Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Citroen се отказва от Cactus

Публикувана: 24 Юни, 2019 17:59
78 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5052
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.1 от 11 гласа.

Ръководството на Citroen е взело решение да прекрати производството на C4 Cactus. Моделът ще бъде заменен от нов хечбек с друго име, който вече се разработва, заявява старши вицепрезидентът по стратегията на марката Ксавие Пежо.

Продажбите на Cactus започнаха през април 2014 г. Освен в Европа моделът се предлагаше също в Австралия, Нова Зеландия, Китай и Южна Америка. Миналата година Citroen проведе модернизация, след която хечбекът остана без една от най-ярките си дизайнерски особености - меките пластмасови панели Airbump на вратите.

Според Ксавие Пежо C4 Cactus е бил "грандиозен проект на компанията, който отразява ценностите ѝ", но времето му е изтекло. Производството на модела ще бъде преустановено през 2021 г.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.1 от 11 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Magnoliophyta
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Кактусът е дърво ;)

Оценка:
-16 +26

2
Този коментар е премахнат от модератор
Гледач
(гост)

Неутрално
3 Отговор
Силатана СИТРОЕН е в колиге на хидравлика. ТАМ КАДЕТЕ ДРУГИТЕ СА СЛАБИ СИТРОЕН СА НАМЕР 1.ВСИЧКИ СИТРОЕНИ НА ХИДРАВЛИКА ТОВА Е БЪДЕЩЕТО ЗА ТЯХ

Коментиран от #8, #17


Оценка:
-12 +46

Зеленодръвов
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Много скоро ще минават на модел ''FICUS''.

Оценка:
-5 +53

Гледач
(гост)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #2 от "Френски галфони":


Ситроен на хидравлика е много устойчив по завой а и за висока скорост .А те тръгнали да правят коли без хидравлика.Тапаци

Оценка:
-9 +33

Драйвър
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Естествен край на един БЕЗУМЕН ПРОЕКТ!Що за тъпотия-външни възглавници,все едно носиш табела на тавана с надпис:"Внимание!Пазете се аз не мога да карам"!Да не говорим за отвратителната пластмаса от вън и вътре и потресаващото качетво,абе как до сега са продавали нещо само те си знаят!Иначе чета коментари ,че Ситроен били добри в нещо?Да добри са в правенето на грозно изглеждащи версии на Пежо-каквото всъщност е Ситроен!Представете си Опел една от най добрите Евро марки в миналото, сега е ниско бюджетна версия на Ситроен,боклук на боклука на най калпавите автомобили в Европа след Дачия и Рено естествено!

Коментиран от #12, #14, #78


Оценка:
-40 +24

1234
(гост)

Неутрално
7 Отговор
5 г един модел е предостатъчно. Съгласен съм че ситроен сглупиха като заместиха уникалната хидравлика с прости амортисьори. ГОЛЯМА ГРЕШКА! Ауди си имат куатро други др неша ситроен надежност и хидравлика. Всички топ марки ги имитират с някакви скъпи и чупливи системи с издръжливост 60 хил км. Хидравликата мин 200. Изпадам в ужас като си помисля че като дойде време да сменям ситроена трябва да карам нещо с амортисьор и пружина. 9 г съм карал и с къси спортни амортисьори. Хидравликата е окачването на миналото и бъдещето.

Коментиран от #9


Оценка:
-3 +32

БУКВАР ТИ Е НЕОБХОДИМ
(гост)

Неутрално
8 Отговор

До коментар #3 от "Гледач":


ЗА НАЧАЛО Е ПО-ДОБРЕ БУКВАР ДА ЧЕТЕШ.А КОМЕНТАРИТЕ ПОСЛЕ ЩЕ ГИ ПИШЕШ...

Коментиран от #15


Оценка:
-2 +8

9
Този коментар е премахнат от модератор
Никой
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Когато правят традиционно изглеждащи коли - всички нови коли са еднакви. Когато направят нещо различно - грозотия, пед*лско и незнам си кво. Нямате угодия значи. Мисля че Кактуса си е доста интересна и различна кола сред поле от еднакви малки сувове. Дано да продължават в същия дух, защото Ситроените винаги са се откроявали от останалите. А хидравлика в такъв клас е напълно не нужно.

