост)

Неутрално
3 Отговор
Порше за най-здрава?😂

Коментиран от #38


Оценка:
-16 +28

Msux
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Как е възможно Subaru да са на първо място. Харесвам ги като дизайн и 4х4-то им, но това е най-трошливата марка която съществува. Прегряващите двигатели дори не са черешката на тортата.

Коментиран от #10, #28, #35, #36, #48


Оценка:
-55 +31

гост
(гост)

Неутрално
5 Отговор
За смяна на свещи се вади двигател, ако си обслужваш колата в оторизирани сервизи без оглед годините на колата, да, може би са добре, но инак за втора ръка е абсурдно това действие и е в полза само на сервоза, който те друса с поне 50 долара на час за труд.

Коментиран от #41


Оценка:
-19 +19

Така е
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Най-голяма сензация в тази класация е Audi :)

Оценка:
-14 +38

Коментара
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Интересно кои са тестваните модели?!

Оценка:
-1 +11

E61
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Тия хора са пили нафта и са прокарвали с антифриз направо не е за вярване каква класация!

Оценка:
-20 +20

Друг Сектант
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Дачия Дъстър новия модел ги слага в джоба си
Съотношение цена качество е без аналог

Коментиран от #17


Оценка:
-38 +22

Гост
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #4 от "Msux":


Хайде пак обичайните измислици. Ти колко прегряли Субарута си виждал? Кое им е трошливо? Две години карам турбо Форестър и съм много доволен. Тя е кола като всяка друга и си своите плюсове и минуси, но такива мнения като твоето са смешни.

Коментиран от #25


Оценка:
-12 +49

gvdff
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Моля, тея преди месеци изтеглиха за спешен ремонт модели дори от 2006-та. И как останалите боклуци са на челни места. Не харесвам японци, тойота особено, обаче истината е, че са надеждни коли. Защо боклуци като ауди, мазда, и бмв са пред тях. Изобщо нямам вяра на тези статии. Те и немците си правят такива и си слагате техните на първи места, я вагени, я бенц, я порше.

Коментиран от #14


Оценка:
-10 +29

Червената шайка терористи
(гост)

Неутрално
12 Отговор
А кои са по-големи масларки, Субару или БМВ ?

Оценка:
-10 +21

Дидо
(гост)

Неутрално
13 Отговор
Която е наблъскана с повече електроника взима повече точки.

Оценка:
-4 +16

Госта
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #11 от "gvdff":


Хапчетата и лягаш

Оценка:
-10 +3

Q4 00
(гост)

Неутрално
15 Отговор
Италианците мълчат,не коментират.

Коментиран от #23


Оценка:
-5 +10

гост
(гост)

Неутрално
16 Отговор
Класацията е за НОВИ КОЛИ ,не за кошници на по 500 000 втора употреба-качваш се и караш! Кога ще разберете ,че кола за 5000лв е скрап. В нормалния свят хората могат да си позволят да карат НОВИ КОЛИ.Колко от вас са си купили колата от магазин ????

Оценка:
-10 +26

Сектант
(гост)

Неутрално
17 Отговор

До коментар #9 от "Друг Сектант":


Абсолютно съм на това мнение и аз,но за съжаление болшинството хора все още робува на комплексите и вместо да си купят нова кола си дават парите за 10 годишни премиум морги.

Коментиран от #18


Оценка:
-10 +12

Гост 5
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #17 от "Сектант":


Колко плащат в енерго ,че можеш да си купиш нов Duster

Коментиран от #20


Оценка:
-2 +6

sido
(гост)

Неутрално
19 Отговор
поздрвления за субару , винаги са били на ниво, здрави пъргави .

Оценка:
-9 +23

Сектант
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #18 от "Гост 5":


2.2 к,бруто,нето 1.7,но ако ти се работи и от частното си докарваш още толкова,така че къв е плоблема да караш нова кола,па била тя и дачия?

Коментиран от #21


Оценка:
-9 +4

Реалист
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #20 от "Сектант":


А ако превърташ и електромерчета на частно, може и да не работиш на държавното, но пак ще караш даца че да не те надуши НАП-а :)

Оценка:
-4 +11

Гост
(гост)

Неутрално
22 Отговор
За смяна на свещи на Субару аз не съм свалял двигателя и колата е без никакви проблеми и е много надеждна.

