Last news in Fakti

26 Август, 2019 12:19 9 847 41

Китайски седан попиля Megane R.S. Trophy R на "Нюрбургринг"

  • lynk & co-
  • 03 cyan concept-
  • рекорд-
  • нюрбургринг

Господството на Renault Megane R.S. Trophy R сред най-бързите автомобили с предно предаване на "Нюрбургринг" продължи едва три месеца. Китайският седан Lynk & Co 03 Cyan Concept завъртя обиколка на Северната дъга с почти половин минута по-бързо от френския хечбек.

Новият рекордьор е оборудван с 2.0-литров бензинов турбомотор с мощност 528 к.с., съчетан с 6-степенна секвенциална трансмисия. С шведския пилот Тед Бьорк зад волана Lynk & Co 03 Cyan Concept е преодолял разстоянието от 20.832 км за 7 мин. и 20.143 сек.

Резултатът превръща китайския седан не само в най-бързия автомобил с предно предаване, а и първенец при моделите с четири врати. Освен че изпреварва Megane R.S. Trophy R с 25 секунди, 03 Cyan Concept подобрява постижението и на Jaguar XE SV Project 8 (600 к.с.) с 6 секунди.

От Lynk & Co подчертават изрично, че повечето марки използват за рекордите си версия на Северната дъга с дължина 20.600 км. В такъв формат 03 Cyan Concept изминава дистанцията за 7 мин. и 15.123 секунди.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дъ Клаш

    57 53 Отговор
    И кво е попилял 510 коня срещу 300.А как покрива новоте еконорми тоя катайски шлеп?!Щото отсега нататъл така ще е еконормите ще са над всичко.

    Коментиран от #9, #31

  • 2 Мартин

    64 19 Отговор
    На ви сега традиции, робуване на марки и големи професорски изказвания!
  • 3 хаха

    44 55 Отговор
    много се кефя като им го набият на тъпите франсета
  • 4 Дъ Клаш

    44 31 Отговор
    Кви традиции бе тия катайци 2019 направили кола 528 коня след 30 години крадене.Закъсняли са га американците са правели Камаро още Мао Дзедун още управляваше в Китай и бяха селскостопанска държавичка и ползваха съвецки комбайни да си съберат реколтата.А населението им се возеше по рикши.

    Коментиран от #8

  • 5 Дъ Клаш

    43 8 Отговор
    Ти мое се кефиш ама Франция фалира ли с Немция е свършено.Скачен съд видел ли си?!

    Коментиран от #10

  • 6 Ай стига бе

    53 19 Отговор
    Скоро Европейските производители ще се борят отчаяно с MADE IN CHINA защото освен с цени ще бъдат ударени и с качество и с иновации.
  • 7 Тръмп

    18 15 Отговор
    Така е китайците го набиват на франсетата ние го набиваме на китайците.Гей редичка сме си заформили.А най отпред са рушняците.
  • 8 гост

    32 19 Отговор

    До коментар #4 от "Дъ Клаш":

    Тъй , тъй , ти си се пени пред кварталните пиянки , а китайците като го пуснат това седанче догодина в Европа за 23-24 000 евра , колкото базов Голф , знаеш ли на кой ще му пука за "традициите" и претенциите на такива като тебе ?? На НИКОЙ !!! ЗЕРО !!! И като прибавят две градски електромобилчета за по 4-5 000 евра , ето ти и еконорми , хаххахах !!! А вагините ли изпълняват еконормите ?? С "чистия" дизел , хаххахах !!!

    Коментиран от #13, #14

  • 9 Бачо Киро

    23 3 Отговор

    До коментар #1 от "Дъ Клаш":

    Не е бил само мегана, пребил е баят. Мегана е споменат само заради предното. 7:15 е много добро време, да не говорим за предно предаване с толкова много коне.
  • 10 гост

    26 3 Отговор

    До коментар #5 от "Дъ Клаш":

    Франция от какво ще фалира ?? Там най-купуваните коли са по 100 коня максимум и не се сменят по 15 години !!! То и магистралите половината са със 110 ограничение !!Да му мислят нафуканите немци , дето само аутобани са им в главите !!

    Коментиран от #25

  • 11 Дъ Клаш

    18 9 Отговор
    Видехме ги кво пускат Грейт Уолл нещо не ги купуват даже трудно краш тестовете минават бетер Дачия са.
  • 12 Стан

    33 4 Отговор
    Да ви попитам всички разбирачи тук. Според вас от 2 литра 500плюс коня, колко ще изкара тоя мотор и колко ще е пригоден за ежедневна употреба? То всеки знае да помпи коне с турбо содтуер и кво ли не и кво от това? Тая кола изобщо серийна ли е?

