Last news in Fakti

1 Май, 2012 12:30 10 829 14

Първа снимка на новото Renault Clio

  • renault-
  • clio

 

Главното събитие за компанията Renault през тази година ще стане премиерата на новото поколение на субкомпактния хечбек Clio. Моделът ще бъде демонстриран на живо по време на предстоящото през септември автомобилно изложение в Париж.
 
Как точно ще изглежда автомобилът, ние на този етап не знаем, но французите започнаха да разпространяват т.нар. тизери на автомобила. Първият такъв е вече факт и от него се вижда част от авангардните форми на четвъртото поколение Clio.
 
По предварителна информация се знае, че новото Clio ще е малко по-голямо от сегашното поколение. Разликата обаче ще е само 20 мм. По-интересни са данните, че автомобилчето ще стане по-леко от предшественика си с цели 100 килограма.
 
новото Clio ще разполага и с далеч по-съвременни системи за безопасност и икономия на гориво, като в базовото оборудване на всички версии ще има и start/stop система. Идеята на французите е новата им градска кола да стане лидер в сегмент "B".


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 FMC

    4 2 Отговор
    От тоя тийзър съм направо очарован xD. Клио да стане лидер...но къде? Все ми се струва, че французите говорят за лидер във Франция, което е в резона на нещата. За да станат лидер в Европа, най-малкото им трябват големи продажби в Германия и Англия. А за големи продажби в Германия им трябва и подкрепа от Auto Bild. Обаче аз вместо подкрепа виждам само разни класации в това списание, където автомобилите Рено се борят за предпоследното място. Е, как да станат лидери в Европа? Видя се, че и Фиеста само заради една Германия трудно удържа второто място, само защото немците са се вманиачили във Фолксваген.

    Иначе, тия 100 кг по-малко са добре, но не и колкото Пежо 208. Явно това Рено ще трябва да е свръх автомобил, за да успее да се справи поне с 208. Не ми се вярва това да стане. По ми се струва, че Клио ще диша праха на 208.

    Коментиран от #4

  • 2 fmc

    1 1 Отговор
    изглежда добреее
  • 3 VVV

    0 1 Отговор
    Spored men sa 6e e sa go izdokarali dosta dobre !!!
  • 4 Петър

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "FMC":

    @1 Ти изобщо виждал ли си някой брой на Auto Bild, в който Volkswagen не са на първо място по всички параграфи? Аз на това му викам домашно списание, за VAG. За това и отдавна не си ги купувам точно това списание за коли. Смешно е, а дори и странно как дори от Ауди, БМВ и от всички са на светлинни години според Auto Bild. А германците вярват на сляпо. Рено дори да пуснат Мерцедес с емблема на Рено, или Волксваген с емблема на Рено, пак няма да са дори на половината точки на Волксваген. Просто защото немците си знаят едно и толкова.
  • 5 The Bear

    0 0 Отговор
    В Autobild напоследък доста честичко взеха да печелят първите места модели извън групата VAG - може да проверите!
  • 6 GolfaForevar

    1 2 Отговор
    golf e nomer 1
  • 7 BGRS

    0 0 Отговор
    Ами ето последен пример от Ауто Билд - Хюндай i30. Голяма олелия бе с това, как шефа на Фолксваген нахокал инженерите си, задето регулировката на волана била шумна. Малко обаче се обърна внимание на други думи, казани от Винтеркорн - "Автомобилът е с високо ниво на оборудване, но няма автоматично затъмняващо се огледало за обратно виждане". Никой като че ли вече не се интересуваше от факта, че Фокус в реален тест на АБ, получи по-високи оценки за качество на изработка. Не, това нямаше значение за германците, защото след като Винтеркорн вече бе осмян в интернет, Хюндай получи импулс в продажбите и вече е на нивото на Фокус и Астра. Ето това се казва подкрепа на най-четената жълта преса в автомобилостроенето. Преди двайстина години, Рено 19 и Клио бяха най-продаваните чуждестранни модели в Германия и то не със символични продажби, каквито имат всички чуждестранни модели в Германия сега, а с бройка, плътно доближаваща се до германските модели, включително Фолксваген. Що се отнася до това, дали някой бие Фолксваген в Ауто Билд...ами то отдавна се намира по някое изключение. Примерно, през 2007 година Мондео победи и Пасат и А4. Сега като им скимне, пускат фандък на някоя модификация, колкото да разредят атмосферата. Иначе се забелязва друго - новите модели на другите производители най-напред се сравняват не с Фолксваген, а примерно с Опел или някоя чуждестранна марка. То на всички е ясно, че Фолксваген печели тестове, защото е проектиран за печелене на тестове и защото тестовете в Ауто Билд са нагодени към това, Фолксваген да ги печели честно. Никой не се съмнява в това. Не знам за вас, но аз съм сравнявал 206 с моята стара и нова Фиеста. Ами какво да кажа. 206-цата наистина има гадно кормилно управление. Как да дадеш на тоя модел добра оценка, след като е зле? Поне аз така усещам нещата. Това Пежо притежава някакъв абсолютно гумен и нечувствителен волан. Това е. Ако ще печели тест, няма как да стане. Явно свикваме на различни неща, та затова се получават тия разминавания. Когато обаче става въпрос за тестове, там си има правила. Има обективни и субективни оценки. Ако субективните са впечатление като това, как се усеща волана, то обективните няма как да се преиначат. Сега...понеже при мен на работа идват доста често на посещение германци, аз виждам разликата. Германците в 90 % от случаите са по-високи от нас, българите и то поне с 10 сантиметра. Аз, дето се смятам за висок тук с моите 185 самтиметра, пред тях изглеждам като джидже понякога или като човек със среден ръст. А кажете ми, как тая Пу*а въшка 206 да спечели тест или коя да е друга френска кола, след като няма елементарно място да си опънеш дългите крака? И много такива дребни нещица, дето може да не ви харесват, ама и на германеца не му харесва да се сгъва на акордеон в някоя японска или френска кола.
  • 8 Plimp

