Новини

Дизайнерът на Bugatti поема Koenigsegg

Публикувана: 14 Август, 2019 14:13
12 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3090
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.

Бившият дизайнер на Bugatti и Genesis Александър Селипанов е назначен за главен стилист на Koenigsegg, обявиха от шведската компания. Роденият в Грузия специалист ще оглави също RAW Design House, която обслужва някои от клиентите на скандинавския производител.

"Това е сбъдната мечта", коментира новата си работа Селипанов. "Голям поклонник съм на свободния дух на компанията и иновационния ѝ подход. Историята и постиженията на Koenigsegg нямат аналог в съвременния свят и за мен е огромна чест да предложа професионалния си опит и да споделя страстта си по спортните автомобили".

Преди да постъпи в шведската компания Селипанов работи за луксозната марка на Hyundai. Под негово ръководство бяха създадени двата последни концепта на Genesis Essentia и Mint. Преди това пък бе творчески директор на Bugatti и отговаряше за дизайна на Chiron и концепта Vision Gran Turismo.

Кариерата на Александър Селипанов започва през 2005 г., когато завършва калифорнийския Art Center College of Design и постъпва във Volkswagen. През 2010 г. се мести в Lamborghini, където работи по външността на Huracan.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 6 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
оня с Кона
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Хюндай Кона е най-добрата кола правена някога

Оценка:
-10 +4

Факт
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Дизайнерът на Bugatti който беше уволнен след като направи най-грозната кола на света Chiron

Оценка:
-13 +9

Гост
(гост)

Неутрално
3 Отговор
Абе след като е сменил толкова компании значи не го бива :)

Коментиран от #4


Оценка:
-3 +9

селянин 1
(гост)

Неутрално
4 Отговор

До коментар #3 от "Гост":


Да,бе..не го бива руснака,за това Кристиян фон Кьонигсер го взима,неговата,,Agera RS,,през 2017 отвя широна,и стана най бързата кола в,,гинес,,444,4 км/ч.

Коментиран от #5, #6


Оценка:
-2 +8

гост
(гост)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #4 от "селянин 1":


Само дето КристиАн фон КьонигсеГ кара всеки ден Тесла и официално заяви , че за него тя е по-добра от М 5 !!! И сериозно работи по това колите му в близко бъдеще да станат електромобили !!!

Коментиран от #9


Оценка:
-6 +2

гост
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #4 от "селянин 1":


И този не е руснак , а РОДЕН в Грузия и живеещ от сто години на запад ! Все едно да кажеш , че Сергей Брин е руснак , а той даже трудно говори на руски !!!

Коментиран от #8


Оценка:
-1 +6

бай
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Два бастуна ще правят бастунджийски истории за още по-големи бастуни - бастунска работа...

Оценка:
-4 +4

селянин 1
(гост)

Неутрално
8 Отговор

До коментар #6 от "гост":


Роден е 1983 г в Грузинска ССР/амън от простаци/1990г заминава за москва,учи до 8ми клас,баща му го записва в частен колеж в Калифорния..и.т.н.

Коментиран от #10


Оценка:
-2 +4

селянин 1
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #5 от "гост":


В скавдинавия..карат най много електрики,просто държат много на екологията,а Кристиян залага на хибридите-виж,,Regera,,

Коментиран от #11, #12


Оценка:
-2 +4

гост
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #8 от "селянин 1":


Верно аман от простаци , ама кой да им каже !!! Иди в Грузия и кажи на някой грузинец , ако ще не 83 ами 63 да е роден , че щом е роден в "Грузинска ССР " , значи е руснак !!! Само че първо си поръчай ковчега , че после няма да имаш време !!!

Оценка:
-2 +3

гост
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #9 от "селянин 1":


Шведите от Koenigsegg вече за втори път работят съвместно с инженерите от израелско-китайската компания Qoros. Резултатът е концептуален спортен модел, който се задвижва с електричество и предлага впечатляващи, поне на хартия, характеристики.
Концептът е получил оригиналното име 9 Qlectriq. Ако се съди по публикуваното изображение, той той почти изцяло ще бъде от карбон, като ще предлага и оригинален дизайн. Външният вид предизвиква и сериозни въпроси, един от които е „Как ще се отварят вратите на автомобила?”

Купето ще получи изцяло електрически силов агрегат, като според неговите създатели ускорението от 0 до 100 км/ч„ ще отнема само 3 секунди. С едно зареждане на батериите 9 Qlectriq ще може да изминава около 500 км.

Оценка:
-0 +1

гост
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #9 от "селянин 1":


Както направиха Saab преди време, Koenigsegg също тръгват в същата посока - произвеждането на ефективни електромобили. Двете компании ще трябва да се постараят в търсенето на перфектен електромобил. NEVS смятат да инвестират около 150 милиона евро в Koenigsegg и ще се постараят да направят електромобил, като NEVS ще получат 65%, а Koenigsegg ще се радват на 35%. Имайки предвид историята на двете компании, наистина сме сигурни, че електромобилът няма да бъде за изпускане. NEVS вече е с китайски корени, но това изобщо не ни притеснява, след като все повече компании се стремят и насочват в електромобилите. Съвсем скоро стана ясно, че от Шанхай е пристигнала финансова инжекция на стойност от 930 милиона долара, следователно с подобна финансова подкрепа наистина ще видим една добра машина, стига Koenigsegg да не се изморят от педантичността на бившите другари от Saab. Очевидно не е тайна за подобна колаборация, която между другото се е случвала и преди. Koenigsegg са използвали помещенията на бившите Saab (вече NEVS) за тестване на Agera RS.
Шведският производител на спортни автомобили "Кьонигсег"(Koenigsegg) и швейцарската компания "НЛВ солар"(NLV solar) представиха на приключилото в средата на март изложение в Женева прототип на задвижван от електричество автомобил. Моделът "Квант" си набавя енергия от ново поколение акумулатори, които могат да се заредят от стандартна електроинсталация за 20 минути и не се нуждаят от замяна по време на целия живот на електр

Оценка:
-0 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка