Новини

AMG представи най-мощния хечбек в света

Публикувана: 5 Юли, 2019 12:40
45 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 12939
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 15 гласа.

Mercedes-AMG избра Фестивала на скоростта в Гуудууд за премиерата на новото поколение на екстремния хечбек A 45. Заедно с него дебютира и седанът CLA 45, а продажбите започват през есента.

Mercedes-AMG A45 е най-мощният и бърз автомобил от компактния клас в света. Снабден е с 2.0-литров турбодвигател с 387 к.с. в стандартната версия и 421 - в A45 S. Въртящият момент е съответно 480 и 500 Нм.

С новата 8-степенна предавателна кутия с два съединителя ускорението от 0 до 100 отнема на A 45 четири секунди, а на A45 S - 3.9. Максималната скорост е ограничена на 250 и 270 км/ч.

Новият A 45 се познава лесно по огромната паст на радиаторната решетка, аеродинамичния пакет и антикрилото на покрива. Колелата на стандартната версия са 18-цолови, а на A45 S - деветнайски.

Салонът е тапициран с кожа и алкантара с контрастни жълти вложки. Воланът и седалките са спортни, а графиката на виртуалните прибори е променена.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 15 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
смях
1 Отговор
И пак е по-бавно от Tesla за същите пари.

Коментиран от #4, #39, #45


Оценка:
-75 +19

AUDI
2 Отговор
Какато си трябва , браво :) Дано поне един от по-долу драскащите може да си я позволи :) и тогава да храни . Помним първата А клас-а и сега къде е . Страшна - пожелавам си я

Коментиран от #3, #7


Оценка:
-7 +41

гост
3 Отговор

До коментар #2 от "AUDI":


И аз харесвам електричките, но те са за превоз на хора от т.А до т.Б, докато подобни коли като тази горе са свързани с много емоция и удоволствие от шофирането. Няма много общо, при Тесла дали ще хванеш трамвая или ще се качиш в модел С е все тази, емоция нулева, да, добри са за служебни, да ходиш на работа с тях, но липсата на звук от двигателя ощетява извънредно много шофьора и чувствата, които колата пробужда в него, все едно някой се е оплаквал от боботенето на веобразен осмак пред 60те?

Коментиран от #37


Оценка:
-7 +27

гост
4 Отговор

До коментар #1 от "смях":


Да ама удоволствието е голямо!!!!

Оценка:
-4 +14

Bachi
5 Отговор
Последното поколение бенцове е брутално. Вчера на Тракия ме мина зелен гт63 амг, еми брутален е. Красив, залепен за пътя , агресивна муцуна ярко зелен. Тази А класа не ми пука дали е по бавна от фокус рс или тесла, изглежда перфектно за мен

Оценка:
-2 +34

Едни обичат бръмченето други вървенето
6 Отговор
Защо си мислиш, че всички се кефят повече като тебе на астричка 100 коня с ремус ускоряваща до 100 за 10 секунди , отколкото на безшумна Тесла, ускоряваща за 3 секунди до 100 и вдигаща над 260 километра в час?

Оценка:
-31 +11

Чичу Ади
7 Отговор

До коментар #2 от "AUDI":


Странно за човек с твоя ник, да си пожелава А-клас, когато точно RS3 на Ауди е класа над това. Кой изобщо може да сравнява 2.5л 5 цилиндъра с 400 к.с. с тази говоряща А-клас. Не казвам, че е лоша, но Аудито е по-добро. БМВ с тяхната единичка още не могат да се решат какво да правят. Дали да гонят Ауди и Мерк, или да си стоят на задно с 340к.с. Това новото недоразумение М 145i с 2.0л и ел. мотори на предно не го броя за хотхеч изобщо. Иначе този 3 литров редови шестак е музика за ухото.

Коментиран от #14, #25, #33, #38


Оценка:
-15 +12

гост
8 Отговор
много класен...само дето тва жълто не ме кефи много...трябваше да оранжевее леко

Оценка:
-6 +2

Бмв
9 Отговор
Доста грозноват !!!

Коментиран от #28


Оценка:
-21 +5

Бмв
10 Отговор
Погледнат от странни прилича на авто-прахосмукачка !

Коментиран от #11, #18, #30


Оценка:
-16 +6

Plameni
11 Отговор

До коментар #10 от "Бмв":


Не се притеснявай ,ще го гледаш само отзад .

Оценка:
-4 +27

Селски бек
12 Отговор
А бе не е ли гоуфу, не ми го фали

Оценка:
-4 +9

kick
13 Отговор
Пълна пародия на Мерцедес...

Оценка:
-14 +5

AUDI
14 Отговор

До коментар #7 от "Чичу Ади":


Не казвам , няма и да кажа че е по-добро от RS3 .... то няма как да стане просто..чакам с нетърпение новата генерация на А3 да видя за какво става въпрос

Коментиран от #23


Оценка:
-7 +4

Турбо
15 Отговор
При двойка с 400 к.с. моторът би трябвало да се води консуматив?

