4 Януари, 2020 13:00 6 521 28

Плъг-ин хибридът на BMW X3 започва от 56 900 евро

  • bmw-
  • x3-
  • xdrive30e-
  • хибрид
Плъг-ин хибридът на BMW X3 започва от 56 900 евро - 1

BMW разшири гамата на X3 по-рано през 2019-та, представяйки хибридния плъгин X3. BMW X3 xDrive30e 2020 ще излезе за продажба в идните месеци, вероятно през пролетта, с начална цена от 56 900 евро.

Плъг-ин хибридът на BMW X3 започва от 56 900 евро

Плъг-ин хибридът на BMW X3 започва от 56 900 евро

Кросоувърът съчетава 2.0-литров четирицилиндров турбоагрегат с електродвигател и 12-кВтч йон-литиева батерия. Комбинираната мощност на BMW X3 xDrive30e, която се предава на четирите колела от осемстепенна автоматична скоростна кутия, е 292 конски сили, а въртящият момент е 420 Нм. Цената на хибридния плъгин X3 го позиционира точно между xDrive30i, който има на разположение 248 к.с., и произвеждащия 392 к.с. X3 M40i.

Плъг-ин хибридът на BMW X3 започва от 56 900 евро

Плъг-ин хибридът на BMW X3 започва от 56 900 евро

Според BMW комбинираният разход на X3 xDrive30e е 2.1 - 2.8 литра на 100 км, докато пробегът на ток е между 41 и 46 километра. Моделът е и особено екологичен, произвеждайки между 49 и 64 г/км въглероден двуокис.

Плъг-ин хибридът на BMW X3 започва от 56 900 евро

Плъг-ин хибридът на BMW X3 започва от 56 900 евро

Голямото предимство, което хибридният плъгин на X3 има пред своите конкуренти, е интелигентната му конструкция, която поставя батерията под задните седалка и премества резервоара над задния мост. Това леко ограничава товарното пространство на кросоувъра, което все пак възлиза на 450 с вдигнати седалки и 1500 литра със спуснати.

Плъг-ин хибридът на BMW X3 започва от 56 900 евро


От BMW заявиха, че производството на новия модел е започнало през декември - по-малко от месец, след официалното представяне.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ТМВ

    35 4 Отговор
    Все ми е тая...
    Не забравяйте това е само една кола и нищо повече....
    В живота има много по важни неща!!!!!!

    Коментиран от #16

  • 2 гост

    15 19 Отговор
    А междувременно Тесла вече струва два ПЪТИ повече от БМВ и всички очакват до три няколко месеца 500 долара за акция , което значи повече и от Фолксваген , хахах !!! Чао немци , чао пушилници !!!
  • 3 Ехехе

    25 1 Отговор
    Значи, разхода не е 2,8 на сто! А е 12 кВ плюс 2.8 литра, за първите 100 километра! Да бъдем точни!

    Коментиран от #14

  • 4 Емил

    9 2 Отговор
    Големи яйца! Плъх, като плъх!
  • 5 Японеца

    16 10 Отговор
    Скъпа е немската конфекция! Пластмасарки, скърцат отвсякъде! Ама луд на шарено се радва!
  • 6 Антиелектрика

    13 14 Отговор
    Хибридите и електричките нямат бъдеще и рано или късно ще залезнат , поне докато не се научат да ги рециклират. В Австралия още се чудят какво да правят с батерията на Теслата която се запали .

    Коментиран от #7

  • 7 Ууууууу

    8 10 Отговор

    До коментар #6 от "Антиелектрика":

    Каква Австралия бе? Ти разлика между Австралия и Австрия правиш ли? Това е единичен случай, във всяка държава има складирани катастрофирали Тесли, няма проблем.

    Коментиран от #8

  • 8 Антиелектрика

    8 6 Отговор

    До коментар #7 от "Ууууууу":

    Има складирани защото не умеят да им рециклират батерийте.

    Коментиран от #9, #20

  • 9 Ууууууу

    6 3 Отговор

    До коментар #8 от "Антиелектрика":

    Или просто ги събират, за по-голямо количество! Ако не можеха да ги рециклират, щяха да ги хвърлят, нали?
  • 10 бмв

    9 5 Отговор
    Кой купува електрички незнам.Дали има в цялата пътна мрежа и 100.В чирпан има 3 , 4 .Едва ли и в останалия свят са повече.Бъдещето е в дизела и бензина няма спор.