    1 0 Отговор
    BGRS, ти май не си се качвал на нищо френско по-голямо от 206, вземи се стегни и спри да дрънкаш тъпотии, без съмнение немците правят качествени машини, но в повечето седиш като наказан вътре(изключваме топ моделите, като С-клас примерно), кажи ми кое ауди от модлеите им след 95-та е просторно и широко вътре, абсолютно никое, примерът е сравнение между първата астра комби и първото А4 комби, оказа се при личен опит, че астрата събира повече багаж от аудито(АТВ-то ми влезна в астрата без да се налага да бъде разглобено), както и да го погледнеш си е срам и позор, а в класа на А4 май се водят 406, Лагуна и прочие, повози се в Хм и сафран и ела пак да ми говориш за простор и удобство, а от немските, опел Сигнум съм го признал, седящите отзад са с повече пространство за квото се сетиш спрямо всички останали немски марки и модели, определено мноог силен модел на Опел
  • 9 BGRS

    0 0 Отговор
    Не те знам колко си висок, но аз говоря за себе си. Казах, че съм 185 см с дълги крака и ръце. Не споря, дали дадена кола е по-широка от друга или не. Просто гледам тестовете в АБ, където почти винаги е дадено примерно и пространството за краката. Погледни и виж, как при немските марки, това пространство е средно с 2-3 сантиметра повече от френски, италиански, корейски и японски коли. Говоря за средно разстояние а не за това, че имало модели от среден клас, които били широки...Да, може да са широки в раменете, но мен ме интересуват краката, а не плещите. И сега като наложиш всичко това в тестовите таблици на Ауто Билд какво става? Че един германски модел винаги има предимство заради това, че е предвиден за високи хора. Дори при Смарт има достатъчно място и за над 2 м. хора. Имаше такъв тест - кой как се чувства зад волана - един висок румънец срещу едно 150 см момиче. Точно пък на дългуча му бе по-добре и в СМАРТ, а на момичето и бяха къси ръчичките. Така, че германеца мисли приоритетно за средния ръст на хората, които купуват колите му. Сещам се сега и за последния модел на "световния" Фокус, където са взети анропологичните данни на много хора по света. Глупаво е наистина, но са се опитали да направят удобна колата за всички, което е голяма простотия реално погледнато. Така вместо да направиш нещо хубаво за определена група от хора, правиш нещо средна работа за всички групи от хора. Това за мен не е подход. Защото аз ако съм дълъг, ще се насоча към кола, която ми пасва, а не към кола, която е средна работа. Просто дадох пример, как това, че даден модел е направен приоритетно за даден пазар, печели точки в тестове. Това не означава, че ако ти си висок 180 см, няма да се чувстваш добре във всички автомобили. Това обаче не влияе на тестовете, защото там си има критерии и ако разстоянието за краката е 118 сантиметра, а при френската 113, ето ти предимство за немския модел в точковата система. А за 206-цата няма да споря. Просто е една класа под Фиеста 2002 и три класи под Фиеста 2008. Това съм карал, с това сравнявам. Друг е въпроса, доколко човек се примирява с малки и по-големи недостатъци в даден автомобил. Защото като измине 4-5000 км поне, свиква с всички разлики в автомобила и повечето неща, заради които тоя автомобил е загубил даден тест, не му правят впечатление. Когато обаче се премести в автомобил с по-добри показатели, няма как да не му направят впечатление тия неща, които дават точки и по тестовете. Айде сега ми кажи, понеже ме обвиняваш, че пиша глупости, каква глупост направиха от Пежо с техния 208, че сложиха километража над волана? Лично за мен, това е добре, защото съм висок, обичам да карам с воланв най-ниско долно положение и максимално приближен до мен. Тогава аз виждам всички уреди. Когато обаче седне нисък на ръст човек, почва да губи част от таблото. Ето ти загуба на точки, която за мен не е реално загуба, защото съм висок, но за теб или колежката е, защото трябва да изтягате шии, за да видите уредите добре. Или да кажем една недостатъчна регулировка на волан. За моя ръст, идеално положение е да дръпна седалката назад, а с това и волана. В някои автомобили просто няма достатъчна регулировка на волана, което ме принуждава да карам с изпънати ръце или просто да си свия краката със седалка по-напред. Това не е решение и когато в един германски автомобил това е отчетено съобразно ръста на техните хора, се дават и повече точки в техните тестове. Да вземем друг показател, маловажен за нас - максималната скорост и какъв е шума при 160 км/ч, колко е гъвкав двигателя при висока скорост. Това са маловажни неща за теб и мен, дето рядко излизаме на магистрала, а и да излезем, спазваме правилата, но не и за германците, каращи в доста участъци с висока скорост. Ето още малко тежест в полза на немските возила, защото производителите се съобразяват и с това, че автомобилът им често ще се кара със 160 км/ч. И така нататък, примери много мога да давам, но надявам се да съм бил разбран от тия, дето са решили да прочетат.
  • 10 Пижо

