Last news in Fakti

3 Август, 2010 12:54 21 081 52

Автомобилът на старо: Honda S2000

  • honda-
  • honda s2000-
  • автомобилът на старо

Най-високо оценен модел в класацията за надеждност в клас "Луксозни спортни коли" на J.D. Power and Associates за 2004 и 2006 г. и постоянно участие в челната тройка, една от "Десетте най-добри" коли според "Car and Driver" за 2000, 2002, 2003 и 2004 г., номер едно в анкетата на "Top gear" за 2004, 2005, 2006 г., първа награда в категорията от 1.8 до 2.0 литра на конкурса "Международен двигател на годината" от 2000 до 2004-а... Списъкът с наградите на Honda S2000 може да заеме цели страници, а с регионалните призове - и доста повече. Откак бе представен през април 1999 г., малкият японски роудстър не престава да предизвиква вълнение както сред специалистите, така и сред обикновените автолюбители. Създаден, за да отпразнува 50-годишнината на компанията, S2000 продължи традициите на свръхлеките спортисти с моделен индекс S от 60-те и стана най-скъпата Honda в Северна Америка. Това изобщо не му попречи да се продаде в над 58 800 бройки само в Щатите и повече от 100 000 по цял свят - огромна цифра за толкова строго таргетирано возило.

Причините за този феноменален успех обаче се коренят именно в иначе ограничаващата специфика на колата. Почитателите на германското, британското и италианското автомобилостроене може да възразят, но ако понятието "роудстър" трябва да се илюстрира с някой съвременен модел, S2000 просто остава без конкуренция. На пазара определено има по-мощни и бързи открити коли с две места, но нито една от тях не доставя по-пълно удоволствие от шофирането и онова, което японците наричат "Midship Amusement" - забавлението от кола със средноразположен двигател. Когато то е подплатено с абсолютно безупречна като надеждност механика, постиженията на малката Honda започват да изглеждат съвсем логични.

За осем години производство S2000 претърпя съвсем малко промени. Когато нещо работи, няма нужда да се поправя. Крайно консервативно и нетипчно за стила им, за цялото това време японците си позволиха само леки ретуши по

каросерията
През 2002 г. отстраниха един от малкото недостатъци по купето - "найлоновият" прозорец на гюрука бе заменен от по-малък, но стъклен и с размразители. Така дори най-свирепите критикари млъкнаха по въпроса с видимостта назад, която неминуемо се влошаваше заради помътняването на стария материал. От тогава насетне измененията имаха само козметичен характер. През 2004-а стандартните 16-цолови колела бяха заменени от 17-цолови, леко бяха пипнати броните, усъвършенствани бяха светлините, а накрайникът на ауспуха стана овален. Толкова. По каросерията просто нямаше какво да се подобрява.

През последните години прословутото японско качество позагуби от блясъка си, въпреки че колите на самураите продължават да водят в класациите за надеждност. За спада са виновни най-вече задграничните им предприятия, където стандартите са занижени в сравнение с "родните". В случая с S2000 няма и помен от такава опасност. До 2003 г. роудстърът се сглобява във фабриката на Honda "Таканезава" в Точиги заедно с NSX, а после в Сузука. Това обстоятелство дава напълно изчерпателно обяснение за изключителната надеждност на модела. Онова, което изумява, е как точно азиатците успяват да го постигнат с толкова високотехнологична конструкция като тази на S2000, връх в която безусловно се явява изумителният

двигател
на роудстъра. В японската си спецификация този двулитров агрегат развива 184 kW (250.2 к.с.), което го прави най-мощният спрямо работния обем бутален мотор с атмосферно пълнене в серийно производство със 123 к.с. на литър. Носи фабричното обозначение F20C и се монтира изцяло зад предния мост на роудстъра. С тази хватка инженерите са успели да постигнат абсолютно идеално разпределение на масата между предните и задните колела в съотношение 50:50. На някои пазари се предлага и разновидност на F20C с обозначение F22C1 и ходов обем от 2.2 литра, но без чувствителни изменения в мощността, която варира от 240 коня за Европа до 243 за Америка и вече споменатите 250 за Япония. Общото за всички версии на двигателя са невероятните работни режими, в които се постига пикът на мощността (между 8 500 и 8 600 об./мин.) и въртящия момент (между 6 200 и 7 500 об./мин.). Такива стойности подхождат по-скоро на спортен мотоциклет и нямат аналог в едросерийното автомобилостроене, което е нож с две остриета. От една страна роудстърът на Honda предлага наистина неописуема динамика и пътно поведение. От друга обаче кривите на мощността и въртящия момент (чиито нютонметри са по-малко от конските сили) изискват от водача почти състезателни умения, за да удържа роудстъра в завой. Свръхтехнологичният агрегат не търпи никакви експерименти с правилата за сервизиране и наказва жестоко всеки опит за шмекеруване, пропуски в поддръжката или некачествени консумативи и гориво. В зависимост от стила на каране гълта между 10 и 14 литра на 100 км, което може да се смята за съвсем приемливо за автомобил от такава категория.

Един от недостатъците на комбинацията от екстремно форсиран двигател като този на S2000, задно предаване и лека каросерия е силната склонност към презавиване. През 2004 г. Honda започва да монтира серийно гуми Bridgestone RE-050 и преработва геометрията на

 окачването
в опит да подобри стабилността на автомобила. Намалени са допустимите отклонения в надлъжното подравняване на гумите при натоварване в завой. Променени са също така характеристиките на пружините и амортисьорите. Въпреки това японският роудстър изисква по-внимателно отношение, майсторско боравене с предавките и немалко време за привикване с особеностите на шасито, което има по-скоро състезателни настройки. В противен случай забавлението зад волана на S2000 лесно може да се смени с доста по-неприятни емоции. Що се отнася до ресурса на ходовата част, той е напълно съизмерим с този на автомобилите от останалата гама на Honda. Издържа дълго и се ремонтира скъпо.
През 2006 г. S2000 излезе окончателно от света на конвенционалните технологии. Моделът се сдоби с електронен контрол на газта. Системата drive-by-wire използва електромеханичен възбудител и симулатор за усилието, прилагано върху педала. В оборудването бе включена и стабилизираща програма. Дори с тези нови

електронни помощници
на борда обаче японският роудстър демонстрира абсолютен непукизъм към проблемите, с които се сблъскват собствениците на повечето съвременни автомобили, а това си е забележително постижение на фона на постоянните оплаквания от надеждността на все по-сложните автомобилни системи.

Автомобилите на Honda по принцип не са от най-евтините на вторичния пазар, а S2000 е направо шампион по ниско обезценяване. Този роудстър обаче си струва всяка стотинка. С него японските инженери са надминали себе си в технологичния екстремизъм и надеждността. Мераклиите обаче трябва да са наясно, че покупката на модела съвсем не изчерпва инвестицията в него. S2000 се нуждае от квалифицирана поддръжка, която не е никак евтина. Освен това моделът е любима играчка на стрийт рейсърите и към покупка трябва да се подхожда с крайно изострено внимание и предпазливост.

ИСТОРИЯ 

Honda S2000 (AP1)
   

Април 1999 Honda отбелязва 50-ата си годишнина с представянето на нов роудстър от серията S, произвеждана през 60-те години.
  
Октомври 1999
Започват продажбите на S2000.  Моделът се предлага в една-единствена модификация с 2.0-литров четирицилиндров двигател с мощност 240 к.с.
Февруари 2002 Стъклен прозорец на гюрука заменя найлоновия. Найкои елементи от външното оформление претърпяват модернизация. Моделът постига четири звезди на краш тестовете на EuroNCAP. 

