Last news in Fakti

21 Юли, 2019 12:00 7 356 36

Chevrolet представи Corvette C8 Stingray

  • chevrolet-
  • corvette c8-
  • stingray
Chevrolet представи Corvette C8 Stingray - 1

Американският автоконцерн най-накрая представи един от най-чаканите автомобили за 2019-та, а именно Corvette C8 Stingray. Емблематичният модел за първи път е оборудван със средно разположен двигател, като по този начин той трябва да се конкурира по-ожесточено с Ferrari. Суперколата ще се произвежда в Боулинг Грийн, Кентъки, а цената му ще започва от 60 000 долара.

Chevrolet представи Corvette C8 Stingray

Осмата генерация Corvette е оборудвана с изцяло алуминиев атмосферен 6,2-литров V8 двигател с максимална мощност от 495 к.с. Агрегатът е задвижван от 8-степенна автоматична скоростна кутия с два съединителя, а максималният въртящият момент от 637 Нм се предава само на задните колела, което обещава огромно удоволствие за бъдещите му притежатели. Трансмисията ще има и режим, който позволява на водача да сменя предавките от волана. От 0-100 км/ч Stingray ще ускорява за малко под 3 секунди.

Chevrolet представи Corvette C8 Stingray

Средното разположение на двигателя, разполагащ със стъклен капак, разтяга дължината на суперколата до 4630мм. В сравнение с предходния модел е увеличена и широчината - 1933 мм, но височината е по-малка - 1234 мм. Размерът на междуосието е 2723 мм, докато теглото възлиза на 1527 кг.

Chevrolet представи Corvette C8 Stingray

Амортисьорите могат да повдигнат предната част на Stingary с 40 мм, като по този начин той ще преодолява по-лесно неравностите на пътя. Това е възможно благодарение на шасито Magnetic Ride Control. Corvette C8 разполага и със система за управление на сцеплението, работеща с електронен диференциал с ограничено приплъзване. Предният сплитер и задният спойлер пък генерират до 181 кг. притискателна сила при завиване. Освен това, водачът може да избира от шест режима на управление - Weather, Tour, Sport, Track, MyMode и Z, като при последните два може самостоятелно да регулира електрониката на автомобила.

Chevrolet представи Corvette C8 Stingray

Дизайнът на новия Corvette запазва някои от елементите на своите предшественици, но като цяло е "по-глобален" и е в стила на последните двуместни модели на McLaren и Ferrari. От Chevrolet обещават още „по-ориентиран към водача“ интериор с къс преден капак, който осигурява по-добра видимост.

Chevrolet представи Corvette C8 Stingray

Новият Corvette идва с обновени задните светлини, широк спойлер и заден дифузьор. Каросерията на автомобила е изработена от алуминий с панели от фибростъкло. От Chevrolet обещават и „ориентиран към водача“ интериор с къс преден капак, който осигурява по-добра видимост. Освен това новият модел получава 20-инчови колела и спирачна система Brembo.

Chevrolet представи Corvette C8 Stingray

Очаква се суперколата да се появи с още модификации, най-мощната от които да има на разположение около 1000 к.с.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ядосан

    19 22 Отговор
    Поглед от пред - Ферари, поглед отзад - Ламбо, поглед от страни - Микс от двете!
  • 2 CL500

    25 2 Отговор
    За тази цена, колата изглежда доста примамливо с тези характеристики. Дават ускорението за под 3 сек, а е само със задно, това си е впечатляващо. Ако модификацията с 1000 коня е до 100 К долара си е далавера (стига на живо като се види изработката и материалите да са на прилично ниво).

    Коментиран от #4

  • 3 факти

    21 6 Отговор
    Бе … добре изглежда ,без съмнение а и техническите показатели са впечатляващи - все едно си купуваш (почти) Ламбо на една пета от цената. ПП. Е ,не може да се "мери" с ЛАДА ГРАНТА ,ама - това е друг въпрос (това уточнение е за сайтните тролчета).
  • 4 гост

    6 22 Отговор

    До коментар #2 от "CL500":

    Мога да ти гарантирам , че новия Тесла Роудстър ще се продава поне два пъти повече от това , въпреки че е два пъти по-скъп !!! Вече са поръчани над 10 000 , а ще се произвежда чак догодина !!!

    Коментиран от #11, #26

  • 5 Зелено

    12 13 Отговор
    Най- вероятно изработката и качеството на материалите няма да впечатлява и ще са си на ниво суперкола за 60000 долара, а да се конкурира с ферари просто няма начин. С ферари може да се конкурира ламбо, макларън, порше, но не и шевролет. Разположението на бутоните по конзолата е просто абсурдно и в съчетание с тоя квадрат вместо волан. Чара на корвет беше в дългия преден капак,късата и апетитна задница, точно като при вайпър, сега вече е малко размита колата

    Коментиран от #6, #8

  • 6 Японеца

    14 5 Отговор

    До коментар #5 от "Зелено":

    Размит ти е мозъка!
    Новият дизай трудно се приема, но Корвет се развива.
    Показателно е мястото на двигателя.