Оценка:
-5 +24

Педалско
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Педалско е да си в голям автомобил, джип, тъпкан с електроника, да поправя грешките в управлението на тъпака дето го кара и с всякакви защитни системи, въздушни възглавници и т.н. и да вървиш срещи някоя малка кола, ако ще и Ситроен Кактус да е или в някоя мъничка, дето и abs и възглавници няма и ако човека не си отстъпи предимството да го размаже.
Няма как да не кажа че педала е в големия джип в тази ситуация, а повечето в лъскави джипове имат такъв маниер на шофиране.
Така че спокойно може да се сложи етикет на джиповете педалски коли.

Оценка:
-5 +27

Опел
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #6 от "Драйвър":


Опел една от най-добрите марки на миналото ?
Горе-долу държаха ниво, докато ги произвеждаха гниещи. Пооправиха им тоя проблем, но не можаха да направят кола адекватна на пазара и на останалите марки и като не струваха вече нищо PSA ги купи да си прави експерименти. Кога Опел са били нещо повече от средно ниво кола ? Вектра дори от един гнусен Пасат или Мондео не е повече, какво остава да се сравнява със Ситроен. Омегата пълно дърво. Меривата, и те не знаят какво е. Тигра - абсолютно дърво.

Коментиран от #19


Оценка:
-3 +16

Факт!
(гост)

Неутрално
13 Отговор
Елзас и Лотарингия са френски.Въпросът в затворен!

Оценка:
-3 +3

Язе
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #6 от "Драйвър":


Колко мъка има по този свят.Еър бъмповете са не да те предпазят от катастрофа а като на Лидъл примерно спре някой като теб и с вратата изпраска съседната кола.Всяка кола има множество следи точно от такива отваряния.Тези бъмпове се купуват за смешна сума,сменяваш и си ок,иначе оправяне на щети,бояджия и седмица без кола.Поне.А това дали Ситроен е грозно Пежо се оплачи на Пежо.Те командват там а не обратното.Именно тяхна е и"идеята" да се спре хидропневматичното окачване.А като видя Ситроен С5Х7 и Пежо 508 едно до друго и веднага се сещам за грозен дизайн.Няма безумен външен вид от въпросното Пежо.Дори и новото 508 не блести с нищо.За комфорт да не говорим.Единствените които биват са 208 и 5008.За пластмасата-каквото ползват едните това и другите,нали са братя.

Оценка:
-4 +11

Гледач
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #8 от "БУКВАР ТИ Е НЕОБХОДИМ":


Смешен си.От кой ЦИРК ПИШЕШ?

Оценка:
-3 +1

Факт!
(гост)

Неутрално
16 Отговор
Новото Пежо 508 е една от най красивите нови коли Ц5 последното беше феноменално.Французите правят феноменален дизайн.Над кметството в Страсбург се вее френски флаг немците мълчат кат бити певали.

Коментиран от #18


Оценка:
-4 +14

майстора
(гост)

Неутрално
17 Отговор

До коментар #3 от "Гледач":


Ситроен на хидравлика ли ??няма такива ...я влез в шоурума на марката и виж има ли такава изобщо ...че са го измислили съм съгласен ...ама така и не го реализираха кадърно за разлика от Мерцедес например

Оценка:
-9 +1

майстора
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #16 от "Факт!":


На последното ц5 дизайна е немски ...насери се от яд ако щеш

Оценка:
-8 +2

майстора
(гост)

Неутрално
19 Отговор

До коментар #12 от "Опел":


Дам ..само че аз не съм чул за друга марка в автомобилната история която да е фалирала повече пъти от Ситроен ...а да наречеш омегата" пълно дърво" при положение че е с изключително лигава возия тая колица е чиста проба хейтърска породена явно от завист реакция ...

Коментиран от #33, #36


Оценка:
-9 +4

Факт!
(гост)

Неутрално
20 Отговор
За пръв път чувам дизайна да има националност.За кво да се надирам Франция е два пъти по-голяма от немската кочина.

Коментиран от #22


Оценка:
-1 +4

нервен
(гост)

Неутрално
21 Отговор
Citroen да вземат да се откажат от автомобилите като цяло ...

Оценка:
-12 +2

майстора
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #20 от "Факт!":


Оп почна да се насираш от яд вече

Оценка:
-5 +2

Факт!
(гост)

Неутрално
23 Отговор
Оп дизайна на първото 508 е немски тоест е грозен според теб.

Коментиран от #28


Оценка:
-2 +2

Ширак
(гост)

Неутрално
24 Отговор
Е че той Опел е френска фирма вече преди тва не бяха виждали печалба.