 

 

 

 

 

 

ЦЕНИ НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ

Двигател
6 398 EUR
Скоростна кутия (механична) 9 190 EUR
Динамо 575 EUR
Стартер 429 EUR
Водна помпа 373 EUR
Ауспух (без катализатор) 800 EUR
Спирачни дискове (2 бр. предни) 456 EUR
Накладки (предни дискови) 200 EUR
Фар (комплект)

355 EUR

Калник 430 EUR

Цените са за оригинални резервни части по справочника Eurotax Schwacke /без ДДС/ за модел  Honda S2000 /240 к. с./, произведен 2000 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хулиган

    2 7 Отговор
    МНОГО ДОБРА БЕГАЧКА !
  • 2 Линдрос

    4 15 Отговор
    "най-мощният спрямо работния обем бутален мотор с атмосферно пълнене в серийно производство". Тази извадка от текста е достатъчно показателна. Няма немски или италиански коли - истаната е в японските.
  • 3 Heinz

    18 5 Отговор
    Колата е един обикновен японски миксер, със скъпа поддръжка при закупуване втора употреба
  • 4 Умен

    15 5 Отговор
    До нас има един сервиз и там поправят няколко такива хонди.Всяка седмица идват по няколко пъти да ги дооправят.Чак им се чудя на собствениците кога ги карат.Заради това няма да си взема японска кола.Залагам на италианска или френска кола-ниска покупна цена и ефтини части и сервиз
  • 5 жоро

    1 7 Отговор
    Imam takava Honda, ama na igra4ka :D
  • 6 koli

    3 4 Отговор
    dobra rezachka
  • 7 ELM

    3 1 Отговор
    Е
  • 8 ELM

    11 4 Отговор
    Ми то си се знае че Японските коли са с най-напомпаните атмосферно двигатeли , защото взимат технологията от мотоциклетите си , до незнам си колко хил. обороти , както е тая до 9000-10000rpm както и са повечето автомобили на Хонда , и за това докато тръгне да набира като си пише по-книгите , и трябват поне 6000rpm , което означава че на старта с една Тигра 1.6 16v , ше и пръсна.....на тая Китайка. А със една Астра (същата година) OPC 240hp , просто не я виждам никъде тая бръкма която я хвалите само на приказки , погледнете я каква е летва отвътре и отвън , трябва да си сляп ,че да ти хареса такава кола !!!

    Коментиран от #48

  • 9 ELM

    8 3 Отговор
    А най-мощния атмосферен двигател в серийно производство е на Мерцедес серията , 63 AMG 525hp - V8 без турбо , чиста атмосферка , чиста мечта за всеки разбиращ от коли !
  • 10 doELM

    2 5 Отговор
    Къде си тръгнал да сравняваш ХлОпел Тигра или астра със тази бегачка???
    Тиграта може да излгежда малко спортна кола но повярвай ми карал съм такова чудо по неудобна и некачествена кола няма!!!Да не говорим ,че за размерите си харчи прекалено много!!! Сега имам БМВ Е46 и то голям двигател и ми харчи по малко ?!>?!>?!
    Явно си от дървените философи които карат ХлОпел и си мислят,че това е марката :D :D :D
    Мога да ти кажа,че тая хонда е 1000 пъти по добра от който и да било Хлопел!!!
  • 11 katerica

    1 8 Отговор
    Opel ne pravqt koli a lagerni koli4ki.. nali vijdam lelq mi kara opel corsa 1.4- stra6en bokluk, vozi kato karuca, vse ne6to se razvalq, neudobna, tqsna i o6te mnogo kusuri! Baba mi kara Vw Polo 1.0 i moga da kaja 4e tova vozi kato S-klasa, ima perfektna vidimost, ne rujdqsva, udobno e, visoko e.. i kakto mu vika ba6ta mi-boina ma6ina :D
  • 12 Zenn

    4 1 Отговор
    До №9 ELM
    приятелю разбирач,
    тук става въпрос за мощност извлечена от единица работен обем на двигателя.Т.Е.:
    250кс/2л=125кс/л (Honda S2000)
    525кс/6,3л=83,3кс/л (твоя мечтан мергел)
  • 13 roni

    2 5 Отговор
    do adminite:nedopuskaite malki deca da pi6at gluposti za6toto kogato nqkoi po vazrasten pro4ete tezi gluposti direktno izliza ot toq forum
  • 14 Иван

    3 1 Отговор
    Чудесна статия ! Винаги съм харесвал хонда. Не знаех за този чудесен двигател и ми беше интересно да попрочета ! 240коня от 2ка атмостферка си е супер постижение !
  • 15 баце ЧОЧКО до ELM

    3 4 Отговор
    личи си че не разбираш .. друго не мога да кажа !!!


