Новини

Новата Octavia отвътре

Публикувана: 12 Август, 2019 11:05
30 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 12795
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.8 от 14 гласа.

Чешкият сайт Auto.cz публикува снимки на интериора на новото поколение Skoda Octavia. Макар от качеството на фотографиите да има какво да се желае, те все пак разкриват доста детайли.

Четвъртата генерация на Octavia очевидно ще получи волан с две спици като в концепта Vision X. На снимките се забелязват също напълно цифров приборен панел, вдясно от който се намира сензорният екран на мултимедийната система.

По неофициална информация новата генерация на бестселъра ще нарасне леко на размери и ще получи хибридна версия. Премиерата не насрочена за салона във Франкфурт идния месец, а продажбите трябва да започнат в началото на 2020-а.


Поставете оценка на статията:
Оценка 2.8 от 14 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Евтино копие
(гост)

Неутрално
1 Отговор
На немски кощник

Оценка:
-47 +29

вес
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Волан тип S класа, дисплей тип БМВ и накрая отново същата неподправена грозота

Коментиран от #9


Оценка:
-53 +34

Коментар📝
(гост)

Неутрално
3 Отговор
АВТОМОБИЛ КОЙТО НЕ МОЖЕ ДА СИ ОПРАВДАЕ ПАРИТЕ.

Оценка:
-42 +30

muncho
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Хубава, ама Шкода.... Който си е купувал нов продукт на VW (като мен) знае никога да не повтаря.

Купуваш си японско и забравяш.... не че ми липсват редовните посещения във VW Юг, но мога да живея и без да съм там всеки втори месец.

Коментиран от #30


Оценка:
-38 +47

ОтвътреОтвън
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Типично немска кола - 10 години и на час по лъжичка всичко. Дизайна се сменя толкова незабележимо, техниката вътре почти не търпи развитие. Някоя нова глезотийка от таблетите и това е след 15 години на производство на един и същ модел. Не казвам, че са ложи коли ... просто този модел на тъпчене на едно място ще ги затрие немците, хората не са будали да сменят коли на всеки 4-5 години заради едни шарени таблетчета за 100 лв.

Коментиран от #10, #23


Оценка:
-17 +37

втрещен
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Аууу пластмаса, каква изненада !?

Оценка:
-11 +18

С.С
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Отвън като линии бива. Да бяха монтирали вътре табло с уреди,които биха били по-практични. Оборотомер,километраж,аналогов часовник като на Ролс,с изчистени и меки детайли,без толкова електронни джаджи,мултимедии и светещи бутони,указания и други подобни. Шофьора трябва да изпитва удоволствие от управлението,не да следи кое откъде ще светне или кое как се управлява по таблото.
Би било хубаво за тази кола водача да си мисли : Всичко пред мен,нищо зад мен. Така,както когато съм на път!

Оценка:
-4 +19

123
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Доста добре изглежда. Приборите на тази са на електронен дисплей вече. Който е карал Шкода знае, че качеството и особено дизайна са по-добри от ФВ. Не ми харесва стърчащата мултимедия, ама тенденцията е тази, щом в МБ вече слагат такива таблети. За тези, които таблото им е сложно - просто си вземете базовия модел - в него повече от половината копчета ги няма и радиото ще е по-базово. Любителите на японски коли, моля да не коментират, ако не са карали Шкода. Пластмасовите японски табла при Октавия ги няма с кръгли стърчащи копчета като от 90-те.. Всичко по таблото е меко и от приятен материал. Шкодата е една от най-удобните за манипулиране коли. Всички копчета и лостчета са на точното място и се натискат дори по интуиция. А това, че не можела да си оправдае парите е пълен смях, защото тази марка може би най-си струва парите и е на едно първите места по запазване на цената като втора ръка. Единствено се опасявам, че като всеки нов модел и този ще е с поне 10 по-скъп.

Оценка:
-12 +26

123
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #2 от "вес":


Брей,все разбирачи от класа! А пък държава пълна с комплексари и въшльовци!

Оценка:
-7 +35

321
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #5 от "ОтвътреОтвън":


Ти явно си най-големия финансов стратег? Защото си прав, последните години все ФВ са на първо място по продажби в световен мащаб. И вероятно така ще си остане. Добре, че вероятно не управляваш нещо повече от семейната парална машина.

Коментиран от #28


Оценка:
-14 +15

Пешо
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Октавия има едно нещо което не ми харесва и е причина да не я купя. Причината се нарича двигател!

