Американският автоконцерн най-накрая представи един от най-чаканите автомобили за 2019-та, а именно Corvette C8 Stingray. Емблематичният модел за първи път е оборудван със средно разположен двигател, като по този начин той трябва да се конкурира по-ожесточено с Ferrari. Суперколата ще се произвежда в Боулинг Грийн, Кентъки, а цената му ще започва от 60 000 долара.
Осмата генерация Corvette е оборудвана с изцяло алуминиев атмосферен 6,2-литров V8 двигател с максимална мощност от 495 к.с. Агрегатът е задвижван от 8-степенна автоматична скоростна кутия с два съединителя, а максималният въртящият момент от 637 Нм се предава само на задните колела, което обещава огромно удоволствие за бъдещите му притежатели. Трансмисията ще има и режим, който позволява на водача да сменя предавките от волана. От 0-100 км/ч Stingray ще ускорява за малко под 3 секунди.
Средното разположение на двигателя, разполагащ със стъклен капак, разтяга дължината на суперколата до 4630мм. В сравнение с предходния модел е увеличена и широчината - 1933 мм, но височината е по-малка - 1234 мм. Размерът на междуосието е 2723 мм, докато теглото възлиза на 1527 кг.
Амортисьорите могат да повдигнат предната част на Stingary с 40 мм, като по този начин той ще преодолява по-лесно неравностите на пътя. Това е възможно благодарение на шасито Magnetic Ride Control. Corvette C8 разполага и със система за управление на сцеплението, работеща с електронен диференциал с ограничено приплъзване. Предният сплитер и задният спойлер пък генерират до 181 кг. притискателна сила при завиване. Освен това, водачът може да избира от шест режима на управление - Weather, Tour, Sport, Track, MyMode и Z, като при последните два може самостоятелно да регулира електрониката на автомобила.
Дизайнът на новия Corvette запазва някои от елементите на своите предшественици, но като цяло е "по-глобален" и е в стила на последните двуместни модели на McLaren и Ferrari. От Chevrolet обещават още „по-ориентиран към водача“ интериор с къс преден капак, който осигурява по-добра видимост.
Новият Corvette идва с обновени задните светлини, широк спойлер и заден дифузьор. Каросерията на автомобила е изработена от алуминий с панели от фибростъкло. От Chevrolet обещават и „ориентиран към водача“ интериор с къс преден капак, който осигурява по-добра видимост. Освен това новият модел получава 20-инчови колела и спирачна система Brembo.
Очаква се суперколата да се появи с още модификации, най-мощната от които да има на разположение около 1000 к.с.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ядосан
12:16 21.07.2019
2 CL500
Коментиран от #4
12:21 21.07.2019
3 факти
12:34 21.07.2019
4 гост
До коментар #2 от "CL500":
Мога да ти гарантирам , че новия Тесла Роудстър ще се продава поне два пъти повече от това , въпреки че е два пъти по-скъп !!! Вече са поръчани над 10 000 , а ще се произвежда чак догодина !!!Коментиран от #11, #26
12:35 21.07.2019
5 Зелено
Коментиран от #6, #8
12:47 21.07.2019
6 Японеца
До коментар #5 от "Зелено":
Размит ти е мозъка!Новият дизай трудно се приема, но Корвет се развива.
Показателно е мястото на двигателя.
Коментиран от #20
12:58 21.07.2019
7 Дфен
13:02 21.07.2019
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 bmw
Коментиран от #10
14:38 21.07.2019
10 гост
До коментар #9 от "bmw":
Волана и педалите са пълна отживелица поне от 15 години , откогато цялото управление е електронно и независимо от механични връзки !! Съществуват само благодарение на остаряло законодателство и закърнели мозъци , дето си мислят , че с ръцете и краката си могат да направят нещо по-добро и по-бързо , отколкото със мозъците си !!! Щото е доказано , че и за най-добрите пилоти отнема над секунда от мисълта да изпълнението и от крайник !!!! Да не говорим колко по-бавни са от съвременен робот !!!15:25 21.07.2019
11 РЗС
До коментар #4 от "гост":
а можеш ли да ми гарантираш, че тия дето имат да дадат 200к долара са повече от тия дето имат да дадат 100к? Ти май си доста интелектуално скопен а? Още повече че шевролет са икона за американците, това ще се продава кат топъл хляб. А америтата от край време са си бензинови фенове и тия сешоари дето цитираш са само за пе.....15:59 21.07.2019
12 Random
Коментиран от #21
16:58 21.07.2019
13 Факт!
Коментиран от #16
18:09 21.07.2019
14 bmw
19:27 21.07.2019
15 Факт!
Коментиран от #18
19:37 21.07.2019
16 Random
До коментар #13 от "Факт!":
Га хамерите са почнали да правят камаро, немците от 5 години не са пипвали изета. Няма и десет години по-късно немците вече правят 3.0 CSL, а хамерите едвам вадят 180 коня от 6.6 двигател. От тогава хамерите винаги са дишали прахта на немците. Вече от 80-те дишат и на японците.20:10 21.07.2019
17 onq s konq
Коментиран от #23
20:14 21.07.2019
18 Random
До коментар #15 от "Факт!":
Тоя па, като не си наясно не се обаждай. Първо двигателя на шевролет вега, второ нортстар, трето 4.6 и 5.4 на форд дето свещите падат в цилиндъра. Да продължавам ли да изброявам? А пежата в пустинята са 504 и 505, рена няма. 504 и 505 нямат нищо, ама НИЩО общо със сегашните боклуци.20:15 21.07.2019
19 Факт!