    Коментиран от #26

  • 13 Антиелектрика

    18 2 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    По-полека. Тази кола няма никога да струва 25 000 евро, защото двигателяти по-голямата част и е на Polestar.

    Коментиран от #15

  • 14 онзи

    18 2 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Това ако не е Европа и Китай кой ще купува голф???Освен да излъжат нещо или дефектни tfsiдруго какво???Вече Пежо е за предпочитане пред голф...а какви курници бяха Пежо навремето
  • 15 m16

    13 2 Отговор

    До коментар #13 от "Антиелектрика":

    Което ще рече,че ще 100 пъти по-добре от фолксВаген
  • 16 Дъ Клаш

    18 6 Отговор
    Пежо курник никога не е било Пежо 405 още върви стабилно гоуфовете ги изяде ръждата голф 2,3 пълна скръб гнилочи.
  • 17 Стан

    32 0 Отговор
    И не плюйте Рено Спрт просто за да се намирате на лаф. Цял свят ги е признал че умят да правят страхотни спортни коли и двигателите им също са много добри.
  • 18 ЦвГеоргиев

    16 2 Отговор
    Тези "китайци" всъщност са Polestar.. от там и много отговори идват.
    А самата кола е концепт, така че да не избързваме със заключенията.
  • 19 Фелайни

    26 2 Отговор
    А бе Рено не беше ли най-бързата Сериина с предно.Тва сериина ли е?
  • 20 Алфа Вълкът

    12 14 Отговор
    Красива и бърза кола, но китайска! А, Китай си остава една оризова нива!
  • 21 Бай Хой

    4 2 Отговор
    китайски са пластмасите и името иначе си е чисто волво
  • 22 Дъ Клаш

    15 0 Отговор
    Парите са китайски че без тях волво отива при сааб.
  • 23 гост

    19 3 Отговор
    Не знам кой нормален човек би сравнявал кола прототип със серийна кола и то когато мощността на прототипа е двойно повече от тази на серийната кола. Тази китайска кола е разработена за състезание, а не за да се продава в търговската мрежа. Меган е с 270кс, а това е с 530кс. някак си не виждам в какво ги сравняват, при положение, че класацията е за серийни коли, а прототипите са показали много по-впечатляващи времена, но не се броят.
  • 24 Каиши

    8 5 Отговор
    До всички каиши дето пишат че китайския бил не знам кво си- не е нито серийно производство, не зная дали покрива краш тестове и е концепт модел. Рено е с всичко, което китаеца няма и цената му най-вероятно е 2 пъти по-ниска.
  • 25 гост ФР

    19 4 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Ти кога си бил във Франция? Нещо много ги разбираш нещата!?!?! Първо колите си ги сменят на 4-5 години ,защото имат средства.Ако си видял някоя 15 морга ,значи си бил из арабските квартали. Второ, магистралите са ограничени на 130км, това което си видял 110 ограничение е за първокласен път !! Ама от къде да ги знаеш тези работи!!!
  • 26 Алфа Ромео

    8 2 Отговор

    До коментар #12 от "Стан":

    Според мен няма да изкара и 50 000км.
  • 27 Асмилан

    11 2 Отговор
    Искам да питам Меган с 500коня според вас какво време ще даде ?
  • 28 Въпрос

    7 34 Отговор
    На какво ви прилича емблемата на Рено.Защото на мене ми прилича на миризлива вагина.И като гледам всеки нов модел е с все по голяма емблема.А французите са известни с две перверзии-френска любов и кола.Ако имаш желание непрекъснато да си бъзикаш таксето и да се чудиш от къде е поредната дивотия -шум , скърцане , тропане-купи си френска кола за да си каляваш нервите.

    Коментиран от #30, #37, #38, #39

  • 29 селянин 1

    7 0 Отговор
    Линк енд ко е бранд на джили груп,а те преди десетина години купиха волво,Ли Шуфу/собственик/,вече има право на глас в бенц,притежава 10% от акците на мерцедес,базовия модел-03,е двулитров-240к.с.,използва рамата на волво-ХС-240,в Китай струва около-30 000 лв.
  • 30 Гост

    16 2 Отговор

    До коментар #28 от "Въпрос":

    В голяма грешка си над 15г карам френски коли и преди 2г си купих и пежо и мога да ти кажа че освен масло и накладки нищо не съм бутал а постоянно съм движение така че не се изказвай неподготвен ако си я поддържаш както трябва няма да имаш ядове
  • 31 Ганьо

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Дъ Клаш":

    Дали? Или ще е простотията на маймуните в управляващия апарат "над всичко"?
  • 32 КИТАЙСКА ПАРОДИЯ......НЕ Е ЗАСЛУЖИЛА

