ФАКТИ.БГ

Плъг-ин хибридът на BMW X3 започва от 56 900 евро

Публикувана: 4 Януари, 2020 13:00
28 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2856
Плъг-ин хибридът на BMW X3 започва от 56 900 евро
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 7 гласа.

BMW разшири гамата на X3 по-рано през 2019-та, представяйки хибридния плъгин X3. BMW X3 xDrive30e 2020 ще излезе за продажба в идните месеци, вероятно през пролетта, с начална цена от 56 900 евро.

Плъг-ин хибридът на BMW X3 започва от 56 900 евро

Плъг-ин хибридът на BMW X3 започва от 56 900 евро

Кросоувърът съчетава 2.0-литров четирицилиндров турбоагрегат с електродвигател и 12-кВтч йон-литиева батерия. Комбинираната мощност на BMW X3 xDrive30e, която се предава на четирите колела от осемстепенна автоматична скоростна кутия, е 292 конски сили, а въртящият момент е 420 Нм. Цената на хибридния плъгин X3 го позиционира точно между xDrive30i, който има на разположение 248 к.с., и произвеждащия 392 к.с. X3 M40i.

Плъг-ин хибридът на BMW X3 започва от 56 900 евро

Плъг-ин хибридът на BMW X3 започва от 56 900 евро

Според BMW комбинираният разход на X3 xDrive30e е 2.1 - 2.8 литра на 100 км, докато пробегът на ток е между 41 и 46 километра. Моделът е и особено екологичен, произвеждайки между 49 и 64 г/км въглероден двуокис.

Плъг-ин хибридът на BMW X3 започва от 56 900 евро

Плъг-ин хибридът на BMW X3 започва от 56 900 евро

Голямото предимство, което хибридният плъгин на X3 има пред своите конкуренти, е интелигентната му конструкция, която поставя батерията под задните седалка и премества резервоара над задния мост. Това леко ограничава товарното пространство на кросоувъра, което все пак възлиза на 450 с вдигнати седалки и 1500 литра със спуснати.

Плъг-ин хибридът на BMW X3 започва от 56 900 евро


От BMW заявиха, че производството на новия модел е започнало през декември - по-малко от месец, след официалното представяне.

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 7 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ТМВ
1 Отговор
Все ми е тая...
Не забравяйте това е само една кола и нищо повече....
В живота има много по важни неща!!!!!!

Коментиран от #16


Оценка:
-4 +35

гост
2 Отговор
А междувременно Тесла вече струва два ПЪТИ повече от БМВ и всички очакват до три няколко месеца 500 долара за акция , което значи повече и от Фолксваген , хахах !!! Чао немци , чао пушилници !!!

Оценка:
-19 +15

Ехехе
3 Отговор
Значи, разхода не е 2,8 на сто! А е 12 кВ плюс 2.8 литра, за първите 100 километра! Да бъдем точни!

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +25

Емил
4 Отговор
Големи яйца! Плъх, като плъх!

Оценка:
-2 +9

Японеца
5 Отговор
Скъпа е немската конфекция! Пластмасарки, скърцат отвсякъде! Ама луд на шарено се радва!

Оценка:
-10 +16

Антиелектрика
6 Отговор
Хибридите и електричките нямат бъдеще и рано или късно ще залезнат , поне докато не се научат да ги рециклират. В Австралия още се чудят какво да правят с батерията на Теслата която се запали .

Коментиран от #7


Оценка:
-14 +13

Ууууууу
7 Отговор

До коментар #6 от "Антиелектрика":


Каква Австралия бе? Ти разлика между Австралия и Австрия правиш ли? Това е единичен случай, във всяка държава има складирани катастрофирали Тесли, няма проблем.

Коментиран от #8


Оценка:
-10 +8

Антиелектрика
8 Отговор

До коментар #7 от "Ууууууу":


Има складирани защото не умеят да им рециклират батерийте.

Коментиран от #9, #20


Оценка:
-6 +8

Ууууууу
9 Отговор

До коментар #8 от "Антиелектрика":


Или просто ги събират, за по-голямо количество! Ако не можеха да ги рециклират, щяха да ги хвърлят, нали?

Оценка:
-3 +6

бмв
10 Отговор
Кой купува електрички незнам.Дали има в цялата пътна мрежа и 100.В чирпан има 3 , 4 .Едва ли и в останалия свят са повече.Бъдещето е в дизела и бензина няма спор.

Коментиран от #11


Оценка:
-5 +9

Алкохолик
11 Отговор

До коментар #10 от "бмв":


Не е вярно. Истината е в ракията. Но може бира за закуска, след тежка вечер.

Оценка:
-2 +10

Поредният еднакъв Х
12 Отговор
Кенеф, ама красив!
Да му бяха сложили поне 25кВтч!
Некадърни немски консерви!

Оценка:
-4 +9

Йозеф
13 Отговор
Аз карам електричка. За София е супер. Има безплатни зарядни. Кеф ми е. Ускорението е приемливо, безшумно е.