Оценка:
-4 +20

ДА ПИТАМ НЕЩО
(гост)

Неутрално
23 Отговор

До коментар #15 от "Q4 00":


Като гледам Мерцедес е малко преди Алфа Ромео, само допреди няколко години разликата беше много поголяма. С последните си модели Алфа вдигна много качеството

Коментиран от #24


Оценка:
-1 +15

Q4 00
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #23 от "ДА ПИТАМ НЕЩО":


В тази класация за италианските автомобили никога не е имало изненади .Винаги последни.

Коментиран от #37


Оценка:
-5 +8

Msux
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #10 от "Гост":


Влезни в Субару форума и всяко 2ро Subaru е с правен двигател. Impreza от магазина 2009година на 90 хиляди прегря(на приятел). Може всичко да е , но не са измислици. Ти не си чувал за прегрелите SUBARUTA така ли да го разбирам? Хайде моля те влезни във форума , няма човек дето да не е правил двигател рано или късно.

Коментиран от #26


Оценка:
-11 +6

Гост
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #25 от "Msux":


Хайде стига бе. Че аз съм във форума на Субару, но от моя модел 2,5 ХТ няма нито един с правен и прегрял двигател. Сега на теб ли да вярвам или на очите си и форума, който уж препоръчваш? Но щом имаш поне един приятел с прегрял двигател - ок, обаче аз нямам. Като няма какво конкретно да кажеш, защо трябва да хейтиш? Субару както казах си е кола като всяка друга и си има и плюсове и минуси, но като не разбираш, недей да плюеш, защото е несериозно!

Коментиран от #30


Оценка:
-5 +19

Кико
(гост)

Неутрално
27 Отговор
А Лада къде е, като дядо Иоцо гледам но нищо не виждам, от зрението ми е проблема!

Оценка:
-0 +4

Емилиян
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #4 от "Msux":


Ти карал ли си някога субару,че коментираш

Оценка:
-3 +13

jdm
(гост)

Неутрално
29 Отговор
Няма кой да победи субару. Здрави, Бързи и Може да го караш през цялата година. Не случайно имат толкова победи в ралито. Собствениците на немски кенефи да започнат да слагат минуси.

Коментиран от #31


Оценка:
-8 +9

ej255
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #26 от "Гост":


Споко мойто компенсира от към чупене караш ли ги нормално здрави са тормозиш ли ги на стокови карантии се проблеми през 5000 км отварям мотор първо гореше масло нови сегменти с лагери и бутала шлайф клапани какъо си му е реде само оем части 5800км гръмна бутало на сток боост рекох си то дефектно слагам ново едно тъй като другите са на 5000 км мина още 6 2 ро бутало сложих му ковани на wiseco викам ще кара ама уви :D не та не ся мина 8 9 к на 1,3 бара и зе да чука :D та здравите субарета са тия дето ги карате без да им даваме газ даваме ли газ както си трябва постояно проблеми...а разхода който прескача 50 60 на 100 няма да го коментирам тай като има хорица дето си мислят че 10 на 100 е много и ще ми се смеят на казаното :D...

Коментиран от #34


Оценка:
-5 +4

Q4 00
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #29 от "jdm":


Толкова победи в ралито ха ха ха само една титла с Колин Макрей

Оценка:
-4 +4

YAMAHA355
(гост)

Неутрално
32 Отговор
Мани го тва Субару, най грозната и най проблемната кола. Никога повече.....

Оценка:
-9 +3

Гост
(гост)

Неутрално
33 Отговор
Ме знам колко е релевантна тази класация за нашите усшовия, където караме модели от преди 10г поне и на над 10г по на 200хил км . Жена ми има кия аз хонда. Тая кия се побъркахме да я ремонтираме, а хондата почти нищо. И двете коли са над 10 г и над 200 хил.