    11 2 Отговор
    И НИКОГА НЯМА ДА ЗАСЛУЖИ ДА СЕ СРАВНЯВА С РЕНО..РЕНО Е ДОКАЗАЛО МНОГО ОТДАВНА КАКВИ СПОРТНИ АВТОМОБИЛИ ПРОИЗВЕЖДА И ИМА ТРАДИЦИИ И ОТЛИЧНИ ИНЖЕНЕРИ..ЗА ФОРМУЛА 1 НЯМА ДА СПОМЕНАВАМ..И КАКВО МУ Е КИТАЙСКОТО НО ТОЗИ ПРОЕКТ..ПАРИТЕ..ДВИГАТЕЛ И НЕ САМО СА ОТ ВОЛВО..ЗВУКЪТ ОТ ДВИГАТЕЛЯ Е НЕПРИЯТЕН..ПО- ГОЛЯМА МОЩНОСТ ИМА ПОЧТИ ДВОЙНА..А КОЛКО ЩЕ ИЗДЪРЖИ ТОВА ДВУЛИТРОВО ДВИГАТЕЛЧЕ НАПОМПАНО ДО ПРЪСВАНЕ..ТАКА ЧЕ РЕНОТО СИ Е РЕНО..
  • 33 PlimP

    4 1 Отговор
    тая фушна на мен ли ми се струва или е с 230к.с. по-мощна, тва са 45% повече и как така меганчето е 300к.с. и 400н.м., а фушнята е 530к.с. и 500н.м., меганчето се продава навсякъде и става за всекидневка, а тва дори още е с думичката Concept накрая, изобщо не ми го хвалете, щото по тая логика трябва да го пуснем примерно срещу С30 polestar, който ще разпори китайската талига(нищо че китайци притежават контролния пакет на волво) и франсетата могат да боцнат едно моторче 500к.с., но нямат изгода
  • 34 Дъ Клаш

    5 0 Отговор
    А бе може и да ти прилича ама как па по форма разбра че вагината е миризлива.
  • 35 Toto

    11 2 Отговор
    Мда...пренебрегваме ги китайците...жълтури...крадели били...и хопа, Само те в момента имат работеща 5G концепция...както и те са водещият производител на соларни панели, ГОЛЕМИТЕ( Митсубиши, Самсунг, и тн се отказаха)...при автомобилите не е така, но отново ги пренебрегваме...а те работят ли тихичко, и работят...
  • 36 Жоро

    14 2 Отговор
    До всички, дето плюят китайците, да ви кажа - устройството от което го правите е китайско! Минимум 90% от техниката в дома ви е китайска, а в останалите 10 бъка от китайски компоненти! Прехвалените позастаряващи немски премиум марки дето карате, също са бъкани с китайска електроника и компоненти! Плюйте още...
  • 37 Иван

    2 2 Отговор

    До коментар #28 от "Въпрос":

    Вземи се образовай ... "Френската" любов всъщност е руска, както и "руската"салата е френска ...
  • 38 Отговор

    4 0 Отговор

    До коментар #28 от "Въпрос":

    Прав си за скърцането и шумовете.И аз имам френска и скърца и тропа отпред но го отдавам на това,че само се возя.Буквално само се возя.Нито ремонти,нито масло сменям,нищо.Дупки,бабуни не ме плашат.Тия като теб дето си носят талигите през легналите полицаи аз ги прескачам и върви ли върви.Сиг щото е френско.Бегай да търсиш части из автоморгите за каручката ти,че оригиналните скъпи.
  • 39 Ами

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Въпрос":

    Така има шум мъчи се да спира нямало масло в кутията. От 2 3 години. Затова стоеше повече и не се кара. Ама ми затрябва и 8 кинта маншон 11 кинта масло еп 90 и е чук. Ти твоята по яка марка сигурно никога си отварял капака. Щом я хвалиш значи върви без поддръжка българи сме. Без тел и тънко няма как. Каква е колата лада жигули те или вървят или умират.
  • 40 Симеон

    3 1 Отговор
    Сега искам само да кажа на господина написал тази глупава и подвеждаща статия. Моля ви не пишете за коли като не ги разорате.
    Автомобила е произведен в Швеция в заводите на Волво от инжинерите на Полстар, който подготвят колите на Волво за световния пистов шампионат. Това че собствениците на Волво са китайски концерн не означава че колата е китайска. То по тази логика и споментатия Ягуар и Рендж Роувароте са индийски понеже са собственост на Тата...
  • 41 Dandan

    0 0 Отговор
    Колкото на хонда 1.6 160 коня. Много хиляди километри...