    Коментиран от #20

  • 7 Дфен

    6 3 Отговор
    Друго си порша 911 трудно с .Порше ще бъде забравено още след излизането на болида и цената е трепач.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 bmw

    13 1 Отговор
    Супер си е корвета.По-добрата концепция е с двигател отзад.Само малко ауспуховите тръби ми изглеждат като купени от някой пазар.И волана трябва да е кръгъл , това е доказано от преди много години.Но за тази цена си е оферта.

    Коментиран от #10

  • 10 гост

    0 19 Отговор

    До коментар #9 от "bmw":

    Волана и педалите са пълна отживелица поне от 15 години , откогато цялото управление е електронно и независимо от механични връзки !! Съществуват само благодарение на остаряло законодателство и закърнели мозъци , дето си мислят , че с ръцете и краката си могат да направят нещо по-добро и по-бързо , отколкото със мозъците си !!! Щото е доказано , че и за най-добрите пилоти отнема над секунда от мисълта да изпълнението и от крайник !!!! Да не говорим колко по-бавни са от съвременен робот !!!
  • 11 РЗС

    18 0 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    а можеш ли да ми гарантираш, че тия дето имат да дадат 200к долара са повече от тия дето имат да дадат 100к? Ти май си доста интелектуално скопен а? Още повече че шевролет са икона за американците, това ще се продава кат топъл хляб. А америтата от край време са си бензинови фенове и тия сешоари дето цитираш са само за пе.....
  • 12 Random

    4 16 Отговор
    Грозно и със смотан двигател. Двигатели правят японците и немците, хамерите - не. Още са на ниво 1920 година с двигател с един разпред. вал в блока. Японците и немците още малко и ще минат на актуатори вместо разпред. валове. Задницата е хуракан+камаро, а предницата е мешано между сегашния курвет и ферари. Като цяло много зле, иначе характеристиките са добре

    Коментиран от #21

  • 13 Факт!

    18 7 Отговор
    Га американците са правили Камаро 400 коня немските дръвници са правели Изета а японците рикши.

    Коментиран от #16

  • 14 bmw

    7 2 Отговор
    Колега не говори глупости.Американските двигатели са много добри.Да ти кажа са доста по издръжливи от немските,който вече са с напомпани малолитражки и изкарват по 80хил км.Американеца е по-малко коне , но живота му е в пъти повече.Сега окачването и качеството в интериора е друга работа.
  • 15 Факт!

    9 4 Отговор
    А бе само българин може да изкара немска кола по здрава от американска или френска.Първите се движат там където само един Щат като Тексасс е по-голям от Франция и Германия взети заедно движат се из жеги и из мраз като в Аляска.Вторите се движат в Африка без пътища сред пустинята под палещо слънце Африка е пълна с Пежа и Рена.Немските са феноменални кендзефи.

    Коментиран от #18

  • 16 Random

    6 8 Отговор

    До коментар #13 от "Факт!":

    Га хамерите са почнали да правят камаро, немците от 5 години не са пипвали изета. Няма и десет години по-късно немците вече правят 3.0 CSL, а хамерите едвам вадят 180 коня от 6.6 двигател. От тогава хамерите винаги са дишали прахта на немците. Вече от 80-те дишат и на японците.
  • 17 onq s konq

    3 8 Отговор
    Хитрото Янки нарочно продава колата без част от покрива,която може да се получи след допълнително заплащане като "екстра".Освен това в дясно от водача има една дълга редичка копчета които са недопустимо близо да возещия се,щото неминуемо ще го изкуши да ги натиска докато шофьора внимава в пътя!Ами ако с някое от тях се отваря предния капак и при 200 той се лепне на предното стъкло?!

    Коментиран от #23

  • 18 Random

    3 4 Отговор

    До коментар #15 от "Факт!":

    Тоя па, като не си наясно не се обаждай. Първо двигателя на шевролет вега, второ нортстар, трето 4.6 и 5.4 на форд дето свещите падат в цилиндъра. Да продължавам ли да изброявам? А пежата в пустинята са 504 и 505, рена няма. 504 и 505 нямат нищо, ама НИЩО общо със сегашните боклуци.
  • 19 Факт!

    6 3 Отговор
    Тоаа па тва което американска кола наварвява като километраж немски коптор никога не е виждал дори и измислените клозето 124 190 и други таралясници.
  • 20 Зелено

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "Японеца":

    Времето ще покаже как ще се възприеме. Факт е че новостите трудно се приемат в началото, още повече след като се правят толкова радикални промени на нещо традиционно. За развитието, те и с предноразположения двигател си бяха доста развити за американска спортна кола. От съществено значение е не разположението на двигателя, а настройките на окачването и шасито. Доказателство е вайпър ACR. Корвета също има добри настройки, особено последните две генерации. Така че смяната на разположението на двигателя е по- скоро за възбуждане още повече на интереса и търсене на внимание чрез нещо радикално ново. Дали е добър ход, времето ще покаже. Аз предпочитам концепцията с предно разположен двигател за корвет
  • 21 АLFA Q 4

    6 3 Отговор

    До коментар #12 от "Random":