    иначе конкретно.. винаги съм мечтал за такава кола
    ако сте заинтересувани по темата напишете просто
    HONDA s2000 във vb0x и гледайте.. за какво си говорим.. гледайте стартове, гледайте хората как ги въртят.. и после пак напишете някой друго коментарче.. .... ако имате смелост тогава да напишете нещо против HONDA.. ай със здраве ! ;]
  • 16 emo

    10 1 Отговор
    най мощна е ообаче мазда rx8 от 1.3 обем дава 231 к. с.
  • 17 Emil

    4 0 Отговор
    емо, маздата е с ванкелов мотор. Тук си говорим за бутален
  • 18 todorkondov

    3 4 Отговор
    Имам честа да съм собственик на такъв автомобил и смея да твърдя, че нито едно отрицателно мнение по темата неможе да се отнася за S2000. Не бих го заменил за нищо друго от неговия клас :)
  • 19 cecko qponeca

    3 5 Отговор
    s2000 e nomer 1 nqma sravnenie s nikvi barutnici kato opel
  • 20 Soti1

    4 3 Отговор
    Страшни коментари,няма що.Вижда се веднага че това са хора без никаква интелектуалност,по добре си мълчете и не ставайте смешени с тези коментари.Карайте си италянските и френските „самолети“и не цапайте темата
  • 21 до умендо

    3 4 Отговор
    ей ако обичаш напиши ми адреса на тоя сервиз, много ми е любопитно да отида там и да видя как така всяка седмица ходят там на ремонт такива хонди, ти ги изкара тия хонди масови като голф бе
  • 22 simich

    2 5 Отговор
    i na mene mi e interesno kade e tozi serviz?
  • 23 simich

    2 1 Отговор
    az imam HONDA CIVIC i da ne e kato S2000 no sim mnogo dovolen,prodavam ya i shte si pak HONDA no s po golenia dvigatel.
  • 24 Пламен

    5 3 Отговор
    Аз просто недоумявам как може да има коментари от сорта на: с една Tigra 1.6 16V...Само факта, че няма с какво друго да се похвалят от към двигателна технология и пишат на багажниците си 16V е показателен за тези коли. Собствениците на тези коли умират като видят надпис 16V. За тях това е надпис Божий и това са най-бързите коли. Само, че те не знаят, че нямат мозък и за 50ст. в главите си. И кой каза, че S2000 върви само след 6000 оборота в мин? Някой да е чувал за VTEC? Някой да знае как работи VTEC? Някой да е чувал, че оптимизира работата на двигателя както във високите обороти така и в ниските? А някой друг от вас многознайковци да има идея какво е нужно на един двигател, за да се развърта след 7000rpm (до 9000-10000rpm) и да нямаш грижи с този мотор 300,000км? Какъв баланс, какви бутала, какви валове...изобщо някой има ли си на идея за какво си говорим? Щом намесихте Опел Тигра в коментарите значи просто сте едни от много изпаднали умствено хора, за които няма шанс да се оправят
  • 25 balistik

    4 3 Отговор
    Само някой луд може да съпостави Опел Тигра със Хонда С2000, че даже и с Хонда Сивик. Такава малка, кола, толкова трошлива, със такъв нереален разход няма :Х
    Относно С2000, страхотен автомобил, щом се прави само в заводите в Япония, значи качеството на изработка ще е безупречно
  • 26 Стоян

    5 3 Отговор
    Кви са тия цeни за частите бе?Скоростна кутия-10000Е?Тая бълха върви колкото TDI с чип, пък частите са колкото на Porshe 911.А тия фенски приказки за витеци на сивици и т.н. са нещо изкопирани от уикипедия и пейстнати тук от разни лапета.На старо туй нещо ще ви разори за няколко седмици.
  • 27 VTEC