    Коментиран от #11

  • 11 Алкохолик

    10 2 Отговор

    До коментар #10 от "бмв":

    Не е вярно. Истината е в ракията. Но може бира за закуска, след тежка вечер.
  • 12 Поредният еднакъв Х

    9 4 Отговор
    Кенеф, ама красив!
    Да му бяха сложили поне 25кВтч!
    Некадърни немски консерви!
  • 13 Йозеф

    8 4 Отговор
    Аз карам електричка. За София е супер. Има безплатни зарядни. Кеф ми е. Ускорението е приемливо, безшумно е.
  • 14 Азазел

    8 1 Отговор

    До коментар #3 от "Ехехе":

    Скоро тествах подобен клас хибрид, вярно не беше plug-in. На градско разход между 4,5 и 5,5. На извънградско около 7,5 на сто. Това според представителите. Та икономията е малко съмнителна.
  • 15 Julio

    12 4 Отговор
    Първият автопроизводител който офицално обяви че се отказва да разработва електрически боклуци, поради очевидната несъстоятелност на настоящите технологии и насочва усилия към подобряване на бензиновите и дизеловите технологии ще изкяри много. Те това ми е мнението и за плъг-ина и за ел- и други подобни измекярщини..
    А ако един го направи и други ще го последват. Милиарди се изливат за глупости. Почти съм убеден че ако ги бяха наляли във физико-химични лаборатории щяха да имат доста истински филтри и катализатори и щяха без проблем да покриват кретенските евро еко-норми...

    Коментиран от #17

  • 16 ллл

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "ТМВ":

    Точно така. Ако имаш възможност и толкова много ти харесва, купи си я. Ето имам познат, който работи в семейната фирма на баща си, пари има, жилище му е дадено, всичко му е на тепсия, децата му ги гледат бабите, жена му тича за всички занимания. Реши човекът, че му харесва бмв, отиде и си купи нова петица, гледам я започва от 100 бона. Аз например нямам тази възможност, не че не съм ги изработил, но съм ги дал за друго и никой не ми е дал нищо дарум и не ми е платил една сметка, тогава имаш различно виждане за тази крупна сума пари. Не трябва да се забравя, че колата е само загуба, изключвайки спекулативните продажби на олдтаймери и малобройни серии, но пък и там трябва да се поддържа така, че не е чак толкова печелившо и не всеки има достъп до лицензиран сервиз, едно обслужване на ферари 348 е към 8-10х.евро все пак.
  • 17 Borislav Popov

    3 3 Отговор

    До коментар #15 от "Julio":

    Как така се е отказал ? Не е вярно, BMW i3 от 4-5 години се произвежда и са продава в Европа, а през тази година от БМВ обещават да пуснат в производство, три нови електромобила от последно поколение, в това число и новата електро-тройка BMW i3 и кросоувър BMW iХ3 . Освен това от компанията са запатентовали, индексацията с която ще се обозначават новите бъдещи електрокари от i1 до i9 за леките коли и от iX1 от iX9 за кросоувърите, които ще започнат да се произвеждат в близкото бъдеще, до 2025 година.

    Коментиран от #18

  • 18 Julio

    8 2 Отговор

    До коментар #17 от "Borislav Popov":

    Не казвам че БМВ са се отказали. Надявам се някой просто да сложи край на тая безмислица. Дали ще е БМВ или някой друг - няма значение..

    Коментиран от #19

  • 19 Borislav Popov

    1 5 Отговор

    До коментар #18 от "Julio":

    Ясно но, както виждате автопризводителите не са съгласни много с вас, че електромобилите са безмислица и продължават да разработват нови и нови модели.
  • 20 Учител по български

    5 1 Отговор

    До коментар #8 от "Антиелектрика":

    Кой е този римски император - батерий? Не го бях чувал, но явно е доста зареден!
  • 21 ггг

    6 3 Отговор
    Кого си мислят, че лъжат с тези 2л. разход? Една чиста електричка изминава с 12кв 50км, няма никакъв шанс хибрид да измине същото разстояние. Видя се при многото тестове, че когато пишат 60км пробег на ток то най-много да мине 40км и то като съвсем нова батерия, след две, три години я е минала 25, я не. Само лъжи. Запали няколко пъти този двг, за да подгрее до 90градуса и вече е изгорил 2л, а какво остава да влачи тегло от два тона. Смешници стават с техните лъжи. Да погледнат как милите им конкуренти от Мерцедес посърнаха при нищожните продажби на ЕКюЦ.
  • 22 Франсе

    5 2 Отговор
    Рено Зои смазва БМВ и3.Не виждам смосъл да продължават БМВ.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 До Антиелектрика

    2 0 Отговор

    До коментар #23 от "Антигей":

    Антиелектрика, ставаш смешен с тези коментари! Не ти ли омръзнаха?
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 за гъби съм

    0 2 Отговор
    Значи за тоя кошник дето е ни риба ни рак 60к евра без екстрите са ОК обаче за Тесла модел 3 за 40к евра ревете цяла година че било скъпо!??! Винаги бих взел Тесла вместо х3 и ще ми останат 20 бона да си купя гараж да си я зареждам.
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Грешка

    0 0 Отговор
    А бре аланкоолу, вий тез евра за нищо ги немате бре! Знаете ли как се изкарват?