    1 0 Отговор
    Еми хубаво, де, като си висок, вземи си кола според ръста, какъв е проблемът? Защо дрънкаш все едно и също - Пежо 208, та Пежо 208. Не за тебе такава кола и това е. Ама за по-ниски хора, особено жените е идеална. Правилно ти казва Plimp: качи се на голямо Пежо и ще разбереш какво е кола. Немските коли наистина са сбутани вътре и човек не може да разбере как толкова големи джогани с толкова много ламарина са толкова тесни в салона. Съгласен съм също, че "Опел" вадят по-удобни коли от повечето немски марки. но те съветвам да се качиш на новото Клио, сегашното и да видиш за какво удобство, возия и лекота на управление става дума.
  • 11 BGRS

    0 1 Отговор
    Това е клас, който ми харесва - малки и маневрени автомобилчета, подходящи за града и често за дълъг път, като сегашната ми Фиеста. Няма да ме уплашиш с комфорт, защото пък аз те съветвам да се качиш на последната Фиеста, да видиш за какво окачване става въпрос. Естествено, трябва да видиш и за какво управление става въпрос - електромеханично, с променливо усилие в зависимост от скоростта. Не, с това Клио няма да ме уплашиш, защото ако бе наред, нямаше да пускат нов модел. Аз ръста си ня мога да променя, но мога да изисквам автомобилът ми да е удобен. Ако си мислиш, че малкия автомобил трябва да е само за малки хора, жестоко грешиш. Малкият автомобил трябва да е удобен и за високи и широки хора, защото иначе се получава дискриминация по ръст. Какво правим, ако аз с моето Мондео искам да паркирам, а ти ми се присмиваш с твоето Клио? Само защото си с 5 сантиметра по-нисък от мен аз трябва да давам 10-15 бона отгоре, за да си взема костюм по мярка? Не става така. Затова и френските ще губят тестове в Германия. След като не са добри за германците, нека си се продават във Франция и Италия. Това е.
  • 12 Пижо

    1 0 Отговор
    Ама точно там е работата, че французите винаги правят по-просторни салони и вадят повече вътрешен обем от по-малки габарити. Нямам нищо против Фиестата - щом казваш че е удобна, сигурно е така. Но тя е Форд, нали? Аз лично съм доволен от вътрешното пространство на Корса, защото я карам, но не твърдя че няма нищо по-добро. Колкото до италианските коли, говориш по инерция. По-удобни и широки са от немските.
  • 13 Николай Николов