    ТИ СЕ НААКА С ТОЯ РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ.
    ОТ 20години и повече. АМЕРИКАНЧЕТАТА ГИ ПРАВЯТ С ДВА, ДА ВЕЧЕ И С ЧЕТИРИ. А ЯПОНЧЕТА И НЕ ЧЕТАТА ЩЕ ПОЧАКА ЗА АКУАТОРИТЕ, ЩОТО ЩЕ ТРЯБВА ДА ПЛАЩАТ НА ЖАБЕТАТА, ЛИЦЕНЗ
    ФИАТ МОНТИРА АКУАТОРИ ОЩЕ ПРЕЗ 2008 година
    И ЛИЦЕНЗА Е ТЕХЕН

    Коментиран от #22

  • 22 Random

    3 6 Отговор

    До коментар #21 от "АLFA Q 4":

    Кой нов шевролет с осем цилиндъра е с поне два разпред.вала? А за актуаторите най-добрата система е на koenigsegg.

    Коментиран от #29

  • 23 Въх

    2 3 Отговор

    До коментар #17 от "onq s konq":

    Карай си коня и не расъждавай на глас.Не сме длъжни да ти четем глупостите.

    Коментиран от #27

  • 24 vasik atanasova

    0 1 Отговор
    О ДА
    ТОВА Е ЯКО
  • 25 doe

    3 3 Отговор
    Не е лош корвета,но просто са го поизнежели.Лично аз като чуя корвет се сещам за груба американска мощ а не тази детска играчка,но за тея пари даже си е евтин.За топ марките да не говорим колко по са скъпи а получаваш същото.
  • 26 Иван

    6 2 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Престани с тъпите ти "Тесла". Съвсем друга е темата. Не спираш да спамиш. Ръсиш глупости неуморно.

    Коментиран от #28

  • 27 onq s konq

    3 3 Отговор

    До коментар #23 от "Въх":

    Ха!-за тебе може и да са "глупости", но на мен МИ СЕ СЛУЧИ ТОЧНО ТОВА,макар и отдавна.Няма да посочвам марката на колата,но бях със 100 и двама приятели,когато внезапно на междуградски път "по волята на Дявола" ПРЕДНИЯТ КАПАК с трясък са отвори и се лепна на стъклото...след което вътре стана доста по-тъмно:)Последното което бях фиксирал е някакъв ТИР на около 200м насреща...Отворих по най-бързия начин прозореца и си подадох главата ,за да остана в моята си лента.И така:В ляво Тира,в дясно - крайпътните дървета,припяващи тихичко "Я елате пиленца при батко..".И както казах - това се случи "По волята на Дявола",но пък "По Божията воля" всичко се размина само със стрес.Затова и горещо препоръчвам на тебе и другите от племето ти:Винаги когато пиша "Глупости" ги четете ВНИМАТЕЛНО,ако искате да поумнеете:)

    Коментиран от #30, #34

  • 28 гост

    1 3 Отговор

    До коментар #26 от "Иван":

    Всъщност темата е същата , щото още на представянето са обявили , че работят и над ИЗЦЯЛО ЕЛЕКТРИЧЕСКА версия , щото след 5-6 години това умряло двг ще го отнасят и такива като Модел 3 , да не говорим за другите !!!
  • 29 Гост

    1 3 Отговор

    До коментар #22 от "Random":

    Какво се занимаваш с тях? Я им обясни че най хубавите двигатели ги правят пияните ушанки! Особено на новата Гранта Спорт 180 кс!!Те ни говорят тук за някакви си Американци където се мъчат да направят някаква си спортна икона!
  • 30 Щерю

    4 1 Отговор

    До коментар #27 от "onq s konq":

    Ти не умря ли бе шут ???

    Коментиран от #31

  • 31 onq s konq

    2 1 Отговор

    До коментар #30 от "Щерю":

    Ха!Преструвах се на умрял бе Шутко наивна:)
  • 32 Дразнител

    3 0 Отговор
    60000 дооолаараааа! Тесла фенивете няма ли да направят сметките? Ауди-VW-Бмв феновете няма ли да сравнят? Ееее...Я да видим сега кои докъде е в технологиите!!! хиляда коня ли чух или ми се стори ? Сигурен съм , че тук със сигурност има някой , който би сметнал колко кинти точно са това , ако използваш биткойн....
  • 33 гост

    5 1 Отговор
    За кола с 500кс и атмосферен двигател е перфектната спортна кола за под 60х.долара. Всичко сходно започва на почти двойни цени, та ще си запази статута на бюджетен спортист и ще е очаквано да не е идеален и да има някоя и друга евтина част спрямо ферари, ламборджини, порше и макларън и др.
  • 34 Въх

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "onq s konq":

    Племето ми е БЪЛГАРСКО а твоето помашко няма на какво да ни научи.Това.че се мислиш за много умен си е твой проблем.
  • 35 Алфа Ромео

    1 1 Отговор
    Готина кола, но като я гледаш имаш чувството че е нещо което вече си виждал.
  • 36 Ram1

    0 0 Отговор
    C7 изглежда много по добре