    2 3 Отговор
    Аз едвали ще се кача на нещо друго освен ХОНДА!
    Ако ще е друга марка ще е също японска!!!
  • 28 VTEC

    2 3 Отговор
    Имам приятели познати,който като се качиха в Хондата,отговора беше-Тая кола се едно е правена по теб!Вътре се чувстваш на място а не като в голф!
  • 29 Пламен

    4 10 Отговор
    Стояне, Стояне...Господ и теб е наказал с притежанието на бутафорен мозък. Някой ден ще гризнеш дръвцето с двулитровото си Сеатче 115 кончета (връх на автомобилостроенето и двигателния инженеринг) от някоя хонда с 1.5 литров мотор и пак ще тръбиш наляво и надясно, че Хонда не е достойна марка за теб...просто защото не можеш да я притежаваш, а и защото баща ти ти е всял страх към японските автомобили. Повтарял ти е докато си бил малък - Сине, по-добри и железни от Немските автомобили няма!!! А комшията ти цял живот е карал френски автомобилни технологии и ти е повлиявал допълнително като ти е мъмрел колко невероятни са те. За справка мога да ти кажа, че мощта 1.8 75 коня монтирана в Рено-19, която баща ти или комшията ти са карали през 95-6та година, е много далеч от двигателите на Хонда, които в края на 89-та година пускат своя 1.6 литров мотор със 160 конски сили и разход на гориво колкото мотора на Рендето. Но....Стояне, Стояне...да четеш и да уважаваш технологиите не е срамно. Срамно е, когато хората се изказват като теб.
  • 30 Fisher

    9 1 Отговор
    Рядко чета друг раздел освен за яхти. Но влизам във форума и най-отгоре заглавието ме заинтригува и се зачетох!
    И за какво иде реч:
    Браво, изключително коректно отношение от страна на продавача към купувача, при това и двамата добре известни във форума.
    Направо съм изумен, как е възможно компетентен по всички теми и във всяко отношение, така да се изгаври с друг добре известен тук участник. Та само като се следи от време на време е ясно, че проблемите с тази кола няма да се премълчат, а може да излязат и нови. Та то времето му минава само в писане тук и ремонти по колата. Първото, което ми дойде на ум е, защо този човек си продаде точно тук и на еди кой си колата? Не, че не е срамота да го продаде без да се афишира за тези пари и като излезе колата във форума да чете постове и да дава акъл, кое как се прави. А може и да не успее. Тук са му се доверили. Чудя се. Това не му е първата кола. За такива пари се сяда и се кара и не се започват ремонти от първия ден, та даже и бонус пълен резервоар се дава. Не се прави така. Най-малкото се изложи. Проблемите трябва да се казват, в по-голямата част те са ти били известни и не да се премълчават. Убеден съм, че не си знаел за всичко, но много, много си премълчал!. Как мислиш , ще те вземат ли на сериозно от тук нататък? Това последния автомобил ли ще е, който продаваш? А може би това е начинът ти на живот?
  • 31 Darius

    1 21 Отговор
    Този с тиграта само ви дразни и вие му се връзвате.Прочетете за наградите на S2000 и е достатъчно!
  • 32 Mario

    1 6 Отговор
    Имам питане за пръскалките. Едва-едва пръскат до под средата на предното стъкло. При движение с по-висока скорост дори малко трудно прехвърлят над чистачките, така че доста често последните започват да чистят на сухо.
    Днес ги гледахме и не можахме да измислим причината. Не са запушени, а помпата изглежда да дава прилично налягане. Някой да има идея?
  • 33 kozan auto