    0 0 Отговор
    Уаауу всичко се вижда на тази снимка...
  • 14 BGRS

    0 0 Отговор
    Абе Пижо, изместваш темата. Къде съм казал, че Фиеста е най-добра или че германските са по-удобни? Аз ти говоря за сантиметри, които се оценяват от Ауто билд. Клио возило добре...ами не се съмнявам в това. Фиеста обаче не отстъпва, а в повечето тестове дори получава по-високи оценки за комфорт на окачването. Клио имало мек волан...ами и Фиеста на място се върти с един пръст без проблем. Вече проблемът на френските автомобили е, че нямат достатъчно обратна връзка с пътя. Тоест, пускаш кормилото и то не се изправя толкова бързо, колкото ти се иска.. При немските коли, включително Фиеста, това не е така. вярно, че е Форд, а Форд е американска фирма, но специално Фиеста винаги е била разработвана в Европа и за Европа. Какво имаме при пежо 206? вярно, че вози сравнително меко, но само толкова. Воланът му все едно е омотан с ластик. На място трудно да се завърти, особено ако скачаш от Фиеста на това Пежо. Вярно, че това е доста стар модел, но аз го сравнявам с модел, продавал се долу горе по неговото време - Фиеста от 2002 година. Ами разлика има. Фиеста е много по-просторна от 206. Сега не може да кажеш на черното бяло и обратно. Управлението и окачването също са различни. Докато с Фиеста усещаш пътя с всяка част от тялото си, с Пежо нямаш абсолютно никаква информация за случващото се под колелата. Няма да говоря за другите недостатъци, но просто тоя автомобил на старо няма шанс срещу подобна Фиеста на старо. И всичко това го казах заради Ауто Билд. Не съм техен защитник, ама нека гледаме реално на нещата. Айде натикай някой германец в това тясно Пежо и после му кажи, че тая кола била по-широка от немската. И понеже чета Ауто Билд от началото на нашата демокрация, тоест 1990 година, винаги съм следил тестовете. В тях има едни автомобилчета с размери. Обърни внимание на това, колко е максималното разстояние за краката при някой Мерцедес или Фолксваген и колко е при японски, френски, корейски и италиански конкуренти. Разбирам, че на някой мъж, висок метър и осемдесет не би му направило впечатление теснотията за краката, а само за раменете, но мен ми пречи и тая за краката! Един-два сантиметра отгоре са си все нещо. Целта ми не бе да оплювам всичко различно от немско, а да обясня, защо в тестовете на Ауто Билд Фолксваген имат предимство. Една от причините са точно размерите на техните купета, които в сравнение с конкуренцията винаги имат по някой сантиметър отгоре. На теб може и да не ти е удобно, качвайки се в тоя Фолксваген, но рулетката показва друго. Италианците били добри... къде са добри? На пътя и в моторите? Така е и германците го признават. В дизайна? Да! От там нататък обаче сложим ли ги на един път с някой немски модел, разликата си проличава. Германските фирми доскоро правеха моделите си главно за техния пазар. Затова е логично и да печелят тестове. В крайна сметка, не ти купуваш автомобилите от тестовете на Ауто Билд, а германците. Колкото и да ги плюем, факт е, че Фолксваген държи почти половината автомобилен пазар в Германия! А иди ги накарай да сменят Пасата с C5 или 508. Ами това 508 така го оплюха заради окачването, че не е истина. Иди ги накарай да си купят Алфа 159. Ами то всички произведени Алфи за една година нямат и 200 000 бройки. Щом и италианците не ги купуват, защо трябва германците да го правят, след като имат поне 5-6 собствени алтернативи? Еговна, сега защитаваме нашите, китайски автомобили. Виждаш ли, готови сме да се кълнем във всичко живо и мъртво, че това били най-качествените автомобили. Защо? Защото ги сглобяваме тук? Ами аз ще ти кажа защо. Българина взема има няма 400-500 лева заплата и малко отгоре. Един автомобил с добър лизинг и гаранция, вече става по джоба му, ако се напъне още малко в работата! Ей затова и ще харесваме китайските автомобили, въпреки, че вероятно не биха ги допуснали на някои пазари в Европа. Виждаш ли, германеца ще си взема ако трябва Лупо( не е грешка) или Поло, но няма и да се замисли за Volex C10. Защо? Защото тоя автомобил не е негов проблем. Той не го познава, техниката е стара, харчи много, произвежда се от хора с криви крака, слезли от конете и направили държава и на всичко отгоре това е автомобил, олицетворение на абсолютно некачествените стоки маде ин Китай. А иди му обяснявай, че струва 16 бона с фул екстри, дето в Германия ще даде пак толкова, ама в евро и че има 5 години гаранция, след като реално гаранцията е Франция. Тоест, по-добре автомобил без гаранция, дето 5 години няма да влезе в сервиз, отколкото автомобил, дето поне една от тия 5 години ще прекара в сервиз. Така, че АБ са си прави за себе си, ти си си прав също за себе си. Няма нужда постоянно някой да се пени, как Алфите и Пежаците заемали последните места в немската преса. Ами ще заемат, като не са направени за германци, а за французи и италианци.