Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Първото Lamborghini с ABT тунинг - Urus със 710 к.с.

Публикувана: 10 Юли, 2019 11:00 Обновена: 10 Юли, 2019 10:34
11 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3113
Първото Lamborghini с ABT тунинг - Urus със 710 к.с.
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 6 гласа.

Дори и серийно Lamborghini Urus е най-бързият SUV на пазара в момента. С тунинга на ABT обаче италианският кросоувър получава още повече мощност.

Първото Lamborghini с ABT тунинг - Urus със 710 к.с.

Фабричният V8 е подсилен с 60 конски сили, достигайки внушителните 710 к.с. Максималният въртящ момент нараства от 850 на 910 Нм.

Първото Lamborghini с ABT тунинг - Urus със 710 к.с.

Това става възможно благодарение на високотехнологичния блок за управление на двигателя Abt. Същевременно Urus е и първият модел на Lamborghini, който тунингова компанията от Алгой. "Lamborghini е най-спортната марка в корпоративната структура на Audi и VW. Именно заради това тя неминуемо попада в нашия фокус", обяснява изпълнителният директор Ханс-Юрген Абт.

Първото Lamborghini с ABT тунинг - Urus със 710 к.с.


Подобряването на производителността, което ABT предоставя на Lamborghini Urus, позволява ускорение от 0-100 км/ч в рамките на 3.4 секунди, което представлява оптимизация с 0.2 секунди.

Първото Lamborghini с ABT тунинг - Urus със 710 к.с.

Мощният SUV вече не отстъпва по ускорение на спортни автомобили като Porsche 911 Carrera S. Имайки предвид подобренията от тунинга, синергията между Lamborghini и ABT трябва да работи оптимално.

Първото Lamborghini с ABT тунинг - Urus със 710 к.с.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 6 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Каракуд
(гост)

Неутрално
1 Отговор
видях един Урус на живо, на снимките изглежда по добре, в действителност има нещо несъразмерно, диспропорционално, не са улучили десятката с външния вид (да успокоя хейтърите, карам ръждясал и очукан ГоУф на 800 хиляди км, стар внос, купих го от братовчеда на един пернишки циганин)

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-3 +32

ванката
(гост)

Неутрално
2 Отговор
тоя туарегокайен много са го подострили тия вагаджии ... в допълнение към колегата и аз имам голф 86-та синхро карам го от 2011 като работна кола много съм доволен от това магаре но сега никога няма да си купя каквато и да е ВАГ-ина...

Оценка:
-5 +13

3
Този коментар е премахнат от модератор
Dqvola
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Kiselo e grozdeto heitari hahahah

Оценка:
-5 +6

Ганьо
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Ламборгини Уру-д

Коментиран от #6


Оценка:
-6 +4

Ганьо
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #5 от "Ганьо":


Опс, ВАГ Уру-д, забравих откъде идва

Оценка:
-3 +3

Мартин
(гост)

Неутрално
7 Отговор
луди хора, луди,луди хора

Оценка:
-0 +6

Ганьо
(гост)

Неутрално
8 Отговор
От Топ Гиър го бяха тествали това. Нито има управлението на спортна кола, нито има проходимостта на джип. Една нула с големи претенции. Като кифлата с цигански произход зад волана

Коментиран от #11


Оценка:
-5 +2

Перничанин
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #1 от "Каракуд":


Голфа си е много готина кола, но поради желанието да се подръжава на учиндоския комплексар и излезе незаслужен имидж. Сега пернишки комплексар и минаха на японски сапунени и изтърбушени тройки.

Иначе коментара ти е добър

Оценка:
-0 +3

Момчил
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #1 от "Каракуд":


Мисля че този ефект е търсен умишлено

Оценка:
-0 +1

Пипон
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #8 от "Ганьо":


Ох, captain Obvious!...

Нормално да няма "проходимостта на джип" - то е направено с друга цел и за други хора!
Нормално да няма управлението на спортна кола - то е друг тип кола, за други цели!

Аман от нискоинтелигентни "мислители"!

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Проф. Хенри Барки, експерт по турските въпроси
Западът често критикува турските власти по отношение борбата с корупцията и свободата на словото
Начинът на Ердоган да се бори с корупцията е без да влиза в директен сблъсък с корупционния проблем"

Още бисери