Оценка:
-1 +4

Американеца
(гост)

Неутрално
25 Отговор
А бе лукса има едно име Кадилак.Всичко друго мерцедеси и тн е жалка имитация на коли.

Оценка:
-6 +5

Гост
(гост)

Неутрално
26 Отговор
Бях собственик и фен на Ситроен, но се отказаха от хидравликата и повечето модели имат предница на Nissan Juke. Не, мерси!

Оценка:
-0 +5

Запознат
(гост)

Неутрално
27 Отговор
То вече почти всички опели се правят във Франция в Рюселсхайм няма нищо.

Коментиран от #30


Оценка:
-1 +3

майстора
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #23 от "Факт!":


Начи едно нещо дали е грозно или красиво е доста субективно....така че моето лично мнение няма никакво реално значение както и твоето ....аз имам сервиз за каросерийни ремонти на мпс-та от всякакви марки и имайки предвид обременения ми начин на мислене не бих желал да имам такава кола ..НЕ в никакъв случай ..

Коментиран от #31


Оценка:
-2 +1

Американеца
(гост)

Неутрално
29 Отговор
На вас българите проблема ви е стесненият пазар свикнали сте с немските клозети.Линкълн и Кадиллак са колите другото са жалки напъни за нещо на колела.

Коментиран от #32, #34


Оценка:
-9 +2

майстора
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #27 от "Запознат":


Няма значение ..нали платиха 2.6млрд $ и поеха ангажимент да платят още 10млрд$ пенсионен...та ако искат да го затворят няма никакво значение

Оценка:
-2 +0

За маистори
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #28 от "майстора":


И други маистори са ми казвали за френските коли, това е ужас за ремонт, гледай как са сгъчкали чаркалаците, друго си е немското, всичко подредено и достъпно. Само че мен изобщо не ме интересува на майсторите дали им е лесно или трудно да я ремонтират, те си взимат пари за това. Интересува ме ремонтите да са рядко и частите евтини, а колата да е удобна и надеждна

Коментиран от #37


Оценка:
-0 +13

Кадилак
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #29 от "Американеца":


И Линкълна и Кадилака са едни смешни мънички колички пред един голям спортен Чавдар или Икарус, прав да се разхождаш в него.

Оценка:
-0 +11

Фалирала
(гост)

Неутрално
33 Отговор

До коментар #19 от "майстора":


А чувал ли си за друга марка с повече иновации ?

Коментиран от #35


Оценка:
-0 +3

майстора
(гост)

Неутрално
34 Отговор

До коментар #29 от "Американеца":


Между другото имах страхотен Lincoln Town Car преди вече доста години и да си ти кажа съжалявам че го продадох ....доставяше удоволствие колицата ....сега съм хвърлил мерак на един стар sts ..кога ли ще се разходя до София да го видя не знам

Оценка:
-0 +1

майстора
(гост)

Неутрално
35 Отговор

До коментар #33 от "Фалирала":


Е и ...това как променя нещата ...имат страхотни идеи ...слаба им е реализацията колко пъти да се повтарям ..ти да не си слабоумен ..или страдаш от дебилитет

Коментиран от #38


Оценка:
-1 +0

Завист
(гост)

Неутрално
36 Отговор

До коментар #19 от "майстора":


Отвори сайтовете за коли и виж, че Ситроен и Опел от една и съща година и еднакъв клас са на една цена ?
Как мога да завиждам на някой, че кара Опел, като и аз мога да си го позволя. И 20 годишен Мерцедес, уникат, вечен и т.н. мога да си взема. Но не искам. Завиждам на тези със НОВИ луксозни коли, Ягуари, Порше, Ферари. За какво да завиждам на някой с Опел, Форд или Фиат ?

Коментиран от #39


Оценка:
-4 +3

майстора
(гост)

Неутрално
37 Отговор

До коментар #31 от "За маистори":


Не не са ужасни за ремонт няма такова чудо ...има нещо на запад наречено "френска небрежност " в автомобилостроенето ..това ме дразни ...а това което си написал че те интересува/търсиш в една кола автоматично изключва всички френски марки ...така чее ...

Коментиран от #40


Оценка:
-2 +1

Реализация
(гост)

Неутрално
38 Отговор

До коментар #35 от "майстора":


Не е слаба реализацията, каквото са измислили се ползва и от тях и от други фирми.
Мерцедес били подобрили хидравличното окачване, ама си плащат на Ситроен лиценза за това. А ако не си се возил на хидравлика няма какво да то обяснявам каква е разликата със твърдото немско окачване.

Коментиран от #44


Оценка:
-0 +3

майстора
(гост)

Неутрално
39 Отговор

До коментар #36 от "Завист":


Еми и аз не знам за какво им завиждаш ...ама нали те гледам ....яд те е нещо ама за какво и защо ...може би трябва да посетиш специалист ... Лилия Тумбева примерно

Коментиран от #47


Оценка:
-0 +4

Френски
(гост)

Неутрално
40 Отговор

До коментар #37 от "майстора":


На запад, имаш предвид Сърбия ли ? Или Македония ?
Такава глупост като френска небрежност чувам за първи път.

Коментиран от #45, #48


Оценка:
-0 +1

Лилия Тумбева
(гост)

Неутрално
41 Отговор
Яд ме е като видя глупаци да говорят глупости.
Дай нещо повече за тази Лилия Тумбева, за всеки случай просто.

Коментиран от #43, #46


Оценка:
-0 +0

Минаващ
(гост)

Неутрално
42 Отговор
Ако немските коли бяха хубави няма да са пред фалит всичките им марки.

Оценка:
-3 +5

Глупаци
(гост)

Неутрално
43 Отговор

До коментар #41 от "Лилия Тумбева":


Не искам никой да обидя от писалите тук, никой не познавам, че да го обиждам, нормално е тук да се пишат глупости, но същите тези глупости ги слушам и от познати и като започне спор със същите безумни аргументи ми става лошо как може да сме толкова прости , да си мерим дъртите коли коя била по-хубаво. Карай си таралясника и толкова, пък ако смогнеш за нещо наистина добро евала, на да ми хвали някой как 10 годишната му кола било нещо свръх, щото била Еди каква си марка, тъпо е. Показателно че ние им ги караме тези коли, не французите, не ците и т.н. щото сме много умни.

Оценка:
-0 +4

майстора
(гост)

Неутрално
44 Отговор

До коментар #38 от "Реализация":


Изключително слаба реализация ..причина за всеки фалит реално ... Мерцедес някога може да са плащали днес не просто защото начина на работа на двете системи стана доста отдалечен една от друга ...виж Ройс Ройс мисля че продължават да плащат даже трябва да има и табелка по колата че патента е на франсетата ...така какво друго беше ..а да ..возил съм се на хидравлично , ремонтирал съм , обслужвал съм , така че няма какво да ми се обясняваш ...че немските в голямото си число возят като тапицирани пейки спор няма ...но има няколко изключения ...омега беше едно от тях ...ако я сравняваш примерно с пасат ..еми съвсем друга бира е ...дори вози по-добре от ц5 без сфери ...

Оценка:
-0 +2

майстора
(гост)

Неутрално
45 Отговор

До коментар #40 от "Френски":


Знаеш ли колко неща не си чувал още ...ти и Антарктида не си виждал ама това не значи че я няма нали така ...

Коментиран от #63


Оценка:
-0 +0

майстора
(гост)

Неутрално
46 Отговор

До коментар #41 от "Лилия Тумбева":


Пусни си радиото през половин час и върви рекламата там с телефон адреса както си му е реда

Коментиран от #53


Оценка:
-0 +1

Язе
(гост)

Неутрално
47 Отговор

До коментар #39 от "майстора":


Майсторе,като толкова знаеш я ми кажи Мерцедес с хидравлично окачване до 30 000€ нов?За един приятел питам.Понеже гледам пак едно хвалене пада-преди малко гледах по Auto motor sport.....Рено Меган комби спира по-добре от Ауди TTRS.Немец ги тества а не французин.