    1 2 Отговор
    Драги Марио,
    Ще те посъветвам да вкараш налягане в пръскалките обратно на посоката на пръскане.намери компресор,извади маркучлето от съдчето на течността,уплътни около отвора на пръскалките и "газ" на всяка от тях!Ако си подложиш дланта на края на маркучлето,което си разкачил,че се изненадаш какво ще се издуха!
    Можеш да повториш и потретиш операцията,като преди всяко подаване на налягане с компресора подключваш маркучлето,пръскаш,пак разкачаш,пак надуваш.
    Пиши после има ли ефект.
    Поздрави:
    Мехмет Козан
  • 34 Mario

    1 5 Отговор
    Много ти благодаря Мехмет Козан.Като минаваш към Люлин имаш от мен една бира.Виждам,че си много компетентен за Хондите и ще ти бъда благодарен да ми отговориш и на други въпроси, че с тази Хонда S2000 ми побеля косата.
  • 35 xxx

    2 5 Отговор
    perfektna begachka i mnogo krasiva kola niakoi den shte si ia vzema
  • 36 S 2000

    2 9 Отговор
    За киселото грозде и лисицата се сещам една приказка , ама този с хлОпела не я е учил , макар , че скоро са му я преподавали по литература ...
  • 37 Хулиган

    4 1 Отговор
    А най-мощния атмосферен двигател в серийно производство е на Мерцедес серията , 63 AMG 525hp - V8 без турбо , чиста атмосферка , чиста мечта за всеки разбиращ от коли !
  • 38 elprimo87

    13 2 Отговор
    ИМА 2 ВИДА КОЛИ: МЕРЦЕДЕС И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ!!!

    Коментиран от #49

  • 39 баце ЧОЧКО

    2 7 Отговор
    има много простаци
    ТИ и много други изостанали ! ;]
  • 40 баце ЧОЧКО

    4 2 Отговор
    има много простаци
    АЗ и много други изостанали кът мйене! ;]
  • 41 masons

    3 1 Отговор
    До ELM:Малко за динамичните характеристики Опел Тигра 1,6 16V която е 106 спукани коня набира 100 км/ч за около 10 секунди.S2000 с 240конски сили е за около 6 секунди,ако това не е разлика може да се направи една гонка всеки с S2000 ще се съгласи,a такъв с Тигра няма да можем да намерим-толкова луди дали има?За ОPC Астра също е по бавна но с малко 0,3секунди до 100км/ч ,там ако този с Астра -та реши да рискува за гонка,аз ще намеря такъв със S2000.Другото важно нещо е Нека не сравняваме кон с кокошка.Стояне всичко според чергата,като не можеш да стигнеш гроздети кажи му :Кисело е! а за TDi с чип и с неги няма да можеш да се справиш лесно и тези чипове са кисели!.А на тези който се кланят на Опел-направете си експеримент-Сложете ги е тих гараж-ще чуете как гният.
  • 42 иван

