Новини

Край за AMG C63 със задно предаване

Публикувана: 1 Август, 2019 16:00 Обновена: 1 Август, 2019 17:12
15 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 8425
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 8 гласа.

Изглежда 2019-а ще бъде последната година на Mercedes-AMG C63 със задно предаване. В съответствие с плановете за имплементиране на нова 4x4 система в AMG колите поради желанието от страна на клиентите C-Klasse няма да е единствената, която ще се сбогува със задното задвижване.


Според неназован източник, който е разговарял с Top Gear, C63 ще последва E63 и бъде снабден с дрифт режим. Тази функция ще позволява на системата за задвижване на четирите колела да изпраща 100% от мощността на задните колела, което на свой ред ще ви "позволи" да правите някои съмнителни неща по улиците. С други думи, клиентът ще получава сцеплението и използваемостта на автомобил 4x4, но и възможност въртене на задните гуми.


Източникът не е разкрил никакви промени в двигателя, така че се очаква той да бъде познатият 4.0-литров битурбо V8 с максимална мощност от 469 к.с. при C63 и 503 к.с. при C63 S. Въпреки това, поради съперничеството с BMW, производителността на двигателя на следващия C63, който ще дебютира през 2021-ва, може да бъде увеличена. Най-вероятно ще бъдат пренесени и седемстепенната автоматична трансмисия, както и адаптивните амортисьори, но с актуализирани настройки. Освен това в семейството на C-Klasse може да се появи и хибрид.

Настоящите C63, C63 S, SL63, SL65, S65 и AMG GT са единствените модели със задно задвижване, останали в гамата на AMG. Значителните промени обаче далеч не са приключили, тъй като агрегатите V12 и V8 се поставят все повече под съмнение в компанията от Афалтербах.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 8 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Гаргамел
(гост)

Неутрално
1 Отговор
значи не се сбогува със задното, а получава и предно като бонус, стига сте писали глупости

Оценка:
-7 +34

2
Този коментар е премахнат от модератор
3
Този коментар е премахнат от модератор
Бисер
(гост)

Неутрално
4 Отговор

До коментар #3 от "Бесен Язовец":


Хахаха

Оценка:
-1 +7

Гост
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Хахяах ееее сетиха се най после швабите аз това съм го измислил още преди да пусват моделя АМГ ша дам една чанта с пари и ще карам само на задно

Оценка:
-9 +3

Рьоне Артоа
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Дъстъра ги има тия неща отдавна. Мерцедес още ще има да се потруди докато му стигне нивото.

Коментиран от #15


Оценка:
-7 +9

Дфен
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Ще е с мотор от рено това 100%сигурно

Коментиран от #8


Оценка:
-9 +8

Бачо Киро
(гост)

Неутрално
8 Отговор

До коментар #7 от "Дфен":


Глупости, 4-литровия осмак на АМГ не е чувал даже за Рено...

Оценка:
-0 +12

Townboy
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Предно предаване и двигател 1.5 дци от Дачия. Клиентите на Мерцедес за вбъдеще ще купуват една емблема за мноого пари.

Оценка:
-6 +9

MBZ
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Всеки много разбира от коли като гледам,но повечето от коментиращите тук,както и в FB никога не са имали възможността да седнат в такава кола,пък да не говорим да карат подобна.Иначе пък за сметка на това са добри в плюенето,докато в същото време карат бараки на по 20 години!

Оценка:
-0 +10

Пабло
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Много си умен,Саше! С това" имплементиране",направо ме уби!

Оценка:
-2 +0

Марио
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Вече първото нещо, което правя, като посетя "Авто"-статиите на тоя сайт, е да потърся неизбежните коментари за "Дачия".
И тук, разбира се, не останах разочарован - 1/3 от коментарите са за легендарната марка и нейните така обичани модели. ;-)

Оценка:
-0 +5

Бати Злати
(гост)

Неутрално
13 Отговор
Германците правят коли, швейцарците шоколад и часовници, японците аудио-видео техника, французите коняк и шампанско,а ние гроздова и сливова!!! Тези от Дойчланд нямат стигане!!!

Оценка:
-5 +2

Гост
(гост)

Неутрално
14 Отговор
Това не е хубаво поради няколко причини, ще се опитам да обясня без да засягам който и да е било.
1. Усложнява се автомобила с допълнитлени системи, които са предпоставка за ненадежсност.
2. Автомобила се оскъпява значително, от порядъка на 3-4 хил евро.
3.Увеличава се средния разход, който и без това е висок.
4. Увеличава се теглото на автомобила, с около 150кг. това е във време в което всеки се опитва да улекоти автомобила, при спортните версии на тия коли , теглото е изключително важно от гледна точка на спиране, управление, ускорение и прочие.
И не на последно място БМВ и Мерцедес са легендарни със задното си предаване, махайки го на най-спортните модели отнема част от духа на марката - което за 99% от хората не е важно, но за този 1% който е заделил такава сума за автомобил може да се окаже решаващо в избора.
С такива решения, Мерцедес ще продължи да дава значително по-слаби времена на писта от БМВ М моделите и това вече се оформя като тенденция.

Оценка:
-3 +4

Амг
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #6 от "Рьоне Артоа":


Моята 124 4по4 от където мине тази Дачия няма шанс

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Сергей Лавров
Първият дипломат на Москва за реалностите в геополитиката
Твърденията на шефа на ЦРУ за руска намеса в изборите са чиста фантастика"

Още бисери