Коментиран от #49


Оценка:
-1 +3

майстора
(гост)

Неутрално
48 Отговор

До коментар #40 от "Френски":


Опел също плащаха патент на Ситроен за регулируеми маслени амортисьори ...ето още нещо дето не знаеш ... През далечната 77-ма за разни модели като сенатор и прочие ....само че не вярвам да си чувал за такива коли ..като ти гледам писанията имаш вид да си 20-тина годишен пишлигар така че можеш спокойно да ги провериш при чичо Гугъл

Коментиран от #50, #52


Оценка:
-0 +4

49
Този коментар е премахнат от модератор
нервен ( разбивача на тролове )
(гост)

Неутрално
50 Отговор

До коментар #48 от "майстора":


Спри се бе хахаха разказа им играта на тия тролове ...вече почва да прилича на гавра с труп хахахаха 😂 виж че станаха не адекватни

Коментиран от #51


Оценка:
-4 +1

майстора
(гост)

Неутрално
51 Отговор

До коментар #50 от "нервен ( разбивача на тролове )":


Май май ...прави си ..допивам бирата и аи че утре ме чака един gls дееба и камионите дееба

Оценка:
-1 +2

Не знаех
(гост)

Неутрално
52 Отговор

До коментар #48 от "майстора":


Защото не ме интересува.
Достатъчно ми е като видя Ситроен , да знам че ми харесва и като визия и като возене. Какви бурмички точно са си разменяли с другите марки за мен е без значение, не това проверявам в Гугъл. Гледам за какви пари какво може да се вземе и при Ситроен и Пежо най-си заслужава.

Коментиран от #57


Оценка:
-2 +5

Лилия Тумбева
(гост)

Неутрално
53 Отговор

До коментар #46 от "майстора":


Коя станция ?

Коментиран от #60


Оценка:
-0 +2

54
Този коментар е премахнат от модератор
Лилия Тумбева
(гост)

Неутрално
55 Отговор

До коментар #54 от "Язе":


Не се заяждай с човека !
Каза ти че има да ремонтира камион.
Не е виновен, че не разбира от коли, а само от разни татри и зилове.

Коментиран от #59


Оценка:
-0 +1

Визионет
(гост)

Неутрално
56 Отговор
До монтьорчето.А бе пич вече се тестват летящи коли такива като тебе отиват на улицата ти ми говориш за некви Омеги от 1977 ти даваш ли си сметка кога е било тва що говориш глупости.Кой го интересува това.

Коментиран от #58


Оценка:
-1 +3

майстора
(гост)

Неутрално
57 Отговор

До коментар #52 от "Не знаех":


Точно там е проблема че не те интересува ! Кон с капаци ! Това си ти ! За това карай си Ситроенчето с дизелов агрегат от Форд и си обяснявай сам на себе си колко страхотни тия пластмасови катакомби и не се чуди хората като ти се смеят !

Коментиран от #62


Оценка:
-2 +2

майстора
(гост)

Неутрално
58 Отговор

До коментар #56 от "Визионет":


Що това си е история какво значи кой го интересува? Има хора дето историята им е интересна ...и такива като мен що да отиват на улицата ? Те като станат летящи кой ти каза че няма да се развалят ? Или блъскат ?? После кой ще ги ремонтира ? Пак аз ...нали трябва дойдеш и да си дадеш парите в крайна сметка..

Оценка:
-1 +0

майстора
(гост)

Неутрално
59 Отговор

До коментар #55 от "Лилия Тумбева":


Кой се заяжда ? GLS си е кола просто размерите му сравнено с пежо са като някой камион ....това обаче не му пречи да си падне на тавана 😁 и ся какво да правя ...искам не искам ще му присаждам таванче и дясна страница ...ко да правя... какво съм виновен че човека иска да ми дава пари

Оценка:
-1 +0

майстора
(гост)

Неутрално
60 Отговор

До коментар #53 от "Лилия Тумбева":


По онази

Оценка:
-1 +0

Тва е недоразумение
(гост)

Неутрално
61 Отговор
За автомобил

Оценка:
-0 +0

Лилия Тумбева
(гост)

Неутрално
62 Отговор

До коментар #57 от "майстора":


Дизелов агрегат, да не съм луд ?
Дето всички марки постепенно да почват да ги спират дизелите,щото са много хубави.
Точно такива разбирачи като теб само до преди 2 години се смееха на каращите на бензин и газ, че не са на дизел, е видя се колко е добър и икономичен дизела.
Макар, че ако ще е дизел, разбира се че е за предпочитане да е френски двигател и по-точно на PSA.

Коментиран от #66


Оценка:
-0 +0

Антарктида
(гост)

Неутрално
63 Отговор

До коментар #45 от "майстора":


Антарктида я има в учебниците по география. В кой учебник по механика я има тази гениална мъдрост "френска небрежност" ?
Само в някое малко, селско, но претенциозно гаражче някой може да се напъне дотолкова, че да роди този оксиморон.