20:29 21.07.2019
20 Зелено
До коментар #6 от "Японеца":
Времето ще покаже как ще се възприеме. Факт е че новостите трудно се приемат в началото, още повече след като се правят толкова радикални промени на нещо традиционно. За развитието, те и с предноразположения двигател си бяха доста развити за американска спортна кола. От съществено значение е не разположението на двигателя, а настройките на окачването и шасито. Доказателство е вайпър ACR. Корвета също има добри настройки, особено последните две генерации. Така че смяната на разположението на двигателя е по- скоро за възбуждане още повече на интереса и търсене на внимание чрез нещо радикално ново. Дали е добър ход, времето ще покаже. Аз предпочитам концепцията с предно разположен двигател за корвет20:47 21.07.2019
21 АLFA Q 4
До коментар #12 от "Random":
ТИ СЕ НААКА С ТОЯ РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ.ОТ 20години и повече. АМЕРИКАНЧЕТАТА ГИ ПРАВЯТ С ДВА, ДА ВЕЧЕ И С ЧЕТИРИ. А ЯПОНЧЕТА И НЕ ЧЕТАТА ЩЕ ПОЧАКА ЗА АКУАТОРИТЕ, ЩОТО ЩЕ ТРЯБВА ДА ПЛАЩАТ НА ЖАБЕТАТА, ЛИЦЕНЗ
ФИАТ МОНТИРА АКУАТОРИ ОЩЕ ПРЕЗ 2008 година
И ЛИЦЕНЗА Е ТЕХЕН
Коментиран от #22
20:55 21.07.2019
22 Random
До коментар #21 от "АLFA Q 4":
Кой нов шевролет с осем цилиндъра е с поне два разпред.вала? А за актуаторите най-добрата система е на koenigsegg.Коментиран от #29
21:02 21.07.2019
23 Въх
До коментар #17 от "onq s konq":
Карай си коня и не расъждавай на глас.Не сме длъжни да ти четем глупостите.Коментиран от #27
22:44 21.07.2019
24 vasik atanasova
ТОВА Е ЯКО
23:00 21.07.2019
25 doe
00:17 22.07.2019
26 Иван
До коментар #4 от "гост":
Престани с тъпите ти "Тесла". Съвсем друга е темата. Не спираш да спамиш. Ръсиш глупости неуморно.Коментиран от #28
02:41 22.07.2019
27 onq s konq
До коментар #23 от "Въх":
Ха!-за тебе може и да са "глупости", но на мен МИ СЕ СЛУЧИ ТОЧНО ТОВА,макар и отдавна.Няма да посочвам марката на колата,но бях със 100 и двама приятели,когато внезапно на междуградски път "по волята на Дявола" ПРЕДНИЯТ КАПАК с трясък са отвори и се лепна на стъклото...след което вътре стана доста по-тъмно:)Последното което бях фиксирал е някакъв ТИР на около 200м насреща...Отворих по най-бързия начин прозореца и си подадох главата ,за да остана в моята си лента.И така:В ляво Тира,в дясно - крайпътните дървета,припяващи тихичко "Я елате пиленца при батко..".И както казах - това се случи "По волята на Дявола",но пък "По Божията воля" всичко се размина само със стрес.Затова и горещо препоръчвам на тебе и другите от племето ти:Винаги когато пиша "Глупости" ги четете ВНИМАТЕЛНО,ако искате да поумнеете:)Коментиран от #30, #34
04:30 22.07.2019
28 гост
До коментар #26 от "Иван":
Всъщност темата е същата , щото още на представянето са обявили , че работят и над ИЗЦЯЛО ЕЛЕКТРИЧЕСКА версия , щото след 5-6 години това умряло двг ще го отнасят и такива като Модел 3 , да не говорим за другите !!!06:55 22.07.2019
29 Гост
До коментар #22 от "Random":
Какво се занимаваш с тях? Я им обясни че най хубавите двигатели ги правят пияните ушанки! Особено на новата Гранта Спорт 180 кс!!Те ни говорят тук за някакви си Американци където се мъчат да направят някаква си спортна икона!08:40 22.07.2019
30 Щерю
До коментар #27 от "onq s konq":
Ти не умря ли бе шут ???Коментиран от #31
10:45 22.07.2019
31 onq s konq
До коментар #30 от "Щерю":
Ха!Преструвах се на умрял бе Шутко наивна:)12:04 22.07.2019
32 Дразнител
16:00 22.07.2019
33 гост
16:15 22.07.2019
34 Въх
До коментар #27 от "onq s konq":
Племето ми е БЪЛГАРСКО а твоето помашко няма на какво да ни научи.Това.че се мислиш за много умен си е твой проблем.17:47 22.07.2019
35 Алфа Ромео
00:49 23.07.2019
36 Ram1
22:00 08.08.2019