Оценка:
-2 +6

Гост
(гост)

Неутрално
34 Отговор

До коментар #30 от "ej255":


Колата какво ти е виновна като си надул турбото на 1,3 бара, след като производителят е сметнал двигателя за 0,3-0,6 бара? Коя кола ще издържи стоково на такива разлики в бууста? И коя кола с над 250 к.с. (в твоя случай предполагам, че е над 300 к.с.) и 4х4 ще ти гори по-малко от 15 градско?

Оценка:
-0 +8

Impreza
(гост)

Неутрално
35 Отговор

До коментар #4 от "Msux":


Как пък не ми прегря за 10 години нито един двигател на Субару :) И как пък не си вадих мотора за смяна на свещи нито веднъж за 300 000км :)

Оценка:
-2 +9

Impreza
(гост)

Неутрално
36 Отговор

До коментар #4 от "Msux":


Как пък не ми прегря за 10 години нито един двигател на Субару :) И как пък не си вадих мотора за смяна на свещи нито веднъж за 300 000км :)

Оценка:
-3 +5

АLFA Q 4
(гост)

Неутрално
37 Отговор

До коментар #24 от "Q4 00":


И ПРОСТОТИЯТА НЕ НИ ИЗНЕНАДВА

Оценка:
-1 +3

гост
(гост)

Неутрално
38 Отговор

До коментар #3 от "Eee":


Да ,нещо очуващо ли видя ? Почти във всички класации Поршетата са в челните места по здравина.

Оценка:
-4 +0

1944
(гост)

Неутрално
39 Отговор
лада веста печели в клас луксозни лимузини.

Оценка:
-0 +0

Як Копелдак
(гост)

Неутрално
40 Отговор

До коментар #1 от "01000001 01001000 01000001 01001100":


И каква е АМЕРИКАНСКАТА пропаганда, че Японските автомобили са номер 1 ?????? По скоро пак БГ комплекси !!!

Оценка:
-1 +6

Чееестно ли
(гост)

Неутрално
41 Отговор

До коментар #5 от "гост":


Приятелю, не се обиждай но ми посочи само един човек, прост колкото теб, който да вярва че за смяна на свещи се вади мотор. Не се излагай а се интересувай. Повярвай ми, има и други автомобили освен ГоуФу

Оценка:
-2 +3

Subaru
(гост)

Неутрално
42 Отговор
Скъпи части,сложна и скъпа поддръжка. Висок разход на гориво,затова и почти 98 % в БГ се карат на газ. От газта моторите се скапват още по-бързо. Гарнитурите на главите(2 броя) почват да пропускат. Всяка една манипулация по тоя боксер става сложна,защото е наврян. За смяна ремъци,вериги,свещи ,гарнитури мотора се вади почти винаги. Автоматите прегряват,двигателите прегряват. Много майстори въобще не искат да се занимават. Ако се купи ново,от магазина и се кара на БЕНЗИН,няма да има проблеми 200-300 Хил. км. Като всяка нова кола.

Коментиран от #43, #49


Оценка:
-5 +2

Гост
(гост)

Неутрално
43 Отговор

До коментар #42 от "Subaru":


Извинявай, какво значи скъпи части и скъпа поддръжка? Един радиатор на Koyo е 200 лева, биалетки са по 30 лева, а водната помпа е между 170-200 лева с термостатът в нея. Това ли е скъпа поддръжка за кола с 250 к.с.??? Да, от газта се скапват повечето японски мотори. Ама с това прегряване, вече ставате досадни. В София лично аз не познавам майстор да бяга от Субару, но щом казваш. Като не си обръщате внимание на антифриза и тормозите вариаторите, може и да ви прегряват. Грижете се за колите си и ще ви слушат, иначе и да плюете после по марката, тя не ви е виновна, независимо дали е Субару или Ауди.

Оценка:
-1 +3

005
(гост)

Неутрално
44 Отговор
Имах Субару (2008 WRX STI), купено почти ново. Навъртях около 100 х. км. с него и мога да кажа следното за марката:
1. Ненадеждни двигатели. Моя се счупи на 120 х.км., превъртя биелен лагер. А при дизеловите е още по-голяма трагедия
2. Разхода на гориво е много голям, нужен е дебел портфейл.
3. Изключително ниско ниво на обезшумяване.
4. За качеството на метериалите в купето няма говоря, отчайващо...
5. Тънки ламарини. Като вали по-силен дъжд имаш чувство, че се намираш в празен варел.
6. Ниско качество на боята и склонност към корозия.