Коментиран от #67


Оценка:
-0 +0

Минчо
(гост)

Неутрално
64 Отговор
Хиттлер се е возил на ситроен

Коментиран от #65


Оценка:
-0 +0

Хитлер
(гост)

Неутрално
65 Отговор

До коментар #64 от "Минчо":


И харесало ли му е :)
Той е дал доста държавна пара на Мерцедес да дръпнат в разработките.

Оценка:
-0 +0

майстора
(гост)

Неутрално
66 Отговор

До коментар #62 от "Лилия Тумбева":


Никога не съм си купувал личен автомобил на нафта и никога не съм съветвал клиент да го прави ...бензина си е бензин и . Относно написаното за френски дизел на пса ....ем прословутите hdi-та са на Форд и ви лъжат че французите имат някво участие ...и бай Ганьо пръв лапни шаран

Коментиран от #70


Оценка:
-0 +1

67
Този коментар е премахнат от модератор
68
Този коментар е премахнат от модератор
69
Този коментар е премахнат от модератор
Лилия Тумбева
(гост)

Неутрално
70 Отговор

До коментар #66 от "майстора":


Много стара информация, която не е някаква тайна конспирация, неизвестно по какви канали разкрита от незнайния специалист, подвизаващ се във форума на българския сайт fakti.bg под прякор майстора е че Форд и PSA си СЪТРУДНИЧАТ. Ти как си успял да си го преведеш това, че Форд правят двигателите на PSA ще остане загадка за човечеството.

Коментиран от #71


Оценка:
-0 +0

майстора
(гост)

Неутрално
71 Отговор

До коментар #70 от "Лилия Тумбева":


Загадка ще е само за теб крайния потребител ...хората си слагат щампи по карантиите в мотора ...и сътрудничат значи че Форд ги прави а Пежо плаща ...това е сътрудничеството при hdi

Коментиран от #72


Оценка:
-1 +0

Лилия Тумбева
(гост)

Неутрално
72 Отговор

До коментар #71 от "майстора":


Не ме баламосвай с разни щампи. Ясно е че лично ти си водил преговорите за това сътрудничество, та да се изказваш толкова "компетентно". Излишно е да шикалкавиш и скромничиш.

Оценка:
-0 +0

Лилия Тумбева
(гост)

Неутрално
73 Отговор
Много тъпо, че администратора на сайта трие коментарите с лични обиди дето написа. Целия "спор" се обезсмисля. Почвам да губя интерес.

Коментиран от #75


Оценка:
-0 +0

Лилия Тумбева
(гост)

Неутрално
74 Отговор
Ще ти лепна по един минус, че никой вече не реагира на глупостите дето си пишем. Малко да ти дам стимул.

Оценка:
-0 +0

майстора
(гост)

Неутрално
75 Отговор

До коментар #73 от "Лилия Тумбева":


Че кое точно си приел за лична обида от написаното от мен ?? С това че си ограничен ? С това че си некомпетентен ? С това че Франция си я гледал само на снимка не знаеш френски и не си наясно със способността на французите де се самоиронизират с усмивка на лице ? С това че си нещастен и комплексиран ?

Коментиран от #76


Оценка:
-0 +0

Лилия Тумбева
(гост)

Неутрално
76 Отговор

До коментар #75 от "майстора":


Лична обида към мен е да продължа спор с ограничена личност, повтаряща като латерна някакви лафове без никакво покритие.
При положение че думите ти нямат никаква тежест, за какво ми е да ти чета глупостите ?
Не майстора, Фройд трябва да се кръстил с тези задълбочени анализи дето ми правиш.

Коментиран от #77


Оценка:
-0 +0

майстора
(гост)

Неутрално
77 Отговор

До коментар #76 от "Лилия Тумбева":


Че ние не спорим ...имай на предвид че за тия два дена дето си чешем клавишите след работа тука съм изкарал повече пари от колкото ти вземаш на месец ...на тоя по-голяма тежест и покритие здраве му кажи

Оценка:
-0 +1

джоджен
(гост)

Неутрално
78 Отговор

До коментар #6 от "Драйвър":


Колега ти карал ли си някога ситроен? Аз карам ситроен с4 2 ра генерация, по готина кола никога не съм карал, карай и тогава коментирай

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Веселин Марешки
Лидерът на ВОЛЯ се оплаква от натиск
Опитват се да заграбят бизнеса ми"

Още бисери