Коментиран от #20


Оценка:
-14 +6

Ганьо
16 Отговор
Брейй, колко "страшна" решетка! Хахаха!

Оценка:
-8 +4

бай онзи
17 Отговор
решетката седи като подарена на тая кола

Оценка:
-12 +3

Бенц бате
18 Отговор

До коментар #10 от "Бмв":


Сигурно можеш да си го позволиш...карай си дъртото БМВ и се надъхвай

Коментиран от #36


Оценка:
-1 +12

Ганьо
19 Отговор
Дизелче, да му дигнат нютоните, няма ли да сложат? И, право на нивата, да òре компири?

Оценка:
-9 +2

Borislav Popov
20 Отговор

До коментар #15 от "Турбо":


Ми да, направо го продават с резервен мотор, както дънките се продават с резервно копче.

Коментиран от #24


Оценка:
-8 +3

21
Този коментар е премахнат от модератор
Eblio
22 Отговор
Точно така човекът е прав!!!

Оценка:
-0 +1

CL500
23 Отговор

До коментар #14 от "AUDI":


А аз ти казувам, както и на Чичу ти Ади, че тая А-класа е доста повече от А3 РС и БМВ-то 1-чка. Още старата генерация А45АМГ с 360 коня спечели всички преки сравнения в класа си. Тази е 60 коня отгоре и нови скорости, дали пак няма да отвее другите в класа си. А някои други тука заговориха и за Фокуси РС и какво ли не.... нека първо да видят това ... https://hicomm.bg/auto/ford-progovoriha-za-problemnite-dvigateli-pri-focus-rs.html
Да не говорим, че тоя Форд е 2.3 литра двигател с 350 коня само и ускорение до 100 за 4.7 сек 4х4. Не знам сега дали пускат нова генерация... Но те не са в схемата на А-класата, А3 и М1 !

Оценка:
-4 +4

Ганьо
24 Отговор

До коментар #20 от "Borislav Popov":


Това тях не ги интересува. Важното е да изкара гаранция. Завода чака още печалби.

Оценка:
-2 +2

Fff
25 Отговор

До коментар #7 от "Чичу Ади":


Ти каде видя тесла да дига 260 а бе? Смотан!!!!! Имам теслА от 6 години и повече от 220 не може загрява харчи Опасна е! Не седи добре напътя

Коментиран от #26, #31, #32


Оценка:
-5 +7

Ганьо
26 Отговор

До коментар #25 от "Fff":


А това НЕЩО с двигател пред предната ос, с предно предаване, би трябвало дооооста добре да стои на пътя, дааа

Оценка:
-5 +0

Нази
27 Отговор
А45 и CLA45 са 4х4 вземи прочети малко преди да плямпаш по хавата си...

Оценка:
-0 +3

Е всеки фен на бмв
28 Отговор

До коментар #9 от "Бмв":


Който е сагласен с ника ми да хареса

Оценка:
-6 +2

Потник
29 Отговор
Таш_К...звук Като на жигулка с права тръба!!!

Оценка:
-5 +1

Трай си келеш!!
30 Отговор

До коментар #10 от "Бмв":


Прилича на акула перко смотан 😂😂 както всички нови генераций на МЕРЦЕДЕС!! не като бмв то да мяза на зъбат зубар с тея бъбреци и ейнджали!!!😅😅😅😅

Оценка:
-2 +7

Я да видим кой е смотан?
31 Отговор

До коментар #25 от "Fff":


Давайки газ до ламарината, Ниланд успява да ускори с електрическия автомобил от място до 100 км/ч за 3,5 сек, а за 44,2 секунди достига скорост от 262 км/ч. Ето и останалите постижения на модела, регистрирани по време на теста: 0-96 км/ч - 3,3 сек, 0-160 км/ч - 8,2 сек, 0-200 км/ч - 14.1 сек и 0-250 км/ч - 31.3 сек.




Топ модификацията на Model 3 е един от най-бързите автомобили в света, без значение дали става дума за електрически или такива с ДВГ. За мнозина винаги е удивително, че с електричките човек може да комбинира превъзходно ускорение до 100 км/ч с висока максимална скорост (може е не най-високата, но по-висока от необходимото).

Още по-бързи резултати Ниланд споделя за Tesla Model S P100DL: 0-96 км/ч - 2,9 сек, 0-100 км/ч - 3 сек, 0-160 км/ч - 6,8 сек, 0-200 км/ч - 11,2 сек и 0-250 км/ч - 24.5 сек, както и за Tesla Model X P90DL: 0-96 км/ч - 3,3 сек, 0-100 км/ч - 3,4 сек, 0-160 км/ч - 7,6 сек, 0-200 км/ч - 11,9 сек и 0-250 км/ч - 26 сек.

