Изглежда 2019-а ще бъде последната година на Mercedes-AMG C63 със задно предаване. В съответствие с плановете за имплементиране на нова 4x4 система в AMG колите поради желанието от страна на клиентите C-Klasse няма да е единствената, която ще се сбогува със задното задвижване.
Според неназован източник, който е разговарял с Top Gear, C63 ще последва E63 и бъде снабден с дрифт режим. Тази функция ще позволява на системата за задвижване на четирите колела да изпраща 100% от мощността на задните колела, което на свой ред ще ви "позволи" да правите някои съмнителни неща по улиците. С други думи, клиентът ще получава сцеплението и използваемостта на автомобил 4x4, но и възможност въртене на задните гуми.
Източникът не е разкрил никакви промени в двигателя, така че се очаква той да бъде познатият 4.0-литров битурбо V8 с максимална мощност от 469 к.с. при C63 и 503 к.с. при C63 S. Въпреки това, поради съперничеството с BMW, производителността на двигателя на следващия C63, който ще дебютира през 2021-ва, може да бъде увеличена. Най-вероятно ще бъдат пренесени и седемстепенната автоматична трансмисия, както и адаптивните амортисьори, но с актуализирани настройки. Освен това в семейството на C-Klasse може да се появи и хибрид.
Настоящите C63, C63 S, SL63, SL65, S65 и AMG GT са единствените модели със задно задвижване, останали в гамата на AMG. Значителните промени обаче далеч не са приключили, тъй като агрегатите V12 и V8 се поставят все повече под съмнение в компанията от Афалтербах.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гаргамел
17:40 01.08.2019
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Бисер
До коментар #3 от "Бесен Язовец":
Хахаха18:15 01.08.2019
5 Гост
19:41 01.08.2019
6 Рьоне Артоа
Коментиран от #15
20:01 01.08.2019
7 Дфен
Коментиран от #8
20:35 01.08.2019
8 Бачо Киро
До коментар #7 от "Дфен":
Глупости, 4-литровия осмак на АМГ не е чувал даже за Рено...21:36 01.08.2019
9 Townboy
21:59 01.08.2019
10 MBZ
14:25 02.08.2019
11 Пабло
14:30 02.08.2019
12 Марио
И тук, разбира се, не останах разочарован - 1/3 от коментарите са за легендарната марка и нейните така обичани модели. ;-)
19:11 02.08.2019
13 Бати Злати
19:49 02.08.2019
14 Гост
1. Усложнява се автомобила с допълнитлени системи, които са предпоставка за ненадежсност.
2. Автомобила се оскъпява значително, от порядъка на 3-4 хил евро.
3.Увеличава се средния разход, който и без това е висок.
4. Увеличава се теглото на автомобила, с около 150кг. това е във време в което всеки се опитва да улекоти автомобила, при спортните версии на тия коли , теглото е изключително важно от гледна точка на спиране, управление, ускорение и прочие.
И не на последно място БМВ и Мерцедес са легендарни със задното си предаване, махайки го на най-спортните модели отнема част от духа на марката - което за 99% от хората не е важно, но за този 1% който е заделил такава сума за автомобил може да се окаже решаващо в избора.
С такива решения, Мерцедес ще продължи да дава значително по-слаби времена на писта от БМВ М моделите и това вече се оформя като тенденция.
11:42 03.08.2019
15 Амг
До коментар #6 от "Рьоне Артоа":
Моята 124 4по4 от където мине тази Дачия няма шанс21:32 05.08.2019