ФАКТИ.БГ

Audi ще запази петцилиндровия турбо двигател

Публикувана: 28 Юли, 2019 12:00
21 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4766
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 9 гласа.

Audi доминираше на международните награди за двигател на годината в класа от 2.0 до 2.5-литрови агрегати за девет последователни години, преди да бъде победен през 2019-та от четирицилиндровия опозитен 2,5-литров мотор на Porsche, захранващ Boxster S и Cayman S. В случай, че сте фенове на петте цилиндъра да Audi, ще се радвате да чуете, че въпреки тенденцията към по-малък обем, емблематичният двигател няма да бъде премахнат.


Притеснението идваше от там, че по-строгите регулации за отделяне на вредни емисии като предстоящите Евро 7, ще принудят автоконцерна от Инголщат да убие 2,5-литровия петцилиндров агрегат, за да го замени с по-малък 2,0-литров четирицилиндров, но това няма да се случи в близкото бъдеще. Разкритието е направено от управляващия директор на Audi Sport Оливър Хофман в интервю за австралийското списание WhichCar.


Той допълни с увереност, че моторът ще бъде напълно съобразен с по-строгите регулации, благодарение на много добрата концепция, която неговата дивизия разработва, за достигане на тези стандарти. Тези твърдения бяха потвърдени и от продуктовия мениджър на Audi Sport Анет Мьолхоф, която спомена, че 2.5-литровият двигател представлява най-голямото предимство на автомобили като RS3 и TT RS.


От Инголщат съобщиха, че са работили върху това, двигателят да отговаря на по-строгите правила за отделяне на вредни емисии около година, за да се уверят, че ще могат да го инсталират в автомобили от следващо поколение. С агрегатът ще бъдат оборудвани не само обичайните RS3 Sportback и RS3 Sedan, но също RS Q3 и новият RS Q3 Sportback.


Един от начините за постигане на по-строги норми за отделяне на вредни емисии е електрифицирането на 2,5-литровия петцилиндров двигател чрез внедряване на мека хибридна система, докато технологията за деактивиране на цилиндри също се представя като възможност.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
HUAWEI
1 Отговор
Всичко добре, само като прочетох за електрифициране и ми се заповръща.

Оценка:
-8 +18

Безинтересно
2 Отговор
Местя го от единия крачол в другия

Оценка:
-6 +13

onq s konq
3 Отговор
НИКОГА не бих си купил кола с ТЕК БРОЙ ЦИЛИНДРИ,нито пък с МНОГО КОНЕ,ИЗКАРАНИ ОТ МАЛЪК ОБЕМ на двигатела.И не говоря за покупка на нов автомобил,а по Принцип.

Коментиран от #13


Оценка:
-22 +10

Ауди 100 ц4
4 Отговор
Преди 14 години имах Ауди 100 2.3Е от 1992-ра.Двигателя беше 5 цилиндров и боботеше много внушително но харчеше много и динамиката му се усещаше единствено на магистралата.Веднъж жена ми беше спукала водно съединение и го беше прегряла до степен да угасне без капка вода.Бях изумен когато налях вода и запали отново и до ден днешен се чудя как след това го карахме още много без това прегряване да му се беше отразило.

Коментиран от #5, #9, #12


Оценка:
-1 +21

20V turbo
5 Отговор

До коментар #4 от "Ауди 100 ц4":


Не се чуди това най здравия и балансиран мотор

Оценка:
-4 +17

Бай Оня
6 Отговор
Пусни си Тубата и написи Ауди ТТРС вс Нисан ГТР на Топ Гиър усили звука и чуй как звучи малкия V 10 който дори заглуши дори ГТРа .Угаси лампата и се хвани за лоста ......

Оценка:
-9 +1

Стига ве
7 Отговор
Този двигател е чисто бижу в Росия отдавна има на ст.3 около 800коня на сток мотор.А звука който има просто миниатюрно V10 от Ламбо и Р8 ...На ТТРС от Топ Гиър го засякоха за 3.49с до 100 !!!!2.5мотор само докъде стигат инжинерно автомобилите!!!!!

Оценка:
-4 +4

Ввв
8 Отговор
Евро 7,20,30,а междувременно половината свят чади като луд,супер

Оценка:
-1 +9

Хайл
9 Отговор

До коментар #4 от "Ауди 100 ц4":


Тогава се правеха двигатели,сега са консумативи.сега загрее ли чайника и хвърляш всичко до задния мост включително

Оценка:
-4 +15

ТРОШЛИВИТЕ ДВИГАТЕЛИ НА АУДИ
10 Отговор
БЯХА ЗДРАВИ И НАДЕЖНИ...НО БЯХА...А СЕГА НЕ МЕРСИ..

Оценка:
-5 +11

факт
11 Отговор
Не може да се прави сравнение със стария петак на ауди и сегашните петцилиндрови.Новите мотори са пълни боклуци!Само електроника и яки проблеми!

Оценка:
-2 +8

Гост
12 Отговор

До коментар #4 от "Ауди 100 ц4":


Всяко нещо си има цена. Сегашните 2,5 вадят 3-4 пъти по-голяма мощност и е нормално да сдават багажа по-рано. Който иска 300-400 к.с. си бърка по-дълбоко в джоба. Който иска надежден 2,3 си кара АУДИ 100 от 1992 г. с 130 к.с.

Коментиран от #18


Оценка:
-1 +10

Аууу
13 Отговор

До коментар #3 от "onq s konq":


смотаният кон се изказа.Карай си понито което е едноцилидрово.

Коментиран от #14


Оценка:
-0 +4

onq s konq
14 Отговор

До коментар #13 от "Аууу":


Нямам едноцилиндрово пони.Имам 6-цилиндров змей

Оценка:
-3 +2

гост
15 Отговор
С навлизането на Тесла на пазара, до няколко години дрънгели те Ауди, Мерцедес и БМВ ще са фалирали!!!!!!! 0-100 км за 2.5 секунди!!!!!!!!

Коментиран от #19


Оценка:
-10 +1

Един
16 Отговор
Само 5 ли ? Е може да са 6, или 7, а защо не 9 или 11! Перфектно се балансират! Т'ва да знаете к'ъф кеф е! Караш нещо дето никъде го няма! (....тя простотията ходи по хората - не по гората!)

Оценка:
-0 +0

Джуган
17 Отговор
Аз знам за автомобилни двигатели с 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12 и 16 цилиндъра. Някой да е чувал за други?

Оценка:
-0 +2

яъихгуигг
18 Отговор

До коментар #12 от "Гост":


И не ръждясва!

Оценка:
-0 +0

19
Този коментар е премахнат от модератор
Гост
20 Отговор

До коментар #19 от "мнение":


Смъркай белото и си вярвай

Оценка:
-0 +1

гост
21 Отговор
Това е възможно най-доброто постижение на Ауди, не трябва да го спират дори ако всички други вече са електрички. А за двигателят на Порше журналистите казват, че е пълна издънка и има характер като на ФВ костенурка, а не на спортна машина от Порше.

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Огнян Герджиков
Служебният премиер Огнян Герджиков пред Нова телевизия
...ген.Янев, министърът на НАРОДНАТА отбрана..."

Още бисери
ТОП 5