Коментиран от #45


Оценка:
-5 +2

Гост
(гост)

Неутрално
45 Отговор

До коментар #44 от "005":


Ако наистина си имал чисто ново WRX STI, си дал към 80 000 лева. Как тогава разход от 15 литра на кола с 300 к.с. ти се вижда много, та чак пък да ти е нужен и дебел портфейл? За двигателя нищо не мога да кажа, но да не би случайно и ти да си го "тунинговал"? Предполагам, че е бил още в гаранция и е трябвало да го ремонтират гаранционно, но явно не е баш така, нали? Това е рали автомобил и е нормално да е с тънки ламарини - все пак тежи точно 1500 кг. Който иска комфортна и обезшумена кола с 300 к.с. и такова ускорение през 2008 г. се е бъркал доста по-дълбоко в джоба. Всичко си има цена.

Коментиран от #46


Оценка:
-1 +5

005
(гост)

Неутрално
46 Отговор

До коментар #45 от "Гост":


Като гледам си доста голям ентусиаст и любител на марката, и дано не те разочарова скоро. Аз няма да споря с теб или пък да изпадам в подробности относно написаното от мен. Имай само предвид, че 2.5 литровия мотор на Субару е много трошлив и проблемен. Пожелавам на теб и колегите светли и весели празници.

Коментиран от #47


Оценка:
-2 +2

Гост
(гост)

Неутрално
47 Отговор

До коментар #46 от "005":


Доста далеч си от истината. Никога не съм бил фанатик на тема марки и карам това, което ме устройва, без значение от надписа върху капака. Постоянно казвам, че Субару е като всяка друга марка със своите плюсове и минуси. Обаче не приемам квалифицирането под общ знаменател, че били най-трошливите или, че прегрявали или, че 2,5 мотора бил проблемен и трошлив. Повече от 2 години карам точно този 2,5 турбомотор и за това, за което ползвам колата, за мен е супер. Сменям редовно маслото с качествено и си карам нормално. Не ми отговори обаче беше ли пипал нещо по колата като "чип" или газчица и как така разход от 15 градско ти се вижда много висок за кола с 300 к.с. Твое право е да не ми отговаряш, но съм почти сигурен, че или си я чипосал или си я газифицирал, което обяснява донякъде защо сега плюеш по марката. И аз не съм застрахован от повреди, но няма марка, която да е застрахована от повреди. Весели празници.

Оценка:
-1 +5

48
Този коментар е премахнат от модератор
Хахаха
(гост)

Неутрално
49 Отговор

До коментар #42 от "Subaru":


Ти дали успя маааалко от малко да помислиш върху това което написа... За смяна на ремъци се вади двигател ХАХАХА. Приятелю, невежеството ти е забавно но знай че не е готино да си малоумен. Хубав ден.

Оценка:
-0 +2

Обикновен Българин
(гост)

Неутрално
50 Отговор
Ето ви един по-различен коментар по темата : вече има море от инфо , чрез нета -чукнете и вижте какво карат БОГАТИТЕ и ИЗВЕСТНИТЕ !
Вижте дали там ще намерите Субару, Тойота и други МНОГО надеждни автомобили ?
Не там където парите нямат никакво занчение , където “ кеф цена няма “ доминират Ферари , Ламборгини , Бентли , Ролс-Ройс , Порше .
А дали тези хора не са чели статистиката за НАДЕЖДНИТЕ коли ?
Съмнявам се , но не им пука изобщо : живота е твърде кратък за да караш надеждна кола !!!

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Даниел Митов
Външният ни министър коментира по bTV изказването на руския си колега Сергей Лавров за българския премиер Бойко Борисов. Лавров заяви, че Борисов трябва да се срамува от изказването си, че големи енергийни проекти са били спрени заради американския интерес. Борисов пък се оправда, че не е бил разбран правилно:
Думите на Сергей Лавров граничат с невъзпитано поведение"

Още бисери