Оценка:
-7 +2

Я да видим кой е смотан?
32 Отговор

До коментар #25 от "Fff":


.. но колата не само получи 5 звезди оценка във всяка от категориите на теста, а също така се оказа и че е първото SUV тествано от Националната администрация по безопасност на движението по пътищата (NHTSA), което някога е получавало пет звезди във всички категории.
Ето какво споделиха и от Tesla след излизането на резултатите от теста, които може да видите тук:

Създадохме Model X с идеята това да бъде най-безопасният SUV произвеждан някога и днес получихме потвърждение от NHTSA, че сме изпълнили задачата си и колата ни е получила най-високата оценка за SUV минавал тестове за катастрофа.

Тестовете са показали също, че Model X е колата, в която има най-малка вероятност човек да пострада сериозно при тежка катастрофа като нивото и на безопасност отстъпва само на Tesla Model S.

Една от основните причини SUV колите на Тesla да се представят по-добре на тези тестове от SUV автомобилите с бензинови двигатели е поради изцяло електрическата им архитектура и дизайна на задвижващата система. Неподвижната укрепена батерия, която задвижва Модел X, е монтирана под пода на колата, създавайки толкова нисък център на тежестта, че Модел X има най-малката вероятност за преобръщане от всеки SUV на пътя в момента.



Сред деветте подкатегории, оценени от NHTSA, включително тестовете за фронтален удар, страничен удар и теста за преобръщане, модел Х получи 5 звезди във всяка категория и подкатегория.

Това означава, че в случай на сериозна катастрофа пътниците

Оценка:
-6 +2

qwerty
33 Отговор

До коментар #7 от "Чичу Ади":


Докато се подвизавах в щатите всеки ден се кефех на библиотекарката /50+/от Арлингтън, Вирджиния и нейното BMW 135. За А-класичката: може и още 1.5 литра-500 коня, стига с този даунсайзнг бре!

Оценка:
-1 +1

Bmw e60 545 i
34 Отговор
Бмв 10000000000000000000000000000000000 класи над мер(п)едес !!!!!!!!! По - голям бо*лук от мерцедес не съм карал ! По-добре да ходя пеша от колкото да го карам ! Много съм изпатил от тия бенцове !

Оценка:
-12 +2

Bmw e60 545 i
35 Отговор
А ти сигурно караш някоя лодка като E-200 98година и се мислиш за гол"е"м тарикат ! И задната броня опира в земята щото си я напълнил с дърва и буркани ! Ама иначе сме тар"е"кати !

Оценка:
-5 +2

Bmw e60 545 i
36 Отговор

До коментар #18 от "Бенц бате":


Карай си е200 от 98г и се мисли за тарикат !

Оценка:
-4 +2

Ами
37 Отговор

До коментар #3 от "гост":


Звуците биват 2 вида транс ам таргата е бонус ферари ф серия. Тези се водят мидъл. Като изгни отдолу енерджито клио. Реве но кутията не е спорт. Иначе дърпа бързо. Преди 10 години не се чуваше.

Оценка:
-1 +0

АLFA Q 4
38 Отговор

До коментар #7 от "Чичу Ади":


ЕДНО ПЛЮСЧЕ ЗА ПРАВИЛНОТО МИСЛЕНЕ. НО ДА РАЗЧОВЪРКА Е КОШЕРА. ПРЕДПОЧИТАМ ЗАСТАРЯВАЩАТА,,, GULIA,,, НИЩО ЧЕ НЕ Е ХЕЧБЕГ.. ХЕМ ДИНАМИКА ХЕМ УДОБСТВО. ХЕМ НЕОТРАЗИМ ЧАР.
А Е МОДЕЛ, 2014 г. НЕ ЧЕ Е ЛОША ТАЗИ, А, КЛАСА. ПОСТАРАЛИ СА СЕ. АМА КАДЕ Е ЧАРА.

Оценка:
-3 +0

Христо
39 Отговор

До коментар #1 от "смях":


Да сравняш Тесла с Мерцедес, е все едно да сравняваш кокошка с кон! ;)

Коментиран от #40


Оценка:
-0 +4

Вярно е
40 Отговор

До коментар #39 от "Христо":


Ако говорим за ускорение. Тази статия е поредното доказателство. Няма модел на Тесла, който да не е по-бърз от "най-мощния хечбек в света"

Оценка:
-2 +0

Гошо
41 Отговор
Не може да стъпи на малкия пръст на Golf GTI

Коментиран от #42


Оценка:
-3 +1

АLFA Q 4
42 Отговор

До коментар #41 от "Гошо":


Е КАК ДА СТЪПИ, КАТО ГОЛФА Е ВСЕ НА КРИКА НА ДВА МЕТРА ОТ ЗЕМЯТА

Оценка:
-1 +2

Алфонсо
43 Отговор
Га бие Жулията ела ми са обади. Все още държи рекорда на Нюрборинг

Оценка:
-0 +0

дявола
44 Отговор
Няма много да пиша излишно е то се знае че всяко нещо хване ли го мерника му вижда сметката така че да му мислят другите къде да се разпростират. МЕРЦЕДЕС БЕНЦ другото е вятър работа

Оценка:
-0 +2

45
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Владимир Путин
Думи на руския президент относно сътрудничеството със Съединените американски щати
Трудно се води диалог с хора, които бъркат Австрия и Австралия"

Още бисери