    2 2 Отговор
    ненормална кола !!
  • 43 REXTREX

    1 1 Отговор
    ТОВА Е НАЙ-ЯКАТА HONDA!!!САМО ЗА ХОРА С БЕНЗИН В КРЪВТА!!!
  • 44 4i4o An4o

    1 1 Отговор
    sas golqmo vnimanie iz4etox vsi4ki tezi komentari po temata i moga samo da konstatiram slednoto ....da re4em 4e raspolagam sas dostata4no finansovi sredstva da si kopyvam po4ti novi avtomobili mejdy 1,5 i 2 godisnikaral sam kato gi zapo4nes ot proslovytiq wv koito se okaza absoluten batali to govorim za golf koito e donesal nqkakvo ime na wv za pasat i cadi vobste ne iskam da govorq prez frenskite izmislitsi koitokoito mi rasipaxa nervite ot vsekakvi drebni problemiprez mertsedes koito savsem ne e tova koeto bese ne kazvam 4e ne e na 5 niva nad doly izbroenite a i samo a6 i a8 sa istinski audita bez skapaniq a4 koeto si e skapan wvi 4ak kogato zapo4nax da karam qponski koli osaznax 4e pove4e ne bix gi smenil i po spetsialno 4 broq xonda sivik frv jazz i sega akord ne kazvam 4e i te si nqmat problemi noooooooo savsem savsem sa po dale4 ot vsi4kite po dolu izbroeni slagam im samo 4asti zakupeni ot byltrako i pove4eto pari se otplastat v pati vmesto evtini bolkutsi ot nqkoi si magazin za viteka samo tozi koito ne e karal moje da govori idiotizmi dori i metsedesa ne moja da iskara 134000km samo sas edna smqna na zadni tamponi na oka4vaneto svesti i edin toplinen dat4ik za gorivoto ako tva ne e zdravo kaji mu zdravesamo sas jazza sam imal po seriozen problem zastoto vapreki 4e me predypredixa da ne vzimam avtomatik ne gi poslusax ee vseki ponqkoga gresi bqxa zdiplili nqkakvi remats ili nesto podobno deto predavali dvijenieto ne znaq to4no ne sam kompetenten az znaq samo 4e ste prodalja da karam samo qponski avtomobilii po spetsialno xonda aaaaa i znae li tozi sas tdi to 2.2 tdci na xonda e nai zdrav v klasa si ot men tolko ne iskam da si zadavam edin i sasti vapros deto si go zadavat sobstvenitsite na frenski i italianski avtomobili a toi e... ima li jivot izvan serviza az iskam da karam ne sam montior sori
  • 45 motofreza

    2 0 Отговор
    Priznavam che nai-vurlite fenofe sa hondajii,alfadjii i tezi na bmw i kak beshe onaia marka deto pravi golf..Karam motor cbr i sum privurjenik na alfa,no hondata si e honda...Neymesno e da se sravniava iaponkata s opel,onia deto praviat golf i drygite s chislata otzad(19,21,25).Ako izbroenite marki imaha gashti i injinerna misul..,shtiaha da praviat i motocikleti.I kakto kaza kolegata da napravish edin dvigatel da razviva skorosti i golemi oboroti i v sushtoto vreme da izdurji hiliadi ne e lesna rabota.I v kraina smetka vseki da si kara kvoto my e kef.
    P.S. A puk amg63 dogodina shte e detroniran ot Aston Martin s celi 750 koncheta.
  • 46 MX-5

    2 1 Отговор
    Абе я си карайте германските и френски таралясници...
    И ако някой ден имате шанс да се качите на расов японски автомобил,ще разберете колко сте били глупави до сега.
    Аз имам HOHDA CR-V и MAZDA MX-5 (джип за зимата и кабрио за лятото).
    Невероятни машини,доставят страхотно удоволствие и изобщо,ама СЪВСЕМ не се развалят.Сменял съм само масла,ремъци и накладки...нищо друго,а карам зверски,като луд.
    Рядко сменям предавка под 5000 оборота,на сфетофарите се изстрелвам пръв,'щтот ме дразнят тутките с голфчетата.Завоите ги взимам на 2 колела,или със задницата напред (за Маздата)...
    Не че няма по бързи коли,просто побеснявам като ми се туткат отпред...
    Е, па как не се счупи нещо по тези японки,как не се износи и амортизира дори едно болтче,или маншонче???
    Двигателите и на двете са идеално чисти,няма и следа от омасляване...абе просто изумен съм от японското качество и прецизност.
    Преди това карах само немски коли,сега ги намразих.
    И надъханите пишлемета дето се хвърлят на беемвенца и мерцедесчета...само ги съжалявам...
    КОЛКО СА ЗАБЛУДЕНИ ГОРКИТЕ !!!
  • 47 гошко

    0 1 Отговор
    хондата е върха ,само дето двигателя е К серия а не F разликата е голяма
  • 48 99

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "ELM":

    ....ма ти си прост..като галош бе,селянин...ша пръснеш..на мама ти оная работа...качвал си се ти на нещо подобно,бегай си прави чекия..
  • 49 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "elprimo87":

    Ами така е вече Мерцедес е е.ати боклука.
    А на оня шматко отдолу а побелялата коса - пич пишеш и си отговаряш сам.Мислиш ли, че средноинтелигентен човек ще ти повярва?
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.