Оценка:
-4 +8

Азазел
14 Отговор

До коментар #3 от "Ехехе":


Скоро тествах подобен клас хибрид, вярно не беше plug-in. На градско разход между 4,5 и 5,5. На извънградско около 7,5 на сто. Това според представителите. Та икономията е малко съмнителна.

Оценка:
-1 +8

Julio
15 Отговор
Първият автопроизводител който офицално обяви че се отказва да разработва електрически боклуци, поради очевидната несъстоятелност на настоящите технологии и насочва усилия към подобряване на бензиновите и дизеловите технологии ще изкяри много. Те това ми е мнението и за плъг-ина и за ел- и други подобни измекярщини..
А ако един го направи и други ще го последват. Милиарди се изливат за глупости. Почти съм убеден че ако ги бяха наляли във физико-химични лаборатории щяха да имат доста истински филтри и катализатори и щяха без проблем да покриват кретенските евро еко-норми...

Коментиран от #17


Оценка:
-4 +12

ллл
16 Отговор

До коментар #1 от "ТМВ":


Точно така. Ако имаш възможност и толкова много ти харесва, купи си я. Ето имам познат, който работи в семейната фирма на баща си, пари има, жилище му е дадено, всичко му е на тепсия, децата му ги гледат бабите, жена му тича за всички занимания. Реши човекът, че му харесва бмв, отиде и си купи нова петица, гледам я започва от 100 бона. Аз например нямам тази възможност, не че не съм ги изработил, но съм ги дал за друго и никой не ми е дал нищо дарум и не ми е платил една сметка, тогава имаш различно виждане за тази крупна сума пари. Не трябва да се забравя, че колата е само загуба, изключвайки спекулативните продажби на олдтаймери и малобройни серии, но пък и там трябва да се поддържа така, че не е чак толкова печелившо и не всеки има достъп до лицензиран сервиз, едно обслужване на ферари 348 е към 8-10х.евро все пак.

Оценка:
-3 +6

Borislav Popov
17 Отговор

До коментар #15 от "Julio":


Как така се е отказал ? Не е вярно, BMW i3 от 4-5 години се произвежда и са продава в Европа, а през тази година от БМВ обещават да пуснат в производство, три нови електромобила от последно поколение, в това число и новата електро-тройка BMW i3 и кросоувър BMW iХ3 . Освен това от компанията са запатентовали, индексацията с която ще се обозначават новите бъдещи електрокари от i1 до i9 за леките коли и от iX1 от iX9 за кросоувърите, които ще започнат да се произвеждат в близкото бъдеще, до 2025 година.

Коментиран от #18


Оценка:
-3 +3

Julio
18 Отговор

До коментар #17 от "Borislav Popov":


Не казвам че БМВ са се отказали. Надявам се някой просто да сложи край на тая безмислица. Дали ще е БМВ или някой друг - няма значение..

Коментиран от #19


Оценка:
-2 +8

Borislav Popov
19 Отговор

До коментар #18 от "Julio":


Ясно но, както виждате автопризводителите не са съгласни много с вас, че електромобилите са безмислица и продължават да разработват нови и нови модели.

Оценка:
-5 +1

Учител по български
20 Отговор

До коментар #8 от "Антиелектрика":


Кой е този римски император - батерий? Не го бях чувал, но явно е доста зареден!

Оценка:
-1 +5

ггг
21 Отговор
Кого си мислят, че лъжат с тези 2л. разход? Една чиста електричка изминава с 12кв 50км, няма никакъв шанс хибрид да измине същото разстояние. Видя се при многото тестове, че когато пишат 60км пробег на ток то най-много да мине 40км и то като съвсем нова батерия, след две, три години я е минала 25, я не. Само лъжи. Запали няколко пъти този двг, за да подгрее до 90градуса и вече е изгорил 2л, а какво остава да влачи тегло от два тона. Смешници стават с техните лъжи. Да погледнат как милите им конкуренти от Мерцедес посърнаха при нищожните продажби на ЕКюЦ.

Оценка:
-3 +6

Франсе
22 Отговор
Рено Зои смазва БМВ и3.Не виждам смосъл да продължават БМВ.

Оценка:
-2 +5

23
Този коментар е премахнат от модератор
До Антиелектрика
24 Отговор

До коментар #23 от "Антигей":


Антиелектрика, ставаш смешен с тези коментари! Не ти ли омръзнаха?

Оценка:
-0 +2

25
Този коментар е премахнат от модератор
за гъби съм
26 Отговор
Значи за тоя кошник дето е ни риба ни рак 60к евра без екстрите са ОК обаче за Тесла модел 3 за 40к евра ревете цяла година че било скъпо!??! Винаги бих взел Тесла вместо х3 и ще ми останат 20 бона да си купя гараж да си я зареждам.

Оценка:
-2 +0

27
Този коментар е премахнат от модератор
Грешка
28 Отговор
А бре аланкоолу, вий тез евра за нищо ги немате бре! Знаете ли как се изкарват?

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Божидар Димитров
Професор Димитров тръгва на война
Ще ме пребият в Македония, но отивам!"

Още бисери