Коментиран от #12


Оценка:
-14 +9

123
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #11 от "Пешо":


Защо бе Пешко? Какво не ти харесва на двигателите? Или си разцъкваш за спорта, ей така!

Оценка:
-5 +9

Ивайло
(гост)

Неутрално
13 Отговор
Екстра е 30% по евтино от ФВ същата техника.

Оценка:
-3 +12

Golf
(гост)

Неутрално
14 Отговор
Е да бе то не е ли Гоуфу с лепенки "racing" всичко останало е "кощник с неподправен грозота който не може да си оправдае парите"

П.С. Ааа аз имам комплекс!

Оценка:
-5 +8

Славейко
(гост)

Неутрално
15 Отговор
Това е заместител на VW "Джета" с по-евтини материали за европейските пазари.

Оценка:
-6 +5

Jack
(гост)

Неутрално
16 Отговор
Шкода Остави Я!

Оценка:
-11 +7

Бай Цвятко
(гост)

Неутрално
17 Отговор
Хора, волана е три спици, кви S-класи кви Ролсове, кви BMW Ви гонят?
Това е Clio, Megane, Cactus..Oтвън горе-долу бива, само тая Це-колона след задната врата...какво е тва чудо...Двойно стъкло ли е в колоната ,какво е, що е там...не знам

Оценка:
-3 +8

Miro
(гост)

Неутрално
18 Отговор
Усещането е, че коментират такива за които важи поговорката за лисицата и киселото грозде! Пожелавам им да седнат наистина в чисто нова шкода да е тяхна и да пишат тогава!

Коментиран от #21


Оценка:
-5 +20

Ивайло
(гост)

Неутрално
19 Отговор
Скаут версия ще изглежда по добре.

Оценка:
-1 +3

Мда
(гост)

Неутрално
20 Отговор
Карам нова шкода фабия комби 110 к. с. няма такова животно. Лека, пъргава заслужава си всяка стотинка, сякакви екстри климатроници и т. н. Вътре си е елегантна, таблото удобно, естествено телефона се закача за секунди пред блутуто и не си го държа докато шофирам или както някои да крещя на спикъра, което е адски смешно погледнато от страни, а просто водя спокоен разговор без напрежение. Лек волан, скоростите се сменят с леко движение изобщо мечта. Адски е икономична, под 5, 6 на 100. Обаче като чета все на някой нещо не му харесва, гроздето е кисело.

Оценка:
-6 +14

Кисело грозде
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #18 от "Miro":


За никой не е кисело грозде Шкода-та.
След 5-10 години всеки ще може да си позволи този модел.
А като нова да я вземе човек е нормално да има претенции. Не са малко парите.

Коментиран от #29


Оценка:
-4 +4

Тошо
(гост)

Неутрално
22 Отговор
Тя и 120-ката беше с уникален дизайн за времето си.
Заден двигател, преден багажник с отварящ се настрани капак.
4 литра на 100 км разход на гориво.
Но, спомени!

Оценка:
-1 +6

Гошо
(гост)

Неутрално
23 Отговор

До коментар #5 от "ОтвътреОтвън":


Това се нарича традиция. То и Порше 911 едвам се променя, но си остава най-доброто, нали?

Оценка:
-5 +6

макак така
(гост)

Неутрално
24 Отговор
Е коя нова кола през последните 10 години не е така. Въпроса е дали ти се дават 30-40-50 хиляди за кола дето или е вечно твоя или се разделяш с нея на 20-30% от първоначалната цена след като и падне гаранцията.

Оценка:
-3 +2

25
Този коментар е премахнат от модератор
26
Този коментар е премахнат от модератор
Golf 7 R
(гост)

Неутрално
27 Отговор
Тва е колата 7ма серия голф ЕР...

Оценка:
-2 +0

Иии
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #10 от "321":


Грешка, Тойота е на първо място от доста години в световен мащаб

Оценка:
-0 +1

абе кисело си е
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #21 от "Кисело грозде":


айде карай я сега де?

Оценка:
-0 +0

Иван
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #4 от "muncho":


Колега, имал си ‘голям’ късмет с твоят автомобил. Карам Октавия 3. За 4 години и 145000 км само веднъж е влизала в сервиза и я оправиха по гаранция. Останалите влизания са само за консумативи. 1.6 TDI

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери